Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
V.Rudolf a scris:
As vrea sa mentionez faptul ca sant constient de faptul ca masina asta nu e de mare interes nefiind o clasica adevarata , iar treaba ce o fac eu acum pe ea nu se numeste restaurare , sant constient de faptul asta , nu mi permite timpul sa o desfac cap coada , am vrut doar sa o repun in parametri ,sa fiu sigur pe ea deoarece o asteapta drumuri lungi , Oradea - Frankfurt ,1300 de km ,vine iarna , frig , si nu vreau sa ma trezesc cu probleme p acol ca am bulit o atunci .mecanic va fi apta de drum , estetic la fel pe cat se poate ,iar caroseria se prezinta destul de bine pe dedesupt , ma rog , s a carpit pe ea una alta , pragurile alea urate ar trebui taiate , aripile spate schimbate , cam asta ar fi mai nasol pe caroserie .later , in schimb ma intristeaza putin faptul ca italiencele sant ignorate p aci si santem putini cu astfel de masini asa numite "underrated . eu ma consolez cu faptul ca va fi un daily driver si totodata un yougtimer destul de apreciat in vest sau in alte colturi ale lumii , mai putin la noi .nu i bai , stiu doar ca dincolo cand voi sta la vre un semafor prin germania , si va trage langa mine ceva masina mai capabila,nu mi va fi rusine sa calc pedala sa tin ritmu la plecare ,just for fun , ca doar asta e farmecul ,nu ? |
Faina masina, dar sa stii ca prezinta interes, doar ca romanu' e dobitoc si prefera loganu' DCI. Am un preten, care momentan e plecat in Hamerica, dar aici are garajul plin de italience (doua Alfa 90, una 2,4 TD si cealalta 2,5 V6, Un Alfa 75 Milano, versiune americana, tot 2,5 V6, dar cu cutie automata si mai are un Fiat 850. De multe ori trece pe la mine la atelier si le cunosc foarte bine dedesubturile. Pretenul asta de care iti zic, a avut inca un Alfa 90, tot 2,4 TD, cu care a avut un accident urat la viteza mare, a luat din plin un cap de pod si s-a dat peste cap de doua ori, dar nu a patit absolut nimica, in afara de o sperietura. Is niste masini cu o caroserie extrem de solide si cu o parte mecanica excelenta, care pot sa-i dea in basca la majoritatea plasticelor de azi. Si in curand vor intra si ele la categoria oldtimerelor. In plus din cauza solutiei transaxiale si a suspensiei spate DeDion, is niste masini foarte echilibrate din punct de vedere al maselor. Recomand tuturor, ca inainte sa opteze asupra unui Bemeweu sau Mertan sa arunce o privire si la Alfa (Alfetta, Giulietta, GTV, 75, 90, Alfa6, ca toate is variatiuni pe aceasi tema) si sunt masini excelente si exotice in aceasi timp. Dar ai gija cu diferentialul ala blocat de tine, ala mi se pare o faza periculoasa, ca vine iarna si gheata pe sosele si fiind tractiune pe spate, sa nu iesi in decor si sa nu-ti rupi gatul!
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|