CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
alexxandra 24 ani
Femeie
24 ani
Timis
cauta Barbat
24 - 57 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Coltul Tehnic / motor diesel campulung Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini: 1
tcu
Membru Senior

Din: arad
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 940
ce parere aveti de acest tip de motor deja montat pe un M?
ca performante, intretinere, consum, impozite, etc


_______________________________________
I don't need sex, government fuck's me everyday!!!
M 461 C militar 1974 atestat Retromobil
ex : M 59 hibrid 1964
Ford Taunus 1964 atestat Retromobil

pus acum 15 ani
   
classicmotoring
Membru nou

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 8
pai impozitu mai nou e aproape 9 mil pe an, si RCA vreo 8 mil.

Modificat de classicmotoring (acum 15 ani)


pus acum 15 ani
   
tcu
Membru Senior

Din: arad
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 940
si tehnic cum se prezinta?


_______________________________________
I don't need sex, government fuck's me everyday!!!
M 461 C militar 1974 atestat Retromobil
ex : M 59 hibrid 1964
Ford Taunus 1964 atestat Retromobil

pus acum 15 ani
   
classicmotoring
Membru nou

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 8
pentru mai multe detalii si pareri avizate intra pe

treba e ca acest motor este destul de rar intalnit, majoritatea aroaielor 24 de pe la noi au motorul de brasov.

diesel-ul de CL a fost derivat din benzinarul L25, este un dizel mai de sosea sa zic asa, fuge mai bine decat brasovul, porneste mai usor iarna dar daca e pus la munci grele e mai sensibil. toate astea din auzite it-i spun ca n-am asa ceva.

vezi pe link-ul de mai sus ce aflii...... numa' fii cu bagere de seama: fiecare i-si lauda "marfa" proprie pan la urma.


pus acum 15 ani
   
tcu
Membru Senior

Din: arad
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 940
din ce-am vazut rezulta si ca poate fi trecut pe benzina??????    

sau nu stiu eu citi?!!!!


_______________________________________
I don't need sex, government fuck's me everyday!!!
M 461 C militar 1974 atestat Retromobil
ex : M 59 hibrid 1964
Ford Taunus 1964 atestat Retromobil

pus acum 15 ani
   
classicmotoring
Membru nou

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 8
eeeehhhee, nici chiar asa. blocul motor este in principiu acelasi ca si la L25 in rest diferentele clasice dintre benzina si diesel. Chiuloase diferite, pe dizel mai rezistent cu injectoare in galeriile de admisie si bujii incandescente. pistoane, biele si arbore cotit modificate pentru o cursa mai lunga si raport de compresie dublu. plus pe dizel mai ai pompa de injectie mecanica. pebenzina in schim ai carburator, delcou antrenat direct de axul cu came, bujii in chiuloasa etc. etc., diferenta sunt multe....

cei de la ARO au recurs la acesta metoda pentru ca era cea mai simpla, turnatoria avand deja matritele pentru blocul L25 ...

Modificat de classicmotoring (acum 15 ani)


pus acum 15 ani
   
tcu
Membru Senior

Din: arad
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 940
deci sa inteleg ca e cam praf motorasul asta.


_______________________________________
I don't need sex, government fuck's me everyday!!!
M 461 C militar 1974 atestat Retromobil
ex : M 59 hibrid 1964
Ford Taunus 1964 atestat Retromobil

pus acum 15 ani
   
Faitonu
Membru fondator al forumului

Din: Cluj city
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 2277
nu-i adevarat..sint multi care sint multumiti de acest motor,chiar il lauda! e mai usor de intretinut decit BV-ul,nu face atitea figuri,si daca ai bujii bune n-ai probleme cu pornirea!..e mai usor ca si greutate,nu forteaza arcurile si caroseria in general,bine..e adevarat nu e recomandat la off extrem,dar in rest de plimbarica...isi face treaba...

pus acum 15 ani
   
tcu
Membru Senior

Din: arad
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 940
pai am gait un M aici, intrun sat, arata binisor numa ca are motorul asta si nu stiam daca sa incep negocierile cu omu'

_______________________________________
I don't need sex, government fuck's me everyday!!!
M 461 C militar 1974 atestat Retromobil
ex : M 59 hibrid 1964
Ford Taunus 1964 atestat Retromobil

pus acum 15 ani
   
bachus_21
Membru Senior

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3175

Faitonu a scris:

nu-i adevarat..sint multi care sint multumiti de acest motor,chiar il lauda! e mai usor de intretinut decit BV-ul,nu face atitea figuri,si daca ai bujii bune n-ai probleme cu pornirea!..e mai usor ca si greutate,nu forteaza arcurile si caroseria in general,bine..e adevarat nu e recomandat la off extrem,dar in rest de plimbarica...isi face treaba...

Si suna mult mai fain decat cel de Brasov.


pus acum 15 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217
Sa nu vorbim ca si taxele sunt mult mai mici

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 15 ani
   
tcu
Membru Senior

Din: arad
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 940
pai atunci intru in detalii.
mai ales ca sta pe roti si are acte, merg sa-l vad saptamana asta si va pun si poze


_______________________________________
I don't need sex, government fuck's me everyday!!!
M 461 C militar 1974 atestat Retromobil
ex : M 59 hibrid 1964
Ford Taunus 1964 atestat Retromobil

pus acum 15 ani
   
Petrişor
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 673
Mă alătur şi eu celor ce laudă motorul de Cāmpu Lung. Am un astfel de motor şi se comportă foarte bine. Ai parte de viteză cu el, este uşor, consumă puţin,.... are mai multe avantaje, dar, lucru de care trebuie să ai mare grijă este sistemul de răcire, este un motor care mai tot timăpul este la 90 de grade, iar dacă ai de urcat, sau dacă ai rămas īnpotmolit şi tot turezi maşina, se supraīncălzeşte, deci asigură-te că ai o răcire bună pe el (vorbesc din experienţă.
Dacă te pot ajuta cu sfaturi, cu cea mai mare plăcere. Eu am şi Braşov, dar , rămān cu motorul de Cāmpu-Lung.


_______________________________________
2x Aro M461, an 1962, ?
Skoda octavia, an 1962
Dacia 1300, an 1982
Bmw 524td, an 1985

pus acum 15 ani
   
tcu
Membru Senior

Din: arad
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 940
pai de aia nu stiam daca sa bat 120 de km sa vad masina
ca de schimbat motor din prima , stii, nu prea-mi vine si-asa sunt la limita cu cashul

lucru beton iarna cu caldura, dupa ce marsaluiesc prin zapada

Modificat de tcu (acum 15 ani)


_______________________________________
I don't need sex, government fuck's me everyday!!!
M 461 C militar 1974 atestat Retromobil
ex : M 59 hibrid 1964
Ford Taunus 1964 atestat Retromobil

pus acum 15 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la