CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
swiss_virginia la Simpatie.ro
Femeie
25 ani
Cluj
cauta Barbat
27 - 54 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Coltul Tehnic / Probleme ambreiaj tractor Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini: 1
utos
Membru Senior

Din: Maramures
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 689
Haideti ca va mai dau de dezbatut inca un subiect: la un tractor de 45 CP, ambreiajul (monodisc uscat, actionat cu parghii) cateodata cupleaza cateodata nu (prinde si nu prinde). Ce probleme pot fi? Mari, mici?

Multumesc anticipat


pus acum 12 ani
   
mihaai
Membru Senior

Din: Modena- Tirgu Neamt
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1025
Pai este de vazut ...daca atunci cind este cuplat face zgomot nu ...ai tras de el ...mai multa explicatii

_______________________________________
Puterea este nimic fara control .

pus acum 12 ani
   
otty92traby
Membru Senior

Din: Petrila
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 315

utos a scris:

Haideti ca va mai dau de dezbatut inca un subiect: la un tractor de 45 CP, ambreiajul (monodisc uscat, actionat cu parghii) cateodata cupleaza cateodata nu (prinde si nu prinde). Ce probleme pot fi? Mari, mici?

Multumesc anticipat


Asta se intampla cand ii cald motorul sau rece ?


pus acum 12 ani
   
utos
Membru Senior

Din: Maramures
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 689
Mai multe lucruri din pacate nu stiu...
La cald ce poate fi?
Dar la rece?
M-ar interesa piesele care pot fi cu probleme sa vad cat ar costa reparatia.

Deci intra in viteza si cateodata cand lasi pedala de ambreiaj cupleaza, cateodata nu (si nu pleaca de loc).

Modificat de utos (acum 12 ani)


pus acum 12 ani
   
dexter
Membru Activ

Din: PLOIESTI
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 168

utos a scris:

Mai multe lucruri din pacate nu stiu...
La cald ce poate fi?
Dar la rece?
M-ar interesa piesele care pot fi cu probleme sa vad cat ar costa reparatia.

Deci intra in viteza si cateodata cand lasi pedala de ambreiaj cupleaza, cateodata nu (si nu pleaca de loc).


este foarte poibil sa iti trebuiasca un disc de ambreiaj.
cred ca cel mai cinstit e sa verifici sistemul de debraiere si dc asta e ok cred ca tre sa umbli la ambreiaj.stiu este de munca.


_______________________________________
Nici o fapta buna nu ramane nepedepsita.
Exceleaza in ceeea ce faci , gandeste si vei fi inlocuit intrucat prezinti un pericol.

pus acum 12 ani
   
mihaai
Membru Senior

Din: Modena- Tirgu Neamt
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1025
Ar putea sa fie mai multe probleme :
niturile de la ferodourile amreiajului sa se fi forfecat si din cauza asta din cind in cind "prinde"
piese cu caneluri pe care este prins ambreiajul sa se invirta in discul de ambreiaj
caneluri rupte
placile de presiune arse la suprafata si in felul asta tinde sa patineze chiar daca abreiajul este bun
multa mizerie "ulei sau alte cele"
corpuri straine intre placa de presiune si ambreiaj
probleme cu sistemul de debraiere...imbinajele de la axul pedalei de ambreiaj sa se invirta una in alta.....sau
DESFA TRACTORUL SI VEZI CE ARE
     


_______________________________________
Puterea este nimic fara control .

pus acum 12 ani
   
otty92traby
Membru Senior

Din: Petrila
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 315
La cald sa patineze din cauza uleiului sa iti piarda uiei pe undeva si sa fie discul inbibat in ulei ,cat ii race trage bn dar dupa ce se incalzeste incepe sa patineze tot din cauza uleiului .Ma gandesc o o fii si asta o varianta eu am patit la trabant,cand era rece tragea bn dupa ce mergeam vreo 10 km abea urcam o panta mica,

pus acum 12 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

utos a scris:

Mai multe lucruri din pacate nu stiu...
La cald ce poate fi?
Dar la rece?
M-ar interesa piesele care pot fi cu probleme sa vad cat ar costa reparatia.

Deci intra in viteza si cateodata cand lasi pedala de ambreiaj cupleaza, cateodata nu (si nu pleaca de loc).


Eu zic altceva. Axul furcii de ambreiaj este inbacsit si strange in carcasa de ambreiaj.
Si cateodata nu revine parghia la loc dupa ce lasi ambreiajul si rulmentul de presiune apasa in continuare placa de presiune si dupa ce lasi pedala.
Iar la cald cand se incalzeste motorul, si carcasa de ambreiaj se mai incalzeste siv atunci axul isi mai da drumul si atunci mai functioneaza. Asta ar fi cea mai logica explicatie, daca face fite din astea ca merge, apoi brusc patineaza si nu mai merge.
Da cu WD40 axul parghiei, ca ala intra peste tot si probabil isi va da drumul... iar daca nu-si da drumul, va trebui s-o demontezi si s-o cureti separat piesele demontate.

Dar vezi, ca s-ar putea sa nu fie ambreiajul.
S-ar putea sa ai pinioane sau axe canelate mancate in cutie!

Cel mai bine, sa demontezi, si sa vezi efectiv care-i baiul.
Iar costurile reparatiei, nu o poti estima, pana cand nu vezi ce piese sunt efectiv stricate!


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 12 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la