vespafun
Membru Senior
 Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 437
|
|
Doar motorul de 850 se invarte invers si asta datorita axei cu came. La aceste motoare axa este in blocul motor. Asa cum am spus in primul post, vreau sa ramana motorul original. Nu sunt interesat de schimb motor. Am primit un motor de panda gratis, are 34 de cai; mai am posibilitatea de a cumpara un motor de A112 la pret rezonabil. Dar nu asta vreau. Pe toate forumurile straine sau nu, cand se pune intrebarea cum putem imbunatati motorul, solutia este schimbarea. Vreau sa gasim solutii strict pentru imbunatatire. Daca acum 50 de ani reuseau de ce nu am putea si noi acum face asta. Abarth a scos 50+ de cai din motorul de 633 cmc, deci cred ca pot si eu sa scot 40 din cel de 750 cmc. Se poate ciupi de ici de colo cate putina putere, compresie marita, supape schimbate cu unele usor marite, axa cu came sport, carb dublu, admisie slefuita, aprindere electronica, evacuare sport, pompa apa electrica, pompa benzina electrica, alternator generatie mai noua, etc. Daca de la fiecare scot 1 cal putere, deja am cat imi trebuie. Eu urmaresc eficientizarea motorului original, adica un plus de putere la un consum decent. Si cred ca este foarte realizabil. Deocamdata adun informatii si piese. Am 4 motoare, deci am pe ce face teste 
_______________________________________ Fiat 600D - 1965
|
|