CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
cataliina67 Profile
Femeie
24 ani
Buzau
cauta Barbat
24 - 71 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Reconditionari si Restaurari / NSU 351 OSL din 1938 Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini:  1 2 3
gherghin nicolae
Membru Senior

Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320
 
Da , si eu in privinta tehnicii evoluate , ii admir si respect pe nemti ! De asta sint ei cu mult inaintea multor popoare !!!
Si cred ca orice detinator al vre-unui ,,fier " nemtesc imi da dreptate !


pus acum 12 ani
   
dimitri
Membru Senior

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 514
Renumele lor in materie tehnica,a fost dat in primul rand de mentalitate.Si pe urma de seriozitate.Cind  ne uitam la un lucru german care ne place,ne uitam de fapt la o forma de mentalitate materializata in plan fizic sub forma obiectului respectiv.Cand ne place o masina germana,nu masina ne place,de fapt ochiul percepe frumusetea si armonia constructiva,linii,curbe,suprafete,care de fapt acestea sunt reflectarile mentalitatii lor..Noi fiind prea preocupati de razboaiele cu tucii,nu am avut cand sa ne perfectionam latura asta. .Dar..nu se stie,poate ca,cei din urma vor ajunge cei dintai

pus acum 12 ani
   
dimitri
Membru Senior

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 514
Revenind la motorul meu,nu am reusit sa fac prea multe poze,cu incheierea lui.Ce pot sa spun ca o curiozitate,avand tipul de motor din generatia a 2-a,este ca in momentul in care l-am desfacut,pe palierul stang,am gasit 2 rulmenti,.....Oscilanti! Nu stiu cum erau din fabrica,dar m-a surprins.Am schimbat toti 3 rulmentii,si dupa tot restul de lucrari la motor,am ajuns la chiulasa.Chiulasa cu supape de Aro.Iar cea de la admisie,vreau sa spun ca era aproape triunghiulara .Chiulasa am dus-o la un specialist in Ploiesti,am zis ca in asa ceva,nu umblii in fiecare zi.Si omul a schimbat supapa,a frezat scaunele,a facut chiulasa mult mai bine decat as fi putut face-o eu.

pus acum 12 ani
   
dimitri
Membru Senior

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 514
Si nu aveam carburator.Carburatorul care era pe NSU,era de ......Ij! Nu mai spun ca era intr-o stare demna de aruncat la cosul de gunoi.Am alergat,m-am sucit,m-am invartit,si intr-un final dupa vre-o 3-4 luni fac rost de un carburator.Carburatorul,scump,100 euro,la un coleg colectionar.Nu mi-am permis sa dau 100 de euro pe el,insa mi-am permis sa dau altceva.De,arta cere sacrificii

pus acum 12 ani
   
dimitri
Membru Senior

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 514
Si uite asa,am dat eu un MZ de 125,fara acte binenteles,mai incomplet,pe una bucata de carburator Amal,din 1935.   O sa urmeze poze.

pus acum 12 ani
   
dimitri
Membru Senior

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 514
Carburator Amal 1935,de pe Triumph-urile englezesti de 500:

nsu 351 osl din 1938 carburator amal 1935,de englezesti 500:

19.8KB


pus acum 12 ani
   
dimitri
Membru Senior

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 514
2

nsu 351 osl din 1938

23.1KB


pus acum 12 ani
   
dimitri
Membru Senior

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 514
3

nsu 351 osl din 1938

22KB


pus acum 12 ani
   
dimitri
Membru Senior

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 514
4

nsu 351 osl din 1938

22.3KB


pus acum 12 ani
   
dimitri
Membru Senior

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 514
5.Vedere aeriana

nsu 351 osl din 1938 5.vedere aeriana

23.1KB


pus acum 12 ani
   
dimitri
Membru Senior

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 514
Original,motorul era prevazut cu carburator Amal 76/434, Gratzin H 25,sau Bing AJF 2/26.

pus acum 12 ani
   
dimitri
Membru Senior

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 514

mark1 a scris:

La fel am mai gasit alte informatii utile  despre 351/501 in PDF-uri,despre carburatoare si reglajele lor,aprindere,reglarea avansului,rapoarte cutie viteze,etc.Daca vor fi de trebuinta,imi voi face timp sa le extrag.

OSL 501 cu Steib

Poti posta la topicul meu cu atasul Steib,dc mai gasesti ceva poze,dar m-as mira, ptr ca sunt rare cu S. nr 28.


pus acum 12 ani
   
lupalb
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 362
Marius, ce claxon ai la NSU?

pus acum 12 ani
   
lupalb
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 362
Marius, ce claxon ai la NSU?

pus acum 12 ani
   
dimitri
Membru Senior

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 514
Nu avea claxon cand am cumparat-o,dar mai am eu unul german vechi,functional, FER.

pus acum 12 ani
   
lupalb
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 362
Cred ca am Boschul original, din cate stiu era ceva FD6. Daca stii, sa-mi spui care e seria originala, sa vad daca e vreunul dintre ale mele.

pus acum 12 ani
   
dimitri
Membru Senior

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 514
Deci sa mai pun in continuare ceva poze cu NSU-ul,in ordinea de reparatie.Dupa ce am terminat cu motorul,am refacut rezervorul de ulei si rotile.Dar,o sa sar deocamdata peste acestea,si o sa pun cea mai spinoasa si complexa parte,care mi-a dat de furca,anume, furca de spate.In aceasta poza se vede ce am gasit eu pe ea.

nsu 351 osl din 1938 deci mai pun continuare ceva poze nsu-ul,in ordinea terminat motorul,am refacut

62KB


pus acum 12 ani
   
dimitri
Membru Senior

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 514

lupalb a scris:

Cred ca am Boschul original, din cate stiu era ceva FD6. Daca stii, sa-mi spui care e seria originala, sa vad daca e vreunul dintre ale mele.

Deci pot confirma,conform manualului,ptr toti cei interesati,cel putin la 251,351/501/601OSL,ca tipul claxonului este - BOSCH,6V FD6 CS 17/3-.


pus acum 12 ani
   
dimitri
Membru Senior

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 514
Datorita vremurilor si drumurilor existente dupa cel de-al 2-lea razboi mondial,f.multi detinatori de motoc.cu furci rigide,au avut de ales intre spitalizarea la urologie,respectiv boli renale,sau,modificarea structurala a motocicletei.Fie ca era vorba de partea din spate,prin inlocuirea urechilor furcii cu bascule amortizate,fie ca era vorba de furca fata(paralelogram),prin schimbarea cu furca pe telescoape.Revenind la furca mea de spate,am avut marea sansa,ca totusi sa mai gasesc elementele de prindere originale,dinspre cadrul central.Voi pune cateva poze cu ce a mai ramas original din furca mea:

nsu 351 osl din 1938 datorita vremurilor drumurilor existente dupa cel de-al 2-lea razboi detinatori

44KB


pus acum 12 ani
   
dimitri
Membru Senior

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 514
Iar aici este o furca originala,nemodificata:

nsu 351 osl din 1938 iar aici este furca

46.2KB


pus acum 12 ani
   
dimitri
Membru Senior

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 514
Trebuie sa mentionez,cum am mai spus in paginile anterioare,dat fiind ca NSU-ul 351/501osl,s-a fabricat cu o updatare in anii 36-37,de fapt avem 2 modele de NSU.Prima generatie,1934-1937,si a 2-a,1937-1940.Modificarile aparute,se regasesc si la furca spate,care a suferit modificari in ceea ce priveste urechile de prindere ale rotii.Este vorba despre dispunerea gaurilor ptr anexe:toba esapament,si prinderea atasului.Pun poze ptr relevanta,prima generatie:

nsu 351 osl din 1938 trebuie mai spus paginile fiind nsu-ul fabricat updatare anii 36-37,de fapt

25.6KB

Modificat de dimitri (acum 12 ani)


pus acum 12 ani
   
dimitri
Membru Senior

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 514
a 2-a generatie,care este si modelul meu.Am cautat si am incercat sa le fac pe freza,dar data fiind complexitatea constructiva,am decis sa le comand de la D-ul Milan Lukes din Cehia de pe site-ul d-lui:

nsu 351 osl din 1938 2-a este modelul meu.am cautat incercat fac freza,dar data fiind decis comand

44.6KB


pus acum 12 ani
   
dimitri
Membru Senior

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 514
Poze:

nsu 351 osl din 1938 poze:

42.6KB


pus acum 12 ani
   
dimitri
Membru Senior

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 514
O sa continui cu detalii in privinta urechilor.Dupa ce mi-a venit comanda din Cehia,urechile erau din turnare,pline peste tot.Nu avea prelucrata absolut nici-o gaura.Apeland la un prieten, meserias multiuniversal,fost maistru militar,d-ul Radu,caruia ii multumesc f mult,mi-a frezat urechile,dandu-le toate gaurile necesare.Poza cu urechea plina:

nsu 351 osl din 1938 continui detalii privinta mi-a venit comanda din erau din peste tot.nu avea

34KB


pus acum 12 ani
   
dimitri
Membru Senior

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 514
Si dupa: ureche dreapta exterior

nsu 351 osl din 1938 dupa: ureche dreapta exterior

56.4KB


pus acum 12 ani
   
dimitri
Membru Senior

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 514
ureche stanga exterior

nsu 351 osl din 1938 ureche stanga exterior

55.2KB


pus acum 12 ani
   
dimitri
Membru Senior

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 514
ureche stanga interior

nsu 351 osl din 1938 ureche stanga interior

55.9KB


pus acum 12 ani
   
dimitri
Membru Senior

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 514
Detalii locas ax roata

nsu 351 osl din 1938 detalii locas roata

52.3KB


pus acum 12 ani
   
dimitri
Membru Senior

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 514
Detalii prindere tevi rama

nsu 351 osl din 1938 detalii prindere tevi rama

47.8KB


pus acum 12 ani
   
dimitri
Membru Senior

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 514
Detaliu

nsu 351 osl din 1938 detaliu

46.3KB


pus acum 12 ani
   
dimitri
Membru Senior

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 514
Iar ptr viitorii eventualii doritori,o schita care sa la aduca multa bucurie,si dupa care eu am alergat si asteptat luni de zile(imi pare rau de explicatiile in limba ceha,asa am primit-o si eu):

nsu 351 osl din 1938 iar ptr viitorii eventualii doritori,o schita care aduca multa bucurie,si dupa

25.2KB


pus acum 12 ani
   
lupalb
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 362

dimitri a scris:


lupalb a scris:

Cred ca am Boschul original, din cate stiu era ceva FD6. Daca stii, sa-mi spui care e seria originala, sa vad daca e vreunul dintre ale mele.

Deci pot confirma,conform manualului,ptr toti cei interesati,cel putin la 251,351/501/601OSL,ca tipul claxonului este - BOSCH,6V FD6 CS 17/3-.


Am mai multe FD6, dar nici unul nu e cel descris de tine. Şi din ce văd Nsu-ul a avut mai multe tipuri de claxoane, văd că a avut şi CS10.


pus acum 12 ani
   
lupalb
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 362
Ei, uite-l, ştiam că nu vb prostii. Ăsta e alt model pe care l-a avut NSU-ul.


Modificat de lupalb (acum 12 ani)


pus acum 12 ani
   
dimitri
Membru Senior

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 514
Intradevar,frumoasa piesa.Are exact clemele de prindere care vin la NSU 351/501 OSL sub rezervor:

nsu 351 osl din 1938 piesa.are exact clemele prindere care vin nsu 351/501 osl sub rezervor:

50.9KB


pus acum 12 ani
   
lupalb
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 362
Al meu e fără cleme, dar nu cred să fie un impediment fabricarea lor.

pus acum 12 ani
   
dimitri
Membru Senior

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 514
Iar ca locatie exacta,se afla incastrat in si sub corpul rezervorului de benzina,compartimentul stang,unde este decupata in rezervor o gaura semicirculara.De fabrica,la modelele 351/501/601 OSL. Ciudata amplasare! Practic claxonul nici nu se vede,vine cam la fata cu fundul rezervorului.

nsu 351 osl din 1938 iar locatie exacta,se afla incastrat sub corpul stang,unde este decupata

50.9KB


pus acum 12 ani
   
dimitri
Membru Senior

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 514
Nu vroiam sa le pun acum,dar,tot ptr cei interesati,dc s-a deschis subiectul,pun schita clemelor:

nsu 351 osl din 1938 vroiam pun ptr cei s-a deschis schita clemelor:

34.8KB


pus acum 12 ani
   
gherghin nicolae
Membru Senior

Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320
Domnule Dimitri ...ce pacat ca sint atit de putine NSU -uri ...Pentru ca informatiile de pe aici sint de nota 10 .
Sint citeva topicuri care-mi plac extraordinar si fac mare onoare forumului acesta.
Ati realizat doua dintre ele .
Asteptam postari cit de multe ! Felicitari !
P.S. Si  dl. lupalb are ...insa le urmaresc pe mai multe forumuri (si pe motociclism.ro ) , dar si  dl mark1 imi place cum lucreaza .Pacat ca va mai certati uneori... Ati putea realiza o echipa extraordinara . Cu totii aveti cunostinte solide in domeniu . Felicitari si domniilor voastre ! ( Scuze dl. Dimitri ca am scris astea aici...)



pus acum 12 ani
   
hufo
Membru Senior

Din: Sighisoara
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3084
Domnu M. este specialist in NSU ,ast anea dovedito deja!
Mishi ar trebui sa ii dea o functie.
Chiar merita M. !
mai rar as aceva!

Modificat de hufo (acum 12 ani)


pus acum 12 ani
   
gherghin nicolae
Membru Senior

Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320
Cine-i domnul M ?

pus acum 12 ani
   
hufo
Membru Senior

Din: Sighisoara
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3084
Dimitri

pus acum 12 ani
   
dimitri
Membru Senior

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 514

gherghin nicolae a scris:

Domnule Dimitri ...ce pacat ca sint atit de putine NSU -uri ...Pentru ca informatiile de pe aici sint de nota 10 .
Sint citeva topicuri care-mi plac extraordinar si fac mare onoare forumului acesta.
Ati realizat doua dintre ele .
Asteptam postari cit de multe ! Felicitari !
P.S. Si  dl. lupalb are ...insa le urmaresc pe mai multe forumuri (si pe motociclism.ro ) , dar si  dl mark1 imi place cum lucreaza .Pacat ca va mai certati uneori... Ati putea realiza o echipa extraordinara . Cu totii aveti cunostinte solide in domeniu . Felicitari si domniilor voastre ! ( Scuze dl. Dimitri ca am scris astea aici...)


Multumesc d-ul Nicolae,si eu la randul meu sunt uimit de alte topicuri(Hoinar Timisorean,Mobra 50,restaurare Daimler,estaurare M 461,etc.,..),si privesc cu admiratie alti pasionati.Le doresc tuturor rabdare,ingeniozitate,dragoste si perseverenta in ceea ce fac,iar d-voastra multa sanatate.            P.S.   NSU-uri au inceput sa mai apara in Romania,in special 251 osl.Si chiar si cei care au decat mecanica(motor ,cutie, roti),oricand le pot reface pe baza informatiilor existente de pe diferite site-uri.Bunavointa si dragoste sa fie.In privinta domnilor de mai sus,nu ma ridic la nivelul lor si nu pot face nici-o afirmatie,decat ca sunt printre cei mai buni de pe la noi,si chiar dc se mai cearta, imi place sa cred ca este o cearta constructiva si benefica.Si ne reprezinta pe noi pe toti.Important e sa invatam ceva!Si de ce sa nu recunoastem,ca in aceste vremuri tulburi, la multi ne-a descretit fruntile.


pus acum 12 ani
   
amb13
Moderator

Din: Petrila, jud Hunedoara
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 5004
O sa rog pe Misi, sau colegii moderatori care au competenta aici, sa mute si acest topic, si cel cu atasul, la rubrica Coltul tehnic, si sa le faca lipicioase, sa nu se piarda intre postari.Informatiile din aceste doua topicuri  sint foarte pretioase. 

_______________________________________
Decit sa moara trei, mai bine unul!

pus acum 12 ani
   
dimitri
Membru Senior

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 514

hufo a scris:

Domnu M. este specialist in NSU ,ast anea dovedito deja!
Mishi ar trebui sa ii dea o functie.
Chiar merita M. !
mai rar as aceva!

Multumesc mult Hufo,dar nu cred ca am nici-un merit,m-am documentat si eu umpic,ca oricare dintre voi.Si sunt oameni mult mai capabili aici.Eu nu vreau nici-o functie,vreau doar sa dau o mana de ajutor eventualilor detinatori de NSU.Eu m-am chinuit cu NSU-ul de 500, 3 ani sa-i gasesc motor,piese si informatii,si stiu cum e sa-ti pierzi timpul,noptile pe calculator si viata,alergand in diferite parti,dupa cai verzi pe pereti,si sa nu te ajute nimeni, dezinteresat .Asa ca,avand in vedere ca timpul este un hot,si sa nu-si mai piarda unii pasionati vremea,sper ca le voi putea oferi aici,macar cateva informatii utile,care sa-i ajute si sa-i indrume,chiar dc sunt acum printre noi,sau vor citi aceste prezentari,peste ani de zile.Si ptr ca merge cu momentul,a venit timpul ptr poeticcllasiccar O poezie frumoasa de Traian Dorz:

nsu 351 osl din 1938 hufo este specialist nsu ,ast anea dovedito deja!mishi trebui dea merita !mai

26.6KB

Modificat de dimitri (acum 12 ani)


pus acum 12 ani
   
dimitri
Membru Senior

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 514
Partea a 2-a

nsu 351 osl din 1938 partea 2-a

30.3KB


pus acum 12 ani
   
lupalb
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 362
Marius, dacă te interesează claxonul de NSU Bosch pe care îl am, sunt dispus să îl dau la schimb cu alt claxon Bosch (anumite serii) sau cu claxon rusesc de M72 ATE.
Cât despre asocierea pomenită de dl. Gherghin, mulţumesc, dar NU.

Modificat de lupalb (acum 12 ani)


pus acum 12 ani
   
deceneu32
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3573
Am citit si eu acest topic.Succes in continuare!

pus acum 12 ani
   
dimitri
Membru Senior

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 514

lupalb a scris:

Marius, dacă te interesează claxonul de NSU Bosch pe care îl am, sunt dispus să îl dau la schimb cu alt claxon Bosch (anumite serii) sau cu claxon rusesc de M72 ATE.
Cât despre asocierea pomenită de dl. Gherghin, mulţumesc, dar NU.

Va multumesc,nu tineam neaparat sa am unul original,dar daca imi pica ceva din ce va intereseaza,va anunt,si putem sa facem schimbul.


pus acum 12 ani
   
dimitri
Membru Senior

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 514
Deci sa continui cu lucrarile de la furca spate.Dupa frezarea tuturor gaurilor,am trecut la reconstructia furcii.Ptr ca se potrivea,am cumparat teava de gaze din magazin de 22mm,marimea stas a tevilor din  fabrica,si cu ajutorul unui prieten,specialist in sudura argon,am refacut furca spate.Cu tot ce presupune inadirea tevilor, cu stututi de inadire pe interior,s.a.m.d. Ca punct de referinta ptr pozitia urechii,stiam ca radstand-ul este de 1420cm.Si in functie de acest aspect,s-a procedat la croirea si ansamblarea pieselor.Ptr doritori,pun o fisa tehnica cu parametrii,a mai multor modele de NSU:

nsu 351 osl din 1938 deci continui lucrarile furca spate.dupa frezarea tuturor trecut furcii.ptr

42.8KB


pus acum 12 ani
   
dimitri
Membru Senior

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 514
Iar acum,poze din timpul reconstructiei:

nsu 351 osl din 1938 iar acum,poze din timpul

29.8KB


pus acum 12 ani
   
dimitri
Membru Senior

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 514
In aceasta poza ,se poate vedea prinderea de jos a tevilor furcii,care vin pe suportii intermediari,iar la mijloc,stringerea se face pe corpul cutiei de viteze.

nsu 351 osl din 1938 aceasta poza ,se poate vedea prinderea jos tevilor vin suportii face corpul

40.5KB


pus acum 12 ani
   
dimitri
Membru Senior

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 514
Potrivirea unghiului

nsu 351 osl din 1938 potrivirea unghiului

35.5KB


pus acum 12 ani
   
dimitri
Membru Senior

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 514
Binenteles,trebuie montata si roata cu aparatoarea,ptr determinarea altor unghiuri...

nsu 351 osl din 1938 montata roata altor

41.7KB


pus acum 12 ani
   
dimitri
Membru Senior

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 514
Potrivirea pe pozitie,stg

nsu 351 osl din 1938 potrivirea

45KB


pus acum 12 ani
   
dimitri
Membru Senior

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 514
Verificare..

nsu 351 osl din 1938

45.3KB


pus acum 12 ani
   
dimitri
Membru Senior

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 514
2

nsu 351 osl din 1938

46.3KB


pus acum 12 ani
   
dimitri
Membru Senior

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 514
In sfarsit,sudura!

nsu 351 osl din 1938

28.8KB


pus acum 12 ani
   
dimitri
Membru Senior

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 514
partea dreapta

nsu 351 osl din 1938 partea dreapta

46.2KB


pus acum 12 ani
   
dimitri
Membru Senior

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 514
2

nsu 351 osl din 1938

44.7KB


pus acum 12 ani
   
dimitri
Membru Senior

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 514
parca,parca vine.....

nsu 351 osl din 1938 vine.....

45.2KB


pus acum 12 ani
   
dimitri
Membru Senior

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 514
Sa-i dam sudura...

nsu 351 osl din 1938 sa-i dam sudura...

36.1KB


pus acum 12 ani
   
dimitri
Membru Senior

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 514
"Daca oamenii invatati sunt folositori,cei mesteri,sunt indispensabili"(ion Ghica).  Ii multumesc prietenului meu Alex,ptr dragostea cu care a lucrat la aceasta parte a motocicletei,si ptr profesionalismul de care, nu mai are nevoie, de nicio introducere

nsu 351 osl din 1938 "daca oamenii invatati sunt multumesc meu alex,ptr dragostea care lucrat

36.3KB


pus acum 12 ani
   
dimitri
Membru Senior

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 514
Sa sara scanteile! Poza artistica

nsu 351 osl din 1938 sara scanteile! poza artistica

32KB


pus acum 12 ani
   
dimitri
Membru Senior

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 514
final sudura brate furca

nsu 351 osl din 1938 final sudura brate furca

39.4KB


pus acum 12 ani
   
dimitri
Membru Senior

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 514
Bratele sau sudat,totul este pe pozitie,dar urechile.......mai au de asteptat! Sunt prinse doar provizoriu,si contrar asteptarilor,nu se sudeaza! ....Asteapta in alta parte,operatia de......ALAMIRE!

nsu 351 osl din 1938 bratele sau este asteptat! sunt prinse doar contrar sudeaza! alta

39.3KB


pus acum 12 ani
   
dimitri
Membru Senior

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 514
Sa nu uitam sa luam masa......

nsu 351 osl din 1938 uitam luam masa......

34.3KB


pus acum 12 ani
   
dimitri
Membru Senior

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 514
Si o imagine dupa care, am asteptat f mult!

nsu 351 osl din 1938 imagine dupa care, asteptat mult!

36.4KB


pus acum 12 ani
   
vwtyp3variant
Moderator

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 4591
ma tot uitam la topicul tau , faci o lucrare superba, felicitari!!! =D 

_______________________________________
"M-am bagat in vorba, pentru ca mi-a placut discutia, dar nu am de fapt nimic de spus nimanui." Sechi

pus acum 12 ani
   
dimitri
Membru Senior

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 514
Dupa ce am terminat cu etapa de croire si montare am ajuns la faza de alamire.Este f important de specificat,ca la acest model de prindere a urechilor,se face ptr prindere definitiva,operatia de alamire,si nu de sudura! Sudura se fisureaza la socuri,pe cand alama.... confera elasticitate!    Poza cu una bucata de NSU 351 osl,asteptand cuminte operatia de alamire, in curtea unui atelier,la un alt prieten,fara de care Ploiestiul,ar fi mult mai sarac.Ptr ca bogatia nu sta in bani,ci in caracter si profesionalism

nsu 351 osl din 1938 dupa terminat etapa croire montare ajuns faza important acest model prindere

39.9KB


pus acum 12 ani
   
dimitri
Membru Senior

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 514

vwtyp3variant a scris:

ma tot uitam la topicul tau , faci o lucrare superba, felicitari!!! =D 

Multumesc,dar laudele vreau sa le atribui,celor care m-au ajutat in niste operatii f dificile,si fara de care,eu de unul singur,nu stiu ce struto-camila faceam. Asadar,merita sa facem intru'pomenire,amintirea prietenilor din Ploiesti,celor care,au facut posibila,reconstructia furcii mele de spate: Alex-sudor profesionist in argon,d-ul Radu-maistru militar,specialist multiuniversal pe strung,freza si alte o mie de utilaje,si Ene Adrian,tinichigiu auto,sudor autogen,care pe parcursul vietii mele,m-a ajutat in reparatia tablei,si vopsire,la aproape toate masinile pe care le-am avut.Le multumesc tuturor,si numele lor sa ramana aici,ca un mic omagiu ptr ceea ce inseamna profesionalism si prietenie!

nsu 351 osl din 1938 scris:ma tot uitam topicul tau faci lucrare superba, =d  laudele vreau

11KB


pus acum 12 ani
   
dimitri
Membru Senior

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 514
Ceea ce nu se poate,exlcude colaborarea.Adrian si Alex,conlucrand la operatiunea ALAMA.Este f importanta pozitia piesei in timpul alamirii,in caz contrar,alama nu se scurge pana la limita interioara a imbinarii pieselor.

nsu 351 osl din 1938 ceea alama.este importanta pozitia piesei timpul caz scurge pana limita

45KB


pus acum 12 ani
   
dimitri
Membru Senior

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 514
O poza ,in care se pot vede multe detalii,inafara sudurii...

nsu 351 osl din 1938 poza ,in care pot vede multe sudurii...

44.5KB


pus acum 12 ani
   
dimitri
Membru Senior

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 514
Trebuie sa specific,ca de fabrica NSU,toata furca cu celelalte anexe,este ansamblata prin alamire! Aici se poate observa,traversa de jos,care este si prinderea axului franei de picior,prinsa prin alamire!

nsu 351 osl din 1938 trebuie fabrica nsu,toata furca celelalte anexe,este ansamblata prin alamire!

40.1KB


pus acum 12 ani
   
dimitri
Membru Senior

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 514
Realamire traversa inferioara,a fost rupta datorita suprasolicitarii atasului.Tot aici se pot vedea bine detalii cu busonul de golire ulei motor si cutie viteze.

nsu 351 osl din 1938 realamire traversa fost rupta datorita aici pot vedea bine detalii busonul

37.6KB


pus acum 12 ani
   
dimitri
Membru Senior

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 514
Detalii...

nsu 351 osl din 1938 detalii...

45.4KB


pus acum 12 ani
   
dimitri
Membru Senior

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 514
Intr-o pozitie mai normala.....

nsu 351 osl din 1938 intr-o pozitie mai

47.9KB


pus acum 12 ani
   
dimitri
Membru Senior

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 514
Si final de lucrare:

nsu 351 osl din 1938 final lucrare:

47.1KB


pus acum 12 ani
   
dimitri
Membru Senior

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 514
2

nsu 351 osl din 1938

39KB


pus acum 12 ani
   
lupalb
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 362
Dacă aş folosi un clişeu, l-aş băga pe ăla cu "respect", aşa că bag altul, jos pălăria şi mă bucur pt ceea ce faci.

pus acum 12 ani
   
dimitri
Membru Senior

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 514
3.Cu aceasta poza,s-a incheiat si etapa de alamire,si tot-odata,a venit bucuria,ca in sfarsit,dupa luni de zile,pot si eu,ptr prima oara,sa ma urc pe ea!(obsesia vesnica a barbatilor)

nsu 351 osl din 1938 3.cu aceasta poza,s-a incheiat etapa alamire,si venit bucuria,ca luni zile,pot

46.1KB


pus acum 12 ani
   
dimitri
Membru Senior

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 514
E timpul sa mergem acasa.....Ne asteapta,continuarea lucrarilor!

nsu 351 osl din 1938 timpul mergem

46.1KB


pus acum 12 ani
   
dimitri
Membru Senior

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 514
Ultimile retusuri suduri

nsu 351 osl din 1938 ultimile retusuri suduri

32.2KB


pus acum 12 ani
   
gherghin nicolae
Membru Senior

Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320
Scuzati-mi neprofesionalismul...
Nu era oare mai usor daca ati fi sudat cadrul cind era cutia data jos ? Sau a fost pastrata pe cadru pentru ca sa vedeti pozitionarea ei ?
Oricum , foarte mult imi place cum lucrati !


pus acum 12 ani
   
dimitri
Membru Senior

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 514
2

nsu 351 osl din 1938

31.7KB


pus acum 12 ani
   
fishy86
Moderator

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2050
Bravo  E lucrata frumos. E un topic pe care il urmaresc zilnic entuziasmat. Vazand atatea poze si tot , am prins curaj si azi am asamblat un motor de RT ! Asa ca multumesc Dimitri 

pus acum 12 ani
   
dimitri
Membru Senior

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 514

gherghin nicolae a scris:

Scuzati-mi neprofesionalismul...
Nu era oare mai usor daca ati fi sudat cadrul cind era cutia data jos ? Sau a fost pastrata pe cadru pentru ca sa vedeti pozitionarea ei ?
Oricum , foarte mult imi place cum lucrati !

Nu se putea,ptr ca dc nu era strans exact la distanta talpii cutiei,fugeau bratele furcii in exerior,sau ramaneau prea in interior.Si asta insemna sa se strice distanta dintre urechi,automat ori numai intra roata,ori nu imi mai ajungea axul.Pa cat mi-a fost scarba de matematica cand eram mic ,am ajuns acum,fara sa vreau sa o iubesc. Ptr ca asta inseamna printre altele mecanica,Matematica.  Asa ca,asta fiind modelul de motocicleta,nu am avut ce face.Motorul fixeaza cadrul,cadrul fixeaza suportii intermediari,suportii fixeaza motorul si cutia,cutia si suportii fixeaza furca spate,furca spate fixeaza cadrul si suportii..........si  uite asa au pierdut nemtii razboiul,cu lucrurile lor complicate cu tot!    Si asta nu-i nimic,stati sa vedeti cate procedee se fac ca sa se porneasca motorul!

nsu 351 osl din 1938 gherghin nicolae era oare mai usor daca ati sudat cadrul cind era cutia data

13.5KB


pus acum 12 ani
   
Lolo_ID
Membru Senior

Din: Pangaea
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 556
Bravo Marius ! Cand pui prima sa pe NSU suna-ma sa vin si eu. Spor la treaba !

Modificat de Lolo_ID (acum 12 ani)


_______________________________________
ART. 30 CONSTITUTIA ROMANIEI/LibertateaDeExprimare/(1)LibertateaDeExprimare A Gandurilor,A OpiniilorSau A CredintelorSiLibertateaCreatiilorDeOriceFel,PrinViuGrai,PrinScris,PrinImagini,PrinSuneteSauPrinAlteMijloaceDeComunicareInPublic,SuntInviolabile./(2)CenzuraDeOriceFelEsteInterzisa.

pus acum 12 ani
   
dimitri
Membru Senior

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 514

fishy86 a scris:

Bravo  E lucrata frumos. E un topic pe care il urmaresc zilnic entuziasmat. Vazand atatea poze si tot , am prins curaj si azi am asamblat un motor de RT ! Asa ca multumesc Dimitri 

Multumesc,asta se si vroia acest topic,sa fie o impulsionare ptr toti.Important este ,ca se poate.Succes si tie in continuare cu MZ-ul,si nu uita: Cine se opreste,oboseste!

nsu 351 osl din 1938 fishy86 lucrata frumos. topic care urmaresc zilnic vazand atatea poze tot prins

29.9KB


pus acum 12 ani
   
deceneu32
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3573
Mult succes in continuare!Cand vedem o proba de drum?

pus acum 12 ani
   
dimitri
Membru Senior

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 514

Lolo_ID a scris:

Bravo Marius ! Cand pui prima sa pe NSU suna-ma sa vin si eu. Spor la treaba !

Multumesc Lolo,cam in 2 saptamani ii dau prima peda,si te sun sa vii sa dai o tura cu el.Dar trebuie sa tii cont ca are comenzile invers,asta e ca la englezi,....da te obisnuiesti tu!


pus acum 12 ani
   
dimitri
Membru Senior

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 514

deceneu32 a scris:

Mult succes in continuare!Cand vedem o proba de drum?

Multumesc,ma gandeam sa pun un mic filmulet pe You Tube,inca nu stiu...,sa-l vad cum duduie,nu as vrea sa ma fac de ras.Si pe You Tube!   Oricum, dc merge bine,se va putea vedea la Zilele Muzeului Militar National Bucuresti,in luna mai anul curent.


pus acum 12 ani
   
dimitri
Membru Senior

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 514
furca final,detalii

nsu 351 osl din 1938 furca

63.2KB


pus acum 12 ani
   
dimitri
Membru Senior

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 514
2

nsu 351 osl din 1938

61.7KB


pus acum 12 ani
   
dimitri
Membru Senior

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 514
3

nsu 351 osl din 1938

62.5KB


pus acum 12 ani
   
dimitri
Membru Senior

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 514
4

nsu 351 osl din 1938

56.5KB


pus acum 12 ani
   
dimitri
Membru Senior

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 514
5.Aici se poate observa o gaura in plus,in parte de jos,in care vine opritorul platoului cu sabotii de frana

nsu 351 osl din 1938 5.aici poate observa gaura plus,in parte jos,in care vine opritorul platoului

60.5KB


pus acum 12 ani
   
dimitri
Membru Senior

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 514
Traversa inferioara,care consolideaza bratele furcii de jos,si in care intra si axul pedalei de frana

nsu 351 osl din 1938 traversa bratele furcii jos,si care intra axul pedalei frana

56.7KB


pus acum 12 ani
   
dimitri
Membru Senior

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 514
Aici este locul unde se fixeaza furca sus pe cadru,iar mai jos sunt suportii arcurilor pentru sa conducator

nsu 351 osl din 1938 aici este locul unde fixeaza furca sus cadru,iar mai jos sunt suportii

60.8KB


pus acum 12 ani
   
dimitri
Membru Senior

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 514
Grunduire, 1

nsu 351 osl din 1938 grunduire,

46.2KB


pus acum 12 ani
   
marczello_b
Membru Senior

Din: Timisoara
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 857

dimitri a scris:

Sa sara scanteile! Poza artistica


Omule, faci minuni!

O singura precizare am: facand poze la sudura risti sa deteriorezi senzorul CCD al aparatului foto.

Stima!

Modificat de marczello_b (acum 12 ani)


_______________________________________
I will rock your socks off!!!

pus acum 12 ani
   
Pagini:  1 2 3  

Mergi la