CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA.
CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA.
FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
|
Lista Forumurilor Pe Tematici
|
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login
POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
Nu sunteti logat.
|
Nou pe simpatie: Profil corinarus
| Femeie 23 ani Cluj cauta Barbat 24 - 60 ani |
|
mirel vicaru
Membru Senior
Din: Timisoara
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1128
|
|
Am cumparat masina acum 2 sau 3 ani, primul proprietar a investit mult si ce trebuie in masina, din pacate atunci cand a ajuns la mine caroseria (sau puntea spate) era stramba, avea niste praguri oribile, interiorul tapitat cu material de canapea ieftina, volanul avea o husa ieftina cu tepi in loc de imbracamintea originala din piele. Alte elemente specifice acestei versiuni sunt prezsente: bord cu contact pe stanga, maneta de deschidere a capotei sub scrumiera, scaune, am procurat alte piese cum ar fi oglinzi Vitaloni Californian, proiectoare CIBIE Iode 35, jante Gotti (pe care ma bate gandul sa le vand fiindca nu sunt suficient de late pentru anvelopele 175/50 13 pe care vreau neaparat sa le folosesc), amortizoare reglabile Koni (fata si spate). Primul proprietar a pus punte spate de R5 ALpine Turbo cu discuri, evacuare inox, roll cage Matter in 4 puncte. In prezent masina este la mecanic si asteapta o restaurare total a caroseriei, pozele sunt dinainte de a duce masina la mecanic.
55.4KB
|
|
pus acum 12 ani |
|
mirel vicaru
Membru Senior
Din: Timisoara
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1128
|
|
|
pus acum 12 ani |
|
mirel vicaru
Membru Senior
Din: Timisoara
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1128
|
|
|
pus acum 12 ani |
|
mirel vicaru
Membru Senior
Din: Timisoara
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1128
|
|
Urmeaza schimbarea jantelor cu unele mai de soi Gotti Bi Metal cu anvelope 165/55 R13 Good Year
38.3KB
|
|
pus acum 12 ani |
|
rono
Membru nou
Din: Oradea
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 21
|
|
Nu credeam ca mai exista asa ceva pe la noi. Si dincolo sunt destul de rare. Asta are motoru in spatele cutiei?
|
|
pus acum 12 ani |
|
mirel vicaru
Membru Senior
Din: Timisoara
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1128
|
|
da, are motorul in spatele cutiei, in Romania eu mai stiu 2 R5 Alpine aspirat si 3 R5 Alpine Turbo inmatriculate, eu mai am un R5 Alpine turbo neinmatriculat. R5 din prima generatie mai sunt, insa sunt modele "obisnuite", nu sportive.
Modificat de mirel vicaru (acum 12 ani)
|
|
pus acum 12 ani |
|
mirel vicaru
Membru Senior
Din: Timisoara
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1128
|
|
Masina care intretimp a fost abandonata datorita caroseriei compromise a primit o sora geamana, impreuna cu alte piese specifice modelului vor alcauit (sper) un R5 Alpine ph1 pe care sa il inscriu la retromobil:
|
|
pus acum 10 ani |
|
mirel vicaru
Membru Senior
Din: Timisoara
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1128
|
|
Ambele masini au fost impobobite cu praguri din alea urate asa ca trebuie date jos si refacut
De la o prima am vandut deja motorul si cutia, mi-a ramas caroseria, e pe numele meu asa ca deocamdata o pastrez, dupa ce va fi gata asta ultima mai vad eu ce se intampla. Oricum nu cere de mancare, pun o husa pe ea si mai sta/
Misu de Cluj a scris:
Din cele doua poti face una faina. De si nu vad de de ar fi asa de compromisa aia veche. Ziceai ca e lovita si lonjeroanele deformate? E model rar, ar merita facuta si aia! E doar tabla, ce se poate taia si inlocui! Daca are acte in regula, sfatul meu e sa-l faci! La asta ce ai luat acuma, doar pragurile arata horror, nici nu stiu ce le-a fost in cap, cand i-au sudat chestiile alea. Alea ar trebui taiate, si inlocuite cu altele cu aspect original, ca asa strica aspectul foarte tare. |
Modificat de mirel vicaru (acum 10 ani)
|
|
pus acum 10 ani |
|
oldtimercraiova
Pe lista neagra
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1455
|
|
mirel vicaru a scris:
Urmeaza schimbarea jantelor cu unele mai de soi Gotti Bi Metal cu anvelope 165/55 R13 Good Year |
Daca mai ai jantele!
Le cumpar !!!
|
|
pus acum 9 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
oldtimercraiova a scris:
mirel vicaru a scris:
Urmeaza schimbarea jantelor cu unele mai de soi Gotti Bi Metal cu anvelope 165/55 R13 Good Year |
Daca mai ai jantele!
Le cumpar !!! |
Nu se potrivesc la Dacie!!! Doar pe R4, R5, R6, R14 si Rodeo.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 9 ani |
|
oldtimercraiova
Pe lista neagra
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1455
|
|
Misu de Cluj a scris:
oldtimercraiova a scris:
mirel vicaru a scris:
Urmeaza schimbarea jantelor cu unele mai de soi Gotti Bi Metal cu anvelope 165/55 R13 Good Year |
Daca mai ai jantele!
Le cumpar !!! |
Nu se potrivesc la Dacie!!! Doar pe R4, R5, R6, R14 si Rodeo. |
Dar merge sa modific ...
Fuzete modificate de Dacia regaurile la 3×110 și pe spate butuci de remorca Padis tot regauriti
|
|
pus acum 9 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
oldtimercraiova a scris:
Misu de Cluj a scris:
oldtimercraiova a scris:
Daca mai ai jantele!
Le cumpar !!! |
Nu se potrivesc la Dacie!!! Doar pe R4, R5, R6, R14 si Rodeo. |
Dar merge sa modific ...
Fuzete modificate de Dacia regaurile la 3×110 și pe spate butuci de remorca Padis tot regauriti |
Dar atunci nu le mai poti pune cele originale in caz de nevoie. Plus ca prinderea la R5 a fost altfel calclata pentru ca masina este mai mica si mai usoara, iar fortele de forfecare la prezoane sunt mai mici. La viteze mari risti sa-ti zboare vreo roata. Mai bine treci la 4 prezoane, si pui fuzete si tamburi de R18 sau Fuego si nu trebuie sa modifici nimica.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 9 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
oldtimercraiova a scris:
Misu de Cluj a scris:
oldtimercraiova a scris:
Dar merge sa modific ...
Fuzete modificate de Dacia regaurile la 3×110 și pe spate butuci de remorca Padis tot regauriti |
Dar atunci nu le mai poti pune cele originale in caz de nevoie. Plus ca prinderea la R5 a fost altfel calclata pentru ca masina este mai mica si mai usoara, iar fortele de forfecare la prezoane sunt mai mici. La viteze mari risti sa-ti zboare vreo roata. Mai bine treci la 4 prezoane, si pui fuzete si tamburi de R18 sau Fuego si nu trebuie sa modifici nimica. |
Multumesc mult pentru sugestie !
Si merg sa pun jantele de R5 , nu ? Cum ar fi acestea ? Si alte modele de jante GOTTi pt R5... |
Daca treci la 4 prezoane poti pune jante de pe: R18 seria2, Fuego, R9, R11, Super5, R19, R21.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 9 ani |
|
mirel vicaru
Membru Senior
Din: Timisoara
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1128
|
|
Masina asta nu mai exista, in schimb am adus acasa masina geamana (acelsi an, acelasi model si aceeasi culoare) pe care fie o restaurez (daca gasesc mesterul potrivit), fie o vand impreuna cu toate piesele de Alpine pe care le mai am.
63.1KB
Modificat de mirel vicaru (acum 9 ani)
|
|
pus acum 9 ani |
|