Colectia de poze classiccar.3xforum.ro
Total 110598 poze.

InapoiInainte

 
ambele socul automat la fiecare cu cate unul nos
montat kiturile de reparatie la avut ajutor azi deambele terminate schimbat socul automat la fiecare cu cate unul NOS montat kiturile de reparatie la fiecare am avut ajutor azi de la colegul JPG, nu ne-am plictisit :)))
08.05.201643.3KB
se adauga la song, um si uus. lipsa capac baterii si gemuletul de la scala. perfect pret 18Se adauga la vanzare Radioreceptor Song, UM si UUS. Lipsa capac baterii si gemuletul de la scala. Perfect functional. Pret 18 lei Foto:
27.04.201436.6KB
pe principiul Pe principiul "jos textila" au cazut pe rand cabina, cutia de viteze, capotajul fata, rotile fata, anvelopele de pe roti, geamurile si toate anexele de pe cabina....
02.05.201255.8KB
dacia 500 - lastunDacia 500 - Lastun
21.03.201341.6KB

 
si dacia 1300 -1976si
30.04.201435.8KB
ultima sesiune foto
in curand va pleca la bucuresti carpati felicia 1967Ultima sesiune foto In curand va pleca la Bucuresti
26.10.201533.2KB
una din fata. mercedes w114 250, bmw 525 e12 si alteleUna din fata.
11.03.201049.5KB
si vand piese dacia 1300/1100si
11.03.201763.4KB

 
pregatirea franelor  incepand cu pompa centrala de frana sr 132 carpati - the beastpregatirea franelor incepand cu pompa centrala de frana
11.01.201153.3KB
:hi: dacia 1300 - 1974:hi:
10.07.201160.2KB
foto vand diverse pieseFoto
12.01.2018105.2KB
dacia albastra care era de vanzare pe forum a trecut pe la lugoj. sau poate s-a oprit de tot la euDacia albastra care era de vanzare pe forum a trecut pe la Lugoj. Sau poate s-a oprit de tot la Lugoj... si eu tot la Lugoj am vazut masina
19.04.201328.8KB

 
este pt un mercedes w110 (coada de tot ce am gasit pe ebay sunt din state si  mult raportat laSemnalizatorul este pt un Mercedes W110 (coada de randunica). Tot ce am gasit pe ebay sunt din state si transaportul dureaza/costa mult raportat la pretul piesei. Pun poza exemplifiativa
16.09.201564.6KB
ural 650cmc, an 1991 , adus din timisoara , de la muzeul sgm, momentan nu porneste ,sper ca pe candural 650cmc, an 1991 , adus din timisoara , de la muzeul SGM, momentan nu porneste ,sper ca pe cand vine caldura sa l pun din nou pe roti :hi:
20.12.201141.1KB
ims primaverii constanta 2015Ims
18.04.201538.1KB
:wink2: volkswagen 1600 variant l:wink2:
09.01.201333.3KB

 
..... vanatoarea de opeluri.....
10.09.201022.5KB
si vand piese dacia 1300/1100si
06.02.201757.4KB
foto ieftin !  , obiecte de arta , decor , etc . foarte vechifoto
02.09.201427.7KB
poz 81 lui oldiulianPoz 81
12.08.201233KB

 
si vand diverse piese dacia si alteleSi
03.09.201830.2KB
si merceds cobrasi
23.07.201750.3KB
bine ca s-a potrivit acul .  banuiesc ca tot aceeasi forma avea si originalul .
este un pic maiBine ca s-a potrivit acul . Banuiesc ca tot aceeasi forma avea si originalul . Este un pic mai diferit , dar era salvarea mea .
13.03.201739.2KB
"Foarte bun material cuprul pentru conducte de frana.. cine are obiectii e binevenit sa aduca argumente in sustinerea obiectiilor expuse. Nu se folosesc "din fabricatie" din considerente pur economice, cuprul e mult mai scump decat otelul, iar otelul protejat poate fi eficace in conditii de exploatare predictibile de catre producator. Orice producator construieste un tip de automobil avand in vedere o durata de exploatare limitata..Deci, @T.ion daca vrei sa schimbi conductele, fa-le din cupru si garantat vor tine mai mult decat restul masinii. Doar ca sunt mai scumpe daca le faci in service.. recomand sa cumperi conducta la ml, nipluri, trusa de bercuit si sa-ti planifici cateva zile libere..." ( ) ; "Mi-am cumparat conducte de dacia 1300, din cupru, spre deosebire de astea originale de pe masina care sunt din otel acoperit cu o vopsea cauciucata care se cojeste in timp!" ( ) ; "...conductele de Cu sunt mai maleabile decat cele de tabla - problema pe care o semnalezi tu acolo in articol este alta - din articol reiese ca acea conducta s-a rupt; De ce s-a rupt o conducta de CU noua ( schimbata de curand ) - pentru ca cel mai probabil nu a fost montata corespunzator / adica pe acelasi traseu , cu acelasi numar de prinderi, astfel incat conducta sa fie rigidizata pe caroserie, sa nu se miste- satfel incat sa oboseasca si sa se rupa. Acest fenomen poate sa apara la orice conducta prost montata sau "declipsata" din puferele de prindere - chiar daca este noua sau veche/ din Cu sau Fier.Conductele le schimb pentru ca sunt din fier ,au ruginit si este posibil (vedeti pe forumul Renault ) sa crape.Personal am mai refacut retelele de conducte de frana originale cu conducte de CU. pentru Fiat 850 si Dacia 1310 (fostele mele masini )- si problemele nu au fost la frane ci la table ( caroserie )." ( ) ; "Caut conducta pentru frana Cunifer (CuNi10Fe20). Nu stiu ce diametru trebuie, voi masura cand ajung pe la garaj. A auzit cineva de vreun magazin care vinde asa ceva? Ideea este ca peste tot gasesc de cumparat tevi de cupru sau de otel, si nici una nu ma coafeaza. Daca nu gasesc teava sa imi fac eu conductele, ramane solutia cu cumparat de la nemti, dar sper sa o rezolv mai ieftin asa... ... Da da, alea de care zici tu sunt de cupru, care nu e bun la frane. In ultima perioada m-am documentat foarte mult privind franele din cauza ca voiam sa pun conducte noi de cupru. Din anii 70 s-a trecut de la cupru la cunifer (dezvoltat de volvo initial), din cauza ca masinile cu tevi de cupru picau inspectiile tehnice pe capete. Sunt tari unde daca ai teava de cupru nici nu mai fac ITP-ul, pici direct. In principiu cuprul nu ar fi rau, rezista si la presiune (vreo 500 de bari), dar din cate am citit problemele apar la racorduri. Trebuie sa fie foarte bine fixate si sa nu vibreze, altfel metalul va crapa foarte usor. De asemenea faptul ca bercuiesti teava de cupru induce un stres suplimentar in material exact in zona cea mai fragila, la conexiune (olandez). Cuniferul a fost dezvoltat ca alternativa la tevile de cupru fragile din punctele de vedere de mai sus, si la otel, care rugineste si este atacat de sarurile de pe sosea (mai ales iarna). In plus, este usor de modelat pe caroserie, asemanator cu cuprul. Tevi de cunifer se gasesc la Hoffmann, la aproape 300 de lei setul. Eu sper sa gasesc conducta si sa mi le fac singur la un pret mai mic. Conducta de Cunifer se foloseste la condensatoare (frigidere, aer conditionat) desi si acolo majoritatea atelierelor folosesc cupru." ( ) ; "o sa iau conducte de dacie. Am fost azi la un magazin mare de piese auto in timisoara si mia zis omul de la raionul de piese auto dacia ca se potrivesc cele de dacie.Si ca marea majoritatea conductelor de dacie vandute, le cumpara pososeri de masini straine. Conducta sa nu fie prea scurta, ca daca un pic mai lunga ii mai fac o bucla. Cand ma apuc sa montez franele de 116 cp pe masina, dau o conducta jos sa o masor." ( ) ; "Au ruginit conductele de frana si cea din stanga spate a cedat undeva sus unde face un cot deasupra puntii din spate. Cand cedeaza ramai FARA FRANE !!! desi e pompa cu dublu circuit si nu ar trebui... Am avut noroc ca nu aveam viteza si am folosit frana de mana ! Cu doua zile inainte am facut ITP-ul si nu au vazut nimic si franele au iesit ok si n-a fost nicio problema la ITP. Conducta in general parea ok, dar in zona unde a cedat era afectata de rugina. Masina are 15 ani... Am schimbat toate conductele de frana cu conducte de CU de Logan. Am refacut testul de franare si e ok. Am schimbat si conductele de benzina preventiv (sa nu iau foc)." ( ) ; "Pana acum nu mi-a facut nici o problema Suzi dar de ceva timp am observat ca imi scade nivelul la lichidul de frana pana cand s-a aprins becul de avertizare in bord. Ambele conducte de frana erau corodate si rugina a strapun in vreo doua locuri (nu stiu ce a fost in capul innginerilor niponi cand le-au facut din otel). Le-am inlocuit cu conducte de cupru de dacie papuc diesel. Niplurile se potrivesc perfect. Atentie, sunt 2 tipuri de conducte frana dacie diesel, una cu nipluri identice in ambele capete (parca M10) si una cu nipluri diferite (unul mai mare si unul mai mic). La vitara se potrivesc conductele cu niplurile identice (M10). Conducta de dacie este mult prea lunga pentru vitara asa ca trebuie taiata si bercuita la unul din capete. Dupa instalare am completat cu DOT3 si aerisit sistemul. Rezultatul e superrrr. Atentie mare la desfacerea niplurilor vechi pentru ca sunt foarte ruginite. Eu am taiat conducta veche chiar de la iesirea din niplu si am folosit o cheie tubulara pentru desfacere lor (fixa sau inelara le vor rotunji si nu o sa le mai puteti desface) asta dupa ce am dat cu spray degripant. Acum imi astept comada de Deruginol de la wuerth (mersi de sfat Soso, foarte bun la rugina) pentru a mai astupa doua gaurele inainte de a veni iarna." ( ) ; "Am fost joi la ITP, si desteptii aia atita au fortat frinele pina cind a puscat o conducta de frina. E vorba de conducta care merge pe sub burta masinii pina in spate la distribuitor (gaura este chiar aproape de distribuitor). Am pierdut in 2 minute tot lichidul de frina, si cumva am reusit sa o scot afara in strada folosind frina de mina. Dupa 2 zile am reusit sa ajung la un mecanic cu ea. ... acelasi lucru l`am patit si eu..cu conducta d p partea dreapta..d gasit nu am gasit si noi si nici sh..si in final am cumparat o conducta de dacie din cupru..problema a fost k , conducta d dacie era mai lunga dar mecanicu` a taiat`o si a pus filetul de la conducta veche..am avut noroc k am scapat si ieftin si merge bine..conducta a fost vreo 20 ron si manopera vreo 100..dar nu a demontat nimik din c ziceai u..iar problema cu frana la podea poa` sa nu fie de la conducta noua..verifica pompa de frana sau servo..dak la servo atunci cand apesi se aude un "fassss" inseamna k trebuie schimbata..nu uita sa verifici si membrana de la pompa de vacum..dar o intrebare am..de cand ai lasat aici ultimul "post" pana akum masina a stat pe dreapta fara sa mergi?..dak da..verifica placutzele de frana si vezi sa nu fie corodate discurile..bafta!" ( )
30.01.201942.8KB

 
masinile erau chiar in curtea ca am intrat si am intrebat ce e cu ele...din cate am inteles sr-urileMasinile erau chiar in curtea Primariei,asa ca am intrat si am intrebat ce e cu ele...din cate am inteles SR-urile ar cam vrea sa le pastreze sa le foloseasca, Aro si celalta(Gaz,Uaz??) am inteles ca s-ar vinde...masina,desi pastrata in conditii vitrege,se tinea destul de bine,nu am vazut urme de rugina,si este modelul 4X4 din cate mi-am dat eu seama...
18.08.200942.2KB
:hi:  :nebun: modificari ce trebuiesc facute : 
-din capul de planetara de la lada, trebuie strunjit:hi: :nebun: modificari ce trebuiesc facute : -Din capul de planetara de la Lada, trebuie strunjit cam 10 mm -Flansa ce tine etrierul, are gauri de 8, iar puntea de Lada de 12, asa ca trebuiesc frezate gaurile, care vor avea centrele pe alt cerc -Intre planetara si disc trebuie montat distantorul de 5 mm, astfel si acela trebuie strunjit sa intre in disc. :hi:
18.12.201034.3KB
o poza facuta de un prieten in 2008 cu un mastodont de armata, si pe undeva prin stanga se vede si oO poza facuta de un prieten in 2008 cu un mastodont de armata, si pe undeva prin stanga se vede si o salvare TV...pozele sunt facute la Mangalia.
13.11.201247.2KB
:hi: napoca aro editia ii-a, 16 09 2023:hi:
16.09.202367KB

 
am mai corectat micile dar in rest nu am mai avut timp. de maine ma reapuc de slefuit si iau fiecareAm mai corectat micile imperfectiuni, dar in rest nu am mai avut timp. De maine ma reapuc de slefuit si iau fiecare element in parte. Sper sa ma pot apuca de vopsit undeva pe la mijlocul saptamanii viitoare.
04.06.201436.6KB
... dacia 1300 btl gordini...
01.07.201156.1KB
frigiderul mai sus mentionat este trivalent , are in sistemul de racire amoniac sub presiune ,Frigiderul mai sus mentionat este trivalent , are in sistemul de racire amoniac sub presiune , incalzit de o rezistenta electrica la 220v , 12v sau o minuscula flacara produce in urma racirii gazului efectul de racire . Consuma foarte putin, cam 2 saptamini frigiderul a functionat incontinuu la o temperatura exterioara de 28/30 medie.... butelie de butan cca 6 kg ... Frigiderul este al tau? Nu mi-o vinzi? :rolleyes: Da frigiderul este al meu , dar nu pot sa-l vind , face parte dintr-o piesa mai mare ...
27.12.201429.1KB
sport am vazut prin salajsport
18.02.202147.3KB

 
poza masinile lui damanpoza
11.05.201242KB
a fost ultima ei sansa . nu putea sa o rateze .
aici cred ca ai dreptate , cristi ! dar acum am o euA fost ultima ei sansa . Nu putea sa o rateze . Aici cred ca ai dreptate , Cristi ! Dar acum am o eu o problema , De unde dracu sa incep ! :rotfl: Sansa ei si ghinionul tau :zzz: Lucrare in stil Kamikaze. Dar o vei face, numai sa rezisti din punct de vedere psihic, sa nu te apuce depresia. :) Cand am facut R15-le verde, era sa o iau razna de cateva ori. Dar am facut cateva zile de pauza, apoi m-am reapucat de treaba. Culoarea originala a fost verde 57 :rotfl: Nici n am stiut ca au fost vopsite si in aceasta culoare
02.04.201750.3KB
honda, in aceeasi parcare cu alfa 33.ul, in marasti la vanatoare de masinarii vechiHonda, in aceeasi parcare cu Alfa 33.ul, in Marasti
28.03.201748.8KB
si citroen 2 cv suceavasi
06.09.201137.1KB

 
dacia 1325 liberta din spate. (1320 avea spatele putin mai lung si stopuri de 1310) masini romanestiDacia 1325 Liberta din spate. (1320 avea spatele putin mai lung si stopuri de 1310)
05.11.200940.6KB
pun si eu o poza sinaia 28-29 mai 2011Pun si eu o poza
01.06.201158.4KB
asa ca  spalare -curatare ; actiunea ,,mobra''Asa ca spalare -curatare ;
02.08.201639.9KB
mai tineti minte? 
ikarus 6 cu butelii autobuze cu gaz metanMai tineti minte? Ikarus 6 cu butelii
13.02.201258KB
InapoiInainte