CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA.
CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA.
FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
|
Lista Forumurilor Pe Tematici
|
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login
POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
Nu sunteti logat.
|
Nou pe simpatie: GeorgianaBC la Simpatie.ro
| Femeie 23 ani Bacau cauta Barbat 28 - 80 ani |
|
Liviu M
Membru Senior
Din: Targoviste
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1016
|
|
Acum 2 ani am montat un radiator de OLTCIT SPECIAL (pentru ca radiatorul de OLTCIT CLUB este pe un circuit de 2,7bar). Nu mi-a placut de la inceput ca daca suflam prin el nu aveam debitul tevii Dn8 din circuitul de ungere al pompei . O imbunatatire s-a simtit , dar daca mergeam vara prin Bucuresti , tot se incalzea uleiul . Asa a fost :
53.5KB
_______________________________________ Respectati-i pe pasionati !
|
|
pus acum 15 ani |
|
Liviu M
Membru Senior
Din: Targoviste
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1016
|
|
Am facut rost de un radiator ulei de la o motocicleta de 6-700cmc (care parca ar fi avut accident). L-am probat cu aer . Am indreptat la aripioare de racire de mi s-au indreptat si f..cii !!! Am facut un suport :
29KB
_______________________________________ Respectati-i pe pasionati !
|
|
pus acum 15 ani |
|
Liviu M
Membru Senior
Din: Targoviste
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1016
|
|
Am montat suportul pe motor :
42.1KB
_______________________________________ Respectati-i pe pasionati !
|
|
pus acum 15 ani |
|
Liviu M
Membru Senior
Din: Targoviste
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1016
|
|
Am facut coturi de racordare si am montat radiatorul :
53.7KB
_______________________________________ Respectati-i pe pasionati !
|
|
pus acum 15 ani |
|
Liviu M
Membru Senior
Din: Targoviste
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1016
|
|
De sus se vede asa :
53.8KB
_______________________________________ Respectati-i pe pasionati !
|
|
pus acum 15 ani |
|
Liviu M
Membru Senior
Din: Targoviste
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1016
|
|
Am plecat in probe la Azuga (dincolo de munte) :
50.3KB
_______________________________________ Respectati-i pe pasionati !
|
|
pus acum 15 ani |
|
Liviu M
Membru Senior
Din: Targoviste
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1016
|
|
Cu sania ... Sa vedem la vara in Bucuresti , pe Dealu Negru , Transfagarasan sau poate pe Dealul Feleacului .
43.4KB
_______________________________________ Respectati-i pe pasionati !
|
|
pus acum 15 ani |
|
Liviu M
Membru Senior
Din: Targoviste
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1016
|
|
E drept ca eu am si doua ventilatoare de unitate de calcul montate in spatele grilei :
34.6KB
_______________________________________ Respectati-i pe pasionati !
|
|
pus acum 15 ani |
|
sdandrei
Membru Senior
Din: Sibiu
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 397
|
|
salut. zi-mi si mie te rog cum ai pus racorduri pe radiatoru de oltcit. ai sudat ceva pe acolo? ai dat filet in tevile alea scurte?
|
|
pus acum 15 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
Buna treaba!
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 15 ani |
|
Liviu M
Membru Senior
Din: Targoviste
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1016
|
|
La radiatorul de OLTCIT SPECIAL am pus coturi pentru tevi de cupru (care se bercuiesc , largesc , evazeaza) adaptate (strunjite) pentru racordare la furtune stranse cu coliere . Asta a fost .... Acum e altceva . Poate fotografiez ce am demontat .
_______________________________________ Respectati-i pe pasionati !
|
|
pus acum 15 ani |
|
alexandru68
Membru Senior
Din: Simeria
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 495
|
|
Motorasele pe care le ai de la unitatea de calcul sunt la 12v? turatie au, fac fata?aprox. ce dimensiuni au?
|
|
pus acum 15 ani |
|
Liviu M
Membru Senior
Din: Targoviste
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1016
|
|
Pentru : sdandrei : Ventilatoarele sunt de 12V si au carcasa de aprox 13x13cm . Punerea lor in functiune se simte , mai ales ca eu le las pornite putin si dupa ce opresc motorul cand e foarte cald . Legaturile la celalalt radiator aratau asa :
33.7KB
_______________________________________ Respectati-i pe pasionati !
|
|
pus acum 15 ani |
|
Liviu M
Membru Senior
Din: Targoviste
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1016
|
|
URAAAAA ! ! ! Azi am fost in Bucuresti , am prins blocaje de sute de metri , si cu toata caldura am traversat dus/intors fara probleme de incalzire a motorului . In poza se vede "maneta" care obtureaza tubul gros de la incalzire habitaclu , "dopul" pus in locul celuilalt tub demontat pe timp de vara si aripioara deflectoare de aer cald montata in locul captatorului de la cilindri/chiulasa .
49.6KB
_______________________________________ Respectati-i pe pasionati !
|
|
pus acum 15 ani |
|
Liviu M
Membru Senior
Din: Targoviste
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1016
|
|
.... captatorul (se monteaza iarna) :
52.9KB
_______________________________________ Respectati-i pe pasionati !
|
|
pus acum 15 ani |
|
Liviu M
Membru Senior
Din: Targoviste
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1016
|
|
.... aripioara care se monteaza vara :
49.9KB
_______________________________________ Respectati-i pe pasionati !
|
|
pus acum 15 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
Foarte bune informatii Mersiii Muult
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 15 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
Liviu M a scris:
URAAAAA ! ! ! Azi am fost in Bucuresti , am prins blocaje de sute de metri , si cu toata caldura am traversat dus/intors fara probleme de incalzire a motorului . In poza se vede "maneta" care obtureaza tubul gros de la incalzire habitaclu , "dopul" pus in locul celuilalt tub demontat pe timp de vara si aripioara deflectoare de aer cald montata in locul captatorului de la cilindri/chiulasa . |
Cum ai montat clapeta aia in teava? Ae doua pozitii? Se poate deschide daca tragi manerul ala in sus? Nu prea inteleg cum functioneaza, ca pare sa fie de-a lungul tevii
A doua chestie de care vroiam sa te intreb: ventilatoarele alea mici care baga aer peste radiatorul de ulei, sunt comandate prin termocupla sau doar manual cu un intrerupator de pe bord?
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 15 ani |
|
Liviu M
Membru Senior
Din: Targoviste
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1016
|
|
In tub este un obturator gen ""fluture"" (ca la carburatorul de DACIA ) . Priveste si in prima poza a topicului , in care e pus pentru timp rece . Sunt doua brate , sus si dedesubt , la 90 grade unul fata de altul . Ca sa stea pe pozitie exista cate o gaura in tub in care intra alternativ capatul tijei respective pentru rece/cald . Ventilatoarele sunt comandate deocamdata de la bord de la unul din cele 8 comutatoare (+ 2 butoane pentru timpul de pauza al stergatoarelor) . Cand sa-mi iau cortul si sa vin cu LASTUN-ul la Cluj ?
Modificat de Liviu M (acum 15 ani)
_______________________________________ Respectati-i pe pasionati !
|
|
pus acum 15 ani |
|