CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
Yuby Mona la Simpatie.ro
Femeie
23 ani
Arges
cauta Barbat
23 - 45 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Prezentare masini / Dacia 1302 - Amatorul Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini:  1 2 3 4
Amatorul
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2298
Am deschis acest topic pentru a discuta strict despre Dacia 1302.
Pun si cateva poze cu momentul scoaterii din hala in care zacea. Apa de ploaie cadea prin crapatura tavanului fix pe partea din fata a capotei, drept pentru care a creat un fel de mucegai cred (zona neagra de pe capota). Toate rotile erau pe pana drept pentru care le-am inlocuit cu unele aduse cu noi. Curios franele nu sunt blocate, am putut impinge masina dupa ce i-am schimbat rotile insa contactul este blocat (nu exista chei) si am avut probleme intrucat nu am putut invarti volanul.

dacia 1302 amatorul deschis acest topic pentru discuta strict despre dacia 1302.pun cateva poze

24.7KB


_______________________________________
"I fear the day when the technology overlaps with our humanity. The world will only have a generation of idiots."  - Albert Einstein

pus acum 7 ani
   
Amatorul
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2298
alta

dacia 1302 amatorul alta

23.3KB


_______________________________________
"I fear the day when the technology overlaps with our humanity. The world will only have a generation of idiots."  - Albert Einstein

pus acum 7 ani
   
Amatorul
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2298
alta

dacia 1302 amatorul alta

83.8KB


_______________________________________
"I fear the day when the technology overlaps with our humanity. The world will only have a generation of idiots."  - Albert Einstein

pus acum 7 ani
   
Amatorul
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2298
inca una

dacia 1302 amatorul inca una

39.2KB


_______________________________________
"I fear the day when the technology overlaps with our humanity. The world will only have a generation of idiots."  - Albert Einstein

pus acum 7 ani
   
Amatorul
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2298
pregatita de plecare de la Turda

dacia 1302 amatorul pregatita plecare turda

49.5KB


_______________________________________
"I fear the day when the technology overlaps with our humanity. The world will only have a generation of idiots."  - Albert Einstein

pus acum 7 ani
   
Amatorul
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2298
ydaniel, cel cu care am fost sa iau aproape toate masinile mele si caruia ii multumesc pentru ajutor

dacia 1302 amatorul ydaniel, cel care fost iau aproape toate masinile mele caruia multumesc pentru

39.5KB


_______________________________________
"I fear the day when the technology overlaps with our humanity. The world will only have a generation of idiots."  - Albert Einstein

pus acum 7 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48165
Apoi asta arata foarte bine, ai  faci franele, schimbi motorul, o speli, apoi o suflii cu un lac transparent si este perfecta. Altii se chinuie sa o faca Rat-look, o freaca cu acid, cu soda, cu bere, ca sa aibe aspect patinat, tu nu mai ai treaba ca s-a ocupat armata de treaba.       

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 7 ani
   
amb13
Moderator

Din: Petrila, jud Hunedoara
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 5004
Stie dracu ce sa intimplat cu armata asta. Cind am facut eu armata la Parcul auto, frecam la masini de ne lua bengut.Cind le vezi cum arata acum iti vine sa.....

_______________________________________
Decit sa moara trei, mai bine unul!

pus acum 7 ani
   
iustin.nt
Membru Senior

Din: Piatra-Neamt
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1155

amb13 a scris:

Cind am facut eu armata la Parcul auto, frecam la masini de ne lua bengut.


Chiar si la alea care erau scoase din uz de x ani?


_______________________________________
Dacia 1300 - 1973; Dacia 1310 - 1983

pus acum 7 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48165

amb13 a scris:

Stie dracu ce sa intimplat cu armata asta. Cind am facut eu armata la Parcul auto, frecam la masini de ne lua bengut.Cind le vezi cum arata acum iti vine sa.....

Am intrat in Nato, ne apara ha-mericanii!


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 7 ani
   
Liviu-Florin
Membru Senior

Din: Suceava
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2253
Sa o stapanesti sanatos Dan! La cum arata celelalte masini ale tale...deja imi imaginez cum va fi la final: ca iesita de pe poarta fabricii.
Va ramane tot alba?


pus acum 7 ani
   
gherghin nicolae
Membru Senior

Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320
Din ce an e masina ?

pus acum 7 ani
   
Robescuciprian
Membru Senior

Din: Timisoara
Inregistrat: acum 7 ani
Postari: 306
Felicitări pentru achiziție  și spor la treaba pentru al duce la capăt proiectul , sunt sigur ca va ieși ceva deosebit la final ,
 


_______________________________________
Pasionat de  classic car

pus acum 7 ani
   
Robescuciprian
Membru Senior

Din: Timisoara
Inregistrat: acum 7 ani
Postari: 306

amb13 a scris:

Stie dracu ce sa intimplat cu armata asta. Cind am facut eu armata la Parcul auto, frecam la masini de ne lua bengut.Cind le vezi cum arata acum iti vine sa.....

Faptul cum arată mașina și faptul sa se scoate la licitații pana și furculițe vesela și borcane spune totul despre ceea ce se întâmpla in aceasta țara și direcția in care ne îndreptam ,


_______________________________________
Pasionat de  classic car

pus acum 7 ani
   
iulian'71
Membru Activ

Din: Tecuci/Bacau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 112
Felicitari pentru achizitie. Chiar un model aproape disparut. Succes la reabilitare.

_______________________________________
Grabestete incet ca tot acolo ajungi.

pus acum 7 ani
   
iulian'71
Membru Activ

Din: Tecuci/Bacau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 112

Robescuciprian a scris:


amb13 a scris:

Stie dracu ce sa intimplat cu armata asta. Cind am facut eu armata la Parcul auto, frecam la masini de ne lua bengut.Cind le vezi cum arata acum iti vine sa.....

Faptul cum arată mașina și faptul sa se scoate la licitații pana și furculițe vesela și borcane spune totul despre ceea ce se întâmpla in aceasta țara și direcția in care ne îndreptam ,

Te mai intrebi unde se indreapta armata si tara, acolo unde ne-am dorit in libertate, adica acolo unde vom fi liberi si de tara, ca in curand nici pamantul de sub picioare nu o sa ne mai apartina. Scuze pentru deviere de la subiect.


_______________________________________
Grabestete incet ca tot acolo ajungi.

pus acum 7 ani
   
Amatorul
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2298

gherghin nicolae a scris:

Din ce an e masina ?


Nu stiu... =D
seria de sasiu este 012135 oare ne putem da seama?


_______________________________________
"I fear the day when the technology overlaps with our humanity. The world will only have a generation of idiots."  - Albert Einstein

pus acum 7 ani
   
gherghin nicolae
Membru Senior

Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320
Nu stiu...
Daca au folosit caroserii de Break pe care ulterior le-au modificat dar au pastrat baza Break-ului la numerotare, atunci ar trebui sa fie 74-75 .
Si cred ca asa si este .


pus acum 7 ani
   
gherghin nicolae
Membru Senior

Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320
Seria de sasiu unde este ? In fata sau in spate pe suportul telescopului ?

pus acum 7 ani
   
Amatorul
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2298
In fata pe suportul amortizorului dreapta din cate am reusit sa imi dau seama...

_______________________________________
"I fear the day when the technology overlaps with our humanity. The world will only have a generation of idiots."  - Albert Einstein

pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Da, asa este. Am "dezgropat" asta seara seria si este pe oala telescopului dreapta fata, in locul obisnuit. Seria corespunde cu cea zisa mai devreme desi ultima cifra se distinge cu greu.
Nu am apucat sa facem poze asta seara ca ne-am luptat cu ea sa o mutam.


pus acum 7 ani
   
gherghin nicolae
Membru Senior

Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320
Pe net, din diverse surse neverificate scrie ca au fost produse din 1973 pina in 1982 2000 de exemplare de Dacia 1302.
Dar nu scrie din aceste 2000 de exemplare, cite au avut baza Daciei 1300 si cite a Daciei Breack sau combi.
Asadar, daca luam numerotarea caroseriilor de Break incepind cu anul 1973 (cind zic ei ca a aparut Break-ul ) si presupunem ca nu au primit numerotare de la zero (e logic, nu ? ) atunci seria corespunde cam cu anul 1974 , 1975 . Pentru ca pina atunci s-au fabricat minim 12000 de exemplare de Break plus 1302 , care au folosit acelasi sasiu , cabina fiind doar scurtata , adica acoperisul taiat si pus panoul despartitor in spate, plus alte diverse modificari .
Seriile probabil nu au fost consecutive cu ale berlinei 1300 . Eu am o berlina 1300 din 1974 si are seria in portbagaj . Probabil urmatorul an toate au primit seria in fata, pe oala telescopului .
Deja in anii aia , Uzina Autoturisme Pitesti avea capacitatea de productie de mai mult de 10.000 autoturisme pe an .
De asta am scris anii aia.
Dar pe documentele de la Armata nu scrie an de fabricatie ?


pus acum 7 ani
   
Amatorul
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2298
Nu. Nu scrie nicaieri anul ci doar seria de sasiu, seria de motor (FS - adica fara serie) si nr de inmatriculare de la armata....

_______________________________________
"I fear the day when the technology overlaps with our humanity. The world will only have a generation of idiots."  - Albert Einstein

pus acum 7 ani
   
Amatorul
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2298
Daca s-au produs 2000 pana in 1982 si a mea are seria 1200 eu as zice ca ar putea fi fabricata undeva pe la 1978-1979...

_______________________________________
"I fear the day when the technology overlaps with our humanity. The world will only have a generation of idiots."  - Albert Einstein

pus acum 7 ani
   
Amatorul
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2298

ionut_doc a scris:

Da, asa este. Am "dezgropat" asta seara seria si este pe oala telescopului dreapta fata, in locul obisnuit. Seria corespunde cu cea zisa mai devreme desi ultima cifra se distinge cu greu.
Nu am apucat sa facem poze asta seara ca ne-am luptat cu ea sa o mutam.


Cred ca ne va lămuri somitatea in domeniu, Deceneu, legat de anul de fabricație. Ii mulțumesc pe aceasta cale pentru ajutor și îi promit ca mă revanșez. ...


_______________________________________
"I fear the day when the technology overlaps with our humanity. The world will only have a generation of idiots."  - Albert Einstein

pus acum 7 ani
   
gherghin nicolae
Membru Senior

Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320
Daca am mai sti pe undeva o serie si un an, am face o ecuatie ...

pus acum 7 ani
   
adi
Membru Activ

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 165
Seria este 100%   012135.
Pentru o ecuatie va ajut eu cu seria 014823 din 1981,inmatriculat in ianuarie 82.
Dupa parerea mea cifra de 2000 este airurea,mai mult ca sigur au fost in jur de 15-16.000.
Eu zic ca ar fi 1980 anul de fabricatie,dar trebuie investigat anul de fabricatie de pe piese(bord,etc)

Modificat de adi (acum 7 ani)


pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Da, si dupa spusele lui Deceneu s-ar fi facut in jur de 15.000 de 1302. Probabil are el ceva documentatie care ne va lumina. Cu siguranta masina este dupa 1978, anul in care a aparut modelul de bord cu acea decupatura semirotunda in jurul butonului de comanda al caloriferului. Cand va fi desfacuta sigur mai gasim anul fabricatiei  pe diverse piese.

pus acum 7 ani
   
costy84
Membru Junior

Din: Mangalia
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 74

gherghin nicolae a scris:

Pe net, din diverse surse neverificate scrie ca au fost produse din 1973 pina in 1982 2000 de exemplare de Dacia 1302.
Dar nu scrie din aceste 2000 de exemplare, cite au avut baza Daciei 1300 si cite a Daciei Breack sau combi.
Asadar, daca luam numerotarea caroseriilor de Break incepind cu anul 1973 (cind zic ei ca a aparut Break-ul ) si presupunem ca nu au primit numerotare de la zero (e logic, nu ? ) atunci seria corespunde cam cu anul 1974 , 1975 . Pentru ca pina atunci s-au fabricat minim 12000 de exemplare de Break plus 1302 , care au folosit acelasi sasiu , cabina fiind doar scurtata , adica acoperisul taiat si pus panoul despartitor in spate, plus alte diverse modificari .
Seriile probabil nu au fost consecutive cu ale berlinei 1300 . Eu am o berlina 1300 din 1974 si are seria in portbagaj . Probabil urmatorul an toate au primit seria in fata, pe oala telescopului .
Deja in anii aia , Uzina Autoturisme Pitesti avea capacitatea de productie de mai mult de 10.000 autoturisme pe an .
De asta am scris anii aia.
Dar pe documentele de la Armata nu scrie an de fabricatie ?


dacia 1302 amatorul gherghin nicolae scris:pe net, din diverse surse scrie fost produse din 1973

55.7KB


pus acum 7 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48165
Si care este diferenta intre "Camioneta de 0.4t" si 1302?

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 7 ani
   
costy84
Membru Junior

Din: Mangalia
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 74
Greu de spus care, sau dacă, sunt diferenţe între camioneta de 0.4t şi 1302 cum este greu de spus de ce denumirea 1302 apare abia în 1983 cu toate că la EREN ´79 a fost prezentat un "facelift" al camionetei având denumirea 1303.

pus acum 7 ani
   
adi
Membru Activ

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 165
Nu cred ca este nici o diferenta.Din cate am observat la cele ramase,toate sunt 1302 trecute in carte,indiferent de an.

pus acum 7 ani
   
Tov
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 799

gherghin nicolae a scris:

Nu stiu...
Daca au folosit caroserii de Break pe care ulterior le-au modificat dar au pastrat baza Break-ului la numerotare, atunci ar trebui sa fie 74-75 .
Si cred ca asa si este .


nu are cum, breakul meu e 75 si are seria 3964


pus acum 7 ani
   
amb13
Moderator

Din: Petrila, jud Hunedoara
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 5004
Ne ai tot amenintat cu niste poze si nu mai apar! 😀 Ma intereseaza mult interiorul la lada, sa vad cum este construit, ce diferente sint intre modelul meu si al vostru.

_______________________________________
Decit sa moara trei, mai bine unul!

pus acum 7 ani
   
Amatorul
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2298
Bag poze pe seara. Sau daca reuseste Ionut sa puna pana atunci, il rog pe el.
Am constatat ca partea din fata ar cam trebui schimbata in totalitate, asa datorita faptului ca a stat in ploaie. Trebuie inlocuite aripile, contaaripile (de vazut cum o salvam pe cea cu seria de caroserie), panoul fata, lonjeroane, traversa din fata casetei de directie, zona radiatorului de incalzire.
Partea din spate se prezinta in stare mai buna, acolo nu a plouat si asta se constata foarte usor.


_______________________________________
"I fear the day when the technology overlaps with our humanity. The world will only have a generation of idiots."  - Albert Einstein

pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
O sa incep eu sa pun poze. O sa dureze ceva, ca sunt multe.

pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Masina din pacate este intr-o stare mult mai proasta decat parea la prima vedere. Partea buna e ca se poate reface desi va fi serios de lucru.
Prima serie de poze:

stare_initiala_



pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Continuare:

stare_initiala_



pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Inca:

stare_initiala_



pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Inca:

stare_initiala_



pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Inca:

stare_initiala_



pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Inca:

stare_initiala_



pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Inca:

stare_initiala_



pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Inca:

stare_initiala_



pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Inca:

stare_initiala_



pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Inca:

stare_initiala_



pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Inca:

stare_initiala_



pus acum 7 ani
   
amb13
Moderator

Din: Petrila, jud Hunedoara
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 5004
Multumesc ! Aveam ceva dubii cu niste  imbinari, dar acum m am lamurit! 

_______________________________________
Decit sa moara trei, mai bine unul!

pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Inca:

stare_initiala_



pus acum 7 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48165
Ni, ca are punte spate de berlina. Nu e pe arcuri cu foi!
Arata bine, doar rugina te-a speriat.
Rugina e prietenul si tovarasul nostru. 
Parafrazand pe un coleg celebru: "Cateva petice, o mana de chit si gata".
La Retroparada de toamna va fi ca noua!


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Inca:

stare_initiala_



pus acum 7 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48165
Lonjeroanele, pragurile, contrapragurile, traversele sunt mancate complet de rugina.
Rugina sfaramicioasa care se cojeste in straturi, cea mai afurisita rugina.
Acolo nu ai ce sabla sau curata, trebuie taiat tot, bucata cu bucata si montate elemente noi.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 7 ani
   
Amatorul
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2298
Imi pare rau ca nu am facut poza in pozitia in care statea masina de cativa ani buni, era o scurgere de pe cladire care facea apa sa curga fix pe capota fata....

_______________________________________
"I fear the day when the technology overlaps with our humanity. The world will only have a generation of idiots."  - Albert Einstein

pus acum 7 ani
   
Tov
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 799

Misu de Cluj a scris:

Lonjeroanele, pragurile, contrapragurile, traversele sunt mancate complet de rugina.
Rugina sfaramicioasa care se cojeste in straturi, cea mai afurisita rugina.
Acolo nu ai ce sabla sau curata, trebuie taiat tot, bucata cu bucata si montate elemente noi.


intrebarea e de unde te apuci in cazul asta in care nu mai ai mai nimic bun?


pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Da, si eu am zis la fel: de la parbriz in fata nu prea ai ce alege. O sa ma uit mai atent la coloana amortizorului dreapta fata ca sa vad daca se poate sa salvam seria originala.

pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Pai ordinea ar fi cam asa: podeaua rezolvata (nu stiu ce o fi pe sub scaune, podul pedalier pare bun), rezolvate contrapraguri si praguri ca sa ii mentii structura de rezistenta si abia apoi taiata fata si refacuta bucata cu bucata sau cu alta fata de la o donatoare. Dupa ce e fata asezata cu tot cu aripi si capota pleci spre spate incepand cu usile si apoi cu bena ca sa pastrezi reperele de aliniere. Bena va fi ultima care va fi refacuta.

pus acum 7 ani
   
amb13
Moderator

Din: Petrila, jud Hunedoara
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 5004

ionut_doc a scris:

Da, si eu am zis la fel: de la parbriz in fata nu prea ai ce alege. O sa ma uit mai atent la coloana amortizorului dreapta fata ca sa vad daca se poate sa salvam seria originala.

Bun venit in club !
Nici eu nu stiu de unde sa incep 


_______________________________________
Decit sa moara trei, mai bine unul!

pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
La tine e albastra de tot treaba. Dupa mine iti trebuie alta podea cu lonjeroane fata-spate cu tot cu traverse ca sa ai un punct de unde sa incepi. Ideal ar fi o donatoare pe care sa o tai de la praguri in sus in partea din spate si eventual sa pastrezi cat mai mult din fata.
Din cate am vazut eu pana acum bena e adaugata pe o structura de Dacie. Inca nu mi-e clar cum e prinsa, dar voi depista eu cand dau straturile jos.


pus acum 7 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48165

amb13 a scris:


ionut_doc a scris:

Da, si eu am zis la fel: de la parbriz in fata nu prea ai ce alege. O sa ma uit mai atent la coloana amortizorului dreapta fata ca sa vad daca se poate sa salvam seria originala.

Bun venit in club !
Nici eu nu stiu de unde sa incep 

E usoara treaba! Le dati la fier vechi si cumparati in loc cate un Aro. Ala macar are sasiu.  


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 7 ani
   
Fan
Membru Senior

Din: Pitesti
Inregistrat: acum 8 ani
Postari: 788
Cred ca exista harciogi prin unitati,colectioneaza piese de la masini

_______________________________________
Ag 05 LuG

pus acum 7 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48165
Este o lucrare de tinichigerie foarte ampla si s-ar putea sa nu se renteze, mai ales ca e vorba de o camioneta. Acuma voi stiti in ce va inhamati.
Orice se poate face, doar ca ramane intrebarea ca merira efortul asa de mare sau nu merita ?  


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Da, asa e. Este o lucrare ampla, de fapt o reconstructie in adevaratul sens al cuvantului. Financiar clar nu merita, ca aproape orice reconditionare, dar tocmai faptul ca e camioneta merita efortul. Momentan nu mai exista nici un exemplar functional. Este cea de la amb13 care este si mai dificila ca asta, mai este una inceputa la Sibiu dar nu se mai stie nimic despre ea, mai este cea de la Zay, sora cu asta care nu stim in ce stare e, cea verde care a fost tot a lui Zay dar a disparut si cea de la Oldtimer care iar nu stim in ce stare e. E pacat sa se piarda si astea ultimele care au scapat pana acum. E la fel ca la 1100S care nu mai exista si altele.
Acum doar Dan decide daca continuam sau ne oprim aici. Eu am curaj sa ma apuc de ea si am incredere ca va iesi ca a mea.

Modificat de ionut_doc (acum 7 ani)


pus acum 7 ani
   
jgr1001
Membru Senior

Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1461

Misu de Cluj a scris:

Este o lucrare de tinichigerie foarte ampla si s-ar putea sa nu se renteze, mai ales ca e vorba de o camioneta.


Fix pt ca este o camioneta - Dacia 1302 - o sa renteze! 
Da, posibil ca acum imediat sa nu faca banii de restaurare. Dar in cativa ani cand vor fi poate 3 bucati Dacia 1302, restaurate si bune de dus la evenimente...o sa renteze!

Succes cu restaurarea! 

Modificat de jgr1001 (acum 7 ani)


_______________________________________
diverse cazane

pus acum 7 ani
   
ydaniel
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 10 ani
Postari: 1505

Misu de Cluj a scris:

Este o lucrare de tinichigerie foarte ampla si s-ar putea sa nu se renteze, mai ales ca e vorba de o camioneta. Acuma voi stiti in ce va inhamati.
Orice se poate face, doar ca ramane intrebarea ca merira efortul asa de mare sau nu merita ?  



Dacia 1302 e mai buna decat renou' tau 15.
In plus cu 1302 poti cara piese pt celelalte masini!!


_______________________________________
''Fiţi doktori,ca geme ţara de ingineri!" Doktor4carz

pus acum 7 ani
   
Amatorul
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2298
Domnilor, ideea cu merita sau nu merita e relativa si depinde din ce punct de vedere o privesti. Daca problema e strict financiara si faci din asta business poate ca pare o nebunie si nu o sa scoti banii investiti, desi peste cativa ani s-ar putea sa nu mai fie decat cateva masini iar asta sa valoreze foarte mult. Azi nu cred ca sunt mai mult de 10 Dacia  1302 de care sa stim...Daca insa privesti lucrurile din punct de vedere al placerii de a avea cateva masini oarecum mai diferite fata de ce vezi pe strazi, atunci partea financiara e mai putin importanta si sentimentul pe care il ai cand te vei plimba cu masina e cel mai important.
La fel am facut si cu 1301, cand am luat-o era jumatate ingropata in pamant, dar in timp am reusit sa o scot cat de cat la lumina. Nu am facut un calcul financiar legat de refacerea masinii, daca a meritat sau nu, insa asta conteaza mai putin.


_______________________________________
"I fear the day when the technology overlaps with our humanity. The world will only have a generation of idiots."  - Albert Einstein

pus acum 7 ani
   
Amatorul
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2298

ionut_doc a scris:


Acum doar Dan decide daca continuam sau ne oprim aici. Eu am curaj sa ma apuc de ea si am incredere ca va iesi ca a mea.


Hehe, sigur ca ne apucam de masina, imediat ce o termini pe a ta. Astept cu interes cand o vei desface si vei face lista cu necesarul ca sa ma apuc de cautat piese, prin rezervele mele sau din alte surse...


_______________________________________
"I fear the day when the technology overlaps with our humanity. The world will only have a generation of idiots."  - Albert Einstein

pus acum 7 ani
   
amb13
Moderator

Din: Petrila, jud Hunedoara
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 5004

Misu de Cluj a scris:

Este o lucrare de tinichigerie foarte ampla si s-ar putea sa nu se renteze, mai ales ca e vorba de o camioneta. Acuma voi stiti in ce va inhamati.
Orice se poate face, doar ca ramane intrebarea ca merira efortul asa de mare sau nu merita ?  

Eu zic ca merita, macar asa , pentru sufletul nostru! N am
Bagat demult flexul cu atita drag intro masina ca si in camioneta asta. Intru in concediu in luna mai si daca ne ajuta s vremea o sa crosetam un pic la table


_______________________________________
Decit sa moara trei, mai bine unul!

pus acum 7 ani
   
renault 12G
Membru Senior

Din: Pitesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 968

ionut_doc a scris:

Da, asa e. Este o lucrare ampla, de fapt o reconstructie in adevaratul sens al cuvantului. Financiar clar nu merita, ca aproape orice reconditionare, dar tocmai faptul ca e camioneta merita efortul. Momentan nu mai exista nici un exemplar functional. Este cea de la amb13 care este si mai dificila ca asta, mai este una inceputa la Sibiu dar nu se mai stie nimic despre ea, mai este cea de la Zay, sora cu asta care nu stim in ce stare e, cea verde care a fost tot a lui Zay dar a disparut si cea de la Oldtimer care iar nu stim in ce stare e. E pacat sa se piarda si astea ultimele care au scapat pana acum. E la fel ca la 1100S care nu mai exista si altele.
Acum doar Dan decide daca continuam sau ne oprim aici. Eu am curaj sa ma apuc de ea si am incredere ca va iesi ca a mea.


Si ar mai fi una la Cluj 😊.
Din punctul meu de vedere merita, e ceva ce nici Renault nu avea in gama si prin simplul fapt ca au construit o si ca a rezistat atat merita.


_______________________________________
Dacia 1300 77
Renault 12 Gordini - 1972
Lada 1200 80
Dacia 1410 CN4 - 2000
1307 1.9d - 2005

pus acum 7 ani
   
Amatorul
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2298

ionut_doc a scris:

Momentan nu mai exista nici un exemplar functional. Este cea de la amb13 care este si mai dificila ca asta, mai este una inceputa la Sibiu dar nu se mai stie nimic despre ea, mai este cea de la Zay, sora cu asta care nu stim in ce stare e, cea verde care a fost tot a lui Zay dar a disparut si cea de la Oldtimer care iar nu stim in ce stare e.


Din cate stiu cea a lui Cornel a ajuns la uzina. Mai este cea a lui Adi de la Cluj. Total 7 bucati. Mai stiti vreuna?


_______________________________________
"I fear the day when the technology overlaps with our humanity. The world will only have a generation of idiots."  - Albert Einstein

pus acum 7 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48165

ydaniel a scris:


Misu de Cluj a scris:

Este o lucrare de tinichigerie foarte ampla si s-ar putea sa nu se renteze, mai ales ca e vorba de o camioneta. Acuma voi stiti in ce va inhamati.
Orice se poate face, doar ca ramane intrebarea ca merira efortul asa de mare sau nu merita ?  



Dacia 1302 e mai buna decat renou' tau 15.
In plus cu 1302 poti cara piese pt celelalte masini!!

Sincer nu as mai avea taria sa ma apuc inca o data de de o epava cum era R15-le. Atunci m-am apucat, ca nu stiam ce ma asteapta!    


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Da, iti trebuie multa rabdare la o masina de genul asta. Desfaci strat dupa strat si tot mai dai de rugina. Cel mai nasol va fi compartimentul caloriferului. Am cosmaruri cand imi aduc aminte de al meu...
Eu am zis de la primele poze ca nu-mi place rugina de pe lonjeronul stang...Timp si rabdare sa fie ca se va reface.

Modificat de ionut_doc (acum 7 ani)


pus acum 7 ani
   
renault 12G
Membru Senior

Din: Pitesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 968

ionut_doc a scris:

Da, iti trebuie multa rabdare la o masina de genul asta. Desfaci strat dupa strat si tot mai dai de rugina. Cel mai nasol va fi compartimentul caloriferului. Am cosmaruri cand imi aduc aminte de al meu...
Eu am zis de la primele poze ca nu-mi place rugina de pe lonjeronul stang...Timp si rabdare sa fie ca se va reface.

Se cauta unul nou si se inlocuieste * dar necesita bari de ridigizare


_______________________________________
Dacia 1300 77
Renault 12 Gordini - 1972
Lada 1200 80
Dacia 1410 CN4 - 2000
1307 1.9d - 2005

pus acum 7 ani
   
sorin100
Membru Senior

Din: pitesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 3675
Parerea mea pentru un cost minim al restaurării,se caută un 1300 in stare foarte buna,se taie botul si se face transplantul,partea din fata se rezolva repede,partea din spate este cea mai problematică ca nu găsesti tabla noua de schimb,ci va trebui totul refăcut.

Eu asa as fi facut,chiar daca se pierde o mare parte din masina,decat sa se înlocuiască cu piese noi de proasta calitate.

Spor la treaba!


_______________________________________
m461 '74 under construction
2x dacia 1100
1300 '71 epoca
gaz 69A

pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241

renault 12G a scris:


ionut_doc a scris:

Da, iti trebuie multa rabdare la o masina de genul asta. Desfaci strat dupa strat si tot mai dai de rugina. Cel mai nasol va fi compartimentul caloriferului. Am cosmaruri cand imi aduc aminte de al meu...
Eu am zis de la primele poze ca nu-mi place rugina de pe lonjeronul stang...Timp si rabdare sa fie ca se va reface.

Se cauta unul nou si se inlocuieste * dar necesita bari de ridigizare

Cine necesita bari de rigidizare??


pus acum 7 ani
   
renault 12G
Membru Senior

Din: Pitesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 968

ionut_doc a scris:


renault 12G a scris:


ionut_doc a scris:

Da, iti trebuie multa rabdare la o masina de genul asta. Desfaci strat dupa strat si tot mai dai de rugina. Cel mai nasol va fi compartimentul caloriferului. Am cosmaruri cand imi aduc aminte de al meu...
Eu am zis de la primele poze ca nu-mi place rugina de pe lonjeronul stang...Timp si rabdare sa fie ca se va reface.

Se cauta unul nou si se inlocuieste * dar necesita bari de ridigizare

Cine necesita bari de rigidizare??

Ma grabeam cand am scris. Avand in vedere ca e o lucrare ce necesita multe taieturi/suduri, eu unul as cauta o alta "cuva" de calorifer si as inlocui-o. Ma refeream la bari de rigidizare pentru a nu se stramba caroseria. INSA la cum ati facut restaurarea Daciei 1300, nu am ce sfat, deoarece sunteti maestru!
In alta ordine de idei, spor la treaba si studiat


_______________________________________
Dacia 1300 77
Renault 12 Gordini - 1972
Lada 1200 80
Dacia 1410 CN4 - 2000
1307 1.9d - 2005

pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Da, cu siguranta va fi nevoie de ele de cand se incepe la praguri si apoi cand se incepe partea din fata.

pus acum 7 ani
   
Alex1300BV
Membru Senior

Din: Brasov
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1308
Pai, erau cu arcuri cu foi doar incepând cu modelul (bazat pe 1310), care era propulsie, parca.

Cât despre aceasta din topic, nu stiu daca are punte de berlina sau de break, nu stiu diferentele 




Misu de Cluj a scris:

Ni, ca are punte spate de berlina. Nu e pe arcuri cu foi!
Arata bine, doar rugina te-a speriat.
Rugina e prietenul si tovarasul nostru. 
Parafrazand pe un coleg celebru: "Cateva petice, o mana de chit si gata".
La Retroparada de toamna va fi ca noua!


dacia 1302 amatorul pai, erau arcuri foi doar incepând modelul (bazat 1310), care era propulsie,

17.2KB


pus acum 7 ani
   
ydaniel
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 10 ani
Postari: 1505
Mai este si caraciumba de la iasi-ultima in circulatie??????


_______________________________________
''Fiţi doktori,ca geme ţara de ingineri!" Doktor4carz

pus acum 7 ani
   
ydaniel
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 10 ani
Postari: 1505
De ce albastra se mai stie ceva??

dacia 1302 amatorul albastra mai stie ceva??

51.2KB


_______________________________________
''Fiţi doktori,ca geme ţara de ingineri!" Doktor4carz

pus acum 7 ani
   
gherghin nicolae
Membru Senior

Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320
E la Sibiu .

pus acum 7 ani
   
YoKoMy
Reporter de teren

Din: Resita
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5289

gherghin nicolae a scris:

E la Sibiu .


Scuze pentru interventie, dar cea care a ajuns la Sibiu e alta. Asta din cate stiu era in curtea unui liceu, dar a fost taiata acum cativa ani in urma. Colegii din Craiova stiu mai multe. Cea care a ajuns la Sibiu era fara oblon in spate (stiu sigur asta...acum poate se intelege de ce nu s-a "donat" oblonul de pe cea de CS) si avea numere noi. Am vazut-o personal, cand inca era in Craiova.


_______________________________________
Schimb/Cumpar embleme sau scrisuri auto.

pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Asa stiam si eu. Asta de a fost postat e noua in comparatie cu cea care a ajuns la Sibiu...

pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Cea de la Sibiu, din cate stiu eu, e asta:

dacia 1302 amatorul cea sibiu, din cate stiu eu, asta:

43.6KB


pus acum 7 ani
   
gherghin nicolae
Membru Senior

Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320
Culoarea m-a indus in eroare.

pus acum 7 ani
   
renault 12G
Membru Senior

Din: Pitesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 968

Alex1300BV a scris:

Pai, erau cu arcuri cu foi doar incepând cu modelul (bazat pe 1310), care era propulsie, parca.

Cât despre aceasta din topic, nu stiu daca are punte de berlina sau de break, nu stiu diferentele 




Misu de Cluj a scris:

Ni, ca are punte spate de berlina. Nu e pe arcuri cu foi!
Arata bine, doar rugina te-a speriat.
Rugina e prietenul si tovarasul nostru. 
Parafrazand pe un coleg celebru: "Cateva petice, o mana de chit si gata".
La Retroparada de toamna va fi ca noua!

Puntea in sine nu difera cu nimic la break si berlina.
1302 din cate stiu au fost doar cu punte de berlina, nu cu arcuri cu foi..


_______________________________________
Dacia 1300 77
Renault 12 Gordini - 1972
Lada 1200 80
Dacia 1410 CN4 - 2000
1307 1.9d - 2005

pus acum 7 ani
   
Alex1300BV
Membru Senior

Din: Brasov
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1308
poate arcurile difera.
Merci.


pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Ieri mi-am facut putin timp sa scot cat de cat gunoaiele din interior si mocheta aia imbibata in apa si am lasat-o deschisa sa se usuce. Nu prea imi place cum arata grundul ala cu crapaturi. Sigur gasesc surprize sub el...

stare_initiala_



pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Eu nu am mai vazut pana acum pod pedalier asa tuguiat in mijloc, unde vine cutia de viteze. Cred ca e cu 3-4 cm mai inalt ca unul normal. Pare sa fie al ei, nu-mi pot da seama pana nu curat grundul ala...

pus acum 7 ani
   
ydaniel
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 10 ani
Postari: 1505
Ceva de bine ai gasit pe 1302?

_______________________________________
''Fiţi doktori,ca geme ţara de ingineri!" Doktor4carz

pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Da. Partea din spate e chiar ok. Nu cred sa gasim surprize pe sub antifon.

pus acum 7 ani
   
ydaniel
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 10 ani
Postari: 1505
macar scaunele sunt intregi?

dacia 1302 amatorul macar scaunele sunt intregi?

12.7KB


_______________________________________
''Fiţi doktori,ca geme ţara de ingineri!" Doktor4carz

pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Imbracamintea da. Nu am vazut sa fie taiata sau rupta. Cadrul nu stiu ce sa zic...e si ala destul de afectat in partea de jos de la podea. Si sunt ale ei 100%. M-am tot uitat si nu am vazut nici o romanizare pe la ele.

pus acum 7 ani
   
amb13
Moderator

Din: Petrila, jud Hunedoara
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 5004

ionut_doc a scris:

Imbracamintea da. Nu am vazut sa fie taiata sau rupta. Cadrul nu stiu ce sa zic...e si ala destul de afectat in partea de jos de la podea. Si sunt ale ei 100%. M-am tot uitat si nu am vazut nici o romanizare pe la ele.

Desi difera putin de ale mele, scaunele sint ale ei, seamana bine .


_______________________________________
Decit sa moara trei, mai bine unul!

pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
E normal sa difere. Si la 1300 berlina sunt 3 modele de scaune, in functie de anii de fabricatie.

pus acum 7 ani
   
iulica89
Membru Activ

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 175
Caroseria(sasiul) pare a fi de break ranforsat cu elemente de r12 gordini(lonjeroane si prinderi punte spate). Din punctul meu de vedere cel mai simplu ar fi sa cumparati un asemenea exemplar(radiat cu partile respective ok) pe care sa transferati tot. Ar scuti mult din munca si ar iesi at de cat dreapta. Ranforsarile de r12 nu cred sa mai fie necesare.
Spor la treaba!  

Modificat de iulica89 (acum 7 ani)


pus acum 7 ani
   
Amatorul
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2298
De dragul originalitatii o sa incerc sa pastrez ce se va putea pastra de pe aceasta masina, pe care sa reconstruim cu piese noi de caroserie. Am studiat si posibilitatea de a transplanta bucati intregi de la alta masina dar parca se pierde din farmec....

_______________________________________
"I fear the day when the technology overlaps with our humanity. The world will only have a generation of idiots."  - Albert Einstein

pus acum 7 ani
   
iulica89
Membru Activ

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 175
Daca gasesti un ansamblu fata bun nu zic sa nu pui asa, dar daca te apuci sa pui lonjeron cu lonjeron, traversa, contra-aripi, si ce o mai fi, sunt sanse mari ca, fara un cadru de montaj, sa se deformeze.

pus acum 7 ani
   
Amatorul
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2298
  Facem lucrare ca lumea, nu deformam nimic nicio grija...

_______________________________________
"I fear the day when the technology overlaps with our humanity. The world will only have a generation of idiots."  - Albert Einstein

pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Si noi am luat prima data in calcul sa transplantam o fata de la alta masina dar am renuntat din urmatoarele motive:
- seria caroseriei. Degeaba iau o alta fata daca ma apuc dupa sa o traforez sa-i schimb coloana amortizorului cu seria;
- este greu sa gasesti o fata care sa indeplineasca cumulat toate conditiile: lonjeroane bune neindoite si fara rugina, sa nu fi fost lovita, sa nu aibe rugina in zona ochelarilor de faruri si a intariturilor coloanelor amortizoarelor, sa aibe fix aceasi traversa superioara a radiatorului ca aceasta. Daca are rugina, inseamna taiere, peticire care iti ia mai mult timp decat sa inlocuiesti elementul cu totul;
- desi poate pare usor, iti ia 2 zile sa recuperezi fata de pe alta masina in asa fel incat sa o poti folosi si pe a ta. Sunt foarte multe suduri pe care trebuie sa le tai fara sa distrugi elementele de care ai nevoie.
Daca incepi cu ambele lonjeroane sa refaci fata, sunt sanse foarte mici sa nu iasa. Daca pui unul si apoi pe celalalt, da, sunt sanse mari sa iasa stramba pentru simplul motiv ca nu ai cum sa dai diagonalele doar cu un lonjeron...Mie mi se pare mai greu sa pozitionez si sa aliniez un ansamblu de aproximativ 150-200Kg decat piesa cu piesa.
Am manualul de caroserie unde sunt date toate cotele posibile. Daca le respecti nu vad de ce nu ar iesi dreapta.


pus acum 7 ani
   
Amatorul
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2298
Cand am facut Dacia 1301, tipul care a schimbat tablele a folosit o trusa de rigidizare caroserie. Poate e o solutie de luat in calcul...
O sa caut pozele de atunci, stiu ca am facut poze la trusa aia.


_______________________________________
"I fear the day when the technology overlaps with our humanity. The world will only have a generation of idiots."  - Albert Einstein

pus acum 7 ani
   
Pagini:  1 2 3 4  

Mergi la