CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
adee Profile
Femeie
24 ani
Mures
cauta Barbat
24 - 59 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Modelism si machetute / Atelierul lui Prognosis Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini:  1 2 3 4 5 ... 7
vranceanu
Moderator

Din: Pascani
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 3983
Fara sa il cunosc pe domnul Gabriel Mihai Constantin ,ii doresc si eu ,,La multi Ani'' si sanatate ,inclusiv sotiei dumnealui pentru care il si felicit sincer . Intradevar cand faci un cadou nu conteaza valoarea pecuniara ci gestul . Frumos asa cadou. Felicitari si tehnicienilor de la Prgnosis company pentru asa frumusete.

_______________________________________
,,Nu lasa pe maine ce poti face azi . Lasa pe poimaine ca poate nu mai trebuie''

pus acum 11 ani
   
Prognosis
Membru Senior

Din: Slobozia
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 537
Dacia 1310 politia post-revolutionara

Un prim concept post-revolutionar al masinilor de politie, de inspiratie franco-americana, avea sa fie prezentat pentru omologare in anii 93. Ideea nu a supravietuit multa vreme, nici Dacia 1310 ca si masina de politie! Nu prea sunt poze pe net, dar la comanda guvernatorului de Slobozia Mini, a fost realizata o copie a acestui vehicul uitat de vreme. Voi schimba totusi girofarul si placutele de inmatriculare cu prima ocazie, pentru a fi mai aproape de cele reale. Masina va ramane in colectia Prognosis pentru posteritate!



Mai multe poze si detalii >>>


_______________________________________
Freedom is not free!

pus acum 11 ani
   
Prognosis
Membru Senior

Din: Slobozia
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 537
Politia nu-i ca Militia

Dupa principiul “Iarna nu-i ca vara”, nici politia nu-i ca militia… am decis sa revenim la masina de politie expusa saptamana trecuta si sa refacem anumite aspecte neconforme cu modelul. Multumesc celor ce au dovedit spirit de observatie, (inclusiv sotiei mele preferate), care au remarcat anumite inadvertente cum ar fi girofarul si numerele de inmatriculare. Drept urmare s-a procedat la modificarile cuvenite si iata ce a iesit:




Mai multe poze >>>


_______________________________________
Freedom is not free!

pus acum 11 ani
   
Prognosis
Membru Senior

Din: Slobozia
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 537
Salvarea lui Alex

Ani la rand, in trecut,  masina salvarii a fost reprezentata de TV si de Dacia. Un exemplar 1310 a fost recreat special pentru amicul de suferinta Alex din Slobozia. Masina este gata pentru a se alatura celorlalte machete tunate special pentru prietenul meu, un fin “Observator” al realizarilor mele. Sper sa fie “Obiectiv” in evaluarea lucrarii! TV-ul e in lucru draga Alex! Curand il vei vedea si el!



Mai multe poze >>>


_______________________________________
Freedom is not free!

pus acum 11 ani
   
Prognosis
Membru Senior

Din: Slobozia
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 537
Logan nou de poliţie la Slobozia

Bugetul de austeritate de anul trecut, a facut ca Loganul achizitionat de administratia locala din Slobozia Mini sa fie tinut la garaj in vederea transformarii lui pentru dotarea echipajelor de politie de pe raza localitatii! Rectificarea bugetara de la inceputul lunii trecute a permis achizitionarea de vopseluri si autocolante pentru pregatirea acestui vehicul atat de necesar operatiunilor de patrulare. Ca urmare, Atelierele PanArin au primit ordin sa execute lucrarea in timpul cel mai scurt si la calitatea cea mai buna. Pe cale de consecinta, meseriasii au purces la transformarea ordonata de Guvernatorul Stroica (Pere Stroica).

Dupa ce Loganul a fost vopsit, inscriptionat si inmatriculat conform legilor in vigoare, el a fost dotat cu o rampa luminoasa bicolora confectionata tot in Atelierele PanArin. Imediat Loganul a fost predat serviciului politienesc si a plecat in misiunea de insotire a masinilor de recuperare a vehiculelor abandonate, precum si in cea de colectare a masinilor prinse in programul rabla.  Politistii au fost incantati de masina primita si promis ca nu se vor apuca de amendat numai ca sa faca spaga! In misiunile lor, politisti au fost uneori insotiti si de un Logan al Jandarmeriei Slobozia Mini.

Cu aceasta noua achizitie, parcul de vehicule al politiei Slobozia Mini a ajuns la un numar de 4 autovehicule destinate patrularii si misiunilor de pastrare a ordinei publice.

Dupa aceasta realizare, Atelierele PanArin intra intr-o binemeritata pauza de refacere pe timpul Sarbatorilor Pascale, motiv pentru care ei au dorit sa ureze tuturor clientilor, admiratorilor si colaboratorilor, Sarbatori fericite si un Paste Linistit! Dupa aceasta pauza, ne vom dedica reabilitarii celor doua vehicule ARO 244 antice scara 1/18.




Mai multe poze si detalii >>>


_______________________________________
Freedom is not free!

pus acum 11 ani
   
Prognosis
Membru Senior

Din: Slobozia
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 537
Operatiunea “Buceagul” (cu infinit respect pentru cel care a turnat aceasta macheta)

Camionagii 1/72, vi se pregateste ceva!

Paparatii uzi au stat ieri in ploaie si au surprins imagini inedite din “Operatiunea Buceagul” desfasurata sub acoperire in Atelierele PanArin. Vom reveni cu detalii!



Mai multe poze si detalii >>>


_______________________________________
Freedom is not free!

pus acum 11 ani
   
Prognosis
Membru Senior

Din: Slobozia
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 537
Operatiunea “Buceagul” episodul 2

Paparatii uzi au urmarit cu insistenta desfasurarea lucrarilor la modelul de Bucegi turnat in rasina de Paul din Arad si preluat de Atelierele PanArin pentru radicalizare. Ei au descoperit ca meseriasii au rectificat si ajustat adanciturile de la geamuri si au corectat curbura parbrizului machetei folosind chit de modelism Revell. Se observa din pozele lor ca a fost montata si bara din spate, initial intr-o pozitie si apoi in alta mai bine aleasa. Din pozele de la uscatoria vopsitoriei se observa discret si montarea unui diferential pe puntea din spate. Se pare ca Autocamionul Bucegi a fost deja vopsit in bleu. Tot in uscator paparatii uzi au fotografiat si o Volga in stadiul de semi acoperire cu vopsea. Masina va fi probabil destinata echipajelor de militie din Slobozia de alta data! Tot prin atelierele PanArin, fotografii au surprins si doua imagini cu o Dacia 1310 varianta de Ungaria, (cea cu eroare la capota), adusa la rectificarea capotei…

Paparatii uzi ne asigura ca vor continua supravegherea atelierelor pentru corecta informare a opiniei publice.



Mai multe poze si detlii >>>

Modificat de Prognosis (acum 11 ani)


_______________________________________
Freedom is not free!

pus acum 11 ani
   
Prognosis
Membru Senior

Din: Slobozia
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 537
Operatiunea “Buceagul” episodul 3

Cu infinit respect pentru cel care a turnat aceste piese!

Numai cine nu a tras cu mana lui de volanul unui Buceag, nu stie cu ce se manca inainte vreme soferia! In amintirea acelor vremuri, cand SR-ul era baza transportului greu in Romania, multumita colegului Paul din Arad, care a turnat matrita si apoi piesele componente pentru macheta de Bucegi la scara 1/72, am reusit sa recreez unul din anticele mijloace de transport industrial din Romania comunista, dar independenta!

Dupa cum am descris in episoadele anterioare (1) si (2), lucrarea a trecut prin diverse faze de retusare a defectelor de turnare, apoi prin chituire, vopsitorie si la final detaliere si montajul general.

—————————————-

Mult mai multe poze si detalii de constructie >>>



_______________________________________
Freedom is not free!

pus acum 11 ani
   
Prognosis
Membru Senior

Din: Slobozia
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 537
Dacia 1310 – Politia Militara

Cred ca toata lumea stie macheta Dacia 1310 aparuta la polonezi (Kultowe Auta nr 20) si la maghiari (Retroautok nr 13), cea cu defecte la capota si prin alte parti. Avand una primita in colectia mea, am decis ca este cazul sa nu ma mai enervez privind-o si sa fac ceva cu ea. Macar in ceea ce priveste capota scobita anapoda, stopurile din topor precum si alte maruntisuri.

Asadar i-am dat cep si am trecut la treaba… Dupa decojire am refacut capota din material de cartela telefonica. Slefuit bine si chituit, a mai scos fata capotei cumva. La fel am procedat si cu lampile spate. Interiorul a capatat nitica culoare. Cum Aro Politia Militara statea cam stingher pe raft, am decis decorarea Daciei obtinute cu insemnele Politiei Militare.

Stiu ca nu este o perfectiune, dar macar nu mai vad in vitrina o “eroare judiciara”!



Mai multe poze si detalii >>>


_______________________________________
Freedom is not free!

pus acum 11 ani
   
Prognosis
Membru Senior

Din: Slobozia
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 537
Echipa Atelierelor PanArin vă urează un Paște Fericit alături de cei dragi!



_______________________________________
Freedom is not free!

pus acum 11 ani
   
Prognosis
Membru Senior

Din: Slobozia
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 537
GAZ/ГАЗ 69 T3 – imbunatatiri

Bugetul ordonat pentru achizitionarea acestui vehicul a fost unul de stricta austeritate. Cu toate acestea, imediat dupa plecarea Guvernatorului Pere Stroica in binemeritatul concediu de Paste, meseriasii de la Atelierele PanArin, au scos de prin locuri ascunse bidoanele cu vopsea si au trecut la treaba. Ei au restaurat acest vehicul legendar, despre care unii isi mai amintesc cum umbla prin anii 68-70 prin Constanta si curata strazile vara de praf si iarna de omat, inscriptionat cu povata civica “Pastrati curatenia orasului”,  lucru care dealtfel se si intampla atunci, nu ca in vremurile noastre.



Mai multe poze si detalii de lucru >>>


_______________________________________
Freedom is not free!

pus acum 11 ani
   
Prognosis
Membru Senior

Din: Slobozia
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 537
Volga M24 – Militia anilor ‘70

Desi nu am gasit poze pe internet, memoria imi este proaspata in ceea ce priveste aceasta magnifica masina, cu care militienii anilor 70 se foarte mandreau la sosea. Ma leaga amintiri multe de aceasta varianta a rusoaicei. Locuiam la Constanta, intr-o casa mare, nationalizata de comunisti, a familiei mele, in care noi mai aveam doar 2 camere, in restul de opt fusesera bagati chiriasi de la armata si de la partid. Mai tarziu a fost cazat si un militian, om matur, casatorit, originar din Cumpana, care locuia cu sotia si baiatul sau Narcis in una din camerele luate de comunisti. Nu pot uita ce mandru a venit el acasa in ziua in care a capatat in locul unei Dacia 1100, o frumoasa Volga M24 inscriptionata cu Militia.



Mai multe poze si detalii >>>


_______________________________________
Freedom is not free!

pus acum 11 ani
   
nik
Membru Junior

Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 75
Domnule Arin tot respectul pentru munca depusa.Succes si putere de munca in continuare.

_______________________________________
"Nici un lucru nu a fost realizat vreodata fara pasiune"

pus acum 11 ani
   
Prognosis
Membru Senior

Din: Slobozia
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 537
Cu mașinile curate!

Un film din istoria zbuciumata a automobilelor clasice din colectia Prognosis! Nu trageti, e el, Măscărică!



_______________________________________
Freedom is not free!

pus acum 11 ani
   
Prognosis
Membru Senior

Din: Slobozia
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 537
Volga M21 – taxi de Bucuresti

O noua lucrare de export este gata de expediere. Volga M21 camioneta, a circulat sub forma de taxi in multe din orasele tarii in anii ‘60. In Bucuresti ea a fost prezenta in cateva culori incepand de la verde 57, negru, rosu, crem si alba. Iata-o in splendoarea unui rosu aprins, gata sa infrumuseteze vitrina posesorului. Baza a fost o macheta Volga M21 break DeAgostini, decupata si aranjata cum se cuvine de la exterior pana la interior.



Mai multe poze >>>

Modificat de Prognosis (acum 11 ani)


_______________________________________
Freedom is not free!

pus acum 11 ani
   
Prognosis
Membru Senior

Din: Slobozia
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 537
De peste mări și țări, din alte epoci

Sosita dupa o lunga calatorie, tocmai din America, bijuteria de epoca scara 1:18, Ford 3 – Window Coupe, m-a umplut de bucurie! Macheta este din Road Signature Collection, exact pe gustul meu. Este epoca pe care o ador, o epoca in care frumosul era pus inaintea utilitarului sau aerodinamicului. O bijuterie care va sta la loc de cinste in vitrina mea! Mai am ceva la 1/18, dar inca nu am roti pentru ea asa ca Fordul ocupa de azi locul unu in inima mea. Multumesc TzucuNY.




Mai multe poze si detalii >>>


_______________________________________
Freedom is not free!

pus acum 11 ani
   
Prognosis
Membru Senior

Din: Slobozia
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 537
Dacia politie la export

Inca o masina de politie, varianta franceza de vopsire, alb si negru, model care a circulat in Romania dupa revolutie, este gata sa plece la destinatie. Girofarul este home made!



Mai multe poze >>>


_______________________________________
Freedom is not free!

pus acum 11 ani
   
Prognosis
Membru Senior

Din: Slobozia
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 537
Povestea unui ARO socialist (1)

Undeva, cândva, într-o altă epocă, pe vremea când ARO era un renume şi împânzea mapamondul cu performanţele sale, o fabrică de jucării scotea pe piață macheta vestitului Zimbru Carpatin 244. Au fost diverse variante, de la cele simple la cele cu telecomandă. Un model simplu, cu caroseria cam sifonată, a poposit la mine pentru rectificări. Propietarul vrea să îl doteze cu stație radio si tracțiune electrică. Drept urmare, în prima etapa am corectat distrugerile prin topire de pe caroserie. Ulterior am chituit si după uscare și finisare am dat prima mână de grund primer.




Mai multe poze >>>

Cu aceasta lucrare, mă apropii cu pași repezi către momentul în care voi saluta modelismul! În paralel mai am trei lucrări promise și apoi voi preda ștafeta generațiilor care au învățat ceva de la mine!


_______________________________________
Freedom is not free!

pus acum 11 ani
   
Prognosis
Membru Senior

Din: Slobozia
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 537
R8 Gordini Monte Carlo 1969 Vintage este o macheta din colecția MondoMotors, pe care am primit-o de la Titi, colegul de pasiune din Brăila. Macheta nu străluceste prin execuție, după părerea mea se clasează mult sub DeAgostini la capitolul detalii și calitate. Îmi place însă sistemul de roți, unde fiecare roată se mișcă individual, și geamurile sub formă compactă fără nituire. De asemeni stopurile si farurile sunt rudimentar prezentate, fără ramă și fără culori la stopuri. Lipsesc apărătorile aripilor interioare, fapt care în lumină dau un efect de jucărie machetei. După o sumară analiză am decis introducerea machetei în Atelierele PanArin pentru ușoare îmbunătățiri.

Astfel s-au executat următoarele lucrări




_______________________________________
Freedom is not free!

pus acum 11 ani
   
Prognosis
Membru Senior

Din: Slobozia
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 537
Robotica in machetismul auto (2)

După o perioadă în care mi-am structurat gândurile pe proiectele auto DeAgostini, iată că revin asupra tentativei de cochetare cu robotica. Ca o continuare a lucrării prezentată în primul episod, am primit de pe site-ul dedicat roboticii, kitul pentru șasiul tănculețului pe care vreau să-l construiesc, platforma ideală pentru experimentat astfel de machete funcționale. Intenționez sa fac un tanc comandat prin radio, folosind o stație simplă de la o mașinuță teleghidată prin radio. Pentru inceput am montat șasiul și șenilele, cuplate la reductorul primit ceva vreme în urmă. Voi continua cu acest proiect în funcție de disponibilitățile financiare, dar piesele necesare nu costă prea mult și nu va fi greu să-mi împlinesc visul de a construi un șenilat radio-comandat. După ce voi realiza platforma funcțională, voi lucra din forex caroseria machetei, pe care încă nu am ales-o, sau voi vedea daca se potrivește ceva de la Revell, vreun kitt de șenilat, și dacă prețul va fi acceptabil poate că voi încerca aceasta variantă în locul celei de a face caroseria integral de la zero home made.



Mai multe poze si detalii


_______________________________________
Freedom is not free!

pus acum 11 ani
   
nik
Membru Junior

Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 75
Mult succes!

_______________________________________
"Nici un lucru nu a fost realizat vreodata fara pasiune"

pus acum 11 ani
   
Prognosis
Membru Senior

Din: Slobozia
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 537
Robotica in machetismul auto (3)

Folosind mica statie radio de la o jucarie chinezeasca, am incercat astazi sa fac guvernarea senilatului meu de incepator. Deocamdata am constatat ca merge ideea mea, dar trebuie sa fac rost se o sursa mai puternica. Cea folosita cuprinde trei acumulatori de tip R6, dar dupa scurta vreme, prin folosirea a doua motoare, si pentru ca unul din acumulatori nu mai tine sarcina, senilatul da rateuri. In principiu sunt muțumit pentru ca proiectul prinde viata!

………………………………………..

Dupa un test drive prin sufragerie, sistemul electronic a cedat. Un canal, cel pentru directie, probabil ca din economie, avea tranzistoarele finale mai “subtiri” decat cele de pe canalul de tractiune. E normal daca ma gandesc ca directia nu este folosita la capacitate maxima in rulaj la o masinuta cu roti. Insa adaptatând o astfel de ministatie la un senilat, unde ambele motoare merg din plin, la un rulaj mai lung canalul ce provenea de la directie a cedat… asa ca proiectul meu a murit din fasa, neavand o ministatie de tănculeț, ceva care sa susțină egal ambele canale! Daca voi gasi o astfel de statie, voi relua proiectul, pentru că așa, nefuncțional, nu mă trage inima să lucrez la el!



Mai multe poze, film si detalii >>>


_______________________________________
Freedom is not free!

pus acum 11 ani
   
gojo_maci
Membru Senior

Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1049
Pai vad ca ai deja un kit Tamiya, de ce nu apelezi la un controller tot de la Tamiya? (poate si 2 motoare mai puternice)


Folosind un controller si telecomanda dedicata tancurilor poti regla puterea ce este aplicata pe cele 2 motore doar cu ajutorul unui singur joystick 3D.

Cu metoda unidirectionala ce folosesc eu ) ar fi cam dificil sa realizezi controlul corect, dar posibil. Controller unidirectional (2 sau 3 canale) gasesti de la 10-15Eur, iar o telecomanda mai simpla pe la 30-35Eur (daca apelezi la motore mai puternice e important sa ai posibilitatea de a seta cuplul maxim)


pus acum 11 ani
   
gojo_maci
Membru Senior

Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1049
In asta albastra am transplantat electronica de la un tractor cu telecomanda
dar problema cu categoria de "jucarii", e ca totul e integrat, modulul radio impreuna cu modulul controller, fara posibilitatea de reglaje.


pus acum 11 ani
   
Prognosis
Membru Senior

Din: Slobozia
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 537
Pâinea noastră cea de toate zilele…

…, era adusă cândva cu Dacia papuc. După revoluție, mulți din intreprinzătorii care au deschis brutării s-au confruntat cu problema transportului ieftin de pâine la punctele de vânzare. Diverse firme mecanice au început să transforme la comandă papucurile Dacia, aflate la îndemână, dotându-le cu diverse bene de transportat pâine, în general de producție proprie. Nu erau încă legile care să reglementeze transportul igienic de produse alimentare, atât de stricte ca în zilele noastre. Un astfel de papuc transformat aducea pâinea nouă, turcească deja, la magazinul din Tomis Nord, aflat în vecinătatea locuinței mele de atunci, la BL. T 11 de pe Bulevardul Tomis. În memoria acelor vremuri, am reprodus vehiculul artizanal care venea zilnic în cartier cu pâîne turcească. Bena am realizat-o din forex de 1,2 si 3 mm si din ABS de 1 mm grosime, si imită tipul de ladă făcut din panouri de aluminiu legate cu corniere diverse, așa cu îmi amintesc eu că arăta mașina de pâîne turcească! Cu timpul, aceste mașini au fost înlocuite mai întăi cu alte dacii cu bene din fibră de sticlă și mai apoi cu vehicule specializate, aduse din import. Îmi amintesc că era și un ARO cu o modificare similară.


_______________________________________
Freedom is not free!

pus acum 11 ani
   
Prognosis
Membru Senior

Din: Slobozia
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 537

gojo_maci a scris:

Pai vad ca ai deja un kit Tamiya, de ce nu apelezi la un controller tot de la Tamiya? (poate si 2 motoare mai puternice)


Folosind un controller si telecomanda dedicata tancurilor poti regla puterea ce este aplicata pe cele 2 motore doar cu ajutorul unui singur joystick 3D.

Cu metoda unidirectionala ce folosesc eu ) ar fi cam dificil sa realizezi controlul corect, dar posibil. Controller unidirectional (2 sau 3 canale) gasesti de la 10-15Eur, iar o telecomanda mai simpla pe la 30-35Eur (daca apelezi la motore mai puternice e important sa ai posibilitatea de a seta cuplul maxim)


Multumesc!


_______________________________________
Freedom is not free!

pus acum 11 ani
   
Prognosis
Membru Senior

Din: Slobozia
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 537
Povestea unui ARO socialist (2)

Continuarea din numarul 1

Lucrarile la restaurarea acestui ARO 244, o jucarie din vremea comunista, au continuat cu vopsirea caroseriei in doua straturi de gri metalizat. Apoi au fost cromate manerele portierelor si barile cu ajutorul unui spray crom. Intrucat macheta este destinata unei jucarii cu telecomanda, propietarul a dorit sa nu se vada prin geamuri instalatiile pe care le va monta. Drept urmare am acoperit geamurile cu folie pentru masini. Stopurile fata le-am facut din forex. Dupa ce propietarul va realiza sasiul motorizat, in functie de spatiul ramas, voi construi placile cu led-uri pentru iluminat faruri si stopuri. Mentionez ca rotile sunt numai pentru sedinta foto. Tot dupa realizarea sasiului motorizat, recomand propietarului sa confectioneze contra aipi la interior, pentru a acoperi vizibilitatea instalatiilor. Este bun si cartonul mucava, dar si forexul de 1 mm grosime!



Mai multe poze si detalii >>>


_______________________________________
Freedom is not free!

pus acum 11 ani
   
gojo_maci
Membru Senior

Din: Heerbrugg-Zalau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1049
WAWWW

foarte fain! la ce scara e caroseria Aro?

Si eu caut de o vreme o caroserie GAZ 69 sau IMS pt unul dintre monster truckurile mele (asta ar fi electrica). In cazul in care dau de o caroserie frumoasa, ideea ar fi sa transform monsterul intr-un scale.
Sunt interesat de scara 1:10, lungime totala 410-430mm, latime 350-360mm, distanta dintre axe 290-300mm. (se mai pot ajusta prinderile, chiar si sasiul...)
Cam asa arata sasiul de baza:

atelierul lui prognosis fain! scara caroseria aro?si caut vreme caroserie gaz sau ims unul dintre

24.7KB


pus acum 11 ani
   
Prognosis
Membru Senior

Din: Slobozia
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 537
1 Iunie la Slobozia Mică

Tocmai azi, de ziua copilului din mine, copilul de 50 de ani, am primit un cadou care mi-a intregit colectia timida de Renault 8, mamica Daciei 1100. Nu stiu ce colectie este, dar arata foarte bine si foarte ingrijit lucrata. Lipsteste stalpul despartitor dintre geamurile portierei din spate, dar asta nu stirbeste cu nimic frumusetea machetei. Cuvintele sunt de prisos! Multumesc Lauretiu!

La multi ani si tie copil batran! Iti urez sa nu te maturizezi niciodata!




Mai multe poze >>>


_______________________________________
Freedom is not free!

pus acum 11 ani
   
Prognosis
Membru Senior

Din: Slobozia
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 537
Oltcit cabrio la export

Un al doilea Oltcit decapotabil a fost realizat in Atelierele PanArin si este gata pentru a pleca la export in colectia unui pasionat prieten. Baza a fost macheta realizata in colectia DeAgostini Romania. Primul model, a fost realizat in urma cu cateva luni si poate fi vazut aici >>>




Mai multe poze >>>


_______________________________________
Freedom is not free!

pus acum 11 ani
   
Prognosis
Membru Senior

Din: Slobozia
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 537
VW Beetle, Militia Rutiera

La cererea unui pasionat de masini vechi din Romania, Atelierele Pan Arin au reprodus un vehicul al Militiei Rutiere Române din trecut. Baza a fost o macheta DeAgo VW Beetle. Nu exista prea multe poze document, mai ales in culori, dar dupa cele doua imagini avute am reusit sa lucram macheta. In privinta culorii circula mai multe povesti. In Brasov erau se pare verzui. In Sibiu erau un bleu inchis. In Arad bleumarin inchis. Eu personal nu imi amintesc sa fi vazut vreuna, altfel decat la televizor, dar amintirile sun foarte vagi. Sper insa ca prin aceasta macheta sa reinviem trecutul ei glorios. Incă o machetă clasică trecută în arhiva reproducerilor de la Slobozia!




Mai multe poze


_______________________________________
Freedom is not free!

pus acum 11 ani
   
bAndrei
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 4479
modelul de la deagostini nu a fost masina de politie in Romania...1200 a fost

_______________________________________


pus acum 11 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Da, in Romania, nu a existat masina de militie Vw 1302, ci doar Vw 1200.
Politia olandeza avea multe 1302.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 11 ani
   
Prognosis
Membru Senior

Din: Slobozia
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 537
Supernova de Slobozia Mică

Dacia Supernova s-a dorit la vremea aparitiei sale, sa straluceasca asemeni unei supernove. Pentru unii chiar se pare ca a stralucit. Chiar si pentru mine. Au fost variante destule, pentru toata lumea, dar pe cea mai apropiata de sufletul meu, la volanul careia am circulat o vreme, am incercat sa o reproduc in Atelierele PanArin. Vopseaua galbena este foarte pretentioasa, chiar si la uscare necesita timp de intarire. Iar aplicarea ei am fact-o la “pielea goala”, adica am decapat complet vopseaua veche. Procedeu care dureaza la randul sau peste 12 ore. Eu am preferat sa intarzii cu ea, dar sa procedez corect, mai ales ca este destinata posesorului actual al masinii din imaginea de referinta. La ora actuala masina reala nu mai are ornamentele negre de pe laterale. Interiorul machetei respecta culoarea tapiteriei si a portierelor originale. In lucru, pentru export, se mai afla inca doua machete, in alte culori!



Mai multe poze si detalii din timpul lucrului >>>


_______________________________________
Freedom is not free!

pus acum 11 ani
   
Prognosis
Membru Senior

Din: Slobozia
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 537
Un ARO special, pentru un prieten special

Ibek Saune, o firmă de renume, are nevoie de o mașină de renume ca să faca față deplasărilor foarte dese în teren. Pentru prietenul Tamas Peter, Atelierele PanArin au pregătit o mașină specială, o combinație a la Prognosis între Aro 240 și Aro 244, menită să-i ducă pașii pe cele mai frumoase drumuri, fie ele chiar și imaginare.

Din tot sufletul, cu toată dragostea, simpatia și respectul, pentru prietenul maghiar, Peter!




Mai multe poze


_______________________________________
Freedom is not free!

pus acum 11 ani
   
Prognosis
Membru Senior

Din: Slobozia
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 537
Zastava la Slobozia Mica

Mica dar foarte cunoscuta, masina aparuta in colectia DeAgostini Polonia, a sosit in colectia mea gratie amicului Cristi Butnariu. Frumusel lucrata, chiar foarte curatica, nu are chedere la parbriz luneta, dar sunt obisnuit cu asta, asa ca va fi corectata intr-o buna zi! Multumesc Cristian!



Mai multe poze


_______________________________________
Freedom is not free!

pus acum 11 ani
   
Prognosis
Membru Senior

Din: Slobozia
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 537
Citroén T.A. 15 CV la Slobozia

Personal ador genul acesta de masini clasice. Am si avut ocazia de a conduce un similar si nu se compara cu masinile moderne. Este de frumusete si de o eleganta de invidiat. Desi la vremea aceea nu avea servo directie, lua virajele extraordinar de usor. Masina imi umple sufletul de bucurie. Macheta 1/24, este foarte bine realizata. Bracheaza rotile, are chiar si suspensie! Cu putin efort ar merge motorizata, dar fiind grea, metalica, nu stiu daca ar fi rapida! Ma voi gandi. De multi ani imi doresc o masina antica comandata radio!




Mai multe poze si descriere


_______________________________________
Freedom is not free!

pus acum 11 ani
   
Prognosis
Membru Senior

Din: Slobozia
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 537
Volga M21 scara 1/24

Multe amintiri ma leaga de aceasta masina ruseasca. De-a lungul copilariei am tot intalnit-o si am calatorit cu ea. Acum o am in colectie si in varianta 1/24 multumita lui Cristi Butnariu. El mai are la vanzare cateva frumuseti pe care le-am postat pe situl meu la sectiunea vanzare. Macheta este frumos realizata, in colectia Road Signature. Din pacate nu vireaza rotile si nici nu are capota/portbagaj functionale, dar asta nu scade cu nimic frumusetea si eleganta ei de rusoiaca consacrata. Cu aceasta fmacheta inchei seria de prezentare  a cadourilor primite ieri!



Mai multe poze


_______________________________________
Freedom is not free!

pus acum 11 ani
   
Prognosis
Membru Senior

Din: Slobozia
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 537
Ziua porților deschise la Atelierele PanArin

Duminica, la  Atelierele PanArin a fost ziua portilor deschise. S-au prezentat pentru verificare echipele Braila/Galati…

Titi, Nicu Barsan, Catalin Pecingina si Mihai Mihaila au studiat cu ochii lor lucrarile mele. Am admirat cu aceasta ocazie minunea de autobuz romanesc, TV-ul facut de dl. Nicu Barsan, celebru prin “tramvaiul de la Cârcotași”.

Sambata am mai avut o serie in vizita, de la Bucuresti, dar nu am facut poze. Dragos si amicul sau au adus pachetul de la Cristi Butnariu si au admirat colectia mea modesta!

Au fost vizite care m-au bucurat nespus! Sper ca au fost placute si pentru musafirii mei…



Mai multe poze


_______________________________________
Freedom is not free!

pus acum 11 ani
   
nik
Membru Junior

Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 75
Vizita a fost bineinteles placuta, si sper ca si constructiva pentru viitor.


_______________________________________
"Nici un lucru nu a fost realizat vreodata fara pasiune"

pus acum 11 ani
   
Prognosis
Membru Senior

Din: Slobozia
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 537
GAZ A – proiect pentru export

Inca un GAZ A, este gata pentru livrare la Iasi. Masina de epoca a fost restaurata in Atelierele PanArin pentru a participa la expozitie speciala in garajul unui tovaras de la Iasi. Masina a fost dotata cu inoxuri mai peste tot, barca a fost vopsita cu rosu stralucitor, farurile si podele au capatat nichel. Prelata a fost dotata cu bare din inox. Combinatia Rosu/Negru a creat o frumusete pentru privit. Rotile nichelate dau un aer de grandoare masinii de epoca. Aceasta este a III-a masina GAZ prelucrata la Slobozia Mica!



Mai multe poze


_______________________________________
Freedom is not free!

pus acum 11 ani
   
Prognosis
Membru Senior

Din: Slobozia
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 537
Skoda 706 RTO la Slobozia Mica

12 JUNE 2013
Un autobuz de neuitat pentru cei care au copilarit in anii ‘60-’70 este vestita Skoda RTO. Am calatorit destul de des cu acest autocar, un exemplar fiind in dotarea tehnica a Casei Pionierilor si Soimilor Patriei din Constanta, masina cu care eram dusi la diverse concursuri sau in expeditiile organizate pe vremuri. Macheta, din colectia Atlas, se prezinta impecabila. Foarte curat lucrata, foarte ingrijita si cu multe detalii. Interiorul in culori, oglinzile detaliate, inscrisurile clare si curate. Chedere geamuri impecabile, roti superbe. Placa suport are gravat pavajul din piatra. Sigur voi vopsi suportul cu gri sa imite mai bine piatra de pavaj.



Mai multe poze


_______________________________________
Freedom is not free!

pus acum 11 ani
   
Prognosis
Membru Senior

Din: Slobozia
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 537
SuperNova alba la export

Nou lansata Dacia Supernova din seria DeAgostini, a intrat in productie de serie pentru revopsiri la Atelierele PanArin din Slobozia Mica. Prima din lot pleaca la brailean, posesor de SuperNova in trecut, si care doreste sa tina in vitrina o amintire cu masina care tocmai zilele acestea si-a gasit obstescul sfarsit la dezmembrari, gratie programului rabla. Schema de vopsirerespecta cerintele clientului! Mcar macheta scapa de dezmembrare!



Mail multe poze


_______________________________________
Freedom is not free!

pus acum 11 ani
   
Prognosis
Membru Senior

Din: Slobozia
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 537
Camioneta Poloneza la Slobozia

Dovada ca daca se vrea, se poate… este Polonez Truck, aparuta in colectia DeAgostini pentru Polonia, evident! Macheta este neasteptat de curat lucrata, chiar ingrijit. Masca tampografiata, semnalizatoarele fata, bicolore. Mergand spre spate, interesul pentru corect scade si dam peste lampi unicolore. Retrovizoarele sunt fara oglinda argintie, iar separatorul geamului triunghiular lipseste. Bula alba, escamontabila, ofera colectionarului posibilitatea de a expune masina cu bena neacoperita. Rotile sunt foarte frumos realizate. Pe dedesubt sasiul reda detalii neasteptate pentru un produs DeAgostini. Curios, nu vad pe nicaieri scapari de superglue! Bravos DeAgo!

Privind macheta, nu pot sa nu ma intreb, retoric probabil, ce de nu se pregateste si o Dacia dropside pentru Romania?



Mai multe poze


_______________________________________
Freedom is not free!

pus acum 11 ani
   
Prognosis
Membru Senior

Din: Slobozia
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 537
Salvarea lui Dragoș

In ultima vreme, tot mai multe Salvari TV Marca Prognosis parasesc linia de tunare a Atelierelor PanArin. Ultima dintre ele, pleaca la Dragos, cu multa simpatie! Procedurile de lucru sunt descrise amanuntit pe parcursul celor 5-6 machete realizate de acest tip.




Mai multe poze si detalii


_______________________________________
Freedom is not free!

pus acum 11 ani
   
Prognosis
Membru Senior

Din: Slobozia
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 537
Noutăți… de epocă la Slobozia (1)

Mașinile de epocă sunt preferatele mele! Mereu am fost fascinat de zori tehnologiei auto planetare. Modul in care umanitatea  a descoperit ca se poate deplasa fara efort, gratie motoarelor cu abur sau prin combustie interna, avea sa marcheze evolutia tehnologica pe intreg mapamondul. Chiar daca azi, aceasta tehnologie a dus la distrugerea planetei prin poluare excesiva, nu putem sa nu apreciem primele idei, primele miscari ciclice liniare in pistoanele cu vapori, care aveau sa revolutioneze lumea transporturilor pe roti.

Intr-o astfel de categorie se incadrează si una din machetele sosite ieri in Garajele PanArin...



_______________________________________
Freedom is not free!

pus acum 11 ani
   
Prognosis
Membru Senior

Din: Slobozia
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 537
Noutăți… de epocă la Slobozia (2)

O alta macheta de epoca, un produs Oxford Diecast din colectia Vintage Models, macheta facuta in Anglia, reprezintă o duba inchisa, dstinata transportului de ulei de motor de la inceputurile firmei Castrol. Macheta este a unui Bull Nose Morris Cowley Van din 1929. E cu volan pe dreapta, dspecific unui automobil englezesc, frumusel si interesant menit sa ridice numarul de machete Vintage din Slobozia Mica.



Mai multe poze si detalii


_______________________________________
Freedom is not free!

pus acum 11 ani
   
Prognosis
Membru Senior

Din: Slobozia
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 537
Oltcit Party la Slobozia Mica

O mica petrecere in stil oltenesc a fost organizata de curand la Slobozia Mica, petrecere la care invitatii au fost din cei cu staif oltenesc si pretentii decapotabile, a fost organizata pentru celebrarea celui de al III-lea cabriolet care a se realizeaza la Atelierele PanArin din Slobozia Mica. Participantii s-au dat in fotografii pentru celebritatea vesnica si intru amintirea zilelor de glorie cand alergau sprintele pe soselele patriei socialiste!



Mai multe poze de la petrecearea olteneasca


_______________________________________
Freedom is not free!

pus acum 11 ani
   
George
Membru Senior

Din: Brasov
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 568
Foarte frumoase!
Ce pret are o camioneta?


pus acum 11 ani
   
Prognosis
Membru Senior

Din: Slobozia
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 537
SuperNova verde metalizat cu eleron

Macheta modificata prezinta ca noutate eleronul de pe capota portbagajului, lampa rosie pe eleron, culoarea verde metalizat, scaunele gri, lampile auxiliare fata galbene, masca si ornamentele negre.




Mai multe poze si detalii


_______________________________________
Freedom is not free!

pus acum 11 ani
   
Prognosis
Membru Senior

Din: Slobozia
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 537
GAZ 12 ZIM in varianta Prognosis

Pasiunea mea pentru masinile clasice rusesti reiese din cate modele de 12 ZIM am facut, chiar si cele functionale ca si drezina pe linii de diverse ecartamente. GAZ 12 ZIM pe ecartament normal. GAZ 12 ZIM pe ecartament redus. De curand am mai primit doua machete, una alba si una crem, si atunci, inspirat de versiunea cu maro, bicolora, am modificat una pentru sufletul meu, asa cum am vazut prin poze. Nu au iesit ele, dungile, chiar perfecte, dar sunt multumit de lucrarea mea, mai cu seama pentru ca mi-am marit colectia!



Mai multe poze


_______________________________________
Freedom is not free!

pus acum 11 ani
   
Prognosis
Membru Senior

Din: Slobozia
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 537
De la ruși vine GAZ-ul la Slobozia

GAZ-ul rusesc crește în exploatare la Slobozia, grație investitorului Peter Tamas din Covasna, care a trimis un nou lot de transportoare 4×4 menite să îmbunătățească condițiile grele de muncă din zona rurală a Sloboziei Mici. Vehiculele trimise se încadrează în clasa clasicelor rusești, precursoarele IMS-ului și ale lui M 461 din România.

Prezentare si detalii





_______________________________________
Freedom is not free!

pus acum 11 ani
   
Prognosis
Membru Senior

Din: Slobozia
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 537
Renault 5 la Slobozia Mica

Imediat dupa limpezirea stresul revolutiei, prin 1991, plecam spre alte zari. Am muncit mult acolo, in strainatati, 4 ani de zile, ca sa ma intretin in facultate. La inceput ma duceam la munca cu bicicleta, mai apoi am luat un scuter si dupa ce am cazut bine cu el, am hotarat ca e cazul sa trec la roti mai multe. Prima investitie intr-o masina a fost un R5 portocaliu, la SH, luat fara nici o problema in numai 3 ore, cu acte in regula, chiar daca la vremea aceea eram doar un emigrant amarat. Nici nu a trebuit sa stau la ghiseu la politie sa imi iau actele. Mi-au fost aduse acasa de sectoristul spaniol. M-a dus mult si m-a tinut bine aceasta masinuta, pe care o exploatam la maxim, fara sa fac la ea altceva decat sa o mai spal si sa o alimentez cu benzina. Trei ani a rulat sub talpa mea pe toate coclaurile din “judetul” Valencia! Acum a venit vremea sa imi amintesc de Buburuza mea portocalie, pentru ca tocmai am primit in dar o bijuterie aidoma celei birjerite de mine fara mila.

Macheta este un produs Altaya, aparut in Franta. Estea foarte fidel realizata, cuat executata si extrem de finuta. Arata muuult mai bine decat Buburuza originala si va sta la loc de cinste in vitrina mea, mai ales ca am tanjit mult dupa dumneaei!



Mai multe poze si detalii


_______________________________________
Freedom is not free!

pus acum 11 ani
   
Prognosis
Membru Senior

Din: Slobozia
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 537
Dacia Unchiului Peter

O lucrare de export speciala pentru unchiul prietenului meu a fost executata conform cerintelor clientului. In aceasta macheta au fost incluse piese din trei machete diferite. Caroseria de Dacia 1300, imbunatatita cu masca faruri duble de Dacia 1304, bari, stopuri si interiorul de Dacia 1310 imbinate conform datelor de fabricatie. Barile nichelate cu tampoane si capete negre, ornamente cromate, stergatoare si oglinda cromata, ornament negru cu nichel la portbagaj, lampi pe spate de tip Dacia 1310, toate astea numai pentru a reinvia imaginea unei masini care a apartinut Unchiului Peter din Covasna! Amintiri placute!




Mai multe poze si detalii de lucru


_______________________________________
Freedom is not free!

pus acum 11 ani
   
Prognosis
Membru Senior

Din: Slobozia
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 537
Dacia SuperNova bicolor

Inca o macheta destinata exportului a iesit azi de pe portile Atelierelor PanArin cu destinatia Covasna. Macheta este realizata dupa imaginile reale ale unui astfel de model post-revolutionar. Ea va intregi seria de personalizate IBEK SAUNE.

Vopsea argintie combinata cu brau gri mealizat si bari negre, interior gris, masca negra si lampile cu lumina alba, dau o noua fata acestei machete DeAgostini!




Mai multe poze si detalii


_______________________________________
Freedom is not free!

pus acum 11 ani
   
Prognosis
Membru Senior

Din: Slobozia
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 537
Lada 1200 DeAgostini Rusia

Aparuta in colectia AVTOLEGENDI CCCP, LADA/VAZ/Jhiguli 2101, popular 1200 a fost trimisa pentru schimbarea culorii si imbunatatiri la Atelierele PanArin din Slobozia Mica. Dupa schimbarea culorii, au fost adaugate ornamente cromate, au fost facute cu nichel ramele geamurilor de portiere si esapamentul cu toba.



Mai multe poze


_______________________________________
Freedom is not free!

pus acum 11 ani
   
Prognosis
Membru Senior

Din: Slobozia
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 537
Volskwagen GOLF GTI – modificari

Volkswagen Golf GTI 1980 Del Prado, a sosit pentru imbunatatiri si schimbarea rotilor de jucarie cu unele mai realiste. Masina s-a dovedit a fi mai greu de dovedit pentru ca are sasiul nituit si ca atare a trebuit sa lucrez cu ea montata. Nu avea rost sa rad niturile pentru schimbarea rotilor. Rotile trimise de posesor sunt mai realiste, dar au axul mai gros si butucul alungit. Ca atare, dupa demontarea destul de dificila a jantelor vechi fixate fortat, al largit lagarele osiilor cu spiralul, apoi am decupat exedentul de la butucuri, dupa care am scurtat axele si am remontat noile roti. In plus am facut cu nichel rama geamului triunghiular de pe portierele fata si am personalizat numere de inmatriculare! In fapt nici nu avea asa ceva! S-au mai vopsit corespunzator si manere usilor care erau tampografiate superficial.



Mai multe poze


_______________________________________
Freedom is not free!

pus acum 11 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

Prognosis a scris:

Renault 5 la Slobozia Mica

Imediat dupa limpezirea stresul revolutiei, prin 1991, plecam spre alte zari. Am muncit mult acolo, in strainatati, 4 ani de zile, ca sa ma intretin in facultate. La inceput ma duceam la munca cu bicicleta, mai apoi am luat un scuter si dupa ce am cazut bine cu el, am hotarat ca e cazul sa trec la roti mai multe. Prima investitie intr-o masina a fost un R5 portocaliu, la SH, luat fara nici o problema in numai 3 ore, cu acte in regula, chiar daca la vremea aceea eram doar un emigrant amarat. Nici nu a trebuit sa stau la ghiseu la politie sa imi iau actele. Mi-au fost aduse acasa de sectoristul spaniol. M-a dus mult si m-a tinut bine aceasta masinuta, pe care o exploatam la maxim, fara sa fac la ea altceva decat sa o mai spal si sa o alimentez cu benzina. Trei ani a rulat sub talpa mea pe toate coclaurile din “judetul” Valencia! Acum a venit vremea sa imi amintesc de Buburuza mea portocalie, pentru ca tocmai am primit in dar o bijuterie aidoma celei birjerite de mine fara mila.

Macheta este un produs Altaya, aparut in Franta. Estea foarte fidel realizata, cuat executata si extrem de finuta. Arata muuult mai bine decat Buburuza originala si va sta la loc de cinste in vitrina mea, mai ales ca am tanjit mult dupa dumneaei!

http://arin.panait.net/wp-content/uploa ... /R5-03.jpg

Mai multe poze si detalii


Tu chiar ai avut R5? Era din ala din prima serie cu schimbatorul pe  bord?
Faina machetuta. Am si eu una 1: 43 facut de Norev. Si mai am cea originala la scara 1:1.

atelierul lui prognosis prognosis slobozia dupa limpezirea stresul prin 1991, plecam spre alte zari.

34.7KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 11 ani
   
Prognosis
Membru Senior

Din: Slobozia
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 537


_______________________________________
Freedom is not free!

pus acum 11 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Frumos. Pacat ca nu l-ai pastrat.

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 11 ani
   
Prognosis
Membru Senior

Din: Slobozia
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 537
GAZ-ul lui Laurentiu

Deja la a 5-a reproducere, GAZ A de la DeAgostini, in varianta rosu/negru a la Prognosis, este gata de livrare la export catre colectionarul din Bucuresti care a indraznit sa solicite modificarea. Mare curaj pe amicul 01212…. Macheta este prelucrata identic cu prima varianta de colorare facuta de mine la aparitia modelului. Barca este vopsita cu rosu, mobilierul interior este din piele maron, prelata crem si bandourile cauciucurilor albe plus diverse accesorii nichelate!



Mai multe poze


_______________________________________
Freedom is not free!

pus acum 11 ani
   
Prognosis
Membru Senior

Din: Slobozia
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 537
Dacia lui Titi, baiat dulce

Daca e dulce asa cum spune porecla sa, nu stiu, dar il servesc cu o dulceata de Dacia 1310 facuta dupa indicatiile sale pretioase. Baza este o Dacia 1310 DeAgostini, careia i s-a indepartat eleronul de pe portbagaj (nu cu smirghel draga Titi!!!). Masina este gata de livrare si va pleca maine catre Galati si apoi Braila spre a poposi in vitrina amicului cu zahar pe limba!



Mai multe poze


_______________________________________
Freedom is not free!

pus acum 11 ani
   
Prognosis
Membru Senior

Din: Slobozia
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 537
Dacia unchiului Geo

Ceva vreme in urma, imi ascundeam fiinta coplesita de canicula si imi amageam oasele obosite de truda in camera cu aerul conditionat. Pe la amiza, cand motaiala imi dadea tarcoale imbiindu-ma la tarseala, zdranganitul telefonului a aparut ca o locomitiva disperata in linistea tihnei. De dincolo de neant, o voce feminina isterica ma ia repede, “-Esti Arin? Ia si vorbeste” si pana sa confirm, un bariton cunoscut ma interpeleaza: “Ba pramatie, tie chiar nu iti e rusine sa uiti de rudele tale? ” … stupoarea a facut imediat loc rationamentului si mintea mea, chiar daca nu a recunoscut vocea, a inteles amploarea evenimentului. Un singur om pe lumea asta indraznea sa ma faca pramatie pe fata. Unchiul Geo de la Tulcea, varul tatei, pescar inrait si sofer fumator de Carpati. “, Ba pramatie, zice el cu naduf, pai sa aflu eu de tine de la radio ma? Ca tu de cand ai plecat la Slobozia ma-sii nu ai mai dat un semn de viata. Mi-a zis colegii, ca unu Arin Panait de la Slobozia, face machete de masini romanesti. A auzit ei la radio! Asa e ma? “. Ptiu Drace, zic in mintea mea, uitai de el. De vreo 20 de ani! Puah cum trece timpul.
..........................



_______________________________________
Freedom is not free!

pus acum 11 ani
   
Prognosis
Membru Senior

Din: Slobozia
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 537
ARO-ul lui Ceaușescu

De multa vreme am inceput lucrarea la masina celebra a dictatorului Ceausescu. Ma rog, la varianta acoperita. Timpul insa nu prea m-a lasat sa lucrez linistit. Nici finantele… Este o lucrare destul de ampla, costisitoare, care necesita multa migala, inventivitate si dedicare. Tehnologie nu prea am, timp mai deloc, finantare ioc…. cu restul ma descurc.

Stadiul la care azi am ajund este cel din imagini. Practic am decupat trei machete ca sa obtin forma finala. Un Aro 240 pentru bot si doua 244 pentru caroseria combinata. Partile sunt lipite cu Epoxy si intarite cu dublaj si Superbond gel. Dupa fixarea montantului usii din spate, Iulian Pintea a observat greseala. Montasem stalpul drept si prea gros. L-am inlocuit azi cu unul din forex montat inclinat.

Sasiul este facut din doua bucati sasiu 244, decupatae si lipite corespunzator. Dupa ce am facut sasiul am adaptat garda la sol, care este mult mai mica sa poata urca concucatorul iubit fara probleme. Asa ca am scurtat suporturile osiilor.

Deocamdata atat! Lasam la intarit chitul si lipiturile si mai revenim. Va trebui sa gasesc o freza miniaturala cu care sa fac cantul portierei din spate. Tehnic nu am cu ce, o trusa de freze este peste bugetul meu, asa ca lucrarea intra la cutie… O vreme! Sa vedem ce vopsea gasim pna atunci. Poate o sa lucrez interiorul, decupajul din plafon, inaltarea si ale maruntisuri migaloase!




Mai multe poze si detalii


_______________________________________
Freedom is not free!

pus acum 11 ani
   
Prognosis
Membru Senior

Din: Slobozia
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 537
Noi vehicule in colectia Prognosis

Au sosit zilele trecute inca doua frumuseti de la amicul meu Peter. Un autobuz din anii copilariei mele, Ikarus 66 1955 Atlas Bus Collection, scara 1/72, extraordinar de frumos si de curat lucrat. Ma leaga ceva amintiri despre aceasta masina. Unchiul meu conducea un astfel de autocar cu care facea curse regulate vara, Constanta-Budapesta. Imi amintesc ca undeva sub bara fata, avea un buton secret, cu care se actiona deschiderea usilor fata. Noi copii, adica eu si Silviu, fiul sau, ne furisam in parcarea de langa scoala 8 Constanta, si intram astfel in autobuz pentru a ne juca. Asta pana ne-a prins unchiul care ne-a vazut pe geam intrand in masina. Drept pedeapsa ne-a pus sa maturam si sa stergem scaunele in autobuz, dupa care a pus lacat la usi. Secretul fusese deconspirat. In acea vreme, de la libraria din complexul vecin, luasem cu fabuloasa suma de 9 lei, o macheta din plastic a acestui autobuz, probabil 1/87, la care se detasa partea de sus, acopersul cu ramele geamurilor, de culoarea alba, parte diferita de restul caroseriei albastre. Ma jucam astfel cu masinuta imaginandu-mi ca am doua masini. Una acoperita si una decapotabila.

A doua macheta primita este o VOLGA  M 24 4X4 DE Agostini Rusia, mult mai ingrijit lucrata decat un DeAgo Romania. Curata si totusi fada din cauza interiorului morbid.




Mai multe poze


_______________________________________
Freedom is not free!

pus acum 11 ani
   
Prognosis
Membru Senior

Din: Slobozia
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 537
ARO-ul lui Ceaușescu -2

DacaDeAgostini ar scoate aceasta masina presidentiala, ar sparge piata din Romania si nu numai. Cu tehnologia mea rudimentara, am continuat lucru migalos la macheta ARO-ului dictatorial al Romaniei Comuniste! Sunt destule imagini pe net pentru inspiratie, asa ca am trecut la fapte dupa imagini… Si pentru ca aceasta macheta va fi unica facuta de mine, cel putin in acest moment al existentei mele efemere, nu voi face un secret din modul in care am realizat-o, mai ales ca vreau sa vad si alti modelisti care se incumeta la a reproduce masina dictatorului. Revin si inserez faptul ca este o macheta extrem de complicat si de mogalos de realizat, cel putin cu tehnologia pe care o posed eu, empirica si rudimentara!

Asadar, am continuat cu



_______________________________________
Freedom is not free!

pus acum 11 ani
   
Prognosis
Membru Senior

Din: Slobozia
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 537
Senzational si in exclusivitate, poze unicat cu dictatorul Ceausescu si consoarta sa in vizita la Slobozia Mica la fabrica ARO



_______________________________________
Freedom is not free!

pus acum 11 ani
   
Prognosis
Membru Senior

Din: Slobozia
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 537
ARO presidential, masina lui Ceaușescu

Tovarasul Nicolae Ceausescu, conducatorul mult iubit s-a reintors printre muritorii de rand,  insotit de ilustra savant de renume mondial si international, academicianul Elena Ceausescu, impreuna cu care s-a imbarcat la bordul celui mai luxos autoturism romanesc fabricat la Slobozia sub atenta indrumare a secretarului de partid local, dl. Stroica (Pere Stroica), spre a face o vizita de lucru in judet. Dupa ce au trecut in revista si au subliniat calitatile acestui vehicul romanesc realizat dupa ideile geniului carpatin, tovarasul presedinte s-a deplasat deplasat la Amara, unde impreuna cu suita de partid si de stat au vizitat obiectivele turistice, opere ale socialismului autentic de dreapta! Tovarasul s-a aratat satisfacut de calitatile masinii ARO, dar a subliniat anumite neajunsuri care vor trebui corectate in viitor la urmatorul vehicul pe care l-a comandat, versiunea decapotabila, cu care vrea sa mearga in vara asta pe litoral ca sa observe schimbarile facute de Radu Mazare in Mamaia, statiune pe care conducatorul vrea sa o includa in programul “prima vacanta” elaborat impreuna cu conducerea de partid si de stat!



Mai multe detalii despre aceasta vizita


_______________________________________
Freedom is not free!

pus acum 11 ani
   
Prognosis
Membru Senior

Din: Slobozia
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 537
Filmul de prezentare ARO 304, masina lui Nicolae Ceausescu



_______________________________________
Freedom is not free!

pus acum 11 ani
   
geo11
Membru Senior

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 225

Prognosis a scris:

Filmul de prezentare ARO 304, masina lui Nicolae Ceausescu


Superb


_______________________________________


pus acum 11 ani
   
Prognosis
Membru Senior

Din: Slobozia
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 537
Aro 306, mașina decapotabilă a lui Ceaușescu

Multumit de succesul avut de masina prezidentiala ARO 304 realizata la Atelierele PanArin, raposatul comandant suprem a solicitat printr-un SMS ultrasecret (interceptat de fostii securisti, actualii sereisti) fabricarea unei copii dupa varianta de vara a masinii sale, un ARO 306 decapotabil. Fireste ca dorinta sa a fost pusa in practica neintarziat, cu avant revolutionar si maiestrie muncitoreasca de catre activistii de la Atelierele PanArin din Slobozia Mica. Imediat ce vehiculul a fost infaptuit (cu 10 zile mai devreme decat planul cincinal), tovarasul conducator s-a prezentat la Slobozia Mica pentru a proba masina mult iubita. Distinsul conducator s-a dotat cu o sapca specifica, spre a nu face insolatie in timpul probelor masinii, iar tovarasa s-a coafat si vopsit special pentru aceasta iesire din tenebre la o plimbare pe la marginea Sloboziei! Toata lumea a fost incantata, participantii au ovationat indelung cuplul prezidential, tovarasul fiind foarte multumit de realizarile noastre. La intrebarea unui ziarist obraznic, despre ce parere are dumnealui vizavi de economia romaniei si falimentarea fabricii ARO, tovarasul Nicolae Ceausescu a subliniat ca nu raspunde decat in fata Marii Adunari Nationale.




Mai multe poze, detalii si un film de prezentare


_______________________________________
Freedom is not free!

pus acum 11 ani
   
Liviu-Florin
Membru Senior

Din: Suceava
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 2253
Exceptional! Sincere felicitari!

pus acum 11 ani
   
Prognosis
Membru Senior

Din: Slobozia
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 537

Liviu-Florin a scris:

Exceptional! Sincere felicitari!


Multumesc!


_______________________________________
Freedom is not free!

pus acum 11 ani
   
Prognosis
Membru Senior

Din: Slobozia
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 537
In presa locala...


_______________________________________
Freedom is not free!

pus acum 11 ani
   
Prognosis
Membru Senior

Din: Slobozia
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 537
Poștalionul de New York

Cu ceva vreme in urma, un concurs, “Papucul Fermecat”, m-a determinat sa incep primele mele transformari de masini DeAgostini. Printre primele lucrari a fost si Postalionul de Slobozia, macheta care mi-a deschis apetitul pentru acest mod de a uita de Diorama de la Slobozia, de care m-am despartit din motive temeinice! Am facut de atunci 3 astfel de machete, care au plecat care-incotro! Una a ajuns chiar in Anglia. Dar in America inca nu ajunsese niciuna! Asta pana acum! Fiind greu de reprodus la fiecare macheta, bula de pe bena, am recurs la un bun amic, Paul din Arad, care mi-a facut matrita si mi-a turnat bule de bena. Astfel, am reusit sa termin si Papucul lui TzucuNY, masina care va traversa oceanul pentru a ajunge in colectia prietenului. Cu scuzele de rigoare pentru intarziere, iata si masina facuta dupa noua metoda, alaturi de vechiul meu postalion, la care vopseaua proasta crapase, si pe care l-am revopsit. Aceste masini au facut parte din primul lot de Dacia papuc acoperite ale postei romane, care au fost inlocuite cu CN4, masini mai moderne. Numerele inca nu sunt printate pentru ca m-a lasat cartusul la imprimanta….




Mai multe poze si detalii


_______________________________________
Freedom is not free!

pus acum 11 ani
   
Prognosis
Membru Senior

Din: Slobozia
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 537
Dropside-ul lui Dragoș

Pornind de la o Dacia 1304 papuc, am realizat un drop side, nr. 3 din “cariera” mea de modelist amator, si cel mai probail si ultimul. Asta pentru ca am decis ca este timpul sa ma opresc din aceasta activitate. In urma cu un an si ceva, porneam pe drumul minimodelismului auto prin modificari timide aduse unor machete DeAgostini. Incepusem inca ceva in viata mea. In principiu, cam ce mi-am propus sa fac, am facut. Mai bune sau mai rele, dar am facut cu mana mea. Multi se pot lauda cu machetele facute de mine si sunt mandru de realizarile mele. Chiar daca nu toate dungile au fost drepte si nu toate numerele puse masinilor au fost pe placul unora. Cand m-am apucat de machetism, nu stiam cate eforturi financiare, de imaginatie, de documentare si de lucru implica un astfel de hobby. Frumos, este drept, dar prea costisitor pentru mine. Nici chiar lucrarile la comanda nu isi justifica costurile de productie. Timp, machete, posta, spray-uri, acrilice, lacuri, cromuri, grunduri, decaluri, adezivi, chituri, calculator, curent electric si multe alte maruntisuri pe care nu are rost sa le mai enumer. Probabil ca voi mai face cate ceva, pentru ca mainile mele sunt mai mult invatate sa manuiasca sculele decat sa duca paharul la gura. Dar nu la volumul la care am lucrat pana acum. Mai am cateva lucrari in derulare, pe care le voi termina si apoi voi cadea la pace cu actul de creatie modelistica.  Oricum, este vremea vacantelor! Cu aceasta macheta, Atelierele PanArin, intra in vacanta prelungita! Viata merge inainte, cine stie cu ce provocari ma va intampina in viitor! Toate cele bune!



Mai multe poze si detalii


_______________________________________
Freedom is not free!

pus acum 11 ani
   
Liviu-Florin
Membru Senior

Din: Suceava
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 2253
Toata stima pentru activitatea si daruirea Dvs. Desi inteleg perfect decizia luata eu sper ca activitatea desfasurata pana acum sa continue, fie pentru colectia Dvs. fie pentru vreun pasionat pentru ca sunteti unul dintre putinii oameni cu adevarat talentat si priceput.
Va respect decizia luata si va doresc in primul rand multa sanatate.
Va multumesc inca o data pentru ajutorul Dvs. pentru constructia machetei plecand de la masina mea de la avatar si va respect in mod deosebit.
Toata stima pentru un astfel de OM!


pus acum 11 ani
   
Prognosis
Membru Senior

Din: Slobozia
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 537
MUltumesc Liviu!

Cu autobuzul decapotabil de la Amara la Mangalia

Cursa Speciala de sezon pe relatia Amara-Slobozia-Constanta-Mangalia, a fost reabilitata la ordinul Guvernatorului de Slobozia Mica, dl. Stroica (Pere Stroica). Autobuzul, o reproducere de epoca a vestitei “Barci albastre”, masina care a circulat in sudul litoralului in anii 70-80, va circula regulat cu cate o cursa pe zi in aceasta vara. In acest scop au fost mobilizate toate fortele Atelierelor PanArin, care au amanat cu doua zile plecarea in vacanta, numai pentru a rezolva aceasta cerinta de sezon a guvernatorului... http://arin.panait.net/cu-autobuzul-decapo...ra-la-mangalia/



_______________________________________
Freedom is not free!

pus acum 11 ani
   
Prognosis
Membru Senior

Din: Slobozia
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 537
M.A.N. Bussing 19.320 la Slobozia

Zilele camioanelor la Slobozia

Colectia de machete 1/43 s-a imbogatit cu un nou camion MAN Bussing 19.320 ixo,  transportator de bere. A aparut in colectia de Franta “Camions de autrefois”. Masina prezinta un sasiu deosebit, avand un motor special montat in spatele cabinei. Macheta este perfecta si ma incanta. Este o realizare de exceptie! Cu aceasta macheta am deschis festivitatile zilelor camioanelor la Slobozia, zi in care autobaza Prognosis s-a imbogatit substantial cu cateva camioane noi-noute!



Mai multe poze si detalii


_______________________________________
Freedom is not free!

pus acum 11 ani
   
Prognosis
Membru Senior

Din: Slobozia
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 537
Saviem SV 240

Aparut tot in colectia aparut in colectia de Franta “Camions de autrefois”, Saviem SV 240 CAISSE FOURGON FRIGORIFIQUE, masina din 1958-1962, este o macheta superba, realizata foarte frumos, curat si cu multe detalii.



Mai multe poze si detalii


_______________________________________
Freedom is not free!

pus acum 11 ani
   
Prognosis
Membru Senior

Din: Slobozia
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 537
Fantezii cu gaze naturale la butelie!

Pentru ca o perioada din viata mea, volanul a fost sursa mea de existenta, pentru ca acest volan apartinea unei masini romanesti cu incarcatura incendiara si expolzibila, am decis reproducerea acelei masini in modul Prognosis! Nu mai tin minte toate detaliile camionului, nu am gasit nici poze edificatoare pe net pentru masina cu care duceam butelii in comunele limitrofe Constantei de alta data. Asa ca, am profitat de un sasiu cu cabina, de la alta macheta, un MAN camion de bere trimis de un amic din germanica, si am adaugat cateva elemente din memoria usor alterata de trecerea timpului. Cabina este de la alta macheta, revopsita, structura de butelii, cumva cat mai asemanatoare, ladita cu nisip de sub sasiu, stingatoarele de dupa cabina. Mai trebuie facut carligul cu care trageam butelii, lopata de nisip si inca doua stingatoare la spate. Am pus si soferul, ceva mai robust decat cel autentic. Desi la scara 1/43, dupa cum scrie pe cutia cu omuleti trimisa de bunul prieten Dragos, toocmai din germanica, omuletii par mai mari decat masinile. Personajul de la volan a incaput numai dupa ce am ajustat pedalele din podeaua cabinei. Au mai fost ajustate si pozitiile bratelor, pe care le-am taiat (ce sadic!) cu traforajul de la umeri si apoi le-am lipit strategic pe volan. Buteliile provin de la alta jucarie dezmembrata. Ele au fost revopsite conform culorilor din Romania. Am mai adaugat si sigla Peco de pe portierele camionului. Voi face alt sasiu pentru aceasta frumoasa masina...

Mai multe poze si detalii de lucru



_______________________________________
Freedom is not free!

pus acum 11 ani
   
Prognosis
Membru Senior

Din: Slobozia
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 537
SAVIEM SM 170 Cabine courte

Se pare ca am fost foarte cuminte, de moment ce Mos Craciun in persoana, a venit in extrasezon special pentru mine. Darurile lui m-au umplut de bucurie. Inca un SAVIEM din colectia de Franta “Camions de autrefois”, SM 170  Cabine courte 860, aparuta in 1968-1974, CITERNE ALIMENTAIRE este masina de care era nevoie, dat fiind consumul mare de motorina ce se impune din aceste zile in garajele PanArin. Mos Craciun in tricou de vara, multumesc pentru darurile minunate!



Mai multe poze si detalii


_______________________________________
Freedom is not free!

pus acum 11 ani
   
Prognosis
Membru Senior

Din: Slobozia
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 537
Roman Diesel, camionul cu butelii

Operatiunea “Camionul cu butelii” a fost incheiata cu succes dupa o pauza de 12 zile, rastimp de vacanta si de reflexii. Inceput cu ceva timp in urma, ca o varianta pe sasiul de MAN, camionul cu butelii a trecut pe sasiu personal, realizat pe baza unui sasiu de Saviem dezmembrat. In prima faza, sasiul de Saviem a fost scurtat pentru a ajunge la cotele necesare. Dupa rigidizarea noului sasiu lipit cu epoxy si intarit cu forex, am creat anexele necesarii masinii cu butelii, respectiv lada mare cu nisip, cutiile de scule si suportul rotii de rezerva, toate confectionate din forex de diverse grosimi.

A urmat amplasarea esapamentul sub cabina, in partea din fata, conform normelor de protectie impotriva incendiilor. Dupa vopsirea corespunzatoare a sasiului, s-a trecut de decorarea cu diverse inscriptii specifice transportului de gaz lichefiat. Cu aceasta ocazie a fost dotata masina cu inca doua stingatoare amplasate in spate, precum si dotarea cu o lopata pentru nisip amplasata in spatele cabinei. Lopata a fost realizata dupa modelul de la omuletii 1/43, dintr-o agrafa si putina tabla de alama.

Dupa ce a trecut de inspectia pentru protectia muncii si cea de paza impotriva incendiilor, camionul ROMAN Diesel de butelii, a fost trimis deja in prima misiune de aprovizionare cu butelii a localitatilor din jurul Sloboziei Mici. Paparatii uzi au surprins momente inedite in care muncitorii incarcau ladita cu nisip si se negociau primele livrari de butelii catre populatie, moment in care un “domn bine” a incercat chiar mituirea distribuitorului pentru a primi o butelie buna din seria celor noi aduse cu masina de butelii.

La noapte, camionul va pleca in prima cursa lunga, in Prahova, pentru a fi incarcat cu butelii noi destinate pietei din Slobozia Mica, si pentru a fi testat la drum luuuung! Multumim prietenilor care au trimis soferul, echipajul de intretinere, precum si alte elemente de decor! Pentru prima zi de reluare a activitatii dupa vacanta, ne consideram multumiti si ne retragem sa anticipam urmatoarele miscari creative!

Mai multe poze. Multumim pentru like!



_______________________________________
Freedom is not free!

pus acum 11 ani
   
Prognosis
Membru Senior

Din: Slobozia
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 537
Renault 10 DeAgo 50

Un numar rotund de revista, dupa umila mea parere, trebuia sarbatorit cu o masina neaosa! Renault 10 a fost totusi destul de prezenta pe soselele patriei. In unele judete, chiar au detinut pozitia de masini de milite. Rare, dar au fost! Ca si macheta, masina este destul de bine reprodusa, desi are unele lacune. Lampa de pe aripa este exagerata si rosie (???), iar capacele rotilor sunt convexe, desi trebuiau sa fie concave.

Prin septembrie anul 2012, primeam de la un amic un exemplar Renault 10 Altaya pe care l-am imbunatatit la vremea aceea. Acum, comparativ, pot spune ca modelul DeAgo este ceva mai bine realizat, deoarece are si chederele la geamuri tampografiate. Matrita mi se pare aceeasi, mai ales ca sasiul este tot ca la o jucarie, fara mari eforturi pentru detaliere. In plus la macheta DeAgo, apare si retrovizorul interior, desi transparent…. poate fi vopsit, ca de altfel tot interiorul.



Mai multe poze comparative DeAgo/Altaya


_______________________________________
Freedom is not free!

pus acum 11 ani
   
Prognosis
Membru Senior

Din: Slobozia
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 537
Citroén H, duba lui Louis de Funes

O dubita foarte prezenta in seria de filme cu jandarmul…. Desi nu in culorile jandarmeriei franceze, macheta imi aduce aminte de clasicele filme cu actorul de neuitat. Nu stiu ce colectie este, dar imi place la nebunie! Foarte frumos lucrata, cu elmente decorative separate, bari stopuri etc. Masiva si adorabila. Pana sa am macheta in mana, nu mi-am imaginat ca este atat de mare, incapatoare, masiva chiar comparativ cu TV-ul romanesc!



Mai multe poze


_______________________________________
Freedom is not free!

pus acum 11 ani
   
Prognosis
Membru Senior

Din: Slobozia
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 537
Ceaika versus Ceaika

Prezentam pe 3 iulie Ceaika 13 Deago. Am vazut mai tarziu ca e de plastic caroseria! Dupa revolutie, pe la librarii aparusera machete rusesti, diverse, cu toate usile mobile. Inca mai am una, o Ceaika din acele vremuri. Iata cateva poze comparative:



_______________________________________
Freedom is not free!

pus acum 11 ani
   
Prognosis
Membru Senior

Din: Slobozia
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 537
Mercedes 220 SE decapotabil

Trei noi stelute au poposit in vitrinele mele. Din diverse epoci, machetele sunt o frumusete, care incanta ochiul si sufletul colectionarului.

Una dintre ele este Mercedes 220 SE decapotabil –  din1958. Superba macheta a sosit cu ceva vreme in urma ca sa intregeasca minunile nemtesti din colectia Prognosis. Perfectiunea trebuie doar admirata, cuvintele sunt de prisos…



Mai multe poze


_______________________________________
Freedom is not free!

pus acum 11 ani
   
Prognosis
Membru Senior

Din: Slobozia
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 537
Multumesc!

Mercedes Benz 260D 1938

O clasica steluta superba, eleganta, deosebita!



_______________________________________
Freedom is not free!

pus acum 11 ani
   
Prognosis
Membru Senior

Din: Slobozia
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 537
Mercedes Benz 280 SE 1972

Ultima dar nu cea din urma macheta sosita in Galaxia Stelutelor Prognosis, este aceasta bijuterie ceva mai elevata decat ce aveam pana acum. Eleganta si sobra, pare pusa pe fapte mari si da o nota de extravaganta vitrinelor mele! Acum asteptam o masina de carabinieri din Italia. Speram ca Mosul de vara sa nu ne uite!



Mai multe poze


_______________________________________
Freedom is not free!

pus acum 11 ani
   
Liviu-Florin
Membru Senior

Din: Suceava
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 2253
Foarte frumoase machetele, inclusive cele de camioane. Mai aveti unde sa le depozitati prin casa?   

pus acum 11 ani
   
Prognosis
Membru Senior

Din: Slobozia
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 537
Ceaika 13 cabrioletul lui Dragos

Pentru ca vremea buna permite din plin plimbarile cu o decapotabila, Atelierele PanArin au primit comanda din partea amicului Dragos, pentru decapotarea unei limuzine Ceaika Gaz 13. de la DeAgostini Romania. Drept urmare s-a procedat la demontarea machetei, studierea combinatiei plastic/metal a acesteia si la proiectarea si aplicarea modificarilor. In fapt, acoperisul si partile laterale din plastic au usurat mult munca, dar atentia sporita la lucrul cu plasticul a fost esentiala in elaborarea strategiei de lucru. La final a fost schimbata tapiteria neagra cu una maro, care da o eleganta in plus limuzinei cabrio!



Mai multe poze si detalii


_______________________________________
Freedom is not free!

pus acum 11 ani
   
Prognosis
Membru Senior

Din: Slobozia
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 537
Filmul de prezentare


_______________________________________
Freedom is not free!

pus acum 11 ani
   
Prognosis
Membru Senior

Din: Slobozia
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 537
DeAgostini România – intervenții si imbunatatiri

Restabilirea ordinii in universul machetelor DeAgostini, s-a efectuat prin remedierea “gaurilor negre” din interioarele masinilor DeAgostini. In principiu, imaginea de ansamblu a machetelor se schimba radical cu putina rabdare, vopsea si indemanare! Pot fi corectate canapele, portierele, bordul si maruntisurile negre respingatoare. Combinarea culorilor este esentiala, dar nu trebuie ignorat modelul real, desi in multe cazuri tapiteria difera de la o masina la alta, chiar pe acelasi model.



Mai multe poze


_______________________________________
Freedom is not free!

pus acum 11 ani
   
Prognosis
Membru Senior

Din: Slobozia
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 537
Niște Dacii… de poliție

Vacanța s-a terminat și Atelierele PanArin au reluat activitatea printr-o serie de Dacii 1310 configurate ca și Poliția Militară și Poliția, în varianta alb complet. Machetele au fost prelucrate pentru o divizie de patrulare de la București, și după terminarea seriei vor pleca spre propietarul nerăbdător.



Mai multe poze


_______________________________________
Freedom is not free!

pus acum 11 ani
   
Prognosis
Membru Senior

Din: Slobozia
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 537
Dacia 1300 cu imbunatatiri – taxi IJTL

O comanda speciala este gata pentru a fi livrata lui Radu din Constanta. Un autoturism Dacia 1300 i, cu imbunatatiri, varianta inaintea aparitiei lui 1310. Masina a fost lucrata la comanda, conform descrierilor propietarului, si reprezinta macheta masinii de pe care tatal sau a iesit la pensie de la IJTL Constanta.



Mai multe poze


_______________________________________
Freedom is not free!

pus acum 11 ani
   
Prognosis
Membru Senior

Din: Slobozia
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 537
Cadillac Eldorado, masina lui Elvis la Slobozia

Dupa ce a traversat oceanul, masina lui Elvis Presley a poposit la Slobozia, in colectia Prognosis. Macheta este superba, si pentru ca sunt un mare admirator al lui Elvis, fiul meu mi-a adus-o cadou ca o amintire frumoasa a calatoriei sale in tara tuturor posibilitatilor. Macheta este foarte curat lucrata si are culori adorabile. Ea va sta la loc de cinste in vitrina mea, fireste, dupa ce isi va satisface stagiu pe biroul meu, spre incantarea ochilor mei!



Mai multe poze


_______________________________________
Freedom is not free!

pus acum 11 ani
   
Prognosis
Membru Senior

Din: Slobozia
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 537
Microbuzul de Amara

Una din masinile care faceau odinioara curse regulate intre Slobozia si Amara, un clasic TV 35 M, a fost reprodusa in Atelierele PanArin pentru a completa seria de TV-uri din vremurile trecute. Baza transformarii a fost macheta TV 12 comercializata de DeAgostini Romania. Imediat masina a plecat in prima cursa cu calatori spre Amara.

Ramele cu geamurile laterale nu sunt inca fixate defitiv, pentru a fi sablonate.



Mai multe poze


_______________________________________
Freedom is not free!

pus acum 11 ani
   
edyson
Membru Activ

Din: Iasi
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 169
superbe!absolut superbe...camionu de buteli e identic cu ce-mi amintesc eu de cand eram mic...iar tv-ul e aproape identic cu maxi-taxi din iasi...ar mai lipsi doar masina de paine...felicitari pentru realizari!!!    

pus acum 11 ani
   
Prognosis
Membru Senior

Din: Slobozia
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 537
Pâinea noastră cea de toate zilele…

…, era adusă cândva cu Dacia papuc. După revoluție, mulți din intreprinzătorii care au deschis brutării s-au confruntat cu problema transportului ieftin de pâine la punctele de vânzare. Diverse firme mecanice au început să transforme la comandă papucurile Dacia, aflate la îndemână, dotându-le cu diverse bene de transportat pâine, în general de producție proprie. Nu erau încă legile care să reglementeze transportul igienic de produse alimentare, atât de stricte ca în zilele noastre. Un astfel de papuc transformat aducea pâinea nouă, turcească deja, la magazinul din Tomis Nord, aflat în vecinătatea locuinței mele de atunci, la BL. T 11 de pe Bulevardul Tomis. În memoria acelor vremuri, am reprodus vehiculul artizanal care venea zilnic în cartier cu pâîne turcească. Bena am realizat-o din forex de 1,2 si 3 mm si din ABS de 1 mm grosime, si imită tipul de ladă făcut din panouri de aluminiu legate cu corniere diverse, așa cu îmi amintesc eu că arăta mașina de pâîne turcească! Cu timpul, aceste mașini au fost înlocuite mai întăi cu alte dacii cu bene din fibră de sticlă și mai apoi cu vehicule specializate, aduse din import. Îmi amintesc că era și un ARO cu o modificare similară.




_______________________________________
Freedom is not free!

pus acum 11 ani
   
Prognosis
Membru Senior

Din: Slobozia
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 537
TV 12 F – maşina de pîine

Este binecunoscută problema locuitorilor din Slobozia Mare în ceea ce priveşte apa potabilă. În urma numeroaselor reclamaţii de la cetăţeni, conducerea supermarketului din Slobozia Mare, a decis să nu mai comercializeze pâine făcută cu apa infectă distribuită în reţeaua oraşului, şi să aducă pâine de calitate din oraşul învecinat, Adulcea. Pentru asta, ei au comandat Atelierelor PanArin, restaurarea unui vehicul utilitar pentru transportul de pâine. În acest sens, inginerii şi meseriaşii de la Atelierele PanArin, au recondiţionat un TV antic, transformând-ul în binecunoscuta maşină de pâine.
.........................................................



_______________________________________
Freedom is not free!

pus acum 11 ani
   
Pagini:  1 2 3 4 5 ... 7  

Mergi la