CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA.
CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA.
FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj
Pagini: 1
ciprian_vladis
Membru Junior
Din: targu neamt
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 84
salutare oameni buni . deschid acest subiect pentru ca de curand am achizitionat un motor utos. (motor auxiliar de pornire pe benzina in 2 timpi , racire cu apa , e greu are vreo 50 kg cu tot cu suport) din cate am inteles de la proprietar este de 350 cm3 , undeva la 12 cp, 4000 rpm , racire pe apa, aprindere magnetou si platini... etc . (nu mai fusese pornit de vreo 7 ani) am facut proba la motor si functioneaza, porneste se tureaza adica merge . nu am avut la ce sa il pun in sarcina , rezervorul toba de esapament si radiatorul nu sunt montate (acum este neked) l-am pornit asa pentru proba da sa stiti ca tot satul a aflat ca am motor daca cineva ma poate ajuta cu carte tehnica pentru asa ceva pentru ca vreau sa curat carburator, jegloare si ce mai trebuie curatat si gresat (are baie de ulei dar se alimenteaza cu benzina in amestec ca la drujba deoarece este motor in 2 timpi)toba nu o am deloc ... cam ce as putea adapta... o toba de motocicleta sau una de masina (gen dacia sau altele) din cate am inteles de la persoana are si regulator de turatie (atunci cind da de greu se accelereaza singur) o fi real nu stiu... deci cu alte cuvinte vreau sa aflu mai multe ca sa stiu la ce sa ma astept... mai am si 4 segmenti de schimb... el acum este segmentat alezat cilindru... am inteles ca s-ar potrivi si piston de ij sau cam asa ceva... m-am mai lovit de o problema... eu am radiator si ar trebui sa ii fac racire cu apa dar nu stiu cam cum ar trebui sa ii fac alimentarea , circuitul (nu a fost prevazut cu pompa de apa deoarece facea circuitul cu apa din radiatorul tractorului, o impingea pompa tractorului)... oare ar merge prin tipul termosifonare? adica apa rece sa o inlocuiasca pe cea fierbinte . dar in felul asta trebuie sa ii pun raditorul mai sus ca sa aiba cadere dar la ce distanta?. la motor la chiuloasa are doua iesiri banuiesc ca una de intrare si una de iesire, la radiator la fel una sus si una jos. dar cum ar trebui conectate? chiuloasa sus cu radiator jos si radiator sus chiuloasa jos? este bine asa? trebuie sa ii fac si racirea apei si ar trebui sa ii montez un ventilator si sa-i pun curea de antrenare... ar merge o elice de racire sau doua cum erau la racire la trabant? ca sa ii pun elice cu motor electric ar trebui sa am baterie si implicit sa ii pun alternator de incarcare, releu de incarcare ... daca imi puteti da ceva idei si sfaturi v-as ramane profund indatorat... sa zicem ca bateria ar fi incarcata bine ar duce motorul de la elicea de racire toata ziua fara sa mai necesite incarcare? eu cu motorul as vrea sa fac ceva de genul asta...
cam ce cutie de viteze s-ar potrivi pentru o astfel de aplicatie? dacie , olcit, aro, ims , etc? s-ar putea sa mai fac rost de un alt motor mai mare in 2 cilindri ... si in timp as incerca sa manufacturez un tractoras cu o cutie de viteze de aro (am inteles ca sunt care au si iesire cardanica pentru antrenarea diferitelor utilaje...) o fi bine nu o fi.... astea sunt ceva idei care le am in plan numa ca stau rau cu banii pt investitiii... le voi face in timp.