CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
Profil Bianca777
Femeie
19 ani
Brasov
cauta Barbat
19 - 61 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Coltul camionagiului si tractoristului oldtimerist / iveco DT 1010 Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini:  1 2
majestiqe
Membru Senior

Din: turnu magurele
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 262
Aici nu am mai postat de mult , intre timp tractoarele au capatat o " recondititionare " ,  cativa litri de vopsea , diluant , o spalare buna . Si am tractoarele reconditionate .

_______________________________________
Mai multe filmari si prezentari pe canalul meu de Youtube , sau pe facebook , Nonea Gabriel

pus acum 10 ani
   
Miroslav
Membru nou

Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 3
Ce fel de ulei bagati in motor iveco eurocargo urania turbo ld mi sa recomandat dar nu gasesc

pus acum 10 ani
   
alin1997
Membru Junior

Din: timisoara
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 68
am vazut discul bateriile cum se deschid sa fie derpte ca sa stau intro aprte ??si dak ai vreun video cu discul in actiune pune te rog cum deschizi bateriile si tot te rog mult vieoul???

_______________________________________
alin..

pus acum 10 ani
   
majestiqe
Membru Senior

Din: turnu magurele
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 262
discul ,este facut sa se stranga pentru a putea merge cu el pe drum , are 4.6 metri deschis , si 3 onchis , in pozele alea nu era strans de tot .
Cred ca am video si cu el , dar , inca nu am timp sa le incarc , sper sa reusesc sapt asta .

bateriile au un bolt gros in spate si in fata un surub , si se strang pe cadru cand e in pozitie de lucru .


_______________________________________
Mai multe filmari si prezentari pe canalul meu de Youtube , sau pe facebook , Nonea Gabriel

pus acum 10 ani
   
majestiqe
Membru Senior

Din: turnu magurele
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 262
POZEEEE cu ciorile vopsite
iveco_dt_



_______________________________________
Mai multe filmari si prezentari pe canalul meu de Youtube , sau pe facebook , Nonea Gabriel

pus acum 10 ani
   
alin1997
Membru Junior

Din: timisoara
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 68
arata foarte faine!!!bbraavvoo esti unmasitru foarte bun!!!

_______________________________________
alin..

pus acum 10 ani
   
majestiqe
Membru Senior

Din: turnu magurele
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 262
Multumesc , ce sa zic , pentru mine vopseaua e ultima grija .

Cel mai important e sa mearga cand am nevoie de ele , la 250 ha si in arenda , nu imi mai permit sa le repar in campanie . 

Asta a fost asa ca am avut vreo 2 zile libere ........


_______________________________________
Mai multe filmari si prezentari pe canalul meu de Youtube , sau pe facebook , Nonea Gabriel

pus acum 10 ani
   
aaadany
Membru nou

Din: Timis
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 31
foarte faine le-ai facut,de la distanta ai zice ca nu e romanesc,spor in breazda 

pus acum 10 ani
   
vasi97
Membru nou

Din: Bistrita-Nasaud
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 46
Frumoase tractoare, arata super acum. Rotile de pe fata la acel 1010 verde de unde provin? Spor in brazda si mai asteptam poze!

pus acum 10 ani
   
majestiqe
Membru Senior

Din: turnu magurele
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 262
sunt anvelopele de armata pe cvare vroiam sa le vand 1400/20 parca  , am luat pe spate alte pneuri astfel incat sa se potriveasca  cu fata .
Pe spate acum am 23,6/38 parca micheliin , Le-am luat cu 1900 de lei pe astea de pe spate si aea de pe fata 4 la 2000 de lei .


_______________________________________
Mai multe filmari si prezentari pe canalul meu de Youtube , sau pe facebook , Nonea Gabriel

pus acum 10 ani
   
TudorCJ
Membru Junior

Din: Turda jud Cluj
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 59
Frumoasa treaba ai facut acolo.Un mic sfat cabinele sus unde scrie 1010DT acolo nu ai mai avut vopsea sau urmeaza si ele,parca strica astepctul daca te uiti in sus pe cabina.Frumoase proiecte spor in continuare si sa fie bine cu ele in cele 250 hectare.

pus acum 10 ani
   
majestiqe
Membru Senior

Din: turnu magurele
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 262
Nu am mai avut timp , trebuia sa le faca baiatu de lucreaza pe el , cred ca sunt facute

_______________________________________
Mai multe filmari si prezentari pe canalul meu de Youtube , sau pe facebook , Nonea Gabriel

pus acum 10 ani
   
alin1997
Membru Junior

Din: timisoara
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 68
ASATA SUPER!!DAR CE MA MIRA PE MINE FOARTE TARE ESTE CUM CA tRACTOARELE ASTE DIFERENTIARUL LOR REZISTA LA ATAT PUTERE ,VREAU SA ZIC CUTIE DE VIDEZE CU TOT CU DIFERENTIAL PAR ASA SUBTIRI ,COMPARATIV CA DE EX CU U650 UNDE CUTIA DE VITEZE SI DIFERENTIARUL PAR MULT MAI GROASE MAI TARI MAI PUTERNICE SI TOTUSI TOT 1010 DT DUCE MAI MULTA PUTERE DECAT U650 LA CARE IMEDIAT SAR FI RUPT CEVA DAK PUNEAI ACELASI MOTOR CA PE 1010 DT!!

_______________________________________
alin..

pus acum 10 ani
   
majestiqe
Membru Senior

Din: turnu magurele
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 262
SECRETUL este uleiul , cum am trecut pe dinatrans , nu sa mai spart nici un pinion si nici nu mai urla .
Acelasi lucru am facut si cu 650 dar ala are transmisie primitiva 1920 cu pinioane cu dinti drepti si cu uleiul asta mai subtire urla mai rau .

Pana la urma la 650 problema e aderenta , e usor si daca are prea multa putere patineaza ).


La dt cutia de vitezer are turatie foarte apropiata cu cea a motorului , deci are pinioane aproape egale , ba chiar intr-a 4 a amplifica , deci momentul aplicat pe pinioane este exact 560 Nm , dar fiind cu dinti inclinati forta e distribuita radial-axial , deci se incarca si in lungime nu doar in sectiune , si deasta rezista spre deosebire de cel de la 650 care incarca doar radial(pe sectiune )  .


_______________________________________
Mai multe filmari si prezentari pe canalul meu de Youtube , sau pe facebook , Nonea Gabriel

pus acum 10 ani
   
alin1997
Membru Junior

Din: timisoara
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 68
aha aminteles,mersi mult majestique,esti tare!!!!

_______________________________________
alin..

pus acum 10 ani
   
m3seriasu
Membru nou

Din: Aiud
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 18
Buna.  M a lamureste  cineva  si  pe  mine  cum  e  cu  cutiile  de  viteza  de  1010 fara  sincroane.  Ce  modificari  le  faceti  ca am  si  eu probleme  cu  ea  si  m-am  saturat.  Vreau  sa-i  dau  de  cap.

pus acum 10 ani
   
majestiqe
Membru Senior

Din: turnu magurele
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 262
Adica vrei sa ii dai jos sincroanele de bronz , daca da trebuie strunjit din bucsa de la pinioanele de jos nitel astfel incat sa stea lipit de tripoda aia .
Cel mai important e sa folosesti ulei bun , NU ROMANAESC ca e o porcarie , inainte desfaceam si eu cutiile de 2 ori pe an , acum am 3 ani de cand nu am mai umblat la ele


_______________________________________
Mai multe filmari si prezentari pe canalul meu de Youtube , sau pe facebook , Nonea Gabriel

pus acum 10 ani
   
m3seriasu
Membru nou

Din: Aiud
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 18
Bucsa  de  pe  ax  sau  cea  care  face  parte  din  pinion  si  calca  pe  tripoda?  Cam  cati  mm  trebuie  strunjit? Ai  vreun  tractor  modificat?  Ai  idee   nu , face  urat cand  il  bagi  in  viteze, nu  se  uzeaza  mai  repede  sau  foarte repede  acele  mansoane  si   sincroane  din  metal? Ulei  ce  folosesti  si  cam  cat  e  litrul?

Modificat de m3seriasu (acum 10 ani)


pus acum 10 ani
   
majestiqe
Membru Senior

Din: turnu magurele
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 262
ulei folosesc total dinatrans , costa vreo 1300 de lei un plin de transmisie dar merita .

Transmisia merge la fel ca si cu sincronizatoarele de bronz dar daca nu debraiezi total cand bagi in viteza caraie nitel .

in legatura cu reglatul , pinioanele trebuie sa se invarta liber pe ax , cu un joc de cateva zecimi de mm la fiecare ( se strunjeste bucsa sau pinionul pana se aseaza ) toate pinioanele trebuie sa se invarta liber, in afara de cel de masalier si de trip[ode ( sunt fixe pe ax )

Treaba asta se face cu axul scos din cutie si cu pinioanele pe el .


Dupa care se baga in cutie si se regleaza jocul la rulmenti ( din distantierul din fata) piulita trebuie stransa la MAXIM ( nu se regleaza din ea ) .
Distantierul se strunjeste pana dispare jocul , dar nici sa tina la mana cand invarti .
Deci trebuie sa strangi axul , verifici jocul , daca e prea mare , desfaci scoti distantierul mai strunjesti ....si asa mai departe .

Aici ar trebui sa existe un set de distantiere de diferite grosimim , si sa ase faca combinatii cu ele , dar din pacate asa ceva nu se mai gaseste de mult . 

Sper ca te-am lamurit catusi de putin , dar daca mai ai ceva uite numarul meu , ma poti suna oricand  0757046683


_______________________________________
Mai multe filmari si prezentari pe canalul meu de Youtube , sau pe facebook , Nonea Gabriel

pus acum 10 ani
   
m3seriasu
Membru nou

Din: Aiud
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 18
Iti  multumesc  de  sfaturi,maine  o  sa  montez  cutia  cum  a  fost  si  pana  acum,  totul  original,urmeaza  sa  intervin  la  furci  sa  mai  elimin  din jocuri, sper  sa mearga. Trenul  de  jos  e  in  regula.  la  trenul  fix  (cel de  sus  cum  se  fac  reglajele,  ma  refer  la  jocul axial.? Cat  e permis.  Am  impresia  ca  imi  sarea  sau  nu  intra  in  viteze  din  cauza  ca  nu  erau  bine  alineate pinioanele  si  cand era  cuplat  mansonul  lovea in  pinionul de  sus  si sarea  din  viteze.

pus acum 10 ani
   
marian_6963
Membru Senior

Din: Tarnaveni/MS
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1157

m3seriasu a scris:

Iti  multumesc  de  sfaturi,maine  o  sa  montez  cutia  cum  a  fost  si  pana  acum,  totul  original,urmeaza  sa  intervin  la  furci  sa  mai  elimin  din jocuri, sper  sa mearga. Trenul  de  jos  e  in  regula.  la  trenul  fix  (cel de  sus  cum  se  fac  reglajele,  ma  refer  la  jocul axial.? Cat  e permis.  Am  impresia  ca  imi  sarea  sau  nu  intra  in  viteze  din  cauza  ca  nu  erau  bine  alineate pinioanele  si  cand era  cuplat  mansonul  lovea in  pinionul de  sus  si sarea  din  viteze.


Va rugam sa cititi si respectati regulamentul forumului:
"6. Userii  vor trebui ca, dupa  inregistrare, sa posteze o scurta prezentare a lor la rubrica “Prezentare Forumisti” si a masinilor detinute (TOPIC SEPARAT PENTRU FIECARE MASINA SAU MOTOCICLETA DETINUTA), la rubrica “Prezentare masini”.
La inregistrare fiecare utilizator al forumului este rugat sa citeasca cu atentie regulamenul.
Dupa inregistrare fiecare utilizator care vrea sa posteze, are obligatia sa-si faca un scurt topic de prezentare la rubrica “Prezentare forumisti” si la rubrica “Prezentare masini.
10. Nu este permisa postarea la rubricile “Vanzari-Cumparari” utilizatorilor care nu s-au prezentat conform regulamentului." ... FORUMULUI/ ... _locatia_/


_______________________________________
Imi plac masinile, dar viata mea si tot ce e bun in viata asta scurta se reduce la cei doi copii ai mei! Nimic nu se compara cu ei!

pus acum 10 ani
   
majestiqe
Membru Senior

Din: turnu magurele
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 262
din ce stiu eu la cel de sus nu se fac reglaje la pinioane , doar la rulmetii din capete , in partea dispre ambreiaj se pune un distantier parca , la camasa rulmetului sa o impinga mai spre ax .

_______________________________________
Mai multe filmari si prezentari pe canalul meu de Youtube , sau pe facebook , Nonea Gabriel

pus acum 10 ani
   
m3seriasu
Membru nou

Din: Aiud
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 18
Nu  inteleg  ce  am  gresit,

pus acum 10 ani
   
m3seriasu
Membru nou

Din: Aiud
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 18

majestiqe a scris:

din ce stiu eu la cel de sus nu se fac reglaje la pinioane , doar la rulmetii din capete , in partea dispre ambreiaj se pune un distantier parca , la camasa rulmetului sa o impinga mai spre ax .

Am  montat-o,mai  am  de  pus  doar  niste  fire  si  ulei   furtune. Dimineata  ii  dau  cheie,  is  curios  daca  am  rezolvat ceva.  La  rece  functioneaza ok,  am  introdus in  spatele  fiecarui  sincron  de  metal  o  saiba  de  1  mm  si  am  reconditionat  furcile, am  scapat  de  jocuri  si  am  alineat  trenurile.   Multumesc  de  sfaturi, maine  revin  cu  rezultatul.


pus acum 10 ani
   
bosssefu69
Membru nou

Din: nadlac
Inregistrat: acum 10 ani
Postari: 1
Vand motor dt 85 fara baie de ulei posibila problema la un piston sau biela lam dat jos am pus alt motor vibrochen in stare fb. pompa de injectie noua pe el daca va intereseaza postez si poze

_______________________________________
jasom

pus acum 10 ani
   
marian_6963
Membru Senior

Din: Tarnaveni/MS
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1157

bosssefu69 a scris:

Vand motor dt 85 fara baie de ulei posibila problema la un piston sau biela lam dat jos am pus alt motor vibrochen in stare fb. pompa de injectie noua pe el daca va intereseaza postez si poze

Te rog sa citesti regulamentul acestui forum, de unde iti dau cateva citate:
"6. Userii  vor trebui ca, dupa  inregistrare, sa posteze o scurta prezentare a lor la rubrica “Prezentare Forumisti” si a masinilor/motocicletelor/biciclete detinute (TOPIC SEPARAT PENTRU FIECARE MASINA SAU MOTOCICLETA/MOTORETA/BICICLETA DETINUTA), la rubrica “Prezentare masini” sau "Prezentare motociclete, motorete si biciclete de colectie ........
10. Nu este permisa postarea la rubricile “Vanzari-Cumparari” utilizatorilor care nu s-au prezentat conform regulamentului.
Cine se inscrie doar sa puna anunt de mica publicitate va fi exclus automat din oficiu fara nici un fel de preaviz!
De asemenea la anunturi se vor scrie modalitatea de contact si pretul produselor."
Concluzie, intai trebuie sa cititi regulamentul unde scrie ca trebuie sa va faceti prezentare, sa completati orasul la profil, si pe urma sa deschideti alte subiecte!


_______________________________________
Imi plac masinile, dar viata mea si tot ce e bun in viata asta scurta se reduce la cei doi copii ai mei! Nimic nu se compara cu ei!

pus acum 10 ani
   
majestiqe
Membru Senior

Din: turnu magurele
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 262
rog un moderator sa mute posturile lui bosssefu69 in alta rubrica , aici nu cred ca vrea nimeni sa ii cumpere motorul . ).
Multumesc .

In legatura cu tractorul , lucreaza , sunt uimit de fiabilitatea lui , pana acum nu am bagat in el alt ceva decat mo0torina si un holender la retur la motorina ca se cunostea putin curs .
La scarificat am scos un consum de pana in 10 litri la hectar , la o adancime de 30 cm cu 5 ghiare .
Un film facut la prima proba , scarificatorul este construit de tata dintr-un plug  de dt su unul de leut .
   

Se merge cu a 3 a la mic , pentru ca patineaza , pamantul este foarte tare , am lucrat o zi si am abandonat .


_______________________________________
Mai multe filmari si prezentari pe canalul meu de Youtube , sau pe facebook , Nonea Gabriel

pus acum 10 ani
   
m3seriasu
Membru nou

Din: Aiud
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 18
Poti  sa  il  filmezi  te  rog  stant  pe  loc. Ma  intereseaza   cum  ai  pus  acele  dalti  pe  barse,  cum  le-ai  facut  daca  se  poate  vedea  si  din  ce, Ce  distanta  e  intre  ele? In  miristea  de  porumb  poate  fi  foslosit  fara  a  mai  ara  ulterior?

pus acum 10 ani
   
majestiqe
Membru Senior

Din: turnu magurele
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 262
dap am sa incerc maine , daltile sunt de scarificator , distanta intre cele 3 din fata este de 60 parca . Cadrul l-am facut din profil c sudat si o teava partrata ca de cultivator in spate si unite cu alte 2 profile C.

Daltile sunt uzate , dar se pot face foarte usor din fiare de plug dinalea bimetal de se ascut automat , tai fasii late cat barsa si ii sudezi 2 bucati pe lateral sa ai pe unde baga suruburile , prin gaurile existente ale barsei .


Treaba e ca atunci cand e in pamant , dalta este impinsa in barse nu forteaza in suruburi .

Important e sa faci prinderea de tiranti cat mai jos posibil si cea de surub central cat mai aproape de tractor ca sa fie surubul scurt , pentru ca impinge in el cu forta foarte mare si il poate indoi ,


_______________________________________
Mai multe filmari si prezentari pe canalul meu de Youtube , sau pe facebook , Nonea Gabriel

pus acum 10 ani
   
m3seriasu
Membru nou

Din: Aiud
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 18
Aha, am  inteles. Ma  intereseaza  daltile  alea  cum  sunt  facute. Par ba  fi  usor  curbate la  varfAre  ceva  daca  sunt  drepte?

pus acum 10 ani
   
majestiqe
Membru Senior

Din: turnu magurele
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 262
nu conteaza , important e sa fie ascutite , eu asa le-am luat

_______________________________________
Mai multe filmari si prezentari pe canalul meu de Youtube , sau pe facebook , Nonea Gabriel

pus acum 10 ani
   
majestiqe
Membru Senior

Din: turnu magurele
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 262
filmari noi

tractoarele merg foarte bine , am facut schimburile acum o saptamana , toate filtrele( 2 ulei + 3 motorina)  250 de lei pentru fiecare si uleiul 305 lei pentru fiecare ( pentru motor )
la urmatoarea revizie , filtrul de aer si uleiul din transmisie .

La cel verde am schimbat ambreiajul , incepuse sa dea semen , adevarul e ca nici nu a fost de foarte buna calitate , acum am montat semiorganic de fiat , ca si la cel albastru .


Video


_______________________________________
Mai multe filmari si prezentari pe canalul meu de Youtube , sau pe facebook , Nonea Gabriel

pus acum 10 ani
   
majestiqe
Membru Senior

Din: turnu magurele
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 262
sa mai prezint si cateva dintre sculele mele ,

Cea mai noua , semanatoare massey ferguson 510 de 6 metri latime pneumatica , am lucrat cu ea azi , am reusit sa facem 50 de hectate in 10-11 ore cu ambele ( asta si cea romaneasca )  , are buncar de 1200 kg si cum ma spus mai sus 6 metri latime , cu patine , distributie pneumatica , automatizare pentru marcatoare , patine si subare de urme tehnologice .

Cateva poze :
dt_



_______________________________________
Mai multe filmari si prezentari pe canalul meu de Youtube , sau pe facebook , Nonea Gabriel

pus acum 10 ani
   
alin1997
Membru Junior

Din: timisoara
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 68
ai semant graul majestique,cate ha ??

_______________________________________
alin..

pus acum 10 ani
   
majestiqe
Membru Senior

Din: turnu magurele
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 262
120 de vreo 2 saptamani , au terminat baietii in 4 zile cu 2 semanatori .
ieri am terminat si de arat 130 ha ( cam 70 din ele sunt facute cu scarificatorul)

Dar am mai patit o belea , la cel verde sa spart reductorul (a fost la scarificator )
L-am decuplat , si am gasit si un dinte din arborele secundar de la cutie rupt , asa ca l-am montat  fara reductor . si dupa inca 2 zile de arat sa dus dreacu o parghie de la ambreiaj si nu mai debraiaza .

Dar iarna asta ii face taicamio alta cutie , asta de e la el acum  are 4 ani de cand nu sa umblat in ea .

Oricum zilele astea mai deschid un topic , m-am apucat de un alt proiect , mult mai mare decat 1010 .


_______________________________________
Mai multe filmari si prezentari pe canalul meu de Youtube , sau pe facebook , Nonea Gabriel

pus acum 10 ani
   
aaadany
Membru nou

Din: Timis
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 31
suna interesant,asteptam surpriza.

pus acum 10 ani
   
majestiqe
Membru Senior

Din: turnu magurele
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 262
update , tractorul a fost facut , lucreaza aproape zilnic , am baieti pe toate 3 , pana la ora asta terminat de discuit de 2 ori si semanat 160 ha de grau , si arat in jur de 50 pt floare , dar vremea nu ma mai lasa sa termin de vreo 2 saptamani .

_______________________________________
Mai multe filmari si prezentari pe canalul meu de Youtube , sau pe facebook , Nonea Gabriel

pus acum 9 ani
   
bandarake
Membru Junior

Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 57
Salutare.Jantele de la DT 1010 de pe spate se potrivesc la U 650 la butuci pe prezoane?Multumesc.

pus acum 9 ani
   
majestiqe
Membru Senior

Din: turnu magurele
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 262
Salut nu se potrivesc , cele de 650 merg cu jante de combina sau de remorca in 8 prezoane .

_______________________________________
Mai multe filmari si prezentari pe canalul meu de Youtube , sau pe facebook , Nonea Gabriel

pus acum 9 ani
   
bandarake
Membru Junior

Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 57
Eu mi-am procurat 2 roti spate de DT 1010 doar cauciuc(danubiana) si obada fara discuri in stare exceptionala si as fi vrut sa le pun pe U 650 urmand sa cumpar si 2 discuri dar daca nu se potrivesc    as incerca sa adaptez discul de U 650 acesta fiind mai mare in diametru fata de cel de DT si ar trebui sa dau alte gauri la cercei de pe obada sau as face niste flanse adaptoare la prezoane. ce distanta ar fi intre  prezoanele de la DT la butuc?

pus acum 9 ani
   
majestiqe
Membru Senior

Din: turnu magurele
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 262
SALUT  ajung astazi acasa si am sa masor , oricum nu se potriveste pe 650 lucru sigur , sunt mai mici si mai apropiate .

_______________________________________
Mai multe filmari si prezentari pe canalul meu de Youtube , sau pe facebook , Nonea Gabriel

pus acum 9 ani
   
majestiqe
Membru Senior

Din: turnu magurele
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 262
Revin din nou , si plictisitor ca in ultimul timp , tractoarele merg foarte bine , am schimbat discurile de ambreiaj la amandoua anu asta , unu s-a slabit din nuturi , iar celalalt sa uzat , in rest 0 probleme , desi in viitorul apropiat trebuie desfacut si cel albastru ca are compresie cam mica la un piston ( scoate fum la pornire )

In rest brazda , cateva video mai jos
   cel verde
  cel albastru
   cel verde la scarificator
    toate 3 cred


_______________________________________
Mai multe filmari si prezentari pe canalul meu de Youtube , sau pe facebook , Nonea Gabriel

pus acum 8 ani
   
Pagini:  1 2  

Mergi la