Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
cv2adi a scris:
Dupá o anumitá várstá, nu prea se mai indrágosteste omul....stiti cum e !!! CITROENUL nu va fii niciodatá pe locul 2 , chiar dacá mai existá tipuri "stráine " de ea in garaj Pe másura trecerii timpului, si posibilitátii de testare ale altor automobile decát Citroen, m-am convins despre corectitudinea alegerii márcii mele preferate ca idol , si asta sunt sigur cá o s-o inteleagá doar acei oameni care au cálátorit cu acest tip de automobil Eu unul care zi de zi conduc Dacia break-ca masiná de serviciu- si la sfársit de sáptámáná am uneori sansa sá má urc la volanul unuia dintre Citroenuri, mai ales cele cu suspensie hidropneumaticá , imi dau seama ce inseamná comfortul de lux ce ti-l oferá aceste masini , fiind o binefacere si o senzatie care má determiná sá apreciez si mai mult aceste inovatii tehnice unice pe care le-a oferit firma Citroen clientilor sái. Si acest lucru sper sá nu supere pe nimeni, fiecáruia dintre noi ne plac márci diferite, unul e mai sportiv, altul mai comod, etc... si asa e normal sá fie. Oricum, dupá 17 ani de Citroenism, ca unul care am folosit aceste masini zi de zi , pot spune cá pt mine este superlativul in tehnicá, comfort, tinutá de drum, etc.... si le multumesc proiectantilor, inginerilor de la aceastá firmá pt. fantasticele inovatii pe care le-au creat si utilizat in constructia acestor masini, chiar dacá majoritatea lor ne privesc deja de sus ..... Fárá aceste ingeniozitáti , lumea tehnicii auto ar fii fost mult mai sáracá |
Da, in mod incontestabil, solutiile avangardiste au avut un rol important in istoria auto. Dar sa nu uitam si reversul medaliei, ca tot din cauza solutiilor avantgardiste, firma Citroen, era sa dea faliment de doua ori, o data dupa razboi si o data in anii ’70. Mariajul cu Peugeot era una catastrofala din punctul de vedere al tehnologiilor ca la Peugeot tehnica era extrem de retardata in acei ani si din cauza asta s-au cam frant tendintele avantgardiste, dar daca nu era acest mariaj care sa dea o gura de oxigen, din punct de vedere financiar, atunci firma Citroen, probabil ar fi disparut cum s-a intamplat cu Simca, Matra sau Panhard. Citroenurile hidropneumatice sunt comode,dar au un mare dezavantaj, ca daca se strica si se aseaza jos, acolo raman, ca cel putin aici prin Romania, nu prea ai unde sa le duci la reparat. Eu vad tot timpul, cum dispar toate, CX, BX, GSA si chiar astea mai noi C4, C5, cand se defecteaza, acolo raman la margine de trotuar, iar urmatoarea statie este de obicei Rematul, din pacate. La fel s-a intamplat si cu Oltcit, care a avut o anumita nota de avangardism, toate au fost inghitite si topite de furnale, foarte rar mai vezi cate una. Nici un service nu se baga si te refuza toti, inclusiv la reprezentanta Citroen sunt refuzate modelele mai vechi. Avantajul ar fi, ca putinele exemplare care supravietuiesc, vor avea valoare mai mare in viitor. Tu ai marele avantaj, cu Gomer, care a crescut langa aceste masini, si care ti-a aratat toate smecheriile. Mie de aia imi plac Renaulturile, ca alea is masini de incredere, facute relativ simplu si usor reparabile, si daca le dai in minim de atentie, nu te lasa in drum niciodata. Bine, si la Renault au fost porcarii de genul R14, Safrane, Espace si mai sunt cateva avortoni nereusiti si in ograda lor, dar majoritatea au fost simplu si frumos construite.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|