CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
Profil dela_dela
Femeie
24 ani
Bucuresti
cauta Barbat
24 - 48 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Coltul Tehnic / Probleme pompa de injectie Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini: 1
utos
Membru Senior

Din: Maramures
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 689
Am adus zilele astea un tractor Massey Ferguson cu 4 cilindrii, injectie directa. L-am pornit cu greu dupa ce am scos dopurile de gheata din pompa de injectie (in linie, LAVALETTE), tractandu-l, l-am lasat sa mearga cam 0 juma de ora, apoi l-am oprit si l-am pornit la cheie (avand motorul cald).
Dupa 2 ore nu o mai vrut a porni. In pompa intra motorina, pe retur iese motorina, dar la injectoare nu baga aproape deloc. Termoinjectorul merge.
Pompa ii cu elementi in linie.
Care o fi cauza? Mai are ceva dopuri de gheata in pompa? O fi blocata tija prin care se opreste motorul ( pt a opri motorul se trage o tija ca la U 445, apoi ea revine in pozitia initiala)?

Va astept cu raspunsuri/sfaturi, deja incep sa-mi fac griji pe ce am dat banii...

Modificat de utos (acum 12 ani)


pus acum 12 ani
   
autom
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1067
S-a coagulat motorina. Pe vremurile mele, bagam 20 % petrol lampant in motorina. Acum nu mai gasesti petrolul asta.

Ai rabdare sa treaca frigul si apoi vezi ce si cum. In ultima instanta pui pompa de Aro sau de 650. Daca vrei sa vezi cu ochii tai minunea, incalzeste pompa cu o lampa de gaz. Nu ia foc sau ia foc greu. Pregateste un prosop ud ( care se va transforma in geata daca il tii langa tine).

Pune poze cu utilajul.

Este posibil sa fi ramas parghia de decompresare blocata sau pompa de transfer inghetata.

Modificat de autom (acum 12 ani)


_______________________________________
"...Asadar pompierul nu alege sa salveze omul bun, in detrimentul omului rau, asadar pompierul se arunca in flacari, riscandu-si viata, pentru a salva in egala masura un criminal sau un sfant. O sa spuneti ca pompierul nu cunoaste mai inainte identitatea victimei, ca urmare este nevoit sa salveze pe toata lumea. Pai asta isi si propune pompierul, sa salveze pe toata lumea!"

pus acum 12 ani
   
utos
Membru Senior

Din: Maramures
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 689
El scoate ceva fum (putin), scoate si umpic de motorina catre injectoare, dar are o culoare deschisa maroniu-deschis, crem, asa ceva.

pus acum 12 ani
   
autom
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1067
Poate este gelatina din motorina. Sau uleiul din pompa. Incalzeste-o.

_______________________________________
"...Asadar pompierul nu alege sa salveze omul bun, in detrimentul omului rau, asadar pompierul se arunca in flacari, riscandu-si viata, pentru a salva in egala masura un criminal sau un sfant. O sa spuneti ca pompierul nu cunoaste mai inainte identitatea victimei, ca urmare este nevoit sa salveze pe toata lumea. Pai asta isi si propune pompierul, sa salveze pe toata lumea!"

pus acum 12 ani
   
utos
Membru Senior

Din: Maramures
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 689
Am turnat apa clocotita pe pompa, si am si miscat cremaliera ca si cum as accelera sa trimita debit maxim si tot aceeasi poveste ii.
Eventual sa introduc ceva ascutit (un cui subtire) in elementi (pe unde impinge motorina) poate sparg gheata sau mizeria?

Pompa ii cea de pe link-ul de sus.


pus acum 12 ani
   
autom
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1067
Vezi cum o dai total peste cap.

Ti-am zis sa ii dai foc si tu pui apa cada. Poate gresesc dar asa am mai reparat unele pompe ingetate si pline de gelatina. Apa aia calda este egal cu0.

Da-o jos si du-o la atelerul de centicubat.


_______________________________________
"...Asadar pompierul nu alege sa salveze omul bun, in detrimentul omului rau, asadar pompierul se arunca in flacari, riscandu-si viata, pentru a salva in egala masura un criminal sau un sfant. O sa spuneti ca pompierul nu cunoaste mai inainte identitatea victimei, ca urmare este nevoit sa salveze pe toata lumea. Pai asta isi si propune pompierul, sa salveze pe toata lumea!"

pus acum 12 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48290
Nu uita ca probabil si injectoarele si conductele de legatura sunt pline de motorina gelatinoasa.
Nu trebuia sa lasi motorina de vara.
Baga-l in garaj incalzit si lasa-o acolo peste noapte, apoi incalzeste-o si va porni.
Si schimba motorina!


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 12 ani
   
utos
Membru Senior

Din: Maramures
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 689
Am curatat injectoarele am golit instalatia de alimentare si am pus motorina de iarna. Tot ca inainte sprituieste la injector putin scoate fum normal ca si cand ar merge, dar numa nu porneste.
Am sanse daca il tractez, sa porneasca sau sa n-are rost sa ma chinui?


pus acum 12 ani
   
autom
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1067
PE vremea asta caineasca vrei sa repari ce nu face omul nici vara?

Poate este blocat regulatorul de turatie si injecteaza cand nu e momentul.

Zic sa nu il mai chinui ca nu e tractorul arvunit pentru dezapezire la AND.


_______________________________________
"...Asadar pompierul nu alege sa salveze omul bun, in detrimentul omului rau, asadar pompierul se arunca in flacari, riscandu-si viata, pentru a salva in egala masura un criminal sau un sfant. O sa spuneti ca pompierul nu cunoaste mai inainte identitatea victimei, ca urmare este nevoit sa salveze pe toata lumea. Pai asta isi si propune pompierul, sa salveze pe toata lumea!"

pus acum 12 ani
   
savo_stelyca
Membru Senior

Din: Giurgiu-Calugareni
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 488

utos a scris:

Am curatat injectoarele am golit instalatia de alimentare si am pus motorina de iarna. Tot ca inainte sprituieste la injector putin scoate fum normal ca si cand ar merge, dar numa nu porneste.
Am sanse daca il tractez, sa porneasca sau sa n-are rost sa ma chinui?

Nu sunt un mare specialist in pompe de injectie dar iti spun parerea mea bazata pe ce am patit in decursul timpului!Pompa in linie are elementi!Elementii sunt actionati de un ax cu came!Revenirea elementilor la pozitia initiala dupa ce au fost inpinsi in sus de axa cu came se face de niste resoarte!Din cauza faptului ca a stat mult timp probabil au ruginit un pic si nu mai coboara de tot jos!si raman probabil undeva la jumatate de cursa sau mai jos!Si cand sunt iarasi inpinsi nu mai pompeaza cantitatea necesara de combustibil!Sanse ca pompa sa mearga fara sa fie demontata toatal spalata si centricubata din nou sunt mici!Cel mai bine scoate-o si du-te la banc cu ea!Acolo meseriasul va sti ce sa ii faca!


pus acum 12 ani
   
savo_stelyca
Membru Senior

Din: Giurgiu-Calugareni
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 488
Sa iei si injectoarele totodata la pompagiu!

Modificat de savo_stelyca (acum 12 ani)


pus acum 12 ani
   
Oldman
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 815
Eu as cam putea paria ca dupa actionarea opritorului a ramas cremaliera pe pozitia de debit 0 adica oprire motor. Pentru pornirea ulterioara ea trebuie sa fie pe pozitia de debit maxim, adica sprijinita pe opritorul de sub capacul sigilat din ultima poza. Eu l-as desface si as vedea daca cremaliera este la maxim stinga.
Daca nu te pricepi si te duci la pompagiu NU IL LASA SA UMBLE LA NICIUN REGLAJ, doar sa o deblocheze. Daca va fi cazul vei umbla dupa ce pompa va merge un pic si se va curata singura cu motorina ce trece prin ea. Toti pompagii care ii cunosc regleaza pompele cam ,,dupa miros'' pt ca sint pompe modele cunoscute care le-au facut de multe ori si stiu cum ies. 99% ca a ta nu prea au vazut... Ai mare grija totodata sa insemni si pozitia arborelui si pe cea a a pompei pe bloc si bineintes a axului pompei, ca sa fii scutit de eventuale surprize la remontare si sa scutesti reglaje din alea ,,parca mergea mai bine cu avans mai mare...sau mai mic ca prea scoate fum...'' Ca un alt sfat, deja cunoscut de multi care exploateaza diesele vechi cu motorina de acum - asta de ti se evapora de pe miini ca si benzina daca sufli pe ea - ar fi bine sa folosesti un litru de ulei de 2 timpi (de amestec) si chiar mai mult la 100 litri de motorina, protejeaza f mult pompa si injectoarele


pus acum 12 ani
   
autom
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1067
Nota 10 Dl Oldman! Ati explicat corect tot!  Merge bagat si uleiul cel mai ieftin in motorina. Chiar 5-6%. O sa aiba surpriza sa ii scada si consumul orar.

_______________________________________
"...Asadar pompierul nu alege sa salveze omul bun, in detrimentul omului rau, asadar pompierul se arunca in flacari, riscandu-si viata, pentru a salva in egala masura un criminal sau un sfant. O sa spuneti ca pompierul nu cunoaste mai inainte identitatea victimei, ca urmare este nevoit sa salveze pe toata lumea. Pai asta isi si propune pompierul, sa salveze pe toata lumea!"

pus acum 12 ani
   
doktor4carz
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 367
...

Modificat de doktor4carz (acum 12 ani)


pus acum 12 ani
   
utos
Membru Senior

Din: Maramures
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 689
In sfarsit o veste cat de cat imbucuratoare. Azi tragandu-l dupa ARO 10 a pornit intr-o portiune de 300 de metri, intai intr-un piston (stropea si motorina pe teava de evacuare, de tot m-o stropit) apoi in 2 si apoi in toate 4. 
Si acum iar o veste mai rea: la cald cand ii dau la automat aproape porneste, dar nu o ia. Scoate fum, face 2-3 explozii, dar numai nu o ia.

Pun si ceva poze

probleme pompa injectie sfarsit veste cat cat azi tragandu-l dupa aro pornit intr-o portiune 300

59.7KB


pus acum 12 ani
   
utos
Membru Senior

Din: Maramures
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 689
Una de ansamblu

probleme pompa injectie una ansamblu

43.7KB


pus acum 12 ani
   
utos
Membru Senior

Din: Maramures
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 689
Dupa ce l-am pornit si l-am lasat sa mearga 3 sfert de ora, am desfacut capacul de vizitare de la pompa de injectie. Surpriza: avea ceva alb dupa cum se vede in poza. Ce poate fi?

probleme pompa injectie dupa l-am pornit l-am lasat mearga sfert ora, desfacut capacul vizitare

63.8KB


pus acum 12 ani
   
utos
Membru Senior

Din: Maramures
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 689
Si acuma un film cu motoru

pus acum 12 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48290

utos a scris:

Dupa ce l-am pornit si l-am lasat sa mearga 3 sfert de ora, am desfacut capacul de vizitare de la pompa de injectie. Surpriza: avea ceva alb dupa cum se vede in poza. Ce poate fi?

Asta are ungere separata si trebuie bagat ulei separat in ea.
Ala alb e spuma, care se formeaza, atunci cand se amesteca uleiul cu apa.
Ai desfacut busonul ala lateral sa vezi cum e uleiul din partea de jos?
Probabil capacul ala lateral era neetans si stand afara a patruns apa de poaie in pompa si s-au blocat pistonasele.
Sfatul meu s-o dai jos si s-o speli dar fara s-o demontezi in bucati sau s-o dereglezi, doar fa-i o baie buna intr-o galeata cu benzinat, apoi monteaza-l la loc si baga-n ea ulei proaspat.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 12 ani
   
autom
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1067
Felicitari pentru utilaj!

Nu il mai chinui, asculta de ce spun oamenii astia si spor la treaba cu el!


_______________________________________
"...Asadar pompierul nu alege sa salveze omul bun, in detrimentul omului rau, asadar pompierul se arunca in flacari, riscandu-si viata, pentru a salva in egala masura un criminal sau un sfant. O sa spuneti ca pompierul nu cunoaste mai inainte identitatea victimei, ca urmare este nevoit sa salveze pe toata lumea. Pai asta isi si propune pompierul, sa salveze pe toata lumea!"

pus acum 12 ani
   
utos
Membru Senior

Din: Maramures
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 689
Mersi mult.
Vad ca filmul cu motorul nu a mers...


pus acum 12 ani
   
doktor4carz
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 367
...

Modificat de doktor4carz (acum 12 ani)


pus acum 12 ani
   
utos
Membru Senior

Din: Maramures
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 689

doktor4carz a scris:

Potzi sa il speli si cu mamaie...daca nu depui un efort sa introduci troashca intr-un spatziu incalzit, te chinui a paguba...

Daca nu ai posibilitatea sa o bagi la caldura, fa rost de o sursa de curent si de un foehn de 2500 de watt si incalzeshte local obiectul pina se usuca toata apa si gheatza de pe acolo...daca e corpul pompei cald bine, potzi executa dupaia orice operatziuni doreshti...

Ca exemplu...azi am avut pe cap una bucata motor inghetzat bocna...tot diesel. Doua prelungitoare, 3 kile de motorina, un tun de caldura de 20 de KW si 30 de minute a fost tot ce a trebuit sa rezolv problema... Bineintzeles ca l-am alimentat din bidon separat, bineintzeles ca nu am impins ca bou' o toroapa de 2 tone jumate in garaj...totul rezolvat la fatza locului. Scurt si la obiect.



Cand ai scule, totul pare usor, dar cand nu ai .... mai si improvizezi. Azi am spalat rezervorul, conductele, am introdus in circuit filtru de motorina (inainte nu avea), suflat in pompa de injectie, injectoare, apoi bagat motorina noua de la PECO.
Pana la urma tras umpic porneste, dupa aia o ia la cheie ( cu motorul cald).
S-ar putea sa fie poate ceva uzuri in pompa de injectie sau/si in injectoare? (asa o zis unu).

Daca ar fi vara cred ca o ia la cheie.

Modificat de utos (acum 12 ani)


pus acum 12 ani
   
ionutfoica93
Membru nou

Din: Com.Brezoaele.Jud.Dambovita
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 29
e pompa de injectie si diuzele injectoarelor,am patit si eu vara cu 445,pornea foarte greu dimineata si la cald pornea dar daca il lasam maimult de 10 min nu mai pornea,dadea sa porneasca da nu vroia,in cel mai rau caz incearca spray si vezi daca porneste,daca o ia du pompa si injectoarele la pompangiu

pus acum 12 ani
   
autom
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1067
Nu avea filtru de motorina in circuit?

_______________________________________
"...Asadar pompierul nu alege sa salveze omul bun, in detrimentul omului rau, asadar pompierul se arunca in flacari, riscandu-si viata, pentru a salva in egala masura un criminal sau un sfant. O sa spuneti ca pompierul nu cunoaste mai inainte identitatea victimei, ca urmare este nevoit sa salveze pe toata lumea. Pai asta isi si propune pompierul, sa salveze pe toata lumea!"

pus acum 12 ani
   
utos
Membru Senior

Din: Maramures
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 689
Inainte nu. Eu i-am pus.

pus acum 12 ani
   
autom
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1067
Pregateste-te sa schimbi elementii pompei de injectie!

_______________________________________
"...Asadar pompierul nu alege sa salveze omul bun, in detrimentul omului rau, asadar pompierul se arunca in flacari, riscandu-si viata, pentru a salva in egala masura un criminal sau un sfant. O sa spuneti ca pompierul nu cunoaste mai inainte identitatea victimei, ca urmare este nevoit sa salveze pe toata lumea. Pai asta isi si propune pompierul, sa salveze pe toata lumea!"

pus acum 12 ani
   
utos
Membru Senior

Din: Maramures
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 689
Da de ce? Is infundati sau i-o uzat mizeria din motorina+rezervor?

pus acum 12 ani
   
utos
Membru Senior

Din: Maramures
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 689

ionutfoica93 a scris:

e pompa de injectie si diuzele injectoarelor,am patit si eu vara cu 445,pornea foarte greu dimineata si la cald pornea dar daca il lasam maimult de 10 min nu mai pornea,dadea sa porneasca da nu vroia,in cel mai rau caz incearca spray si vezi daca porneste,daca o ia du pompa si injectoarele la pompangiu


Nici cu spray nu porneste, nu face nici o schimbare spray-ul.


pus acum 12 ani
   
autom
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1067
Elementii sunt conceputi pentru motorina filtrata. A ta fiind nefiltrata, a uzat elementii.

Cu spray, merge motorul pornit dar nu trebuie abuzat.


_______________________________________
"...Asadar pompierul nu alege sa salveze omul bun, in detrimentul omului rau, asadar pompierul se arunca in flacari, riscandu-si viata, pentru a salva in egala masura un criminal sau un sfant. O sa spuneti ca pompierul nu cunoaste mai inainte identitatea victimei, ca urmare este nevoit sa salveze pe toata lumea. Pai asta isi si propune pompierul, sa salveze pe toata lumea!"

pus acum 12 ani
   
Oldman
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 815
Daca nu porneste cu spray, atunci probabil ca nu mai are compresie, nu ca ar avea ceva injectia.

pus acum 12 ani
   
ionutfoica93
Membru nou

Din: Com.Brezoaele.Jud.Dambovita
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 29
si fara compresie tot o lua daca mergea cat de cat injectia,am vazut motoare de 445 care aruncau ulei pe esapament si tot porneau,este clar ca pompa de injectie si injectoarele sunt buba

pus acum 12 ani
   
autom
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1067
Aveti amandoi dreptate. Eu motorul de Aro il tin pornit la turatie joasa, numai cu spray-ul.

Cred ca sunt probleme la pompa de injectie.


_______________________________________
"...Asadar pompierul nu alege sa salveze omul bun, in detrimentul omului rau, asadar pompierul se arunca in flacari, riscandu-si viata, pentru a salva in egala masura un criminal sau un sfant. O sa spuneti ca pompierul nu cunoaste mai inainte identitatea victimei, ca urmare este nevoit sa salveze pe toata lumea. Pai asta isi si propune pompierul, sa salveze pe toata lumea!"

pus acum 12 ani
   
ionutfoica93
Membru nou

Din: Com.Brezoaele.Jud.Dambovita
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 29
ar mai fi o chestie,pompa de motorina sa nu bage

pus acum 12 ani
   
utos
Membru Senior

Din: Maramures
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 689

ionutfoica93 a scris:

si fara compresie tot o lua daca mergea cat de cat injectia,am vazut motoare de 445 care aruncau ulei pe esapament si tot porneau,este clar ca pompa de injectie si injectoarele sunt buba


Care-i chestia cu ulei pe esapament? Care-i cauza?


pus acum 12 ani
   
autom
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1067
Uzura excesiva la cilindrii/pistoane/segmenti.

_______________________________________
"...Asadar pompierul nu alege sa salveze omul bun, in detrimentul omului rau, asadar pompierul se arunca in flacari, riscandu-si viata, pentru a salva in egala masura un criminal sau un sfant. O sa spuneti ca pompierul nu cunoaste mai inainte identitatea victimei, ca urmare este nevoit sa salveze pe toata lumea. Pai asta isi si propune pompierul, sa salveze pe toata lumea!"

pus acum 12 ani
   
utos
Membru Senior

Din: Maramures
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 689
Inca o chestie sa ma lamuresc: vara sau la temperaturi mai mari 10 grade + sau mai mult porneste sau probelemele astea ale mele nu tin de temperatura?

pus acum 12 ani
   
ionutfoica93
Membru nou

Din: Com.Brezoaele.Jud.Dambovita
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 29
normal ca si temperatura conteaza,de ce mai pierzi timpul,da jos pompa si injectoarele si dute cu ele la un pompangiu si vezi clar ce are sau daca nu are

pus acum 12 ani
   
utos
Membru Senior

Din: Maramures
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 689
Ma duc imediat, acuma mecanicul ii in concediu (probleme de sanatate).

pus acum 12 ani
   
utos
Membru Senior

Din: Maramures
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 689
Pana la urma problema a fost compresia. I-am schimbat pistoanele + segmentii si tot asa l-am pornit azi. Tras dupa Aro. Ii drept ca porneste mai usor decat in iarna (pe o distanta mai scurta). Dupa ce-l pornesc odata, porneste la cheie, dar mai greu la relanti. Scoate si acuma ceva gaze pe epurator, dar mult mai putin ca inainte de a schimba pistoanele. Uzura mare la camasi nu are, ii normala. Segmentii si pistoanele au fost montate corect. Poate fi dereglata pompa de injectie sau o chestie de avans sau uzura, sau ii bun la fier vechi?

pus acum 12 ani
   
lica_lkw
Membru Senior

Din: Suceava
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 262

utos a scris:

Pana la urma problema a fost compresia. I-am schimbat pistoanele + segmentii si tot asa l-am pornit azi. Tras dupa Aro. Ii drept ca porneste mai usor decat in iarna (pe o distanta mai scurta). Dupa ce-l pornesc odata, porneste la cheie, dar mai greu la relanti. Scoate si acuma ceva gaze pe epurator, dar mult mai putin ca inainte de a schimba pistoanele. Uzura mare la camasi nu are, ii normala. Segmentii si pistoanele au fost montate corect. Poate fi dereglata pompa de injectie sau o chestie de avans sau uzura, sau ii bun la fier vechi?

Daca vorbesti de fier vechi nu cred ca este locul potrivit.Aici se fac masini din fier vechi nu se duce nimic la fier.Acum lasand gluma,daca ai rezolvat cu compresia,da pompa si injectoarele jos ,verifica-le si dupa vezi ce este de facut.Sigur aici ai o problema odata ce motorul acum are compresie.


pus acum 12 ani
   
ionutfoica93
Membru nou

Din: Com.Brezoaele.Jud.Dambovita
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 29
ai schimbat pistoanele si segmentii dar injectia tot nu ai facuto,la un motor dupa ce ii faci motorul e regula sa verifici si injectia

pus acum 12 ani
   
utos
Membru Senior

Din: Maramures
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 689
Problema ii ca asta care se ocupa de pompe de inj., nu-i extraordinar de bun din cate am auzit si citeam pe net ca daca ii dereglezi niste suruburi la ea o faci inutilizabila. De asta ma cam tem sa nu o ruinez...

Chestia cu fieru vechi ii asa numa. Am un Fiat putred care nu-l arunca acolo, d-apai tractorul...

Si din pacate, se mai si duc la fier vechi, nici aici nu scapa de REMAT INVEST, sau cum s-or numi.


pus acum 12 ani
   
lica_lkw
Membru Senior

Din: Suceava
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 262

utos a scris:

Problema ii ca asta care se ocupa de pompe de inj., nu-i extraordinar de bun din cate am auzit si citeam pe net ca daca ii dereglezi niste suruburi la ea o faci inutilizabila. De asta ma cam tem sa nu o ruinez...

Chestia cu fieru vechi ii asa numa. Am un Fiat putred care nu-l arunca acolo, d-apai tractorul...

Si din pacate, se mai si duc la fier vechi, nici aici nu scapa de REMAT INVEST, sau cum s-or numi.

Nu ai trecuta locatia in profil da nu cred ca esti asa izolat sa ai un singur pompagiu in zona si ala slab.Suruburile cum se deregleaza asa se pot si regla dar nu cred ca va fi vorba doar de atat.Poti sa o duci doar pentru diagnoza sa vezi debit,presiune,la fel verifica si injectoarele.Apoi in poze vad o banala pompa in linie nimic extraordinar sa necesite docent in injectie .Trebui sa faci ceva ca buba e clar in injectie.Succes si tine-ne la curent!


pus acum 12 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la