Este un IMS, in acte trecut ca ARO M461, fabricatie 1975, cu motor D127. Pe capota avea insa inscriptii cu M 475!
Asa arata cand l-am luat! Pare cam .... demolat la prima vedere!
22.04.2010
50KB
interior cam ravasit
04.12.2017
40.3KB
Oglinda interioara pentru bord(pt. cabrio) - 45 lei
25.05.2010
29.6KB
si
20.04.2017
22.3KB
[
14.07.2010
52.6KB
si
10.09.2013
49.1KB
M'da am luat si eu mai anul trecut de la el patru faruri ,,ca noi'' din care am ales doar doua acceptabile (provizoriu) desi la telefon mi-a zis ca sunt perfecte . Am zis ca nu mai iau nimic de la el dupa episodul asta dar totusi deunazi am luat o presa de pivoti care e totusi noua . Nu stiu insa cat de bun e materialul in ea deocamdata .
Se poate observa mai jos la alea de ,,scurta'' cum partea reflectoare e afectata /corodata .
19.02.2017
57.5KB
2
24.01.2010
35.8KB
Compozitie
28.12.2012
41.1KB
Saboti spate
40 lei / set
23.01.2017
34.9KB
Şi stânga
13.05.2015
26.2KB
salve baieti ! dupa cum spuneam ieri am pornit masina !! ce pot sa spun ,am lesinat cand a pornit ,nu am cuvinte sa va descriu pt ce am simtit in suflet in acele momente ! ceva splendid sa vezi cum porneste v 8 ul ala dement si echilibrat ,un motor silentios si nervos parerea mea unul reusit . am facut toate fazele de punere la punct ,vorbesc technic ,reglaje verificari aprindere carburatie etc si asa am reusit sa i dau viata unui motor care nici macar nu are rodajul facut , dealtfel compresia masurata in cilindri este de 8 bari ,ceva fenomenal pt un motor cu constructie mai veche .
azi am facut ceva si mai adevarat !! ia ghiciti ...? am dat cateva ture prin curte ! va dati seama?? m am plimbat cu ea, am ars vreo 10 litri de benzina sa vad ce poate ,,,atentie fara frane !!! :rotfl: :rotfl: ,vorbesc serios ,pt ca nu am apucat sa trec si la partea aia. in schimb sa nu uitam ca are frana de motor buna si nici viteza cu care am circulat nu era mare . ce sa mai zic ,o seara mortala pe care am asteptat o de peste un juma de an!!!! am filmulete ,si le voi posta ,amu nu mai pot de oboseala ,tre sa ma culc .mai povestim! bansay!!!! :hi:
05.06.2009
34.7KB
POZA 2
24.07.2012
28.4KB
Casca intretinuta cu seu de oaie :
27.10.2012
20.5KB
15oo! :surprised:
22.07.2009
44.2KB
M-am chinuit astazi sa sablez niste jante de aluminiu de m-a luat naiba. Nu vrea sa taie deloc nisipul (de constructii) in grundul de pe aluminiu. Cred ca era ceva epoxidic, nici cu saberul nu mergea razuit. Am sablat continuu vreo 5 ore si am facut doar 2 jante. Groaznic. In schimb, bujia merge de minune in continuare :wink2:
18.01.2011
35KB
Lucas-ul, bornele si cele doua oglinzi cu brat s-au dat
02.04.2015
49.7KB
Elementele care a trebuit sa le schimb.
24.09.2010
30.9KB
camion daf matchbox.pret 5 lei
11.07.2016
30.6KB
vw22
31.07.2014
58.9KB
una din surse se poate vedea in planul doi
01.02.2013
19.4KB
Ultimul pret pentru radiatorul mare este 250 lei. In magazin costa 871 lei
12.11.2013
33.8KB
butuc original fata U6M
08.08.2015
35.6KB
E de firma kitul, Meat&Doria
29.12.2011
45.2KB
Up!
09.10.2020
58.1KB
...un mos lahga cateva babe ...
15.07.2010
41.6KB
Salut ! Vreau si eu:
-4 bucati de tampoane pentru capota portbagaj,
-o bucata temporizator stergatoare,
-4 bucati tampoane capota(10 lei setul),
-un set de ornamente prag interior
Si daca ma mai poti ajuta cu ceva: in poza de mai jos e o bara dreapta care se fixeaza de aripa,o brida sau cum i-o spune...ai asa ceva ? Pastreaza ce e mai sus si vb cand ne intalnim sa le iau :hi:
28.07.2014
24.1KB
alta
04.08.2008
33.4KB
O Dacie CANADA care imi place foarte mult.
Proprietarul e disponibil sa trimita poze suplimentare doar pe tel mobil. nu inteleg de ce
Poate reuseste cineva sa obtina poze in plus.
Sper sa ajunga la un pasionat.
28.08.2017
41.7KB
alta
22.09.2009
43.9KB
varianta de fete este pegas 2120
24.08.2011
37.2KB
Altul de vw tip3
Pret 150ron
VINDUT
17.11.2013
19.9KB
Reclama din 1980
15.12.2008
62.4KB
si aici la fel
02.07.2012
32.8KB
camerele noi in locul celor vechi Victoria care aveau cel putin cáte 10 petice fiecare pe ele....in amintirea vremurilor cánd multi Mobristi (printre care si subsemnatul ) peticeam cauciucurile Mobrelor la margine de drum .....
11.06.2013
35.9KB
seara in volos
17.03.2009
43.2KB
salutare oameni buni . deschid acest subiect pentru ca de curand am achizitionat un motor utos. (motor auxiliar de pornire pe benzina in 2 timpi , racire cu apa , e greu are vreo 50 kg cu tot cu suport) din cate am inteles de la proprietar este de 350 cm3 , undeva la 12 cp, 4000 rpm , racire pe apa, aprindere magnetou si platini... etc . (nu mai fusese pornit de vreo 7 ani) am facut proba la motor si functioneaza, porneste se tureaza adica merge . nu am avut la ce sa il pun in sarcina , rezervorul toba de esapament si radiatorul nu sunt montate (acum este neked) l-am pornit asa pentru proba da sa stiti ca tot satul a aflat ca am motor daca cineva ma poate ajuta cu carte tehnica pentru asa ceva pentru ca vreau sa curat carburator, jegloare si ce mai trebuie curatat si gresat (are baie de ulei dar se alimenteaza cu benzina in amestec ca la drujba deoarece este motor in 2 timpi)toba nu o am deloc ... cam ce as putea adapta... o toba de motocicleta sau una de masina (gen dacia sau altele) din cate am inteles de la persoana are si regulator de turatie (atunci cind da de greu se accelereaza singur) o fi real nu stiu... deci cu alte cuvinte vreau sa aflu mai multe ca sa stiu la ce sa ma astept... mai am si 4 segmenti de schimb... el acum este segmentat alezat cilindru... am inteles ca s-ar potrivi si piston de ij sau cam asa ceva... m-am mai lovit de o problema... eu am radiator si ar trebui sa ii fac racire cu apa dar nu stiu cam cum ar trebui sa ii fac alimentarea , circuitul (nu a fost prevazut cu pompa de apa deoarece facea circuitul cu apa din radiatorul tractorului, o impingea pompa tractorului)... oare ar merge prin tipul termosifonare? adica apa rece sa o inlocuiasca pe cea fierbinte . dar in felul asta trebuie sa ii pun raditorul mai sus ca sa aiba cadere dar la ce distanta?. la motor la chiuloasa are doua iesiri banuiesc ca una de intrare si una de iesire, la radiator la fel una sus si una jos. dar cum ar trebui conectate? chiuloasa sus cu radiator jos si radiator sus chiuloasa jos? este bine asa? trebuie sa ii fac si racirea apei si ar trebui sa ii montez un ventilator si sa-i pun curea de antrenare... ar merge o elice de racire sau doua cum erau la racire la trabant? ca sa ii pun elice cu motor electric ar trebui sa am baterie si implicit sa ii pun alternator de incarcare, releu de incarcare ... daca imi puteti da ceva idei si sfaturi v-as ramane profund indatorat... sa zicem ca bateria ar fi incarcata bine ar duce motorul de la elicea de racire toata ziua fara sa mai necesite incarcare? eu cu motorul as vrea sa fac ceva de genul asta... cam ce cutie de viteze s-ar potrivi pentru o astfel de aplicatie? dacie , olcit, aro, ims , etc? s-ar putea sa mai fac rost de un alt motor mai mare in 2 cilindri ... si in timp as incerca sa manufacturez un tractoras cu o cutie de viteze de aro (am inteles ca sunt care au si iesire cardanica pentru antrenarea diferitelor utilaje...) o fi bine nu o fi.... astea sunt ceva idei care le am in plan numa ca stau rau cu banii pt investitiii... le voi face in timp.
12.12.2011
49.2KB
vauxhal chevette
11.02.2009
34.1KB
O solutie de a proteja elementele din tabla sudate unu peste altu dupa sudura unde nu ai posibilitatea de a patrunde cu ceara de protectie.
Este o procedura mai veche dar eficient.