CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
sexy_andrea2006 pe Simpatie.ro
Femeie
22 ani
Sibiu
cauta Barbat
22 - 48 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Prezentare masini / Dacia 1302 - Amatorul Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini:  1 2 3 4
Amatorul
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2298
Am inceput achizitia de piese - praguri de Dacia 1300 noi, FARA zonele specifice modelului 1310 

dacia 1302 amatorul inceput achizitia piese praguri dacia 1300 noi, fara zonele specifice modelului

40.8KB


_______________________________________
"I fear the day when the technology overlaps with our humanity. The world will only have a generation of idiots."  - Albert Einstein

pus acum 7 ani
   
Alex1300BV
Membru Senior

Din: Brasov
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1308
gasite de pe net...  ( fb) nu am reusit sa aflu autorul
Cred ca este facuta in Franta, dupa nr inmat rulota.

dacia 1302 amatorul gasite fb) reusit aflu este facuta franta, dupa inmat rulota.

40.4KB


pus acum 7 ani
   
Alex1300BV
Membru Senior

Din: Brasov
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1308
alt model de cabina

dacia 1302 amatorul alt model cabina

56.6KB


pus acum 7 ani
   
costy84
Membru Junior

Din: Mangalia
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 74

Alex1300BV a scris:

gasite de pe net...  ( fb) nu am reusit sa aflu autorul
Cred ca este facuta in Franta, dupa nr inmat rulota.


iar cea roşie este realizată prin RDG.


pus acum 7 ani
   
AdyC
Membru Senior

Din: Alexandria
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1926

Alex1300BV a scris:

gasite de pe net...  ( fb) nu am reusit sa aflu autorul
Cred ca este facuta in Franta, dupa nr inmat rulota.





Asta are doar fata de 1300, e facuta dintr-o dacie 1310 drop side. 


_______________________________________
Dacia 1100 - 1969
Dacia 1100 - 1971
Dacia 1300 - 1980

pus acum 7 ani
   
renault 12G
Membru Senior

Din: Pitesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 968

Amatorul a scris:

Am inceput achizitia de piese - praguri de Dacia 1300 noi, FARA zonele specifice modelului 1310 

Pe astea voiam sa le iau acu ceva timp, erau cu 100lwi pe olx. Desi vorbisem cu vanzatorul si erau ca si date, urmand sa le iau. A venit mister care le avea pe olx/la jumatate din Pitesti, le-a luat si le vindea cu 400.
Pragurile sunt ideale. Ma bucur ca macar au ajuns bine!


_______________________________________
Dacia 1300 77
Renault 12 Gordini - 1972
Lada 1200 80
Dacia 1410 CN4 - 2000
1307 1.9d - 2005

pus acum 7 ani
   
Amatorul
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2298
Pragurile or sa ajunga pe 1302 
Ma intrebam daca 1302 a avut ornamente cromate pe praguri sau nu?


_______________________________________
"I fear the day when the technology overlaps with our humanity. The world will only have a generation of idiots."  - Albert Einstein

pus acum 7 ani
   
tavi_dacia1100
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca/Fagaras
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 2176

ionut_doc a scris:

Si noi am luat prima data in calcul sa transplantam o fata de la alta masina dar am renuntat din urmatoarele motive:
- seria caroseriei. Degeaba iau o alta fata daca ma apuc dupa sa o traforez sa-i schimb coloana amortizorului cu seria;
- este greu sa gasesti o fata care sa indeplineasca cumulat toate conditiile: lonjeroane bune neindoite si fara rugina, sa nu fi fost lovita, sa nu aibe rugina in zona ochelarilor de faruri si a intariturilor coloanelor amortizoarelor, sa aibe fix aceasi traversa superioara a radiatorului ca aceasta. Daca are rugina, inseamna taiere, peticire care iti ia mai mult timp decat sa inlocuiesti elementul cu totul;
- desi poate pare usor, iti ia 2 zile sa recuperezi fata de pe alta masina in asa fel incat sa o poti folosi si pe a ta. Sunt foarte multe suduri pe care trebuie sa le tai fara sa distrugi elementele de care ai nevoie.
Daca incepi cu ambele lonjeroane sa refaci fata, sunt sanse foarte mici sa nu iasa. Daca pui unul si apoi pe celalalt, da, sunt sanse mari sa iasa stramba pentru simplul motiv ca nu ai cum sa dai diagonalele doar cu un lonjeron...Mie mi se pare mai greu sa pozitionez si sa aliniez un ansamblu de aproximativ 150-200Kg decat piesa cu piesa.
Am manualul de caroserie unde sunt date toate cotele posibile. Daca le respecti nu vad de ce nu ar iesi dreapta.

Masina nu a trecut niciodata prin RAR, deci ce conteaza seria? Oricum la cum arata aia a mai fost facuta manevra acolo.
Cu putin noroc se mai gasesc masini bune la pret bun, chiar daca sunt un pic mai noi.
Doua zile iti ia daca ai doua maini stangi; altfel n-ai ce face o zi intreaga la desfacut de pe masina de piese. Ultima data se inchidea rematul si am luat un panou (fusta cu ochelari si traversa) in ~ 25 de minute cu tot cu desfacut chestiile de pe langa. Sa zicem ca la toata fata trebuie avut grija sa nu se strice nimic si pe langa flex, dalta, ciocan trebuie si masina de gaurit cu burghiu de puncte, dar daca e ascutit tot joaca e si aia...
La urma urmei in afara de pavilion mai nimic nu-i bun, asa ca nu vad unde-i logica: de ce sa te chinui sa construiesti din bucati o masina noua pe pavilionul vechi cand poti sa pui pavilionul si ce mai ramane din bena pe o masina buna? Oricum masina e o epava de care multi nu s-ar mai apuca... Ideea e sa recapete forma initiala ca sa vada oamenii cum arata un 1302, nu? Deci nu vad nici un impediment in a face asa + avantajul pe care l-am mentionat la inceputul postarii... 

Modificat de tavi_dacia1100 (acum 7 ani)


_______________________________________
COCALAR MAIMUTOI cu E34 si BISNITAR AROGANT, colectionar de Dacii vechi

pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Cum adica ce conteaza seria? Chiar nu inteleg de ce afirmi asta si as vrea sa-mi explici. Ce te face sa crezi ca a fost lucrata seria? Chiar nu ai mai vazut serii batute stramb din fabrica sau cu caracterele imprimate partial? La cate zeci/sute de masini ti-au trecut prin mana mi-e greu sa cred ca nu.
Da, am mai auzit "ce dureaza atat, ca e simplu" de la unii care doar se uita la altu' cand lucreaza. Fac pariu ca fusta fata ai taiat-o cu tot cu capetele lonjeroanelor, traversa fata si semiaripi. Da, cred ca a durat o jumatate de ora. Sa-mi spui cat timp iti ia sa recuperezi doar fusta de pe ansamblul ala in asa fel incat sa o mai poti refolosi.
Presupun ca stii ca lonjeroanele fata merg pana la aproape jumatatea masinii. Asta inseamna ca trebuie sa tai minim 100-120 puncte de sudura. Presupunem ca se desface direct, fara sa mai ai nevoie de datla punem un minut la fiecare...Apoi mai ai de desfacut coloanele amortizoarelor de pe panoul de foc, si intariturile acestora de pe compartimentul caloriferului si sa vezi surpriza...la astea nu ai acces pana nu dai jos stalpii fata si dublurile acestora care la randul lor sunt prinse sub/peste alte table.


pus acum 7 ani
   
Victor3001
Membru Senior

Din: Medias, jud Sibiu
Inregistrat: acum 8 ani
Postari: 222
Aici intervin si eu....impreuna cu tatal meu am lucrat 2 seri sa desfacem 2 capete de lonjeroane de fusta asa cum trebuie, cu burghie speciale. Dar, Dacia e Dacie, intr-o parte 3 puncte de sudura si in cealalta 5. Parerea mea e ca e mult mai greu sa dai jos un bot asa decat sa-l refaci din piese. Si sa nu-mi spuna mie cineva ca un bot de Dacie nu sre rugina deloc....pe cand piesele chair daca au, fiind individuale se pot curata si grundui corespunzator.

pus acum 7 ani
   
tavi_dacia1100
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca/Fagaras
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 2176
Adica nu conteaza ce-i acolo. Pot sa vin eu la noapte s-o polizez jos si sa bat alta in loc si cand merge masina la RAR ii ok, ca nu exista poze... Si da, tocmai pt. ca am avut si am vazut destule masini, tind sa cred cred ca ceva nu-i ok acolo. Chiar in halul asta sa fie de fabrica/RAR n-as prea crede.

Oricum am lua-o in varianta asta cu facut din Break papuc dureaza mai putin decat sa schimbi o masina bucata cu bucata (si sa si iasa ca lumea).


_______________________________________
COCALAR MAIMUTOI cu E34 si BISNITAR AROGANT, colectionar de Dacii vechi

pus acum 7 ani
   
Amatorul
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2298

tavi_dacia1100 a scris:


Masina nu a trecut niciodata prin RAR, deci ce conteaza seria? Oricum la cum arata aia a mai fost facuta manevra acolo.
Cu putin noroc se mai gasesc masini bune la pret bun, chiar daca sunt un pic mai noi.
Doua zile iti ia daca ai doua maini stangi; altfel n-ai ce face o zi intreaga la desfacut de pe masina de piese. Ultima data se inchidea rematul si am luat un panou (fusta cu ochelari si traversa) in ~ 25 de minute cu tot cu desfacut chestiile de pe langa. Sa zicem ca la toata fata trebuie avut grija sa nu se strice nimic si pe langa flex, dalta, ciocan trebuie si masina de gaurit cu burghiu de puncte, dar daca e ascutit tot joaca e si aia...
La urma urmei in afara de pavilion mai nimic nu-i bun, asa ca nu vad unde-i logica: de ce sa te chinui sa construiesti din bucati o masina noua pe pavilionul vechi cand poti sa pui pavilionul si ce mai ramane din bena pe o masina buna? Oricum masina e o epava de care multi nu s-ar mai apuca... Ideea e sa recapete forma initiala ca sa vada oamenii cum arata un 1302, nu? Deci nu vad nici un impediment in a face asa + avantajul pe care l-am mentionat la inceputul postarii... 


Pai asta e ideea, ca seria conteaza Cred ca expresia cu "manevra" seriilor e o gluma, armata nu avea nevoie de asta...
La noi treaba e mai lenta, incercam sa facem lucrurile in mod serios si asa cum trebuie, nu transplantam serii ca nu a ajuns masina la RAR ci doar incercam sa reconstruim masina si nu sa facem din doua una...Nu ma intereseaza sa "vada oamenii cum arata o Dacia 1302" ci ca produsul final sa ma multumeasca pe mine.


_______________________________________
"I fear the day when the technology overlaps with our humanity. The world will only have a generation of idiots."  - Albert Einstein

pus acum 7 ani
   
tavi_dacia1100
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca/Fagaras
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 2176
Poate nu ma exprim eu bine...
Este o vorba care spune cam asa: "De ce sa te legi la cap daca nu te doare?" - asta vreau sa zic si eu.
Seria conteaza sa ramana aia, dar poate sa faca cine ce vrea acolo atata timp cat masina nu figureaza in nicio baza de date cu poze samd. Cred ca ati inteles din prima ce vreau sa zic, nu stiu de ce insistam sa povestim in public asa ceva, dar mna... ma rog...
Nu-i nicio gluma. Aveti o varsta si sigur stiti cum mergeau treburile la armata. Masina aia a vazut multe la viata ei, nu vad ce-i asa de incredibil ca la un moment dat sa fi suferit oaresce interventie dupa care 'nea Vasile tinichigiu' sa-i bata la loc seria... Cel putin pt. inventarul lor, ca ITP si alte cele sigur n-au vazut ele de cand sunt.
In fine, ca se face din Break sau se schimba bucata cu bucata, nu vad care-i diferenta, in afara de banii si timpul pierdut in cea de-a doua varianta. Oricum nu mai e virgina...

Modificat de tavi_dacia1100 (acum 7 ani)


_______________________________________
COCALAR MAIMUTOI cu E34 si BISNITAR AROGANT, colectionar de Dacii vechi

pus acum 7 ani
   
Amatorul
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2298
Draga Tavi, inteleg foarte bine ce vrei sa spui si tocmai de aceea as vrea si eu sa incheiem subiectul cu polizat serii sau alte asemenea lucruri si nu sa-l continuam.
Voi reface Dacia asta in felul meu chiar daca ar dura de 5 ori mai mult si ar costa de 10 ori mai mult. Tot ceea ce voi face la masina se va putea scrie aici pe forum sau oriunde in alta parte fara nicio problema. Pentru mine masinile au mai mult valoare sentimentala, daca as combina doua pentru a realiza un proiect nu m-as simti foarte confortabil, n-as mai sti cu care merg, cu 1302-ul sau cu cealalta...
=D


_______________________________________
"I fear the day when the technology overlaps with our humanity. The world will only have a generation of idiots."  - Albert Einstein

pus acum 7 ani
   
Alex1300BV
Membru Senior

Din: Brasov
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1308
Nu mai erau Dacii 1301 sau 1300 prin depozit?

dacia 1302 amatorul mai erau dacii 1301 sau 1300 prin depozit?

38.3KB


pus acum 6 ani
   
iustin.nt
Membru Senior

Din: Piatra-Neamt
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1155
Sansele as zice ca-s nule. Cei de la Politia Militara am vazut ca mai aveau Dacii (TLXuri, zambete) in dotare, dar putine si alea.

_______________________________________
Dacia 1300 - 1973; Dacia 1310 - 1983

pus acum 6 ani
   
Amatorul
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2298
Nici vorba de Dacia 1301, nici macar 1300, doar cateva Dacii 1310 distruse....

_______________________________________
"I fear the day when the technology overlaps with our humanity. The world will only have a generation of idiots."  - Albert Einstein

pus acum 6 ani
   
Amatorul
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2298

Amatorul a scris:

Cand am facut Dacia 1301, tipul care a schimbat tablele a folosit o trusa de rigidizare caroserie. Poate e o solutie de luat in calcul...
O sa caut pozele de atunci, stiu ca am facut poze la trusa aia.


Am gasit poza, imi pare rau ca nu am poza cu barele montate.

dacia 1302 amatorul amatorul scris:cand facut dacia 1301, tipul care schimbat tablele folosit trusa

46.6KB


_______________________________________
"I fear the day when the technology overlaps with our humanity. The world will only have a generation of idiots."  - Albert Einstein

pus acum 6 ani
   
knx
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3319
Aia e o presa de caroserii, nici vorba de rigidizare  

_______________________________________
Lada 1500 under construction !
Nu toate masinile vechi merita sa fie rable !

pus acum 6 ani
   
amb13
Moderator

Din: Petrila, jud Hunedoara
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 5004

knx a scris:

Aia e o presa de caroserii, nici vorba de rigidizare  

Cind am refacut Kadettul lui Nicu, pentru rigidizare am folosit niste bucati de platbanda gaurite si montate intre suportii  de la telescospe, pentru a tine neschimbate distantele. Aceasi solutie o voi folosi si acum plus inca o rigidizare in zona spatelui cabinei.


_______________________________________
Decit sa moara trei, mai bine unul!

pus acum 6 ani
   
renault 12G
Membru Senior

Din: Pitesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 968


dacia 1302 amatorul

54.7KB


_______________________________________
Dacia 1300 77
Renault 12 Gordini - 1972
Lada 1200 80
Dacia 1410 CN4 - 2000
1307 1.9d - 2005

pus acum 6 ani
   
Adrian Frigo
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 8 ani
Postari: 1161
Ce tare-i poza!!!

Unde ai găsit-o?


pus acum 6 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48165

Adrian Frigo a scris:

Ce tare-i poza!!!

Unde ai găsit-o?

L-am vazut dimineata pe feisbuciuc.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 6 ani
   
Amatorul
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2298
Poza e superba!

_______________________________________
"I fear the day when the technology overlaps with our humanity. The world will only have a generation of idiots."  - Albert Einstein

pus acum 6 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48165


dacia 1302 amatorul Admin

50.3KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 6 ani
   
ydaniel
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 10 ani
Postari: 1505
1302 arata f bine cu prelata,deci trebuie confectionat un cadru si procurat niste material  

_______________________________________
''Fiţi doktori,ca geme ţara de ingineri!" Doktor4carz

pus acum 6 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Foarte fainá poza ... si cu cátelu de pe capota ce e ? In care u.m ai servit colega ?????    

pus acum 6 ani
   
ydaniel
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 10 ani
Postari: 1505
O femeie asteptand sa vina camionul cu butelii.

dacia 1302 amatorul femeie asteptand vina camionul butelii.

47.3KB


_______________________________________
''Fiţi doktori,ca geme ţara de ingineri!" Doktor4carz

pus acum 6 ani
   
Roberto
Membru Activ

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 118
@Ionut_doc, puteti masura grosimea barei antiruliu spate? Pare ceva mai groasa fata de una normala. Multumesc si astept cu nerabdare tinichigeria

pus acum 6 ani
   
Alex1300BV
Membru Senior

Din: Brasov
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1308
gasita pe un grup fb de renault 12

dacia_o_mie_trei_sute_doi_in_Algeria



dacia 1302 amatorul gasita grup renault

30.6KB


pus acum 6 ani
   
Amatorul
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2298
Multumesc pentru poze 

_______________________________________
"I fear the day when the technology overlaps with our humanity. The world will only have a generation of idiots."  - Albert Einstein

pus acum 6 ani
   
Alex1300BV
Membru Senior

Din: Brasov
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1308
Cu placere!

pus acum 6 ani
   
Amatorul
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2298
Asa a fost....

dacia 1302 amatorul asa fost....

72.4KB


_______________________________________
"I fear the day when the technology overlaps with our humanity. The world will only have a generation of idiots."  - Albert Einstein

pus acum 6 ani
   
Amatorul
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2298
Asa s-a transformat....

dacia 1302 amatorul asa s-a

85KB


_______________________________________
"I fear the day when the technology overlaps with our humanity. The world will only have a generation of idiots."  - Albert Einstein

pus acum 6 ani
   
Amatorul
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2298
Asa a ajuns....

dacia 1302 amatorul asa ajuns....

91.9KB


_______________________________________
"I fear the day when the technology overlaps with our humanity. The world will only have a generation of idiots."  - Albert Einstein

pus acum 6 ani
   
Amatorul
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2298
alta

dacia 1302 amatorul alta

112.5KB


_______________________________________
"I fear the day when the technology overlaps with our humanity. The world will only have a generation of idiots."  - Albert Einstein

pus acum 6 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48165

Amatorul a scris:

Asa a ajuns....

Arata surprinzator de bine.
Foarte bine ca ai dat jos cusculia.
Fa o rama metalica si pune-i prelata de panza.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 6 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Da, cu prelata va fi dar mai e drum luung pana acolo 

pus acum 5 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Ieri, printre picaturi m-am ocupat si de papuc.

Demontare_parte_fata_



pus acum 5 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Unele piese s-au desfacut, altele s-au destramat...

Demontare_parte_fata_



pus acum 5 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Continuare:

Demontare_parte_fata_



pus acum 5 ani
   
amb13
Moderator

Din: Petrila, jud Hunedoara
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 5004
Nu esti departe de mine nici tu.Spor la lucru in continuare!

_______________________________________
Decit sa moara trei, mai bine unul!

pus acum 5 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Merci la fel. Da, e ceva de lucru...
Usor, usor va renaste. E mult pana intri cu flexu' sa nu mai vezi totul ruginit...


pus acum 5 ani
   
Nicu_Nix
Membru Senior

Din: Costesti - Arges
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 2622

ionut_doc a scris:

Merci la fel. Da, e ceva de lucru...
Usor, usor va renaste. E mult pana intri cu flexu' sa nu mai vezi totul ruginit...

Doamneeee....lucrare in stil ....kamikaze !!!! 😨
Si eu care ma plangeam de cateva punctulete de rugina si vopsit 5 jante...
In orice caz , succes !!!


_______________________________________
Dacia Sport '87 negru
.....and more

pus acum 5 ani
   
Adrian Frigo
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 8 ani
Postari: 1161


dacia 1302 amatorul

11.9KB


pus acum 5 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Va speriati de un pic de rugina...
Sunt luate deja aproape toate tablele la partea fata. Nu este traversa superioara a radiatorului, dar pe aia o fac din nou ca mai facut una, asa ca am experienta. Si mai lipsesc ochelarii de faruri.


pus acum 5 ani
   
Nicu_Nix
Membru Senior

Din: Costesti - Arges
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 2622

ionut_doc a scris:

Va speriati de un pic de rugina...
Sunt luate deja aproape toate tablele la partea fata. Nu este traversa superioara a radiatorului, dar pe aia o fac din nou ca mai facut una, asa ca am experienta. Si mai lipsesc ochelarii de faruri.

Adica.... despre ei este vorba ? 

dacia 1302 amatorul ionut_doc scris:va speriati pic rugina... sunt luate deja aproape toate tablele

44.2KB


_______________________________________
Dacia Sport '87 negru
.....and more

pus acum 5 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48165
Waaauuuu! Asta da tinichigerie sinucigasa!
Brusc ma simt ca is normal, de si aveam dubii, ca vecinii imi aratau semne ciudate, dupa ce duminica  seara am tot sudat polizat
Imi place stilul tau de lucru
Spor la dat cu flexul si la umplut galetile cu rugina.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 5 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241

Nicu_Nix a scris:


ionut_doc a scris:

Va speriati de un pic de rugina...
Sunt luate deja aproape toate tablele la partea fata. Nu este traversa superioara a radiatorului, dar pe aia o fac din nou ca mai facut una, asa ca am experienta. Si mai lipsesc ochelarii de faruri.

Adica.... despre ei este vorba ? 


Da, despre astia este vorba. A ramas ca o sa caute Dan in banca lui de organe de masini sa vada daca are. Pune de-o parte o pereche, pentru orice eventualitate.  


pus acum 5 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241

Misu de Cluj a scris:

Waaauuuu! Asta da tinichigerie sinucigasa!
Brusc ma simt ca is normal, de si aveam dubii, ca vecinii imi aratau semne ciudate, dupa ce duminica  seara am tot sudat polizat
Imi place stilul tau de lucru
Spor la dat cu flexul si la umplut galetile cu rugina.


Normal nu am sustinut niciodata ca as fi (sau as mai fi)    
Imi plac provocarile de genul asta. Muncesti mult dar si la final ai alta satisfactie.  


pus acum 5 ani
   
Nicu_Nix
Membru Senior

Din: Costesti - Arges
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 2622

ionut_doc a scris:


Nicu_Nix a scris:


ionut_doc a scris:

Va speriati de un pic de rugina...
Sunt luate deja aproape toate tablele la partea fata. Nu este traversa superioara a radiatorului, dar pe aia o fac din nou ca mai facut una, asa ca am experienta. Si mai lipsesc ochelarii de faruri.

Adica.... despre ei este vorba ? 


Da, despre astia este vorba. A ramas ca o sa caute Dan in banca lui de organe de masini sa vada daca are. Pune de-o parte o pereche, pentru orice eventualitate.  


Ok. Daca are nevoie , are nr meu ! 


_______________________________________
Dacia Sport '87 negru
.....and more

pus acum 5 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Ok. Te anunt ori eu ori Dan daca avem nevoie de ochelarii de faruri. Are termen pana vineri sa caute in banca lui de organe    
Aste e frumusetea, farmecul sau provocarea fiarelor vechi...dintr-o epava aproape rupta in doua sa scoti o masina de expozitie, mai ales ca e un 1302 raaar de tot! Implica muuulta, multa munca, mult stres si nopti nedormite gandindu-te cum sa o scoti la lumina, dar la final satisfactia este inegalabila.
Ma uit in urma la Dacia mea, care pot spune ca a fost noua in comparatie cu 1302-ul si parca nu imi vine nici mie sa cred de unde am plecat si unde am ajuns...Felicitarile, strangerile de mana si fetele oamenilor la intaliri recompenseaza tot stresul si noptile nedormite...Si desi poate parem nebuni, si eu si Dan, una e sa reconstruiesti o masina si alta e sa transplantezi jumatate de masina...Nu are nici o legatura una cu alta...    


pus acum 5 ani
   
iustin.nt
Membru Senior

Din: Piatra-Neamt
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1155
Farurile alea parca-s recuperate de pe Titanic! 

Spor la treaba! Voi urmari cu interes evolutia lucrarii.


_______________________________________
Dacia 1300 - 1973; Dacia 1310 - 1983

pus acum 5 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
   
Nu m-am indurat sa le arunc! Macar sticla si tot o recuperez de pe ele! Doar masca de plastic si ochelarii i-am aruncat la tomberon si vor urma soclurile semnalizarilor fata. Sticlele sunt inca bune...     . Stiu...sunt nebun, dar nu mai arunc nimic din ce mai poate fi recuperat. Din proprie experienta, peste ceva timp vei avea nevoie de fix ce ai aruncat...  


pus acum 5 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48165
Sunt convins, ca va iesi bine la final, doar ca ai in fata ta un volum enorm de munca.
3-4 luni de munca zilnica si silnica doar sa-i faci tabla.
La asta e problema ca nu ai doar cateva elemente de reparat sau schimbat, ci practic totul este ruginit si practic trebuie sa o reconstruiesti totul de la zero. 
Pune poze sa vedem cum se va contura.
Din partea mea nu pot sa zic, decat "Jos palaria" si iti admir curajul si taria psihica, ca te-ai apucat de asa ceva. 


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 5 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48165

ionut_doc a scris:

   
Nu m-am indurat sa le arunc! Macar sticla si tot o recuperez de pe ele! Doar masca de plastic si ochelarii i-am aruncat la tomberon si vor urma soclurile semnalizarilor fata. Sticlele sunt inca bune...     . Stiu...sunt nebun, dar nu mai arunc nimic din ce mai poate fi recuperat. Din proprie experienta, peste ceva timp vei avea nevoie de fix ce ai aruncat...  

Farurile baga-le in cuptorul de la aragaz  si incalzeste-le treptat, pana se inmoaie adezivul care tine sticlele, apoi cu o coada de matura impingi sticla din interior. Numai sa ai manusi de piele groase, sa nu te arda.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 5 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241

Misu de Cluj a scris:

Sunt convins, ca va iesi bine la final, doar ca ai in fata ta un volum enorm de munca.
3-4 luni de munca zilnica si silnica doar sa-i faci tabla.
La asta e problema ca nu ai doar cateva elemente de reparat sau schimbat, ci practic totul este ruginit si practic trebuie sa o reconstruiesti totul de la zero. 
Pune poze sa vedem cum se va contura.
Din partea mea nu pot sa zic, decat "Jos palaria" si iti admir curajul si taria psihica, ca te-ai apucat de asa ceva. 

Daaa...eu stiu destul de exact ce ma asteapta. Muulte nopti nedormite gandindu-te cum sa o faci, multe seri in care ti se taie pur si simplu cand te uiti ca ai pus doar un petecut miiic, si te uiti la ce ai facut si ce te mai asteapta si ti se pare ca nu mai termini si multa inventivitate sa indoi tablele alea sa iti iasa cu scule simple. Sculele adevarate costa mult, mult peste puterea unui muriotor de rand.... Am trecut prin toate astea la Dacia mea dar imi place si ma relaxeaza asta, desi, normal, ca oricare, ma si enervez cand nu imi iese.
Eu o privesc ca pe o provocare...dintr-o ruina sa scoti ceva placut privirii. Desigur, toi ne dorim masini perfecte, la vopsea originala si pe care trebuie doar sa le bibilesti putin...dar s-au cam terminat sau chiar disparut unele din ele...


pus acum 5 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Cu acceptul lui Dan voi pune poze cu toate etapele, cu bune si cu rele. Nu este nimic de scuns. Buna, rea, asta este masina. Eu as fi multumit daca inspre iarna m-as apropia de finalul tinichigeriei si in primavara devreme sa o trimit la vopsit. Nu mai fac/dau prognosticuri ca in 99% din cazuri apare ceva care iti da totul peste cap.    

pus acum 5 ani
   
Adrian Frigo
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 8 ani
Postari: 1161

Misu de Cluj a scris:


Farurile baga-le in cuptorul de la aragaz  si incalzeste-le treptat, pana se inmoaie adezivul care tine sticlele, apoi cu o coada de matura impingi sticla din interior. Numai sa ai manusi de piele groase, sa nu te arda.

Eu n-am reusit sa le scot asa,la farurile de 1300 e ca un ipsos dur in loc de mastic ca la farurile de cn...


pus acum 5 ani
   
Nicu_Nix
Membru Senior

Din: Costesti - Arges
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 2622

ionut_doc a scris:

Cu acceptul lui Dan voi pune poze cu toate etapele, cu bune si cu rele. Nu este nimic de scuns. Buna, rea, asta este masina. Eu as fi multumit daca inspre iarna m-as apropia de finalul tinichigeriei si in primavara devreme sa o trimit la vopsit. Nu mai fac/dau prognosticuri ca in 99% din cazuri apare ceva care iti da totul peste cap.    


Ar fi o mare pierdere pentru ochii nostri sa nu postezi tot ! Cred ca Dan va fi de acord . 
Daca nu , facem o petitie , iesim în strada....vedem noi .


_______________________________________
Dacia Sport '87 negru
.....and more

pus acum 5 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Am stabilit deja cu el asta. O sa fie toti pasii postati. Spre sfarsitul saptamanii o sa treaca pe la tine sa ia o pereche de ochelari de tabla pentru faruri.  

pus acum 5 ani
   
Nicu_Nix
Membru Senior

Din: Costesti - Arges
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 2622

ionut_doc a scris:

Am stabilit deja cu el asta. O sa fie toti pasii postati. Spre sfarsitul saptamanii o sa treaca pe la tine sa ia o pereche de ochelari de tabla pentru faruri.  

Ok Ionut !
Deja mi-a dat msj.
Asteptam imagini cu mare interes !!!


_______________________________________
Dacia Sport '87 negru
.....and more

pus acum 5 ani
   
Amatorul
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2298

ionut_doc a scris:

Cu acceptul lui Dan voi pune poze cu toate etapele, cu bune si cu rele. Nu este nimic de scuns. Buna, rea, asta este masina.



Sigur ca da. Nu e nimic de ascuns 


_______________________________________
"I fear the day when the technology overlaps with our humanity. The world will only have a generation of idiots."  - Albert Einstein

pus acum 5 ani
   
Amatorul
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2298
Vizita rapida la final de saptamana pentru a mai duce cateva piese 

dacia 1302 amatorul vizita rapida final saptamana pentru mai duce cateva

40.9KB


_______________________________________
"I fear the day when the technology overlaps with our humanity. The world will only have a generation of idiots."  - Albert Einstein

pus acum 5 ani
   
Amatorul
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2298
Detaliu

dacia 1302 amatorul detaliu

38KB


_______________________________________
"I fear the day when the technology overlaps with our humanity. The world will only have a generation of idiots."  - Albert Einstein

pus acum 5 ani
   
Nicu_Nix
Membru Senior

Din: Costesti - Arges
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 2622

Amatorul a scris:

Detaliu

😨😨😨
Unde vine detaliul asta ? 🤔


_______________________________________
Dacia Sport '87 negru
.....and more

pus acum 5 ani
   
Alex1300BV
Membru Senior

Din: Brasov
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1308
fa 90 de grade in sensul acurilor la ceas..... stop spate stânga

pus acum 5 ani
   
Amatorul
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2298
Exact. Stop stanga spate. Din pacate forumul a rotit poza.

_______________________________________
"I fear the day when the technology overlaps with our humanity. The world will only have a generation of idiots."  - Albert Einstein

pus acum 5 ani
   
amb13
Moderator

Din: Petrila, jud Hunedoara
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 5004
Adica tabla asta

dacia 1302 amatorul adica tabla asta

49.8KB


_______________________________________
Decit sa moara trei, mai bine unul!

pus acum 5 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Da, despre acel colt cu gura rezervorului era poza, adica stanga spate. Nu am avut timp de papuc, am altele incepute si care s-au prelungit mai mult decat as fi vrut eu dar pe care trebuie sa le duc la bun sfarsit. Dar macar am desfacut si partea fata si stiu exact ce urmeaza. O sa imi fac eu timp sa scot si scaunele, sa vad si partea din spate a podelei cum arata fara mocheta.

pus acum 5 ani
   
ydaniel
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 10 ani
Postari: 1505
Dacia 1302 la CES 2020!!    

_______________________________________
''Fiţi doktori,ca geme ţara de ingineri!" Doktor4carz

pus acum 5 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Eu cred ca mai devreme dar vedem.

pus acum 5 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48165

ydaniel a scris:

Dacia 1302 la CES 2020!!    

La Dacia Clasic 2019 va fi gata! Patru luni tablaria, o luna pregatirea de vopsit si vopsitul si doua luni asamblarea finla. Mai adaugam vacantele si sarbatorile legale si cele religioase. Apoi atestarea istorica, RAR-ul si transcrierea, inca doua luni. Deci anul viitor in luna Mai se poate gata.

Tu nu vezi ca Chip Foose si echipa sa fac restaurari complete in 7 zile? In primele doua zile o desface, o sableaza si fac si tablaria, iar in ziua a treia este deja la vopsit. Dar acolo totul se schimba, totul vine gata facut in cutii, doar le asambleaza. Plus ca au o echipa de cel putin 30 de persoane, care lucreaza non-stop, zi-noapte, in schimburi.

Aia ti-ar termina papucul si pana la Dacia Clasic 2018.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 5 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Daca de masina nu am timp, macar mai adun piese pentru ea. Ultimile achizitii dezgropate dintr-un magazinas uitat de lume. Juma' de ora am stat sa le curat cat de cat de praful depus de ani si ani:

Piese_noi_



pus acum 5 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48165
Stalpul ala din mijloc unde vine. Ca nu mi-se pare cunoscuta. Ceva specific pentru Papuc sau Break. Si rezervorul e de Break.

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 5 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
E partea interioara (spre motor) a traversei superioare de la radiator. Pe ea se fixeaza radiatorul sus stanga-dreapta. Peste vine sudata partea exterioara pe care se fixeaza grila de plastic.
Da, rezervorul e de breack. Si papucul are rezervorul la fel. Poze cu cel de pe masina:

Rezervor_



pus acum 5 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Ieri am mai avansat timid si la 1302. Am demontat tot interiorul, am mai curatat una alta:

Demontare_interior_



pus acum 5 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Asta a fost partea frumoasa. Pe cat de bine arata podeaua pe dedesubt, pe atat de rea e in interior...
Cu ocazia asta am constatat ca 1302 are...3 podele spate!!!    
Vazut de sub masina vin asa: podeaua clasica de dacie, apoi de la stalpii B pana la oalele spate mai este o bucata de podea de dacie (bucata care vine sub bancheta in mod normal) si apoi podeaua benei. Nu am reusit sa fac poze din care sa se inteleaga ceva, o sa mai incerc diseara sa bag un bec in gaura...

Podea_interioara_



pus acum 5 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Cateva detalii ale cabinei:

Detalii_cabina_



pus acum 5 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Si usor, usor am inceput sa indepartese muultele straturi de vopsea si chit:

Curatare_vopsea_



pus acum 5 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Si prima victima a flexului...     . Trebuie sa-i fac intarituri sa nu ma trezesc cu ea stramba...

Taiere_stalp_A_dreapta_



pus acum 5 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Am mai usurat-o cu ceva kilograme...asta am scos din interior, grosul...

dacia 1302 amatorul mai usurat-o ceva scos din interior, grosul...

53.6KB


pus acum 5 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48165

ionut_doc a scris:

Am mai usurat-o cu ceva kilograme...asta am scos din interior, grosul...

Frumooooos! Si mie imi plac galetile pline de rugina!  


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 5 ani
   
sk100it
Membru Senior

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 2455
Stimate coleg,doar ma stii ca sunt un mare fan al tau si se vede ca ai meseria in sange.
Dar,intreb si eu ca prostul,ca destept nu am cum sa fiu aici,vazand pozele:crezi ca vei reusi sa faci din gramada asta de fiare vechi  ,o masina?Eu,recunosc,nu as fi in stare nici in o mie de ani sa fac asa ceva.    


pus acum 5 ani
   
claumob
Membru Senior

Din: Sibiu
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 256
Treaba cu podelele...
Masina din fabrica avea cateva defecte de proiectare printre care si gaurile de scurgere a apei din bena...
Pe un ochi dinspre interior e locul rotii de rezerva, acum vine intrebarea de 100 puncte
Unde venea cricul?
Capitonajul plafonului pe unde era prins inspre spate?


pus acum 5 ani
   
ydaniel
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 10 ani
Postari: 1505
Mie nu mi se pare asa de ruginita si ma bucur ca ca vi refacuta!!!

_______________________________________
''Fiţi doktori,ca geme ţara de ingineri!" Doktor4carz

pus acum 5 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241

Misu de Cluj a scris:


ionut_doc a scris:

Am mai usurat-o cu ceva kilograme...asta am scos din interior, grosul...

Frumooooos! Si mie imi plac galetile pline de rugina!  


Eu nu tin neaparat sa car masina cu galeata din garaj...     dar daca situatia o impune, asta e.


pus acum 5 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241

sk100it a scris:

Stimate coleg,doar ma stii ca sunt un mare fan al tau si se vede ca ai meseria in sange.
Dar,intreb si eu ca prostul,ca destept nu am cum sa fiu aici,vazand pozele:crezi ca vei reusi sa faci din gramada asta de fiare vechi  ,o masina?Eu,recunosc,nu as fi in stare nici in o mie de ani sa fac asa ceva.    


Stiu ca pare un dezastru, dar gandind la rece nu e chiar asa. La partea din fata voi inlocui 95% din table cu altele noi cumparate deja. Probleme mari voi avea la panoul de foc care e cam 50% compromis si nu are forme chiar simple, la tinicheaua de sub rama parbrizului pe care se monteaza aeroterma si clapetele de aer si care e mancata si aia aproape integral si la rama parbrizului (pe afara arata binisor, recuperabila. Sa vad cand o dau jos cum o fi si prin interior...).
In interior pod pedalier fata si spate se schimba, praguri+dubluri asemenea, stalpi B idem. Deci pana la jumatatea masinii in mare parte e un puzzle care trebuie asamblat.
In spate e mai delicat. Trebuie reconstruit aproape integral (o sa mai scape peretii verticali interiori ai benei si aripile spate (cred...). Podeaua ar fi buna, nu e ruginita dar nu mai e nici macar 1cm drept in ea...si oricum trebuie scoasa sa ajungi la urmatoarea podea unde sunt probleme. Partea foarte buna e ca sunt suprafete drepte, relativ usor de refacut.
Se face dar e de durata. Cand am vazut si podeaua spate, pe care nu o vazusem decat din exterior am inceput sa-i dau dreptate lui Ydaniel cu CES2020...
Nu e graba, cand e gata, e gata.    


pus acum 5 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241

claumob a scris:

Treaba cu podelele...
Masina din fabrica avea cateva defecte de proiectare printre care si gaurile de scurgere a apei din bena...
Pe un ochi dinspre interior e locul rotii de rezerva, acum vine intrebarea de 100 puncte
Unde venea cricul?
Capitonajul plafonului pe unde era prins inspre spate?


Pana acum nu am gasit nici o gaura de scurgere a apei din bena, ce-i drept nici nu m-am uitat foarte atent, dar acolo, in spatele scaunului soferului, este o problema. A putrezit totul in zona, si podeaua 2 si podeaua 3...
Roata de rezerva o bagai pur si simplu in gaura? Nu se fixa cu nimic?
Cricul nu am nici cea mai vaga idee unde ar trebui sa fie... Manivela se fixa pe peretele spate al cabinei, dar la asta au taiat suporturile respective...
Capitonajul plafonului era prins sub acea bagheta sudata pe peretele spate al cabineii si se fixa cu cartoanele alea negre care erau introduse sub bagheta si apoi fixate cu suruburi pe traversele verticale sudate pe peretele cabinei.

Modificat de ionut_doc (acum 5 ani)


pus acum 5 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241

ydaniel a scris:

Mie nu mi se pare asa de ruginita si ma bucur ca ca vi refacuta!!!


Imi place ca esti optimist     Si eu sunt, desi m-a cam luat depresia cand am vazut podeaua spate care nu intrase in plan, decat de curatat. Dar mi-am revenit si am taiat stalpul ala ca sa ma razbun...     si sa mai dispara din rugina...


pus acum 5 ani
   
amb13
Moderator

Din: Petrila, jud Hunedoara
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 5004

ionut_doc a scris:


sk100it a scris:

Stimate coleg,doar ma stii ca sunt un mare fan al tau si se vede ca ai meseria in sange.
Dar,intreb si eu ca prostul,ca destept nu am cum sa fiu aici,vazand pozele:crezi ca vei reusi sa faci din gramada asta de fiare vechi  ,o masina?Eu,recunosc,nu as fi in stare nici in o mie de ani sa fac asa ceva.    


Stiu ca pare un dezastru, dar gandind la rece nu e chiar asa. La partea din fata voi inlocui 95% din table cu altele noi cumparate deja. Probleme mari voi avea la panoul de foc care e cam 50% compromis si nu are forme chiar simple, la tinicheaua de sub rama parbrizului pe care se monteaza aeroterma si clapetele de aer si care e mancata si aia aproape integral si la rama parbrizului (pe afara arata binisor, recuperabila. Sa vad cand o dau jos cum o fi si prin interior...).
In interior pod pedalier fata si spate se schimba, praguri+dubluri asemenea, stalpi B idem. Deci pana la jumatatea masinii in mare parte e un puzzle care trebuie asamblat.
In spate e mai delicat. Trebuie reconstruit aproape integral (o sa mai scape peretii verticali interiori ai benei si aripile spate (cred...). Podeaua ar fi buna, nu e ruginita dar nu mai e nici macar 1cm drept in ea...si oricum trebuie scoasa sa ajungi la urmatoarea podea unde sunt probleme. Partea foarte buna e ca sunt suprafete drepte, relativ usor de refacut.
Se face dar e de durata. Cand am vazut si podeaua spate, pe care nu o vazusem decat din exterior am inceput sa-i dau dreptate lui Ydaniel cu CES2020...
Nu e graba, cand e gata, e gata.    

Bun venit in club ! 


_______________________________________
Decit sa moara trei, mai bine unul!

pus acum 5 ani
   
ydaniel
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 10 ani
Postari: 1505
Din păcate coroziunea masivă a fost provocată de scurgerea apei din plafonul halei care era direct pe fața mașinii,dacă era stocată într-un loc uscat,altfel arăta!
Dar,mă bucur mult că Ionut_doc conduce operațiunea de trezire la viață!
Îți doresc zilele senine cu mare chef de muncă și să ne vedem cu bine!


_______________________________________
''Fiţi doktori,ca geme ţara de ingineri!" Doktor4carz

pus acum 5 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241

amb13 a scris:


ionut_doc a scris:


sk100it a scris:

Stimate coleg,doar ma stii ca sunt un mare fan al tau si se vede ca ai meseria in sange.
Dar,intreb si eu ca prostul,ca destept nu am cum sa fiu aici,vazand pozele:crezi ca vei reusi sa faci din gramada asta de fiare vechi  ,o masina?Eu,recunosc,nu as fi in stare nici in o mie de ani sa fac asa ceva.    


Stiu ca pare un dezastru, dar gandind la rece nu e chiar asa. La partea din fata voi inlocui 95% din table cu altele noi cumparate deja. Probleme mari voi avea la panoul de foc care e cam 50% compromis si nu are forme chiar simple, la tinicheaua de sub rama parbrizului pe care se monteaza aeroterma si clapetele de aer si care e mancata si aia aproape integral si la rama parbrizului (pe afara arata binisor, recuperabila. Sa vad cand o dau jos cum o fi si prin interior...).
In interior pod pedalier fata si spate se schimba, praguri+dubluri asemenea, stalpi B idem. Deci pana la jumatatea masinii in mare parte e un puzzle care trebuie asamblat.
In spate e mai delicat. Trebuie reconstruit aproape integral (o sa mai scape peretii verticali interiori ai benei si aripile spate (cred...). Podeaua ar fi buna, nu e ruginita dar nu mai e nici macar 1cm drept in ea...si oricum trebuie scoasa sa ajungi la urmatoarea podea unde sunt probleme. Partea foarte buna e ca sunt suprafete drepte, relativ usor de refacut.
Se face dar e de durata. Cand am vazut si podeaua spate, pe care nu o vazusem decat din exterior am inceput sa-i dau dreptate lui Ydaniel cu CES2020...
Nu e graba, cand e gata, e gata.    

Bun venit in club ! 


In mare stiam de la inceput ce urmeaza. Singura surpriza a fost podeaua spate.
Se reface, usor, usor.


pus acum 5 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241

ydaniel a scris:

Din păcate coroziunea masivă a fost provocată de scurgerea apei din plafonul halei care era direct pe fața mașinii,dacă era stocată într-un loc uscat,altfel arăta!
Dar,mă bucur mult că Ionut_doc conduce operațiunea de trezire la viață!
Îți doresc zilele senine cu mare chef de muncă și să ne vedem cu bine!


Da, mi-a zis Dan in ce conditii a fost tinuta. Asta e, faptul e consumat. Acum trebuie readusa la viata.
Multumesc de urari.    


pus acum 5 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48165
Asta este un Proiect Kamikaze suprem.
Dar este model rar pe cale de dispsritie si merita efortul. 

   


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 5 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Da, asta ne motiveaza si pe noi. Este un 1302 raar de tot.

Am facut o "sedinta foto" si cu podeaua 2:

Podea_intermediara_



pus acum 5 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Continuam achizitiile de table:

Podea_spate



pus acum 5 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
O noua pereche de stalpi fata de pe timpuri, facuti din tabla sanatoasa. Cei pe care ii aveam nu erau chiar ok:

Stalpi_fata



pus acum 5 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Si proba "la rece" pe praguri:

Proba_potrivire_stalpi



pus acum 5 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
O noua achizitie, multumita lui Lucian Gavrisan. Eu cel putin nu am vazut niciodata aceasta piesa la vanzare!
M-a scapat de multa, multa munca ca sa o refac. Cea de pe masina e mai bine de jumatate...disparuta...  
Multumesc inca o data Lucian!

Table_noi_



Modificat de ionut_doc (acum 5 ani)


pus acum 5 ani
   
Pagini:  1 2 3 4  

Mergi la