CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA.
CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA.
FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
|
Lista Forumurilor Pe Tematici
|
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login
POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
Nu sunteti logat.
|
Nou pe simpatie: lavinia.monica pe Simpatie
| Femeie 24 ani Timis cauta Barbat 26 - 67 ani |
|
Komissar
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1055
|
|
Cititi si va minunati ... Hotia atinge noi culmi !
|
|
pus acum 12 ani |
|
vranceanu
Moderator
Din: Pascani
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 3983
|
|
Pai ne cam meritam soarta ! Nu stiu si nici nu i-mi vine sa cred ca s-a ajuns pana acolo. Eu cel putin am trait pe viu o asemenea situatie atunci cand s-a facut ,,curatenie'' la Depoul de locomotive Pascani unde erau cel putin 100 de locomotive cu aburi ,care pana in '90 erau proprietatea MAPN.Am copilarit in acest loc,m-am jucat copil fiind aproape in toate aceste minuni mecanice si erau ,va rog sa ma credeti din toate generatiile inclusiv multe facute la RESITA .Imediat dupa ,,revolutie''in timp ce era ministru al transporturilor ,actualul eminent ,,presedinte'' care se cam pricepe la fier vechi (flota navala) a emis o tampenie de lege prin care atelierele CFR Pascani se vor trunchia si se vor imparti pe categorii in functie de necesitati.De subliniat este ca la un moment dat in Atelierele CFR Pascani acestea incluzand IMMR Pc si Depoul de locomotive lucrau aprox . 8000 de oameni (acum sunt max 400 din care50% sunt capi )Drept urmare toate locomotivele stocate inclusiv cateva zeci de vagoane de multe modele si din multe timpuri au ajuns la fier vechi si ,,executate"". Pai daca o tara care se considera membra UE,NATO,etc ajunge la cateva sute de tone de fier istoric in timp ce tiganii din strehaia sau din alte parti au sute de tone de ,,mertane si aur'' iar noi stam si privim ce se intampla fara sa putem interveni in vre-un fel ... Ca sa vedeti un mic exemplu despre cum se mai fura : Mentionez ca in aca perioada eu lucram ca sofer la IMMR si am carat la ordin cateva sute de tone de motorina ,,cu dedicatie''inclusiv acelui comandant Pol TF.Si atunci ce sa mai zicem de ,,fierul vechi''.
Modificat de vranceanu (acum 12 ani)
_______________________________________ ,,Nu lasa pe maine ce poti face azi . Lasa pe poimaine ca poate nu mai trebuie''
|
|
pus acum 12 ani |
|
vio16
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 898
|
|
Sunt inginer de cai ferate. Am lucrat la CFR toata perioada stagiului.
Romania a avut una din primele uzine producatoare de locomotive din lume. Am avut proiectanti de top pentru locomotive cu abur. Am fost o fosta modiala in domeniu. Daca nu ne ingrijim de istoria noatra, se numeste crima.
_______________________________________ Renault 16 1968 Renault 10 1965-in curs de restaurare Volvo 121S-in asteptare Mini Cooper- in vis
|
|
pus acum 12 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
Ce va mai mirati? In tara asta s-o taiat tot si totul a fost devastat si vandut! E mare foamea de imbogatire al parvenitilor care fac afaceri cu fier.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 12 ani |
|