CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA.
CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA.
FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
|
Lista Forumurilor Pe Tematici
|
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login
POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
Nu sunteti logat.
|
Nou pe simpatie: Nebunatyka 23 ani
 | Femeie 23 ani Bucuresti cauta Barbat 23 - 73 ani |
|
jgr1001
Membru Senior
 Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1461
|
|
Mai am un (fost) coleg care si-a luat un Ford Capri din '69
Ypyclau - da, ne-am intalnit la Curmatura Stezii
Ca tot vorbeam de Noul Sasesc: am dat acolo de o curte cu un sopron sub care erau adunate ceva oldtimere: un Trabant p50 combi, doua skodite, un moskvitch, o sutica, un ford taunus, un wartburg....cine ar fi crezut ca intr-un sat asa ascuns este o asa colectie? Totusi, masinile nu cred ca erau functionale. Nu era nimeni pe acolo sa intreb ce si cum...
In seara asta am adus in Bucuresti sutica verde a colegului. A facut drumul fara probleme 
Modificat de jgr1001 (acum 12 ani)
_______________________________________ diverse cazane
|
|
pus acum 12 ani |
|
jgr1001
Membru Senior
 Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1461
|
|
Doar din pragul portii (sutica este in plan departat); nu aveam chef de eventuale aventuri Imi pare rau ca nu am o poza mai de aproape; trebuie sa ma crezi pe cuvant ca era acolo
sutica_noul_sasesc
Modificat de jgr1001 (acum 12 ani)
_______________________________________ diverse cazane
|
|
pus acum 12 ani |
|
jgr1001
Membru Senior
 Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1461
|
|
Si trabantul
trabant_p_
_______________________________________ diverse cazane
|
|
pus acum 12 ani |
|
Sutica
Membru Senior
 Din: Cisnadie-Sibiu
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 4672
|
|
Poate bag o tura cu sutica pana acolo int-un wek sa vad ce e cu ele !
|
|
pus acum 12 ani |
|
jgr1001
Membru Senior
 Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1461
|
|
Go!
Da' ia-o prin comuna Laslea (din drumul national Medias-Sighisoara) ca vii pe asfalt; daca mergi prin Agnita ai numa' drum pietruit si plin de praf (20 km)
_______________________________________ diverse cazane
|
|
pus acum 12 ani |
|
ypyclau
Membru Junior
 Din: agnita -sibiu
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 81
|
|
iti recomand traseul sibiu-barghis-pelisor-biertan-saros,dai in dn1 si de acolo danes.......,eviti sibiu medias care e dezastru si poti vizita si cetatea biertan ,merita
_______________________________________ sb 07 ypy skoda forman 93 sb 09 fww skoda favorit 91 mobra 50 pegas
|
|
pus acum 12 ani |
|
sorin100
Membru Senior
 Din: pitesti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 3675
|
|
sa revenim la subiect! dacia 1100 unde a fost vopsita?din poze vopsitorul este expert si cat a costat?
_______________________________________ m461 '74 under construction 2x dacia 1100 1300 '71 epoca gaz 69A
|
|
pus acum 12 ani |
|
jgr1001
Membru Senior
 Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1461
|
|
In Fagaras am vopsit-o. A costat ceva: tinichigerie (lucrari minore) + materiale + vopsitorie + protectie anticoroziva (ceara prin toate cavitatile) = 6000 (sase mii) ron
_______________________________________ diverse cazane
|
|
pus acum 12 ani |
|
jgr1001
Membru Senior
 Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1461
|
|
Acum pe langa ca arata super, merge si la fel
Pana acum tot avea smucituri in mers; initial am crezut ca e de la carburator - inlocuit garnituri, jicloare...la fel facea. Ieri am zis sa-i schimb bobina - dupa asta mergea mai bine; apoi am pus si platina noua - alta viata Sa fie treaba completa am mai pus capac de delcou si condensator noi
Acum ruleaza cu a 4-a la 35 km/h, accelerezi si urca elegant fara tremurici sau alte nazuri 
Modificat de jgr1001 (acum 12 ani)
_______________________________________ diverse cazane
|
|
pus acum 12 ani |
|
om_bland
Membru Senior
 Din: Ramnicu Valcea
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 915
|
|
jgr1001 a scris:
In Fagaras am vopsit-o. A costat ceva: tinichigerie (lucrari minore) + materiale + vopsitorie + protectie anticoroziva (ceara prin toate cavitatile) = 6000 (sase mii) ron |
M-ai dezarmat total ... cat de sarac pot fii eu ! 
|
|
pus acum 12 ani |
|
jgr1001
Membru Senior
 Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1461
|
|
Odata cu Visinica am certificat si Sutica ca si vehicul istoric Am mers cu amandoua odata (era mai eficient). Am rezolvat cu RCR si RAR insa mai am de mers la inmatriculari si la finante pt ca e inmatriculata pe Bucuresti. Saptaluna viitoare rezolv si astea 
Modificat de jgr1001 (acum 12 ani)
_______________________________________ diverse cazane
|
|
pus acum 12 ani |
|
jgr1001
Membru Senior
 Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1461
|
|
Am terminat toata procedura de vehicul istoric Acu' poa sa doarma linistita peste iarna. Nu cred ca mai ies anul asta cu sutica...
_______________________________________ diverse cazane
|
|
pus acum 12 ani |
|
jgr1001
Membru Senior
 Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1461
|
|
Azi am adus sutica in Bucuresti. Si pt ca l-am adoptat pe Muxi, pozele sunt dedicate lui
_______________________________________ diverse cazane
|
|
pus acum 11 ani |
|
AdyC
Membru Senior
 Din: Alexandria
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1926
|
|
Frumos interior! =D
_______________________________________ Dacia 1100 - 1969 Dacia 1100 - 1971 Dacia 1300 - 1980
|
|
pus acum 11 ani |
|
jgr1001
Membru Senior
 Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1461
|
|
Initial mi s-a parut cam ciudat in rosul asta...da acum imi place si mie tare mult 
_______________________________________ diverse cazane
|
|
pus acum 11 ani |
|
jgr1001
Membru Senior
 Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1461
|
|
Am inceput sa mesteresc cate ceva la sutica; particip la Sinaia sapt viitoare
Aseara am schimbat placutele de frana pe fata; pe dreapta a mers usor sa imping pistonul inapoi, insa pe stanga nicicum! Pana la urma am pompat pistonul afara, am demontat surubul ala de centrare din etrier (nu stiu cum sa-i zic altfel, ca nu am mai vazut asa ceva), am curatat mizeria din interior si am montat totul la loc, am aerisit singur si pe la ora 23 plecam acasa Garniturile se prezentau nesperat de bine, insa la placute m-am muncit ceva sa le potrivesc desi am luat din Franta...
Azi as vrea sa le schimb pe alea pe spate...daca mai am energie
_______________________________________ diverse cazane
|
|
pus acum 11 ani |
|
jgr1001
Membru Senior
 Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1461
|
|
Ma gandesc ca daca tot am pompat afara pistonul din etrier pe fata stanga, sa fac la fel cu toate rotile, ca sa curat mizeria pe peste tot. Mie teama ca s-ar putea ca vreunul sa nu mai etanseze la loc...
_______________________________________ diverse cazane
|
|
pus acum 11 ani |
|
AdyC
Membru Senior
 Din: Alexandria
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1926
|
|
jgr1001 a scris:
Ma gandesc ca daca tot am pompat afara pistonul din etrier pe fata stanga, sa fac la fel cu toate rotile, ca sa curat mizeria pe peste tot. Mie teama ca s-ar putea ca vreunul sa nu mai etanseze la loc... |
Daca nu ai probleme cu garniturile nu o sa ai nici dupa ce le cureti. Eu iti recomand sa faci la fel si la celelalte roti. Ce probleme au avut placutele noi de a trebuit sa le potrivesti? Din cate stiu eu pentru puntea spate nu se mai fabrica placute "dedicate" ci trebuie sa le "potrivesti" din placute de fata, adica la placuta care se monteaza spre cilindru erierului trebuie polizat umarul din partea de jos, unde actioneaza parghia sistemului de la frana de mana, ca in poza.
Sa ai spor! 
33.6KB
_______________________________________ Dacia 1100 - 1969 Dacia 1100 - 1971 Dacia 1300 - 1980
|
|
pus acum 11 ani |
|
jgr1001
Membru Senior
 Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1461
|
|
Bun, deci curat etrierii la toate.
Placutele fiind aftermarket intrau greu in port-etrier si a trebuit sa le iau la pila; in plus si gaurile de asezare pe etrier au trebuit curatate de vopsea
_______________________________________ diverse cazane
|
|
pus acum 11 ani |
|
jgr1001
Membru Senior
 Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1461
|
|
Sambata am terminat lucrul la frane; pe dreapta fata saiba de cupru (din interiorul etrierului) era un pic deteriorata de o interventie anterioara si nu a etansat din prima incercare (sper sa gasesc una buna si o inlocuiesc) Acum franele sunt foarte bune; tin bine, masina se duce drept (inainte avea un fel de serpuire la franare mai hotarata)
In afara de astea am mai rezolvat diverse detalii: -lampile de stationare erau cuplate cu semnalizarea; le-am conectat cum trebuie acum -am tras fire pt bricheta; am pus si o siguranta pe fir -curatat, interior, exterior, motor, portbagaj... spalat, parfumat
Imi lipseste o mica bucata din mocheta spate, partea din dreapta scaunului pasager fata....cred ca merg azi sa caut ceva cauciuc din care sa croiesc bucata lipsa
Oricum, sa zicem ca sunt gata de Sinaia! 
Modificat de jgr1001 (acum 11 ani)
_______________________________________ diverse cazane
|
|
pus acum 11 ani |
|
cv2adi
Moderator
 Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
Bravo, urmáresc cu atentie petrecerea,succes si sper ca la anul sá pot intra in ránd cu lumea si eu... 
|
|
pus acum 11 ani |
|
jgr1001
Membru Senior
 Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1461
|
|
Merci!
Nu-ti fa probleme, ca ai masini de prezentat! 
_______________________________________ diverse cazane
|
|
pus acum 11 ani |
|
jgr1001
Membru Senior
 Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1461
|
|
Am luat locul 2 la categoria Fabricat in Romania
Modificat de jgr1001 (acum 11 ani)
_______________________________________ diverse cazane
|
|
pus acum 11 ani |
|
AdyC
Membru Senior
 Din: Alexandria
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1926
|
|
Felicitari!
_______________________________________ Dacia 1100 - 1969 Dacia 1100 - 1971 Dacia 1300 - 1980
|
|
pus acum 11 ani |
|
jgr1001
Membru Senior
 Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1461
|
|
Merci!
On topic: cum se regleaza directia ? Trage dreapta si capetele de bara nu sunt reglabile...cumva de la caseta ?
_______________________________________ diverse cazane
|
|
pus acum 11 ani |
|
gherghin nicolae
Membru Senior
 Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320
|
|
Felicitari . Frumoasa masina !!!
|
|
pus acum 11 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
 Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48306
|
|
jgr1001 a scris:
Merci!
On topic: cum se regleaza directia ? Trage dreapta si capetele de bara nu sunt reglabile...cumva de la caseta ? |
capetele de bara in care vin bucsile, care sunt insurubate in capatul cremalierei se pot insuruba si dessuruba. Dar vezi sa nu ai vreo frana blocata si de aia sa traga. Si la a mea tot timpul am probleme cu etrierii de frana ca se blocheaza pistoanele in ele. E boala tipica la Dacia 1100 
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!  UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!  SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!! 
|
|
pus acum 11 ani |
|
alexandru68
Membru Senior
 Din: Simeria
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 495
|
|
Ceea ce mai am eu, ma refer poze, reglajul se face din piesa cu numarul 38 care se infileteaza sau desfileteaza in functie de......
38.4KB
Modificat de alexandru68 (acum 11 ani)
|
|
pus acum 11 ani |
|
alexandru68
Membru Senior
 Din: Simeria
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 495
|
|
Si mai este un reglaj jos la bratul inferior.
53.5KB
|
|
pus acum 11 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
 Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48306
|
|
Directia nu se deregleaza de la sine, doar daca o lovesti de borduri. Verifica franele mai intai sa nu ai vreo frana blocata.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!  UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!  SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!! 
|
|
pus acum 11 ani |
|
claudiu.amza
Membru Activ
 Din: sibiu
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 104
|
|
si 1100 a mea avea un etrier blocat,cand franam tragea intr o parte dar s a rezolvat orcum 1100 i o masina extraordinara,numai ca 40 de ani isi pun amprenta si asupra unor masini extraordinare.
|
|
pus acum 11 ani |
|
jgr1001
Membru Senior
 Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1461
|
|
Franele sunt ok - discurile se invart usor cu mana; doar le-am revizuit complet sapt trecuta
Multumesc de sfaturi, insa aseara am rezolvat si cu directia; am intuit si eu ca se regleaza prin rotirea bucsilor din capetele cremalierei. Acum e mult mai bine 
Modificat de jgr1001 (acum 11 ani)
_______________________________________ diverse cazane
|
|
pus acum 11 ani |
|
jgr1001
Membru Senior
 Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1461
|
|
As avea nevoie de clapeta de ventilatie (cred ca e un fel de obturator) care se monteaza la partea de jos a aerotermei; e actionata de butonul din dreapta (parca) al panoului comenzilor de ventilatie. La mine exista butonul, cablul, ambele functionale, dar nu am clapeta....
_______________________________________ diverse cazane
|
|
pus acum 11 ani |
|
cv2adi
Moderator
 Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
Bravo Cristi Felicitári ptr premiu ! Am constatat si eu "boala asta a fránelor de 1100 " care sincer m-au surprins de-a binelea !!!! Nu am mai vázut o asemenea tendintá de blocare a fránelor la nici un alt tip de masiná ! Am adus acu 3 ani Dacia 1100 de la cluj pe platfomá (bostanul verde -cum o denumea Misu, si sápt trecutá am vrut s-o mult in alt loc din halá .... blocatá la 3 roti !!!!! Ca sá nu-mi pierd timpul cu degripári, am reorganizat locurile si-i veni rándul la mutat al Daciei 1100 de Alba , care stá locului (tot in halá la loc uscat ) de 3 ani .... ce sá se miste : Tot blocatá ! Sincer m-am intálnit cu multe masini in cei 17 ani de lucru dar niciuna nu avea asemenea "afinitate " spre blocare ca sutica De ce oare ? Trebuie sá fie o expliucatie ??? Má gándesc cá etrierii si pistoanele sá fie de viná, aluminiul pistoanelor si fonta etrierilor "catalizat " de lockhead ???? Nu stiu, cánd voi trece la dezechipat , voi mai face studii....poate existá totusi vreo solutie ptr prevenirea acestui fenomen foarte iritant si enervant ! 
|
|
pus acum 11 ani |
|
jgr1001
Membru Senior
 Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1461
|
|
Cred ca cel putin partial de vina sunt piesele de centrare din interiorul etrierilor (am scris mai sus despre ele) Pistoanele sunt din otel iar etrierii din aluminiu, la fel ca la multe alte masini. Totusi in momentul de fata zic ca am una din suticile cu cel mai putin blocate frane, ca sa nu zic chiar lejere. Acum o imping destul de usor si discurile se invart la mana. Da asta cam asa e, franele la 1100 necesita atentie...
Modificat de jgr1001 (acum 11 ani)
_______________________________________ diverse cazane
|
|
pus acum 11 ani |
|
alexandru68
Membru Senior
 Din: Simeria
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 495
|
|
In cele mai multe cazuri inelul elastic din interiorul pistonasului creaza probleme, trebuie verificat cu atentie. Eu dupa curatare le verificam cu aer comprimat , ma refer culisarea pistonasului in etrier.
|
|
pus acum 11 ani |
|
AdyC
Membru Senior
 Din: Alexandria
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1926
|
|
Dupa parerea mea nu garniturile sunt problema ci aliajul din care e facut etrierul, corodeaza foarte usor, cum pe timpuri lichidul nu prea se schimba mai deloc de aici si problemele cu blocarea pistonaselor. Partea cu lichidul neschimbat e o alta poveste care se poate gasi usor pe net. Eu am deblocat destule pistonase de 1100 si nu am schimbat garniturile decat daca nu etansau. Deblocare insemnand curatarea etrierului pana arata ca nou atat interior cat si exterior (exteriorul nu trebuia dar daca tot am curatat interiorul am considerat ca e pacat sa nu curat si exteriorul), cel mai important dupa parerea mea e canalul unde se monteaza garnitura care trebuie foarte bine si atent curatat. Dupa o astfel de curatare pistonasul se putea misca cu mana, nu cu aer comprimat, in limita mecanismului de retentie a pistonasului. Da acel mecanism din interiorl pistonasului nu e pentru centrare ci pentru retentie a pistonasului. Ca sa verifici treaba asta incearca sa scoti un etrier si dupa apasa pe pe pedala de frana si o sa ai o surpriza (placuta zic eu) ca pistonasul sa nu sara din etrier, el fiind retinut de mecanismul respectiv.
Cam asa aratau etrieri mei dupa curatare, iara dupa aproape patru ani si un set de placute, urmeaza inca unul cat de curand, nu dau semne de blocare si franele sunt aproape perfecte (cel putin asa a spus RAR-ul la ITP).
Modificat de AdyC (acum 11 ani)
_______________________________________ Dacia 1100 - 1969 Dacia 1100 - 1971 Dacia 1300 - 1980
|
|
pus acum 11 ani |
|
jgr1001
Membru Senior
 Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1461
|
|
AdyC - merci de explicatii
Revin:
jgr1001 a scris:
As avea nevoie de clapeta de ventilatie (cred ca e un fel de obturator) care se monteaza la partea de jos a aerotermei; e actionata de butonul din dreapta (parca) al panoului comenzilor de ventilatie. La mine exista butonul, cablul, ambele functionale, dar nu am clapeta.... |
Are cineva asa ceva (in plus) ?
_______________________________________ diverse cazane
|
|
pus acum 11 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
 Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48306
|
|
cv2adi a scris:
Bravo Cristi Felicitári ptr premiu ! Am constatat si eu "boala asta a fránelor de 1100 " care sincer m-au surprins de-a binelea !!!! Nu am mai vázut o asemenea tendintá de blocare a fránelor la nici un alt tip de masiná ! Am adus acu 3 ani Dacia 1100 de la cluj pe platfomá (bostanul verde -cum o denumea Misu, si sápt trecutá am vrut s-o mult in alt loc din halá .... blocatá la 3 roti !!!!! Ca sá nu-mi pierd timpul cu degripári, am reorganizat locurile si-i veni rándul la mutat al Daciei 1100 de Alba , care stá locului (tot in halá la loc uscat ) de 3 ani .... ce sá se miste : Tot blocatá ! Sincer m-am intálnit cu multe masini in cei 17 ani de lucru dar niciuna nu avea asemenea "afinitate " spre blocare ca sutica De ce oare ? Trebuie sá fie o expliucatie ??? Má gándesc cá etrierii si pistoanele sá fie de viná, aluminiul pistoanelor si fonta etrierilor "catalizat " de lockhead ???? Nu stiu, cánd voi trece la dezechipat , voi mai face studii....poate existá totusi vreo solutie ptr prevenirea acestui fenomen foarte iritant si enervant !  |
La alte masini nu prea se intampla, deci si eu presupun ca o fi vorba de aliajul se aluminiu din care este facut etrierul. Si la Dauphine Gordini e aceasi bolala, chiar si oficial este recunoscuta. Lichidul de frana nu are nici o vina, doar lenea si nepasarea ca la majoritatea masinilor scrie clar in notita tehnica, ca lichidul de frana se schimba o data la 2 ani... dar cati dintre proprietari o si schimba la doi ani. Daca o cureti si pui lichid nou si ai grija sa o si schimbi la timp, nu cred sa fie probleme. Si trebuie pus DOT 4 in loc de DOT3.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!  UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!  SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!! 
|
|
pus acum 11 ani |
|
cv2adi
Moderator
 Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
Mda ! Am sá má ocup mai pe-ndelete cu aceastá problemá cánd o sá am timpul si nervii necesari remontárii R 8 ului... dar cred cá tot voi gási o solutie. Primul lucru e cá voi folosi DOT 5 pe bazá de siléicon, care e si mai bun decát DOT 4, insá má tenteazá mult s-o transform pe bazá de L.H M- cum e la Citroenuril mari si la 2 CV. Totul depinde de gásirea garbniturilor de dimensiunile necesare, cu care sá inlocuiesc pe cele de pe Renault, si atunci am cástigat ! 
|
|
pus acum 11 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
 Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48306
|
|
cv2adi a scris:
Mda ! Am sá má ocup mai pe-ndelete cu aceastá problemá cánd o sá am timpul si nervii necesari remontárii R 8 ului... dar cred cá tot voi gási o solutie. Primul lucru e cá voi folosi DOT 5 pe bazá de siléicon, care e si mai bun decát DOT 4, insá má tenteazá mult s-o transform pe bazá de L.H M- cum e la Citroenuril mari si la 2 CV. Totul depinde de gásirea garbniturilor de dimensiunile necesare, cu care sá inlocuiesc pe cele de pe Renault, si atunci am cástigat !  |
Cu DOT 5 ai grija, ca daca gasesti garnituri din stocuri vechi din anii 70, atunci alea se umfla in contact cu DOT5 siliconic. Daca gasesti garnituri de fabricatie recenta atunci alea sunt compatibile cu DOT5. Nu te baga la modificari pe LHM. Pune-i si suspensie hidropneumatica! De fapt a existat suspensie "Hydrostable", atat pe Dauphine, dar si pe unele exemplare de R8, dar din cauza problemelor de fiabilitate redusa si multe defectiuni, s-o renuntat foarte rapid la acel sistem si au revenit la clasicele arcuri spiralate. Lasa-o asa cum a fost proiectat ca e bine, doar sa schimbi lichidul de frana din 2 in 2 ani asa cum scrie in notita de intretinere. Si la a mea sunt blocate rotile din spate, dar sincer eu am cumparat-o in 2011 si de atunci nu am pus mana pe ea, inainte a stat la sogoru' fostului proprietar inca 4 ani, deci cel putin de 6-7 ani nu umblase nimeni la ea. Deci trebuia schimbat lichidul de frana, de cel putin 3 ori, dar comoditatea si lenea isi spun cuvantul... la primavara ma apuc si o repar cum trebuie. Franele se blocheaza in cele mai multe cazuri, din nepasarea si lenea proprietarului, care de cele mai multe ori nici nu citeste notita tehnica, cu intervalele de intretinere! Dar hai sa deschidem un topic la coltul tehnic, ca se supara colegul, ca-i stricam topicul!
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!  UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!  SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!! 
|
|
pus acum 11 ani |
|
jgr1001
Membru Senior
 Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1461
|
|
Daca se pompeaza pistonasele afara din etrier si dupa aia curatat cu periuta de dinti interiorul, apoi montat la loc si aerisit, o sa iasa bine
In alta ordine de idei: am gasit clapeta de aeroterma, de fapt am luat aeroterma totul
Modificat de jgr1001 (acum 11 ani)
_______________________________________ diverse cazane
|
|
pus acum 11 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
 Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48306
|
|
jgr1001 a scris:
Daca se pompeaza pistonasele afara din etrier si dupa aia curatat cu periuta de dinti interiorul, apoi montat la loc si aerisit, o sa iasa bine
In alta ordine de idei: am gasit clapeta de aeroterma, de fapt am luat aeroterma totul |
Numai sa reusesti sa le pompezi afara. Sa nu fie intepenite de tot!
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!  UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!  SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!! 
|
|
pus acum 11 ani |
|
jgr1001
Membru Senior
 Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1461
|
|
La mine a mers. Cu etrierul jos faci pedale si iese pana la urma
_______________________________________ diverse cazane
|
|
pus acum 11 ani |
|
tavi_dacia1100
Membru Senior
Din: Cluj-Napoca/Fagaras
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2176
|
|
jgr1001 a scris:
La mine a mers. Cu etrierul jos faci pedale si iese pana la urma |
Sau:
91.4KB
_______________________________________ COCALAR MAIMUTOI cu E34 si BISNITAR AROGANT, colectionar de Dacii vechi
|
|
pus acum 11 ani |
|
cv2adi
Moderator
 Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
|
|
Fain instrument ! Tot i-oi gási eu o soltie cá nu vreau sá lucrez la fráne tot la 2 ani....2 CV-ul nu are aceastá boalá....si nici nu stiu ce inseamná griparea fránelor de ani de zile la niciuna cu L.H M .... Scuze de off topic Cristi ! 
|
|
pus acum 11 ani |
|
jgr1001
Membru Senior
 Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1461
|
|
Sambata, Sutica a fost cazata prima la noul garaj 
Modificat de jgr1001 (acum 11 ani)
_______________________________________ diverse cazane
|
|
pus acum 11 ani |
|