CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
ramona23
Femeie
24 ani
Bucuresti
cauta Barbat
24 - 52 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Reconditionari si Restaurari / DACIA 13OO, 1971 - O frantuzoaica in haine noi Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini:  1 2 3 4 ... 11
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Salut,
Va prezint in continuare proiectul meu de reconditionare, inceput acum aproape 1 an (iunie 2015).
Obiectul reconditionarii este o DACIA 13OO, an fabricatie 1971, serie caroserie 8547, printre ultimile fabricate cu lampi de pozitie pe aripile din fata.
Totul a inceput acum 1 an, cand, in drumurile mele prin Europa, treceam de cel putin 2 ori pe saptamana prin Mehadia si vedeam asta:

Dacia_in_Mehadia



Pozele sunt facut de colegul @YoKoMy si reprezinta locul in care masina a stat cel putin un an nemiscata.

Modificat de ionut_doc (acum 8 ani)


pus acum 8 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Apoi m-am oprit intr-o zi si am studiat-o mai atent si m-am hotarat pe loc ca trebuie sa fie a mea.
Providenta a facut ca in acest timp sa iasa din casa alaturata nepoata proprietarului, si de aici totul a fost simplu.
Si pe 22 aprilie 2015 am plecat impreuna spre noua casa:

In_drum_spre_casa



pus acum 8 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Cateva poze cu noua ei casa, in starea in care am cumparat-o, nespalata, nefardata si rujata:
Prima_zi_in_noua_casa



pus acum 8 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
O noua serie de poze:
Prima_zi_acasa



pus acum 8 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Prima_zi_acasa_



pus acum 8 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Prima_zi_acasa_



pus acum 8 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Remarcati afinitatea fostului proprietar pentru contrastul dintre grund rosu si gri... . Dar, desi arata urat, rau nu a facut.

Prima_zi_acasa_



pus acum 8 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Compartiment_motor



pus acum 8 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Compartiment_motor_



pus acum 8 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Compartiment_motor_



pus acum 8 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Interior_



pus acum 8 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Interior_



pus acum 8 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Interior_



pus acum 8 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Centurile de siguranta ciudat oxidate...

Interior_



pus acum 8 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Kilometri reali, atestati de prezenta sigiliilor atat in spatele ceasurilor, cat si pe cutia de viteze...

Interior_



Modificat de ionut_doc (acum 8 ani)


pus acum 8 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Si mascota cu care am cumparat masina, si acolo va ramane:

Mascota



pus acum 8 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Din pacate vopseaua originala nu s-a putut pastra. Practic nu a fost un element care sa nu aiba o zgarietura sau rugina de suprafata pe muchii.
Si usor, usor am inceput sa o readuc la viata. Dupa o spalare exterioara, am trecut la alinierea elementelor. Cel mai dificil a fost la capota portbagajului. Probabil candva intra apa pe langa cheder si ca solutie de rezolvare s-a ales sa bata din interior muchiile de la aripile spate si de la traversa de la luneta. Rezultatul se vede in pozele de mai sus, unde bagai linistit degetele intre capota portbagajului si aripa din stanga.

Aliniere_elemente



pus acum 8 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Apoi, cu toate piesele montate, am trecut la alinierea usilor:

Aliniere_elemente_



Se observa usor diferenta dintre pozitiile initiale ale balamalelor si a cremalierei. Cu ocazia asta am constat ca am uitat sa fac poze si pe partea dreapta...

Modificat de ionut_doc (acum 8 ani)


pus acum 8 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Apoi, cu ajutorul unui tinichigiu specializat in asa ceva, am indreptat diversele infundaturi capatate in timp, inclusiv pe plafon:

Indreptare



Pentru finisare, unde a fost cazul, s-a folosit pila silex, rezultatul fiind o suprafata perfect dreapta care nu necesita aplicarea chitului.


pus acum 8 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Pentru scoaterea indoiturilor in evidenta s-a folosit o lampa cu neon. Garantat nu scapa vre-o neregularitate pe tabla fara sa o vezi...

Indreptare_



pus acum 8 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Si am inceput demontarea - aripa stanga fata:

Demontare_aripa_stanga_fata



Aici nu am gasit decat o surpriza, fiind evident din prima clipa ca sunt afectate atat capul de prag cat si aripa, in partea de jos, spre prag. Surpriza a fost insa cu capacul stalpului usii care este destul de afectat.

Modificat de ionut_doc (acum 8 ani)


pus acum 8 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Aripa stanga fata, in partea de jos:

Aripa_stanga_fata



pus acum 8 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Neavand alta optiune in acel moment, am trecut la refacerea aripii.
Am inceuput cu decuparea partilor afectate:

Reparare_aripa_stanga_fata



pus acum 8 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Am continuat cu repararea dublurii aripii:

Reparare_aripa_stanga_fata_



pus acum 8 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Apoi amdecupat dintr-o fata de usa, tot de Dacia, petecul pentru exteriorul aripii:

Reparare_aripa_stanga_fata_



pus acum 8 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Am trecut la modelarea acestuia:

Reparare_aripa_stanga_fata_



pus acum 8 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Comparatie cu bucata decupata de pe aripa:

Reparare_aripa_stanga_fata_



pus acum 8 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Proba pe aripa si sudarea:

Reparare_aripa_stanga_fata_



pus acum 8 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Finisarea sudurii si proba pe masina:

Reparare_aripa_stanga_fata_



pus acum 8 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Demontare aripa dreapta fata:

Demontare_aripa_dreapta_fata



Aici nu am mai avut nici o surpriza.


pus acum 8 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Aripa dreapta fata a fost intr-o stare mult mai prosta decat cealalta: ruginita jos la prag, ruginita sus si indoita de fostul proprietar cand a scos masina la poarta (totusi soclul, suruburile si resturile de plastic de la lampa originala le-a pastrat si le-am luat o data cu masina):

Aripa_dreapta_fata



pus acum 8 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Am demontat si sigla UAP, aceasta fiind prinsa din fabrica cu 3 clipsuri elastice:

Demontare_sigla_UAP



Am incercat sa curat sigla, dar no way! Trebuie recromata.

Modificat de ionut_doc (acum 8 ani)


pus acum 8 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Si am inceput sa refac si aripa dreapta fata. Initial indreptata si apoi taiata, ca altfel nu o mai sudezi dreapta in veci...

Reparare_aripa_dreapta_fata



Modificat de ionut_doc (acum 8 ani)


pus acum 8 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Am decupat si modelat petecele pentru dublura aripii si pentru partea din fata a acesteia:

Reparare_aripa_dreapta_fata_



pus acum 8 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
In acest punt m-am oprit cu repararea aripilor fata, pentru ca un prieten, prezent si el aici pe forum, mi-a adus din Germania o pereche de aripi fata nou-noute. In acest moment aripile fata originale sunt puse la pastrare in pod.


Aripi_fata_noi



Modificat de ionut_doc (acum 8 ani)


pus acum 8 ani
   
Alex1300BV
Membru Senior

Din: Brasov
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1308
cu câta viteza se deruleaza proiectul 
si câta rabdare sa faceti atâtea poze...


pus acum 8 ani
   
dacia_gpg
Membru Junior

Din: Iasi
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 64
Aveti mana de artist, se vede dupa cum se modeleaza tabla. Succes.De curiozitate, cu ce aparat se sudeaza?

pus acum 8 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
@Alex1300BV O, daaa. Cand postezi pozele merge relativ repede. In realitate, intre primele si ultimile poze sunt aproximativ 2 luni. Acum, cand ma uit in urma peste poze, realizez ca sunt multe etape si detalii la care nu am facut poze. Partea buna e ca se regasec acele detalii in produsul finit.
@dacia_gpg Folosesc un aparat de tip mig-mag Clarke, cumparat second din targul saptamanal din Craiova iar butelia de gaz, de 10l, am luat-o de pe olx.


pus acum 8 ani
   
classicfan
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 2564
Foarte frumoasa, as vrea sa o vad live

pus acum 8 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Da, desigur. Deocamdata este la vopsitorie. Sper sa fie gata saptamana viitoare ca mai este putin si se fac 3 luni de cand am inceput aventura...

pus acum 8 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
O alta problema pe care am vazut-o de cand am cumparat masina a fost usa soferului. In partea de jos practic nu mai exista dublura usii afectata fiind si fata de usa:

Reparare_usa_sofer



pus acum 8 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Am reparat dublura usii, apoi am trecut la decuparea fetei de usa pentru a o inlocui:

Reparare_usa_sofer_



pus acum 8 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Apoi am curatat usa si am montat-o la loc pe masina:

Reparare_usa_sofer_



pus acum 8 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Pregatit si grunduit fata de usa noua:

Reparare_usa_sofer_



Apoi am aliniat-o cu aripa si cu usa, 2 afturi de sudura si apoi demontata si batuta toata marginea, idem cu originalul dar am uitat sa fac poze...

Modificat de ionut_doc (acum 8 ani)


pus acum 8 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Apoi am mai demontat una alta, am facut si sudat carligele pentru furtunele de scurgere a apei, am gaurit aripile pentru lampile de pozitie si sigla UAP, montate, aliniate, etc.

Demontare



pus acum 8 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Apoi m-am apucat de capul de prag din stanga fata:

Cap_prag_stanga



Modificat de ionut_doc (acum 8 ani)


pus acum 8 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Initial gandisem in alt mod repararea, am sudat, finisat si nu mi-a placut ce a iesit:

Cap_prag_stanga_



Modificat de ionut_doc (acum 8 ani)


pus acum 8 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Dupa care am taiat din nou si am pregatit petecul:

Cap_prag_stanga_



pus acum 8 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Apoi sudat, finisat, refacute puctele de sudura in locurile originale, scula folosita pentru sudura in puncte:

Cap_prag_stanga_



pus acum 8 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Am continuat cu capul de prag din dreapta:

Cap_prag_dreapta



pus acum 8 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Cu asta am zis ca scap ieftin...

Reparare_semiaripa_si_ochelar_far



pus acum 8 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Dar am ajuns la asta...

Reparare_semiaripa_si_ochelar_far_



pus acum 8 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Ochelarul de far fiind reparat, pasivizat, dat cu spray zinc si apoi cu grund am sudat si finisat semiaripa:

Reparare_semiaripa_si_ochelar_far_



pus acum 8 ani
   
Nicu_Nix
Membru Senior

Din: Costesti - Arges
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 2622

ionut_doc a scris:

Remarcati afinitatea fostului proprietar pentru contrastul dintre grund rosu si gri...


Stai bine cu grundul .... eu am patit-o rau de tot cu smoala ! Un fost proprietar al unui cazan de-al meu a considerat ca antifonul nu era destul de bun , asa ca a topit smoala si a aplicat un strat destul de gros pe sub aripile fata si in portbagaj ! Sa vezi munca apoi la dat jos....


_______________________________________
Dacia Sport '87 negru
.....and more

pus acum 8 ani
   
dacia_gpg
Membru Junior

Din: Iasi
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 64
De manualul de tinichigerie.Abia astept partea de longeroane!

pus acum 8 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Nici cu grundul nu a fost usor. L-a dat in combinatie cu nisipul de pe si din masina si a rezultat un strat din care sarea efectiv smirghelul. Aproape 1 saptama am stat sa curat doar portbagajul in toate coltisoarele (dar a trebuit sa am si grija sa nu stric cordoanele de mastic si in acelasi timp sa le curat si pe acestea). A fost un vis...
La partea de lonjeroane, pod pedalier, podea spate, oala roata rezerva si in general toata tabla de sub ea au fost probleme 0. Nu am intervenit decat sa curat rugina de suprafata. O sa urmeze poze mai tarziu in topic.

Modificat de ionut_doc (acum 8 ani)


pus acum 8 ani
   
oldtimercraiova
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 10 ani
Postari: 1455
Spor la munca , Ionut!

Deabia astept s-o vad vopsita!


pus acum 8 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Multam. Sper sa fie gata saptamana viitoare.

pus acum 8 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
O alta zona cu probleme de care pomeneam mai la inceputul topicului a fost capacul stalpului usii din stanga fata:

Capac_stalp_stanga_fata



pus acum 8 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
De data asta nu am avut tupeu sa tai si apoi sa fac apoi petecul  . Am procedat invers:

Capac_stalp_stanga_fata_



pus acum 8 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Dupa curatarea ruginii, pasivizare, spray zinc din belsug, grund asemenea am sudat petecul:

Capac_stalp_stanga_fata_



pus acum 8 ani
   
oldtimercraiova
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 10 ani
Postari: 1455
Vopseaua ai luat-o dela Basicra?

pus acum 8 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Nu. Dupa 2 incercari nereusite cu gama Klar de la Policolor care mi-au adus un Gri 83 mai apropiat de gri sobolan, am ramas in final la Standox care au venit cu fotospectometrul si au citit vopseaua de pe fata de usa data jos de pe masina (in prealabil fiind polisata). Cei de la vopsitorie nu mai lucreaza cu Basicra dupa ce au avut un lot de 10-15 masini care s-au intors cu lacul exfoliat sau cu vopseaua exfoliata de pe praguri (in zonele date cu insonorizant). Aceleasi probleme le-au avut si cei de la Leamna, deci nu e o intamplare.

pus acum 8 ani
   
cristi_lupsa
Membru Senior

Din: Buzău
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1174
Daca n-ai gasit inca furnizorul pentru Gri83, uita-te pe topicul meu cu Dacia 1100
Vopseaua este de la PPG si a iesit destul de „aproape” de culoarea originala. Poti „jongla” putin cu pigmentul galben din componența, ca sa mai indulcesti nuanta.

Modificat de cristi_lupsa (acum 8 ani)


_______________________________________
"Regina" - Renault 16 1967
"Arabela" - Skoda 1000MB 1969 - in curs de restaurare
"Julieta" - Alfa Romeo Giulia Super Ti 1965 - in curs de restaurare
"Caroline" - Renault 16 TS 1973 - m-am apucat si de asta...
”Michiko” - Toyota Corona Deluxe 1968 - ... si de asta....
..... caut, caut, poate ma "impiedic" de un DS

pus acum 8 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Am rezolvat cu cei de la Standox. Initial mostra de 250g era putin mai deschisa dar cu tenta de galbui specifica Gri 83, dar cand am luat toata vopseaua s-a schimbat treaba. 250g era cantitatea minima pentru nu stiu ce pigment iar cand iei o cantitate mai mare isi face simtita mai mult prezenta acel pigment. In prezent este finalizata pe dedesubt si e foarte, foarte aproape vopseaua de nuanta originala. As fi ipocrit daca as zice ca e 100% identica.

pus acum 8 ani
   
oldtimercraiova
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 10 ani
Postari: 1455
Deabia astept s-o vad vopsita!


Oricum iti urmaresc proiectul live .

Modificat de oldtimercraiova (acum 8 ani)


pus acum 8 ani
   
daman
Membru Senior

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 430
foarte frumos lucrat.

pus acum 8 ani
   
deceneu32
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3573
Felicitari!

pus acum 8 ani
   
Raul90
Membru Senior

Din: Arad
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 675
Frumoase rau sudurile. Cu ce le polizezi ?

pus acum 8 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Grosul sudurii il iau cu flexul cu panza normala de taiat cat mai aproape posibil de tabla, dar fara sa o ating, apoi folosesc un disc lamelar frontal P80 sa aduc sudura la nivelul tablei iar la final, in functie de spatiu, folosesc fie slefuitorul orbital, fie manual cu smirghel P180 sau P240 pana nu se mai vede nici o urma. E munca de chinez, dar...arta cere sacrificii...

Modificat de ionut_doc (acum 8 ani)


pus acum 8 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
O surpriza neplacuta pe care am avut-o la demontare:

Compartiment_calorifer



pus acum 8 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
A urmat iar decupare, confectionare petec, sudare, finisare:

Compartiment_calorifer_



Din cauza spatiului nu am putut sa decupez dintr-o bucata. La sfarsit a trebuit sa recompun decupaturile si apoi sa fac sablonul dupa care am confectionat petecul.


pus acum 8 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Prima parte fiind gata, am trecut mai departe la decupare, compartimentul caloriferului fiind aproape 1/4 afectat:

Compartiment_calorifer_



pus acum 8 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
In final, dupa o zi intreaga de finisat sudurile cu minifreza (cu flexul e absolut imposibil sa lucrezi in zona asta) prin compartiment si prin afara lui, a iesit asa:

Compartiment_calorifer_



Asta mi s-a parut cea mai dificila lucrare de tinichigerie de care ai putea avea parte la o dacie.
Si cu asta partea de tinichigerie a luat sfarsit. Nu am mai avut parte de alte surprize.  

Modificat de ionut_doc (acum 8 ani)


pus acum 8 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Apoi, iarna fiind venita, am bagat-o la garaj si am inceput deratizarea portbagajului, inetriorului (inclusiv interiorul usilor) si demontarea a ceea ce mai era pe ea (partea de suspensii, conducte, etc.). Am confectionat cadrul si pe 31 ianuarie 2016 a plecat la vopsitorie:

Plecare_spre_vopsitorie



Modificat de ionut_doc (acum 7 ani)


pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
La vopsitorie, alaturi de suratele mult mai noi si mai procopsite:

La_vopsitorie



pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Primul lucru pe care l-am facut la vopsitorie a fost sa curat compartimentul motorului care a fost absolut horror. A avut inexplicabil de multa rugina de suprafata.O saptamana intreaga mi-a luat sa-l curat manual in toate coltisoarele posibile:

Compartiment_motor_



Modificat de ionut_doc (acum 7 ani)


pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Curatarea compartimentului motor, a mastii fata, ochelarii farurilor:

Curatare_compartiment_motor



pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Prima mana de grund epoxidic aplicata pe piesele curatate la luciu metalic:

Grunduire_compartiment_motor_si_masca_fata



pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Dupa a doua mana de grund:

Detalii_masca_fata_si_compartiment_motor



pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Detalii_masca_fata_si_compartiment_motor_



pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Detalii_masca_fata_si_compartiment_motor_



pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Apoi, dupa curatarea pana la metalul curat a pragurilor, partea de jos a aripilor din spate, pasajele aripilor spate, jumatatea de jos a fustei spate s-au grunduit zonele curatate:

Grunduire



pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Apoi am trecut la refacerea cordoanelor de mastic:

Refacere_cordoane_mastic



pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Apoi s-a dat masina in filler, si, dupa multe parlamentari si amanari din partea vopsitorilor care nu si-au respectat promisiunile facute la inceput, pe 8 martie 2016 a trebuit sa mut masina la alta vopsitorie. Aici s-au corectat greselile si omisiunile celorlalti vopsitori, curatandu-se aproape in totalitate fillerul "vechi",  si s-a dat iarasi masina in filler:

Schimbare_vopsitorie



pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Am refacut apoi carpetele insonorizante de pe podea:

Carpete_insonorizante_spate



pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Si podul pedalier:

Carpete_insonorizante_pod_pedalier



Am fost nevoit sa le fac din bucati negasind carpete insonorizante cu dimensiunea mai mare de 500x500mm si sa le suprapun pentru a iesi in final aspectul cat mai apropiat de cel din fabrica.

Modificat de ionut_doc (acum 7 ani)


pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Apoi, dupa demontarea tuturor elementelor detasabile, am pus masina pe rotisorul confectionat in iarna, inainte de a trimite masina la vopsit si s-a inceput curatarea pe sub ea. In prima faza toata podeaua a fost curatata cu diluant:

Curatare_podea



Modificat de ionut_doc (acum 7 ani)


pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Avand destula rugina de suprafata, am decis sa sablez toata podeaua masinii. Am inchiriat o masina de sablat si am trecut la treaba (poze facute de colegul Deceneu care a venit intr-o "vizita de lucru" si m-a surprins in actiune). Operatiunea a inceput dimineata la 10 si s-a terminat seara la 9, cu tot cu grunduit:

Sablare



Modificat de ionut_doc (acum 7 ani)


pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Apoi am trecut la terosonare:

Pregatire_terosonare



pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Aplicare teroson:

Aplicare_teroson



pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Aplicare_teroson_



pus acum 7 ani
   
barba
Membru nou

Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 48
Cam cate tuburi de teroson au fost necesare?

pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Cu tot cu aripile fata, au intrat 5 tuburi de 1l.

pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Dupa terosonare s-au dat 2 maini de vopsea, ud pe ud:

Vopsire_podea



pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Vopsire_podea_



pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Vopsire_podea_



pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Vopsire_podea_



pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Apoi s-a refacut partial izolarea si s-au aplicat 2 maini de vopsea ud pe ud pe toate zonele de asezare a aripilor fata:

Vopsire_zone_montare_aripi_fata




Modificat de ionut_doc (acum 7 ani)


pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Au urmat si aripile fata la grunduit, terosonat si apoi 2 maini de vopsea ud pe ud:

Terosonare_aripi_fata



Modificat de ionut_doc (acum 7 ani)


pus acum 7 ani
   
Pagini:  1 2 3 4 ... 11  

Mergi la