CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
brunetyk_20 pe Simpatie.ro
Femeie
20 ani
Vrancea
cauta Barbat
21 - 47 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Coltul Tehnic / probleme la motor ! Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini: 1
ionutz78
Membru Senior

Din: Călărași
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 360
Salut !
Cine mă poate ajuta într-o problemă legată de motor?
    La motorul daciei 1310 , în timpul funcționării are un fluierat și se mărește progresiv odată cu accelerarea motorului .

Ce probleme are , ce trebuie remediat ?


pus acum 12 ani
   
tavi_dacia1100
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca/Fagaras
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 2176
Cureaua sau diodele alternatorului?

_______________________________________
COCALAR MAIMUTOI cu E34 si BISNITAR AROGANT, colectionar de Dacii vechi

pus acum 12 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Probabil rulmenti alternator sau rulmenti pompa de apa.
Da jos cureaua si fa o proba asa sa vezi daca dispare sau nu fluieratul?


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 12 ani
   
tavi_dacia1100
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca/Fagaras
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 2176

Misu de Cluj a scris:

Probabil rulmenti alternator sau rulmenti pompa de apa.
Da jos cureaua si fa o proba asa sa vezi daca dispare sau nu fluieratul?

Daca sunt rulmentii se aude un harait, nu un fluierat.


_______________________________________
COCALAR MAIMUTOI cu E34 si BISNITAR AROGANT, colectionar de Dacii vechi

pus acum 12 ani
   
rechinumoto
Membru Junior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 53
cel mai simplu mod de a verifica cureaua e sa torni apa pe ea in timp ce motorul merge....daca"fluieratul" tace ....schimbi cureaua

_______________________________________
Femeia la volan e un inger...pietonii se inchina si pasagerii se roaga

pus acum 12 ani
   
lica_lkw
Membru Senior

Din: Suceava
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 262
Harait sau fluierat ,da jos cureaua si verifica prin rotire rapida alternatorul si pompa de apa,la care auzi zgomot sau simti jocuri ai descoperit care este defect(a)

pus acum 12 ani
   
mihaai
Membru Senior

Din: Modena- Tirgu Neamt
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1025
Ia o cheie de 13 si incearca sa intinzi cureaua de la servicii...cind alternatorul incarca ia ceva putere de la motor , daca cureaua este  slaba incepe sa patineze pe fulie de aici fluieratul care il auzi .
Daca este uzata se intimpla ca nu mai face presiune pe peretii fuliei si singurul cuntact cu ea este chiar partea de jos a fuliei adica partea cea mai adinca si nu face indeajuns contact ..de unde vine vibratia si apare scirtiitul...vezi si tu   adapteaza-te situatie...
Spor


_______________________________________
Puterea este nimic fara control .

pus acum 12 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la