CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA.
CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA.
FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj
Pagini: 1
vio16
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 898
Va prezint regina mea : Renault 16 an fabricatie 1968, unic proprietar, auto tinuta numai in garaj neincalzit, nu a fost scoasa iarna niciodata pe strada, completa, toate piesele originale, caroseria in stare foarte buna(a fost necesar sa se refaca zona bateriei de acumulator), baterie reincarcata, fara accident, avarii minore la caroserie, interior in stare perfecta, inclusiv huse protectie. Piese de schimb. Caiete de "bord" in care au fost notate datele la care s-a facut alimentarea cu benzina, cantitatea, consumul mediu, lucrari de intretinere.
Am refacut vopseaua si niste lucrari minore la partea mecanica.
31.2KB
_______________________________________ Renault 16 1968 Renault 10 1965-in curs de restaurare Volvo 121S-in asteptare Mini Cooper- in vis
pus acum 12 ani
vio16
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 898
inca o poza....
41.2KB
_______________________________________ Renault 16 1968 Renault 10 1965-in curs de restaurare Volvo 121S-in asteptare Mini Cooper- in vis
pus acum 12 ani
vio16
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 898
si inca...
31.2KB
Modificat de vio16 (acum 12 ani)
_______________________________________ Renault 16 1968 Renault 10 1965-in curs de restaurare Volvo 121S-in asteptare Mini Cooper- in vis
pus acum 12 ani
vio16
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 898
...
41.6KB
_______________________________________ Renault 16 1968 Renault 10 1965-in curs de restaurare Volvo 121S-in asteptare Mini Cooper- in vis
pus acum 12 ani
atti.thehun
Membru Senior
Din: Mures
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 736
Masina arata super. Felicitari pentru achizitie
_______________________________________ Sometimes old it worth gold.
pus acum 12 ani
otty92traby
Membru Senior
Din: Petrila
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 315
Superba masina,felicitari pt achizitie !
pus acum 12 ani
Liviu-Florin
Membru Senior
Din: Suceava
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 2253
Fara cuvinte! Si are o culoare care o avantajeaza perfect! Felicitari pentru achizitie si cat mai multi km fara probleme!
pus acum 12 ani
YoKoMy
Reporter de teren
Din: Resita
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5289
Superba masina !
_______________________________________ Schimb/Cumpar embleme sau scrisuri auto.
pus acum 12 ani
aditzu
Membru Senior
Din: Tg-Jiu
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 554
nu gasesti multe masini sa arate atat de bine,felicitari
Modificat de aditzu (acum 12 ani)
pus acum 12 ani
vio16
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 898
Vopseaua originala era pe baza de emaur si vopseaua noua pe baza de apa. A fost necesara slefuirea vopselei originale si aplicare a doua straturi de vopsea de neutralizare. Am cautat o nuanta cat mai apropiata de original si am gasit albastru cod IU0465din gama culori speciale Spies Hecker.
_______________________________________ Renault 16 1968 Renault 10 1965-in curs de restaurare Volvo 121S-in asteptare Mini Cooper- in vis
pus acum 12 ani
vio16
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 898
Atasez Atestatul de vehicul istoric.
30.6KB
_______________________________________ Renault 16 1968 Renault 10 1965-in curs de restaurare Volvo 121S-in asteptare Mini Cooper- in vis
pus acum 12 ani
sk100it
Membru Senior
Din: bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2455
nu am cuvinte.adevarata bijuterie.e cumva cea din dr lister?mi-e asa cunoscuta masinuta
pus acum 12 ani
toni-peste
Membru Senior
Din: Sibiu
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 382
Bravos!
pus acum 12 ani
vio16
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 898
Masina a avut un singur proprietar care a locuit in Bucuresti pe str. Dr Pasteur nr 20 deci f aproape de Dr Lister.
_______________________________________ Renault 16 1968 Renault 10 1965-in curs de restaurare Volvo 121S-in asteptare Mini Cooper- in vis
pus acum 12 ani
sorin100
Membru Senior
Din: pitesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 3675
cat te.a costat atestatul k urmeaza sa atestez si eu o dacie 1300
_______________________________________ m461 '74 under construction 2x dacia 1100 1300 '71 epoca gaz 69A
pus acum 12 ani
vio16
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 898
Taxa este de 200 euro la curs BNR din ziua platii. Vezi procedura pe
_______________________________________ Renault 16 1968 Renault 10 1965-in curs de restaurare Volvo 121S-in asteptare Mini Cooper- in vis
pus acum 12 ani
bond 007
Membru Senior
Din: Slatina
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 312
vio16 a scris:
Va prezint regina mea : Renault 16 an fabricatie 1968, unic proprietar, auto tinuta numai in garaj neincalzit, nu a fost scoasa iarna niciodata pe strada, completa, toate piesele originale, caroseria in stare foarte buna(a fost necesar sa se refaca zona bateriei de acumulator), baterie reincarcata, fara accident, avarii minore la caroserie, interior in stare perfecta, inclusiv huse protectie. Piese de schimb. Caiete de "bord" in care au fost notate datele la care s-a facut alimentarea cu benzina, cantitatea, consumul mediu, lucrari de intretinere.
Am refacut vopseaua si niste lucrari minore la partea mecanica.
Felicitari vio pt masina arata super bine.Sa stapanesti sanatos si sa ai parte de ea. Ps:esti din Bucuresti ca am avazut ca ai la masina nr rosii de bucuresti.Daca esti din Bucuresti cand ne putem intalni sa vad si eu masina??
_______________________________________ Pasionat dupa masini vechi
pus acum 12 ani
Liviu-Florin
Membru Senior
Din: Suceava
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 2253
Si cu atestat....bravo! Felicitari!
pus acum 12 ani
alex-mun
Membru Senior
Din: Constanta
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1929
MAAAAAA , m-a lasat fara aer , felicitari este cu adevarat un bibelou
pus acum 12 ani
vio16
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 898
Sunt din Bucuresti si dupa ce va da coltul ierbii mi-ar face placere sa ne intalnim sa ne cunoastem personal si sa facem o plimbare la sosea cu regina. Pana atunci caut o persoana capabila sa imi regleze carburatorul deoarece are un consum cam maricel.
34.9KB
_______________________________________ Renault 16 1968 Renault 10 1965-in curs de restaurare Volvo 121S-in asteptare Mini Cooper- in vis
pus acum 12 ani
gherghin nicolae
Membru Senior
Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320
Ce inseamna consum maricel ?
pus acum 12 ani
vio16
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 898
15-16l/100 km la mers in oras, duminica cu circulatie redusa pe trasee din nordul orasului cu viteza 60-70 km/h.
_______________________________________ Renault 16 1968 Renault 10 1965-in curs de restaurare Volvo 121S-in asteptare Mini Cooper- in vis
pus acum 12 ani
gherghin nicolae
Membru Senior
Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320
E mult. Eu sint vecin cu Profesorul care are Renault-ul 16 visiniu , HD -01 ULS , care a participat la intilnirea din Franta. Are o multime de piese noi si se pricepe foarte bine la acest tip de masina. Insa este mai greu de gasit prin tara , pentru ca lucreaza in Italia ca profesor. Daca pot , iau legatura cu el si va spun. Are multe postari pe forumul dedicat Renault 16 .
Horia Bendea se numeste domnul profesor .
Modificat de gherghin nicolae (acum 12 ani)
pus acum 12 ani
dxx
Membru Activ
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 173
la automarcus in curte sunt baietii de la carbotest
il face brici pe tester costa in jur de 170 ron sau daca te intelegi cu ei ti l trec ca fiind de dacie si e mai ieftin
cand aveam 1300 dadeau jos carburatorul,ilpuneau pe tester dupa ce il curatau, il montau pe masina si dadeau cheie.nu ii mai faceau nici un reglaj. masina consuma 9 in conditii de oras spor
pus acum 12 ani
vio16
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 898
Sunt activ pe forumul renault 16, deci am citit tot ce a scris dl Bendea. Dumnealui este f priceput la mecanica si f abil de a gasi solutii de inlocuire a pieselor originale. Eu incerc sa mentin masina cu cat mai multe piese originale, deci nu imi pot permite luxul(sau sacrilegiul) de a monta un carburator de 1300. Ideea cu carbotestul este foarte buna;sincer nu m-am gandit ca mai exista acea instalatie. Personal am fost prieten cu Dan Ionescu(zis Japonezu), tanarul inginer care a construit si exploatat instalatia de reglat carburatoare din serviceul Pantelimon. Se reglau pe timpul lui Ceausescu mai ales carburatoare pentru Oltcit si Lada Imediat dupa revolutie, m-a apucat febra privatizarii si prima idee care mi-a venit a fost sa ma asociez cu Japonezu sa reglam carburatoare. Raspunsul lui m-a demolat : "Eu nu mai am nevoie de tester. Am capatat atata experienta ca le fac dupa ureche!"
39KB
_______________________________________ Renault 16 1968 Renault 10 1965-in curs de restaurare Volvo 121S-in asteptare Mini Cooper- in vis
pus acum 12 ani
dxx
Membru Activ
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 173
du te acolo
sigur ca iti va conveni
pus acum 12 ani
gherghin nicolae
Membru Senior
Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320
Nu stiu ce carburator are pe masina. Nu cred ca are de Dacie , pentru ca si masina dinsului arata foarte bine. Tot asa , este re- vopsita (deci nu are culoarea originala nici a lui nici a dvs.)
pus acum 12 ani
dxx
Membru Activ
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 173
nu stiu ce carb are pe masina dar nu conteaza
acolo se regleaza orice tip de carburator.
m am referit la faptul ca daca se intelege cu baietii poate sa l plateasca la pret de cel de dacie.
pus acum 12 ani
gherghin nicolae
Membru Senior
Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320
Eu am inteles acest aspect , e bine de stiut . Multumesc in numele celor care vor apela la serviciile lor.
pus acum 12 ani
doktor4carz
Pe lista neagra
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 367
...
Modificat de doktor4carz (acum 12 ani)
pus acum 12 ani
vio16
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 898
Da, are soc manual.
_______________________________________ Renault 16 1968 Renault 10 1965-in curs de restaurare Volvo 121S-in asteptare Mini Cooper- in vis
pus acum 12 ani
doktor4carz
Pe lista neagra
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 367
...
Modificat de doktor4carz (acum 12 ani)
pus acum 12 ani
vio16
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 898
Problema carburatorului am rezolvat-o intr-un fel in care numai Dumnezeu stie : am primit de la voi ideea de a merge la carbotest. Ceva ma tinea si nu m-am inghesuit. Dupa vreo doua saptamani de tergiversare, imi telefoneaza un vechi prieten care ma roaga sa ii fac o polita casco la masina pe care a cumparat-o. Ne-am inteles asupra ofertei de asigurare si am trecut la fapte, respectiv masina trebuia fotografiata. Prietenul Jenica imi comunica cam cu juma de glas ca masina s epoate fotografia la un service in satul Clinceni(vreo 4 km de centura Bucurestiului). Nu am ezitat, chiar daca deranjul parea disproportionat cu marimea primei de asigurare si a comisionului. La service m-am inprietenit cu proprietarul, dl Tavi mare pasionat de off-road, caruia i-am povestit de problema mea. Replica a venit pe loc: - La noi in atelier lucreaza mos Karol, poate ultimul carburatorist din Bucuresti. Vino maine dupa amiaza cu un "Decarburol". M-am prezentat cu diluantul si am savurat vreme de vreo patru ore stilul de lucru a lui mos Karol, meserias adevarat, absolvent al Scolii de arte si meserii din Tg Mures. Atentie pentru detalii, lucru conform fisei tehnologice, rabdare, povestiri despre vremuri frumoase si oameni deosebiti. Rezultatul este ca masina porneste pe orice vreme la prima cheie, folosesc socul manual minimum necesar in functie de temperatura exterioara, relantiul este reglat ca la carte la 625 rot/min, gazele de esapament nu au nici un miros, motorul merge foarte linistit, consumul este aprox 8-8,5 la suta. Acest consum se datoreaza pierderilor de benzina de la pompa(pe care am reparat-o cu ajutorul sfaturilor primite de la colegii de pe forum) si a evacuarii care nu este in starea originala. Am procurat niste marfa de "contrabanda" : toba esapament (NOUA), bascule inferioare ( CU BUCSE NOI ), colt bara dreapta fata(arata mai bine ca cel de pe masina). Am fost asa de fericit ca am gasit basculele. incat am zis sa le ofer o sablare. Atelierul de sablare l-am gasit tot cu ajutorul colegilor de pe forum, ocazie cu care le multumesc. Mai importanta este legatura care ne uneste prin pasiunea comuna, chiar fara sa ne cunoastem personal. Asta este unul din functiile importante ale acestui forum.
36.7KB
_______________________________________ Renault 16 1968 Renault 10 1965-in curs de restaurare Volvo 121S-in asteptare Mini Cooper- in vis
pus acum 12 ani
vio16
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 898
iata si verso
51.6KB
_______________________________________ Renault 16 1968 Renault 10 1965-in curs de restaurare Volvo 121S-in asteptare Mini Cooper- in vis
pus acum 12 ani
zaharie
Membru Senior
Din: petrila hunedoara
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1012
superba masinuța,impecabilă,felicitările mele si toată considerația mea.
pus acum 12 ani
karmann
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 347
imi poti spune si mie, te rog, unde este atelierul de sablare? multumesc anticipat
pus acum 12 ani
zaharie
Membru Senior
Din: petrila hunedoara
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1012
vio16 a scris:
Atasez Atestatul de vehicul istoric.
pentru a atesta istoric un autovehicol, trebuie să fi membru retromobil?
pus acum 12 ani
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
zaharie a scris:
vio16 a scris:
Atasez Atestatul de vehicul istoric.
pentru a atesta istoric un autovehicol, trebuie să fi membru retromobil?
Nu, dar te costa dublu atestatul. 100 euro, in loc de 50 euro.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
pus acum 12 ani
vio16
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 898
Atelierul de sablare se afla in incinta fostei fabrici IOR 2 de pe Bdul Teodor Paladi.
_______________________________________ Renault 16 1968 Renault 10 1965-in curs de restaurare Volvo 121S-in asteptare Mini Cooper- in vis
pus acum 12 ani
vio16
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 898
Cred ca este bine de stiut toate variantele : Varianta 1 : autoturism neinmatriculat in Ro, cazul meu deoarece auto fusese radiata din oficiu de politie; avand in vedere ca nu reuseam sa reglez carburatorul, frana era putin dezechilibrata pe spate, ceva scapari de gaze la evacuare am optat ptr varianta asta ca sa nu am probleme la RAR. Varianta 2 : autorurism inmatriculat in Ro, 100 euro Varianta 3 : varianta 2 si daca esti membru Retromobil (taxa inscriere 20 euro si cotizatie 30 euro) de minim 6 luni costa 50 euro, adica in final 100 euro.
_______________________________________ Renault 16 1968 Renault 10 1965-in curs de restaurare Volvo 121S-in asteptare Mini Cooper- in vis
pus acum 12 ani
karmann
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 347
vio16 a scris:
Atelierul de sablare se afla in incinta fostei fabrici IOR 2 de pe Bdul Teodor Paladi.
multumesc inca odata ai si un nr de telefon sau o persoana de contact?
pus acum 12 ani
karmann
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 347
multumesc inca odata ai si un nr de tel sau o persoana de contact?
scuze pentru postare dubla
Modificat de karmann (acum 12 ani)
pus acum 12 ani
vio16
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 898
Andrei 0745/546757
_______________________________________ Renault 16 1968 Renault 10 1965-in curs de restaurare Volvo 121S-in asteptare Mini Cooper- in vis
pus acum 12 ani
knx
Membru Senior
Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3319
Frumoasa piesa, insa eu nu as cumpara piese care contin cauciuc si sunt vechi, pentru ca in timp cauciucul imbatraneste, si daca se monteaza piesa respectiva, va tine foarte putin. Sunt patit cu asa ceva, am cumparat un set de bucsi noi, de pe vremuri, desii pareau a fi foarte ok, in scurt timp dupa montaj, cauciucul s-a sfaramat, si s-a crapat urat.
_______________________________________ Lada 1500 under construction ! Nu toate masinile vechi merita sa fie rable !
pus acum 12 ani
vio16
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 898
Dreptate ai, dar nu prea mai sunt alte solutii: bucse de bascula nu se mai fac si de aceea trebe sa ne multumim cu cele vechi. La basculele astea, cica bucsele sunt noi.
_______________________________________ Renault 16 1968 Renault 10 1965-in curs de restaurare Volvo 121S-in asteptare Mini Cooper- in vis
pus acum 12 ani
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Bine, faza e ca ce zice knx, e ce a experimentat el cu piesele rusesti de Lada, care se sfarama daca se inbatranesc. Sa nu uitam ca piesele din cauciuc la Daciile vechi (cu piese frantuzesti), au tinut minim 7-8 ani, fara sa fie nevoie de reparatii, iar cele cumparate acuma, se fac praf de doua ori pe an, daca circuli mult si le schimbi tot timpul. Banuiesc, ca e si interes comercial, ca sa aibe vanzari mai mari! Piesele din cauciuc (bucsi, garnituri de frana, burdufe de planetara, furtune de frana) ma dispera si pe mine, ca anual le schimb pe ambele Dacii. Dar e bine ca macar mai exista.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
pus acum 12 ani
vio16
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 898
Regina a ajuns intre timp vedeta :
.be
_______________________________________ Renault 16 1968 Renault 10 1965-in curs de restaurare Volvo 121S-in asteptare Mini Cooper- in vis
pus acum 11 ani
cv2adi
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
vio16 a scris:
Regina a ajuns intre timp vedeta :
.be
Felicitári , foarte buná initiativá si bun videoclip ! Ce altceva ar merita sá fie vedetá dacá nu o reginá ???? Foarte drágut clipul.Imi place mult ! Tráiascá regina !(si proprietarul )
pus acum 11 ani
vio16
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 898
Producatorul acestei reclame a regizat filmul "Tatal fantoma" (Premiului special la Festivalul de Film Internaţional Almaty "Shaken's Stars" 2012).
_______________________________________ Renault 16 1968 Renault 10 1965-in curs de restaurare Volvo 121S-in asteptare Mini Cooper- in vis
pus acum 11 ani
vio16
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 898
Cu ocazia implinirii a 3ani 4 luni si 28 de zile de la achizitionarea primei masini clasice, fac o invitatie publica catre toti cei interesati sa ne bucuram impreuna! Orice iubitor al Reginei soselelor este invitat la plimbare impreuna cu copii, sotia, persoana draga! Sambata 06.09.14, duminica 07.09.14 si luni 08.09.14 vor avea loc lucrari de up-grade si nu pot fi programate intalniri sau plimbari. Prefer sa ma anuntati de intentiile voastre la telefon 0722/624353, pentru a nu fi luat prin surprindere
_______________________________________ Renault 16 1968 Renault 10 1965-in curs de restaurare Volvo 121S-in asteptare Mini Cooper- in vis
pus acum 10 ani
cristi_lupsa
Membru Senior
Din: Buzău
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1174
Atunci, daca am face o plimbare "in coloana", cu doua R16 prin Bucuresti.... de exemplu duminica 28.09? Evident, invitam cat mai multi posesori, nu numai de "Regine".
_______________________________________ "Regina" - Renault 16 1967 "Arabela" - Skoda 1000MB 1969 - in curs de restaurare "Julieta" - Alfa Romeo Giulia Super Ti 1965 - in curs de restaurare "Caroline" - Renault 16 TS 1973 - m-am apucat si de asta... ”Michiko” - Toyota Corona Deluxe 1968 - ... si de asta.... ..... caut, caut, poate ma "impiedic" de un DS
pus acum 10 ani
vio16
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 898
Ar fi tare frumos sa-l mobilizam pe Tiberiu si pe Virgil si sa facem o demonstratie de frumusete prin capitala. Te inscrii la Memorialul Giurgiu? Pregatesc o surpriza, care sper sa fie gata pana joi.
46.9KB
_______________________________________ Renault 16 1968 Renault 10 1965-in curs de restaurare Volvo 121S-in asteptare Mini Cooper- in vis
pus acum 10 ani
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
vio16 a scris:
Ar fi tare frumos sa-l mobilizam pe Tiberiu si pe Virgil si sa facem o demonstratie de frumusete prin capitala. Te inscrii la Memorialul Giurgiu? Pregatesc o surpriza, care sper sa fie gata pana joi.
E chiulasa de R16 TX? R16-le cum ai tu, nu avea chiulasa din asta "tip Gordini", doar pe R16 TX, R17TS, R18 TS/GTS, Fuego TS/GTS si pe R20TS era. Arata la fel, ca ala de Fuego. Iti mai trebuiesc si galeriile de admisie si de evacuare, carburator dublu corp Weber 32 DARA si ar trebui schimbata si axa cu came ca la asta pompa de benzina este pe chiulasa iar la ala vechi pe lateralul blocului motor, plus ca si diagrama de distributie este alta. Plus ca motorul tau de 1470 cmc are alezaj de 77 mm, iat alalalt de 1647 cmc are de 79 mm. Dar cred ca poti pune chiulasa asta si pe ala, dar mai intai trebuie calculat raportul de compresie, ca sa nu iasa prea comprimat.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
pus acum 10 ani
cristi_lupsa
Membru Senior
Din: Buzău
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1174
@vio Excelenta idee.... 4 R16 in parada! Hai ca ne auzim la telefon maine. @Misu Asta pare a fi chiulasa de TX 1565cmc
_______________________________________ "Regina" - Renault 16 1967 "Arabela" - Skoda 1000MB 1969 - in curs de restaurare "Julieta" - Alfa Romeo Giulia Super Ti 1965 - in curs de restaurare "Caroline" - Renault 16 TS 1973 - m-am apucat si de asta... ”Michiko” - Toyota Corona Deluxe 1968 - ... si de asta.... ..... caut, caut, poate ma "impiedic" de un DS
pus acum 10 ani
vio16
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 898
Da, e chiulasa de TX. Axa cu came de TX are unghiurile mai mari decat la TL si TS. Sporul de putere este de 10CP fata de TS dar performantele dinamice sunt foarte apropiate. Singura smecherie la TX fata de TS este ca are treapta a 5a, deci la mers pe autostrada sta in ture mai putine. nici macar viteza maxima nu prea iese la TX asa cum e la cartea tehnica. Blocul e identic. Motorul de 1470 cmc are alezaj de 76, cel de TS are 77 iar TX-ul are 79. Deocamdata a crapat blocul asa ca experienta continua....
_______________________________________ Renault 16 1968 Renault 10 1965-in curs de restaurare Volvo 121S-in asteptare Mini Cooper- in vis
pus acum 10 ani
oldtimercraiova
Pe lista neagra
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1455
Foarte frumoasá !!
pus acum 8 ani
vladut
Membru Senior
Din: Targoviste-Dambovita
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 403
Felicitari! ai facut o achizitie super ,multi km fara evenimente