V.Rudolf
Corespondent "carpaci" extern
 Din: Oradea - Transsylvannya
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 5203
|
|
Va prezint bicicletele mele cu motorase de racheta , o motocicleta clasica ,fier curat ,scoala veche , cu istorie si totodata un cult ,nu exagerez , asta e motocicleta in sine in toata lumea ,foarte apreciata si respectata in lumea vehiculelor pe 2 roti .este vorba de o marca japoneza cunoscuta fabricata de firma Suzuki , un model care a revolutionat lumea motociclistica in momentul in care a fots lansat pe piata in anul 1981, demarand un concept deosebit ,puternic ,fiabil si cu personalitate ,performantele fiind de invidiat in acei ani ,fiind o motocicleta de strada de zi cu zi , nu un model replica ...de pista gen repsol ..bla bla.. a primit numele de Suzuki Katana .. un simbol al imperiului japonez ,sabia samuraiului ...virtute si respect ,precizie si putere , ma rog ,asa au definit constructorii motocicletala vremea respectiva cand a fost prezentata spre public .. dealtfel afirmatia e plina de adevar si dovada .incep sa va descriu putin si datele technice, an fabricate ambele 1982 , propulsorul este un 4 cilindri in linie de 1100 de cmc , 107 cai , 125 newtoni cuplu motor , racit pe aer , 16 supape,4 pe cilindru ,un culbutor y pe 2 supape , doua axe cu came in chiulasa (DOHC) DOUBLE OVERHEAD CAM ,distributia angrenata de lant , alimentatie 4 carburatoare mecanice cu membrana vacuumatica marca MIKUNI cu tub Venturi de 34 mm , 5 viteze , ambreiaj umed in carter ,9 discuri , si o chestie foarte tate de tot , vibrochenul este pe role la maneton ,nu pe cuzineti , si este facut din bucati , demontabil ,gen vibrochen de oltcit ,sa va faceti o idee, deci in mare cam astea sant informatiile despre grupul propulsor, ca performante viteza maxima este in jur de 240 km /h cu 2 persoane, acceleratia de la 0 - 100 este de 2,8 sec , greutate sec 240 kg , frane anterioare pe disc dublu hidraulic, spate tot disc , consum mixt 7- 10 litri la suta de km ,depinde cum tragi de gaz dar la 140 constant si plin de bagaje papa 6 litri .e ok ,nu te rupe la buzunar ,dar treaba cu consumu pe mine prea putin ma intereseaza , eu ii scot toti dracii pe tobe pan cere o pauza ... , sant posesor din 2005, si de atunci intre mine si aceste motociclete s a creeat o relatie deosebita , zi de zi indragostindu ma mai tare de ea , senzatiile pe care le ofera sant de necomparat dat fiind faptul k deja are 30 de ani ,nu m a lasat de rusine niciodata ba din contra iubitorii de motociclete moderne mereu se uitau cu putina reticienta la felul in care se comporta pe sosele ,fiind sincer cam periculoasa si foarte rapida ,nu ezit sa nu raspund provocarilor celor care nu stiu si cunosc modelul , si de obicei ii cam las cu gura cascata ...na bun ajunge cu laudele ...asta e Katana , o bestie pe 2 roti , ori de cate ori ma urc pe ea si deschid full gaz mereu ma trec fiorii ...mereu la fel ... haha... de asta le iubesc asa de mult , ar fi multe de povestit ... mai incolo ...avem timp ... , sa nu mai pomenesc de trantele avute .... 3 la numar ... ultima aici in italia... in urma cu vre o 3 luni ..170 la ora ....curba de stg... ce sa zic ... era sa mor dreaqului ...dar nu ma las...hahaha 
32.1KB
_______________________________________ Carpaci anarhist din nastere. Secera Dalta Ranga Flexu Peticu Autogenu si Ciocanu sant cei mai buni prieteni de ai mei :-)
-Toma Caragiu... Sergiu Nicolaescu....Florin Piersic...Amza Pellea .. Jean Constantin...Dem Radulescu..Ilarion Ciobanu ..Sebastian Papaiani ..Puiu Calinescu ..Ion Besoiu ..Radu Beligan..Mircea Albulescu ...Colea Rautu..Stefan Banica ...Stefan Iordache ...Gheorghe Dinica ...
|
|