| CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA.
CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA.
FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
 | Lista Forumurilor Pe Tematici | 
	
		| CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login 
 POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
 
 Nu sunteti logat.
 | Nou pe simpatie: simpatica_dorina
 
 |  | Femeie 25 ani
 Arad
 cauta Barbat
 32 - 44 ani
 | 
 | 
	
		| 
				
					| 
							matusciacMembru Junior
 
 Inregistrat: acum 12 ani
 Postari: 60
 |  | 
				
					| in prima zi de test... a cedat rulmentul de la pompa de apa! bimetalul cu elicea au intrat in trepidatii si o paleta a agatat "putin" radiatorul :| 
 dupa mult stres asteptat am trecut pe o racire mai sanatoasa
  
 radiator_fail
 
 
 
 Modificat de matusciac (acum 10 ani)
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 10 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Misu de Cluj
							Admin
							  Din: Cluj-Napoca 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 48329
						 |  | 
				
					| Ce s-a intamplat? Asa de aproape era  ventilatorul de radiator si a dat paleta de ventilator in radiator? Asa cu doua electroventilatoare este mai eficient si mai silentios.
 Sunt legate in doua trepte de cuplare la temperaturi diferite?
 Asa ar fi cel mai eficient sa ai termocupla in doua trepte.
 
 _______________________________________
 
 NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
  UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
  SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
  
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 10 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							matusciacMembru Junior
 
 Inregistrat: acum 12 ani
 Postari: 60
 |  | 
				
					| prima data a lovit in masca de plastic (care era destul de aproape) si dupa in radiator... 
 dar oricum dupa ce am consultat forumurile v8 multe din ele aveau probleme cu racirea, mai ales cand stai in trafic vara si abia se invarte elicea...
 
 momentan am pus termocupla cu o treapta, astept sa vina putina caldura sa reglez (adica sa vad temperatura cum urca scad pe ceas si sa vad ce temp pornire/oprire sa pun sa functioneze motorul la temp lui) sistemul cum trebuie
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 10 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							matusciacMembru Junior
 
 Inregistrat: acum 12 ani
 Postari: 60
 |  | 
				
					| trecerile peste punte erau pentru GM A-body de E nu se gasesc... cu putine modificari au iesit bine  and the sound is awesome   
 exhaust_job
 
 
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 10 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							matusciacMembru Junior
 
 Inregistrat: acum 12 ani
 Postari: 60
 |  |  | 
	
		| pus acum 10 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							florin_cars
							Membru Senior
							  Din: Timisoara 
							Inregistrat: acum 16 ani 
							Postari: 2283
						 |  | 
				
					| A lot of fun, pardon....fum  
 _______________________________________
 !!!!!!!!!!!!!      URGENT:
 
 
 Caut transport pt 3-4 seturi de jante pe ruta Timisoara-Bucuresti-Timisoara sau doar pe intoarcere, si eventual Sibiu-Timisoara pt un set.   !!!!!!!!!!!!!!!
 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 10 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							matusciacMembru Junior
 
 Inregistrat: acum 12 ani
 Postari: 60
 |  |  | 
	
		| pus acum 10 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							matusciacMembru Junior
 
 Inregistrat: acum 12 ani
 Postari: 60
 |  | 
				
					| mic burnout  
 
 |  | 
	
		| pus acum 10 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							klausy
							Membru nou
							  Din: Galati 
							Inregistrat: acum 12 ani 
							Postari: 31
						 |  | 
				
					| Ți-a ieșit super! Ma bucur ca ai păstrat culoarea inițială a mașinii. Si jantele ei originale. Felicitări! 
 _______________________________________
 Classic Car Addicted
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 10 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							matusciacMembru Junior
 
 Inregistrat: acum 12 ani
 Postari: 60
 |  | 
				
					| care dupa cum stiti... dupa primavara si vara ultimul drum cu masina l am facut timisoara-bucuresti inapoi am venit pe platforma (rod-knock) 
 dupa ce am desfacut baia de ulei am avut confirmarea tragediei...
 
 motor_fail
 
 
 
 more_engine_fail
 
 
 
 Modificat de matusciac (acum 10 ani)
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 10 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Misu de Cluj
							Admin
							  Din: Cluj-Napoca 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 48329
						 |  | 
				
					| Cuzinet prajit, lipit pe fusul arborelui. Ai ramas fara racire, sau fara ungere?
 
 _______________________________________
 
 NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
  UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
  SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
  
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 10 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							florin_cars
							Membru Senior
							  Din: Timisoara 
							Inregistrat: acum 16 ani 
							Postari: 2283
						 |  | 
				
					| Ti-ai luat pana la urma stand? uite unul fain
  
 
 21KB
 
 _______________________________________
 !!!!!!!!!!!!!      URGENT:
 
 
 Caut transport pt 3-4 seturi de jante pe ruta Timisoara-Bucuresti-Timisoara sau doar pe intoarcere, si eventual Sibiu-Timisoara pt un set.   !!!!!!!!!!!!!!!
 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 10 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							matusciacMembru Junior
 
 Inregistrat: acum 12 ani
 Postari: 60
 |  | 
				
					| am gasit o gramada de granule prin ulei... unele erau de la cuzinetii aschiati (glitter) dar erau si bucati sfaramate de castinguri de la bloc si rugina. posibil sa se fi infundat vreun canal de ulei si de acolo si restul 
 
 florin, nu am gasit suport, imi trebuie de imprumut nu sa cumpar ca nu planuiesc sa fac si alte motoare :P
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 10 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							matusciacMembru Junior
 
 Inregistrat: acum 12 ani
 Postari: 60
 |  | 
				
					| timing cover... 
 sub pompa de apa carcasa de aluminiu foarte corodata... am incercat sa o sablez dupa si dupa ce am umblat cu piesa la incarcat cu aluminiu, frezat si adus la cote am decis ca decat sa cheltui jumate din banii astia in ro cu 'nea gica surodu' si strungarul si sa fie fail mai bine iau una noua. (multi bani dar zic ca a meritat)
 
 acum am vazut si de unde era problma cu temperatura motorului care crestea la relantiu (550-600 rpm)dar se racea repede daca urcam pana la 1000 rpm (in poza cu sagetii rosii de la capat se vede)
 
 tot pe timing cover e si pompa de ulei care avea uzura de la span si pe capac si pe peretii unde vin rotitele zimtate
 asa ca in afara de capacul unde se insurubeaza filtrul de ulei restul e nou...
 
 capacul l am luat manual la facut planul... 200- 320 - 500 si a iesit si drept si oglinda dupa cum se vede in poza cu monitorul
  
 pompa_de_ulei_timing_cover
 
 
 
 
 30.9KB
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 10 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Misu de Cluj
							Admin
							  Din: Cluj-Napoca 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 48329
						 |  | 
				
					| Da, e clar. Apa fierbinte in loc sa intre in radiator, trecea prin peretele corodat al carcasei pompei si reintra in motor. Bine ai facut ca ai luat carcasa noua. Ala nu cred ca se putea face, ca sa fie bun. 
 _______________________________________
 
 NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
  UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
  SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
  
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 10 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							matusciacMembru Junior
 
 Inregistrat: acum 12 ani
 Postari: 60
 |  | 
				
					| daca tot m am pus sa desfac motorul am zis ca nu strica putin deburring (urmele de casting care tind sa se sfarame din cauza intemperiilor si cad in ulei) 
 tot cu ocazia asta am zis sa schimb toate freezplug-urile, inclusiv dopurile de la galeriile de ulei inainte sa trimit blocul la largit si honuit
  
 dupa inspectia peretilor cilindrilor care aveau ceva zgarieturi destul de dramatice la unghie am zis ca ma bag iar la o investite neplanuita, dar nu mai vreau sa desfac motorul mult timp de acum incolo... asa ca pistoane noi +.030"
 
 in momentul asta blocul chelit a plecat in ungaria la baie de acid si prelucrat.. hope for the best
 
 bloc_motor
 
 
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 10 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							matusciacMembru Junior
 
 Inregistrat: acum 12 ani
 Postari: 60
 |  | 
				
					| pana vine blocul de la prelucrat pregatesc terenul... defapt nu mai am rabdare si imi caut delucru  ) 
 sablat_vopsit_zincat_etc_
 
 
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 10 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							daman
							Membru Senior
							  Din: bucuresti 
							Inregistrat: acum 13 ani 
							Postari: 431
						 |  | 
				
					| domnule, ai facut o treaba foarte buna. felicitari. vad ca nu te-ai zgarcit la bani  
 
 |  | 
	
		| pus acum 10 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							matusciacMembru Junior
 
 Inregistrat: acum 12 ani
 Postari: 60
 |  | 
				
					| 
 | daman a scris: 
 domnule, ai facut o treaba foarte buna. felicitari. vad ca nu te-ai zgarcit la bani
  | 
 
 merci! pai dupa 2 ani de munca sa ai masina gata sa te plimbi o luna si putin si dupa sa se strice motorul nu e fain deloc... chiar vreau sa functioneze si sa ma bucur de ea ca masina si de drumurile pe care o sa le fac fara sa stau cu stresul ma lasa in drum
 
 si motorul... a mai fost desfacut odata si uite! probabil de aia am investit atat sa fiu sigur ca fac totul ca la carte de jos pana sus, ca lucrez curat si nu e strop de jeg sau altele cand il montez, inca am emotii la toate oil clereance urile (sa nu se piarda in translatie din inch in mm si sa si faca masinistii treaba bine), la camshaft break in, sa porneasca din prima sa fac rodajul cum trebuie si sa tina mult si bine dupa...
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 10 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							matusciacMembru Junior
 
 Inregistrat: acum 12 ani
 Postari: 60
 |  |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							matusciacMembru Junior
 
 Inregistrat: acum 12 ani
 Postari: 60
 |  | 
				
					| revin cu un update daca mai e cineva activ iarna pe forum...  ) 
 Engine_rebuild_
 
 
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							matusciacMembru Junior
 
 Inregistrat: acum 12 ani
 Postari: 60
 |  | 
				
					| si functioneaza!!! 
 camshaft break-in
 oil: Liqui Moly 10w40 +ZDDP
 >oil press. 4.5 bar @ 2000 rpm 2 bar @800rpm
 water temp 95C
 no leaks, no problems
 
 now I have to put some miles on it
  
 
 |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							florin_cars
							Membru Senior
							  Din: Timisoara 
							Inregistrat: acum 16 ani 
							Postari: 2283
						 |  | 
				
					| Ai niste galerii de evac cam la fel de grele ca si o chiulasa, n-ar strica niste headere   
 Motorul e la fel de ros' ca si standul
  
 _______________________________________
 !!!!!!!!!!!!!      URGENT:
 
 
 Caut transport pt 3-4 seturi de jante pe ruta Timisoara-Bucuresti-Timisoara sau doar pe intoarcere, si eventual Sibiu-Timisoara pt un set.   !!!!!!!!!!!!!!!
 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							radu
							Membru Senior
							  Din: TURDA 
							Inregistrat: acum 14 ani 
							Postari: 713
						 |  | 
				
					| Jucaria cu nr de TM? ,Foarte frumoasa si ,, toarce fain. La multi km si putine necazuri 
 Modificat de radu (acum 9 ani)
 
 _______________________________________
 Tot omul are o masina noua
 Pe cind una veche , citi?
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							matusciacMembru Junior
 
 Inregistrat: acum 12 ani
 Postari: 60
 |  | 
				
					| 
 | radu a scris: 
 Jucaria cu nr de TM? ,Foarte frumoasa si ,, toarce fain. La multi km si putine necazuri
 | 
 
 merci!!!  da... 870 km cu motorul refacut! pana acum totul e bine!
  
 tocmai am bagat un drum tm-oradea-tm
  
 
 |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Tov
							Membru Senior
							  Din: Bucuresti 
							Inregistrat: acum 14 ani 
							Postari: 799
						 |  |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							matusciacMembru Junior
 
 Inregistrat: acum 12 ani
 Postari: 60
 |  | 
				
					| 
 | Tov a scris: 
 ai gasit pe la noi zddp?
 | 
 
 cand am luat piesele pentru motor am luat si un tub de ZDDP din US, dar am vazut ca este si la noi pt viitor
 
 eu l am folosit doar pentru break in... acum am bagat liqui moly cu Mos2 nu stiu daca sa mai bag si zddp sau sa las doar uleiul asta aditivat
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							matusciacMembru Junior
 
 Inregistrat: acum 12 ani
 Postari: 60
 |  | 
				
					| a venit si iarna pe ulita  :P 
 
 |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							matusciacMembru Junior
 
 Inregistrat: acum 12 ani
 Postari: 60
 |  | 
				
					| a venit si iarna pe ulita  :P 
 
 44.7KB
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  |