CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
selena55
Femeie
19 ani
Bucuresti
cauta Barbat
35 - 72 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Reconditionari si Restaurari / DACIA 13OO, 1971 - O frantuzoaica in haine noi Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini: 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 ... 11
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
Multumesc Codrutul. Incerc sa o fac cat mai bine posibil, dar nu stiu daca o sa fie chiar "best of".
Rau mai esti Misule   . Piesele alea pe sarma le-au insirat cei de la atelierul de zincare. Eu doar le-am desfacut, dar tot mi-a luat 3 ore...


pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
Si am inceput sa mai asamblez diverse maruntisuri intoarse de la zincare, sa mai scap din mormanul de piese.
Bieleta schimbatorului de viteze:

Asamblare_bieleta_schimbator_viteze



pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
Broasca capotei motorului:

Asamblare_broasca_capota_motor



pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
Partial si yalele usilor ca sa nu pierd componentele. Mai am sa le pun butoanele, dar inca nu le-am curatat:

Asamblare_partiala_yale_usi



pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
Suporturile farurilor si clemele ochelarilor de faruri:

Montare_suporturi_faruri



pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
Am pus de forma la locul lor, ca sa nu le ratacesc, suruburile si distantoarele pentru montarea scaunelor si suporturile si suruburile pentru cutia de acte dintre ele. Am fost stresat cu astea, sa nu le piarda cei de la atelier, ca nu mai gasesti suruburi ca alea...

Suruburi_scaune



Modificat de ionut_doc (acum 7 ani)


pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
Am mai pus la locul lor diverse cleme si suruburi pe la motor, cuiul capotei motor, clema pentru furtunul de la stropgel:

Montare_cleme_compartiment_motor



pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
Alte piese pregatite pentru montare:

Piese_pregatite_de_montare



pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
Am avut un weekend plin in care am sortat mare parte din surubaraie si am si montat diverse accesorii pe masina.
Suporturi bara spate, suport inele toba esapament:

Montare_suporturi_bara_spate



pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
Suporturi bara fata:

Montare_suporturi_bara_fata



pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
Suruburile si piulitele de caroserie pentru montarea scuturilor rezervorului si motorului:

Suruburi_scuturi_motor_si_rezervor



pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
Diverse accesorii prin compartimentul motor:

Montare_accesorii_compartiment_motor



pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
Suporturi motor si bridele barei antirului:

Montare_suporturi_motor



pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
Suporturi cutie viteze. Tampoanele de cauciuc le-am pastrat pe cele originale:

Montare_suporturi_cutie_viteze



pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
Parghie frana de mana:

Montare_parghie_frana_mana



pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
Regulator frane spate cu tot sistemul de parghii aferent:

Montare_regulator_frane_spate



pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
Brat central spate:

Montare_brat_central_spate



pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
Tiranti fata, cu bucse noi:

Montare_tiranti



pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
Tablele de sub aripile fata:

Montare_table_sub_aripi_fata



pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
Am facut cateva poze si cu traseele conductelor de sub masina, ca am promis mai demult ca fac asta. Evident ca am reusit sa mai zgarii vopseaua pe alocuri cand ma luptam cu ele sa le conving sa revina la locul lor. O sa fie retusate toate zgarieturile:

Trasee_conducte_sub_masina



pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
O parte din suruburi si piese sortate si ce a mai ramas de sortat:

Piese_sortate



pus acum 7 ani
   
om_bland
Membru Senior

Din: Ramnicu Valcea
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 915
Salut, ce piesa este aceasta incercuita? Unde se monteaza ? Eu la Dacia 1300 nu am vazut-o ... sau poate nu i-am dat importanta 

dacia 13oo, 1971 haine noi salut, piesa este aceasta unde monteaza dacia 1300 vazut-o ... sau poate

56KB


pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
Salut,
Este aparatoarea rulmentilor rotilor din fata. Se monteaza pe portfuzeta.


pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
Atasez pagina din catalogul pieselor de schimb, ca se intelege mult mai bine...

dacia 13oo, 1971 haine noi atasez pagina din catalogul pieselor schimb, intelege mult mai bine...

35.2KB


pus acum 7 ani
   
om_bland
Membru Senior

Din: Ramnicu Valcea
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 915
Gata o stiu domnule , daca e prea curata piesa imi e greu sa o recunosc , la  mine sunt mai murdare

pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
Da, de obicei sunt pline de vaselina amestecata cu pamant. Cei mai multi, cand restaureaza masinile, le vopsesc in negru, ca e mai usor. Dar la origini ele au fost zincate galben.
Si o poza, pentru edifcare:

dacia 13oo, 1971 haine noi da, obicei sunt pline vaselina amestecata pamant. cei mai multi, cand

85.1KB


pus acum 7 ani
   
Robescuciprian
Membru Senior

Din: Timisoara
Inregistrat: acum 8 ani
Postari: 306
Spor la treaba , mai un pic si prinde viata , cred ca este partea cea mai frumoasa , momentul cand incepeti ansamblarea finala . Inca o data felictari si nota 10 plus pt toata munca depusa 

_______________________________________
Pasionat de  classic car

pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
Multumesc!
Asa e, acum e partea cea mai frumoasa, cand incepe sa prinda iarasi viata, usor, usor. Deja nu mai suport sa vad caroseria aia goala... . Nu am loc, ca as mai intoarce-o sa mai vad si spatele cand intru in garaj...


pus acum 7 ani
   
andreiminteuan
Membru nou

Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 17

ionut_doc a scris:

Suruburile si piulitele de caroserie pentru montarea scuturilor rezervorului si motorului:

Suruburi_scuturi_motor_si_rezervor

http://www.99poze.ro/hotlink/tn_c2595cb ... 545560.jpg http://www.99poze.ro/hotlink/tn_135be57 ... fc145c.jpg http://www.99poze.ro/hotlink/tn_9288fe5 ... cecbf9.jpg http://www.99poze.ro/hotlink/tn_6a3b87b ... f04c00.jpg http://www.99poze.ro/hotlink/tn_c4c950b ... 5387fa.jpg http://www.99poze.ro/hotlink/tn_3a2264d ... 7876bf.jpg


Nu va suparati - imi puteti spune va rog cum se numesc clemele cu piulita ce vin montate in lonjeroane (cele din poza numarul 4).

Multumesc anticipat.


pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
Nu e nici o suparare. Piulite captive e denumirea lor si se gasesc intr-o mare varietate de forme si dimensiuni.
Un link cu o rapida cautare pe google:




pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
Dupa o lunga lupta am terminat de descurcat suruburile:

Suruburi



pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
Apoi a venit randul pompei de frana pe care am vopsit-o neagra, conform originalului:

Pompa_frana_noua



pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
Apoi am trecut la asmablarea coloanei de directie, asa zisa "mitraliera" :

Piese_componente_coloana_directie



pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
Montare coloana directie:

Montare_coloana_directie



pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
Si pe masina, cu tot cu axul volanului:

Montare_coloana_directie_pe_masina



pus acum 7 ani
   
deceneu32
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3583
Felicitari!Suntem cu ochii pe tine!

pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
Si usor, usor catre final.
Montare yale usi:

Montare_yale_usi



pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
Asamblare frana de mana:

Asamblare_frana_mana



pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
Capitonaj perete foc, pe care a trebuit sa-l plotogesc putin:

Capitonaj_perete_foc



pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
Montare capitonaje interioare in partea din fata:

Montare_capitonaje_interioare_fata



pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
Montare polita de sub bord si restul accesoriilor care mai sunt pe acolo, aranjare instalatie electrica:

Montare_polita_sub_bord



pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
Refacere inele argintii ceasuri bord si remontare, inclusiv sigiliul original:

Refacere_inele_ceasuri_bord



pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
Montare conducte frana fata stanga-dreapta:

Montare_conducte_frana_fata



pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
Curatare caseta directie pe care nu am mai avut de ce sa o desfac. Capetele de bara urmeaza sa le schimb, ca nu le-am avut luate.
A trebuit totusi sa elimin o romanizare (singura de altfel pe care am gasit-o in toata masina) si careia nu i-am inteles rostul:

Curatare_caseta_directie



pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
Montare caseta directie pe care am aliniat-o usor dupa masuratorile facute inainte de a o demonta:

Montare_caseta_directie



pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
Am mai asamblat si pompa de benzina careia i-am schimbat membrana, garnitura capacului si filtrul:

Asamblare_pompa_benzina



pus acum 7 ani
   
g-power
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1050
Foarte frumos!O intrebare va rog, polita de sub bord din ce ati refacut acel carton? Ma confrunt si eu cu aceiasi problema si nu gasesc carton de acel tip precum si niturile alea originale.Merci

pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
Salut,
Cartonul si niturile au ramas cele originale. Eu doar am revopsit-o.


pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
Puteti incerca sa-l refaceti din placaj din acela care se pune pe spatele sifonierului ca are o textura asemanatoare. Luat putin la smirghel pe partea aia striata, vopsit cu negru mat si apoi lacuit va iesi destul de aproape de cel original. Ca nituri puteti folosi pocnituri obisnuite, eventual cu o saiba pusa pe partea cu cartonul, sa nu treaca prin el. Va pot face o poza la placaj ca sa intelegeti la ce ma refer.

pus acum 7 ani
   
g-power
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1050
Multumesc mult de idee, placajul ala de sifonier are  doua fete cu striatii...problema la el este ca nu se indoaie ca si cartonul ala original care face un unghi de 90 de grade de la polita la partea care urca spre aeroterma si panoul de sigurante......deci cumva trebuie imbinat dar fara taietura.....

Modificat de g-power (acum 7 ani)


pus acum 7 ani
   
andreiminteuan
Membru nou

Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 17

ionut_doc a scris:

Nu e nici o suparare. Piulite captive e denumirea lor si se gasesc intr-o mare varietate de forme si dimensiuni.
Un link cu o rapida cautare pe google:




Multumesc!


pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241

g-power a scris:

Multumesc mult de idee, placajul ala de sifonier are  doua fete cu striatii...problema la el este ca nu se indoaie ca si cartonul ala original care face un unghi de 90 de grade de la polita la partea care urca spre aeroterma si panoul de sigurante......deci cumva trebuie imbinat dar fara taietura.....

Nu am incercat sa-l indoi, dar daca il taiati putin pe spate cu cutterul (2 linii paralele la 1-2 mm una de alta si scos cu ceva materialul care ramane intre ele pe o adancime de 1-2mm) si apoi udat pe linia aia si pe fata si pe spate, ar trebui sa se indoaie. Problema e ca trebuie lasat sa se usuce in unghiul in care vrei indoitura si nu-l veti mai putea indoi in alta pozitie ca se va rupe.


pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
Cu ce m-am mai delectat, printre picaturi.
Refacut capitonajul politei de sub luneta. Eu am cumparat masina cu o mocheta acolo, inca nu sunt convins ca e din fabrica sau nu (desi a fost prinsa sub chederul lunetei si aia sigur nu a fost data jos vre-o data, in afara de mine) si care s-a decolorat in timp, asa ca am refacut-o din vinilin identic ca si textura cu cel de pe scaune si banchete cum am la cealalta dacie din 71:

Capitonaj_polita_luneta



pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
Montat cartonul care separa compartimentul pasagerilor de portbagaj si cotiera spate:

Montare_cotiera_spate



pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
Bagat ceara in praguri, apoi montate ornamentele de aluminiu:

Montare_ornamente_interioare_praguri



pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
Custodele si bancheta din spate. Nu-mi place cum au iesit custodele, dar nu am ce le face mai mult. Le-am refacut deja de 3 ori si se rupe materialul daca mai insist:

Montare_custode_si_banchete_spate



pus acum 7 ani
   
Oldman
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 815
Nu reusesc sa inteleg din poze, ce nu ti-a iesit bine la custode?

pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
Din fabrica au fost zgarciti cu materialul si nu ajunge sa-l prinda bine chederul (nu se petrece peste tabla si cand bagi chederul il impinge inapoi desi a fost lipit cu prenadez, cum a fost si din fabrica) si nu am reusit sa intind bine materialul ala si au mai ramas ceva cute. Intr-adevar, nu se vad bine in poze, dar sunt.
Am incercat varianta cu materialul lipit doar pe spate cu prenadez dar face burta cand pui cartoanele la locul lor si iau forma tablei care este usor curbata in zona aia.
Apoi am incercat varianta cu materialul lipit in totalitate pe carton dar o data ca se vad clipsurile de plastic si apoi a facut mii si milioane de basicute si se vedea groaznic.
Ultima varianta, care este si acum pe masina, a fost cu burete autoadeziv lipit pe spatele materialului si apoi materialul lipit pe carton dar doar pe spate. Daca era suficient material sa-l petrec peste tabla iesea super. Asa nu am putut sa-l intind. Din coltul strazii nu se vede, oricum...   . Poate voi mai incerca o data cu material de la alta masina dar nu acum ca m-am saturat de el...    


pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
Ieri au ajuns si farurile originale ale masinii de la reconditionat. Chiar a meritat efortul:

Faruri_reconditionate



pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
Evident ca nu am rezistat tentatiei si m-am apucat sa le montez la locul lor. Prima oara am refacut desenul cu luna si anul fabricatiei (mai 1971). Mi-a parut rau sa renunt la acest detaliu din moment ce a existat si s-a putut reface usor:

Luna_si_an_fabricatie_faruri



pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
Apoi a trebuit sa fac un capac antipraf pentru bec ca s-a pierdut la atelierul de zincare. L-am facut din tabla zincata noua, asa ca nu a mai trebuit zincat. Nu am avut freza asa mare pentru metal, asa ca am apelat la metoda clasica de decupare a interiorului:

Capac_antipraf_bec



pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
Apoi am montat capacele antipraf de tabla si inelele de cauciuc:

Montare_protectii_antipraf_becuri_faruri



pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
Si in sfarsit la locul lor pe masina, cu o ultima privire in "gaura neagra"...    

Montare_faruri



pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
Si starea in care erau:

Faruri_in_starea_initiala



pus acum 7 ani
   
AdyC
Membru Senior

Din: Alexandria
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1926

ionut_doc a scris:

Ieri au ajuns si farurile originale ale masinii de la reconditionat. Chiar a meritat efortul:



Cat a costat reconditionarea?


_______________________________________
Dacia 1100 - 1969
Dacia 1100 - 1971
Dacia 1300 - 1980

pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
90 euro a costat reconditionarea lor dar pretul difera in functie de suprafata farului. Eu zic ca e un pret bun avand in vedere preturile care se cer pe farurile Cibie noi si pastrezi si farurile cu care a parasit masina fabrica. Mai au ele mici urme pe sticla de la pitricelele de pe drumuri, dar putina patina nu strica...

pus acum 7 ani
   
iustin.nt
Membru Senior

Din: Piatra-Neamt
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1155
Unde le-ati reconditionat?

_______________________________________
Dacia 1300 - 1973; Dacia 1310 - 1983

pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
Prin amabilitatea si bunavointa neconditionata a colegului CV2Adi, caruia ii multumesc mult inca o data si cu aceasta ocazie, farurile au fost trimise si reconditionate la vecinii nostri din Ungaria. In Romania eu unu nu am cunostinta sa se faca asa ceva.

pus acum 7 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

ionut_doc a scris:

Prin amabilitatea si bunavointa neconditionata a colegului CV2Adi, caruia ii multumesc mult inca o data si cu aceasta ocazie, farurile au fost trimise si reconditionate la vecinii nostri din Ungaria. In Romania eu unu nu am cunostinta sa se faca asa ceva.

Am urmárit topicul de la cap chiar dacá nu am intervenit, doar rar, si simt o satisfactie mare, vázánd meticulozitatea, perseverenta si maximalismul fanatic de care dá dovadá colegul nostru Ionut, motiv ptr care am incercat sá-l ajut intr-o infimá másurá , in  reusita acestui proiect de restaurare adeváratá .
Má bucur, si sper ca mai tárziu si Domnul Ionut sá se bucure muuult timp de aceastá masiná minunatá, si sper s-o pot vedea si eu odatá live !
Mult succes in continuare !
   

Modificat de cv2adi (acum 7 ani)


pus acum 7 ani
   
iustin.nt
Membru Senior

Din: Piatra-Neamt
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1155
Foarte fain rezultatul final! Felicitari si multumesc pt. raspuns!

_______________________________________
Dacia 1300 - 1973; Dacia 1310 - 1983

pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241

cv2adi a scris:


ionut_doc a scris:

Prin amabilitatea si bunavointa neconditionata a colegului CV2Adi, caruia ii multumesc mult inca o data si cu aceasta ocazie, farurile au fost trimise si reconditionate la vecinii nostri din Ungaria. In Romania eu unu nu am cunostinta sa se faca asa ceva.

Am urmárit topicul de la cap chiar dacá nu am intervenit, doar rar, si simt o satisfactie mare, vázánd meticulozitatea, perseverenta si maximalismul fanatic de care dá dovadá colegul nostru Ionut, motiv ptr care am incercat sá-l ajut intr-o infimá másurá , in  reusita acestui proiect de restaurare adeváratá .
Má bucur, si sper ca mai tárziu si Domnul Ionut sá se bucure muuult timp de aceastá masiná minunatá, si sper s-o pot vedea si eu odatá live !
Mult succes in continuare !
   


Multumesc Domnul Adi. Cu siguranta ne vom intalni candva pe undeva si veti vedea masina si live.
Eu deja ma bucur de masina. Nu ma mai satur sa o vad cum prinde iarasi viata, usor, usor si piesa cu piesa.

Modificat de ionut_doc (acum 7 ani)


pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241

iustin.nt a scris:

Foarte fain rezultatul final! Felicitari si multumesc pt. raspuns!


Multumesc si eu Iustin. Intr-adevar au iesit foarte bine. Daca nu ar avea acele urme de pietricele pe sticle ai jura ca sunt noi. Dar tot raul e spre bine. Cu acele urme poti demonstra oricui ca sunt farurile cu care a parasit masina fabrica acum 46 ani!


pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
Am continuat sa curat si sa montez diverse piese. Primul la rand a fost caloriferul de incalzire. Starea initiala:

Calorifer_starea_initiala



pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
Si apoi pregatit pentru montare.
Robinetul a trebuit sa il schimb cu unul romanesc. Sper sa nu am surprize si sa ma trezesc ca imi curge...
Clemele si "suruburile" colierelor le-am pastrat pe cele originale ale masinii, zincate in prealabil, ca si bridele de fixare ale caloriferului. Am refacut doar partea de tabla a colierului folosind tabla zincata noua, identica ca si grosime cu cea originala:

Pregatire_calorifer



pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
Si intr-un final remontat pe masina:

Montare_calorifer



pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
Am continuat apoi sa mai monteze diverse maruntisuri pe la motor: deflectorul de aer al aerotermei, tubul de scurgere al apei de sub grila parbrizului, bidonasul spalatorului de faruri, capitonajele exterioare ale compartimentului caloriferului:

Montare_diverse_compartiment_motor



pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
Continuare compartiment motor:

Montare_accesorii_compartiment_motor_



pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
M-am delectat si cu scaunul soferului caruia a trebuit sa-i schimb imbracamintea sezutului care era crapata in doua locuri si un pic ciupita in alta parte. Singurul defect, de altfel, al interiorului pe care l-a avut masina.
Ii multumesc inca o data lui Deceneu care m-a ajutat si de aceasta data cu imbracamintea sezutului ca si cu multe maruntisuri (in special saibe si suruburi care la mine erau lipsa sau deteriorate)     :

Schimbare_imbracaminte_sezut_scaun_sofer



pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
Am demontat apoi sinele scaunelor si le-am dus la zincat:

Sine_scaune_zincate



pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
Apoi remontate scaunele pe masina. Imi cer scuze pentru calitatea pozelor dar nu am suficienta lumina in garaj. Din acest motiv nu am pus nici cu remontarea plansei de bord, ca nu se vede mai nimic in poze. O sa revin cu poze cand o sa o scot la lumina zilei:

Montare_scaune



pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
Am continuat cu lampile fata ale caror socluri le-am zincat.
Aici Evipass-ul mi-a facut o surpriza neplacuta. Nu am realizat ca pinii de montare pentru geamuri sunt din zamac si prin urmare pinii unei lampi i-a "mancat" complet iar ceilalti doi i-am scos la timp si i-am slavat. Trebuie sa vad cum fac sa rezolv si cu ceilalti doi pini. Am incercat cu unii de la o lampa metalica, dar romaneasca, si nu s-au potrivit.
Geamurile lampilor a trebuit sa le schimb, una fiind crapata complet iar celalta fisurata.

Montare_lampa_semnalizarea_stanga_fata



Modificat de ionut_doc (acum 7 ani)


pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
Am pus temporar ochelarul de far la locul lui ca sa vad cum arata ansamblul final, de aceasta data fixat si in cleme:

Montare_temporara_ochelar_far



pus acum 7 ani
   
renault 12G
Membru Senior

Din: Pitesti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 968
Soclurile cum le-ati refacut?
Superb!


_______________________________________
Dacia 1300 77
Renault 12 Gordini - 1972
Lada 1200 80
Dacia 1410 CN4 - 2000
1307 1.9d - 2005

pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
Soclurile le-am demontat complet, partea de tabla curatata cu Evipass si apoi zincate alb, cum au fost si din fabrica. Partea electrica a soclurilor a fost si ea demontata, curatata si reasamblata asta iarna in casa, la caldurica...

Curatare_parte_electrica_lampi_semnalizare



pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
Si starea initiala a soclurilor lampilor fata:

Starea_initiala_lampi_fata



pus acum 7 ani
   
renault 12G
Membru Senior

Din: Pitesti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 968
Super! Oricum o sa va mai stresez cu intrebari, imi place enorm cum ati facut-o. In plus, o sa urmeze la restaurat Dacia din 1969 si trebuie sa iasa ceva frumos!
Multumesc!


_______________________________________
Dacia 1300 77
Renault 12 Gordini - 1972
Lada 1200 80
Dacia 1410 CN4 - 2000
1307 1.9d - 2005

pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
Cu placere. Trebuie mare atentie la Dacia din 69, in special la demontare si apoi la conservarea pieselor pana la remontare. Are multe, multe repere care daca se distrug nu mai aveti de unde sa le luati.

pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
Ieri, dupa mult timp, am prins o zi mai calduroasa si fara vant. Prin urmare m-am apucat sa-i "rujez" masca fata, in spatele grilei:

Vopsire_masca_fata



pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
Am remontat si ornamentele de praguri la locul lor. Am folosit cleme noi ca cele originale s-au sfaramat cand le-am scos:

Montare_ornamente_exterioare_praguri



pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
Si starea initiala a ornamentelor:

Ornamente_exterioare_praguri_stare_initiala



pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
Mai au ele mici ciupituri, dar asta e. Altele nici ca am gasit. Caut de peste 2 ani si, in afara de cele furate de pe Dacia din Craiova si pe care nu am vrut sa le cumpar, nu am gasit...

pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
Si un mic "before". Aceleasi praguri, aceleasi ornamente, aceeasi masina... Doar aripile fata nu mai sunt aceleasi :

Praguri_si_ornamente_starea_initiala



pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
Printre picaturi am mai facut cate ceva la masina. Montat segmenti de frana noi pe sabotii originali:

Montare_segmenti_frana



pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
Apoi am pregatit piesele pentru montarea puntii spate. Amortizoarele spate le-am lasat pe cele originale care nu sunt curse, nu fac zgomote si nu sunt moi. Nu mica mi-a fost mirarea cand am gasit pe ea amortizoare romanesti facute de UPAS sub licenta Armstrong...

Pregatire_amortizoare



pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
Si intr-un final puntea remontata la locul ei cu toate accesoriile:

Remontare_punte_spate



pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
Continuare punte:

Remontare_punte_spate_



Am pus si conductele da frana dar am uitat sa fac poze...


pus acum 7 ani
   
Oldman
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 815
Simeringurile la butuci le-ai schimbat sau mai sint bune?
Apreciez faptul ca, spre deosebire de multi mecanici mioritici, stii cum se regleaza excentricele...

Modificat de Oldman (acum 7 ani)


pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
Da, are si Dacia secretele ei...
Simeringurile le-am schimbat. Am pus noi de Rolast. Am gasit destul de multa vaselina pe platourile franelor deci suficient de clar ca nu-si mai faceau treaba.


pus acum 7 ani
   
om_bland
Membru Senior

Din: Ramnicu Valcea
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 915
Frumos lucrat  . Clema si piesa neagra din ultima poza de unde sunt ?

pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
Multumesc. Piesa neagra este repartitorul conductelor de frana si se monteaza pe puntea spate. In ea intra furtunul care vine de la limitatorul de frana si cele doua conducte care pleaca spre roti. In acea clema se fixeaza hexagonul furtunului si are rolul de a impiedica rotirea/desfacera lui din cauza vibratiilor continue la care e supus.

Modificat de ionut_doc (acum 7 ani)


pus acum 7 ani
   
Pagini: 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 ... 11  

Mergi la