CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
Nebunyka
Femeie
21 ani
Bacau
cauta Barbat
21 - 52 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Prezentare masini / M 461 in curs de restaurare... Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini: 1
mihai123456
Membru Junior

Din: baia mare- cluj napoca
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 50
Pun o poza cu M in stadiul in care e de fata... sunt in cautare de un L25 si multe alte piese! Pe parcurs o sa va informez cu referire la stadiul lucrarilor!

461 curs pun poza stadiul care fata... sunt cautare l25 multe alte piese! parcurs informez referire

29.2KB


pus acum 12 ani
   
zaharie
Membru Senior

Din: petrila hunedoara
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1012
bine ai venit frumos utilaj ,acum ce motor ai pe el?

pus acum 12 ani
   
atti.thehun
Membru Senior

Din: Mures
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 736
Daca mai ai poze cu masina, asteptam nerebdator! In poza asta e cam intuneric. In legatura cu motorul, daca e Aro M 461C atunci L25 este ok, dar daca M59B sau M461, atunci iti recomand M207. Desigur, in cazul in care ai vrea s-o readuci in starea cat-de cat originala.

_______________________________________
Sometimes old it worth gold.

pus acum 12 ani
   
atti.thehun
Membru Senior

Din: Mures
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 736
Acu observ ca usa de la sofer este interesanta. Este modificata, marita cea originala sau este pusa o portiera din partea dreapta? Intr-un timp m-am tot gandit sa modific si eu intr-un acest fel M-ul meu, dar m-am razgandit convinst de parerea unora, votand pentru originalitate.

_______________________________________
Sometimes old it worth gold.

pus acum 12 ani
   
mihai123456
Membru Junior

Din: baia mare- cluj napoca
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 50
da asa e ...usa de pe partea stanga e modificata...asa am cumparat masina de la un tip de 2 metri inaltime care nu reusea sa intre in "ütilaj"! masina este un M461 din 72 caruia vreau sa-i pun un l25! am o multime de modificari cu gust de facut ...in momentul de fata are motorul de fiat in 3 pistoane...

461 curs asa ...usa partea stanga cumparat masina tip metri inaltime care reusea intre masina este

41.1KB

Modificat de mihai123456 (acum 12 ani)


pus acum 12 ani
   
paraipan
Membru Activ

Din: craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 167
Frumos agregatul si bafta in ceea ce vrei sa faci cu el! Leutul are cumva baie de fonta? E in mintile lui? Am un prieten care cauta pentru un tractor de 45 cp un astfel de motor, daca-l dai jos de pe utilaj si-ti prisoseste, da un semn, te rog!

_______________________________________
Omul de onoare doar o vorba are!

pus acum 12 ani
   
mihai123456
Membru Junior

Din: baia mare- cluj napoca
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 50
nu are baie de ulei mare...ca nu avea cum sa intre puntea pe el! Pacat ca daca o aveam separat era valoare lui mai mare...am un cumparator la 300 de euro la el...o sa-l dau jos imediat ce-mi gasesc L25 in mintile lui sa pun! In momentul de fata merge binisor dar nu e pentru mine(afuma, trepideaza, lipsa forta)

pus acum 12 ani
   
atti.thehun
Membru Senior

Din: Mures
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 736
Buna, Mihai. Astazi am gasit pe un alt site o discutie in legatura cu tipul de motor care vrei sa-l folostesti pentru IMS. Nu tot ce scrie acolo este adevarat. Alegerea facuta de tine, adica motorul L25, este o alegere potrivita, parerea mea. Unii de pe celalalt forum afirmau ca L 25 a fost fabrica doar dupa 1982, si ca nu ar fi fost montata original pe IMS-uri. Dar pe site-ul oficial retromobil, sectia Aro M461 scrie, citez:  "Din motive fiscale modelele destinate exportului, pe anumite piete, au fost dotate cu motoare de 2495 cmc, 80 CP la 4200 rpm si raport de compresie 8:1, denumite ARO L-25, capacitate cilindrica obtinuta prin micsorarea cursei pistonului cu 0.6 mm." Aici este vorba despre Aro M461 C fabricat intre 1969 si 1975, unde se incadreaza si masina ta, fiind din 1972. Deci in cazul tau motorul L25 nu necesita omologare artinazala!!!

_______________________________________
Sometimes old it worth gold.

pus acum 12 ani
   
mihai123456
Membru Junior

Din: baia mare- cluj napoca
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 50
Ar fi foarte bine sa fie asa...as fi scutit de niste drumuri si de niste cheltuieli...merci de info 

pus acum 12 ani
   
deceneu32
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3581
Felicitari pentru achizitie!S-o stapanesti sanatos!

pus acum 12 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la