CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
elenn la Simpatie.ro
Femeie
24 ani
Bucuresti
cauta Barbat
24 - 55 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Prezentare masini / Daciana mea Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini:  1 2 3 4 5 ... 6
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Imi pare foarte bine cá am reusit sá schimbám douá vorbe si sá ne cunoastem, si-mi cer scuze de "fuga " de la locul faptei insá má astepta un drum foarte lung, pe care impreuná cu Charlotte, baba mea de suflet , ca si in alte dáti am reusit s-ofacem in exact 8 ore in conditiile unui trafic lejer de Sámbátá fárá camioane si alte peropetii.
Bátrána mea si de data asta, a fácut tot ce i-.am cerut ..... un zbor pe o distantá apreciabilá (Budapesta-Brasov si retur )ceea ce cu sáraca Daciana nu era posibilá intr-un timp atát de scurt.
Dupá o baie rásfátátoare, si predarea pieselor Dacianei, in asteptarea accesului in garaj pt o odihná binemeritatá .....    

daciana mea imi pare foarte bine reusit schimbám douá vorbe cunoastem, si-mi cer scuze "fuga

47.6KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Si dupá schimbul de locuri ....somn usor Charlotte !

daciana mea dupá schimbul locuri ....somn usor charlotte

42.5KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
charlotte dupá baie ....

daciana mea charlotte dupá baie ....

42.5KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
urechile crescute .....de elefant ale Dacianei       

pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
scuze, poza

daciana mea scuze, poza

30.9KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
tot

daciana mea tot

34.1KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
sleep well Madamme Charlotte  

daciana mea sleep well madamme charlotte  

39.4KB


pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

cv2adi a scris:

Imi pare foarte bine cá am reusit sá schimbám douá vorbe si sá ne cunoastem, si-mi cer scuze de "fuga " de la locul faptei insá má astepta un drum foarte lung, pe care impreuná cu Charlotte, baba mea de suflet , ca si in alte dáti am reusit s-ofacem in exact 8 ore in conditiile unui trafic lejer de Sámbátá fárá camioane si alte peropetii.
Bátrána mea si de data asta, a fácut tot ce i-.am cerut ..... un zbor pe o distantá apreciabilá (Budapesta-Brasov si retur )ceea ce cu sáraca Daciana nu era posibilá intr-un timp atát de scurt.
Dupá o baie rásfátátoare, si predarea pieselor Dacianei, in asteptarea accesului in garaj pt o odihná binemeritatá .....    

8 ore este mult! Am un vecin, care are o motocicleta Kawasaki, a facut Cluj-Brasov in 1 ora si 40 minute. Dar totdeana merge pe mijlocul drumului pe banda alba.
   


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Eu sunt  multumit de acest timp , pt 650 km nu mi se pare mult dacá iau in calcul o oprire la Huedin pt o ciorbá si una la Oradea pt un plin la Lukoil ...
Dacá mai tii cont si de faptul cá pe tot acest traseu am doar 45 km autostradá, restul drum national cu circulatie in ambele sensuri ......    

Modificat de cv2adi (acum 10 ani)


pus acum 10 ani
   
Alex1300BV
Membru Senior

Din: Brasov
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1311
"Am un vecin, care are o motocicleta Kawasaki, a facut Cluj-Brasov in 1 ora si 40 minute. Dar totdeana merge pe mijlocul drumului pe banda alba. "

Vrea sa ajunga cât mai repede in cer, printre îngerei si îngerase?


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

Alex1300BV a scris:

"Am un vecin, care are o motocicleta Kawasaki, a facut Cluj-Brasov in 1 ora si 40 minute. Dar totdeana merge pe mijlocul drumului pe banda alba. "

Vrea sa ajunga cât mai repede in cer, printre îngerei si îngerase?

Mdaaaa... cunosc acest gen de "motociclisti " si eu, noi le spunem " Donori " ...      


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Azi, Daciana a primit sandale de vará .... cicá bocancii de iarná erau deja prea calzi si grei ptr vará.
Asadar dupá indepártarea stratului de lac cu diluant, polishare cu páslá,si rectificarea marginilor obezii la strung pt indepártarea loviturilor pietrelor a fost relácuit .
Piulitele de prindere care au sosit de la Lugoj acu 2 sáptámáni au fost regalvanizate si repuse .....
Multumiri in numele meu si a Dacianei colegului TM 21 ZAY

daciana mea azi, daciana primit sandale vará .... cicá bocancii iarná erau deja prea calzi grei ptr

47.7KB

Modificat de cv2adi (acum 10 ani)


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si

daciana mea

42.8KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si

daciana mea

39.1KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si

daciana mea

32.7KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
ultima

daciana mea ultima

30.2KB


pus acum 10 ani
   
tavi_dacia1100
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca/Fagaras
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 2176
Asta e masina de zi cu zi? Arata foarte bine, mai ales cu noile roti. 

_______________________________________
COCALAR MAIMUTOI cu E34 si BISNITAR AROGANT, colectionar de Dacii vechi

pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Arata bine! Nu am mai vazut acest model de janta.
Ar sta mai bine pe 1300. Nu le pui pe ala?


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
sparrowhawk
Membru Activ

Din: Barlad
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 194

Misu de Cluj a scris:

Arata bine! Nu am mai vazut acest model de janta.
..........


Nu stiu de unde sunt sau cum au facut rost de ele, dar aici prin judetul Vaslui foarte multi au acest model de janta si chiar si prin Galati am vazut destule


_______________________________________
simplitatea cel mai complicat lucru

pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Pt Tavi 1100 : Da, este masina de trámbálealá de zi cu zi
Pt Mishu :Nu le pun pe 1300 fiindcá jantele astea sunt fabricate la inceputul anilor 90 si nicicum nu merg pe o Dacia din anii 70 , deci rámán pe Daciana.
Au fost cumpárate de la colegul nostru TM 21 Zay din Ligoj si sunt fabricate de firma turceascá CMS ....
Sun cam "moi "deci foarte usor se pot lovi si lasá urme adánci in material ...insá cu grijá si atentie ....              

Modificat de cv2adi (acum 10 ani)


pus acum 10 ani
   
tm21zay
Membru Senior

Din: Lugoj
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 468
Au iesit foarte bine!

Am incercat sa te sun ieri dar fara succes.

daciana mea iesit foarte bine!am incercat sun ieri dar fara succes.

44.3KB


pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Arata bine si pe 1300. Atata timp, cat au fost fabricate pentru R12, ce mai conteaza anul lor de fabricatie?
Sunt accesorii pentru R12, iar Dacia 1300 este R12.
Poti cumpara niste jante Amil belgiene, cum am eu la R15, ca alea is din anii aia si-s mai rezistente.
Dupa ce l-ai refacut asa de fain masina, e pacat s-o lasi cu jante de tabla.

daciana mea arata bine 1300. atata timp, cat fost fabricate pentru r12, mai conteaza anul lor sunt Admin

52.3KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Ni ce fain arata, dupa ce le-am curatat! Inca nu am pus cauciucuri pe ele.

daciana mea fain arata, dupa le-am curatat! inca pus cauciucuri ele. Admin

49KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Pt Tm 21 Zay : Má bucur cá azi totusi am reusit sá vorbim la telefon.Multumesc ptr jante .      
Pt Mishu : Aici má dá afará de la atestare dacá o duc asa cu jantele astea, fiindcá nu sunt din acei ani.Chiar si pt o oglindá exterioará neconformá cu anul sau cel putin anii de fabricatie, au fost respinse masini care in rest corespondeau intru totul exigentelor..
dacia aceea frumoasá 1300 car5e páná la urmá si-a primit atestatul in tará, provenitá din Debretin, nu a fost admisá ptr cá avea unele lucruri neconforme cu anul de provenientá ...desi piesele respective erau tot de fabricá, identicá tipului insá alti ani .....    


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Revin la Daciana mea, desi ne-am cam abátut iar de la subiect.....
Azi am avut in sfársit timp sá dau jos husele protectoiare de pe scaune sá le spál si sá curát interiorul masinii .
Nu m-am putut abtine sá nu fac niste poze despre tapiteria originalá a masinii, care a rámas foarte frumoasá, gratie huselor puse de nou pe ea ! Bravo proprietarului dinaintea mea care a oferit masinii aceste huse.

daciana mea revin daciana mea, desi ne-am cam abátut iar avut sfársit timp dau jos husele scaune

34.5KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
daciana dupá baie .... la curátenia mare de toamná !

daciana mea daciana dupá baie .... curátenia mare toamná

37.5KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
bancheta spate

daciana mea bancheta spate

28.3KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
etichetele de control ctc de fabricá cusute pe spáterul scaunelor fatá

daciana mea etichetele control ctc fabricá cusute spáterul scaunelor fatá

31.2KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
mai clar

daciana mea mai clar

22.7KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
pe dos -lotul 13 din acea zi bánuiesc ....

daciana mea dos -lotul din acea bánuiesc ....

20.6KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
cele fatá

daciana mea cele fatá

31.3KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
tot ...lotul 13 linia B cred

daciana mea tot ...lotul linia cred

25.3KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
covorul pvc dupá curátire chimicá .... intact, ca nou .

daciana mea covorul pvc dupá curátire chimicá .... intact, nou

30.1KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
din profil lateral

daciana mea din profil lateral

28KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
in fatá

daciana mea fatá

31.1KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
prinderea tetierelor

daciana mea prinderea tetierelor

46.9KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
din spate

daciana mea din spate

37.6KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si tetierele tot ca noi

daciana mea tetierele tot noi

43.7KB


pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Exact aceasi material am si eu la scaunele de Lastun.
Pune inapoi husele, ca sa le protejeze in continuare.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
a, doar bagajele sale cánd mergeau odatá pe an la Balaton cu nevasta-sa care a decedat in 1999 , de atunci masina a stat in garaj neutilizatá .....
Dealtfel masina este fabricatá in Decembrie 89, el ridicánd-o la o sápt de la momentul sosirii in tará, inainte de Cráciun !
Deci din timpul ultimeleor clipe comuniste ! Dupá ce spál husele le repun bineánteles la locul lor .
Incepe sá-mi consume ulei si pornirea la cald scoate un pámátuf de fum albastru de ulei .... deci cred cá nu peste mult timp voi avea nevoie de o R.K la motor ! Are 130 mii acum.      


pus acum 10 ani
   
Liviu-Florin
Membru Senior

Din: Suceava
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 2253
Superba masinuta asta! Mereu mi-a placut aceasta masina Adi! Si e bine ca e pe maini bune!

pus acum 10 ani
   
liviu59ro
Membru Senior

Din: Baia-Mare
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 364
Salut Ady, nici nu au trecut bine doua saptamini ,de cind ne-am despartit de la expozitia' FABRICAT IN ROMANIA '. unde ne-ai uimit cu frumoasa ta, Dacia 1300, care este impecabila, ne uimesti si cu Kombi-ul, parca asa o denumesc maghiari, care arata excelent! Pe buna dreptate, aprecierea unanima a tuturor colegilor a fost, ca masina ta, trebuie sa participe la anul, la concursul de eleganta Sinaia, unde sigur urca pe podium.I-ti multumesc inca o data pentru participarea ta, la evenimentul nostru de la Baia Mare, care s-a dovedit a fi unul deosebit.Regret, ca plecarea voastra a fost asa de repede, mi-ar fi placut sa ne petrecem macar, inca o seara impreuna.

pus acum 10 ani
   
speedking640
Membru Senior

Din: Bd-ul Dacia
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 358
Frumoasa masina. In Romania mai rar vezi un break in starea asta 

_______________________________________
-Dacia,the best of the best !-

pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

cv2adi a scris:


Incepe sá-mi consume ulei si pornirea la cald scoate un pámátuf de fum albastru de ulei .... deci cred cá nu peste mult timp voi avea nevoie de o R.K la motor ! Are 130 mii acum.      

Cam la 130000-14000 km isi da duhul setul motor romanesc.
Alea frantuzesti merg pana peste 200000 km, chiar si 250000, daca se folosesc uleiuri bune.
Cauta-i un set motor frantuzesc, ca se mai gasesc.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Multumesc mult Colegilor pt aprecieri, incerc in másura posibilitátilor s-o mentin in starea ei originalá cát mai aproape de cel de fabricá, insá sá nu uitám cá e masina de servici de zi cu zi, si ptr drumurile si cátunele unde este nevoitá sá má ducá....nu-i face prea mult bine "sánátátii "
Am repus husele la loc, masina a devenit mai luminoasá in interior, dupá ce s-a indepártat stratul de pref si jeg depus din 89 incoace .
Voi incerca sá gásesc un set motor francez, desi am 2 románesti deja cumpárate (unul primit cadou ) fiindcá am inteles cá merge mai fin motorul cu alea...
Dragá Liviu : Si mie mi-ar fii plácut sá mai stám o seará in compőania minunatei tale Doamne la o ciná delkicatá precum cea pe care ne-ai oferit-o , insá scoala incepe aici pe 1 Sept, din pácate, deci am fost nevoiti sá ajungem in timp sá ne pregátim .
In altá ordine de idei, MULTUMESC incá o datá din inimá Tie, si familiei Tale pt gázduirea de exceptie de care am avut parte ( vá pomenim des )cát si celorlalti coelgi si prieteni Bái-Máreni care au organizat si sau participat la expozitie asta foarte frumoasá si reusitá cu minunatele utilaje románesti care ne-au insotit pe parcursul vietii
Cát despre Sinaia, nu stiu ce sá-ti spun , vom vedea dacá om trái la anu ....
Oricum multumesc mult de tot pt invitatie .
Sá ne revedem si auzim sánátosi si voiosi.
Cu prietenie Adi    


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Azi am mai fácut o sedintá de poze dupá ce am repus husele si se fácu luminá-n masiná..

daciana mea azi mai fácut sedintá poze dupá repus husele fácu luminá-n masiná..

36.2KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Caut innebunit on ochelar stáng original de fabricá, deoarexce astea care -s fácute de cooperative sunt mai mici decát cele de fabricá (matrita proastá ) si nu gásesc niciunde

daciana mea caut innebunit ochelar stáng original fabricá, deoarexce astea care fácute sunt mai mici

36.2KB


pus acum 10 ani
   
autom
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1067
Faina treaba! Numai casetofonul nu cadreaza cu masina.

Am un casetofon rally, din primele casetofoane facute de romani. Sa vad cum ti-l donez.

Uite cum arata, poza este luata tot de pe forum

daciana mea faina treaba! numai cadreaza masina.am casetofon rally, din primele facute romani. vad

33.1KB


_______________________________________
"...Asadar pompierul nu alege sa salveze omul bun, in detrimentul omului rau, asadar pompierul se arunca in flacari, riscandu-si viata, pentru a salva in egala masura un criminal sau un sfant. O sa spuneti ca pompierul nu cunoaste mai inainte identitatea victimei, ca urmare este nevoit sa salveze pe toata lumea. Pai asta isi si propune pompierul, sa salveze pe toata lumea!"

pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
scuze ptr postarea dublá , aici se vede cá nu inchide perfect in masca radiatorului, are un luft de vreo 2 cm ....  

daciana mea scuze ptr postarea dublá aici vede inchide perfect masca are luft vreo ....  

30.4KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

autom a scris:

Faina treaba! Numai casetofonul nu cadreaza cu masina.

Am un casetofon rally, din primele casetofoane facute de romani. Sa vad cum ti-l donez.

Uite cum arata, poza este luata tot de pe forum

Salut Autom ! Nu-s prea in temá la acest capitol, nu cunosc acest casetofon, erau la sfársitul anilor 80 pe Dacii ? Se gáseau in comert ?  
Oricum multumesc mult pt intentiile nobile,casetofonul din masiná este pus de fostul proprietar in 89 in momentul ridicárii masinii de la IDMS-ul din Budapesta ..dar bineánteles este unul autohton cred.
Oricum dacá-l primesc de la tine, il schimb pe acesta, sá fie si mai original .
Multumiri incá o datá ....se prea poate cá Daciile mele aici in Ungaria sunt intretinute si sustinutze de űVoi, de cátre colegii din tará, cá altrtfel nu as avea de unde sá am atátea piese, informatii, etc ....

daciana mea autom treaba! numai cadreaza masina.am casetofon rally, din primele facute romani. vad

41.2KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Nu se vede consola si radioul, dar este unul titpic unguresc, doar in Daciile de aici am vázut acest fel de consolá ....  

daciana mea vede consola radioul, dar este unul titpic unguresc, doar daciile aici vázut acest fel

37.2KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
partea dreaptá cu ochelrii originali care "inchid perfect masca radiatorului

daciana mea partea dreaptá ochelrii originali care perfect masca

34.1KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
comparativ cel stáng ...

daciana mea comparativ cel stáng ...

30.4KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
interior

daciana mea interior

37.5KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
tot

daciana mea tot

29.2KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si

daciana mea

37KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
scuzati dgeteul ..

daciana mea scuzati dgeteul

37.2KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si

daciana mea

28.9KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
tot

daciana mea tot

35.9KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si

daciana mea

37.2KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
am curátat chimic si fetele de usi ...

daciana mea curátat chimic fetele usi ...

30.1KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
am schimbat garniturile de plastic negru de la inchizátori ( douá s-au rupt ) cu cele cromate, fiind mai estetice dupá párerea mea.

daciana mea schimbat plastic negru douá s-au rupt cele cromate, fiind mai estetice dupá párerea mea.

25.2KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
cealaltá usá fatá

daciana mea cealaltá usá fatá

27KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si i-am pus paravánturile astea sau cum s-or numi ele ....

daciana mea i-am pus astea sau cum s-or numi ele ....

36KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si niste poze la cerere pt un coleg, unde se poate vedea cá linia nu e perfectá, asa cum am afirmat-o pe privat, usa fatá este putrin mai in afará de linia restului elementelor de caroserie ..din pácate, de usa portbagajului (haion nici nu mai vorbesc )   

daciana mea niste poze cerere coleg, unde poate vedea linia perfectá, asa cum afirmat-o privat, usa

32.8KB

Modificat de cv2adi (acum 10 ani)


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
tot

daciana mea tot

45.9KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si aici se vede cá marginea usii soferului iese in evidentá

pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
partea dreaptá

daciana mea partea dreaptá

35.3KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si haionul de parcá nici nu ar fii parte a masinii, cu o piesá pusá duzpá asamblare, asa la nevoia mare ...   Precizez cá este inchisá !

daciana mea haionul parcá nici fii parte masinii, piesá pusá duzpá asamblare, asa nevoia mare ...

34.5KB

Modificat de cv2adi (acum 10 ani)


pus acum 10 ani
   
renault 12G
Membru Senior

Din: Pitesti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 968
La usa: cel mai probabil este din cauza chederului sau din cauza cremalierei . (Daca e cazul 2 , se slabesc suruburile si se da mai in spate ) .

Foarte frumoasa!


_______________________________________
Dacia 1300 77
Renault 12 Gordini - 1972
Lada 1200 80
Dacia 1410 CN4 - 2000
1307 1.9d - 2005

pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

renault 12G a scris:

La usa: cel mai probabil este din cauza chederului sau din cauza cremalierei . (Daca e cazul 2 , se slabesc suruburile si se da mai in spate ) .

Foarte frumoasa!

Mersi am sá mai studiez cazul, adevárul e cá o cáláresc toatá ziua si nu am timp sá má ocup de sármana ...
Spálatul ásta al huselor il tot programez si reprogramez de vara trecutá si de-abia acum am izbutit.
Mersi oricum e binevenit fiecare sfat si observatie !


pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

cv2adi a scris:

si niste poze la cerere pt un coleg, unde se poate vedea cá linia nu e perfectá, asa cum am afirmat-o pe privat, usa fatá este putrin mai in afará de linia restului elementelor de caroserie ..din pácate, de usa portbagajului (haion nici nu mai vorbesc )   

Apoi stii cum se regleaza lufturile la Dacie.
Daca iti intra degetul atunci este ok, iar daca iti intra tot pumnul atunci mai trebuie ajustat...
Trebuie stiinta, nu merge cu masuratul in milimetri, ca nu exista doua elemente identice.
La Dacie este precizie mare in comparatie cu Aro si cu Lastun.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
Alex1300BV
Membru Senior

Din: Brasov
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1311
Dl Misu, va stiam *** mai serios si atent la detalii ... ce se intâmpla?
*** din posturile din anii trecuti.


pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

Alex1300BV a scris:

Dl Misu, va stiam *** mai serios si atent la detalii ... ce se intâmpla?
*** din posturile din anii trecuti.

Orice faci, nu le poti alinia perfect. Asa erau cu tolerante mari de la prese.
Cateodata ma chinuiam 2-3 zile sa aliniez usile la Dacia, Aro sau Lastun, dar degeaba ca nimic nu este paralel.
La Renaulturi, le reglezi in maxim 30 de minute si arata perfect fara sa fie nevoie de ajustari.
Atat la R4 cat si la R5 am schimbat toate cele 4 usi cu altele mai bune provenite din dezmembrari, de pe alte masini, si am ramas masca cat de perfect s-au potrivit din prima.
Nu mai vorbesc, ca se inchid cu usurinta, fara sa le trantesti.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Da, din pácate asta am observat si eu la Dacii, si Lástun, mi-a luat cáte o jumat de zi -o zi (in special Lástunul ) ca sá le pot regla lufturile, stim cu totii cá erau probleme pe vremea aceea cu calitatea peste tot, bánuiesc cá si tehnologia fabricárii lása de dorit,
La Citroen asa ceva n-am intálnit niciodatá, si cred cá m-am lenevit oarecum fiindcá tot ce luam de nou sau de pe altá masiná se potrivea la milimetru la cealaltá.
La Dacia 1300 m-am chiniut mult sá pot ajusta lufturile capotei portbagaj, aripilor fatá ( de cooperativá )precum si cele  provenite de pe altá masiná, iar la breakul alb si mai mult, de atunci stimez si mai profund colegii care lucreazá la masinile astea autohtone, au mult mai multá bátaie de cap decát noi, cei obisnuiti cu elemente identice la milimetru .....
Dar asta nu inseamná cá le detestám, dimpotrivá,prin asta cred cá sunt mai "unice " oarecum, prezintá o personalitate .    

Modificat de cv2adi (acum 10 ani)


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Azi venind cátre casá de la 30 km distantá, la iesirea din orasul Cegled, am primit o paná dublá pe dreapta (fatá si spate ).Nu am noroc nicicum cu Daciile astea ....
Am scos la ivealá roata de rezervá originalá nedesfácutá din 89 , constatánd cá e dezumflatá complet ....
Am luat-o sub brat si valea la statia de benziná (2 km )am umflat-o si am repus-o la locul rotii spate.
Apoi manopera identicá pt cea din fatá....la vulcanizare cu ea .......      


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Roata de rezervá , neatinsá din 89, dupá primii kilometri fácuti ....

daciana mea roata rezervá neatinsá din 89, dupá primii kilometri fácuti ....

40.8KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
tot

daciana mea tot

37.1KB


pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

cv2adi a scris:

Azi venind cátre casá de la 30 km distantá, la iesirea din orasul Cegled, am primit o paná dublá pe dreapta (fatá si spate ).Nu am noroc nicicum cu Daciile astea ....
Am scos la ivealá roata de rezervá originalá nedesfácutá din 89 , constatánd cá e dezumflatá complet ....
Am luat-o sub brat si valea la statia de benziná (2 km )am umflat-o si am repus-o la locul rotii spate.
Apoi manopera identicá pt cea din fatá....la vulcanizare cu ea .......      

Nu cu Daciile ai probleme, ci cu cuiele imprastiate pe sosea. Probabil careva se distra si imprastia "jacsiszeg", ca in filmul ala  "Actiunea Topolino" ( nume original "Az elvarazsolt  dollar", cu Bujtor Istvan. Probabil ai vazut filmul pe vremuri.
Acolo platea nenea de la vulcanizare pe pusti sa imprastie cuie pe drum.     
Au fost masini faine in filmul ala, Fiat 500, o gramada de Lada 1200, Lada de militie, chiar si un Renault 5 Turbo 2 apare in film.  


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
oldtimercraiova
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1455
Zbȃrnặie masina cu roata de rezerva   

pus acum 10 ani
   
George
Membru Senior

Din: Brasov
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 568

cv2adi a scris:

Roata de rezervá , neatinsá din 89, dupá primii kilometri fácuti ....


Am si eu pe un Oltcit o roata de rezerva cu anvelopa din '88 Victoria, zici ca e noua, nu are nici o crapatura.Dracu stie din ce le faceau de rezista atatia ani. Acum daca cumperi o anvelopa no-name noua, in 3-4 ani apar crapaturi pe ea.


pus acum 10 ani
   
classicfan
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2564

George a scris:


cv2adi a scris:

Roata de rezervá , neatinsá din 89, dupá primii kilometri fácuti ....


Am si eu pe un Oltcit o roata de rezerva cu anvelopa din '88 Victoria, zici ca e noua, nu are nici o crapatura.Dracu stie din ce le faceau de rezista atatia ani. Acum daca cumperi o anvelopa no-name noua, in 3-4 ani apar crapaturi pe ea.


Nu numai cele no name se crapa in cativa ani ci si cele de marca, pe vremuri cred ca in procesul de fabricatie se folosea un procent mai mare de cauciuc natural. Am pe 1100 niste Victoria antice care nu sunt crapate.

Modificat de classicfan (acum 10 ani)


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Da, si cel mei bine se simte "diferenta " de calitate prin greutate ....dacá tii in máná o anvelopá veche Victoria sau Danubiana e de 2 ori mai grea ca una actualá.....  

pus acum 10 ani
   
oldtimercraiova
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1455

cv2adi a scris:

Da, si cel mei bine se simte "diferenta " de calitate prin greutate ....dacá tii in máná o anvelopá veche Victoria sau Danubiana e de 2 ori mai grea ca una actualá.....  


Am cauciuc de rezerva pentru bicicleta Carpati , Danubiana , e tocit in prop 40% dar e foarte bun , deabia m-am chinuit sa il dau jos   


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Azi Daciana a primit bocancii ptiarná cu sirete regalvanizate ....

daciana mea azi daciana primit bocancii ptiarná sirete ....

30.6KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si

daciana mea

27.9KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
tot

daciana mea tot

35.3KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si

daciana mea

33.7KB


pus acum 10 ani
   
sk100it
Membru Senior

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2455
Si totusi nu ma pot abtine sa nu zic ca masinile din ungaria sunt foarte bine intretinute.Am vazut si Skode,idem impecabile.Si calitatea Daciilor pentru export erau mult mai bine pregatite decat cele pentru piata interna    

pus acum 10 ani
   
tavi_dacia1100
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca/Fagaras
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 2176
Daca asta e masina de zi cu zi, se tine foarte bine, se vede ca o ingrijiti cum trebuie. 

_______________________________________
COCALAR MAIMUTOI cu E34 si BISNITAR AROGANT, colectionar de Dacii vechi

pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

sk100it a scris:

Si totusi nu ma pot abtine sa nu zic ca masinile din ungaria sunt foarte bine intretinute.Am vazut si Skode,idem impecabile.Si calitatea Daciilor pentru export erau mult mai bine pregatite decat cele pentru piata interna    

Nu este vorba de calitatea ptr export , ci de modul in care sunt intretinute dupá vánzarea lor.
In Ungaria 99 % dintre proprietarii masinilor, respectá intocmai perioadele de servis, intretinerea lor (indiferent de tipul masinii ) este de asemenea respectatá in mod foarte preecis, plus de asta calitatea uleuirilor, aditivelor, materialelor aditionale si in timpul socialismului a fost unul mult superior celui din tara noastrá, ca atare, omul isi ducea masina la timpul potrivvit la service, unde era servit cu materiale de calitate superioará.
In acei ani eu tin minte vá trebuia sá predám uleiul uzat la PECO ca sá avem dreptul la 4 litri de ulei motor nou ( cred cá refiltrat ) de proastá calitate care nu cred cá mai avea putere de ungere identicá cu un ulei nou.Bineánteles cá se deteriorau motoarele mult mai repede, service-ul la noi nu era respectat intocmai, mai fáceam un schimb de ulei, o reparatie mai putin stiintificá in fata blocului, s.a.m.d. toate astea erau in dauna unei calitáti si longevitáti ,iar multipklele interventii ale unor "mesteri de la autobaze, pe bazá de prietenie, etc ) care lucrau la negru pe Dacii (ptr care nu aveau califcare , doar se "pricepeau " pt o tuicá, etc ....constituiau tot atátea elemente negative in viata unui vehicol.
Si eu , doar aici in Ungaria am invátat care este diferenta intre o reparatie asa cum o cunosteam si eu de acasá si una serioasá, fácutá in mod profesionist de cátre un mecanic intr-adevár priceput !
Daciana se prezintá asa tocmai din cauzá cá a avut prilejul si norocul sá aterizeze intr-o tará unde se respecta cu strictete tot ceea ce constituia lucrul esential pt bunul mers al masinii dupá iesirea pe poarta fabricii !
Pe deasupra majoritatea oamenilor care cumpárau masinile acestea, erau grijulii, tipicari (oarecum ptr mine putin bátuti in cap )insá timpul scurs a demonstrat cá au dreptate.Educatia primitá le-a fost in favoare ! De aceea masinile chiar si de aoroape 30 de ani cum este daciana, aratá ca si una de 10 ani de acasá .            


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

tavi_dacia1100 a scris:

Daca asta e masina de zi cu zi, se tine foarte bine, se vede ca o ingrijiti cum trebuie. 

Da, mersi Tavi, este masina mea de lucru de zi cu zi , in fiecare zi porneste duimineata la ora 7 la prima cheie,parcurge intre 50-200 km, imi oferá conditii de drum f.bune , incálzire f.buná pe timp de iarná, má duce oriunde , inclusiv dotarea tehnicá din portbagaj, nu am probleme cu ea.Ne respectám reciproc, de aceea ca si anul acesta, de ani de zile in momentul primului inghet, se schimbá si papucii in bocancii de iarná , cu acest prilej intotdeauna verific starea pivotilor, rulmentilor, fránei, etc ....    


pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Da, si eu in urma cu o saptamana am gatat pregatirea si revizia de iarna la cele doua Dacii schimbat bucsi si rulmenti. Le-am si uns cu ulei de cutie pe dedesubt sa fie protejate de sare si de umezeala.
Nu e bine sa umblu iarna cu ele, dar daca is unse bine cu ulei, nu se ruginesc. Apoi prin aprilie iarasi le spal bine cu jet sub presiune, sa nu ramane sare pe ele.
Oricum, tot Dacia este cea mai ieftina de intretinut si de reparat.
Mai incolo, dupa nu va mai fi timbru de mediu, probabil voi cumpara un Renaunt Kangoo RN 1.4 sau 1.2 (ala cu motorul ca la Logan ca in plus s-au fabricat si alea la fabrica de la Maubeuge, unde s-o facut pe vremuri R15/17 si Fuego), de frecat prin oras, ca daca voi reconditiona Daciile o sa imi fie mila sa umblu cu ele. De aia nici nu le restaurez deocamdata, doar le intretin in stare buna.
De obicei revizia de toamna o fac pe la inceput de octombrie, dar acuma s-o decalat dincauza lucrarilor de la R5TS.  


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Azi Daciana a fost revizuitá inaintea venirii anotimpului friguros, dat jos lichidul de rácire, complectat antigel, lichid de fráná, schimbat ulei si filtre, inchisá clapeta filtrului de aer in poz vará, trecutá pe iarná, complectat ului cutie , nivel apá distilatá baterie, unsá cu un start de ceará protectoare hidrofugá, etc .....   sper cá n-am uitat nimic

pus acum 9 ani
   
autom
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1067
verificate si protectiile de cauciuc a cablului franei de mana?

_______________________________________
"...Asadar pompierul nu alege sa salveze omul bun, in detrimentul omului rau, asadar pompierul se arunca in flacari, riscandu-si viata, pentru a salva in egala masura un criminal sau un sfant. O sa spuneti ca pompierul nu cunoaste mai inainte identitatea victimei, ca urmare este nevoit sa salveze pe toata lumea. Pai asta isi si propune pompierul, sa salveze pe toata lumea!"

pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

autom a scris:

verificate si protectiile de cauciuc a cablului franei de mana?

      Asta mi-a scápat ! Má uit sb ea azi ....Mersi    


pus acum 9 ani
   
klausy
Membru nou

Din: Galati
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 31
Salut Adi! Am urmărit acest topic,de fapt cam toate tipicurile tale. Eu am avut o Dacie break din 94,break-urile ma fascineaza. Vreau totuși sa îmi permit sa te contrazic  legat de calitatea Daciilor pentru export:nu cred că-și permitea nea' Nicu sa trimită afară gunoaie,mai ales ca îi aduceau valuta. Daciana ta break arata incredibil de bine,ai avut noroc si pentru faptul ca fostul proprietar a folosit-o  doar 9 ani,si in acești ani mergând doar la Balaton,iar apoi baga masina in garaj. Din ce-am văzut eu la Daciile de dupa1982-1983,(din Romania) toate au (au avut) probleme cu rugina. Poate avem noi o clima mai aspra decât maghiarii.Dacia mea era destul de ruginita când am dat-o(este adevărat break-ul meu nu vedea garaj decât când il duceam la mecanic).Ai sa spui ca era fabricata după '90 iar calitatea atunci lăsa de dorit. Am un vecin  care are un break de prin '87 si care este si el cam ruginit. Este adevărat ca nici aceasta mașină nu a văzut garaj.Si nu cred ca tapițeria scaunelor lui prezinta acea eticheta CTC. Oricum nu eram de acord cu opinia ta ca  șoferii români nu aveau grija de masinile lor. Din ce-mi povesteau unchii mei (toți posesori de Dacii) chiar daca pe timpul lui Nea Nicu nu se găseau uleiuri de motoare de calitate,știi vorba aia,ei se descurcau,mai un prieten vaporean,mai un șofer pe tir,etc.
Oricum te invidiez pentru Dacia ta Break,arata superb!


_______________________________________
Classic Car Addicted

pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

klausy a scris:

Salut Adi! Am urmărit acest topic,de fapt cam toate tipicurile tale. Eu am avut o Dacie break din 94,break-urile ma fascineaza. Vreau totuși sa îmi permit sa te contrazic  legat de calitatea Daciilor pentru export:nu cred că-și permitea nea' Nicu sa trimită afară gunoaie,mai ales ca îi aduceau valuta. Daciana ta break arata incredibil de bine,ai avut noroc si pentru faptul ca fostul proprietar a folosit-o  doar 9 ani,si in acești ani mergând doar la Balaton,iar apoi baga masina in garaj. Din ce-am văzut eu la Daciile de dupa1982-1983,(din Romania) toate au (au avut) probleme cu rugina. Poate avem noi o clima mai aspra decât maghiarii.Dacia mea era destul de ruginita când am dat-o(este adevărat break-ul meu nu vedea garaj decât când il duceam la mecanic).Ai sa spui ca era fabricata după '90 iar calitatea atunci lăsa de dorit. Am un vecin  care are un break de prin '87 si care este si el cam ruginit. Este adevărat ca nici aceasta mașină nu a văzut garaj.Si nu cred ca tapițeria scaunelor lui prezinta acea eticheta CTC. Oricum nu eram de acord cu opinia ta ca  șoferii români nu aveau grija de masinile lor. Din ce-mi povesteau unchii mei (toți posesori de Dacii) chiar daca pe timpul lui Nea Nicu nu se găseau uleiuri de motoare de calitate,știi vorba aia,ei se descurcau,mai un prieten vaporean,mai un șofer pe tir,etc.
Oricum te invidiez pentru Dacia ta Break,arata superb!

Salutári si multumiri pt interes cu care imi onorezi topicele . Sá stii cá páná nu am "fugit " din tará, nu cunosteam micile detalii despre modul in care functiona inmánarea, service-ul si intretinerea masinilor export ( Dacii spre ex ) aici in tara asta, fiindcá nu aveam de unde sá le cunosc.
Insá, pe másura trecerii timpului, cunoscánd multi oameni care au lucrat pe atunci in reteaua de stat din aceste doemnii, mi-au povestit cum erau aceste masini livrate, ce obligatii aveau noii proprietari care le prteluau, etc... si am rámas uimit ce era aici fatá de ce era la noi ( ceva obisnuit si normal pt mine pe vremurile acelea ...)
Toate Daciile (care din páate dupá 85-87 deja aveau o reputatie foarte proastá din cauza calitátii mediocre a componentelor )firma MERKUR -(IDMS )a fost nevoitá sá gáseascá solutii ptr prevenirea de ex a ruginei .Astfel D.nul ing Werling Geza ( pe care am onoarea sá-l cunosc personal ) a fost rugat sá conceapá ceva ieftin si la indemáná in aceastá privintá.
Astfel s-au náscut protectoarele de fibrá de sticlá care prtejau cavitátile contraaripilor .
PRIMELE masini la care era f. urgent sá se facá era DACIA ! Mai apoi, vázánd succesul acestui product paleta s-a diversificat, si s-a fácut stanta si ptr alte tipuri socialiste.
Un Domn de la Merkur, care lucra pe atunci aici la una dintre cele mai mari baze de livrare din tará pt Dacia mi-a povestit cá in momentul intrárii pe poarta curtii , Daciile erau puse in ránd si intrau in hala de reparatii automat, se arunca de pe ele bobina de induuctie de Sf.Gheorghe, se inlocuia cu una PAL m se aruncau curelele de ventilator , de asemenea se schimbau ciupercile pt termocupla, se sterángeau suruburile (multe nestránse din fabricá ) din comp.motor, on special cele de la elicea ventilatorului ,( au existat cazuri cánd ventilatorul si-a luat zborul de pe fulie in moemntul pornirii motorului, suruburile fiin d din aluminiu nestránse , care au fost "retezate " de forta centirgugá si au reusit perforarea capotei motorului pe cátiva cm lungime ) etc...
La nici o altá fostá masiná socialistá nu era nevoie de asemenea "finisaje " post fabricá , doar sármana Dacie era  mesteritá din cauza calitátii unora din componente.
La livrare, se schimba uleiul automat, (au avut f.multe reclamatii din cauza calit proaste a uleiului,( multe motoare se gripau in rodaj ) si se intreba noul proprietar dacá pt suprapret este dispus sá-i facá masinii terosonarea si antifonarea plus montarea celor 4 oale protecive de fibrá la pasajul rotilor.
De asemenea se schimbau si oribilele planetare, care prin 88-89 deja nu rezistau la mai mult de 30 mii km .Si eu am la masina asta planetare numite Warcia ( adicá crucea gardanicá ext este de la Wartburg adaptatá )si nu am probleme de ani de zile.
La nici o altá masiná socialistá nu apárea fenomenul de dizolvare a vopselei de sampon sau apá purá decát la Daciile anilor 88-89, care la spálare, isi aruncau culoarea pe betonul din fata garajului, aasa cá multe masini din acesti ani au fost revopsite doar din aceastá cauzá (printre care si a mea )
La acea vreme exista o adeváratá retea de cooperative mestesugáresti, care erau specializate in adaptarea unor piuese de calitate superioará pt Dacii .
Cu aceste mici plusuri, Daciile aveau o longevitate mai mare asiguratá , insá si Service-ul obligatoriu din garantie era respectat intocmai de proprietari care nu mestereau masina in fata blocului ca la noi, ci o duceau la Service.
Domnul de la care am cumpárat eu masina asta, mi-a povestit cum trebuia sá meargá la un anume Service desemnat si mai dádea spagá sá i se puná ulei Castrol in masiná, putin mai scump decát cel autohton care era toitusi de calitate buná .
Dacia in fond a fost un turism popular , mai ales din cauza cá era masina care se livra cel mai repede, nu trebuia atseptat 4-5 ani ca si ptr Lada ( cea mai mlt rávnitá si cea mai populará ), Wartburg, Skoda , Trabant etc
Cu toate aceste probleme de calitate, masina era una dintre cele mai comfortabile , consum redus, tractiunea fatá o fácea atrágátoare ptr multi care locuiau pe strázi noroioase , iarna, etc.
Exista o opinie intre posesorii de Dacii, cá dacá folosesti masina mult, in momentul preluárii ei, inscrie-te la urmátoarea Dacie, care in 2-3 ani o va primi ...fiindcá in acest rástimp deja apárea rugina, si problemele de uzurá la multe din ele.
Firmele románesti care livrau piesele ptr fabricá ( UAMT, IMASA, etc ) nu cred cá fáceau piese de calitáti diferite ( pt export si piata interná ) cá doará era aceeasi tará, acelasi material, etc,si aceste probleme apáreau si la aceste masini de export, deci eu sunt de párere cá totusi in mentinerea in stare buná si conservarea masinii, nu calitatea pieselor a fost decisivá ci micile plusuri pe care masina le-a primit aici in Ungaria la acea vreme si reteaua de furmnizare a unor piese de calitate mult mai buná fatá de cele autohtone , in final au contribuit in mae másurá la existante unor masini frumoase, ingrijite páná in zilele noastre.
Scuze de "romanul " cam lung, insá cred cá am reusit sá impártásesc experientele si noutátile aflate de la cei care la acea vreme lucrau in acest domeniu aici .  

Modificat de cv2adi (acum 9 ani)


pus acum 9 ani
   
iulica89
Membru Activ

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 179
Si toate acestea adaugate la priceperea mecanicilor(ciobanilor) sansele de supravietuire a unei dacii in Romania au fost diminuate considerabil. In 2001 cand masina a intrat la "tinichigerie" s'a furat tot ce s'a putut de pe ea(scurgerile de la aripi fata, fetele usi si bateria-ce am observat, plus incarcata factura), prin 2009 s'a gandit unu sa'i mai stranga chiulasa(dupa 1000 de km de la schimbarea garniturii), crapand blocul in 4 din cele 10 prinderi ale suruburilor chiulasei, am schimbat blocul-mult mai zgomotos, pina la urma am pus mana pe un motor de r18 de 1.4 care merge perfect la cei 290kkm cu segmentii si cuzinetii schimbati decat(de mine), prin 2010 am dus'o pentru rk frane la un mecanic, masina intorcandu'se cu servo'ul stricat, la care mecanicul-ce vrei ca'i dacie...
De atunci fiecare revizie o fac singur-planetarele au 198kkm, stanga bate un pic, la cea din dreapta am uniformizat(polizat) canalul ce se formase si inca nu bate.
Masina este de noua in familie, cu factura, carnet acr si tot felul de bonuri...Anul 1989, ianuarie, manere cromate, bari si oglinzi, cu turometru, mocheta pvc, lucas'uri, volan TX si consola de TLX.
Ce'i drept aparatorile de fibra trebuia montate inca de noi si poate asa ar fi supravietuit multa dacii.
Se gasea si ulei mai de calitate-Stiu ca pina'n 2000 am pus de la TEXACO, platina, capacul , luleaua si bujiile au fost schimbate la 57kkm prin 2001...

daciana mea toate acestea adaugate priceperea sansele unei dacii romania fost diminuate 2001 cand

48.1KB

Modificat de iulica89 (acum 9 ani)


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

iulica89 a scris:

Si toate acestea adaugate la priceperea mecanicilor(ciobanilor) sansele de supravietuire a unei dacii in Romania au fost diminuate considerabil. In 2001 cand masina a intrat la "tinichigerie" s'a furat tot ce s'a putut de pe ea(scurgerile de la aripi fata, fetele usi si bateria-ce am observat, plus incarcata factura), prin 2009 s'a gandit unu sa'i mai stranga chiulasa(dupa 1000 de km de la schimbarea garniturii), crapand blocul in 4 din cele 10 prinderi ale suruburilor chiulasei, am schimbat blocul-mult mai zgomotos, pina la urma am pus mana pe un motor de r18 de 1.4 care merge perfect la cei 290kkm cu segmentii si cuzinetii schimbati decat(de mine), prin 2010 am dus'o pentru rk frane la un mecanic, masina intorcandu'se cu servo'ul stricat, la care mecanicul-ce vrei ca'i dacie...
De atunci fiecare revizie o fac singur-planetarele au 198kkm, stanga bate un pic, la cea din dreapta am uniformizat(polizat) canalul ce se formase si inca nu bate.
Masina este de noua in familie, cu factura, carnet acr si tot felul de bonuri...Anul 1989, ianuarie, manere cromate, bari si oglinzi, cu turometru, mocheta pvc, lucas'uri, volan TX si consola de TLX.
Ce'i drept aparatorile de fibra trebuia montate inca de noi si poate asa ar fi supravietuit multa dacii.
Se gasea si ulei mai de calitate-Stiu ca pina'n 2000 am pus de la TEXACO, platina, capacul , luleaua si bujiile au fost schimbate la 57kkm prin 2001...

Da, trist cá existá aceastá preconceptie intre mecanici, cá Dacia nu este o masina de valoare in ochii lor, ca atare, se poate "ciobáni " ....Experiente triste.
Frumoasá masiná, felicitári, cát mai multri ani si km vá doresc !  


pus acum 9 ani
   
Pagini:  1 2 3 4 5 ... 6  

Mergi la