CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
Naturesk pe Simpatie.ro
Femeie
25 ani
Bucuresti
cauta Barbat
25 - 47 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Prezentare masini / Dacia 1300 -1976 Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini: 1 ... 10 11 12 13 14 15 16 ... 19
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Eheeee ! Ce misto cu Voi ! Mersi mult ! Toatá ziua imi ziceam sá nu má enervez, ci sá ajung acasá, sá postez pozele fiindcá multi colegi de forum stiu solutia, cunoscánd masina ca palma.
Masina asta nu numai din cauza multitiuudinii de piese priocurate si primitze de la colegii autohtoni va deveni pe bnuná dreptate masina Forumului Classiccar Romania, ci si datoritá multitudinii sfaturilor primite de la Voi la ansamblare ! De fapt Voi o ansamblati cu mána mea !
Ar fii insá mai simplku si benefic dacá s-ar face cu mána Voastrá, nu ars lucra de multe ori in plus.....
Oricum MULTUMIRI In continuare !      
Asta sá fie cea ptr carburator ???? cá e in plus   

dacia 1300 -1976 eheeee misto voi mersi mult toatá ziua imi ziceam enervez, ajung acasá, postez

46.1KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
am conectat cele douá tuburi de plastin ptr stoitoare in jgehab ,,,, in mod normal ar trebui sá se bifurce in afara jgeabului ???

dacia 1300 -1976 conectat cele douá tuburi plastin ptr stoitoare jgehab ,,,, mod normal trebui

28.7KB


pus acum 10 ani
   
deceneu32
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3581
Nu e de carburator ca e prea scurt.Nu e nici de la macaralele usilor spate,nici de la capota spate pentru ca e prea subtire.

Modificat de deceneu32 (acum 10 ani)


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si

dacia 1300 -1976

31.3KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Multumesc mult Deceneu !      
Ásta sper cá l-am identificat corect : firul senzorului temperaturii apei ...

dacia 1300 -1976 multumesc mult deceneu       Ásta sper l-am corect firul senzorului

42.2KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
rebus cu firele alternatorului pe moment insá am schema deci le voi lega mai tárziu ...

dacia 1300 -1976 rebus firele moment insá schema deci voi lega mai tárziu ...

41.3KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
alte máruntaie pregátite .....

dacia 1300 -1976 alte máruntaie pregátite .....

48.5KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
din pácate garnittura de caiuciuc de la jgheab este ruptá.... neavánd altá solutie am schimbat-o cu a Dacianei Break ...  

dacia 1300 -1976 din pácate garnittura caiuciuc jgheab este ruptá.... neavánd altá solutie

30.8KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
cam precará sáraca .... 76 a fost demult ...

dacia 1300 -1976 cam precará sáraca .... fost demult ...

29.5KB


pus acum 10 ani
   
deceneu32
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3581

cv2adi a scris:

iar am omis protectorul de plastic de dedesubtul inchizátorii capotei..... si pied timp cu montarea-demontarea ....fiindcá nu cunosc masina ....ridicol !    

Compartimentul caloriferului trebuie bine izolat,altfel se pierde caldura!

dacia 1300 -1976 cv2adi scris:iar omis plastic dedesubtul pied timp cunosc masina    

65.9KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
sper cá am repus buza de cauciuc pe laba de urs bine....

dacia 1300 -1976 sper repus buza cauciuc laba urs bine....

21.6KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Mersi mult Deceneu ! Foarte utilá schema !  

dacia 1300 -1976 mersi mult deceneu foarte utilá schema  

27.4KB


pus acum 10 ani
   
deceneu32
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3581

cv2adi a scris:

Multumesc mult Deceneu !      
Ásta sper cá l-am identificat corect : firul senzorului temperaturii apei ...

Cu placere!Da,e bine!


pus acum 10 ani
   
deceneu32
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3581

cv2adi a scris:

Mersi mult Deceneu ! Foarte utilá schema !  

Multumesc!Din pacate formatul pozelor este foarte mic pe forumul acesta!


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Si am ajuns la subiectul ENIGME !!! De la ce ansamblu provin aceste profile metalice multiple in forma de U ????
Problema este cá le-am depozitat in cutii de carton si practic nu mai stiu de unde provin ???    

dacia 1300 -1976 ajuns subiectul enigme !!! ansamblu provin aceste profile metalice multiple forma

37KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
tot

dacia 1300 -1976 tot

31.3KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Altá
enigmá....de unde provine Umerasul ásta de sármá ???    

dacia 1300 -1976 altá unde provine umerasul ásta sármá ???    

43KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
dar acest profil de cheder ???    

dacia 1300 -1976 dar acest profil cheder ???    

37.7KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
tot chedere enigmatice ....
Am niste amintiri vagi cum cá ar fii fost puse pe lonjeroane in compartimentul motor pe stánga si dreapta , insá nu stiu sigur....douá din ele sunt identice ca lungime si profil, a treia este diferitá ...  

dacia 1300 -1976 tot chedere enigmatice ....am niste amintiri vagi cum fii fost puse lonjeroane

30.7KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si

dacia 1300 -1976

33.1KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
tot

dacia 1300 -1976 tot

29.4KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
nu stiu sigur, cred cá este la usa spate pe cant , sub suruburile care prin triunghiul acela din colturile ramelor ,??    

dacia 1300 -1976 stiu sigur, cred este usa spate cant sub suruburile care prin triunghiul acela din

29.6KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Si o pozá de ansamblu cu ghidul ( 3 donatoarea de idei si piese _) si Daciana bátránica in curs de resuscitare ...

dacia 1300 -1976 pozá ansamblu ghidul donatoarea idei piese daciana bátránica curs ...

32.3KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
detaliu jgheab ....

dacia 1300 -1976 detaliu jgheab ....

21.4KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
tot

dacia 1300 -1976 tot

34.4KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si pátrátelul din burete cauciucat lipit la locul sáu conform indicatiilor primite.

dacia 1300 -1976 pátrátelul din burete cauciucat lipit locul sáu conform primite.

24.9KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
penultima

dacia 1300 -1976 penultima

33.8KB

Modificat de cv2adi (acum 10 ani)


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
furtunul de benziná dintre pompá si carburator nu e ancorat nicáieri pe traiectorie ????    

dacia 1300 -1976 furtunul benziná dintre pompá carburator ancorat nicáieri ????    

42.2KB


pus acum 10 ani
   
deceneu32
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3581

cv2adi a scris:

Altá
enigmá....de unde provine Umerasul ásta de sármá ???    

Fixeaza toba finala impreuna cu doua inele de cauciuc.

dacia 1300 -1976 cv2adi scris:altá unde provine umerasul ásta sármá ???     fixeaza toba

40KB


pus acum 10 ani
   
deceneu32
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3581
Am gresit imaginea.Scuze!
Despre asta e vorba:

dacia 1300 -1976 gresit asta vorba:

49.9KB


pus acum 10 ani
   
deceneu32
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3581

cv2adi a scris:

tot chedere enigmatice ....
Am niste amintiri vagi cum cá ar fii fost puse pe lonjeroane in compartimentul motor pe stánga si dreapta , insá nu stiu sigur....douá din ele sunt identice ca lungime si profil, a treia este diferitá ...  

Aceste chedere ''enigmatice'' fixeaza si etanseaza tabla care acopera compartimentul caloriferului in zona aripilor fata.Trebuie sa fie doua,nu stiu de ce ai trei!

dacia 1300 -1976 cv2adi scris:tot chedere enigmatice ....am niste amintiri vagi cum fii fost puse

41.7KB


pus acum 10 ani
   
deceneu32
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3581
De asemenea,pentru o etansare completa a compartimentului caloriferului iti mai trebuie patru repere de cauciuc,ca in imaginea de mai jos.Doua le pui in partea superioara,doua in partea inferioara.Nu am fotografii,doar desene.
Imi pare rau pentru formatul mic al imaginilor dar asta este situatia!

dacia 1300 -1976 etansare completa iti mai trebuie patru repere cauciuc,ca imaginea mai jos.doua pui

46.1KB


pus acum 10 ani
   
deceneu32
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3581
Ca sa ma intelegi mai bine,doua repere de cauciuc le montezi in gaurile marcate de mine cu rosu(stanga-dreapta).
De asemenea,iti mai trebuie o garnitura de cauciuc pentru fixarea tablei de inchidere a compartimentului in zona marcata de bine.Se fixeaza prin lipire pe grila de tabla.

dacia 1300 -1976 intelegi mai bine,doua repere cauciuc montezi gaurile marcate mine mai trebuie

36KB

Modificat de deceneu32 (acum 10 ani)


pus acum 10 ani
   
danut 69-71
Membru Senior

Din: Suceava
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 409

deceneu32 a scris:


cv2adi a scris:

Altá
enigmá....de unde provine Umerasul ásta de sármá ???    

Fixeaza toba finala impreuna cu doua inele de cauciuc.

Acel "umeras" de care a pomenit Adi, nu fizeaxa nici o toba...sustine inelele de cauciuc pe suportii caroseriei. Mai este inca unu care sustine inelele dedesubtul tobei.
Al 3-lea cheder este dintr-o bucata de cheder de portbagaj care nu face parte din peisaj.

Cele 2 chedere se monteaza staga/dreapta pentru etansarea compartimentului caloriferului de caldura pe buza aripii in partea superioara.

Celalalt resort ramas in multitudinea de piese, provine de la cablul de frana de mana care se fixeaza intr-o gaura de 4/5 in caroserie sub bancheta de spate.


_______________________________________
Colectionar Dacia 1300  0744/555816

pus acum 10 ani
   
deceneu32
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3581
Celelalte doua repere de cauciuc acopera gaurile incercuite de mine(stanga-dreapta).
Cele doua chedere ''enigmatice'' si egale ca lungime le fizezi pe profilul aripilor in zona marcata de mine printr-o linie rosie.

dacia 1300 -1976 celelalte doua repere cauciuc acopera gaurile incercuite doua chedere egale lungime

23.8KB


pus acum 10 ani
   
deceneu32
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3581

danut 69-71 a scris:


deceneu32 a scris:


cv2adi a scris:

Altá
enigmá....de unde provine Umerasul ásta de sármá ???    

Fixeaza toba finala impreuna cu doua inele de cauciuc.

Acel "umeras" de care a pomenit Adi, nu fizeaxa nici o toba...sustine inelele de cauciuc pe suportii caroseriei.

Ma rog...sustine inelele si inelele sustin toba!
A inteles Ady despre ce e vorba!

Modificat de deceneu32 (acum 10 ani)


pus acum 10 ani
   
deceneu32
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3581

cv2adi a scris:

nu stiu sigur, cred cá este la usa spate pe cant , sub suruburile care prin triunghiul acela din colturile ramelor ,??    

Acela este!!


pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
@ Adi: Iti trimit pe adresa ta de mail, catalogul de piese in care gasesti toate maruntaiele.
Iti trimit si manualul de reparatii MR150.
Ala e mai bun decat orice manual.
Eu inainte sa ma apuc de vreo masina, pe care nu o cunosc, mai intai scot la imprimanta catalogul de piese si manualul de reparatii.
Daca le ai pe alea doua langa tine la atelier, atunci nu mai ai batai de cap.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Vá multumesc tuturor colegilor ptr ajutor, totul e clar deja .Cred cá dacá as continua asa de capul meu mi-ar rámáne jumat de Dacie pe stoc in magazie, iar produsul final nu ar mai fii posibil de recunoscut.
Mersi mult Deceneu ptr grafice, si desene ,se pot vedea destul de bine reprele si pozitia lor .
De asemenea multumiri Dánut ptr explicatii si de data asta , ca si ptr celelalte de páná acum, atát prin telefon cát si via mail.
Mishu, ai perfectá dreptate, de data asta m-am hazardat, am fácut doar poze crezánd cá sunt indeajuns .Majoritatea sunt de folos insá multe elemente care nu se vád in ele din cauza unghiurilor, sau altele din cauzá cá nu sunt la vedere , nu le am si aici am dat de bucluc.
Multumesc ptr ofertá,cánd ne vom intálni, vom discuta personal despre manual, poate gásesc unul in stocul cártilor tehnice pe care mi le-a oferit un mecanic auto spre cumpárare, care a lucrat la service Dacia in trecut la Oradea.
Multumesc mult TUTUROR incá o datá.      
P S : Deceneu, cred cá ai mai rezolvat o enigmá singur, fárá ca eu sá fii intrebat : Este vorba despre un burete cauciucat cu profil in formá de U lung exact cát este jgheabul caloriferului, deculoare gri la care má uitam ieri disperat .... si nu stiam de unde anume provine dar am uitat sá-l mai si fotografiez .....

Modificat de cv2adi (acum 10 ani)


pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Ok, sa le luam pe rand:

1. Umerasul vine la toba spate si are rol de siguranta, care fixeaza inelele de cauciuc, care fixeaza toba.
2. Firele de alternator vin asa. Alea groase rosii si albastru la borna + , ala verde subtire cu papuc la borna DF la perii, iar inca un fir de sine statator leaga  borna minus de caroserie, sub suruburile de fixare releului regulator.
3. Arcul ala vine la maneta schimbatorului de viteze, pe sub masina, si leaga capatul de jos al schimbatorului de lonjeron si are rolul ca sa tina maneta schimbatorului fixa sa nu balangane sanga-dreapta.
4. Furtunul care leaga pompa de benzina de carburator, are o clema de fixare, prins de surubul din fata al capacului de culbutori.
5. Firul senzorului de temperatura este verde deschis sau verde albastrui, daca pui contacul si o atingi la masa se aprinde becul rosu la bord, deci este usor de verificat si depistat.
6. Sarma de fixare al borcanului este ok, doar ca l-ai montat invers, intoarce-l si se va seza corect.
7. Firele albastru si gri, acolo nu vine nimic intercalat, ala gri vine legat de borna + al bateriei si alimenteaza alternatorul cu curent, iar ala gri se leaga la solenoidul electromotorului si vine de la contact, ala comanda  pornirea mottorului. Ar mai trebui sa ai in zona aia inca doua fire una viloet si una alba, care sa vina la intrerupatorul de mers inapoi, dar s-ar putea ca masina ta sa nu fie echipat.
8. Furtunele de la spalatorul de parbriz,  se bifurca in compartimentul motor, nu in compartimentul caloriferului.
9. Chestiile de cauciuc, cele doua care sunt simetrice, vin sub grila caloriferului si se aseaza pe marginea aripilor fata pe sub grila. Cealalta bucata vine in compartimentul motor, pe marginea lonjeronului, si protejeaza conductele de benzina, sa nu se atinga de lonjeron.
10. Piesa aia metalica vine la fixarea triunghiului metalic de la usile din spate.
11. Piesele sub forma de U sunt cleme de fixare de la arcurile scaunelor leaga arcurile scaunelor intre ele.


Cateva poze:

Dacia



_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

cv2adi a scris:

Si o pozá de ansamblu cu ghidul ( 3 donatoarea de idei si piese _) si Daciana bátránica in curs de resuscitare ...


Ce mare dulau s-o facut catelul ala! Are capul, car roata de la Dacie 
Ti-am trimis niste documentatie pe adresa gmail, ala cu adroen. Scoate-le la imprimanta 


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Multumesc mult pt detaliere, si ptr manualul trimis .
Am clarificat chestiile adunate, insá din pácate nu stiu de ce, sármele de fixarea ale borcanului le-am, intors ieri de 4 ori, nu sunt bune nicicum.
Mi se pare cá s-au intins in baia galvanicá ????? poate.  
Restul pieselor le-am repus la locul lor, nu gásesc niciunde piesa de sustinere a tevii de benziná, pe deasupra si teava mi se pare scurtá ( a scurtat-o proprietarul dinaintea mea cá el a pus o pompá italianá pe masiná ......
Mersi mult incá o datá tuturor pt ajutor


pus acum 10 ani
   
Liviu-Florin
Membru Senior

Din: Suceava
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 2253
Masina o admiram mereu Adi si ne place ce vedem. Dar vorba lui Misu: catelul cand apare intr-o poza alaturi de Dacia? 

pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Multumesc mult Liviu, eu doar incerc s-o repun pe roate , sá fie cát mai originalá, in toate detaliile ei, asemenea Citroenurilor , insá tot timpul dau de lucruri mai putin cunoscute sau enigme totale ......iar Buck, má ajutá mereu, furánd surubelnite cu mánere de lemn sau plastic rosu (cele galbene sau albastre nu-i plac deloc ) , perii de sármá, etc.....obligándu-má sáu dau ture prin curte sá le regásesc , pierzándu-mi timpul si asa destul de scurt     
Mai postez o pozá cu "MOACÁ "

dacia 1300 -1976 multumesc mult liviu, doar incerc s-o repun roate fie cát mai originalá, toate

38.5KB

Modificat de cv2adi (acum 10 ani)


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
tot "Moacá ...."

dacia 1300 -1976 tot ...."

54.3KB


pus acum 10 ani
   
AdyC
Membru Senior

Din: Alexandria
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1926

cv2adi a scris:


Asta sá fie cea ptr carburator ???? cá e in plus   






danut 69-71 a scris:



.....

Celalalt resort ramas in multitudinea de piese, provine de la cablul de frana de mana care se fixeaza intr-o gaura de 4/5 in caroserie sub bancheta de spate.



Misu de Cluj a scris:

Ok, sa le luam pe rand:

....
3. Arcul ala vine la maneta schimbatorului de viteze, pe sub masina, si leaga capatul de jos al schimbatorului de lonjeron si are rolul ca sa tina maneta schimbatorului fixa sa nu balangane sanga-dreapta.


Cateva poze:

Dacia






Eu ii dau dreptate lui Danut, resortul respectiv se monteaza la sistemul franei de mana.
Se poate vedea si in poze ca difera de cel care fixeaza maneta scgimbatorului de viteze si care intr-unul din capete e nespiralat la fel ca cel de la acceleratie.



Modificat de AdyC (acum 10 ani)


_______________________________________
Dacia 1100 - 1969
Dacia 1100 - 1971
Dacia 1300 - 1980

pus acum 10 ani
   
Liviu-Florin
Membru Senior

Din: Suceava
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 2253

cv2adi a scris:

tot "Moacá ...."

Superb! Sa iti fie sanatos Adi! Multumesc mult Adi ca ti-ai facut timp sa-i faci poze si sa le postezi aici! Urmaresc in continuare cu mare interes acest topic!   


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Multumesc ADYC pt interes si ajutor, páná la urmá am deslusit enigmele, am pus toate resorturile la locul lor conform lungimii lor, formei, si indicatiilor Voastre, aceste trei lucruri fiind necesare pt reusita proiectului ....
Resortul cu pricina din poza cu fond rosu a fost asa cum bine a observat Dánut, de la bifurcatia cablului fránei de máná inaintea puntii spate .
De asemena si restul pieselor si-au regásit locul conform sfaturilor .
A rámas pe moment o singurá enigmá nedeslusitá, incárcatá de o ceatá destul de groasá, si anume aceasta din poza de mai jos.
Nu sunt de la scaune cum zicea Mishu, scaunele sunt intacte, si am si reparat pe cele aduse de viniliná neagrá, si nu am intálnit aceste piese ......
Nu stiu de la ce naiba provin ????Sigur din interior de undeva dar nu de la scaune.    

dacia 1300 -1976 multumesc adyc interes ajutor, páná urmá deslusit enigmele, pus toate locul lor

32.7KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

Liviu-Florin a scris:


cv2adi a scris:

tot "Moacá ...."

Superb! Sa iti fie sanatos Adi! Multumesc mult Adi ca ti-ai facut timp sa-i faci poze si sa le postezi aici! Urmaresc in continuare cu mare interes acest topic!   

Multumesc Florin ptr tot interesul Táu, ptr ajutorul acordat intotdeauna atát acele minunate piese donate cát si pt idei si sfaturi.
Mersi8 mult pt gándurile bune si in numele Cáinilor mei.
Sper cá minunatul Táu alsacian este bine si-si face datoria .          


pus acum 10 ani
   
Alex1300BV
Membru Senior

Din: Brasov
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1311
Nu v-ati facut pungulitze, cu etichete?

pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

Alex1300BV a scris:

Nu v-ati facut pungulitze, cu etichete?

Am fácut doar cutiute si poze, insá generalizate ....
Adicá  ceea ce se vede in cutia asta are inscriptia : "interior "-cam vagá si superficialá -pornind de la automatismul de care am fácut uz in cazul Citroenurilor, in cazul de fatá precum se vede nu functioneazá !
Pozele de asemenea sunt putine, nu contin fiecare fazá tehnologicá in parte, anumite unghiuri au fost neglijate s.a.m.d. iar rezultateul in cazul de fatá este acesta !
Este invátáturá de minte , de acum am un motiv in plus sá má abtin de la tipurile necunoscute de masini si motorete .
Ori trebuie fácutá o documentatie mult mai amplá si mai sistemaizatá .....
Oricum multumesc ptr interes     


pus acum 10 ani
   
Liviu-Florin
Membru Senior

Din: Suceava
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 2253
Ma bucur ca am fost de ajutor si sper cand vei mai avea nevoie sa ma anunti si te voi ajuta si pe viitor cu mare drag. Pe 17 si 18 mai particip cu catelusa mea la expozitie la Suceava.



pus acum 10 ani
   
danut 69-71
Membru Senior

Din: Suceava
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 409

cv2adi a scris:

Multumesc ADYC pt interes si ajutor, páná la urmá am deslusit enigmele, am pus toate resorturile la locul lor conform lungimii lor, formei, si indicatiilor Voastre, aceste trei lucruri fiind necesare pt reusita proiectului ....
Resortul cu pricina din poza cu fond rosu a fost asa cum bine a observat Dánut, de la bifurcatia cablului fránei de máná inaintea puntii spate .
De asemena si restul pieselor si-au regásit locul conform sfaturilor .
A rámas pe moment o singurá enigmá nedeslusitá, incárcatá de o ceatá destul de groasá, si anume aceasta din poza de mai jos.
Nu sunt de la scaune cum zicea Mishu, scaunele sunt intacte, si am si reparat pe cele aduse de viniliná neagrá, si nu am intálnit aceste piese ......
Nu stiu de la ce naiba provin ????Sigur din interior de undeva dar nu de la scaune.    

Aceste cleme nu provin de la echipare de fabrica pentru acest model de masina.

Pot fi cleme de la paravanturi, oglinzi, etc.


_______________________________________
Colectionar Dacia 1300  0744/555816

pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

danut 69-71 a scris:


cv2adi a scris:

Multumesc ADYC pt interes si ajutor, páná la urmá am deslusit enigmele, am pus toate resorturile la locul lor conform lungimii lor, formei, si indicatiilor Voastre, aceste trei lucruri fiind necesare pt reusita proiectului ....
Resortul cu pricina din poza cu fond rosu a fost asa cum bine a observat Dánut, de la bifurcatia cablului fránei de máná inaintea puntii spate .
De asemena si restul pieselor si-au regásit locul conform sfaturilor .
A rámas pe moment o singurá enigmá nedeslusitá, incárcatá de o ceatá destul de groasá, si anume aceasta din poza de mai jos.
Nu sunt de la scaune cum zicea Mishu, scaunele sunt intacte, si am si reparat pe cele aduse de viniliná neagrá, si nu am intálnit aceste piese ......
Nu stiu de la ce naiba provin ????Sigur din interior de undeva dar nu de la scaune.    

Aceste cleme nu provin de la echipare de fabrica pentru acest model de masina.

Pot fi cleme de la paravanturi, oglinzi, etc.

Esti fantastic Dánut ! Sunt de la paravánturi ! Off Doamne, erau in fata ochilor mei de cáte ori deschideam usa masinii, si uite ce sclerozat mintal sunt.... nu mi-am aduus aminte de ele!
Intr-adevár ele fixau cele douá opercule de plastic pe ramele usilor in fatá...
Degeaba, cred cá si in vis le ai p-astea !
Sá fii iubit !      


pus acum 10 ani
   
Alex1300BV
Membru Senior

Din: Brasov
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1311
Pacat... un rulou de pungi, tre sa coste vreo 10 lei... (50 de bucati)
Oricum, in rest, jos palaria!!!


cv2adi a scris:


Alex1300BV a scris:

Nu v-ati facut pungulitze, cu etichete?

Am fácut doar cutiute si poze, insá generalizate ....
Adicá  ceea ce se vede in cutia asta are inscriptia : "interior "-cam vagá si superficialá -pornind de la automatismul de care am fácut uz in cazul Citroenurilor, in cazul de fatá precum se vede nu functioneazá !
Pozele de asemenea sunt putine, nu contin fiecare fazá tehnologicá in parte, anumite unghiuri au fost neglijate s.a.m.d. iar rezultateul in cazul de fatá este acesta !
Este invátáturá de minte , de acum am un motiv in plus sá má abtin de la tipurile necunoscute de masini si motorete .
Ori trebuie fácutá o documentatie mult mai amplá si mai sistemaizatá .....
Oricum multumesc ptr interes     


pus acum 10 ani
   
danut 69-71
Membru Senior

Din: Suceava
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 409

cv2adi a scris:


danut 69-71 a scris:


cv2adi a scris:

Multumesc ADYC pt interes si ajutor, páná la urmá am deslusit enigmele, am pus toate resorturile la locul lor conform lungimii lor, formei, si indicatiilor Voastre, aceste trei lucruri fiind necesare pt reusita proiectului ....
Resortul cu pricina din poza cu fond rosu a fost asa cum bine a observat Dánut, de la bifurcatia cablului fránei de máná inaintea puntii spate .
De asemena si restul pieselor si-au regásit locul conform sfaturilor .
A rámas pe moment o singurá enigmá nedeslusitá, incárcatá de o ceatá destul de groasá, si anume aceasta din poza de mai jos.
Nu sunt de la scaune cum zicea Mishu, scaunele sunt intacte, si am si reparat pe cele aduse de viniliná neagrá, si nu am intálnit aceste piese ......
Nu stiu de la ce naiba provin ????Sigur din interior de undeva dar nu de la scaune.    

Aceste cleme nu provin de la echipare de fabrica pentru acest model de masina.

Pot fi cleme de la paravanturi, oglinzi, etc.

Esti fantastic Dánut ! Sunt de la paravánturi ! Off Doamne, erau in fata ochilor mei de cáte ori deschideam usa masinii, si uite ce sclerozat mintal sunt.... nu mi-am aduus aminte de ele!
Intr-adevár ele fixau cele douá opercule de plastic pe ramele usilor in fatá...
Degeaba, cred cá si in vis le ai p-astea !
Sá fii iubit !      

Adrian, poza nu reflecta adevarata dimensiune a clemei, dar niciodata nu am vazut o asemenea clema pe dacii.
Mi-am facut o imagine de ansamblu si doar de la paravanturi sau suporti de oglinzi puteau fi, desi nu vazusem pe masina ta paravanturile, scuze.
Cu siguranta nu te-ai sclerozat doar ca ai asimilat foarte multe informatii intr-un timp atat de scurt si nu vedeai ce trebuie...oricum, felicitarile mele si eu mi-as fi dorit sa inmagazinez atatea informatii intr-un timp relativ scurt.
Pe vremea cand facem dacii, nu aveam calculator, net si nu dispuneam de atatea informatii, acum le stiu si trezit din somn care si de unde vine, ma mai blochez si eu cateodata, dar imi revin rapid.
Sa ne vedem sanatosi la Brasov si am sa-ti mai dezvalui din secretele noastre de mestesugari.


_______________________________________
Colectionar Dacia 1300  0744/555816

pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Ai perfectá dreptate Alex BV nu de bani este vorba ci mai degrabá de neglijentá si oarecum superficialitate in gándire ....pot spune si eu la fel ca si greierul din Balada lui Topárceanu : "Nu credeam c-o sá mai  vii " .....la remoiontare cu problemele astea, care desi mi se páreau minore, totusi am dat de bucluc.
In fine, forumul ásta m-a ajutat enorm de mult in acest proiect , multi colegi au sárit la necaz, ceea ce isi doreste cred tot omul la nevcaz, insá mai rar in zilele noastre asa ceva.
De aceea multumesc incá o datá TUTUROR celor care m-au ajutat páná acum .Fárá ei ar fii fost mult mai greu de progresat .
Azi am mai lucrat la Daciana bátránica , am repus toate subansamblele Foste enigmatice la locul lor, conform indicatiilor primite , acestea nu mai sunt enigme.....
   


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

danut 69-71 a scris:


cv2adi a scris:


danut 69-71 a scris:


Aceste cleme nu provin de la echipare de fabrica pentru acest model de masina.

Pot fi cleme de la paravanturi, oglinzi, etc.

Esti fantastic Dánut ! Sunt de la paravánturi ! Off Doamne, erau in fata ochilor mei de cáte ori deschideam usa masinii, si uite ce sclerozat mintal sunt.... nu mi-am aduus aminte de ele!
Intr-adevár ele fixau cele douá opercule de plastic pe ramele usilor in fatá...
Degeaba, cred cá si in vis le ai p-astea !
Sá fii iubit !      

Adrian, poza nu reflecta adevarata dimensiune a clemei, dar niciodata nu am vazut o asemenea clema pe dacii.
Mi-am facut o imagine de ansamblu si doar de la paravanturi sau suporti de oglinzi puteau fi, desi nu vazusem pe masina ta paravanturile, scuze.
Cu siguranta nu te-ai sclerozat doar ca ai asimilat foarte multe informatii intr-un timp atat de scurt si nu vedeai ce trebuie...oricum, felicitarile mele si eu mi-as fi dorit sa inmagazinez atatea informatii intr-un timp relativ scurt.
Pe vremea cand facem dacii, nu aveam calculator, net si nu dispuneam de atatea informatii, acum le stiu si trezit din somn care si de unde vine, ma mai blochez si eu cateodata, dar imi revin rapid.
Sa ne vedem sanatosi la Brasov si am sa-ti mai dezvalui din secretele noastre de mestesugari.

Da, perfect de acord Dánut, pe baza unei fotografii nu-ti poti da seama exact ce anume este ....?
Multumesc mult pt invitatie, precum ti-am spus si la telefon voi face tot posibilul sá ajung la Brasov, sper sá nu-mi interviná nimic......
 


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Si azi am fácut lucruri minore fárá prea mare zel, fiind o cáldurá deja in halá de 25 grade ....

dacia 1300 -1976 azi fácut lucruri minore fárá prea mare zel, fiind cáldurá deja halá grade ....

18.1KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
am repus reperele din jurul caloriferului ....asa cum m-ati sfátuit.

dacia 1300 -1976 repus reperele din jurul ....asa cum m-ati sfátuit.

20.7KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
am repus piesa de plastic negru sub deschizátorul capotei motor, pe care am uitat-o data trecutá

dacia 1300 -1976 repus piesa plastic negru sub capotei motor, care uitat-o data trecutá

26.9KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si toate garniturile de etanseizare a compartimentului calorifer ...

dacia 1300 -1976 toate calorifer ...

27.9KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si grilele de aerisire venite de pe o bátránicá autohtoná care odihneste prin REMAT dacá nu a trecut deja in nefiintá sármana...  

dacia 1300 -1976 grilele aerisire venite bátránicá autohtoná care odihneste prin remat dacá trecut

19.1KB


pus acum 10 ani
   
danut 69-71
Membru Senior

Din: Suceava
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 409
Felicitari pentru munca depusa, sunt convins ca la urmatoarea dacie va fi mult mai lejer la echipare.      

_______________________________________
Colectionar Dacia 1300  0744/555816

pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
tot grila

dacia 1300 -1976 tot grila

15KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si cealaltá ...

dacia 1300 -1976 cealaltá ...

18.4KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

danut 69-71 a scris:

Felicitari pentru munca depusa, sunt convins ca la urmatoarea dacie va fi mult mai lejer la echipare.      

Sunht sigur de acest lucru .Insá cu Oameni ca voi, merge si din prima !      


pus acum 10 ani
   
danut 69-71
Membru Senior

Din: Suceava
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 409
Dupa o dragoste mare, vine una si mai mare...sper ca nu vei trada cealalta firma frantuza, Citroen.

_______________________________________
Colectionar Dacia 1300  0744/555816

pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

cv2adi a scris:


danut 69-71 a scris:

Felicitari pentru munca depusa, sunt convins ca la urmatoarea dacie va fi mult mai lejer la echipare.      

Sunht sigur de acest lucru .Insá cu Oameni ca voi, merge si din prima !      

E doar chestie de timp sa agheti vulturul UAP, langa emblema Citroen de pe usa atelierului (si bineinteles drapelul cu rombul). 


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Dupá o anumitá várstá, nu prea se mai indrágosteste omul....stiti cum e !!! CITROENUL nu va fii niciodatá pe locul 2 , chiar dacá mai existá tipuri "stráine " de ea in garaj
Pe másura trecerii timpului, si posibilitátii de testare ale altor automobile decát Citroen, m-am convins despre corectitudinea alegerii márcii mele preferate ca idol , si asta sunt sigur cá o s-o inteleagá doar acei oameni care au cálátorit cu acest tip de automobil
Eu unul care zi de zi conduc Dacia break-ca masiná de serviciu- si la sfársit de sáptámáná am uneori sansa sá má urc la volanul unuia dintre Citroenuri, mai ales cele cu suspensie hidropneumaticá , imi dau seama ce inseamná comfortul de lux ce ti-l oferá aceste masini , fiind o binefacere si o senzatie care má determiná sá apreciez si mai mult aceste inovatii tehnice unice pe care le-a oferit firma Citroen clientilor sái.    
Si acest lucru sper sá nu supere pe nimeni, fiecáruia dintre noi ne plac márci diferite, unul e mai sportiv, altul mai comod, etc... si asa e normal sá fie.
Oricum, dupá 17 ani de Citroenism, ca unul care am folosit aceste masini zi de zi , pot spune cá pt mine este superlativul in tehnicá, comfort, tinutá de drum, etc.... si le multumesc proiectantilor, inginerilor de la aceastá firmá pt. fantasticele inovatii pe care le-au creat si utilizat in constructia acestor masini, chiar dacá majoritatea lor ne privesc deja de sus .....
Fárá aceste ingeniozitáti , lumea tehnicii auto ar fii fost mult mai sáracá

Modificat de cv2adi (acum 10 ani)


pus acum 10 ani
   
sk100it
Membru Senior

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2455
Perfecta dreptate,in legatura cu prima dragoste.La mine a fost este si va fi Skoda,chiar daca am si Dacie,bine,varianta noua.Am reparat si Dacii 1300,insa Skoda ramane Skoda,cu toate plusurile si minusurile ei

pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

cv2adi a scris:

Dupá o anumitá várstá, nu prea se mai indrágosteste omul....stiti cum e !!! CITROENUL nu va fii niciodatá pe locul 2 , chiar dacá mai existá tipuri "stráine " de ea in garaj
Pe másura trecerii timpului, si posibilitátii de testare ale altor automobile decát Citroen, m-am convins despre corectitudinea alegerii márcii mele preferate ca idol , si asta sunt sigur cá o s-o inteleagá doar acei oameni care au cálátorit cu acest tip de automobil
Eu unul care zi de zi conduc Dacia break-ca masiná de serviciu- si la sfársit de sáptámáná am uneori sansa sá má urc la volanul unuia dintre Citroenuri, mai ales cele cu suspensie hidropneumaticá , imi dau seama ce inseamná comfortul de lux ce ti-l oferá aceste masini , fiind o binefacere si o senzatie care má determiná sá apreciez si mai mult aceste inovatii tehnice unice pe care le-a oferit firma Citroen clientilor sái.    
Si acest lucru sper sá nu supere pe nimeni, fiecáruia dintre noi ne plac márci diferite, unul e mai sportiv, altul mai comod, etc... si asa e normal sá fie.
Oricum, dupá 17 ani de Citroenism, ca unul care am folosit aceste masini zi de zi , pot spune cá pt mine este superlativul in tehnicá, comfort, tinutá de drum, etc.... si le multumesc proiectantilor, inginerilor de la aceastá firmá pt. fantasticele inovatii pe care le-au creat si utilizat in constructia acestor masini, chiar dacá majoritatea lor ne privesc deja de sus .....
Fárá aceste ingeniozitáti , lumea tehnicii auto ar fii fost mult mai sáracá

Da, in mod incontestabil, solutiile avangardiste au avut un rol important in istoria auto.
Dar sa nu uitam si reversul medaliei, ca tot din cauza solutiilor avantgardiste, firma Citroen, era sa dea faliment de doua ori, o data dupa razboi si o data in anii ’70.
Mariajul cu Peugeot era una catastrofala din punctul de vedere al tehnologiilor ca la Peugeot tehnica era extrem de retardata in acei ani si din cauza asta  s-au cam frant tendintele avantgardiste, dar daca nu era acest mariaj care sa  dea o gura de oxigen, din punct de vedere financiar, atunci firma Citroen, probabil ar fi disparut cum s-a intamplat cu Simca, Matra sau Panhard.
Citroenurile hidropneumatice sunt comode,dar au un mare dezavantaj, ca daca se strica si se aseaza jos, acolo raman, ca  cel putin aici prin Romania, nu prea ai unde sa le duci la reparat.
Eu vad tot timpul, cum dispar toate, CX, BX, GSA si chiar astea mai noi C4, C5, cand se defecteaza, acolo raman la margine de trotuar, iar urmatoarea statie este de obicei Rematul, din pacate.
La fel s-a intamplat si cu Oltcit, care a avut o anumita nota de avangardism, toate au  fost inghitite si topite de furnale, foarte rar mai vezi cate una.
Nici un service nu se baga si te refuza toti, inclusiv la reprezentanta Citroen sunt refuzate modelele mai vechi.
Avantajul ar fi, ca putinele exemplare care supravietuiesc, vor avea valoare mai mare in viitor.
Tu ai marele avantaj, cu Gomer, care a crescut langa aceste masini, si care ti-a aratat toate smecheriile.
Mie de aia imi plac Renaulturile, ca alea is masini de incredere, facute relativ simplu si usor reparabile, si daca le dai in minim de atentie, nu te lasa in drum niciodata.
Bine, si la Renault au fost porcarii de genul R14, Safrane, Espace si mai sunt cateva avortoni nereusiti si in ograda lor, dar majoritatea au fost simplu si frumos construite.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

cv2adi a scris:

Dupá o anumitá várstá, nu prea se mai indrágosteste omul....stiti cum e !!!

Mda... prima dragoste nu se uita. Iata  o poza facuta in Faget, cu mine in 1981 si prima mea dragoste, o epava R5L din 1972, accidentata si parasita de studentii arabi.
Cat m-am jucat in ea. Atunci i-am zis la taicameu, ca atunci cand voi fi mare voi cumpara una la fel, iar el mi-a zis ca atunci cand voi fi eu mare, nu vor mai fi din astea...
Apoi a trecut muuuult timp si se parea ca mi-am uitat epava mea indragita din copilarie....
Si ca amintire, am pastrat o oala de far si un scut metalic, care se monteaza intre aripa fata si toba de esapament.
Piesele astea au stat vreo 30 de ani in sopron, iar acuma la asta alba, exact alea sunt lipsa si se vor reaseza la locul lor. Deci o mica parte din epava aia va rula din nou pe drumuri!

dacia 1300 -1976 cv2adi scris:dupá anumitá várstá, prea mai cum !!! mda... prima dragoste uita. Admin

51.1KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Na, poftim, ai vázut ? Ce insdeamná prima dragoste ....sunt perfect de acord cu tine si cu SK in aceastá privintá
In ce prioveste reparatia Citroenurilor modelele mai vechi este mult mai simplu decát la multe masini "normale " sá zicem asa.
Cát m-am chinuit páná am repus basculele, arcurile, telescoapele la Dacia 1300 (plus schimbat bucse cu presa, etc ) pe cánd la citroen am doar un ciclindru de fortá de pus in locasul cadrului fixat cu un singur surub si racordat o singurá teavá de presiune ca la cilindrii de fráná la Dacie........extrem de simplu !
Nu am telescop, nici arc care trebuie presat sá-l pot repune ....etc.
La capátul cilindrului infiletez "mingea de otel " si e gata .
Majoritate mecanicilor (inckusiv cei de la reprezentanta Citroen ) sun afoni totali, niste rebuturi de mecanici care habar nu au ce inseamná si cum finctioneazá un sistem hidropneumatic, insá cea mai mare problemá este cá NU AU SCULE !!!!!
Multi se bagá sá repare insá in 85 % din cazuri se frig la gurá si apoi nu-i mai convingi sá se bage, mai bine incep sá te convingá sá cumperi altá masiná, doar din cauza incapacitátii lor profesionale !!!!!
Exact asta am intálnit si aici in ungaria, mie mi s-a propus sá cumpár orice altá masiná in afará de Citroen ....
Cánd i-am arátat modul de aerisire a fránei la DS, a rámas cu gura cáscatá :
Se porneste motorul masnii , pompa hidraulicá este angrenatá cu o curea de transmisie, face presiune in sist de fránare, pui o cárámidá pe pedalka de fráná si te plimbi roatá , comod si deschizi pe ránd fiecare surub de aerisire .
Nu ai nevoie de altá persoaná, nu dai la pedale páná-ti rupi genunchii , etcc.... deci mult mai simple decát la celelalte masini .....
In cazul de fatá pot afirma cu sigurantá cá ceea ce-i complicat la prima vedere e mai simplu decát ceea ce pare simplu !
In ce priveste Citroenurile "culcate " , sunt absolut sigur cá ele ar fii fost demult reparate unde existá CUNOSTINTE in domeniu si mai ales SCULE !!!!!!
         
Deplánf sáracele masini care au ajuns in fostele tári comuniste, unde sunt sortite pieirii, fiindcá Doctorii de la Spitale, nu detint cunostintele necesare vindecárii acestor pacienti , ei suntsortiti cimitirelor .Nici eu nu as dori sá ajung int-un asemenea edificiu sanitar, unde doar crucea este rosie pe frontispiciul cládirii, insá peste noapte se transformá in cruce neagrá si acesti pacienti ajung la morgá datoritá incapacitátii personalului .
Un alt exemplu : La CX de ex la sist de directie existá un surub de 9 pe caseta de directie cu care se regleazá traiectoria dreaptá ( sá nu tragá masina intr-o parte sau alte )la voolanul liber in mers.Nu mai e nevoie de groapá, de chei etc.....)s.a.m.d
Deci sunt foarte multe lucruri mult mai simple decát la alte modele simple !
Dar ne-am cam abátuit de la subiect, urmeazá sá mai postez poze pe másura ansamblárii Dacianei ....
Am fácut una cu toba spate ....care cred cá e de la 1310 fiindcá are buzá teava terminalá...

Modificat de cv2adi (acum 10 ani)


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
ie coatá toba ....  

dacia 1300 -1976 coatá toba ....  

14.6KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Ieri si azi m-am mai avántat putin in marea aventurá de resuscitare, si precum discutam mai sus despre lucrurile simple carte la urmá devin complicate sii invers , am repus bara spate la locul ei insá.... ceea ce a pornit ca o foarte simplá actiune, páná la urmá nu s-a dovedit a fii chiar atát de simplá !!!
Piesele nárávase au fost cei doi suport laterali de la colturi care le-am pus invers, adicá cu dschiderea literi U cátre spate cánd colo ele trebuie sá fie spre fata masinii..insá asta am descoperit-o doar cánd deja bara era fixatá cu tampoane cu tot.....
Asa cá am monta-t -demontat de vreo trei ori páná i-am gásit locul, tiotul sub o tensiune destul de mare sá nu zgárii vopseaua cu bara.....fiind singur in halá !
Pán la urmá am reusit cumva...    

dacia 1300 -1976 ieri azi m-am mai avántat putin marea aventurá precum discutam mai sus despre

45.2KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si

dacia 1300 -1976

25.8KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si

dacia 1300 -1976

32.5KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
i-am luat si douá cercuri de alea de gumá da-s mai groase decát cele originale ....nu prea stau bine in cárlig !

dacia 1300 -1976 i-am luat douá cercuri alea gumá da-s mai groase decát cele originale ....nu prea

29.6KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si

dacia 1300 -1976

35.8KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
detaliu

dacia 1300 -1976 detaliu

25.8KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
tot

dacia 1300 -1976 tot

32.3KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Eu nu-stiu ce-i cu serverul ásta nenorocit de má decupleazá tot timpul si apoi posteazá de douá ori aceeasi pozá ....   Suportii buclucasi de care vorbeam ...

dacia 1300 -1976 nu-stiu ce-i serverul ásta nenorocit decupleazá tot timpul apoi posteazá douá ori

17.7KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
capul suruburilor recromate...

dacia 1300 -1976 capul

24.8KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
cealaltá parte...

dacia 1300 -1976 cealaltá parte...

33.7KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Asta oare e lámpitá originalá de iluminare in portbagaj de Dacia ?  

dacia 1300 -1976 asta oare lámpitá originalá iluminare portbagaj dacia  

32.2KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
tot

dacia 1300 -1976 tot

31.2KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
oare ?????    

dacia 1300 -1976 oare ?????    

26.2KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
stopul SEIMA nou-noutá ,oferitá de un coleg de pe forum.....care a ajuns in sfársit la locul ei !    

dacia 1300 -1976 stopul seima nou-noutá ,oferitá coleg ajuns sfársit locul    

24.4KB

Modificat de cv2adi (acum 10 ani)


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
aici iar m-am incálcit .... cum naiba sunt fixate conductele de plastic pt stropitoarea de parbriz ????Am inteles cá se ramificá undeva deasupra vasului lichidului de fráná, si merg spre compartimentul caloriferului unul in stg, altul in dreata insá nu stiu ce anume le fixeazá ???    
Sau doar atárná acolo aiurea deasupra bateriei ?

dacia 1300 -1976 aici iar m-am incálcit .... cum naiba sunt fixate conductele plastic parbriz ????am

31.9KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
tot

dacia 1300 -1976 tot

36.5KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si

dacia 1300 -1976

39.9KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
peisaj cu Dacia fárá capotá...

dacia 1300 -1976 peisaj dacia fárá capotá...

47.3KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
tot

dacia 1300 -1976 tot

39.5KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
o pozá inconfundabilá, atát de cunoscutá generatiei mele....

dacia 1300 -1976 pozá atát cunoscutá generatiei mele....

34.4KB

Modificat de cv2adi (acum 10 ani)


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si ultima pe azi

dacia 1300 -1976 ultima azi

30.4KB


pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

cv2adi a scris:

Asta oare e lámpitá originalá de iluminare in portbagaj de Dacia ?  

Este lampa originala de Dacia, dar nu de portbagaj, ci din cutia de acte.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

cv2adi a scris:

aici iar m-am incálcit .... cum naiba sunt fixate conductele de plastic pt stropitoarea de parbriz ????Am inteles cá se ramificá undeva deasupra vasului lichidului de fráná, si merg spre compartimentul caloriferului unul in stg, altul in dreata insá nu stiu ce anume le fixeazá ???    
Sau doar atárná acolo aiurea deasupra bateriei ?


Asa vine, prinsa sub clemele de sus.
Iar lampa in cutia de acte in partea stanga ale cutiei de acte unde ai doua gauri.
detalii



_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

Misu de Cluj a scris:


cv2adi a scris:

aici iar m-am incálcit .... cum naiba sunt fixate conductele de plastic pt stropitoarea de parbriz ????Am inteles cá se ramificá undeva deasupra vasului lichidului de fráná, si merg spre compartimentul caloriferului unul in stg, altul in dreata insá nu stiu ce anume le fixeazá ???    
Sau doar atárná acolo aiurea deasupra bateriei ?


Asa vine, prinsa sub clemele de sus.
Iar lampa in cutia de acte in partea stanga ale cutiei de acte unde ai doua gauri.
detalii

http://www.99poze.ro/hotlink/tn_6e54805 ... a838c4.jpg http://www.99poze.ro/hotlink/tn_7b90902 ... bf039f.jpg http://www.99poze.ro/hotlink/tn_92b884b ... 94e338.jpg http://www.99poze.ro/hotlink/tn_c18b041 ... 3beffa.jpg

Multam fain Mishule acum stiu deja cum e prins conducta atsa de apá ...
Deci lámpita aia nu e ptr portbagaj ci ptr cutia cu acte, insá la asta din 76 nu cred cá am asa ceva ....  


pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Poti monta lampita linistit. Ala in mod normal doar pe 1300L sau 1300 LS era montat.

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
Pagini: 1 ... 10 11 12 13 14 15 16 ... 19  

Mergi la