CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
laura love pe Simpatie.ro
Femeie
22 ani
Bihor
cauta Barbat
24 - 52 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Prezentare masini / Dacia 1300 -1976 Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini: 1 ... 8 9 10 11 12 13 14 ... 19
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Mersi Dragi colegi pt explicatii si sfaturi.
Ráspunzánd in ordine la intrebárile puse :
1.Amortizoarele sunt cele vechi pe fatá care sunt perfecte (nu curg, culiseazá pe toatá lungimea cursei foarte fin )deci au fost repuse dupá curátare si revopsire.(mai am o pereche noi noute in cutiile originale de fabricá
2.Toate axele si filetele au fost unse cu vaseliná, inainte de repunerea arcurilor au fost miscate cu mána in jos si sus, si flotau fárá probleme.
3.Asa cum am scris mai sus , niciun surub nu este stráns la suspensie, nici in fatá nici la puntea spate , sunt doar puse cu mána.
Culmea este cá asa cum spuneti voi , acest tip de suspensie este intr-adevár simplá , si nicicum nu pot intelege de ce nu-si ia in primire din primul moment pozitia normalá ????
La Citroenuri desi sunt alt tip de suspensii (acelea mult mai simple pt mine )imediat la montare se definitiveazá locul pieselor, se pot stránge toate suruburile si pe urmá existá posbilitate de reglaj al gardei de sol la 2 CV uri si suratele sale cu o cheie de 9, iar la cele cu suspensie hidropneumaticá (DS, CX, etc ) doar cu o surubelnitá .
Chiar ieri ne miram cu colegul meu Belgian in jurul Daciei, si spuneam cá o suspensie mai simplá cum are Dacia e de fapt mai complicatá decát cele mai sofisticarte cum au Citroenurile .....    


pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Nu-i nimic complicat! POune motorul sus si baga vreo doua ture prin padure, pana la Mikebuda si inapoi si apoi vezi cum se vor aseza toate la loc.     

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
danut 69-71
Membru Senior

Din: Suceava
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 409

sparrowhawk a scris:


cv2adi a scris:

..................
Nu mai am suspensie DELOC ! Masina stá ca pe butuci , cu fata si cu spatele in cer,........


Acelasi lucru l-am patit si eu cand am schimbat toata bucsaraia si am pus alte telescoape, dar in 2 saptamani de folosinta a masinii fata a revenit la inaltimea ei, dar spatele tot asa sus a ramas, probabil din cauza ca nu am avut greutate pe ea, cineva mi-a zis ca trebuia sa montez bascula in pozitie ridicata sau mai pe intelesul meu ca si cum ar fi incarcata, pentru ca daca la montare o tin pe capre si bascula este in jos atunci pana se rotesc bucsele in locasuri dureaza ceva timp, asta a fost un sfat dat de cineva, nu ca ar fi o regula, fii calm ca o scoti tu la capat

Cel mai aberant sfat pe care a putut sa ti-l dea acea persoana.

Niciodata nici un brat nu se strange definitiv cu masina in extensie...din afirmatiile lui, trebuie sa mergi cu masina suspendata de cur si atunci e OK.


_______________________________________
Colectionar Dacia 1300  0744/555816

pus acum 10 ani
   
Oldman
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 815
Odata strinse definitiv, singurul fel al bucsilor de a se roti in locas este de a se rupe cauciucul...

pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Adi, nu-ti vine sa crezi ce am visat azi noapte!
Am visat ca eram la tine la hala, ca tocmai iti luasei un Renault 4 de culoare "vert jardin", care nu avea frane.
Tu stateai la volan si injurai, iar eu eram pe dedesubt si aeriseam franele si te certam, ca  bagi prea multe multe injuraturi si prea putine pedale      


Culmea este ca masina din vis, chiar exista, nu departe de tine!


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Era exact ca asta:

dacia 1300 -1976 era exact asta: Admin

62.3KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Multumesc mult , am sá vá urmez sfaturile date , si cele prin telefon ( Mersi Dánut )si cele de pe site, si am sá incerc sá remontez partea mecanicá , incát masina sá fie functionalá si sá merg cu ea putin pe coclaurile astea ale Cámpiei Panonice, drumuri nispoase ( Loes )care cándva era un fund de mare ..... sper sá-i placá Daciei si vom vedea cát se aseazá .
La prima turá cánd ies cu ea din halá nu-mi voi pune protezele de fricá sá nu-mi cadá din gurá avánd in vedere suspensia ce o are acum !
Nu doresc sá distrug bucsele asa cá nu am stráns NIMIC , nici un surub .
Asa voi si circula cu ea prin rodaj , dupá care conform sfaturilor primite voi pune masina pe groaá si voi stránge suruburile la locul lor.
Sper s-o scotz bine la capát.
Mersi incá o datá ptr sfaturi, atentionári, si exemplificári .        


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

Misu de Cluj a scris:

Era exact ca asta:

Cred cá ai báut prea mult vine de Visine ! Vezi cá-i post incá, pastele sunt putin mai incolo.
Asta-mi mai lipseste incá un Renault , nu vezi ce face cu mine Dacia si R 8 ?
Voi mai albi putin páná sá le am gata pe astea douá !
   


pus acum 10 ani
   
sparrowhawk
Membru Activ

Din: Barlad
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 194

danut 69-71 a scris:


sparrowhawk a scris:


cv2adi a scris:

..................
Nu mai am suspensie DELOC ! Masina stá ca pe butuci , cu fata si cu spatele in cer,........


Acelasi lucru l-am patit si eu cand am schimbat toata bucsaraia si am pus alte telescoape, dar in 2 saptamani de folosinta a masinii fata a revenit la inaltimea ei, dar spatele tot asa sus a ramas, probabil din cauza ca nu am avut greutate pe ea, cineva mi-a zis ca trebuia sa montez bascula in pozitie ridicata sau mai pe intelesul meu ca si cum ar fi incarcata, pentru ca daca la montare o tin pe capre si bascula este in jos atunci pana se rotesc bucsele in locasuri dureaza ceva timp, asta a fost un sfat dat de cineva, nu ca ar fi o regula, fii calm ca o scoti tu la capat

Cel mai aberant sfat pe care a putut sa ti-l dea acea persoana.

Niciodata nici un brat nu se strange definitiv cu masina in extensie...din afirmatiile lui, trebuie sa mergi cu masina suspendata de cur si atunci e OK.


Si in ziua de azi masina este ridicata mult de spate, fata s-a asezat dupa ceva ture cu ea, cocluzia finala este ca de ce dupa montare masina sta asa de sus?!, de fapt daca ne uitam si in urma  la masinile proaspat iesite din uzina tot asa inalte erau


_______________________________________
simplitatea cel mai complicat lucru

pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Si eu má tot gándesc la faza asta cu asezatul, si urmáresc cu interes videoclipurile vechi, filmate la fabricá, la rodaj, la curse, etc .... si nu le vád deloc inalte la fatá !
Pe filmuletul care este fácut oficial pt Colibasi, se vád Daciile iesind pe pista de incercare, si sunt chiar cu garda de sol micá .
Mai ales fatá de cele 1310 din anii 85-90 care au fata mult mai ridicatá, garda mai inaltá, etc.....cred cá din cauza uniformizárii arcurilor (dacá am inteles eu bine se puneau arcuri de spate si in fatá -adicá mai lungi )
Renaultul 12 Francez si vechile Dacii páná prin 75 erau tot mai joase decát cele de dupá acest an cred.
Ceea ce mi-a spus la telefon Dánut, este absolut adevárat, arcurile scoase de sub presiune revin intr-o oarecare másurá la dimensiunile originale, si astea au fost scoase din Noiembrie, deci nu au fost comprimate de luni de zile ......
       


pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

cv2adi a scris:


Misu de Cluj a scris:

Era exact ca asta:

Cred cá ai báut prea mult vine de Visine ! Vezi cá-i post incá, pastele sunt putin mai incolo.
Asta-mi mai lipseste incá un Renault , nu vezi ce face cu mine Dacia si R 8 ?
Voi mai albi putin páná sá le am gata pe astea douá !
   

Un R4 ti-ar placea ca e mult mai simplu si lucrii usor ca poti da jos carapacea.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
Oldman
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 815
Se puneau arcuri de fata pe spate , ca sa tina la caratura, uneori se taiau o spira sau o spira jumate, dar cu masina goala era groaznic de rigida, de aia taica-meu alesese o solutie mult mai buna - pusese arcuri de break care nu erau f dure, dar erau mai lungi si masina statea mai sus de spate cu vreo 3 degete. Mai erau si celebrele arcuri facute din cele de camera de frinare de Raba pe care le cautau toti zarzavagii din zona noastra...niste catastrofe de arcuri dar care permiteau sa pui pe biata Dacie ca si pe Aro, mai ales daca era break 

pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

Oldman a scris:

Se puneau arcuri de fata pe spate , ca sa tina la caratura, uneori se taiau o spira sau o spira jumate, dar cu masina goala era groaznic de rigida, de aia taica-meu alesese o solutie mult mai buna - pusese arcuri de break care nu erau f dure, dar erau mai lungi si masina statea mai sus de spate cu vreo 3 degete. Mai erau si celebrele arcuri facute din cele de camera de frinare de Raba pe care le cautau toti zarzavagii din zona noastra...niste catastrofe de arcuri dar care permiteau sa pui pe biata Dacie ca si pe Aro, mai ales daca era break 

      ce vremuri ....apuse demult !


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

Misu de Cluj a scris:


cv2adi a scris:


Misu de Cluj a scris:

Era exact ca asta:

Cred cá ai báut prea mult vine de Visine ! Vezi cá-i post incá, pastele sunt putin mai incolo.
Asta-mi mai lipseste incá un Renault , nu vezi ce face cu mine Dacia si R 8 ?
Voi mai albi putin páná sá le am gata pe astea douá !
   

Un R4 ti-ar placea ca e mult mai simplu si lucrii usor ca poti da jos carapacea.

      nu prea cred .........


pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

cv2adi a scris:


Misu de Cluj a scris:


cv2adi a scris:


Cred cá ai báut prea mult vine de Visine ! Vezi cá-i post incá, pastele sunt putin mai incolo.
Asta-mi mai lipseste incá un Renault , nu vezi ce face cu mine Dacia si R 8 ?
Voi mai albi putin páná sá le am gata pe astea douá !
   

Un R4 ti-ar placea ca e mult mai simplu si lucrii usor ca poti da jos carapacea.

      nu prea cred .........

Normal ca nu, ca simplitatea te complica si esti obisnuit cu solutiile sucite de la Citroen. Ti-ar trebui un Panhard PL17 din ala cocosat, ca ala e si mai sucit decat orice Citroen.      


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
Alex1300BV
Membru Senior

Din: Brasov
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1311
sau PANHARD 24 BT care e foarte eleganta... (pe vremuri erau machetutze URSS din plastic cu asta, imi placea foarte mult)

pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Am vázut  ambele Panharduri, cel 17 B cocosat este o minune de frumusete de masiná, imi place enorm si am si avut la restaurat unul din acesta, este foarte simplu, solutiile folosite la Citroen si Panhard nu sunt deloc sucite, doar pt cei neinitiati.
La inceput unele dintre ele mi se páreau si mie "interesante " insá cu timpul m-am familiarizat cu ele, si acum mi se par absolut normale si foarte ingenioase, le consider ca punct de plecare cánd fac comparatii cu alte tipuri de vehicole , si de julte ori zámbesc cán fac aceste comparatii !
De fapt majoritatea solutiilor tehnice sunt mult mai simple si mai usor de lucrat la ele decát la multe alte márci.
E doar chestie de scule speciale si inteligentá tehnicá .In rest floare la ureche !              

Modificat de cv2adi (acum 10 ani)


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
am continuat asamblarea masinii, cu ajutorul unor colegi foarte amabili care mi-audat explicatiile si sfaturile necesare in cazul dubiilor intálnite pe parcurs.
dealtfel masina este in stadiul din poze, urmeazá multe máruntaie si accesorii pe care mai intái trebuie sá le gásesc undeva in cutiile puse deoparte la dezechipare (tare anevoios mai merge si treaba asta.
Suspensi tot nu am , masina la impins (incá nu functioneazá motorul ) dá senzatia de cárutá ....  

dacia 1300 -1976 continuat asamblarea masinii, ajutorul unor colegi foarte amabili care mi-audat

37.6KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si

dacia 1300 -1976

36.1KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
tot

dacia 1300 -1976 tot

27.9KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
am reusit sá gásesc inele de gumá noi ptr orificiile din caroserie si alte subansamble (oala farului in cazul de fatá ) prin care traverseazá conductele electrice ( desi imi plac de mic copil artificiile de revelion, insá nu pe drum cu masina ...)

dacia 1300 -1976 reusit gásesc inele gumá noi ptr orificiile din caroserie alte (oala farului cazul

21.6KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
aici poate se vede mai bine

dacia 1300 -1976 aici poate vede mai bine

23.7KB

Modificat de cv2adi (acum 10 ani)


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
comp motor unde mai e  mult de lucru...

dacia 1300 -1976 comp motor unde mai e  mult lucru...

40.4KB

Modificat de cv2adi (acum 10 ani)


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
tot

dacia 1300 -1976 tot

42.4KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
vue post .

dacia 1300 -1976 vue post

42KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
o lateralá ....

dacia 1300 -1976 lateralá ....

36.4KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
spate

dacia 1300 -1976 spate

22.5KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
oare suportii de prindere a bárii le-am pus corect ? Urechile de prindere trebuie sá priveascá spre interiorul masinii sau spre exterior ?

dacia 1300 -1976 oare suportii prindere bárii le-am pus corect urechile prindere trebuie priveascá

23.1KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
dedesubt

dacia 1300 -1976 dedesubt

39KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
tot

dacia 1300 -1976 tot

37.6KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si

dacia 1300 -1976

34KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
tot

dacia 1300 -1976 tot

33.5KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si

dacia 1300 -1976

29.7KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si

dacia 1300 -1976

32.6KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si

dacia 1300 -1976

30KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si

dacia 1300 -1976

34.4KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si

dacia 1300 -1976

34.1KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si

dacia 1300 -1976

25KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si

dacia 1300 -1976

28.2KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
fatá

dacia 1300 -1976 fatá

28.3KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
tot fata

dacia 1300 -1976 tot fata

37.9KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
din pácate la remontarea basculelor si altor subansamble din neatentie am zgáriat vopseaua datá pe lonheroane, pe urechile de priindere ale axelor basculelor, etc.... pe care dupá repunere am fost nevoit sá le "pictez "cu pensula, ceea ce se si vede din pácate in unele olocuri, insá voi peveni cu diluant si alte smecherii sio voi incerca s-o indepártez din locurile unde nu are ce cáuta .....

dacia 1300 -1976 din pácate remontarea basculelor altor din neatentie zgáriat vopseaua datá urechile

36.1KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si

dacia 1300 -1976

44.9KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
tot dedesubt

dacia 1300 -1976 tot dedesubt

38.3KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
detaliu motor

dacia 1300 -1976 detaliu motor

29.5KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
elicea sau "propeleru " cum i se spune prin Bihor ......

dacia 1300 -1976 elicea sau " cum spune prin bihor ......

30.9KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
tot comp.motor

dacia 1300 -1976 tot comp.motor

28.1KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Aici m-am impotmolit iarási : Existá pe jgheab pe ambele párti douá decupári in forma literei U ptr tuburile de cauciuc ce vin la calorifer ....
Acestea posedá cáte o garniturá de cauciuc specialá incsá nu mai tin minte care a fost pe dreapta so care pe stánga.Cea de stánga mai are si o micá platbandá prinsá in 2 suruburi car5e fixeazá respectiva formá in tunelul ei ....      

dacia 1300 -1976 aici m-am impotmolit iarási existá jgheab ambele párti douá decupári forma literei

17.8KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si celaltá parte....

dacia 1300 -1976 celaltá parte....

22.8KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
aci se vede mai bine...un U maaaare de tot

dacia 1300 -1976 aci vede mai bine...un maaaare tot

24.8KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si partea cealaltá care de-abia se vede in pozá....nu-s ce naiba am fácut , probabil imi tremurá deja mána cánd vád ce mai am de "zidit " la Daciana....    

dacia 1300 -1976 partea cealaltá care de-abia vede naiba fácut probabil imi tremurá deja mána cánd

22.7KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
aici iarási tre sá lucru de douá ori se pare.... nu incape piulita de fixare a cablului kilometrajului prin gaura originalá din caroserie ..... sau trebuie bágatá dinspre cealaltá extermitate ???
Cablul e unul nou cumpárat din comert , este mai mic in diametru ca cel scos de pe masiná (a fost blocat si rupt ) Sper sá coincidá filetul de prindere la vitezometru .....   

dacia 1300 -1976 aici iarási tre lucru douá ori pare.... incape piulita fixare cablului prin gaura

15.2KB

Modificat de cv2adi (acum 10 ani)


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
alte detalii

dacia 1300 -1976 alte detalii

21.5KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
inapoi in groapá ptr alte detalii ....

dacia 1300 -1976 inapoi groapá ptr alte detalii ....

35.4KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si

dacia 1300 -1976

46KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
am uitat aici micul puc de cauciuc care are o gaurá in mijloc si se fixeazá pe cablul scurt al fránei de máná, si are rol de prevenire a trepidatiilor ..... am s-o fac mai tárziu ...

dacia 1300 -1976 uitat aici micul puc cauciuc care are gaurá mijloc fixeazá cablul scurt fránei

26.9KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
detaliu tendon si butuc spate

dacia 1300 -1976 detaliu tendon butuc spate

33.1KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
stabilizatorul puntii spate ...

dacia 1300 -1976 puntii spate ...

30.3KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si

dacia 1300 -1976

31.7KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si

dacia 1300 -1976

30.2KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si

dacia 1300 -1976

29.2KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si

dacia 1300 -1976

23.7KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
tot

dacia 1300 -1976 tot

30.7KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
butuc fatá alt unghi

dacia 1300 -1976 butuc fatá alt unghi

38.5KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
lonjeron fatá

dacia 1300 -1976 lonjeron fatá

30.6KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
tot

dacia 1300 -1976 tot

37.5KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
vázut de sus.... din pácate nu am mai gásit in comert "pulpele de pui "doar aceste stabilizatoare, mai putin caracterisitice Daciei pre 80 ...... asta este !

dacia 1300 -1976 vázut sus.... din pácate mai gásit comert pui "doar aceste mai putin daciei

36.7KB

Modificat de cv2adi (acum 10 ani)


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
etrierii...

dacia 1300 -1976

30.2KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si

dacia 1300 -1976

29.1KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
ultima

dacia 1300 -1976 ultima

37.4KB


pus acum 10 ani
   
aurelian_mz_rt125
Membru Senior

Din: moinesti, jud bacau
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 389
pentru suportii spate masoara distanta intre gauri pe bara si compara cu ce ai acum intre suporti ......
arata super , foarte foarte tareeee
imi place nespus cum lucrezi, am si eu cateva masini si motociclete ; deocamdata doar am adunat si sper ca atunci cand ma voi apuca de ele sa pot face macar 40% din ce faci tu cu masinile pe care le restaurezi.
tot respectul


Modificat de aurelian_mz_rt125 (acum 10 ani)


pus acum 10 ani
   
Liviu-Florin
Membru Senior

Din: Suceava
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 2253
Felicitari Adi pentru munca ta si pentru cum se contureaza masina!

pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

aurelian_mz_rt125 a scris:

pentru suportii spate masoara distanta intre gauri pe bara si compara cu ce ai acum intre suporti ......
arata super , foarte foarte tareeee
imi place nespus cum lucrezi, am si eu cateva masini si motociclete ; deocamdata doar am adunat si sper ca atunci cand ma voi apuca de ele sa pot face macar 40% din ce faci tu cu masinile pe care le restaurezi.
tot respectul

Da , multumesc mult Aurelian ptr sfaturi, de fapt e la mintea cocosului cum s-ar spune, lenea si oboseala m-a fácut sá postez intrebarea, cáci e mai lesne decát sá másor, in fine cred cá e bine pusá, dacá nu, doar 2 suruburi am de dat jos sá-i schimb pozitia ....
Pe de altá parte sunt sigur cá dupá faza de agonisire, va urma cea de resuscitare, care intotdeauna va da rezultatele scontate la un coleg ca tine, pasionat de aceste istorioare pe 2 sau 4 roti .... Spor iti doresc la ele
Multumesc incá o datá pt recunostintá, , incerc s-o scot cát mai bine cu cát mai putine compromise .....    

Modificat de cv2adi (acum 10 ani)


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

Liviu-Florin a scris:

Felicitari Adi pentru munca ta si pentru cum se contureaza masina!

Mersi mult Liviu, insá o masiná refácutá, reconditionatá NICIODATÁ nu va fii ca una de fabricá ,( cum este a Ta )! Valoarea celor originale neatinse de aparat de sudurá, reparatii, vopsit etc.... va fii intotdeauna mai mare decát ale acestora refácute  ....... insá din moment ce "baza " a fost una destul de precará, asta este !
   
Si tin sá-ti multumesc si cu aceastá ocazie pt ajutorul dezinteresat si piesele trimise pt Daciana !(mi-a soptit ieri in halá cánd si-a cápátata ochelarii cá-i tare fericitá ) si asta multumitá Tie !

Modificat de cv2adi (acum 10 ani)


pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Inca vreo doua saptamani si o scoti la plimbare.
Cea mai faina faza, cand o scoti la drum prima data.     


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

Misu de Cluj a scris:

Inca vreo doua saptamani si o scoti la plimbare.
Cea mai faina faza, cand o scoti la drum prima data.     

Din pácate nu cred sá meargá atát de repede....nu sunt acasá cu Dacia...stii si Tu bine!
Insá cred cá va trebui sá leg doi cai in fata masinii dacá suspensia rámáne asa.....    


pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

cv2adi a scris:

aici iarási tre sá lucru de douá ori se pare.... nu incape piulita de fixare a cablului kilometrajului prin gaura originalá din caroserie ..... sau trebuie bágatá dinspre cealaltá extermitate ???    


Cablul de kilometraj se introduce  mai intai pe sub bord, apoi dupa ce o tragi peste gaura, o legi la cutie, apoi infiletezi la ceas. Mai mult de 15-20 minute, nu ai de lucru


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

Misu de Cluj a scris:


cv2adi a scris:

aici iarási tre sá lucru de douá ori se pare.... nu incape piulita de fixare a cablului kilometrajului prin gaura originalá din caroserie ..... sau trebuie bágatá dinspre cealaltá extermitate ???    


Cablul de kilometraj se introduce  mai intai pe sub bord, apoi dupa ce o tragi peste gaura, o legi la cutie, apoi infiletezi la ceas. Mai mult de 15-20 minute, nu ai de lucru

Multumesc mult ! Vezi cine stie din care parte sá atace lucrurile ???? Eu acum cu aceste mici reparatii pierd timp, insá cástig experientá !
Mersi mult ptr informatie....


pus acum 10 ani
   
Liviu-Florin
Membru Senior

Din: Suceava
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 2253
Da Adi, experienta acumulata la aceasta masina cu siguranta ca iti va fi folositoare si la urmatoarele Dacii!   
Macar jumatate din numarul Daciilor lui Danut daca vei avea si va fi sufficient!
Spor la treburi!   

Modificat de Liviu-Florin (acum 10 ani)


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

Liviu-Florin a scris:

Da Adi, experienta acumulata la aceasta masina cu siguranta ca iti va fi folositoare si la urmatoarele Dacii!   
Macar jumatate din numarul Daciilor lui Danut daca vei avea si va fi sufficient!
Spor la treburi!   

               


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
mai o pozá cu etrierul la cerere -este vopsitá in gri din cauza carcasei care era deja tare máncatá de timp, si prost lucratá , cu suprafata zgrumturoasá, cu multiple gáuri, etc....

dacia 1300 -1976 mai pozá etrierul cerere -este vopsitá gri din cauza carcasei care era deja tare

29.9KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si una mai indeaproape tot cu etrierul

dacia 1300 -1976 una mai tot etrierul

27.2KB


pus acum 10 ani
   
BTL-gordini
Membru Senior

Din: Alba Iulia
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1790
Conductele de frana precum si cele de benzina au fost facute la comanda?ma gandesc ca nu le-ai vopsit.Am vazut ca nu sunt de cupru si ma gandeam la mai multe variante.
In rest ma uit ca la spectacol si ma bucur de ceea ce vad , nici nu vreau sama gandesc cand veimerge cu ea pe ploaie.


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

BTL-gordini a scris:

Conductele de frana precum si cele de benzina au fost facute la comanda?ma gandesc ca nu le-ai vopsit.Am vazut ca nu sunt de cupru si ma gandeam la mai multe variante.
In rest ma uit ca la spectacol si ma bucur de ceea ce vad , nici nu vreau sama gandesc cand veimerge cu ea pe ploaie.

Dragá Dani !
Conductele de fráná si benziná au fost date jos cu clipsuri cu tot, au fost curátate de antifon si alte impuritáti , si au fost duse la galvanizat.Clipsurile de fixare le-am primit cadou de la un alt coleg de forum, care mi-a creat o bucurie nemaipomenitá fiindcá era deja cát p-aci sá renunt la ele, negásind nimic asemánátor in comert aici in Ungaria !TRIST !
Tevile,  din cauzá cá nu au incáput in baia galvanicá desteptii le-au indoit (rásfránt ) de-mi státea párul máciucá atunci cánd le-am ridicat de la ei .....nici nu se mai recunosteau....erau ca pisatul boului ce curge pe un drum de tará ....
Mai apoi , dupá lupte seculare si chinuri groaznice pe cát a fost posibil, le-am indreptat centimetru cu centimetru , insá nicidecum perfect, si am incercat sá le redau traiectoria initialá  folosind un ciocan de cauciuc si o perecche de sipci de lemn scobite pe interior in lungimea lor atát cát sá incapá conducta , dar rezultatul final a fost .....departe de ceea ce a fost initial !(ceea ce se si vede in poze )
Cu aceastá ocazie am reusit in mai multe locuri sá zgárii si vopseaua datá pe dedesubtul masinii, asa cá a trebuit sá repar acele locuri cu pensula, mázgálind tevile i !
Masina asta pur si simplu nu vrea sá iasá cum trebuie, pot spune cá este pliná de compromise atát deasupra cát se pe dedesubt !
Oricum multumesc ptr atentie, pt piesele trimise , si ptr sfaturile date .    

Modificat de cv2adi (acum 10 ani)


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Aici se vede clar atát traiectoria cam strámbá, cát si faptul cá am dat jos vopseaua fortánd mularea tevilor dupá forma lonjeronului.....cu putin succes (fenomenul amintit : pisatul boului ....)     

dacia 1300 -1976 aici vede clar atát cam strámbá, cát faptul dat jos vopseaua fortánd mularea

30KB

Modificat de cv2adi (acum 10 ani)


pus acum 10 ani
   
autom
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1067
Simplu se reface!

Teava de cupru, presa si holenederele vechi.


_______________________________________
"...Asadar pompierul nu alege sa salveze omul bun, in detrimentul omului rau, asadar pompierul se arunca in flacari, riscandu-si viata, pentru a salva in egala masura un criminal sau un sfant. O sa spuneti ca pompierul nu cunoaste mai inainte identitatea victimei, ca urmare este nevoit sa salveze pe toata lumea. Pai asta isi si propune pompierul, sa salveze pe toata lumea!"

pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si aici teava aiurea (sper sá nu am probleme din cauza lumenului redus , si vopseaua de pe fund datá jos in momentul fixárii la loc a repartitorului ....    

dacia 1300 -1976 aici teava aiurea (sper probleme din cauza lumenului redus vopseaua fund datá jos

34.1KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

autom a scris:

Simplu se reface!

Teava de cupru, presa si holenederele vechi.

Mersi Autom ! Deocamdatá voi vedea dacá este functionalá, apoi voi reface tot ceea ce nu-i bun, si cred cá la sfársit imi dau demisia  .....      

Modificat de cv2adi (acum 10 ani)


pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

cv2adi a scris:

Aici se vede clar atát traiectoria cam strámbá, cát si faptul cá am dat jos vopseaua fortánd mularea tevilor dupá forma lonjeronului.....cu putin succes (fenomenul amintit : pisatul boului ....)     

Nu te stresa! Daca conductele de otel au fost incolacite, nu le mai poti face sa arate bine, doar daca pui alte conducte noi din cupru.
Oricum, is pe dedesubt si nu le vede nimeni, iar dupa ce se umplu cu praf si noroi, nici nu se observa


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

Misu de Cluj a scris:


cv2adi a scris:

Aici se vede clar atát traiectoria cam strámbá, cát si faptul cá am dat jos vopseaua fortánd mularea tevilor dupá forma lonjeronului.....cu putin succes (fenomenul amintit : pisatul boului ....)     

Nu te stresa! Daca conductele de otel au fost incolacite, nu le mai poti face sa arate bine, doar daca pui alte conducte noi din cupru.
Oricum, is pe dedesubt si nu le vede nimeni, iar dupa ce se umplu cu praf si noroi, nici nu se observa

Problema mare este cá idiotii de aici de la atestári se pot lega de orice chitibus, si datoritá faptului cá din 5 in 5 ani sau odatá la 10 ani trebuie sá duci masina la reatestat, (prin asta doresc ei sá urmáreascá conditia de intretinere a masinii ) nu pot lása sá se umple de noroi si sá se oxideze deoarece má dá afará la proxima ocazie.
Pe conducte dupá remontare dau cu spray de lac incolor, ca sá mai aibá un strat protecto pe deasupra, si evit sá folosesc masina in ploaie, si iarna ca sá nu trebuiascá sá lucrez din nou la ea inainte de urmátoarea atestare .
Ei pretind ca masina sá fie prezentatá la atestare intotdeauna ca si cum ar fii iesit de pe banda fabricii !    

Modificat de cv2adi (acum 10 ani)


pus acum 10 ani
   
danut 69-71
Membru Senior

Din: Suceava
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 409
Hristos a Inviat, un Paste fericit alaturi de cei dragi, doresc tuturor cititorilor acestui minunat topic.

Danut Crainiciuc


_______________________________________
Colectionar Dacia 1300  0744/555816

pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

danut 69-71 a scris:

Hristos a Inviat, un Paste fericit alaturi de cei dragi, doresc tuturor cititorilor acestui minunat topic.

Danut Crainiciuc

Adevárat a inviat ! La fel si din partea mea, chiar dacá Dánut face uneori exagerári !
Adi Pintea     


pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Paste Fericit!
Pune conducte din cupru, ca alea is moi si le poti modela cum doresti.
Interesant ca la Daciile pana in 1974 conductele treceau pe partea dreapta, iar dupa ala l-au mutat pe stanga, pe motiv de economie ca traseul este mai scurt.
Cat despre comisia, care va terorizeaza inutil, daca comenteaza ceva, duci cu tine niste tevi de otel din alea mai groase si le zici: "daca ma picati, tevile astea le voi indoi pe capul vostru si imi pun si bull-bar pe masina"
Asa cum arata masina, nu te poate pica nimeni, doar daca ai dusmani si te pica de rautate!


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

Misu de Cluj a scris:

Paste Fericit!
Pune conducte din cupru, ca alea is moi si le poti modela cum doresti.
Interesant ca la Daciile pana in 1974 conductele treceau pe partea dreapta, iar dupa ala l-au mutat pe stanga, pe motiv de economie ca traseul este mai scurt.
Cat despre comisia, care va terorizeaza inutil, daca comenteaza ceva, duci cu tine niste tevi de otel din alea mai groase si le zici: "daca ma picati, tevile astea le voi indoi pe capul vostru si imi pun si bull-bar pe masina"
Asa cum arata masina, nu te poate pica nimeni, doar daca ai dusmani si te pica de rautate!

          Buná ideea cu tevile ! m-ai pus pe gánduri ...      
Cát despre comisie, nu doresc nimániu sá ajungá la atestat aici , niste bosorogi cu cap pátrat !
Doar ati vázut frumoasa Dacie din Debretin care páná la urmá a ajuns cumpáratá in Oradea, o masiná impecabil de frumoasá, cu cáteva minore lipsuri , dupá o inspectie prealabilá, proprietarul a fost sfátuit sá regalvanizeze unele mici piese , mai putin vizibile pe masiná ....mai bine a renuntat la ea .
Bine cá am reusit sá ajut omul s-o dea intr-un loc unde va fii apreciatá si iubitá de noul proprietar ..TRIST

Modificat de cv2adi (acum 10 ani)


pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

cv2adi a scris:


Masina asta pur si simplu nu vrea sá iasá cum trebuie, pot spune cá este pliná de compromise atát deasupra cát se pe dedesubt !


Hmmm… caz de magie neagra.
Ti-am zis, dar esti incapatanat si nu vrei sa  ma asculti!
Masinile au sentimente, si daca le injuri si te porti urat cu ele, atunci se razbuna pe tine!

Daca vrei sa iasa bine, asculta-ma cu atentie si fa exact cum iti zic!
Vezi asta?



O descarci asta pe un stick de memorie si te duci la imprimerie sa-ti faca trei steaguri de dimensiune 2m latime si un metru inaltime. Steagurile sa aibe fond galben, iar imprimarea sa fie cu negru.
Apoi steagurile le agheti de tavanul de la hala, una la intrare, una in mijloc si una pe peretele din spate.

Apoi iti cumperi 7 tricouri galbene, ca sa ai cate una pentru fiecare zi al saptamanii, pe care sa-ti imprimi aceasi chestie. Cand lucrii la Dacie sau la R8, neaparat sa porti acele tricouri.

Si sa faci vreo 20 de stickere cu aceasi tematica, pe care sa le lipesti pe geamurile laterale  ale Daciilor si la R8.  Dar mai bine fa vreo 40 de bucati, ca sa ai ce lipi si pe R4 si R5-urile, pe care le vei cumpara in viitor.

Poti face si din astea de lipit pe laterale:




Daca faci asta, vei vedea ca atat Daciile, cat si Renaulturile, vor simti ca sunt acasa si nu-ti vor mai crea belele.
Trebuie sa te implici sufleteste, ca daca nu te implici, masinile vor simti ca esti distant si se vor purta urat cu tine!

Si ca sa fii asigurat, vorbeste si cu Danut, sa-ti trimita niste tricouri si niste stickere din alea cu Daciaclub.
   


Si inca ceva: cand le parchezi in hala, pune-le in grupuri ca Daciile si Renaulturile sa formeze un grup compact, iar Cireoen-urile sa fie intr-un grup separat, despartite de un spatiu de cel putin 2 m de grupul Dacia-Renault.
Ca Citroen si Renault au fost totdeauna dusmani de moarte. Asta vad si eu, ca atunci cand am parcat 2cv-ul alaturi de Fuego, 2cv-ul s-o rasucit intr-o parte, de parca vroia sa se apere de dusmani. Pe partea celalta unde sta Lastunul, acolo nu sunt probleme, ca ala are motor de origine Citroen.
Dar am o idee ca si asa 2cv-ul are fundul lasat, asa ca o voi parca in fata la R5, ca poate asa isi va ridica fundul.

Iar daca nu merge treaba, atunci facem schimb, tu imi dai R8-ul la schimb cu 2cv-ul.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

Misu de Cluj a scris:


cv2adi a scris:


Masina asta pur si simplu nu vrea sá iasá cum trebuie, pot spune cá este pliná de compromise atát deasupra cát se pe dedesubt !


Hmmm… caz de magie neagra.
Ti-am zis, dar esti incapatanat si nu vrei sa  ma asculti!
Masinile au sentimente, si daca le injuri si te porti urat cu ele, atunci se razbuna pe tine!

Daca vrei sa iasa bine, asculta-ma cu atentie si fa exact cum iti zic!
Vezi asta?

http://www.99poze.ro/hotlink/tn_d7646aa ... 9f7b25.jpg

O descarci asta pe un stick de memorie si te duci la imprimerie sa-ti faca trei steaguri de dimensiune 2m latime si un metru inaltime. Steagurile sa aibe fond galben, iar imprimarea sa fie cu negru.
Apoi steagurile le agheti de tavanul de la hala, una la intrare, una in mijloc si una pe peretele din spate.

Apoi iti cumperi 7 tricouri galbene, ca sa ai cate una pentru fiecare zi al saptamanii, pe care sa-ti imprimi aceasi chestie. Cand lucrii la Dacie sau la R8, neaparat sa porti acele tricouri.

Si sa faci vreo 20 de stickere cu aceasi tematica, pe care sa le lipesti pe geamurile laterale  ale Daciilor si la R8.  Dar mai bine fa vreo 40 de bucati, ca sa ai ce lipi si pe R4 si R5-urile, pe care le vei cumpara in viitor.

Poti face si din astea de lipit pe laterale:

http://www.99poze.ro/hotlink/tn_7e19ba6 ... aa4ec7.jpg


Daca faci asta, vei vedea ca atat Daciile, cat si Renaulturile, vor simti ca sunt acasa si nu-ti vor mai crea belele.
Trebuie sa te implici sufleteste, ca daca nu te implici, masinile vor simti ca esti distant si se vor purta urat cu tine!

Si ca sa fii asigurat, vorbeste si cu Danut, sa-ti trimita niste tricouri si niste stickere din alea cu Daciaclub.
   


Si inca ceva: cand le parchezi in hala, pune-le in grupuri ca Daciile si Renaulturile sa formeze un grup compact, iar Cireoen-urile sa fie intr-un grup separat, despartite de un spatiu de cel putin 2 m de grupul Dacia-Renault.
Ca Citroen si Renault au fost totdeauna dusmani de moarte. Asta vad si eu, ca atunci cand am parcat 2cv-ul alaturi de Fuego, 2cv-ul s-o rasucit intr-o parte, de parca vroia sa se apere de dusmani. Pe partea celalta unde sta Lastunul, acolo nu sunt probleme, ca ala are motor de origine Citroen.
Dar am o idee ca si asa 2cv-ul are fundul lasat, asa ca o voi parca in fata la R5, ca poate asa isi va ridica fundul.

Iar daca nu merge treaba, atunci facem schimb, tu imi dai R8-ul la schimb cu 2cv-ul.

            E buná magia asta ....dar dacá-ti urmez sfaturile date atunci o sá se supere citroenurile, care sunt de trei ori mai multe la numár , iar eu má voi afla in plin rázboi intre cele douá grupári extermiste din garaj pe post de ministru al pácii si intelegerii reciproce !      


pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Nu va fi razboi, ca faci o cortina din panza in mijlocul halei, care sa desparta cele doua grupari
Sau da jos toate steagurile de club si pune niste steaguri frantuzesti, ca toate sa fie impacate.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
tpv
Membru Senior

Din: Oradea
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 260

cv2adi a scris:


Misu de Cluj a scris:

Paste Fericit!
Pune conducte din cupru, ca alea is moi si le poti modela cum doresti.
Interesant ca la Daciile pana in 1974 conductele treceau pe partea dreapta, iar dupa ala l-au mutat pe stanga, pe motiv de economie ca traseul este mai scurt.
Cat despre comisia, care va terorizeaza inutil, daca comenteaza ceva, duci cu tine niste tevi de otel din alea mai groase si le zici: "daca ma picati, tevile astea le voi indoi pe capul vostru si imi pun si bull-bar pe masina"
Asa cum arata masina, nu te poate pica nimeni, doar daca ai dusmani si te pica de rautate!

          Buná ideea cu tevile ! m-ai pus pe gánduri ...      
Cát despre comisie, nu doresc nimániu sá ajungá la atestat aici , niste bosorogi cu cap pátrat !
Doar ati vázut frumoasa Dacie din Debretin care páná la urmá a ajuns cumpáratá in Oradea, o masiná impecabil de frumoasá, cu cáteva minore lipsuri , dupá o inspectie prealabilá, proprietarul a fost sfátuit sá regalvanizeze unele mici piese , mai putin vizibile pe masiná ....mai bine a renuntat la ea .
Bine cá am reusit sá ajut omul s-o dea intr-un loc unde va fii apreciatá si iubitá de noul proprietar ..TRIST


Nu vreau sa fiu carcotas, dar legat de dacia crem am vazuto la Oradea, a participat la doua parade, arata foarte bine, bine lucrata, dar are anumite elemente neconforme anilor ei, cum ar fi, pompa de frana dublu circuit.


_______________________________________
colectionar de fier

pus acum 10 ani
   
danut 69-71
Membru Senior

Din: Suceava
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 409

cv2adi a scris:


danut 69-71 a scris:

Hristos a Inviat, un Paste fericit alaturi de cei dragi, doresc tuturor cititorilor acestui minunat topic.

Danut Crainiciuc

Adevárat a inviat ! La fel si din partea mea, chiar dacá Dánut face uneori exagerári !
Adi Pintea     

Adrian,

Stii bine ca nu exagerez cu absolut nimic.

Vizavi de sugestiile lui Misu, iti propun sa ma mut o perioada la Albertirsa, impartin hala in 2 frateste, eu ma ocup de sectorul Dacia/Renault si tu ramani cu Citroen...cu siguranta nu ne vom uita unu la altul cu alti ochi si uite asa impacam si capra cu varza dar si cu lupul.

Cand vom merge cu masinile la atestat, "Hodorogii" vor face infarct si uite asa mai scapam de niste nesabuiti, (glumesc, evident).


_______________________________________
Colectionar Dacia 1300  0744/555816

pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

danut 69-71 a scris:


cv2adi a scris:


danut 69-71 a scris:

Hristos a Inviat, un Paste fericit alaturi de cei dragi, doresc tuturor cititorilor acestui minunat topic.

Danut Crainiciuc

Adevárat a inviat ! La fel si din partea mea, chiar dacá Dánut face uneori exagerári !
Adi Pintea     

Adrian,

Stii bine ca nu exagerez cu absolut nimic.

Vizavi de sugestiile lui Misu, iti propun sa ma mut o perioada la Albertirsa, impartin hala in 2 frateste, eu ma ocup de sectorul Dacia/Renault si tu ramani cu Citroen...cu siguranta nu ne vom uita unu la altul cu alti ochi si uite asa impacam si capra cu varza dar si cu lupul.

Cand vom merge cu masinile la atestat, "Hodorogii" vor face infarct si uite asa mai scapam de niste nesabuiti, (glumesc, evident).

Danut, degeaba vrei sa mergi acolo, ca nu te primeste!
Cand am vazut prima data hala aia plina de vechituri, i-am propus sa ma infieze, dar nu vrea. In plus, are o boala pe Dacii si pe Renaulturi... probabil cand a fost in vizita la muzeul Citroen, atunci i-au inoculat germenul de dusmanie fata de romb.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
Pagini: 1 ... 8 9 10 11 12 13 14 ... 19  

Mergi la