CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA.
CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA.
FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
|
Lista Forumurilor Pe Tematici
|
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login
POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
Nu sunteti logat.
|
Nou pe simpatie: grecoaica pe Simpatie
| Femeie 22 ani Dambovita cauta Barbat 22 - 45 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
Un articol interesant din revista “Tett” (Fapta) – din 2/1979. Care scrie: “In Romania va incepe fabricarea a doua variante, ale modelului Renault 20. La inceput, se vor produce 1500 exemplare/an in uzina din Pitesti. Piesele necesare in proportie de 30% vor fi fabricate in Romania. In paralel cu aceasta, in uzina din Pitesti, se vor fabrica modelele Renault 12 si Renault 18.” R_
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 12 ani |
|
atti.thehun
Membru Senior
Din: Mures
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 736
|
|
Pacat ca nu s-a mai realizat projectul. Fratele meu a avut candva un renault 18 combi, pe care am avut ocazia s-o conduc de multe ori. Era o masina foarte buna, si mai ales fiabila.
_______________________________________ Sometimes old it worth gold.
|
|
pus acum 12 ani |
|
Sechi
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1912
|
|
Proiectul s-a realizat, dar doar in serie mica, datorita faptului ca nu s-a cazut de acord cu privire la costul licentelor. Renault 18 s-au asamblat doar, aproximativ 1000 buc. Renault 20, sub numele de Dacia 2000, s-au fabricat in jur de 1500. Piesele romanesti folosite au fost jantele de Canada si inca cateva repere marunte comune cu cele de la Dacia 1300.
S-a continuat apoi cu Dacia D6 (Renault Estafette), iar pe linia de la Dacia 2000 s-a trecut la fabricarea Daciei Sport.
_______________________________________ Sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
|
|
pus acum 12 ani |
|
marcu1
Membru Senior
Din: provita / Prahova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 6442
|
|
Renault 18 a fost masina care m-a impresionat (pe langa Mercedes 123) probabil si pentru faptul ca a fost printre primele masini care "mi-au cazut in mana " prin 1991. Renault 18 1,6 turbo model 1984 (sau 1985 nu mai stiu) este o masina fenomenala, absolut ! Urca lejer in ture, turbina isi face si ea treaba perfect incepand de pe la 1800-2000 ture, vis ce mai Extrem de greu de gasit sunt Renault 18 4x4 . Practic nu mai exista astfel de masini la noi in stare acceptabila. Nesansa lor a fost ca atunci cand erau disponibile in Europa ca masini SH ..la Romanica era vestita lege cu 8 ani vechime maxima !!! Astfel prin '94 nu-ti puteai aduce o bijuterie de R18 din 1985 ca era prea "veche" !!!!!!!!
_______________________________________ Pentru info/piese/detalii/comenzi 0723853555
-------------------------------------------------------- Livrare GRATUITA oriunde in tara pentru plata in cont bancar ! ! Valabil pentru orice cantitate , indiferent de volum.
|
|
pus acum 12 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
Sechi a scris:
Proiectul s-a realizat, dar doar in serie mica, datorita faptului ca nu s-a cazut de acord cu privire la costul licentelor. Renault 18 s-au asamblat doar, aproximativ 1000 buc. Renault 20, sub numele de Dacia 2000, s-au fabricat in jur de 1500. Piesele romanesti folosite au fost jantele de Canada si inca cateva repere marunte comune cu cele de la Dacia 1300.
S-a continuat apoi cu Dacia D6 (Renault Estafette), iar pe linia de la Dacia 2000 s-a trecut la fabricarea Daciei Sport. |
Prin anii 80 cei de la prefectura si de la partid aveau cateva R18, tot asa albastre ca asta din poza.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 12 ani |
|