CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
loca23 din Cluj
Femeie
23 ani
Cluj
cauta Barbat
23 - 44 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Prezentare masini / bus T3 din 1984 Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini:  1 2
gclaudiu
Membru Activ

Din: Rm.Valcea
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 106
Mi-am luat bus: VW T3 8+1, 1984, 1.6 D 55 CP tip JK, 4 viteze.
Mi s-a pus pata sa-mi iau ceva practic cu care sa pot merge la munte, si am fost atras de acest tip de masina. M-am speriat la inceput cand am vazut ca este ceva de munca la bus, dar mi-a trecut. Este functional si am facut pana acum 250 km. Am avut probleme cu gasirea anvelopelor, dar am ales o solutie de compromis: 175/70/R14 pe fata si 185/70/R14 pe spate. Nu pun tip C pentru ca nu-l folosesc la carat, si este trecut autoturism in acte. Pe viitor as vrea sa trec pe R15.

Modificat de gclaudiu (acum 12 ani)


pus acum 12 ani
   
gclaudiu
Membru Activ

Din: Rm.Valcea
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 106


bus din 1984

47.8KB


pus acum 12 ani
   
gclaudiu
Membru Activ

Din: Rm.Valcea
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 106


bus din 1984

47.1KB


pus acum 12 ani
   
gclaudiu
Membru Activ

Din: Rm.Valcea
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 106


bus din 1984

38.8KB


pus acum 12 ani
   
gclaudiu
Membru Activ

Din: Rm.Valcea
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 106


bus din 1984

54.3KB


pus acum 12 ani
   
amb13
Moderator

Din: Petrila, jud Hunedoara
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 5004
Bine Claudiu, masina ti-ai prezentato,este frumoasa, acum trebuie sa te prezinti pe tine.

_______________________________________
Decit sa moara trei, mai bine unul!

pus acum 12 ani
   
Sutica
Membru Senior

Din: Cisnadie-Sibiu
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 4672
Foarte frumos ! Asa ceva imi doresc de mult ! E un vis mai vechi dealmeu ! Daca vrei sal vinzi sa ma contactezi ! Pe privat !

pus acum 12 ani
   
gclaudiu
Membru Activ

Din: Rm.Valcea
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 106

amb13 a scris:

Bine Claudiu, masina ti-ai prezentato,este frumoasa, acum trebuie sa te prezinti pe tine.

M-am conformat :http://classiccar.3xforum.ro/post/8698/1/Salutari_de_la_Valcea/



pus acum 12 ani
   
gclaudiu
Membru Activ

Din: Rm.Valcea
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 106

Sutica a scris:

Foarte frumos ! Asa ceva imi doresc de mult ! E un vis mai vechi dealmeu ! Daca vrei sal vinzi sa ma contactezi ! Pe privat !


Momentan m-am apucat de remediat problemele la suspensia fata: bucsi, pivoti,rulmenti, erau cam terminate.
Astea ar fi urgentele. Restul le aman pana la anul. Motorul se pare ca merge destul de bine, franele sunt in regule, am reusit sa trec inspectia fara sa umblu la ele, si la tablarie sunt lucruri minore de remediat. Pe sub are vopseaua originala si deci nu risc sa dau peste surprize, cele cateva probleme sunt vizibile, posesorul nu a incercat sa ascunda in spatele unei vopsiri proaspete gauri profunde.
Ce m-a demoralizat a fost faptul ca acum doar investesc munca, timp si bani, iar distractia este abia la anul cand da frunza, si pare asa departe acea zi. A trebuit sa suport si privirile vecinilor care parca ar spune: ce l-a apucat si pasta sa-si ia fierul asta vechi, si lipsa unui garaj unde sa surubaresc, stau la bloc.
Dar cu ceva pastile de imbunatatire moral, bani dramuiti, si timp pierdut o sa incerc s-o scot la capat.

Modificat de gclaudiu (acum 12 ani)


pus acum 12 ani
   
GABIHOTU
Membru Senior

Din: slobozia
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 328
claudiu nu te demoraliza cu vecinii ca s idioti si nu stiu sa aprecieze ceva frumos,asa am patit si eu cu vecinii si prietenii mei cand mi am luat transitu niste idioti care cred ca doar Q7 X5 si ML sunt masini

_______________________________________
bmw 518 bmw325 FORD TRANSIT MK2

pus acum 12 ani
   
motanualb
Membru Senior

Din: Cluj
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 491
Claudiule  daca te luai dupa vecini acum nu erai pe forumu acesta si asa cum in 80 "toata lumea"avea Dacie acum aveam toti sLogan  astea fara sa mai vorbin de acea bucurie interioara pe care o sa o ai atunci cand vei termina proiectul.
Bafta


_______________________________________
I don't mind dust , I do mind rust!

pus acum 12 ani
   
Liviu-Florin
Membru Senior

Din: Suceava
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2253
O masina superba! Cam asa ceva caut si eu si sper sa o am cat mai curand. Sa te poarte sanatos si fara evenimente!

pus acum 12 ani
   
gclaudiu
Membru Activ

Din: Rm.Valcea
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 106
Multumesc pentru incurajari.
M-au descurajat problemele pe care l-am descoperit cand m-am apucat la tara, sa schimb bucsele la bratul superior. M-am apucat de una si era s-o las acolo. Avea joc mare la rulmenti si cand am desfacut butucul au cazut rolele pe jos.Dar am avut si noroc, m-a dus verisorul la cineva care dezmembrase un bus si am luat partea fata cu totul (inclusiv disc frana), apoi bataie de cap cu montatul. Ma mai asteapta in continuare toti pivotii, bielete directie, garnituri frane, furtun flexibil frana.
In schimb cand vad ca porneste, intra in viteze si franeaza parca imi revine moralul. Momentan fac doar drumuri la tara, sper ca pana in primavara s-o pun la punct tehnic si sa plec primul weekend la munte (Transfagarasan sau Transalpina), ca doar pentru asta am luat-o.


pus acum 12 ani
   
sk100it
Membru Senior

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 2455
intrebare,daca nu sunt indiscret.cat te-a costat?

pus acum 12 ani
   
Liviu-Florin
Membru Senior

Din: Suceava
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2253
Claudiu, ia partea buna din toata aceasta mahnire a ta! Vei avea masina pusa la punct si astfel o vei cunoaste mai bine. Cu siguranta ca daca masina ta ar fi fost perfecta, fostul proprietar ti-ar fi cerut mai multi bani.
Decat sa te lase undeva in pana, eventual si noaptea...e mai bine ca o faci tu singur si stii pe ce te bazezi. Bafta multa iti doresc si sa postezi cat mai multe poze cu masina ta! 


pus acum 12 ani
   
hopes
Membru Senior

Din: Ramnicu Valcea
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 228
Salut ma numesc Eugen si sunt membru al acestui forum. Sunt din Ramnicu valcea si tare as dori sa ne intalnim pentru ca si mie i-mi place sa ies in natura si sa fac drumetii mai ales prin Romania. Uite aici numarul meu de telefon 0763323704, cu stima.

pus acum 12 ani
   
YoKoMy
Reporter de teren

Din: Resita
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5289
Fain bus! Sa il stapanesti sanatos! 

_______________________________________
Schimb/Cumpar embleme sau scrisuri auto.

pus acum 12 ani
   
gclaudiu
Membru Activ

Din: Rm.Valcea
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 106
Multumesc!
Astazi plec la tara, poate reusesc sa mai schimb niste pivoti. O sa fac si poze.


pus acum 12 ani
   
gclaudiu
Membru Activ

Din: Rm.Valcea
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 106
In acest weekwnd nu am reusit sa fac prea multe la bus. M-am lovit  rau la deget cand am desfacut pivotul inferior de pe un butuc fata pe care l-am luat de la cineva care a dezmembrat un bus si mi-a cam sarit cheful de munca. Am rezolvat doar mici maruntisuri.
Am descoperit ca pompa de injectie mai are o pargie pe partea dintre pompa si motor si care nu stiu ce rol are. Cand am actionat-o motorul a inceput sa mearga mai urat si sa scoata fum alb de motorina nearsa.Este cumva soc pentru pornire sau este actionata de presiunea din galerie la varianta turbo.
Am mai facut si ceva poze:

bus din 1984 acest weekwnd reusit fac prea multe bus. m-am rau deget cand desfacut pivotul inferior

49.7KB

Modificat de gclaudiu (acum 12 ani)


pus acum 12 ani
   
gclaudiu
Membru Activ

Din: Rm.Valcea
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 106


bus din 1984

49.3KB


pus acum 12 ani
   
gclaudiu
Membru Activ

Din: Rm.Valcea
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 106


bus din 1984

47.5KB


pus acum 12 ani
   
nel34
Membru Senior

Din: sibiu
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1094

gclaudiu a scris:

In acest weekwnd nu am reusit sa fac prea multe la bus. M-am lovit la rau deget cand am desfacut pivotul inferior de pe un butuc fata pe care l-am luat de la cineva care a dezmembrat un bus si mi-a cam sarit cheful de munca. Am rezolvat doar mici maruntisuri.
Am descoperit ca pompa de injectie mai are o pargie pe partea dintre pompa si motor si care nu stiu ce rol are. Cand am actionato motorul a inceput sa mearga mai urat si sa scoata fum alb de motorina nearsa.Este cumva soc pentru pornire sau este actionata de presiunea din galerie la varianta turbo.
Am mai facut si ceva poze:

Este parghia de soc,normal de ea vine prins cablul de soc pe care il tragi la rece.


_______________________________________
Vremurile e grele.
oamenii e nervosi, are arme ,trage

pus acum 12 ani
   
as
Membru Senior

Din: Sannicolau Mare, Timis
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 445
Masina este relativ simpla si foarte anduranta. Avem la firma 3 bucati conduse de cine apuca, fabricate prin 1980, care merg si acum foarte bine.
Daca ajungi sa cunosti masina si sa o pui la punct, vei fi uimit de ea.

Puncte de verificat neaparat la un T3 vechi:
- bucse brat superior fata
- pivoti
- joc de la volan----caseta directie---- bielete
- rulmenti roti
- etrieri si cilindrii receptori sa nu fie intepeniti sau sa nu curga (pompa frana indestructibila)
- sabotii spate
- pompa si cilindru receptor ambreiaj
- lichidul de frana ar fi bine sa-l schimbi - DOT 3 de calitate
- FURTUNELE DE APA - daca sunt vechi, pocnesc cand nu te astepti
- cutia de viteze - ulei schimbat neaparat
- Motorul - starea depinde de ce au facut sau nu au facut fostii proprietari
- bujiile incandescene si releul
- radiatorul si mai ales caloriferul de la incalzire

Piesele sunt ieftine, pune piese noi.

Modificat de as (acum 12 ani)


pus acum 12 ani
   
gclaudiu
Membru Activ

Din: Rm.Valcea
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 106
Am scos bus-ul la zapada. Se comporta altfel fata de masinile cu tractiune fata, dar este un avantaj ca motorul apasa pe rotile din spate, urca bine pantele.

bus din 1984 scos bus-ul zapada. comporta altfel fata masinile tractiune fata, dar este avantaj

66.8KB

Modificat de gclaudiu (acum 12 ani)


pus acum 12 ani
   
mihaai
Membru Senior

Din: Modena- Tirgu Neamt
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1025
Felicitari de achizitie , masinuta arata super mi se pare ca te-a mai intrebat cineva ,daca nu este secret ,cam cit a costat T-ul... ? 
Multi chilometri inainte fara evenimente.


_______________________________________
Puterea este nimic fara control .

pus acum 12 ani
   
gclaudiu
Membru Activ

Din: Rm.Valcea
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 106
Multumesc!
Nu stiu daca are rost sa spun pretul, pentru ca este greu de apreciat dupa poze cat valoreaza cu adevarat. N-am dat nici mult, nici putin, dar puteam sa iau si teapa. Proprietarul mai avea si un T4 de un an, si tot de un an nu-i mai platise asigurarea si taxa de drum. A pus un pret sa-l dea pana la aparitia legii, dar nici eu nu am studiat prea bine ce-am luat. Nu l-am stresat prea mult, m-am dus singur sa-l testez, fara mesteri, i-am aratat sotiei si l-am luat. Dupa am inceput sa ma uit mai atent ce-am luat.
Urgente ar fi : 1)bateria, dar porneste inca la limita. Daca nu ar porni din prima, nu ar tine bateria; 2)garnituri pompa ambreaj, pirde lichid; 3) rezervor motorina, cand este plin ochi pierde motorina; 4) cauciucuri spate de diametru mai mare, sa mai castig la reducerea turatiei, are 4 viteze; si multe altele dar nu urgente, se pot face in timp.

Modificat de gclaudiu (acum 12 ani)


pus acum 12 ani
   
deceneu32
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3574
Felicitari pentru achizitie!
Arata foarte,foarte bine busul.


pus acum 12 ani
   
gclaudiu
Membru Activ

Din: Rm.Valcea
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 106
Ia sa mai sterg praful de pe prezentarea mea.
Am intrat in concediu si am zis sa incep mestereala la bus.
Am reusit sa schimb fuzeta cu pivot inferior pe partea stanga fata (cealalta am scimbat-o anul trecut), pivotii superiori, un etrier pe fata, schimbat garnituri frana spate, dar trebuie sa schimb un cilindru ca tot curge, doua prezoane rupte pe spate, si am pus cauciucurile de vara.
Nu prea am facut poze, eram murdar, dar totusi una in fuga cu telefonul:

bus din 1984 mai sterg praful mea.am intrat concediu zis incep mestereala bus.am reusit schimb

38.5KB

Modificat de gclaudiu (acum 12 ani)


pus acum 12 ani
   
Liviu-Florin
Membru Senior

Din: Suceava
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2253
Spor la treburi Claudiu si asteptam muuulte poze!   

pus acum 12 ani
   
gclaudiu
Membru Activ

Din: Rm.Valcea
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 106
Cu ocazia lui 1 mai,bus-ul a trecut si primul test. S-a organizat o iesire la natura cu colegii de servici si mie mi-a revenit misiunea sa-i duc cu "autobuzul". A fost plin ochi si nu m-am facut de ras.Am facut in total 140 km. Parca mai prind incredere, o sa fac si o iesire pe transfagarasan si transalpina

bus din 1984 ocazia lui mai,bus-ul trecut primul test. s-a organizat iesire natura colegii servici

61.1KB

Modificat de gclaudiu (acum 12 ani)


pus acum 12 ani
   
gclaudiu
Membru Activ

Din: Rm.Valcea
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 106


bus din 1984

49.7KB


pus acum 12 ani
   
vespafun
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 437
Bravo, foarte fain. Si eu lucrez de zor la al meu. Acum i-am luat o cutie cu 5 trepte si daca nu ploua maine o pun sus.  Sunt curios cum merge motorul asta simplu aspirat, ca al meu nu am putut sa il testez prea bine ca m-a lasat cutia dupa primii 10 km facuti!?

_______________________________________
Fiat 600D - 1965

pus acum 12 ani
   
gclaudiu
Membru Activ

Din: Rm.Valcea
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 106
Motorul merge binisor, ca sa faca fata merge mai turat. Am reusit sa depasesc doua camioane, restul am mers ca pentru o iesire la plimbare,  cu 70 - 80 km/h. Pe coaste abrupte si cu 8 pasageri merge doar cu a 3  la 45 - 50 km/h, iar pe pante domoale si cu avant luat inainte reuseste sa-si pastreze viteza si in viteza a 4. La consum inca nu stiu ce sa zic, la 140 km am pus 12 litri (sa nu risc sa raman in pana) si n-a consumat-o pe toata, dar este greu sa-mi dau seama cata a ramas.

"vespafun" ce cod are cutia ta in 5 trepte ?

Modificat de gclaudiu (acum 12 ani)


pus acum 12 ani
   
gclaudiu
Membru Activ

Din: Rm.Valcea
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 106


bus din 1984

32KB


pus acum 12 ani
   
gclaudiu
Membru Activ

Din: Rm.Valcea
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 106


bus din 1984

39.1KB


pus acum 12 ani
   
ronin
Membru Senior

Din: Sibiu
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1318
Sa-l stapanesti sanatos,de o saptamana am si eu unul din 1982....va deveni rulota

_______________________________________
Ba se poate!

pus acum 12 ani
   
Liviu-Florin
Membru Senior

Din: Suceava
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2253
Incepe sa isi intre in rolul pentru care l-ai achizitionat Claudiu! La cat mai multe plimbari frumoase si placute!     

pus acum 12 ani
   
vespafun
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 437
zi-mi unde sa ma uit pentru cod, caci habar nu am

_______________________________________
Fiat 600D - 1965

pus acum 12 ani
   
gclaudiu
Membru Activ

Din: Rm.Valcea
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 106
Multumesc!!!!!!!  

Pentru cod iti pun poza cu cutia

bus din 1984   pentru cod iti pun poza cutia

45KB


pus acum 12 ani
   
vespafun
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 437
acum masina este la mecanic ca sa schimbe un rulment spate, dar maine sper sa fie gata si am sa ma bag sub  ea ca sa ma uit de cod.
p.s. de ce este important codul?


_______________________________________
Fiat 600D - 1965

pus acum 12 ani
   
gclaudiu
Membru Activ

Din: Rm.Valcea
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 106
In manualul de reparare sunt tabele cu codurile cutiilor si rapoartele pe trepte, si chiar viteza in tr 5 la turatia de 2000.

pus acum 12 ani
   
vespafun
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 437
Ai manual in format electronic? M-ar ajuta foarte mult.

_______________________________________
Fiat 600D - 1965

pus acum 12 ani
   
sergiup
Membru Senior

Din: Arad
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 821
asta te ajuta? :

_______________________________________
1961 Hell Orange VW 1200 ragtop & 1983 Carmin Red VW Golf MK1
Oldie But Goldie

... and thanks Ferdinand

pus acum 12 ani
   
vespafun
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 437
nu stiu ce inseamna valorile!
la viteza a V-a, o valoare mai mica inseamna o viteza mai mare sau cum?


_______________________________________
Fiat 600D - 1965

pus acum 12 ani
   
gclaudiu
Membru Activ

Din: Rm.Valcea
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 106
Sa tin pasul cu colegii posepori de T3.
Pe 4 iunie am transportat colegii de servici ( toate cele 9 locurile ocupate) la o mica iesire, am facut 170 km. Deja colegii cand organizeaza intruniri rezerva din timp bus-ul.
In viitorul apropiat vreau sa montez alarma cu inchidere centralizata, perdelute si sa schimb sau sa reconditionez panourile laterale.

bus din 1984 tin pasul colegii posepori t3.pe iunie colegii servici toate cele locurile ocupate)

42.6KB


pus acum 11 ani
   
gclaudiu
Membru Activ

Din: Rm.Valcea
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 106


bus din 1984

48.1KB


pus acum 11 ani
   
vespafun
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 437
Super, ma bucur pt tine, vad ca iti place masina
Vroiam sa te intreb cate ceva despre cutiile de viteza, eu am doua cutii cu 5 trepte si nu stiu cum sa aleg, adica care este mai buna. Codul la cea de pe multivanul din 1991 este ASP. M-am uitat pe tabel dar nu prea imi dau eu seama ce si cum. Ma intereseaza care este capabila de viteze de croaziera mai mari. Am sa ma uit azi si la cealalta sa vad ce cod are.


_______________________________________
Fiat 600D - 1965

pus acum 11 ani
   
vespafun
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 437
gata am aflat, folosind tabelul postat de colegul sergiup si programul gearcalc am aflat viteza pe fiecare treapta.


Gear   Km/h per 1000 RPM  Km/h @4500 RPM  Km/h @2500 RPM
--------------------------------------------------------
  1         5.12                         23                            13
  2         9.89                         45                            25
  3        14.23                        64                            36
  4        20.65                        93                            52
  5        25.69                       116                           64


_______________________________________
Fiat 600D - 1965

pus acum 11 ani
   
gclaudiu
Membru Activ

Din: Rm.Valcea
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 106
In ultimele luni bus-ul a mai facut cateva sute de km.
Am inlocuit amortizoarele pe fata, si s-a confirmat ce am sustinut si in fata vanzatorului, erau terminate. Ce este interesant la aceasta masina, am schimbat amortizoarele singur fara sa dau nici roata jos. Am urcat masina pe rampa, am desfacut surubul din bratul inferior si piulita din capul amortijorului, apoi amortizorul a iesit prin bratul inferior.
Am montat si perdele la toate geamurile.
Acum sunt in cautare de anvelope 195/80/R15 4x4 pentru rotile spate, sa nu mai schimb cutia de viteze.

bus din 1984 ultimele luni bus-ul mai facut cateva sute km.am inlocuit fata, s-a confirmat sustinut

30.1KB

Modificat de gclaudiu (acum 11 ani)


pus acum 11 ani
   
gclaudiu
Membru Activ

Din: Rm.Valcea
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 106


bus din 1984

38.2KB


pus acum 11 ani
   
Liviu-Florin
Membru Senior

Din: Suceava
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2253
Esti un om fericit Claudiu ca ai asa o masina...  

pus acum 11 ani
   
gclaudiu
Membru Activ

Din: Rm.Valcea
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 106
Asa este, dar mai exista si partea nevazuta. Reparatile care necesita timp, bani si nervi tari.

pus acum 11 ani
   
Liviu-Florin
Membru Senior

Din: Suceava
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2253
Ai dreptate Claudiu, dar trebuie sa te gandesti ca toate astea tin de siguranta si orice lucru rezolvi acum la masina e o grija mai putin la drum! 

pus acum 11 ani
   
gclaudiu
Membru Activ

Din: Rm.Valcea
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 106
In sfarsit am reusit sa-i pun incaltari serioase pe spate, unele big: 225/75 r15.
Avantaj: aproximativ 10 km/h in plus la viteza la aceeasi turatie a motorului. Alta viata, merg si eu omeneste cu 80 - 90.

bus din 1984 sfarsit reusit sa-i pun incaltari serioase spate, unele big: 225/75 km/h plus viteza

41.9KB


pus acum 11 ani
   
gclaudiu
Membru Activ

Din: Rm.Valcea
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 106
Se apropie sfarsitul lui august care parea ca nu aduce nimic spectaculos pentru bus, decat drumuri la tara.
Si pe sfarsit de luna toate o iau rasna. Drumuri peste drumuri, mi-a fost frica ca  busul imi strica planurile, dar a fost cuminte, a mers binisor ( nu a trebuit sa surubaresc nimic) si a consumat putin. Deci mai ramane in familie.
Si sa-l laud putin: a ajuns la munte, 500 km in total, siiiiiiiiiiiiiiiiii....................................la MAREEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!. 820 KM cu 54 l motorina.
Am stat la camping si am avut montat si patut pentru bebelina.

bus din 1984 apropie sfarsitul lui august care parea aduce nimic pentru bus, decat drumuri tara.si

46KB

Modificat de gclaudiu (acum 11 ani)


pus acum 11 ani
   
mihaai
Membru Senior

Din: Modena- Tirgu Neamt
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1025

gclaudiu a scris:

Se apropie sfarsitul lui august care parea ca nu aduce nimic spectaculos pentru bus, decat drumuri la tara.
Si pe sfarsit de luna toate o iau rasna. Drumuri peste drumuri, mi-a fost frica ca  busul imi strica planurile, dar a fost cuminte, a mers binisor ( nu a trebuit sa surubaresc nimic) si a consumat putin. Deci mai ramane in familie.
Si sa-l laud putin: a ajuns la munte, 500 km in total, siiiiiiiiiiiiiiiiii....................................la MAREEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!. 820 KM cu 54 l motorina.
Am stat la camping si am avut montat si patut pentru bebelina.

Suuupeerrr pai inseamna ca ti-ai tras casuta pe roti ! Ai amenajat inauntru loc de dormit sau ai avut si cort ?


_______________________________________
Puterea este nimic fara control .

pus acum 11 ani
   
Liviu-Florin
Membru Senior

Din: Suceava
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2253
Bravo Claudiu! Ma bucur ca iti merge bine masina si iti aduce amintiri frumoase! 
Sa fie sanatoasa bebelusa!


pus acum 11 ani
   
gclaudiu
Membru Activ

Din: Rm.Valcea
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 106

mihaai a scris:


Suuupeerrr pai inseamna ca ti-ai tras casuta pe roti ! Ai amenajat inauntru loc de dormit sau ai avut si cort ?

Nu am avut cort. Daca te uiti atent in poza (a iesit intunecat in interior) sotia statea pe salteua gonflabila, iar in fata a fost dulapul de haine. Pentru deplasari am folosit bicicleta care se vede rezemata de bara spate. Am dormit doua persoane si in patut bebelul.

Modificat de gclaudiu (acum 11 ani)


pus acum 11 ani
   
gclaudiu
Membru Activ

Din: Rm.Valcea
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 106

Liviu-Florin a scris:

Bravo Claudiu! Ma bucur ca iti merge bine masina si iti aduce amintiri frumoase! 
Sa fie sanatoasa bebelusa!

Multumesc !


pus acum 11 ani
   
sierra83
Membru nou

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 3
Super masina si eu sunt in cautare de un transporter avand in vedere ca am multe amintiri cu t3 si este masina pe care am invatat soferia si mecanica.Simpla si buna din pacate cea pe care am lucrat a ajuns la remat.Drumuri bune iti doresc cu ea si du-o neaparat la munte ca face fata cu brio ti-o spun din experienta.

pus acum 11 ani
   
booby
Membru nou

Din: caransebes
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 21
asa este in general este o masina practica care ofera multe optiuni si de principiu micile probleme care mai apar la ea nu sunt costisitoare nici din punct de vedere financiar si nici tehnic mai poti repara si prin fata blocului sau prin curte la ea,dar eu zic ca sunt importante taxele mici pentru acest model de masina mai mult eu nu prea stiu masini la care sau facut mai multe modificari ca la acest model.oricum sa te bucuri de ea si multi kilometri fara probleme.

pus acum 11 ani
   
booby
Membru nou

Din: caransebes
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 21

sierra83 a scris:

Super masina si eu sunt in cautare de un transporter avand in vedere ca am multe amintiri cu t3 si este masina pe care am invatat soferia si mecanica.Simpla si buna din pacate cea pe care am lucrat a ajuns la remat.Drumuri bune iti doresc cu ea si du-o neaparat la munte ca face fata cu brio ti-o spun din experienta.

scuze de off topic dar cred ca este una prin timisoara care merita luata.


pus acum 11 ani
   
sergiup
Membru Senior

Din: Arad
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 821

booby a scris:

eu nu prea stiu masini la care sau facut mai multe modificari ca la acest model

broasca, booby, broasca.
din pacate modificarile nu sunt intotdeauna cele mai inspirate. nici la t3 nici la broasca. dar sunt si unele care...


_______________________________________
1961 Hell Orange VW 1200 ragtop & 1983 Carmin Red VW Golf MK1
Oldie But Goldie

... and thanks Ferdinand

pus acum 11 ani
   
raz
Membru Senior

Din: Focsani
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 401
Forte frumos! Uite aici o ruda de-a ei mai tanara (2001 syncro, 2.5), a lui taica-miu.

Sper ca nu te superi ca am postat.

bus din 1984 forte frumos! uite aici ruda de-a mai tanara (2001 syncro, 2.5), lui superi postat.

48.2KB

Modificat de raz (acum 11 ani)


_______________________________________
Dacia 1300 70/72/74
Mercedes-Benz w116 1977

pus acum 11 ani
   
marinescucristian
Membru Activ

Din: Suceava
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 175
T4 e 4x4?

_______________________________________
0744623862

pus acum 11 ani
   
raz
Membru Senior

Din: Focsani
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 401
Da, are AC, incalzire in scaune, sirocol, si 2 airbag-uri.

_______________________________________
Dacia 1300 70/72/74
Mercedes-Benz w116 1977

pus acum 11 ani
   
sierra83
Membru nou

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 3

booby a scris:


scuze de off topic dar cred ca este una prin timisoara care merita luata.


asteptam taxa de mediu sa vedem ce ne pregateste statul,dupa care sunt cateva oportunitati


pus acum 11 ani
   
gclaudiu
Membru Activ

Din: Rm.Valcea
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 106
A mai trecut un an si bus-ul rezista. Astept primavara sa incep sa colind muntii. Spre sa ajung si anul acesta la mare si sa stau la camping, anul trecut mi-a placut la nebunie.

bus din 1984 mai trecut bus-ul rezista. astept primavara incep colind muntii. spre ajung anul acesta

66.3KB


pus acum 11 ani
   
gclaudiu
Membru Activ

Din: Rm.Valcea
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 106


bus din 1984

57KB


pus acum 11 ani
   
om_bland
Membru Senior

Din: Ramnicu Valcea
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 915
Domnul Claudiu, tot vad prin oras uneori  venind la Kaufland masini ca a dvs albe ... si brusc imi  vine in minte  : ,,Oare  asta sa fie masina  lui Claudiu " ? Ma  bucur ca si in VL sunt oameni care indragesc masinile de generatie veche.     

pus acum 11 ani
   
gclaudiu
Membru Activ

Din: Rm.Valcea
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 106
Sunt sanse mari sa fie al meu. Ma duc des cu el in Kaufland.
Este masina pentru timpul liber, cand nu ma grabesc, si-mi statisface toate dorintele.
Masina clasica, spatiu interior maxim posibil ( nu se pierde nimic prin solutia adoptata cu scaune fata deasupra rotilor si motor sub portbagaj), consum mic, taxe mici (autoturism 1.6 diesel), performante modeste ca pentru iesiri la plimbare, fara stres si nervi.
Am fost saptamana trecuta la Pitesti si nu am facut mai mult decat cei cu masini gen golf 3.  Toti cei care ma depaseau, ii prindeam in spatele tir-urilor si treceam toti pe portiunile unde se formeaza doua benzi pe sens. Am facut 50 minute pana la intrarea in Pitesti la sensul giratoriu.

Modificat de gclaudiu (acum 11 ani)


pus acum 11 ani
   
gclaudiu
Membru Activ

Din: Rm.Valcea
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 106
M-am luptat cu muntii si am invins

bus din 1984 m-am luptat muntii invins

47.6KB


pus acum 10 ani
   
gclaudiu
Membru Activ

Din: Rm.Valcea
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 106


bus din 1984

56.5KB


pus acum 10 ani
   
gclaudiu
Membru Activ

Din: Rm.Valcea
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 106


bus din 1984

42.6KB


pus acum 10 ani
   
Liviu-Florin
Membru Senior

Din: Suceava
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2253
Esti tare claudiu! Mai pune ceva poze ... ca sunt sigur ca mai ai!   

pus acum 10 ani
   
gclaudiu
Membru Activ

Din: Rm.Valcea
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 106


bus din 1984

44.6KB


pus acum 10 ani
   
gclaudiu
Membru Activ

Din: Rm.Valcea
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 106


bus din 1984

58.4KB


pus acum 10 ani
   
gclaudiu
Membru Activ

Din: Rm.Valcea
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 106
Am dat de belea mare si am nevoie de ceva sfaturi de la cunoscatori.

Am motor 1.6 D simplu tip JK. Initial apareau doar mici bule de aer in vasul de expansiune (cam banuiam din primavara ca ma lasa garnitura de chiulasa), pana vineri cand mi s-a umflat vasul de expansiune ca un cimpoi si mi-a sarit un furtun.

Am reumplut instalatia, am pornit motorul si surpriza, scuipa apa pe la coltul chiulasei dinpre cutia de viteze.

Cu toate ca mi s-a parut exagerat, am zis ca poate scap doar cu garnitura de chiulasa. Dar surprizele continua. M-am apucat de demontat chiulasa si surubul din coltul cu pricina se misca cam usor. Este slabit zic. Bine ar fi fost, este rupt, retezat la 2 cm deasupra blocului motor, si dupa cum arata este rupt demult. Deci, de la cine am luat masina mi-a tras tapa sau cine i-a reparat masina i-a tras tapa.

Am desfacut restul suruburilor pana la penultimul, la care m-am impotmolit. Dupa ce a trosnit o data nu am mai reusit sa-l mai misc, si dupa ceva incercari l-am stricat.

Acum ce ma sfatuiti sa fac?

As incerca cu un burghiu mare sa "tocesc" tot capul surubului pana ramane doar axul, ca sa pot scoate chiulasa, apoi vad ce noroc am sa scot suruburile din blocul motor.


pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217

gclaudiu a scris:

Am dat de belea mare si am nevoie de ceva sfaturi de la cunoscatori.

Am motor 1.6 D simplu tip JK. Initial apareau doar mici bule de aer in vasul de expansiune (cam banuiam din primavara ca ma lasa garnitura de chiulasa), pana vineri cand mi s-a umflat vasul de expansiune ca un cimpoi si mi-a sarit un furtun.

Am reumplut instalatia, am pornit motorul si surpriza, scuipa apa pe la coltul chiulasei dinpre cutia de viteze.

Cu toate ca mi s-a parut exagerat, am zis ca poate scap doar cu garnitura de chiulasa. Dar surprizele continua. M-am apucat de demontat chiulasa si surubul din coltul cu pricina se misca cam usor. Este slabit zic. Bine ar fi fost, este rupt, retezat la 2 cm deasupra blocului motor, si dupa cum arata este rupt demult. Deci, de la cine am luat masina mi-a tras tapa sau cine i-a reparat masina i-a tras tapa.

Am desfacut restul suruburilor pana la penultimul, la care m-am impotmolit. Dupa ce a trosnit o data nu am mai reusit sa-l mai misc, si dupa ceva incercari l-am stricat.

Acum ce ma sfatuiti sa fac?

As incerca cu un burghiu mare sa "tocesc" tot capul surubului pana ramane doar axul, ca sa pot scoate chiulasa, apoi vad ce noroc am sa scot suruburile din blocul motor.


Pune niste poze cu surubul rupt, sa vedem ce-i de facut.
In primul rand nu-i distruge partea care iese din bloc, incearca sa-i faci un cap nou, pe care sa poti pune o tubulara mai mica. Si inainte sa incercis-o scoti, incalzeste locul din jurul suribului, ca sa se dilate, apoi da-i ci degripant si doar dupa aia incearca s-o scoti.
Pune o poza sa vad cum este.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
gclaudiu
Membru Activ

Din: Rm.Valcea
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 106
Poze o sa fac mine.
Suruburile la VW nu au cap hexagonal ci  TORX de 12.

Modificat de gclaudiu (acum 10 ani)


pus acum 10 ani
   
gclaudiu
Membru Activ

Din: Rm.Valcea
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 106
poza din manual

bus din 1984 poza din manual

36.2KB


pus acum 10 ani
   
sdandrei
Membru Senior

Din: Sibiu
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 397
e relativ simplu. se pune o piulita mai mare in diametru in prezon si se sudeaza acolo. asta inseamana sa ai un ap de sudura pe aproape. am folosit metoda asta de zeci de ori

Modificat de sdandrei (acum 10 ani)


pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217

sdandrei a scris:

e relativ simplu. se pune o piulita mai mare in diametru in prezon si se sudeaza acolo. asta inseamana sa ai un ap de sudura pe aproape. am folosit metoda asta de zeci de ori

Ideea este foarte buna. Daca blocul este din fonta. Daca blocul este din aluminiu, atunci cand sudezi piulita de prezon, se va incalzi prea tare si cand o scoti, risti sa ramai si fara filetul din bloc.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
sdandrei
Membru Senior

Din: Sibiu
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 397
trebuie sa mentionez ca majoritatea a fost prezoane rupte la motoarele de skoda, care au blocu din al. uneori e bine ca sunt din al, in cazul in care prezonul e la fata sau sb fata blocului. poti sa sudezi fara sa te lipesti de bloc.
situatia de fata pare chiar una fericita, in care e prezon 2 cm peste bloc si poti suda o piulita M12 sau M14 linistit.
bafta

PS: gaura in surub e cea mai nefericita varianta. parerea mea


pus acum 10 ani
   
gclaudiu
Membru Activ

Din: Rm.Valcea
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 106
Nu m-am facut inteles.
Nu am reusit inca sa dau chiulasa jos pentru ca un surub (nu cel rupt) nu am reusit sa-l scot. s-a miscat un pic dar s-a stricat capul. Stiu ca s-a miscat pentru ca a trosnit, exact ca la celelalte, dar probabil a mai fost fortat in trecut.
Cu cel rupt o sa vad cand dau jos chiulasa ce metoda incerc.

Modificat de gclaudiu (acum 10 ani)


pus acum 10 ani
   
gclaudiu
Membru Activ

Din: Rm.Valcea
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 106
se pare ca cineva de pe forumul vw a incercat metoda si a reusit:

"m-am confruntat cu un caz ca al tau, la un peugeot, unde s-au stricat 4 din10 (capuri de surub) si dupa ce le-am "mancat" cu masina de gaurit si am scos chiulasa, s-au desfiletat la mana .oricum, daca urmezi aceasta cale, dupa "extragerea" chiulasei, ai mai mult spatiu pentru a putea scoate suruburile .

noroc !"


pus acum 10 ani
   
gclaudiu
Membru Activ

Din: Rm.Valcea
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 106
Am achizitionat set prezoane chiulasa Victor Reinz. Parca sunt mai sanatoase decat ce am avut montat. Dupa serviciu continui lucrarea si poate pana deseara dau jos chiulasa

bus din 1984 set prezoane chiulasa victor reinz. parca sunt mai sanatoase decat avut montat. dupa

23.8KB

Modificat de gclaudiu (acum 10 ani)


pus acum 10 ani
   
booby
Membru nou

Din: caransebes
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 21
in principiu daca ai folosit o tubulara torx care nu este cat de cat de firma si nu ai batut cu ciocanul in ea inainte de a incerca sa il desfaci, asa se intampla se rotunjesc canelurile,treaba cu gauritul,trebuie sa ai grija la ce burghiu folosesti, cu cele mai de piata sau negre nu reusesti nimic,cauta burghie de cobalt pentru inox si o bormasina buna ,probabil va trebui si un antrenor unghiular daca motorul este montat pe masina,cand ajungi la faza cu montatul chiuloasei inapoi pe motor, ai grija sa cureti bine gaurile unde intra suruburile chiuloasei, si sa folosesti cheia dinamometrica ,ai sa vezi ca gaurile de pe colturile blocului motor sunt chiar pe margine si blocul motor este foarte subtire in carne in colturi se poate fisura usor blocul.la chiuloasa cauta si un burghiu si refa gaurile unde intra suruburile,in partea de sus se face un pic de floare in aluminiu.succes si pune poze.

Modificat de booby (acum 10 ani)


pus acum 10 ani
   
gclaudiu
Membru Activ

Din: Rm.Valcea
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 106
M-am intors de pe front, unde am dus o lupta de unul singur, pe viata si pe moarte, cu fiara salbatica. Dar am invins-o. Rezultat : chiulasa este jos.
Torx-ul a fost bun, pentru ca am desfacut cele 8 suruburi fara probleme, cu toate ca pana se slabeau tosneau de ziceai ca se rup.
Greu i-am venit de hac surubului blocat. Am dat gaura cu un burgiu cat gaura de torx. pana am ajuns sub saiba, dupa care am batut un imbus, am invartit si s-a rupt imediat capul.
Dupa a urmat alt calvar. Corpul surubului ramas m-a incurcat sa scot chiulasa. Trebuia sa ridic s-o scot de pe surub, dar nu ma lasa sa misc in lateral sa-i fac loc.
Cu chiulasa jos am desfacut "cioturile" fara probleme. Dupa cum se vede in poza, a intrat apa pe langa garnitura si le-a mancat rugina.

bus din 1984 m-am intors front, unde dus lupta unul singur, viata moarte, fiara salbatica. dar

54.5KB


pus acum 10 ani
   
gclaudiu
Membru Activ

Din: Rm.Valcea
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 106
surubul blocat desurubat din bloc. Filetul in bloc nu este afectat

bus din 1984 surubul blocat desurubat din bloc. filetul bloc este afectat

59.8KB


pus acum 10 ani
   
gclaudiu
Membru Activ

Din: Rm.Valcea
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 106
Surubul pe care l-am gasit rupt:

bus din 1984 surubul care l-am gasit rupt:

61.8KB


pus acum 10 ani
   
gclaudiu
Membru Activ

Din: Rm.Valcea
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 106
Blocul curatat supeficial. Maine restul.

bus din 1984 blocul curatat maine restul.

55.6KB


pus acum 10 ani
   
gclaudiu
Membru Activ

Din: Rm.Valcea
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 106
Si "maseaua de minte extrasa".
Si binenteles ca exista celebrele fisuri intre supape. La fac poze  maine pe lumina .
Oricum nu-mi bat capul cu ele, asa le las. 
Daca a mers motorul in halul acesta 2 ani, nu are cum sa mearga mai prost cu garnitura noua, si nu vreau sa cheltui mai multi bani decat merita.

bus din 1984 minte binenteles exista celebrele fisuri intre supape. fac poze  maine lumina

59.3KB

Modificat de gclaudiu (acum 9 ani)


pus acum 10 ani
   
LISSANDER
Membru Junior

Din: ARAD
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 71
Este o adevărată performanță că ai reușit să le scoți. Curăță cu foarte mare atenție blocul, dacă nu vrei să ai surprize la montaj, iar în privința fisurilor dintre supape, îți recomand să le rezolvi (sudură în aluminiu). De cele mai multe ori ele sunt cauza unei proaste funcționări la cald, a supraîncălzirii motorului, sau a pătrunderii fluidelor de lucru unul într-altul. De asemenea, îți recomand să cumperi în vederea montajului, garnitură de chiulasă Elring sau Victor Reinz și dacă tot este dată chiulasa jos de pe motor, schimbă și simeringurile supapelor. Este de mare importanță pentru consumul de ulei. Eu dintr-un CY care-mi consuma 1 litru de ulei/1000 km, prin schimbarea simeringurilor l-am adus la un consum neglijabil, maxim 200 ml/8000 km

pus acum 10 ani
   
gclaudiu
Membru Activ

Din: Rm.Valcea
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 106
Garnitura am luat Victor Reinz cu trei gauri, pentru ca cea veche avea tot trei gauri.

pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217
Si eu iti recomand sa duci chiulasa la sudat apoi sa-i rectifici si rodeaza si supapele.
Daca e in bucati, fa-o cum trebuie si te va scuti de belele ulterioare.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
gclaudiu
Membru Activ

Din: Rm.Valcea
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 106
Stiu ca asa ar fi bine, dar eu am serviciu care nu are legatura cu domeniul auto si nici cunoscuti apropiati mecanici auto. Pe langa asta nici bani mai multi alocati reparatiei nu sunt si  daca as propune rectificare de buget nu ar trece prin consiliu de familie.. Aceasta masina este doar o satisfacere a placerii mele da a avea cu ce ma duce la munte si sa pot cara bicicletele inauntru ( de fapt pe a mea numai in masina o tin) fara sa ma chinui. Pentru masina de utilizare zilnica am un "plastic" cumparat nou in rate.

Modificat de gclaudiu (acum 10 ani)


pus acum 10 ani
   
gclaudiu
Membru Activ

Din: Rm.Valcea
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 106
Ce m-a motiveaza s-o repar este consumul. Dus intor la Mare cu 60 de litri si sa poti cara doua biciclete, masa, scaune, cutie frigorifica, butelie voiaj, lazi cu legume, si sotia cu strunfita sa doarma tot drumul in pat normal nu cred ca gaseam altceva la banii investiti. Poza este facuta in mers pe autostrada A1 in drum spre mare.

bus din 1984 m-a motiveaza s-o repar este consumul. dus intor mare litri poti cara doua biciclete,

39.6KB

Modificat de gclaudiu (acum 10 ani)


pus acum 10 ani
   
alf 08
Membru Activ

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 187
Misto poza si emotia transmisa de ea.
Spor la treaba!


_______________________________________
don`t be sad, don`t be blue, Frankenstein was ugly too

Volvo 360  1987
Simson Sport 1961

pus acum 10 ani
   
Liviu-Florin
Membru Senior

Din: Suceava
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2253
Esti un fericit cu asa o masina! Sa iti traiasca cocutza si sa fie sanatoasa! 

pus acum 10 ani
   
Pagini:  1 2  

Mergi la