| CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA.
CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA.
FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
 | Lista Forumurilor Pe Tematici | 
	
		| CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login 
 POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
 
 Nu sunteti logat.
 | Nou pe simpatie: Laura_libero pe Simpatie
 
 |  | Femeie 24 ani
 Timis
 cauta Barbat
 32 - 50 ani
 | 
 | 
	
		| Autor | 
				
					| Mesaj | Pagini:  1 2 3 4 ... 11 |  |  | 
	
		| 
				
					| 
							ionut_doc
							Membru Senior
							  Din: Craiova 
							Inregistrat: acum 13 ani 
							Postari: 1241
						 |  | 
				
					| Salut, Va prezint in continuare proiectul meu de reconditionare, inceput acum aproape 1 an (iunie 2015).
 Obiectul reconditionarii este o DACIA 13OO, an fabricatie 1971, serie caroserie 8547, printre ultimile fabricate cu lampi de pozitie pe aripile din fata.
 Totul a inceput acum 1 an, cand, in drumurile mele prin Europa, treceam de cel putin 2 ori pe saptamana prin Mehadia si vedeam asta:
 
 Dacia_in_Mehadia
 
 
 
 Pozele sunt facut de colegul @YoKoMy si reprezinta locul in care masina a stat cel putin un an nemiscata.
 
 Modificat de ionut_doc (acum 9 ani)
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							ionut_doc
							Membru Senior
							  Din: Craiova 
							Inregistrat: acum 13 ani 
							Postari: 1241
						 |  | 
				
					| Apoi m-am oprit intr-o zi si am studiat-o mai atent si m-am hotarat pe loc ca trebuie sa fie a mea. Providenta a facut ca in acest timp sa iasa din casa alaturata nepoata proprietarului, si de aici totul a fost simplu.
 Si pe 22 aprilie 2015 am plecat impreuna spre noua casa:
 
 In_drum_spre_casa
 
 
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							ionut_doc
							Membru Senior
							  Din: Craiova 
							Inregistrat: acum 13 ani 
							Postari: 1241
						 |  | 
				
					| Cateva poze cu noua ei casa, in starea in care am cumparat-o, nespalata, nefardata si rujata: Prima_zi_in_noua_casa
 
 
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							ionut_doc
							Membru Senior
							  Din: Craiova 
							Inregistrat: acum 13 ani 
							Postari: 1241
						 |  |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							ionut_doc
							Membru Senior
							  Din: Craiova 
							Inregistrat: acum 13 ani 
							Postari: 1241
						 |  |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							ionut_doc
							Membru Senior
							  Din: Craiova 
							Inregistrat: acum 13 ani 
							Postari: 1241
						 |  |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							ionut_doc
							Membru Senior
							  Din: Craiova 
							Inregistrat: acum 13 ani 
							Postari: 1241
						 |  | 
				
					| Remarcati afinitatea fostului proprietar pentru contrastul dintre grund rosu si gri...  . Dar, desi arata urat, rau nu a facut. 
 Prima_zi_acasa_
 
 
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							ionut_doc
							Membru Senior
							  Din: Craiova 
							Inregistrat: acum 13 ani 
							Postari: 1241
						 |  |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							ionut_doc
							Membru Senior
							  Din: Craiova 
							Inregistrat: acum 13 ani 
							Postari: 1241
						 |  |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							ionut_doc
							Membru Senior
							  Din: Craiova 
							Inregistrat: acum 13 ani 
							Postari: 1241
						 |  |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							ionut_doc
							Membru Senior
							  Din: Craiova 
							Inregistrat: acum 13 ani 
							Postari: 1241
						 |  |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							ionut_doc
							Membru Senior
							  Din: Craiova 
							Inregistrat: acum 13 ani 
							Postari: 1241
						 |  |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							ionut_doc
							Membru Senior
							  Din: Craiova 
							Inregistrat: acum 13 ani 
							Postari: 1241
						 |  |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							ionut_doc
							Membru Senior
							  Din: Craiova 
							Inregistrat: acum 13 ani 
							Postari: 1241
						 |  | 
				
					| Centurile de siguranta ciudat oxidate... 
 Interior_
 
 
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							ionut_doc
							Membru Senior
							  Din: Craiova 
							Inregistrat: acum 13 ani 
							Postari: 1241
						 |  | 
				
					| Kilometri reali, atestati de prezenta sigiliilor atat in spatele ceasurilor, cat si pe cutia de viteze... 
 Interior_
 
 
 
 Modificat de ionut_doc (acum 9 ani)
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							ionut_doc
							Membru Senior
							  Din: Craiova 
							Inregistrat: acum 13 ani 
							Postari: 1241
						 |  | 
				
					| Si mascota cu care am cumparat masina, si acolo va ramane: 
 Mascota
 
 
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							ionut_doc
							Membru Senior
							  Din: Craiova 
							Inregistrat: acum 13 ani 
							Postari: 1241
						 |  | 
				
					| Din pacate vopseaua originala nu s-a putut pastra. Practic nu a fost un element care sa nu aiba o zgarietura sau rugina de suprafata pe muchii. Si usor, usor am inceput sa o readuc la viata. Dupa o spalare exterioara, am trecut la alinierea elementelor. Cel mai dificil a fost la capota portbagajului. Probabil candva intra apa pe langa cheder si ca solutie de rezolvare s-a ales sa bata din interior muchiile de la aripile spate si de la traversa de la luneta. Rezultatul se vede in pozele de mai sus, unde bagai linistit degetele intre capota portbagajului si aripa din stanga.
 
 Aliniere_elemente
 
 
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							ionut_doc
							Membru Senior
							  Din: Craiova 
							Inregistrat: acum 13 ani 
							Postari: 1241
						 |  | 
				
					| Apoi, cu toate piesele montate, am trecut la alinierea usilor: 
 Aliniere_elemente_
 
 
 
 Se observa usor diferenta dintre pozitiile initiale ale balamalelor si a cremalierei. Cu ocazia asta am constat ca am uitat sa fac poze si pe partea dreapta...
  
 Modificat de ionut_doc (acum 9 ani)
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							ionut_doc
							Membru Senior
							  Din: Craiova 
							Inregistrat: acum 13 ani 
							Postari: 1241
						 |  | 
				
					| Apoi, cu ajutorul unui tinichigiu specializat in asa ceva, am indreptat diversele infundaturi capatate in timp, inclusiv pe plafon: 
 Indreptare
 
 
 
 Pentru finisare, unde a fost cazul, s-a folosit pila silex, rezultatul fiind o suprafata perfect dreapta care nu necesita aplicarea chitului.
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							ionut_doc
							Membru Senior
							  Din: Craiova 
							Inregistrat: acum 13 ani 
							Postari: 1241
						 |  | 
				
					| Pentru scoaterea indoiturilor in evidenta s-a folosit o lampa cu neon. Garantat nu scapa vre-o neregularitate pe tabla fara sa o vezi... 
 Indreptare_
 
 
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							ionut_doc
							Membru Senior
							  Din: Craiova 
							Inregistrat: acum 13 ani 
							Postari: 1241
						 |  | 
				
					| Si am inceput demontarea - aripa stanga fata: 
 Demontare_aripa_stanga_fata
 
 
 
 Aici nu am gasit decat o surpriza, fiind evident din prima clipa ca sunt afectate atat capul de prag cat si aripa, in partea de jos, spre prag. Surpriza a fost insa cu capacul stalpului usii care este destul de afectat.
 
 Modificat de ionut_doc (acum 9 ani)
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							ionut_doc
							Membru Senior
							  Din: Craiova 
							Inregistrat: acum 13 ani 
							Postari: 1241
						 |  |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							ionut_doc
							Membru Senior
							  Din: Craiova 
							Inregistrat: acum 13 ani 
							Postari: 1241
						 |  | 
				
					| Neavand alta optiune in acel moment, am trecut la refacerea aripii. Am inceuput cu decuparea partilor afectate:
 
 Reparare_aripa_stanga_fata
 
 
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							ionut_doc
							Membru Senior
							  Din: Craiova 
							Inregistrat: acum 13 ani 
							Postari: 1241
						 |  |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							ionut_doc
							Membru Senior
							  Din: Craiova 
							Inregistrat: acum 13 ani 
							Postari: 1241
						 |  |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							ionut_doc
							Membru Senior
							  Din: Craiova 
							Inregistrat: acum 13 ani 
							Postari: 1241
						 |  |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							ionut_doc
							Membru Senior
							  Din: Craiova 
							Inregistrat: acum 13 ani 
							Postari: 1241
						 |  |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							ionut_doc
							Membru Senior
							  Din: Craiova 
							Inregistrat: acum 13 ani 
							Postari: 1241
						 |  |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							ionut_doc
							Membru Senior
							  Din: Craiova 
							Inregistrat: acum 13 ani 
							Postari: 1241
						 |  |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							ionut_doc
							Membru Senior
							  Din: Craiova 
							Inregistrat: acum 13 ani 
							Postari: 1241
						 |  |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							ionut_doc
							Membru Senior
							  Din: Craiova 
							Inregistrat: acum 13 ani 
							Postari: 1241
						 |  | 
				
					| Aripa dreapta fata a fost intr-o stare mult mai prosta decat cealalta: ruginita jos la prag, ruginita sus si indoita de fostul proprietar cand a scos masina la poarta (totusi soclul, suruburile si resturile de plastic de la lampa originala le-a pastrat si le-am luat o data cu masina): 
 Aripa_dreapta_fata
 
 
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							ionut_doc
							Membru Senior
							  Din: Craiova 
							Inregistrat: acum 13 ani 
							Postari: 1241
						 |  | 
				
					| Am demontat si sigla UAP, aceasta fiind prinsa din fabrica cu 3 clipsuri elastice: 
 Demontare_sigla_UAP
 
 
 
 Am incercat sa curat sigla, dar no way! Trebuie recromata.
 
 Modificat de ionut_doc (acum 9 ani)
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							ionut_doc
							Membru Senior
							  Din: Craiova 
							Inregistrat: acum 13 ani 
							Postari: 1241
						 |  | 
				
					| Si am inceput sa refac si aripa dreapta fata. Initial indreptata si apoi taiata, ca altfel nu o mai sudezi dreapta in veci... 
 Reparare_aripa_dreapta_fata
 
 
 
 Modificat de ionut_doc (acum 9 ani)
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							ionut_doc
							Membru Senior
							  Din: Craiova 
							Inregistrat: acum 13 ani 
							Postari: 1241
						 |  |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							ionut_doc
							Membru Senior
							  Din: Craiova 
							Inregistrat: acum 13 ani 
							Postari: 1241
						 |  | 
				
					| In acest punt m-am oprit cu repararea aripilor fata, pentru ca un prieten, prezent si el aici pe forum, mi-a adus din Germania o pereche de aripi fata nou-noute. In acest moment aripile fata originale sunt puse la pastrare in pod. 
   
 Aripi_fata_noi
 
 
 
 Modificat de ionut_doc (acum 9 ani)
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Alex1300BV
							Membru Senior
							  Din: Brasov 
							Inregistrat: acum 16 ani 
							Postari: 1311
						 |  | 
				
					| cu câta viteza se deruleaza proiectul   si câta rabdare sa faceti atâtea poze...
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							dacia_gpgMembru Junior
 
 Din: Iasi
 Inregistrat: acum 14 ani
 Postari: 64
 |  | 
				
					| Aveti mana de artist, se vede dupa cum se modeleaza tabla. Succes.De curiozitate, cu ce aparat se sudeaza? 
 
 |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							ionut_doc
							Membru Senior
							  Din: Craiova 
							Inregistrat: acum 13 ani 
							Postari: 1241
						 |  | 
				
					| @Alex1300BV O, daaa. Cand postezi pozele merge relativ repede. In realitate, intre primele si ultimile poze sunt aproximativ 2 luni. Acum, cand ma uit in urma peste poze, realizez ca sunt multe etape si detalii la care nu am facut poze. Partea buna e ca se regasec acele detalii in produsul finit. @dacia_gpg Folosesc un aparat de tip mig-mag Clarke, cumparat second din targul saptamanal din Craiova iar butelia de gaz, de 10l, am luat-o de pe olx.
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							classicfan
							Membru Senior
							  Din: Craiova 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 2564
						 |  | 
				
					| Foarte frumoasa, as vrea sa o vad live  
 
 |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							ionut_doc
							Membru Senior
							  Din: Craiova 
							Inregistrat: acum 13 ani 
							Postari: 1241
						 |  | 
				
					| Da, desigur. Deocamdata este la vopsitorie. Sper sa fie gata saptamana viitoare ca mai este putin si se fac 3 luni de cand am inceput aventura...  
 
 |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							ionut_doc
							Membru Senior
							  Din: Craiova 
							Inregistrat: acum 13 ani 
							Postari: 1241
						 |  | 
				
					| O alta problema pe care am vazut-o de cand am cumparat masina a fost usa soferului. In partea de jos practic nu mai exista dublura usii afectata fiind si fata de usa: 
 Reparare_usa_sofer
 
 
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							ionut_doc
							Membru Senior
							  Din: Craiova 
							Inregistrat: acum 13 ani 
							Postari: 1241
						 |  | 
				
					| Am reparat dublura usii, apoi am trecut la decuparea fetei de usa pentru a o inlocui: 
 Reparare_usa_sofer_
 
 
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							ionut_doc
							Membru Senior
							  Din: Craiova 
							Inregistrat: acum 13 ani 
							Postari: 1241
						 |  |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							ionut_doc
							Membru Senior
							  Din: Craiova 
							Inregistrat: acum 13 ani 
							Postari: 1241
						 |  | 
				
					| Pregatit si grunduit fata de usa noua: 
 Reparare_usa_sofer_
 
 
 
 Apoi am aliniat-o cu aripa si cu usa, 2 afturi de sudura si apoi demontata si batuta toata marginea, idem cu originalul dar am uitat sa fac poze...
 
 Modificat de ionut_doc (acum 9 ani)
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							ionut_doc
							Membru Senior
							  Din: Craiova 
							Inregistrat: acum 13 ani 
							Postari: 1241
						 |  | 
				
					| Apoi am mai demontat una alta, am facut si sudat carligele pentru furtunele de scurgere a apei, am gaurit aripile pentru lampile de pozitie si sigla UAP, montate, aliniate, etc. 
 Demontare
 
 
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							ionut_doc
							Membru Senior
							  Din: Craiova 
							Inregistrat: acum 13 ani 
							Postari: 1241
						 |  | 
				
					| Apoi m-am apucat de capul de prag din stanga fata: 
 Cap_prag_stanga
 
 
 
 Modificat de ionut_doc (acum 9 ani)
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							ionut_doc
							Membru Senior
							  Din: Craiova 
							Inregistrat: acum 13 ani 
							Postari: 1241
						 |  | 
				
					| Initial gandisem in alt mod repararea, am sudat, finisat si nu mi-a placut ce a iesit: 
 Cap_prag_stanga_
 
 
 
 Modificat de ionut_doc (acum 9 ani)
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							ionut_doc
							Membru Senior
							  Din: Craiova 
							Inregistrat: acum 13 ani 
							Postari: 1241
						 |  |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							ionut_doc
							Membru Senior
							  Din: Craiova 
							Inregistrat: acum 13 ani 
							Postari: 1241
						 |  | 
				
					| Apoi sudat, finisat, refacute puctele de sudura in locurile originale, scula folosita pentru sudura in puncte: 
 Cap_prag_stanga_
 
 
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							ionut_doc
							Membru Senior
							  Din: Craiova 
							Inregistrat: acum 13 ani 
							Postari: 1241
						 |  |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							ionut_doc
							Membru Senior
							  Din: Craiova 
							Inregistrat: acum 13 ani 
							Postari: 1241
						 |  |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							ionut_doc
							Membru Senior
							  Din: Craiova 
							Inregistrat: acum 13 ani 
							Postari: 1241
						 |  |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							ionut_doc
							Membru Senior
							  Din: Craiova 
							Inregistrat: acum 13 ani 
							Postari: 1241
						 |  |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Nicu_Nix
							Membru Senior
							  Din: Costesti - Arges 
							Inregistrat: acum 13 ani 
							Postari: 2622
						 |  | 
				
					| 
 | ionut_doc a scris: 
 Remarcati afinitatea fostului proprietar pentru contrastul dintre grund rosu si gri...
 | 
 
 Stai bine cu grundul .... eu am patit-o rau de tot cu smoala ! Un fost proprietar al unui cazan de-al meu a considerat ca antifonul nu era destul de bun , asa ca a topit smoala si a aplicat un strat destul de gros pe sub aripile fata si in portbagaj ! Sa vezi munca apoi la dat jos....
  
 _______________________________________
 Dacia Sport '87 negru
 .....and more
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							dacia_gpgMembru Junior
 
 Din: Iasi
 Inregistrat: acum 14 ani
 Postari: 64
 |  | 
				
					| De manualul de tinichigerie.Abia astept partea de longeroane! 
 
 |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							ionut_doc
							Membru Senior
							  Din: Craiova 
							Inregistrat: acum 13 ani 
							Postari: 1241
						 |  | 
				
					| Nici cu grundul nu a fost usor. L-a dat in combinatie cu nisipul de pe si din masina si a rezultat un strat din care sarea efectiv smirghelul. Aproape 1 saptama am stat sa curat doar portbagajul in toate coltisoarele (dar a trebuit sa am si grija sa nu stric cordoanele de mastic si in acelasi timp sa le curat si pe acestea). A fost un vis...   La partea de lonjeroane, pod pedalier, podea spate, oala roata rezerva si in general toata tabla de sub ea au fost probleme 0. Nu am intervenit decat sa curat rugina de suprafata. O sa urmeze poze mai tarziu in topic.
 
 Modificat de ionut_doc (acum 9 ani)
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							oldtimercraiovaPe lista neagra
 
 Inregistrat: acum 12 ani
 Postari: 1455
 |  | 
				
					| Spor la munca , Ionut! 
 Deabia astept s-o vad vopsita!
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							ionut_doc
							Membru Senior
							  Din: Craiova 
							Inregistrat: acum 13 ani 
							Postari: 1241
						 |  | 
				
					| Multam. Sper sa fie gata saptamana viitoare. 
 
 |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							ionut_doc
							Membru Senior
							  Din: Craiova 
							Inregistrat: acum 13 ani 
							Postari: 1241
						 |  | 
				
					| O alta zona cu probleme de care pomeneam mai la inceputul topicului a fost capacul stalpului usii din stanga fata: 
 Capac_stalp_stanga_fata
 
 
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							ionut_doc
							Membru Senior
							  Din: Craiova 
							Inregistrat: acum 13 ani 
							Postari: 1241
						 |  |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							ionut_doc
							Membru Senior
							  Din: Craiova 
							Inregistrat: acum 13 ani 
							Postari: 1241
						 |  |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							oldtimercraiovaPe lista neagra
 
 Inregistrat: acum 12 ani
 Postari: 1455
 |  | 
				
					| Vopseaua ai luat-o dela Basicra? 
 
 |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							ionut_doc
							Membru Senior
							  Din: Craiova 
							Inregistrat: acum 13 ani 
							Postari: 1241
						 |  | 
				
					| Nu. Dupa 2 incercari nereusite cu gama Klar de la Policolor care mi-au adus un Gri 83 mai apropiat de gri sobolan, am ramas in final la Standox care au venit cu fotospectometrul si au citit vopseaua de pe fata de usa data jos de pe masina (in prealabil fiind polisata). Cei de la vopsitorie nu mai lucreaza cu Basicra dupa ce au avut un lot de 10-15 masini care s-au intors cu lacul exfoliat sau cu vopseaua exfoliata de pe praguri (in zonele date cu insonorizant). Aceleasi probleme le-au avut si cei de la Leamna, deci nu e o intamplare. 
 
 |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							cristi_lupsa
							Membru Senior
							  Din: Buzău 
							Inregistrat: acum 13 ani 
							Postari: 1174
						 |  | 
				
					| Daca n-ai gasit inca furnizorul pentru Gri83, uita-te pe topicul meu cu Dacia 1100 Vopseaua este de la PPG si a iesit destul de „aproape” de culoarea originala. Poti „jongla” putin cu pigmentul galben din componența, ca sa mai indulcesti nuanta.
 
 Modificat de cristi_lupsa (acum 9 ani)
 
 _______________________________________
 "Regina" - Renault 16 1967
 "Arabela" - Skoda 1000MB 1969 - in curs de restaurare
 "Julieta" - Alfa Romeo Giulia Super Ti 1965 - in curs de restaurare
 "Caroline" - Renault 16 TS 1973 - m-am apucat si de asta...
 ”Michiko” - Toyota Corona Deluxe 1968 - ... si de asta....
 ..... caut, caut, poate ma "impiedic" de un DS
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							ionut_doc
							Membru Senior
							  Din: Craiova 
							Inregistrat: acum 13 ani 
							Postari: 1241
						 |  | 
				
					| Am rezolvat cu cei de la Standox. Initial mostra de 250g era putin mai deschisa dar cu tenta de galbui specifica Gri 83, dar cand am luat toata vopseaua s-a schimbat treaba. 250g era cantitatea minima pentru nu stiu ce pigment iar cand iei o cantitate mai mare isi face simtita mai mult prezenta acel pigment. In prezent este finalizata pe dedesubt si e foarte, foarte aproape vopseaua de nuanta originala. As fi ipocrit daca as zice ca e 100% identica.  
 
 |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							oldtimercraiovaPe lista neagra
 
 Inregistrat: acum 12 ani
 Postari: 1455
 |  | 
				
					| Deabia astept s-o vad vopsita! 
 
 Oricum iti urmaresc proiectul live .
 
 Modificat de oldtimercraiova (acum 9 ani)
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							daman
							Membru Senior
							  Din: bucuresti 
							Inregistrat: acum 13 ani 
							Postari: 431
						 |  |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							deceneu32Membru Senior
 
 Din: Craiova
 Inregistrat: acum 16 ani
 Postari: 3591
 |  |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Raul90
							Membru Senior
							  Din: Arad 
							Inregistrat: acum 13 ani 
							Postari: 675
						 |  | 
				
					| Frumoase rau sudurile. Cu ce le polizezi ? 
 
 |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							ionut_doc
							Membru Senior
							  Din: Craiova 
							Inregistrat: acum 13 ani 
							Postari: 1241
						 |  | 
				
					| Grosul sudurii il iau cu flexul cu panza normala de taiat cat mai aproape posibil de tabla, dar fara sa o ating, apoi folosesc un disc lamelar frontal P80 sa aduc sudura la nivelul tablei iar la final, in functie de spatiu, folosesc fie slefuitorul orbital, fie manual cu smirghel P180 sau P240 pana nu se mai vede nici o urma. E munca de chinez, dar...arta cere sacrificii...  
 Modificat de ionut_doc (acum 9 ani)
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							ionut_doc
							Membru Senior
							  Din: Craiova 
							Inregistrat: acum 13 ani 
							Postari: 1241
						 |  |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							ionut_doc
							Membru Senior
							  Din: Craiova 
							Inregistrat: acum 13 ani 
							Postari: 1241
						 |  | 
				
					| A urmat iar decupare, confectionare petec, sudare, finisare: 
 Compartiment_calorifer_
 
 
 
 Din cauza spatiului nu am putut sa decupez dintr-o bucata. La sfarsit a trebuit sa recompun decupaturile si apoi sa fac sablonul dupa care am confectionat petecul.
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							ionut_doc
							Membru Senior
							  Din: Craiova 
							Inregistrat: acum 13 ani 
							Postari: 1241
						 |  | 
				
					| Prima parte fiind gata, am trecut mai departe la decupare, compartimentul caloriferului fiind aproape 1/4 afectat: 
 Compartiment_calorifer_
 
 
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							ionut_doc
							Membru Senior
							  Din: Craiova 
							Inregistrat: acum 13 ani 
							Postari: 1241
						 |  | 
				
					| In final, dupa o zi intreaga de finisat sudurile cu minifreza (cu flexul e absolut imposibil sa lucrezi in zona asta) prin compartiment si prin afara lui, a iesit asa: 
 Compartiment_calorifer_
 
 
 
 Asta mi s-a parut cea mai dificila lucrare de tinichigerie de care ai putea avea parte la o dacie.
 Si cu asta partea de tinichigerie a luat sfarsit. Nu am mai avut parte de alte surprize.
    
 Modificat de ionut_doc (acum 9 ani)
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							ionut_doc
							Membru Senior
							  Din: Craiova 
							Inregistrat: acum 13 ani 
							Postari: 1241
						 |  | 
				
					| Apoi, iarna fiind venita, am bagat-o la garaj si am inceput deratizarea portbagajului, inetriorului (inclusiv interiorul usilor) si demontarea a ceea ce mai era pe ea (partea de suspensii, conducte, etc.). Am confectionat cadrul si pe 31 ianuarie 2016 a plecat la vopsitorie: 
 Plecare_spre_vopsitorie
 
 
 
 Modificat de ionut_doc (acum 9 ani)
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							ionut_doc
							Membru Senior
							  Din: Craiova 
							Inregistrat: acum 13 ani 
							Postari: 1241
						 |  | 
				
					| La vopsitorie, alaturi de suratele mult mai noi si mai procopsite: 
 La_vopsitorie
 
 
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							ionut_doc
							Membru Senior
							  Din: Craiova 
							Inregistrat: acum 13 ani 
							Postari: 1241
						 |  | 
				
					| Primul lucru pe care l-am facut la vopsitorie a fost sa curat compartimentul motorului care a fost absolut horror. A avut inexplicabil de multa rugina de suprafata.O saptamana intreaga mi-a luat sa-l curat manual in toate coltisoarele posibile: 
 Compartiment_motor_
 
 
 
 Modificat de ionut_doc (acum 9 ani)
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							ionut_doc
							Membru Senior
							  Din: Craiova 
							Inregistrat: acum 13 ani 
							Postari: 1241
						 |  |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							ionut_doc
							Membru Senior
							  Din: Craiova 
							Inregistrat: acum 13 ani 
							Postari: 1241
						 |  |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							ionut_doc
							Membru Senior
							  Din: Craiova 
							Inregistrat: acum 13 ani 
							Postari: 1241
						 |  |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							ionut_doc
							Membru Senior
							  Din: Craiova 
							Inregistrat: acum 13 ani 
							Postari: 1241
						 |  |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							ionut_doc
							Membru Senior
							  Din: Craiova 
							Inregistrat: acum 13 ani 
							Postari: 1241
						 |  |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							ionut_doc
							Membru Senior
							  Din: Craiova 
							Inregistrat: acum 13 ani 
							Postari: 1241
						 |  | 
				
					| Apoi, dupa curatarea pana la metalul curat a pragurilor, partea de jos a aripilor din spate, pasajele aripilor spate, jumatatea de jos a fustei spate s-au grunduit zonele curatate: 
 Grunduire
 
 
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							ionut_doc
							Membru Senior
							  Din: Craiova 
							Inregistrat: acum 13 ani 
							Postari: 1241
						 |  |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							ionut_doc
							Membru Senior
							  Din: Craiova 
							Inregistrat: acum 13 ani 
							Postari: 1241
						 |  | 
				
					| Apoi s-a dat masina in filler, si, dupa multe parlamentari si amanari din partea vopsitorilor care nu si-au respectat promisiunile facute la inceput, pe 8 martie 2016 a trebuit sa mut masina la alta vopsitorie. Aici s-au corectat greselile si omisiunile celorlalti vopsitori, curatandu-se aproape in totalitate fillerul "vechi",  si s-a dat iarasi masina in filler: 
 Schimbare_vopsitorie
 
 
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							ionut_doc
							Membru Senior
							  Din: Craiova 
							Inregistrat: acum 13 ani 
							Postari: 1241
						 |  |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							ionut_doc
							Membru Senior
							  Din: Craiova 
							Inregistrat: acum 13 ani 
							Postari: 1241
						 |  | 
				
					| Si podul pedalier: 
 Carpete_insonorizante_pod_pedalier
 
 
 
 Am fost nevoit sa le fac din bucati negasind carpete insonorizante cu dimensiunea mai mare de 500x500mm si sa le suprapun pentru a iesi in final aspectul cat mai apropiat de cel din fabrica.
 
 Modificat de ionut_doc (acum 9 ani)
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							ionut_doc
							Membru Senior
							  Din: Craiova 
							Inregistrat: acum 13 ani 
							Postari: 1241
						 |  | 
				
					| Apoi, dupa demontarea tuturor elementelor detasabile, am pus masina pe rotisorul confectionat in iarna, inainte de a trimite masina la vopsit si s-a inceput curatarea pe sub ea. In prima faza toata podeaua a fost curatata cu diluant: 
 Curatare_podea
 
 
 
 Modificat de ionut_doc (acum 9 ani)
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							ionut_doc
							Membru Senior
							  Din: Craiova 
							Inregistrat: acum 13 ani 
							Postari: 1241
						 |  | 
				
					| Avand destula rugina de suprafata, am decis sa sablez toata podeaua masinii. Am inchiriat o masina de sablat si am trecut la treaba (poze facute de colegul Deceneu care a venit intr-o "vizita de lucru" si m-a surprins in actiune). Operatiunea a inceput dimineata la 10 si s-a terminat seara la 9, cu tot cu grunduit: 
 Sablare
 
 
 
 Modificat de ionut_doc (acum 9 ani)
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							ionut_doc
							Membru Senior
							  Din: Craiova 
							Inregistrat: acum 13 ani 
							Postari: 1241
						 |  |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							ionut_doc
							Membru Senior
							  Din: Craiova 
							Inregistrat: acum 13 ani 
							Postari: 1241
						 |  |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							ionut_doc
							Membru Senior
							  Din: Craiova 
							Inregistrat: acum 13 ani 
							Postari: 1241
						 |  |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							barbaMembru nou
 
 Inregistrat: acum 12 ani
 Postari: 48
 |  | 
				
					| Cam cate tuburi de teroson au fost necesare? 
 
 |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							ionut_doc
							Membru Senior
							  Din: Craiova 
							Inregistrat: acum 13 ani 
							Postari: 1241
						 |  | 
				
					| Cu tot cu aripile fata, au intrat 5 tuburi de 1l. 
 
 |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							ionut_doc
							Membru Senior
							  Din: Craiova 
							Inregistrat: acum 13 ani 
							Postari: 1241
						 |  | 
				
					| Dupa terosonare s-au dat 2 maini de vopsea, ud pe ud: 
 Vopsire_podea
 
 
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							ionut_doc
							Membru Senior
							  Din: Craiova 
							Inregistrat: acum 13 ani 
							Postari: 1241
						 |  |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							ionut_doc
							Membru Senior
							  Din: Craiova 
							Inregistrat: acum 13 ani 
							Postari: 1241
						 |  |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							ionut_doc
							Membru Senior
							  Din: Craiova 
							Inregistrat: acum 13 ani 
							Postari: 1241
						 |  |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							ionut_doc
							Membru Senior
							  Din: Craiova 
							Inregistrat: acum 13 ani 
							Postari: 1241
						 |  | 
				
					| Apoi s-a refacut partial izolarea si s-au aplicat 2 maini de vopsea ud pe ud pe toate zonele de asezare a aripilor fata: 
 Vopsire_zone_montare_aripi_fata
 
 
 
 
 Modificat de ionut_doc (acum 9 ani)
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							ionut_doc
							Membru Senior
							  Din: Craiova 
							Inregistrat: acum 13 ani 
							Postari: 1241
						 |  | 
				
					| Au urmat si aripile fata la grunduit, terosonat si apoi 2 maini de vopsea ud pe ud: 
 Terosonare_aripi_fata
 
 
 
 Modificat de ionut_doc (acum 9 ani)
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  |