CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA.
CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA.
FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
|
Lista Forumurilor Pe Tematici
|
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login
POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
Nu sunteti logat.
|
Nou pe simpatie: lavi17 22 ani
 | Femeie 22 ani Constanta cauta Barbat 24 - 43 ani |
|
vranceanu
Moderator
 Din: Pascani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 3983
|
|
este o bicicleta italiana mai veche dar in stare perfecta. Am luat-o de la un tip caruia i-am confectionat un set de porti dar care statea mai rau cu banii si am preferat ca in locul manoperei sa imi dea aceasta bicicleta.Initial nu era in stare de functionare, datorita cauciucurilor si camerelor care erau terminate de batranete.Am procurat din Italia camere si cauciucuri noi Vittoria Zaffiro pro 23-622 ,am revizuit-o total ,am echipat-o cu acele camere si cauciucuri noi si acum arata si functioneaza perfect. De ce o consider mai ciudata? Pt ca desi are in general dimensiunile si caracteristicile unei biciclete de semi curse ,este totusi dotata cu un ghidon de tip city sau trekking deci nu cred ca poate fi semicursiera.Mai avea far si dinam .Pe ea scrie Castagnino Fossano dar nu am gasit pe net nimic despre asa ceva.Pe tote componentele scrie Campagnolo despre care iarasi am gasit foarte putine informatii iar pe ghidon scrie 3TTT despre care nu am gasit nimic.Foile (doua la numar)sunt demontabile si dintr-un metal ciudat care nu e nici otel si nici aluminiu(poate fi titan?) Daca cineva a mai vazut asemenea specimen l-as ruga frumos sa ma lamureasca un pic si pe mine. Cu respect vranceanu 
40.2KB
_______________________________________ ,,Nu lasa pe maine ce poti face azi . Lasa pe poimaine ca poate nu mai trebuie''
|
|
pus acum 13 ani |
|
vranceanu
Moderator
 Din: Pascani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 3983
|
|
castagnino
43.2KB
_______________________________________ ,,Nu lasa pe maine ce poti face azi . Lasa pe poimaine ca poate nu mai trebuie''
|
|
pus acum 13 ani |
|
vranceanu
Moderator
 Din: Pascani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 3983
|
|
castagnino 3
46KB
_______________________________________ ,,Nu lasa pe maine ce poti face azi . Lasa pe poimaine ca poate nu mai trebuie''
|
|
pus acum 13 ani |
|
vranceanu
Moderator
 Din: Pascani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 3983
|
|
castagnino 4
34.5KB
_______________________________________ ,,Nu lasa pe maine ce poti face azi . Lasa pe poimaine ca poate nu mai trebuie''
|
|
pus acum 13 ani |
|
vranceanu
Moderator
 Din: Pascani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 3983
|
|
castagnino 5
43.5KB
_______________________________________ ,,Nu lasa pe maine ce poti face azi . Lasa pe poimaine ca poate nu mai trebuie''
|
|
pus acum 13 ani |
|
vranceanu
Moderator
 Din: Pascani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 3983
|
|
castagnino 6
46.7KB
_______________________________________ ,,Nu lasa pe maine ce poti face azi . Lasa pe poimaine ca poate nu mai trebuie''
|
|
pus acum 13 ani |
|
amb13
Moderator
 Din: Petrila, jud Hunedoara
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 5004
|
|
Avem citiva specialisti in biciclete pe forum, in masura in care vor intra pe Forum, cred ca te vor ajuta cu informatii.
_______________________________________ Decit sa moara trei, mai bine unul!
|
|
pus acum 13 ani |
|
vranceanu
Moderator
 Din: Pascani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 3983
|
|
printre altele mai am o ciudata restaurata de mine prin 2007 ,dar pe care am folosit-o intens pe orice fel de drum si in orice fel de conditii. Cadrul este de Mifa,roata din spate beretta cu trei viteze in butuc ,roata din fata nu stiu ,aparatorile (inclusiv de lant)sunt tot Mifa
53.7KB
_______________________________________ ,,Nu lasa pe maine ce poti face azi . Lasa pe poimaine ca poate nu mai trebuie''
|
|
pus acum 13 ani |
|
vranceanu
Moderator
 Din: Pascani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 3983
|
|
Mifa 2
50.1KB
_______________________________________ ,,Nu lasa pe maine ce poti face azi . Lasa pe poimaine ca poate nu mai trebuie''
|
|
pus acum 13 ani |
|
vranceanu
Moderator
 Din: Pascani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 3983
|
|
Mifa 3
45KB
_______________________________________ ,,Nu lasa pe maine ce poti face azi . Lasa pe poimaine ca poate nu mai trebuie''
|
|
pus acum 13 ani |
|
vranceanu
Moderator
 Din: Pascani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 3983
|
|
Ar mai fi primul trekking romanesc DHS model 2806B an 2003.
51.5KB
Modificat de vranceanu (acum 13 ani)
_______________________________________ ,,Nu lasa pe maine ce poti face azi . Lasa pe poimaine ca poate nu mai trebuie''
|
|
pus acum 13 ani |
|
vranceanu
Moderator
 Din: Pascani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 3983
|
|
una facuta de mine in 2007 pentru sotia mea. cadrul l-am facut din mai multe variante. -partea spate un montan bike -partea fata din cateva barbatesti -rotile sunt de 26 '' no name ,din piata -anvelope 26/1,75 trayal -celelalte componente ,adunate de ici de colo -vopsea rosu toreador spray (3 buc) etc.
50.7KB
_______________________________________ ,,Nu lasa pe maine ce poti face azi . Lasa pe poimaine ca poate nu mai trebuie''
|
|
pus acum 13 ani |
|
vranceanu
Moderator
 Din: Pascani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 3983
|
|
alta poza. sudurile nu mi-au iesit prea frumoase , dar nu am aparat de sudura in argon.
34.4KB
_______________________________________ ,,Nu lasa pe maine ce poti face azi . Lasa pe poimaine ca poate nu mai trebuie''
|
|
pus acum 13 ani |
|
vranceanu
Moderator
 Din: Pascani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 3983
|
|
Mai este una Blume(!?!) cu componente shimano adusa de mine din Italia in 2008 plus un Trekking Nuzzi cu care mai fac vara cateva drumetii.
37.2KB
_______________________________________ ,,Nu lasa pe maine ce poti face azi . Lasa pe poimaine ca poate nu mai trebuie''
|
|
pus acum 13 ani |
|
vranceanu
Moderator
 Din: Pascani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 3983
|
|
Nuzzi
48.1KB
_______________________________________ ,,Nu lasa pe maine ce poti face azi . Lasa pe poimaine ca poate nu mai trebuie''
|
|
pus acum 13 ani |
|
cristi_lupsa
Membru Senior
 Din: Buzău
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1174
|
|
Frumos! ....da' motor cand le pui??? Glumeam!! Felicitari sincere pentru colectie, parca ai avea un mic muzeu.
_______________________________________ "Regina" - Renault 16 1967 "Arabela" - Skoda 1000MB 1969 - in curs de restaurare "Julieta" - Alfa Romeo Giulia Super Ti 1965 - in curs de restaurare "Caroline" - Renault 16 TS 1973 - m-am apucat si de asta... ”Michiko” - Toyota Corona Deluxe 1968 - ... si de asta.... ..... caut, caut, poate ma "impiedic" de un DS
|
|
pus acum 13 ani |
|
vranceanu
Moderator
 Din: Pascani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 3983
|
|
Chiar mi-as dori un mic ,,muzeu'' dar adun si eu ce pot in limita posibilitatilor financiare.Mi-as dori si un motor dar daca mai pot pleca un pic la munca ,,afara''ca aici e foarte greu.Oricum va multumesc pt apreciere domnu Cristi! Cu respect vranceanu
Modificat de vranceanu (acum 13 ani)
_______________________________________ ,,Nu lasa pe maine ce poti face azi . Lasa pe poimaine ca poate nu mai trebuie''
|
|
pus acum 13 ani |
|
molnar
Membru Senior
 Din: Cluj-napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 280
|
|
Bicicleta ta este o cursiera de performanta de la inceputurile anilor 80 care se incadreaza intre clasa mijlocie spre cea de varf echipata cu campagnolo care e. o legenda,e.renumita ptr.gruprile de calit. 1 ale sale ptr.cursiere (tulio campagnolo a fost dintre primii care a inventat schimbatorul spate pe pinioane),bita ta nu e. ciudata doar ca au fost schimbate pedalele,ghidonul,manetele ptr.a fi folosit in confort spre deosebire de piesele sale orig.bazate pe performanta.
|
|
pus acum 13 ani |
|
vranceanu
Moderator
 Din: Pascani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 3983
|
|
Domnu Molnar , la ghidon si la pedale am banuit cumva ca au fost inlocuite ,dar schimbatoarele ma cam indoiesc deoarece scrie pe ele tot campagnolo si sunt fixate pe cadru intr-un mod foarte asemanator ca la sputnik.De aceea ma gandeam ca pentru un ciclist de performanta era probabil destul de incomod sa ia mana de pe ghidon , sa se aplece si sa schimbe viteza mai mult dupa ,,ureche''pt ca aceste schibatoare nu sunt nici sacadate si nici indexate , iar ,,montura'' este totusi originala.Banuiesc ca s-ar putea sa fie opera unui artizan italian care si-a dorit o combinatie intre city,trekking si bicicleta usoara .Probabil daca ati avea ocazia sa o vedeti life s-ar putea sa o considerati si dvs ciudata.Apropo ; are si un cablu electric pozat prin cadru ,de la traseu dinam - far - lampa spate.
Indexez o poza cu schimbatoarele : Cu respect Vranceanu !
36.4KB
_______________________________________ ,,Nu lasa pe maine ce poti face azi . Lasa pe poimaine ca poate nu mai trebuie''
|
|
pus acum 13 ani |
|
molnar
Membru Senior
 Din: Cluj-napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 280
|
|
Cablul electric l-a pus cineva,nu e. greu doar faci niste gaurele in cadru,iar in anii50-80 toate bicicletele asa erau iar ciclistii avea experienta multa in schimbarea fina a vitezelor dupa aia s-au folositmanete de sch. in capetele ghidonului iar cele mai moderne au rol dublu maneta de frana si aceeasi maneta cu misc lat.schimba vitezele care is indexate.Bita ta e.de performanta,are multe det. ca de ex.manete sch.prinse direct pe cadru(nu au colier),arcada furcii e.f. finuta si frumos prelucrata pt.a fi cat mai usoara,cadrul si furca are unghiuri mai agresive si ampatamentul mai mic etc.
|
|
pus acum 13 ani |
|
molnar
Membru Senior
 Din: Cluj-napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 280
|
|
Iar placile pedalierului sunt din dural.forjat si eloxat nu e.mare lucru toate bicicletele de calitate asa is.
|
|
pus acum 13 ani |
|