CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
lavinia.monica pe Simpatie
Femeie
24 ani
Timis
cauta Barbat
26 - 67 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Discutii libere / Muzeul locomotivelor din Resita in pericol :( Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini: 1
Komissar
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1055

Cititi si va minunati ...  Hotia atinge noi culmi !


pus acum 12 ani
   
vranceanu
Moderator

Din: Pascani
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 3983
Pai ne cam meritam soarta ! Nu stiu si nici nu i-mi vine sa cred ca s-a ajuns pana acolo. Eu cel putin am trait pe viu o asemenea situatie atunci cand s-a facut ,,curatenie'' la Depoul de locomotive Pascani unde erau cel putin 100 de locomotive cu aburi ,care pana in '90 erau proprietatea MAPN.Am copilarit in acest loc,m-am jucat copil fiind aproape in toate aceste minuni mecanice si erau ,va rog sa ma credeti din toate generatiile inclusiv multe facute la RESITA .Imediat dupa ,,revolutie''in timp ce era ministru al transporturilor ,actualul eminent ,,presedinte'' care se cam pricepe la fier vechi (flota navala) a emis o tampenie de lege prin care atelierele CFR Pascani se vor trunchia si se vor imparti pe categorii in functie de necesitati.De subliniat este ca la un moment dat in Atelierele CFR Pascani  acestea incluzand IMMR Pc si Depoul de locomotive lucrau aprox . 8000 de oameni (acum sunt max 400 din care50% sunt capi )Drept urmare toate locomotivele stocate  inclusiv cateva zeci de vagoane de multe modele si din multe timpuri au ajuns la fier vechi si ,,executate"". Pai daca o tara care se considera membra UE,NATO,etc ajunge la cateva sute de tone de fier istoric in timp ce tiganii din strehaia sau din alte parti au sute de tone de ,,mertane si aur'' iar noi stam si privim ce se intampla fara sa putem interveni in vre-un fel ...
Ca sa vedeti un mic exemplu despre cum se mai fura :
Mentionez ca in aca perioada eu lucram ca sofer la IMMR si am carat la ordin cateva sute de tone de motorina ,,cu dedicatie''inclusiv acelui comandant Pol TF.Si atunci ce sa mai zicem de ,,fierul vechi''.

Modificat de vranceanu (acum 12 ani)


_______________________________________
,,Nu lasa pe maine ce poti face azi . Lasa pe poimaine ca poate nu mai trebuie''

pus acum 12 ani
   
vio16
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 898
Sunt inginer de cai ferate. Am lucrat la CFR toata perioada stagiului.

Romania a avut una din primele uzine producatoare de locomotive din lume. Am avut proiectanti de top pentru locomotive cu abur. Am fost o fosta modiala in domeniu.
Daca nu ne ingrijim de istoria noatra, se numeste crima.


_______________________________________
Renault 16 1968
Renault 10 1965-in curs de restaurare
Volvo 121S-in asteptare
Mini Cooper- in vis

pus acum 12 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Ce va mai mirati? In tara asta s-o taiat tot si totul a fost devastat si vandut!
E mare foamea de imbogatire al parvenitilor care fac afaceri cu fier.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 12 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la