CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
grecoaica
Femeie
22 ani
Dambovita
cauta Barbat
22 - 45 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Prezentare masini / Pasarea de foc... Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini: 1
Heavy D.
Membru nou

Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 14
Buna ziua !


    Obiectul la care ma refer este in curs de restaurare, dar am cateva cuvinte care-l descriu:

     
     Fisa tehnica:

- 1974 Pontiac Firebird Trans Am.
- motor V8 455 non-SD.
- galerie admisie Weiand 7247.
- Carburator 4-barrel Holley 3310.
- Distribuitor Mallory Hall-effect pointless.
- Bobina inductie Accel Super Coil 54000 V.
- Bujii de Dacie, deocamdata...
- Fise bujii siliconice non-solid wire.
- Radiator custom made full aluminium si mai gros cu 1".
- Punte spate GM 10 Bolt C-Clip, acum cu Powertrax Lockright inauntru, raport 2.73:1.
- Cutie automata TH400 refacuta cu kit Stage II.
- doua ventilatoare electrice in fata radiatorului, comandate la buton, din habitaclu.

    Prezente si in asteptarea montarii sunt urmatoarele:

- alternator Powermaster 140A.
- baterie Optima Yellow Top, stramutata in portbagaj.
- ornamente noi pentru parbriz/luneta/acoperis.
- mocheta noua.
- parbriz nou.
- faruri noi.
- manere noi la usi.
- toate chederele noi.
- toate bucsile noi, poliuretan rosu.
- suporti motor si cutie, poliuretan rosu.
- ornamente noi pe prag.
- headers.
- transmission temperature gauge.
- kit conversie pe relee pentru faruri
- switch low beam/high beam nou


   In curs de a fi comandate, mai sunt urmatoarele:

- carburator Holley 4150 Double Pumper 750cfm.
- pressure gauge la carburator.
- alt set de gauges de la Auto Meter, o sa vad care...
- alt transmission shifter, complet cu consola lui.
- MSD 6AL.
- MSD Timing Controller.
- MSD Rev Controller.
- bujiile care trebuie...
- gauges suplimentare.


     Si toata treaba arata cam asa:










   Stima,


    Dragos

pasarea foc... buna ziua !    obiectul care refer este curs dar cateva cuvinte care-l

30.1KB

Modificat de Heavy D. (acum 12 ani)


pus acum 12 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217
Foarte frumoasa masinarie!
Astea Pontiac Firebird si Chevy Camaro de la inceput de ani 70 , au n design foarte frumos.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 12 ani
   
mihaai
Membru Senior

Din: Modena- Tirgu Neamt
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1025
Faina masinuta ...frumos zgomot in spate  la toba de esapament 

_______________________________________
Puterea este nimic fara control .

pus acum 12 ani
   
silviu495
Membru Senior

Din: bucuresti crangasi
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1205
salivez!!!!!!!!!!!!!!!

restaurare usoara!


_______________________________________
nu gasesti arma ca Prazul nici masina ca Uaz-ul

pus acum 12 ani
   
otty92traby
Membru Senior

Din: Petrila
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 315
Un adevarat bolid ,spor la reconditionare!

pus acum 12 ani
   
Liviu-Florin
Membru Senior

Din: Suceava
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2253
Spor la treburi si multa rabdare in efectuarea tuturor operatiilor de restaurare.
Vrei sa o si inmatriculezi in RO?


pus acum 12 ani
   
YoKoMy
Reporter de teren

Din: Resita
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5289
Ce tare e 

_______________________________________
Schimb/Cumpar embleme sau scrisuri auto.

pus acum 12 ani
   
Heavy D.
Membru nou

Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 14
Buna ziua !


   Da, urmeaza si inmatricularea, dar pana n-o rezolv cu tablele, vopsitul and stuff, nu ma apuc de acte. Si estimez ca mai dureaza cel putin juma' de an pana-mi va place mie si va fi apta de prezentat RAR-ului.

    Stima,


    Dragos


pus acum 12 ani
   
zaharie
Membru Senior

Din: petrila hunedoara
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1012
super beton  

pus acum 12 ani
   
bond 007
Membru Senior

Din: Slatina
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 312

Heavy D. a scris:

Buna ziua !


   Da, urmeaza si inmatricularea, dar pana n-o rezolv cu tablele, vopsitul and stuff, nu ma apuc de acte. Si estimez ca mai dureaza cel putin juma' de an pana-mi va place mie si va fi apta de prezentat RAR-ului.

    Stima,


    Dragos

Felicitari Dragos pt masina.Sa o stapanesti sanatos si multi kilometri fara incidente


_______________________________________
Pasionat dupa masini vechi

pus acum 12 ani
   
mihaiimului
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 489
Superrrr monstruletul 

_______________________________________
Dacia 1300 Baba , an 1976.

pus acum 12 ani
   
V.Rudolf
Corespondent "carpaci" extern

Din: Oradea - Transsylvannya
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 5203
da frate ! asta se cheama o masina adevarata ! sa ai parte de ea in tot ce i mai frumos !

_______________________________________
Carpaci anarhist din nastere. Secera Dalta Ranga Flexu Peticu Autogenu si Ciocanu sant cei mai buni prieteni de ai mei :-)

-Toma Caragiu...  Sergiu Nicolaescu....Florin Piersic...Amza Pellea .. Jean Constantin...Dem Radulescu..Ilarion Ciobanu ..Sebastian Papaiani ..Puiu Calinescu ..Ion Besoiu ..Radu Beligan..Mircea Albulescu ...Colea Rautu..Stefan Banica ...Stefan Iordache ...Gheorghe Dinica ...

pus acum 12 ani
   
cristi_lupsa
Membru Senior

Din: Buzău
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1174
Foarte frumoasa bestia! Spor la restaurat!

_______________________________________
"Regina" - Renault 16 1967
"Arabela" - Skoda 1000MB 1969 - in curs de restaurare
"Julieta" - Alfa Romeo Giulia Super Ti 1965 - in curs de restaurare
"Caroline" - Renault 16 TS 1973 - m-am apucat si de asta...
”Michiko” - Toyota Corona Deluxe 1968 - ... si de asta....
..... caut, caut, poate ma "impiedic" de un DS

pus acum 12 ani
   
Heavy D.
Membru nou

Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 14
Buna seara !


     Multumesc pentru urari, stimati colegi de hobby si suferinta, in acelasi timp !


      Stima,


      Dragos


pus acum 12 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217
Credeam ca are caroserie autoportanta, nu as fi crezut ca-i pe sasiu separat.
Asa ceva nu se mai fabrica in ziua de azi. 


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 12 ani
   
V.Rudolf
Corespondent "carpaci" extern

Din: Oradea - Transsylvannya
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 5203
ar fi frumos sa i repui pe capota pasarea Phoenix .desenul fiind  original de fabrica

_______________________________________
Carpaci anarhist din nastere. Secera Dalta Ranga Flexu Peticu Autogenu si Ciocanu sant cei mai buni prieteni de ai mei :-)

-Toma Caragiu...  Sergiu Nicolaescu....Florin Piersic...Amza Pellea .. Jean Constantin...Dem Radulescu..Ilarion Ciobanu ..Sebastian Papaiani ..Puiu Calinescu ..Ion Besoiu ..Radu Beligan..Mircea Albulescu ...Colea Rautu..Stefan Banica ...Stefan Iordache ...Gheorghe Dinica ...

pus acum 12 ani
   
mihaai
Membru Senior

Din: Modena- Tirgu Neamt
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1025

V.Rudolf a scris:

ar fi frumos sa i repui pe capota pasarea Phoenix .desenul fiind  original de fabrica

:nono
O masina de genul asta trebuie sa ramina sobre si elegante ....fara actipilduri

Modificat de mihaai (acum 12 ani)


_______________________________________
Puterea este nimic fara control .

pus acum 12 ani
   
Heavy D.
Membru nou

Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 14
Buna seara !


    Abtibildul e stock, asa cum zice V.Rudolf, desi nici eu nu-s prea prieten cu "tatuaje" de-astea. Nu-l am, pot sa-l aduc fara probleme, dar inca nu-s ferm convins ca-l si vreau...

    @misu:

       Masina nu este pe sasiu, si practic nici autoportanta. Tot ansamblul fata, motor plus directie, stau pe un sasiu independent, care, la randul lui, se prinde in opt locuri de structura autoportanta a caroseriei.

      Asa arata sasiul in cauza, fara motor pe el, dar cu directia intacta, vazut din fata si din spate:

     


     


       Si asa ar arata colantul cu Phoenix, pe o capota cu shaker:

     



        Stima,


         Dragos


pus acum 12 ani
   
Heavy D.
Membru nou

Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 14
Buna seara !


      Ca sa mai lamurim din chestiile tehnice, mai adaug niste informatii.

       - cifra 455 semnifică capacitatea cilindrică a motorului, exprimată in cubic inches (țoli cubi). Adică circa 7500 centimetri cubi, in limbaj mai comun. Non SD inseamna ca motorul nu este versiunea Super Duty (290CP pe hartie), ci doar HO (High Output) clasic. Ideea este ca americanii au fentat putin cifrele din motive de asigurari. Un SD pus pe dyno a scos 371CP in versiunea stock, iar un HO, cum are masina de care vorbim, 360CP. Ah, da, si circa 680Nm.

       - carburator 4-barrel inseamnă că are patru camere, Holley este producătorul, 3310 este modelul.

       - distribuitor Hall efect pointless inseamna distribuitor fara platini, efect Hall. Adica, in distribuitor exista un magnet permanent fix si in fata lui un semiconductor Hall. In rotație, pe axul distribuitorului se afla un tambur cu o succesiune de ferestre (creneluri). Opt, in cazul unui motor cu opt cilindri. De cate ori semiconductorul si magnetul fix se "vad" prin fereastra, de atatea ori se intamplă scanteia la cilindrul care trebuie. Ordinea de aprindere este 1-8-4-3-6-5-7-2, in caz ca se intreaba cineva. Si Mallory este un nume mare in electrica auto. Daca doriti mai multe amanunte pe partea de Hall, aveti aici link:

     

       - bobina stock stie de circa 18000V. Cineva bine intentionat, inaintea mea, a pus o bobină de 54000V de la Accel (producător cu acelasi renume ca si Mallory). In mod normal, asa ceva isi are rostul la compresii mari si benzina de octan pervers, catre 100 sau ușor peste. Raportul de compresie al motorului stock este de 8.17:1. Nu stiu inca ce si cum s-a mai facut la motor, ca nici chiulasele nu par alea cu care a venit masina de la mama ei. Dar mai vedem, ca daca nu-s alea, ci altele, poate s-a lucrat si la volumul camerei de ardere, la compresie, etc... Si atunci nu vorbim de 250CP, ci de alte cifre.

      - fisele de bujii au invelis siliconic, iar non-solid wire inseamna ca virgula conductorul din interior nu este solid/brut, ci lițat. Cele solide sunt de obicei cu grafit, si nu prea pot fi masurate cu Ohm-metrul... Si nu trebuie sa pui mana pe fise daca esti ud si/sau neizolat electric fata de masa, mai ales cu bobina de 54000V. Been there, done that...

      - Punte spate GM 10 Bolt inseamna ca are 10 suruburi la capacul diferentialului. Este un stil american de a cataloga puntile produse de grupul GM. De asemenea, catalogarea se mai face uneori si dupa diametrul coroanei diferentialului. Powertrax Lockright este un diferential mai special. Elimina complet pinioanele planetare si satelite, se va folosi in continuare doar axul satelitilor plus ce vine in kit-ul Powertrax. Adica asta:

       


        Si in stare montata, arata asa:

         


        Practic, este un diferential auto-deblocant, daca nu are sarcina pe el. Adica mai niciodata nu deblocheaza...

       - cutia automata Turbo Hydramatic TH400 are trei trepte inainte si una inapoi. Cutie clasica, cu convertor de cuplu. Stage II la kit-ul de refacere a insemnat un set de componente de calitate deosebita, ambreiajele, benzile de franare, etc. Cica ar duce 1200CP si 2000Nm, daca va fi cazul... De verificat in practica, mai greu, dar este cea mai reusita cutie automata americana. Si poate fi convertita la full-manual, daca se schimba blocul de supape. Binenteles, un nume mare in cutii este si Allison, dar asta e alta poveste...

       - header inseamna acel "saxofon" sau galeria de evacuare, partea care vine in contact cu chiulasa. Unii mai numesc treaba asta "chestia aia cu șerpișori". No comment...

       - transmission temperature gauge = ceas temperatura transmisie. Extrem de util cand ai cutie automata. Sonda se monteaza in baia de ulei a cutiei, si este de preferat ca temperatura in cauza sa nu treaca de 70 - 80ºC. Pentru asta s-au inventat radiatoarele de aluminiu si ventilatoarele electrice, cu termocupla sau la buton...

       - kit-ul de conversie pe relee pentru faruri este necesar deoarece măgarii de americani au lucrat fără relee, tot curentul fiind trecut prin intrerupătorul de lumini. La fosila mea, instalatia electrica este pe sectiune de 4mm patrati, deci nu ar fi grav, dar la Jeep, care-i din 1989, e o catastrofa...

       - switch low beam/high beam = comutator faza scurta/faza lunga. Se afla la piciorul stang, acolo unde primele modele de Dacii aveau sprițuitoarea de parbriz. In cazul meu, a trebuit unul nou, pentru ca cel vechi nu-și mai facea treaba bine.

      - Holley 4150 Double Pumper 750 cfm este un carburator mai destept, tot patru camere, lucreaza cu doua pompe de alimentare. Cifra 750 reprezinta debitul maxim de aer pe care-l poate lăsa carburatorul să intre in motor, iar unitatea de măsură este cubic feet per minute, adica picioare cubice pe minut.

      - pressure gauge la carburator = ceas presiune benzina, in imediata apropiere a carburatorului, chiar pe conducta care aduce benzina.

      - set de gauges =  set de ceasuri de bord (vitezometru/turometru, presiune/temperatura ulei, temperatura apa, ampermetru, tanc, EGT = ceas temperatura gaze evacuare, etc.). Pentru cei interesati, monitorizarea EGT (exhaust gas temperature) este foarte importanta, poate chiar mai important decat cea a temperaturii apei. Si asta pentru ca arata clar ce se intampla in capul pistonului, cat este de cald acolo, daca amestecul carburant este OK, etc. Exista si ceas pentru monitorizarea amestecului stoechiometric, daca se doreste asta.

     - transmission shifter = levierul de comandă al cutiei de viteze. La automatele old-school, de la levier pana la cutie exista un cablu care trage de timoneria selectorului de viteze. Vreau alt levier, cu consola lui cu tot, ca sa am loc acolo de diverse switch-uri de comanda. Adica așa:

     


     - MSD 6AL =  aprindere electronica care știe sa dea mai multe scantei de mare energie per ciclu motor. MSD este producatorul, nume mare, ca si Mallory si Accel.

     - MSD timing controller = dispozitiv electronic de variat avansul aprinderii, din potentiometru, in cabina. Permite +/- 12º fata de pozitia de referinta a distribuitorului, care nu va fi miscat de la locul lui. Astfel se poate compensa o benzina de rahat, poti ajuta pornirea, poti optimiza mersul motorului in functie de sarcina de moment, daca aceasta este de durata.

    - MSD rev controller - limitator de turație, la potențiometru, din cabină, taie scanteia random la cilindri, astfel incat motorul nu va putea urca in turație mai mult de un prag stabilit. Că poate conduce si nevasta, si ți-e draga...

      Timing controller-ul și rev controller-ul se infig in aprinderea electronica MSD 6AL, lucrează mană in mană cu aceasta.
       

     Daca sunt intrebări, sunt pe aproape.


     Stima,


     Dragos

Modificat de Heavy D. (acum 12 ani)


pus acum 12 ani
   
doktor4carz
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 367
...

Modificat de doktor4carz (acum 12 ani)


pus acum 12 ani
   
Heavy D.
Membru nou

Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 14
Buna seara !


     Da, intr-adevar, "colector de evacuare" este cel mai corect termen.


     Stima,


     Dragos


pus acum 12 ani
   
doktor4carz
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 367
...

Modificat de doktor4carz (acum 12 ani)


pus acum 12 ani
   
Heavy D.
Membru nou

Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 14
Buna ziua !


    Conversia la full-manual se face cu scopul ca virgula cutia sa "tina" treapta indiferent de turatia motorului, Cu alte cuvinte, schimbi manual, dar fara ambreiaj.

    Sub "D" sunt doua pozitii la TH400, intr-adevar, dar, ca sa ajunga in 2, cutia trece prin 1 neaparat. Si nici nu poti s-o convingi sa nu schimbe inapoi, daca o lasi sa fie automata, asa cum a facut-o mama ei.

    In modul "full-manual", poti pleca de pe loc cu ce treapta vrei tu, si cutia nu are ce face impotriva. Adica 1 e numai 1, 2 e numai 2, iar D este trei.

     Aplicatiile off-road au determinat aparitia acestei modificari, pentru ca uneori ai nevoie sa pleci in span serios, cu a doua, de exemplu, dar nici nu vrei ca virgula cutia sa schimbe in jos, daca dealul iti taie din turatia motorului, asa cum ar face-o in mod automat standard.

     Si mi-ar place o conversie de-asta la full-manual si pentru cutia 722.4, care va fi montata la un moment dat pe Cherokee, impreuna cu un OM603. Dar, mi s-a spus, full-manual la 722.4 nu se poate. Sau, mai stii ?



     Stima,


     Dragos


pus acum 12 ani
   
doktor4carz
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 367
...

Modificat de doktor4carz (acum 12 ani)


pus acum 12 ani
   
V.Rudolf
Corespondent "carpaci" extern

Din: Oradea - Transsylvannya
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 5203
sa nu uiti sa i faci loc si la ...overdrive ...!  

_______________________________________
Carpaci anarhist din nastere. Secera Dalta Ranga Flexu Peticu Autogenu si Ciocanu sant cei mai buni prieteni de ai mei :-)

-Toma Caragiu...  Sergiu Nicolaescu....Florin Piersic...Amza Pellea .. Jean Constantin...Dem Radulescu..Ilarion Ciobanu ..Sebastian Papaiani ..Puiu Calinescu ..Ion Besoiu ..Radu Beligan..Mircea Albulescu ...Colea Rautu..Stefan Banica ...Stefan Iordache ...Gheorghe Dinica ...

pus acum 12 ani
   
Oldman
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 815
Off topic oarecum, Doctore spune-mi si mie ce facea B-ul la cutiile mai vechi de mercedes? Aveai de linga 2 la dreapta acel,,B,, era pur si simplu treapta 1 ?

pus acum 12 ani
   
doktor4carz
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 367
...

Modificat de doktor4carz (acum 12 ani)


pus acum 12 ani
   
Heavy D.
Membru nou

Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 14
Buna seara !


    @doktor4carz:

     M-ar bucura daca ai putea converti un bloc de supape de 722.4 la full manual, nu mă doare să schimb cu mana... E vorba de cutia aia combinată cu OM603, de care scriam ca vreau să le urc pe Jeep.

     W124-le rămane cum a fost făcut de mama lui, acolo confortul contează.


      Stimă,


      Dragoș


pus acum 12 ani
   
doktor4carz
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 367
...

Modificat de doktor4carz (acum 12 ani)


pus acum 12 ani
   
Heavy D.
Membru nou

Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 14
Buna seara !


S-a miscat cate ceva...:

   


   



In curand va fi vopsita "admiralty blue"...


Dragos


pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217
Foarte faina masina!

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
mihaai
Membru Senior

Din: Modena- Tirgu Neamt
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1025
Aha deci se lucreaza la masina , sa ai spor .
Pe cind se preconizeaza sa incepi sa o inchei , sa apara asa , ca o masina ...
Glumesc este o masina super ... are sa ramina cu numere de strainezia... ?  , nu cred ca te sinucizi cu taxele din ro


_______________________________________
Puterea este nimic fara control .

pus acum 10 ani
   
mer_se280
Membru Senior

Din: Zalau
Inregistrat: acum 10 ani
Postari: 386
Salutare!

Abia astept so vad live...asa ca te astept pe la mine, macar fugaresti motanii din cartier cu sunetul brutal al V8-lui... !


Spor in continuare...


_______________________________________
Bruno Sacco... “''for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and
abstract factors which undergo constant change".

pus acum 9 ani
   
Heavy D.
Membru nou

Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 14
Buna seara !


S-a terminat treaba... Tinichigerie gata, vopsitul la fel, barile sunt si ele pe-aproape. Am recuperat masina si am ascuns-o in garaj, unde va sta pana la primavara. Intre timp, ar trebui sa duc bordul, scaunele, bancheta spate si fetele de usi la reconditionat. Se pune intrebarea in ce culoare si daca in piele sau velur...

Astept idei care sa bata bine cu albastrul amiral (admiralty blue).







Dragos

pasarea foc... buna seara !s-a terminat treaba... gata, vopsitul fel, barile sunt ele recuperat

57.7KB

Modificat de Heavy D. (acum 9 ani)


pus acum 9 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217

Heavy D. a scris:

Buna seara !
Intre timp, ar trebui sa duc bordul, scaunele, bancheta spate si fetele de usi la reconditionat. Se pune intrebarea in ce culoare si daca in piele sau velur...

Astept idei care sa bata bine cu albastrul amiral (admiralty blue).

Dragos


Eu as alege velur rosu pentru interior.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 9 ani
   
AdyC
Membru Senior

Din: Alexandria
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1926
Poze.



Modificat de AdyC (acum 9 ani)


_______________________________________
Dacia 1100 - 1969
Dacia 1100 - 1971
Dacia 1300 - 1980

pus acum 9 ani
   
Heavy D.
Membru nou

Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 14
Buna seara !


@AdyC: multumesc pentru treaba cu pozele !


Azi am avut o intrevedere cu tapiterul care urmeaza sa faca lucrarea in cauza. Desi sunt de acord ca rosul ar fi OK ca si contrast cu albastrul de la exterior, mi se pare totusi prea tipator, prea porno. In plus, bord rosu nu vreau sa am in masina, tavan rosu nici atat. Cum culorile deschise sunt prea pretentioase la intretinere, si astea au iesit din schema.

Ca atare, dupa ce omul a studiat putin pozele puse la dispozitie, am stabilit de comun acord ca interiorul va fi antracit sau negru cu cusaturi albastre, iar spatarul scaunelor fata va fi tatuat in zona superioara cu imaginea pasarii de foc din denumirea masinii, adica Firebird. Si se va lucra cu piele.

Saptamana viitoare urmeaza sa duc chestiile la meserias si sa-l las sa-si faca treaba. Si dupa ce o sa am loc in hala, jantele vor merge la reconditionat si ele, culoarea finala fiind gun-metallic sau tot ceva antracit.


Va urma...



Dragos

Modificat de Heavy D. (acum 9 ani)


pus acum 9 ani
   
cristi_lupsa
Membru Senior

Din: Buzău
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1174
Bestial arata!!! Si,probabil, BESTIAL va suna si motorul.
O adevarata American Muscle Car.
Sa ai spor si sa ne mai bucuri ochii cu poze. Abia astept s-o vad finalizata.


_______________________________________
"Regina" - Renault 16 1967
"Arabela" - Skoda 1000MB 1969 - in curs de restaurare
"Julieta" - Alfa Romeo Giulia Super Ti 1965 - in curs de restaurare
"Caroline" - Renault 16 TS 1973 - m-am apucat si de asta...
”Michiko” - Toyota Corona Deluxe 1968 - ... si de asta....
..... caut, caut, poate ma "impiedic" de un DS

pus acum 9 ani
   
Heavy D.
Membru nou

Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 14
Buna ziua !




A mai trecut ceva timp... Tapiteria interioara e pe cale de a fi restaurata, dar fetele de usi sunt prea greu recuperabile, pen' ca cineva le-a traforat ciobaneste ca sa bage difuzoare in ele.



Ca atare, le-am luat noi, impreuna cu kit-ul complet de fixare pe usi:












In principiu, in afara de un carburator nou si o alta pompa de benzina externa cu regulator de debit, nimic nu mai sta in calea readucerii la forma initiala. Mai trebuie adunata electrica laolalta (ca a fost demontata in vederea restaurarii tablariei), eventual reparata, daca e cazul. Va urma...




Dragos


pus acum 8 ani
   
motoring
Membru Activ

Din: Sighisoara
Inregistrat: acum 9 ani
Postari: 127
Foarte frumoasa racheta , masinile americane au aratat totdeauna de parca ar fi fost de pe alta planeta Felicitari si spor la mesterit!!!!!!!!!!!!

pus acum 8 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la