| CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA.
CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA.
FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
 | Lista Forumurilor Pe Tematici | 
	
		| CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login 
 POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
 
 Nu sunteti logat.
 | Nou pe simpatie: sunrise2007
 
 |  | Femeie 25 ani
 Bucuresti
 cauta Barbat
 34 - 54 ani
 | 
 | 
	
		| 
				
					| 
							gherghin nicolae
							Membru Senior
							  Din: Petrosani 
							Inregistrat: acum 15 ani 
							Postari: 5320
						 |  | 
				
					|   Da , si eu in privinta tehnicii evoluate , ii admir si respect pe nemti ! De asta sint ei cu mult inaintea multor popoare !!!
 Si cred ca orice detinator al vre-unui ,,fier " nemtesc imi da dreptate !
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 13 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							dimitri
							Membru Senior
							  Din: Ploiesti 
							Inregistrat: acum 15 ani 
							Postari: 514
						 |  | 
				
					| Renumele lor in materie tehnica,a fost dat in primul rand de mentalitate.Si pe urma de seriozitate.Cind  ne uitam la un lucru german care ne place,ne uitam de fapt la o forma de mentalitate materializata in plan fizic sub forma obiectului respectiv.Cand ne place o masina germana,nu masina ne place,de fapt ochiul percepe frumusetea si armonia constructiva,linii,curbe,suprafete,care de fapt acestea sunt reflectarile mentalitatii lor..Noi fiind prea preocupati de razboaiele cu tucii,nu am avut cand sa ne perfectionam latura asta.  .Dar..nu se stie,poate ca,cei din urma vor ajunge cei dintai  
 
 |  | 
	
		| pus acum 13 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							dimitri
							Membru Senior
							  Din: Ploiesti 
							Inregistrat: acum 15 ani 
							Postari: 514
						 |  | 
				
					| Revenind la motorul meu,nu am reusit sa fac prea multe poze,cu incheierea lui.Ce pot sa spun ca o curiozitate,avand tipul de motor din generatia a 2-a,este ca in momentul in care l-am desfacut,pe palierul stang,am gasit 2 rulmenti,.....Oscilanti!  Nu stiu cum erau din fabrica,dar m-a surprins.Am schimbat toti 3 rulmentii,si dupa tot restul de lucrari la motor,am ajuns la chiulasa.Chiulasa cu supape de Aro.Iar cea de la admisie,vreau sa spun ca era aproape triunghiulara  .Chiulasa am dus-o la un specialist in Ploiesti,am zis ca in asa ceva,nu umblii in fiecare zi.Si omul a schimbat supapa,a frezat scaunele,a facut chiulasa mult mai bine decat as fi putut face-o eu. 
 
 |  | 
	
		| pus acum 13 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							dimitri
							Membru Senior
							  Din: Ploiesti 
							Inregistrat: acum 15 ani 
							Postari: 514
						 |  | 
				
					| Si nu aveam carburator.Carburatorul care era pe NSU,era de ......Ij! Nu mai spun ca era intr-o stare demna de aruncat la cosul de gunoi.Am alergat,m-am sucit,m-am invartit,si intr-un final dupa vre-o 3-4 luni fac rost de un carburator.Carburatorul,scump,100 euro,la un coleg colectionar.Nu mi-am permis sa dau 100 de euro pe el,insa mi-am permis sa dau altceva.De,arta cere sacrificii  
 
 |  | 
	
		| pus acum 13 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							dimitri
							Membru Senior
							  Din: Ploiesti 
							Inregistrat: acum 15 ani 
							Postari: 514
						 |  | 
				
					| Si uite asa,am dat eu un MZ de 125,fara acte binenteles,mai incomplet,pe una bucata de carburator Amal,din 1935.  O sa urmeze poze. 
 
 |  | 
	
		| pus acum 13 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							dimitri
							Membru Senior
							  Din: Ploiesti 
							Inregistrat: acum 15 ani 
							Postari: 514
						 |  | 
				
					| Carburator Amal 1935,de pe Triumph-urile englezesti de 500: 
 
 19.8KB
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 13 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							dimitri
							Membru Senior
							  Din: Ploiesti 
							Inregistrat: acum 15 ani 
							Postari: 514
						 |  |  | 
	
		| pus acum 13 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							dimitri
							Membru Senior
							  Din: Ploiesti 
							Inregistrat: acum 15 ani 
							Postari: 514
						 |  |  | 
	
		| pus acum 13 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							dimitri
							Membru Senior
							  Din: Ploiesti 
							Inregistrat: acum 15 ani 
							Postari: 514
						 |  |  | 
	
		| pus acum 13 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							dimitri
							Membru Senior
							  Din: Ploiesti 
							Inregistrat: acum 15 ani 
							Postari: 514
						 |  | 
				
					| 5.Vedere aeriana  
 
 23.1KB
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 13 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							dimitri
							Membru Senior
							  Din: Ploiesti 
							Inregistrat: acum 15 ani 
							Postari: 514
						 |  | 
				
					| Original,motorul era prevazut cu carburator Amal 76/434, Gratzin H 25,sau Bing AJF 2/26. 
 
 |  | 
	
		| pus acum 13 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							dimitri
							Membru Senior
							  Din: Ploiesti 
							Inregistrat: acum 15 ani 
							Postari: 514
						 |  | 
				
					| 
 | mark1 a scris: 
 La fel am mai gasit alte informatii utile  despre 351/501 in PDF-uri,despre carburatoare si reglajele lor,aprindere,reglarea avansului,rapoarte cutie viteze,etc.Daca vor fi de trebuinta,imi voi face timp sa le extrag.
 
 OSL 501 cu Steib
 | 
 Poti posta la topicul meu cu atasul Steib,dc mai gasesti ceva poze,dar m-as mira, ptr ca sunt rare cu S. nr 28.
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 13 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							lupalbPe lista neagra
 
 Inregistrat: acum 16 ani
 Postari: 362
 |  | 
				
					| Marius, ce claxon ai la NSU? 
 
 |  | 
	
		| pus acum 13 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							lupalbPe lista neagra
 
 Inregistrat: acum 16 ani
 Postari: 362
 |  | 
				
					| Marius, ce claxon ai la NSU? 
 
 |  | 
	
		| pus acum 13 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							dimitri
							Membru Senior
							  Din: Ploiesti 
							Inregistrat: acum 15 ani 
							Postari: 514
						 |  | 
				
					| Nu avea claxon cand am cumparat-o,dar mai am eu unul german vechi,functional, FER. 
 
 |  | 
	
		| pus acum 13 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							lupalbPe lista neagra
 
 Inregistrat: acum 16 ani
 Postari: 362
 |  | 
				
					| Cred ca am Boschul original, din cate stiu era ceva FD6. Daca stii, sa-mi spui care e seria originala, sa vad daca e vreunul dintre ale mele. 
 
 |  | 
	
		| pus acum 13 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							dimitri
							Membru Senior
							  Din: Ploiesti 
							Inregistrat: acum 15 ani 
							Postari: 514
						 |  | 
				
					| Deci sa mai pun in continuare ceva poze cu NSU-ul,in ordinea de reparatie.Dupa ce am terminat cu motorul,am refacut rezervorul de ulei si rotile.Dar,o sa sar deocamdata peste acestea,si o sa pun cea mai spinoasa si complexa parte,care mi-a dat de furca,anume, furca de spate.In aceasta poza se vede ce am gasit eu pe ea. 
 
 62KB
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 13 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							dimitri
							Membru Senior
							  Din: Ploiesti 
							Inregistrat: acum 15 ani 
							Postari: 514
						 |  | 
				
					| 
 | lupalb a scris: 
 Cred ca am Boschul original, din cate stiu era ceva FD6. Daca stii, sa-mi spui care e seria originala, sa vad daca e vreunul dintre ale mele.
 | 
 Deci pot confirma,conform manualului,ptr toti cei interesati,cel putin la 251,351/501/601OSL,ca tipul claxonului este - BOSCH,6V FD6 CS 17/3-.
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 13 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							dimitri
							Membru Senior
							  Din: Ploiesti 
							Inregistrat: acum 15 ani 
							Postari: 514
						 |  | 
				
					| Datorita vremurilor si drumurilor existente dupa cel de-al 2-lea razboi mondial,f.multi detinatori de motoc.cu furci rigide,au avut de ales intre spitalizarea la urologie,respectiv boli renale,sau,modificarea structurala a motocicletei.Fie ca era vorba de partea din spate,prin inlocuirea urechilor furcii cu bascule amortizate,fie ca era vorba de furca fata(paralelogram),prin schimbarea cu furca pe telescoape.Revenind la furca mea de spate,am avut marea sansa,ca totusi sa mai gasesc elementele de prindere originale,dinspre cadrul central.Voi pune cateva poze cu ce a mai ramas original din furca mea: 
 
 44KB
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 13 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							dimitri
							Membru Senior
							  Din: Ploiesti 
							Inregistrat: acum 15 ani 
							Postari: 514
						 |  | 
				
					| Iar aici este o furca originala,nemodificata: 
 
 46.2KB
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 13 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							dimitri
							Membru Senior
							  Din: Ploiesti 
							Inregistrat: acum 15 ani 
							Postari: 514
						 |  | 
				
					| Trebuie sa mentionez,cum am mai spus in paginile anterioare,dat fiind ca NSU-ul 351/501osl,s-a fabricat cu o updatare in anii 36-37,de fapt avem 2 modele de NSU.Prima generatie,1934-1937,si a 2-a,1937-1940.Modificarile aparute,se regasesc si la furca spate,care a suferit modificari in ceea ce priveste urechile de prindere ale rotii.Este vorba despre dispunerea gaurilor ptr anexe:toba esapament,si prinderea atasului.Pun poze ptr relevanta,prima generatie: 
 
 25.6KB
 
 Modificat de dimitri (acum 13 ani)
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 13 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							dimitri
							Membru Senior
							  Din: Ploiesti 
							Inregistrat: acum 15 ani 
							Postari: 514
						 |  | 
				
					| a 2-a generatie,care este si modelul meu.Am cautat si am incercat sa le fac pe freza,dar data fiind complexitatea constructiva,am decis sa le comand de la D-ul Milan Lukes din Cehia de pe site-ul d-lui: 
 
 44.6KB
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 13 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							dimitri
							Membru Senior
							  Din: Ploiesti 
							Inregistrat: acum 15 ani 
							Postari: 514
						 |  |  | 
	
		| pus acum 13 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							dimitri
							Membru Senior
							  Din: Ploiesti 
							Inregistrat: acum 15 ani 
							Postari: 514
						 |  | 
				
					| O sa continui cu detalii in privinta urechilor.Dupa ce mi-a venit comanda din Cehia,urechile erau din turnare,pline peste tot.Nu avea prelucrata absolut nici-o gaura.Apeland la un prieten, meserias multiuniversal,fost maistru militar,d-ul Radu,caruia ii multumesc f mult,mi-a frezat urechile,dandu-le toate gaurile necesare.Poza cu urechea plina: 
 
 34KB
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 13 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							dimitri
							Membru Senior
							  Din: Ploiesti 
							Inregistrat: acum 15 ani 
							Postari: 514
						 |  | 
				
					| Si dupa: ureche dreapta exterior 
 
 56.4KB
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 13 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							dimitri
							Membru Senior
							  Din: Ploiesti 
							Inregistrat: acum 15 ani 
							Postari: 514
						 |  | 
				
					| ureche stanga exterior 
 
 55.2KB
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 13 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							dimitri
							Membru Senior
							  Din: Ploiesti 
							Inregistrat: acum 15 ani 
							Postari: 514
						 |  | 
				
					| ureche stanga interior 
 
 55.9KB
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 13 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							dimitri
							Membru Senior
							  Din: Ploiesti 
							Inregistrat: acum 15 ani 
							Postari: 514
						 |  | 
				
					| Detalii locas ax roata 
 
 52.3KB
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 13 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							dimitri
							Membru Senior
							  Din: Ploiesti 
							Inregistrat: acum 15 ani 
							Postari: 514
						 |  | 
				
					| Detalii prindere tevi rama 
 
 47.8KB
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 13 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							dimitri
							Membru Senior
							  Din: Ploiesti 
							Inregistrat: acum 15 ani 
							Postari: 514
						 |  |  | 
	
		| pus acum 13 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							dimitri
							Membru Senior
							  Din: Ploiesti 
							Inregistrat: acum 15 ani 
							Postari: 514
						 |  | 
				
					| Iar ptr viitorii eventualii doritori,o schita care sa la aduca multa bucurie,si dupa care eu am alergat si asteptat luni de zile(imi pare rau de explicatiile in limba ceha,asa am primit-o si eu): 
 
 25.2KB
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 13 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							lupalbPe lista neagra
 
 Inregistrat: acum 16 ani
 Postari: 362
 |  | 
				
					| 
 | dimitri a scris: 
 
 
 | lupalb a scris: 
 Cred ca am Boschul original, din cate stiu era ceva FD6. Daca stii, sa-mi spui care e seria originala, sa vad daca e vreunul dintre ale mele.
 | 
 Deci pot confirma,conform manualului,ptr toti cei interesati,cel putin la 251,351/501/601OSL,ca tipul claxonului este - BOSCH,6V FD6 CS 17/3-.
 | 
 
 Am mai multe FD6, dar nici unul nu e cel descris de tine. Şi din ce văd Nsu-ul a avut mai multe tipuri de claxoane, văd că a avut şi CS10.
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 13 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							lupalbPe lista neagra
 
 Inregistrat: acum 16 ani
 Postari: 362
 |  | 
				
					| Ei, uite-l, ştiam că nu vb prostii. Ăsta e alt model pe care l-a avut NSU-ul. 
 
 Modificat de lupalb (acum 13 ani)
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 13 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							dimitri
							Membru Senior
							  Din: Ploiesti 
							Inregistrat: acum 15 ani 
							Postari: 514
						 |  | 
				
					| Intradevar,frumoasa piesa.Are exact clemele de prindere care vin la NSU 351/501 OSL sub rezervor: 
 
 50.9KB
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 13 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							lupalbPe lista neagra
 
 Inregistrat: acum 16 ani
 Postari: 362
 |  | 
				
					| Al meu e fără cleme, dar nu cred să fie un impediment fabricarea lor. 
 
 |  | 
	
		| pus acum 13 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							dimitri
							Membru Senior
							  Din: Ploiesti 
							Inregistrat: acum 15 ani 
							Postari: 514
						 |  | 
				
					| Iar ca locatie exacta,se afla incastrat in si sub corpul rezervorului de benzina,compartimentul stang,unde este decupata in rezervor o gaura semicirculara.De fabrica,la modelele 351/501/601 OSL. Ciudata amplasare!  Practic claxonul nici nu se vede,vine cam la fata cu fundul rezervorului.  
 
 50.9KB
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 13 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							dimitri
							Membru Senior
							  Din: Ploiesti 
							Inregistrat: acum 15 ani 
							Postari: 514
						 |  | 
				
					| Nu vroiam sa le pun acum,dar,tot ptr cei interesati,dc s-a deschis subiectul,pun schita clemelor: 
 
 34.8KB
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 13 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							gherghin nicolae
							Membru Senior
							  Din: Petrosani 
							Inregistrat: acum 15 ani 
							Postari: 5320
						 |  | 
				
					| Domnule Dimitri ...ce pacat ca sint atit de putine NSU -uri ...Pentru ca informatiile de pe aici sint de nota 10 . Sint citeva topicuri care-mi plac extraordinar si fac mare onoare forumului acesta.
 Ati realizat doua dintre ele .
 Asteptam postari cit de multe ! Felicitari !
 P.S. Si  dl. lupalb are ...insa le urmaresc pe mai multe forumuri (si pe motociclism.ro ) , dar si  dl mark1 imi place cum lucreaza .Pacat ca va mai certati uneori... Ati putea realiza o echipa extraordinara . Cu totii aveti cunostinte solide in domeniu . Felicitari si domniilor voastre ! ( Scuze dl. Dimitri ca am scris astea aici...)
 
 
  
 
 |  | 
	
		| pus acum 13 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							hufo
							Membru Senior
							  Din: Sighisoara 
							Inregistrat: acum 16 ani 
							Postari: 3084
						 |  | 
				
					| Domnu M. este specialist in NSU ,ast anea dovedito deja! Mishi ar trebui sa ii dea o functie.
 Chiar merita M. !
 mai rar as aceva!
 
 Modificat de hufo (acum 13 ani)
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 13 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							gherghin nicolae
							Membru Senior
							  Din: Petrosani 
							Inregistrat: acum 15 ani 
							Postari: 5320
						 |  |  | 
	
		| pus acum 13 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							hufo
							Membru Senior
							  Din: Sighisoara 
							Inregistrat: acum 16 ani 
							Postari: 3084
						 |  |  | 
	
		| pus acum 13 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							dimitri
							Membru Senior
							  Din: Ploiesti 
							Inregistrat: acum 15 ani 
							Postari: 514
						 |  | 
				
					| 
 | gherghin nicolae a scris: 
 Domnule Dimitri ...ce pacat ca sint atit de putine NSU -uri ...Pentru ca informatiile de pe aici sint de nota 10 .
 Sint citeva topicuri care-mi plac extraordinar si fac mare onoare forumului acesta.
 Ati realizat doua dintre ele .
 Asteptam postari cit de multe ! Felicitari !
 P.S. Si  dl. lupalb are ...insa le urmaresc pe mai multe forumuri (si pe motociclism.ro ) , dar si  dl mark1 imi place cum lucreaza .Pacat ca va mai certati uneori... Ati putea realiza o echipa extraordinara . Cu totii aveti cunostinte solide in domeniu . Felicitari si domniilor voastre ! ( Scuze dl. Dimitri ca am scris astea aici...)
 
 
  | 
 Multumesc d-ul Nicolae,si eu la randul meu sunt uimit de alte topicuri(Hoinar Timisorean,Mobra 50,restaurare Daimler,estaurare M 461,etc.,..),si privesc cu admiratie alti pasionati.Le doresc tuturor rabdare,ingeniozitate,dragoste si perseverenta in ceea ce fac,iar d-voastra multa sanatate.            P.S.   NSU-uri au inceput sa mai apara in Romania,in special 251 osl.Si chiar si cei care au decat mecanica(motor ,cutie, roti),oricand le pot reface pe baza informatiilor existente de pe diferite site-uri.Bunavointa si dragoste sa fie.In privinta domnilor de mai sus,nu ma ridic la nivelul lor si nu pot face nici-o afirmatie,decat ca sunt printre cei mai buni de pe la noi,si chiar dc se mai cearta, imi place sa cred ca este o cearta constructiva si benefica.Si ne reprezinta pe noi pe toti.Important e sa invatam ceva!Si de ce sa nu recunoastem,ca in aceste vremuri tulburi, la multi ne-a descretit fruntile.
  
 
 |  | 
	
		| pus acum 13 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							amb13
							Moderator
							  Din: Petrila, jud Hunedoara 
							Inregistrat: acum 16 ani 
							Postari: 5004
						 |  | 
				
					| O sa rog pe Misi, sau colegii moderatori care au competenta aici, sa mute si acest topic, si cel cu atasul, la rubrica Coltul tehnic, si sa le faca lipicioase, sa nu se piarda intre postari.Informatiile din aceste doua topicuri  sint foarte pretioase.  
 _______________________________________
 Decit sa moara trei, mai bine unul!
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 13 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							dimitri
							Membru Senior
							  Din: Ploiesti 
							Inregistrat: acum 15 ani 
							Postari: 514
						 |  | 
				
					| 
 | hufo a scris: 
 Domnu M. este specialist in NSU ,ast anea dovedito deja!
 Mishi ar trebui sa ii dea o functie.
 Chiar merita M. !
 mai rar as aceva!
 | 
 Multumesc mult Hufo,dar nu cred ca am nici-un merit,m-am documentat si eu umpic,ca oricare dintre voi.Si sunt oameni mult mai capabili aici.Eu nu vreau nici-o functie,vreau doar sa dau o mana de ajutor eventualilor detinatori de NSU.Eu m-am chinuit cu NSU-ul de 500, 3 ani sa-i gasesc motor,piese si informatii,si stiu cum e sa-ti pierzi timpul,noptile pe calculator si viata,alergand in diferite parti,dupa cai verzi pe pereti,si sa nu te ajute nimeni, dezinteresat
  .Asa ca,avand in vedere ca timpul este un hot,si sa nu-si mai piarda unii pasionati vremea,sper ca le voi putea oferi aici,macar cateva informatii utile,care sa-i ajute si sa-i indrume,chiar dc sunt acum printre noi,sau vor citi aceste prezentari,peste ani de zile.Si ptr ca merge cu momentul,a venit timpul ptr poeticcllasiccar  O poezie frumoasa de Traian Dorz: 
 
 26.6KB
 
 Modificat de dimitri (acum 13 ani)
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 13 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							dimitri
							Membru Senior
							  Din: Ploiesti 
							Inregistrat: acum 15 ani 
							Postari: 514
						 |  |  | 
	
		| pus acum 13 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							lupalbPe lista neagra
 
 Inregistrat: acum 16 ani
 Postari: 362
 |  | 
				
					| Marius, dacă te interesează claxonul de NSU Bosch pe care îl am, sunt dispus să îl dau la schimb cu alt claxon Bosch (anumite serii) sau cu claxon rusesc de M72 ATE. Cât despre asocierea pomenită de dl. Gherghin, mulţumesc, dar NU.
 
 Modificat de lupalb (acum 13 ani)
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 13 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							deceneu32Membru Senior
 
 Din: Craiova
 Inregistrat: acum 16 ani
 Postari: 3591
 |  | 
				
					| Am citit si eu acest topic.Succes in continuare! 
 
 |  | 
	
		| pus acum 13 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							dimitri
							Membru Senior
							  Din: Ploiesti 
							Inregistrat: acum 15 ani 
							Postari: 514
						 |  | 
				
					| 
 | lupalb a scris: 
 Marius, dacă te interesează claxonul de NSU Bosch pe care îl am, sunt dispus să îl dau la schimb cu alt claxon Bosch (anumite serii) sau cu claxon rusesc de M72 ATE.
 Cât despre asocierea pomenită de dl. Gherghin, mulţumesc, dar NU.
 | 
 Va multumesc,nu tineam neaparat sa am unul original,dar daca imi pica ceva din ce va intereseaza,va anunt,si putem sa facem schimbul.
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 13 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							dimitri
							Membru Senior
							  Din: Ploiesti 
							Inregistrat: acum 15 ani 
							Postari: 514
						 |  | 
				
					| Deci sa continui cu lucrarile de la furca spate.Dupa frezarea tuturor gaurilor,am trecut la reconstructia furcii.Ptr ca se potrivea,am cumparat teava de gaze din magazin de 22mm,marimea stas a tevilor din  fabrica,si cu ajutorul unui prieten,specialist in sudura argon,am refacut furca spate.Cu tot ce presupune inadirea tevilor, cu stututi de inadire pe interior,s.a.m.d. Ca punct de referinta ptr pozitia urechii,stiam ca radstand-ul este de 1420cm.Si in functie de acest aspect,s-a procedat la croirea si ansamblarea pieselor.Ptr doritori,pun o fisa tehnica cu parametrii,a mai multor modele de NSU: 
 
 42.8KB
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 13 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							dimitri
							Membru Senior
							  Din: Ploiesti 
							Inregistrat: acum 15 ani 
							Postari: 514
						 |  | 
				
					| Iar acum,poze din timpul reconstructiei: 
 
 29.8KB
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 13 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							dimitri
							Membru Senior
							  Din: Ploiesti 
							Inregistrat: acum 15 ani 
							Postari: 514
						 |  | 
				
					| In aceasta poza ,se poate vedea prinderea de jos a tevilor furcii,care vin pe suportii intermediari,iar la mijloc,stringerea se face pe corpul cutiei de viteze. 
 
 40.5KB
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 13 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							dimitri
							Membru Senior
							  Din: Ploiesti 
							Inregistrat: acum 15 ani 
							Postari: 514
						 |  | 
				
					| Potrivirea unghiului 
 
 35.5KB
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 13 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							dimitri
							Membru Senior
							  Din: Ploiesti 
							Inregistrat: acum 15 ani 
							Postari: 514
						 |  | 
				
					| Binenteles,trebuie montata si roata cu aparatoarea,ptr determinarea altor unghiuri...  
 
 41.7KB
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 13 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							dimitri
							Membru Senior
							  Din: Ploiesti 
							Inregistrat: acum 15 ani 
							Postari: 514
						 |  | 
				
					| Potrivirea pe pozitie,stg 
 
 45KB
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 13 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							dimitri
							Membru Senior
							  Din: Ploiesti 
							Inregistrat: acum 15 ani 
							Postari: 514
						 |  | 
				
					| Verificare..  
 
 45.3KB
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 13 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							dimitri
							Membru Senior
							  Din: Ploiesti 
							Inregistrat: acum 15 ani 
							Postari: 514
						 |  |  | 
	
		| pus acum 13 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							dimitri
							Membru Senior
							  Din: Ploiesti 
							Inregistrat: acum 15 ani 
							Postari: 514
						 |  | 
				
					| In sfarsit,sudura!  
 
 28.8KB
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 13 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							dimitri
							Membru Senior
							  Din: Ploiesti 
							Inregistrat: acum 15 ani 
							Postari: 514
						 |  |  | 
	
		| pus acum 13 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							dimitri
							Membru Senior
							  Din: Ploiesti 
							Inregistrat: acum 15 ani 
							Postari: 514
						 |  |  | 
	
		| pus acum 13 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							dimitri
							Membru Senior
							  Din: Ploiesti 
							Inregistrat: acum 15 ani 
							Postari: 514
						 |  | 
				
					| parca,parca vine..... 
 
 45.2KB
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 13 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							dimitri
							Membru Senior
							  Din: Ploiesti 
							Inregistrat: acum 15 ani 
							Postari: 514
						 |  |  | 
	
		| pus acum 13 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							dimitri
							Membru Senior
							  Din: Ploiesti 
							Inregistrat: acum 15 ani 
							Postari: 514
						 |  | 
				
					| "Daca oamenii invatati sunt folositori,cei mesteri,sunt indispensabili"(ion Ghica).  Ii multumesc prietenului meu Alex,ptr dragostea cu care a lucrat la aceasta parte a motocicletei,si ptr profesionalismul de care, nu mai are nevoie, de nicio introducere  
 
 36.3KB
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 13 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							dimitri
							Membru Senior
							  Din: Ploiesti 
							Inregistrat: acum 15 ani 
							Postari: 514
						 |  | 
				
					| Sa sara scanteile! Poza artistica  
 
 32KB
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 13 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							dimitri
							Membru Senior
							  Din: Ploiesti 
							Inregistrat: acum 15 ani 
							Postari: 514
						 |  | 
				
					| final sudura brate furca 
 
 39.4KB
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 13 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							dimitri
							Membru Senior
							  Din: Ploiesti 
							Inregistrat: acum 15 ani 
							Postari: 514
						 |  | 
				
					| Bratele sau sudat,totul este pe pozitie,dar urechile.......mai au de asteptat! Sunt prinse doar provizoriu,si contrar asteptarilor,nu se sudeaza!  ....Asteapta in alta parte,operatia de......ALAMIRE!  
 
 39.3KB
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 13 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							dimitri
							Membru Senior
							  Din: Ploiesti 
							Inregistrat: acum 15 ani 
							Postari: 514
						 |  | 
				
					| Sa nu uitam sa luam masa...... 
 
 34.3KB
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 13 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							dimitri
							Membru Senior
							  Din: Ploiesti 
							Inregistrat: acum 15 ani 
							Postari: 514
						 |  | 
				
					| Si o imagine dupa care, am asteptat f mult!  
 
 36.4KB
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 13 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							vwtyp3variant
							Moderator
							  Din: Cluj-Napoca 
							Inregistrat: acum 16 ani 
							Postari: 4591
						 |  | 
				
					| ma tot uitam la topicul tau , faci o lucrare superba, felicitari!!! =D  
 _______________________________________
 "M-am bagat in vorba, pentru ca mi-a placut discutia, dar nu am de fapt nimic de spus nimanui." Sechi
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 13 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							dimitri
							Membru Senior
							  Din: Ploiesti 
							Inregistrat: acum 15 ani 
							Postari: 514
						 |  | 
				
					| Dupa ce am terminat cu etapa de croire si montare am ajuns la faza de alamire.Este f important de specificat,ca la acest model de prindere a urechilor,se face ptr prindere definitiva,operatia de alamire,si nu de sudura! Sudura se fisureaza la socuri,pe cand alama.... confera elasticitate!  Poza cu una bucata de NSU 351 osl,asteptand cuminte operatia de alamire, in curtea unui atelier,la un alt prieten,fara de care Ploiestiul,ar fi mult mai sarac.Ptr ca bogatia nu sta in bani,ci in caracter si profesionalism  
 
 39.9KB
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 13 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							dimitri
							Membru Senior
							  Din: Ploiesti 
							Inregistrat: acum 15 ani 
							Postari: 514
						 |  | 
				
					| 
 | vwtyp3variant a scris: 
 ma tot uitam la topicul tau , faci o lucrare superba, felicitari!!! =D
  | 
 Multumesc,dar laudele vreau sa le atribui,celor care m-au ajutat in niste operatii f dificile,si fara de care,eu de unul singur,nu stiu ce struto-camila faceam.
  Asadar,merita sa facem intru'pomenire,amintirea prietenilor din Ploiesti,celor care,au facut posibila,reconstructia furcii mele de spate:  Alex-sudor profesionist in argon,d-ul Radu-maistru militar,specialist multiuniversal pe strung,freza si alte o mie de utilaje,si Ene Adrian,tinichigiu auto,sudor autogen,care pe parcursul vietii mele,m-a ajutat in reparatia tablei,si vopsire,la aproape toate masinile pe care le-am avut.Le multumesc tuturor,si numele lor sa ramana aici,ca un mic omagiu ptr ceea ce inseamna profesionalism si prietenie!  
 
 11KB
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 13 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							dimitri
							Membru Senior
							  Din: Ploiesti 
							Inregistrat: acum 15 ani 
							Postari: 514
						 |  | 
				
					| Ceea ce nu se poate,exlcude colaborarea.Adrian si Alex,conlucrand la operatiunea ALAMA.Este f importanta pozitia piesei in timpul alamirii,in caz contrar,alama nu se scurge pana la limita interioara a imbinarii pieselor. 
 
 45KB
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 13 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							dimitri
							Membru Senior
							  Din: Ploiesti 
							Inregistrat: acum 15 ani 
							Postari: 514
						 |  | 
				
					| O poza ,in care se pot vede multe detalii,inafara sudurii... 
 
 44.5KB
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 13 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							dimitri
							Membru Senior
							  Din: Ploiesti 
							Inregistrat: acum 15 ani 
							Postari: 514
						 |  | 
				
					| Trebuie sa specific,ca de fabrica NSU,toata furca cu celelalte anexe,este ansamblata prin alamire! Aici se poate observa,traversa de jos,care este si prinderea axului franei de picior,prinsa prin alamire! 
 
 40.1KB
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 13 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							dimitri
							Membru Senior
							  Din: Ploiesti 
							Inregistrat: acum 15 ani 
							Postari: 514
						 |  | 
				
					| Realamire traversa inferioara,a fost rupta datorita suprasolicitarii atasului.Tot aici se pot vedea bine detalii cu busonul de golire ulei motor si cutie viteze. 
 
 37.6KB
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 13 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							dimitri
							Membru Senior
							  Din: Ploiesti 
							Inregistrat: acum 15 ani 
							Postari: 514
						 |  |  | 
	
		| pus acum 13 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							dimitri
							Membru Senior
							  Din: Ploiesti 
							Inregistrat: acum 15 ani 
							Postari: 514
						 |  | 
				
					| Intr-o pozitie mai normala..... 
 
 47.9KB
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 13 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							dimitri
							Membru Senior
							  Din: Ploiesti 
							Inregistrat: acum 15 ani 
							Postari: 514
						 |  | 
				
					| Si final de lucrare: 
 
 47.1KB
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 13 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							dimitri
							Membru Senior
							  Din: Ploiesti 
							Inregistrat: acum 15 ani 
							Postari: 514
						 |  |  | 
	
		| pus acum 13 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							lupalbPe lista neagra
 
 Inregistrat: acum 16 ani
 Postari: 362
 |  | 
				
					| Dacă aş folosi un clişeu, l-aş băga pe ăla cu "respect", aşa că bag altul, jos pălăria şi mă bucur pt ceea ce faci. 
 
 |  | 
	
		| pus acum 13 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							dimitri
							Membru Senior
							  Din: Ploiesti 
							Inregistrat: acum 15 ani 
							Postari: 514
						 |  | 
				
					| 3.Cu aceasta poza,s-a incheiat si etapa de alamire,si tot-odata,a venit bucuria,ca in sfarsit,dupa luni de zile,pot si eu,ptr prima oara,sa ma urc pe ea!(obsesia vesnica a barbatilor)  
 
 46.1KB
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 13 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							dimitri
							Membru Senior
							  Din: Ploiesti 
							Inregistrat: acum 15 ani 
							Postari: 514
						 |  | 
				
					| E timpul sa mergem acasa.....Ne asteapta,continuarea lucrarilor! 
 
 46.1KB
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 13 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							dimitri
							Membru Senior
							  Din: Ploiesti 
							Inregistrat: acum 15 ani 
							Postari: 514
						 |  | 
				
					| Ultimile retusuri suduri 
 
 32.2KB
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 13 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							gherghin nicolae
							Membru Senior
							  Din: Petrosani 
							Inregistrat: acum 15 ani 
							Postari: 5320
						 |  | 
				
					| Scuzati-mi neprofesionalismul... Nu era oare mai usor daca ati fi sudat cadrul cind era cutia data jos ? Sau a fost pastrata pe cadru pentru ca sa vedeti pozitionarea ei ?
 Oricum , foarte mult imi place cum lucrati !
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 13 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							dimitri
							Membru Senior
							  Din: Ploiesti 
							Inregistrat: acum 15 ani 
							Postari: 514
						 |  |  | 
	
		| pus acum 13 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							fishy86
							Moderator
							  Din: Cluj-Napoca 
							Inregistrat: acum 16 ani 
							Postari: 2050
						 |  | 
				
					| Bravo  E lucrata frumos. E un topic pe care il urmaresc zilnic entuziasmat. Vazand atatea poze si tot , am prins curaj si azi am asamblat un motor de RT ! Asa ca multumesc Dimitri  
 
 |  | 
	
		| pus acum 13 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							dimitri
							Membru Senior
							  Din: Ploiesti 
							Inregistrat: acum 15 ani 
							Postari: 514
						 |  | 
				
					| 
 | gherghin nicolae a scris: 
 Scuzati-mi neprofesionalismul...
 Nu era oare mai usor daca ati fi sudat cadrul cind era cutia data jos ? Sau a fost pastrata pe cadru pentru ca sa vedeti pozitionarea ei ?
 Oricum , foarte mult imi place cum lucrati !
 | 
 Nu se putea,ptr ca dc nu era strans exact la distanta talpii cutiei,fugeau bratele furcii in exerior,sau ramaneau prea in interior.Si asta insemna sa se strice distanta dintre urechi,automat ori numai intra roata,ori nu imi mai ajungea axul.Pa cat mi-a fost scarba de matematica cand eram mic
  ,am ajuns acum,fara sa vreau sa o iubesc.  Ptr ca asta inseamna printre altele mecanica,Matematica.  Asa ca,asta fiind modelul de motocicleta,nu am avut ce face.Motorul fixeaza cadrul,cadrul fixeaza suportii intermediari,suportii fixeaza motorul si cutia,cutia si suportii fixeaza furca spate,furca spate fixeaza cadrul si suportii..........si  uite asa au pierdut nemtii razboiul,cu lucrurile lor complicate cu tot!    Si asta nu-i nimic,stati sa vedeti cate procedee se fac ca sa se porneasca motorul!  
 
 13.5KB
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 13 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Lolo_ID
							Membru Senior
							  Din: Pangaea 
							Inregistrat: acum 14 ani 
							Postari: 556
						 |  | 
				
					| Bravo Marius ! Cand pui prima sa pe NSU suna-ma sa vin si eu. Spor la treaba ! 
 Modificat de Lolo_ID (acum 13 ani)
 
 _______________________________________
 ART. 30 CONSTITUTIA ROMANIEI/LibertateaDeExprimare/(1)LibertateaDeExprimare A Gandurilor,A OpiniilorSau A CredintelorSiLibertateaCreatiilorDeOriceFel,PrinViuGrai,PrinScris,PrinImagini,PrinSuneteSauPrinAlteMijloaceDeComunicareInPublic,SuntInviolabile./(2)CenzuraDeOriceFelEsteInterzisa.
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 13 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							dimitri
							Membru Senior
							  Din: Ploiesti 
							Inregistrat: acum 15 ani 
							Postari: 514
						 |  | 
				
					| 
 | fishy86 a scris: 
 Bravo
  E lucrata frumos. E un topic pe care il urmaresc zilnic entuziasmat. Vazand atatea poze si tot , am prins curaj si azi am asamblat un motor de RT ! Asa ca multumesc Dimitri  | 
 Multumesc,asta se si vroia acest topic,sa fie o impulsionare ptr toti.Important este ,ca se poate.Succes si tie in continuare cu MZ-ul,si nu uita: Cine se opreste,oboseste!
  
 
 29.9KB
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 13 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							deceneu32Membru Senior
 
 Din: Craiova
 Inregistrat: acum 16 ani
 Postari: 3591
 |  | 
				
					| Mult succes in continuare!Cand vedem o proba de drum?  
 
 |  | 
	
		| pus acum 13 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							dimitri
							Membru Senior
							  Din: Ploiesti 
							Inregistrat: acum 15 ani 
							Postari: 514
						 |  | 
				
					| 
 | Lolo_ID a scris: 
 Bravo Marius ! Cand pui prima sa pe NSU suna-ma sa vin si eu. Spor la treaba !
 | 
 Multumesc Lolo,cam in 2 saptamani ii dau prima peda,si te sun sa vii sa dai o tura cu el.Dar trebuie sa tii cont ca are comenzile invers,asta e ca la englezi,....da te obisnuiesti tu!
  
 
 |  | 
	
		| pus acum 13 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							dimitri
							Membru Senior
							  Din: Ploiesti 
							Inregistrat: acum 15 ani 
							Postari: 514
						 |  | 
				
					| 
 | deceneu32 a scris: 
 Mult succes in continuare!Cand vedem o proba de drum?
  | 
 Multumesc,ma gandeam sa pun un mic filmulet pe You Tube,inca nu stiu...,sa-l vad cum duduie,nu as vrea sa ma fac de ras.Si pe You Tube!
  Oricum, dc merge bine,se va putea vedea la Zilele Muzeului Militar National Bucuresti,in luna mai anul curent. 
 
 |  | 
	
		| pus acum 13 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							dimitri
							Membru Senior
							  Din: Ploiesti 
							Inregistrat: acum 15 ani 
							Postari: 514
						 |  | 
				
					| furca final,detalii 
 
 63.2KB
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 13 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							dimitri
							Membru Senior
							  Din: Ploiesti 
							Inregistrat: acum 15 ani 
							Postari: 514
						 |  |  | 
	
		| pus acum 13 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							dimitri
							Membru Senior
							  Din: Ploiesti 
							Inregistrat: acum 15 ani 
							Postari: 514
						 |  |  | 
	
		| pus acum 13 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							dimitri
							Membru Senior
							  Din: Ploiesti 
							Inregistrat: acum 15 ani 
							Postari: 514
						 |  |  | 
	
		| pus acum 13 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							dimitri
							Membru Senior
							  Din: Ploiesti 
							Inregistrat: acum 15 ani 
							Postari: 514
						 |  | 
				
					| 5.Aici se poate observa o gaura in plus,in parte de jos,in care vine opritorul platoului cu sabotii de frana 
 
 60.5KB
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 13 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							dimitri
							Membru Senior
							  Din: Ploiesti 
							Inregistrat: acum 15 ani 
							Postari: 514
						 |  | 
				
					| Traversa inferioara,care consolideaza bratele furcii de jos,si in care intra si axul pedalei de frana 
 
 56.7KB
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 13 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							dimitri
							Membru Senior
							  Din: Ploiesti 
							Inregistrat: acum 15 ani 
							Postari: 514
						 |  | 
				
					| Aici este locul unde se fixeaza furca sus pe cadru,iar mai jos sunt suportii arcurilor pentru sa conducator 
 
 60.8KB
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 13 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							dimitri
							Membru Senior
							  Din: Ploiesti 
							Inregistrat: acum 15 ani 
							Postari: 514
						 |  |  | 
	
		| pus acum 13 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							marczello_b
							Membru Senior
							  Din: Timisoara 
							Inregistrat: acum 14 ani 
							Postari: 857
						 |  | 
				
					| 
 | dimitri a scris: 
 Sa sara scanteile! Poza artistica
  | 
 
 Omule, faci minuni!
 
 O singura precizare am: facand poze la sudura risti sa deteriorezi senzorul CCD al aparatului foto.
 
 Stima!
 
 Modificat de marczello_b (acum 13 ani)
 
 _______________________________________
 I will rock your socks off!!!
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 13 ani |  |