CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
Anne98 Profile
Femeie
25 ani
Buzau
cauta Barbat
25 - 50 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / File de istorie / Dacia - Modele, variante, versiuni Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini:  1 2
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Dacia. Topic dedicat discutiilor despre diverse modele, variante, versiuni, diferente de la an la an, etc.

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 7 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

iustin.nt a scris:


vranceanu a scris:

Ai un fix cu seriile ,modelele si anii de fabricatie si nu vrei sa intelegi ca de foarte multe ori masinile se ansamblau cu ce se gasea pe stocuri prin magazii sau in functie de anumite ,,dedicatii''.Despre asta m-am convins cam de multisor.  Chiar eu am avut pana in 2008 un Break TLX (!!) care era TLX doar in sensul de aspect si dotari ca in rest , avea motor 1300 cmc si cutie in patru trepte . Sau TLX -ul pe care il am acuma si care nu are si nici nu a avut (sa fie clar) bare cu bandouri, jante canadiene, tapiterie mixta ,etc . Daca ar fi iarasi sa mergem dupa model ,an, serie , nici ultima dacie care o am nu ar trebui sa existe deoarece e 1300 cu patru faruri si cu bare de 1310 ,model care teoretic nu s-a facut . Si asa e din fabrica clar sa fie .  Plus ca ce se vede in poza ta , cum poti dovedi ca ,,laba de urs ''nu a fost pusa de proprietar ? Vad ca are si capac culbutori cromat sau nichelat ca nu se intelege bine , plus alte ,,modernizari''. Asa ca nu mai baga mana in foc pentru niste chestii care nu s-au respectat .
Plus ca la masina din topicul asta sunt sigur ca titularul s-a documentat in acelasi stil in care lucreaza .


De unde si pana unde concluzia asta? Imi plac detaliile de genul asta si cred ca am studiat destule masini ca sa stiu si eu ca pt. orice "regula" o sa existe sigur una, sau mai multe exceptii. Am in minte bine conturate niste repere generale care ma ajuta sa-mi dau seama cum a stat treaba in majoritatea cazurilor si dupa asta ma ghidez. Exceptiile sunt exceptii si asa vor ramane.

Dacia dvs. 1300 e perfect reala. Am vazut destule masini in configuratia aia, deci n-am ce contesta.

Capacul de la culbutori e vopsit.
Judecata mea a fost urmatoarea: Ce om care nu era pasionat si-ar fi batut capul sa schimbe racordul cu unul frantuzesc, model rar? Daca ti se strica o piesa te duceai la magazin si luai una noua, nu cautai pe la dezmembrari racorduri frantuzesti.

Dvs. cum puteti sa-mi dovediti ca e schimbat?

N-am bagat mana-n foc pt. nimic. Am pus o intrebare la care am primit raspuns si am venit cu o afirmatie si un exemplu care a ridicat o noua problematica, aceea ca e posibil sa mai fi fost cazuri si-n '71.


ionut_doc a scris:


Iustin, fara suarare, am tot respectul pentru tine, dar exemplul pe care mi l-ai dat este cel mai nepotrivit posibil, plecand de la laba de urs, furtune innadite, bobina inductie schimbata pana la bidonul spalatorului de parbriz, masina are muuulte modficari. Iti mai pot documenta cu inca 2 masini pe care le stiu personal (ambele mai vechi decat  a mea), si daca intra si Deceneu pe fir, iti poate da zeci de alte exemple si cataloage. In 71 nu mai era laba de urs. Punct. Indiferent de ce ai mai vazut tu la oricare alta masina, indiferent a cui o fi, mai cunoscut sau nu, sunt toate schimbate!
Din moment ce fostul proprietar a pastrat resturile lampii de pozitie de pe aripa dreapta fata cu tot cu surubele si cu cei 2-3 cm din fir cand l-a taiat, butoanele rupte ale grilei de ventilatie de deasupra bordului, butoanele oarbe din bord pe care le inlocuise cu butonul pentru lampa aia de mers inapoi adaugata ulterior, carburatorul, pompa de benzina, placuta de identificare a carburatorului (rupta si ea, dar infasurata pe un furtun), si toate colierele, chiar daca nu le-a mai pus el inapoi ca fabrica, eu chiar nu am absolut nici un motiv sa ma indoiesc de autenticitatea racordului carburatorului...


Nu e nicio suparare. Am postat cu intentia de a genera o discutie constructiva, nu o controversa. Intr-adevar, masina are multe modificari, lucru inevitabil pt. ca a fost o masina folosita. In conditiile astea imi permit sa punctez ca fiind remarcabil faptul ca inca mai avea Solexul pe ea, alaturi de alte piese frantuzesti.
Repet, eu nu am contestat faptul ca masina dvs. ar fi avut racordul schimbat. Am vrut doar o lamurire in privinta modelului montat, iar dupa ce-am primit raspuns am venit cu un exemplu pt. a vedea daca nu cumva au mai existat in '71 masini cu laba de urs.

Multumesc pt. poze. Nu pot contesta faptul ca aveti suficiente dovezi in sprijinul afirmatiei ca in '71 aveau gat de lebada. Probabil cazul prezentat de mine a fost o exceptie. 


Misu de Cluj a scris:

Voi sunteti obsedati de seriile de caroserie si de labele de urs.
   
De parca nu ar functiona toate la fel si nu ar avea acelasi rol.


Mai degraba suntem interesati de chichitele astea si incercam, in nebunia noastra, sa facem putina ordine in haosul de la uzina, ordine generala pt. ca exceptii sunt destule.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 7 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Nu zic ca nu ar fi important sa se cunoasca detaliiile si chichitele.
Dar deja de multe ori se cam exagereaza cu mania detaliilor si al seriilor cat mai mici.
Faceti valuri prea mari in jurul unor piese banale si aparent nesemnificative!
Nu  de alta dar vedeti ca aceste discutii sunt urmarite din umbra de unii bijnitari “destepti”, care apoi pun anunturi pe olx de  genul:
“Vand laba de urs pentru Dacie, 800 euro” , sau “Vand emblema vultur mare pentru Dacie, 500 euro”.
Apoi asa cand lumea vede aceste anunturi aberante, fiecare umfla pretul pieselor si vor fiecare sa se imbogateasca.
Stiti voi cine sunt “nenicile” care incearca sa profite de voi.
Apoi daca le zice cineva sa mearga la psihiatrie si sa se trateze, atunci se supara si se simt lezati.
De parca gatul de lebada romanesc, care costa vreo 15 lei in magazin, nu ar avea acelasi rol functional....
Sau emblema cu vulturul mic nu ar reprezenta acelasi sigla….
Acuma poate ca si eu is asa mai carpaci de meserie si ca mecanic auto am in singe ideea ca functionalitatea primeaza, iar esteticul este pe plan secund.
Dar sincer sa fiu eu nu as da 800 euro pe un gat de plastic frantuzesc…., mai ales ca ala romanesc, care indeplineste acelasi rol, costa vreo 15 lei.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 7 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

vranceanu a scris:

@ iustin ... eu nu ti-am zis cu rautate ci ti-am zis doar ca esti fixat pe niste chichite care nu se respectau nici in fabrica.  App si dacia 1310 pe care o am e tot perfect reala si nu afost modificat nimic la ea in afara de faptul ca i-a fost montat eleronul ala tampit si i-au fost vopsite dungile alea idioate de catre un copil cu capul de lemn in scurta perioada de timp de  o luna si ceva cat a purtat-o el , in rest asa cum e ,asa  plecat din fabrica , fara bandouri, jenti canada si tapiterie mixta si asa doresc sa o las dupa ce o voi restaura.Inclusiv cred ca si manerele la portiere le voi pune tot asa ,,mixte''ca sa se vada si perioadele de haos de la IAP din acei ani . Am absolut toate motivele sa il cred pe cuvant pe fostul si unicul proprietar deoarece e un om extraordinar de fixist si el . 1991 a fost un an de haos in toate domeniile , nu numai auto . Privitor cu povestea racordului , poate fi ca l-a procurat de la cineva care a renuntat la Solex in favoarea Carfil si avea ,,laba'' sau cum s-o fi chemand in plus prin garaj si i-a donat-o respectivului .Hai zi ca nu e plauzibil!

Hai ca stricam topicul omului cu povesti . Uite iustin , fa te rog pe bune o rubrica la ,,Coltul tehnic'' cu toate datele si documentatia pe care o detii , inclusiv poze  si acolo sa discutam despre toate versiunile si corciturile de Dacii asa cum s-au facut . Va fi cred un subiect destul de interesant .

O sa curat ce e in plus aici peste o zi-doua .

Nu era haos. Pur si simplu au ramas stocuri  de piese vechi in depozite!
Am undeva intr-o revista Autoturism din 1984, unde sunt insirate diverse nivele de echipari. Era 1300 standard, 1300L, 1300S, 1300LS, 1310, 1310 MS si 1310 MLS. Al tau daca nu ma insel este probabil 1300 L sau 1300 S. Pe masini scria doar Dacia 1300. Aveam deja vreo 9-10 ani cand au aparut aceste modele mixte.
Trebuie sa caut revista aia sa va pun poze. Dar parca am mai pus poze la rubrica cu "masini romanesti pe cale de disparitie" de la sectiunea file de istorie.
Hai sa facem topic separat pentru aceste discutii.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 7 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

vranceanu a scris:

Corect ! Cel putin eu , decat sa dau 800 de euro pe un stut de plastic , as prefera ca sa folosesc aceeasi bani pentru a mai salva si restaura , asa cum pot mai mult sau mai putin  100% original dupa an , luna ,saptamana si dupa cum s-a trezit din mahmureala montatorul , inca un cazan . Acuma nu stiu ce sa zic dar oare ar da cineva asemenea sume pe niste ,,chichite'' cam exagerate ?!?!


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 7 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
In revista Autoturism Nr 1/1985, exista un articol despre modele, variante si echipari.

dacia modele, variante, versiuni revista autoturism 1/1985, exista articol despre modele, variante Admin

90.8KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 7 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Dacia 1300 Berlina Standard

dacia modele, variante, versiuni dacia 1300 berlina standard Admin

67KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 7 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Dacia 1300 Berlina E1

dacia modele, variante, versiuni dacia 1300 berlina Admin

64.5KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 7 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Dacia 1300 Berlina S

dacia modele, variante, versiuni dacia 1300 berlina Admin

71.5KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 7 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Dacia 1310 Berlina Standard

dacia modele, variante, versiuni dacia 1310 berlina standard Admin

63.9KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 7 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
continuarea

dacia modele, variante, versiuni Admin

66.8KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 7 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Dacia 1310 Berlina MS

dacia modele, variante, versiuni dacia 1310 berlina Admin

79.2KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 7 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Dacia 1310 Berlina MLS

dacia modele, variante, versiuni dacia 1310 berlina mls Admin

66.2KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 7 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Dacia 1310 Berlina S

dacia modele, variante, versiuni dacia 1310 berlina Admin

74.8KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 7 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Dacia 1310 Berlina TL

dacia modele, variante, versiuni dacia 1310 berlina Admin

72.2KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 7 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Dacia 1310 Berlina TLE

dacia modele, variante, versiuni dacia 1310 berlina tle Admin

69.8KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 7 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Astea erau variantele la inceputul anului 1985.
In teorie. Ca in practica, din cate stiu, Dacia 1300 Standard nu a mai existat dupa 1983.
Si nici 1310 S, TL nu am vazut...

Faza este ca nu gasesti vreo masina care sa se potriveasca fix la desscriere.
De ex la 1310 standard scrie ca ar trebui sa aibe volan cu 2 spite si frana cu simplu circuit.
Cand in realitate toate 1310 standard erau cu volan cu 4 spite si frana dublu circuit.

Descrierile astea erau doar orientative, ca in realitate au montat tot ce aveau pe stoc in momentul respectiv.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 7 ani
   
iustin.nt
Membru Senior

Din: Piatra-Neamt
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1155

vranceanu a scris:

@ iustin ... eu nu ti-am zis cu rautate ci ti-am zis doar ca esti fixat pe niste chichite care nu se respectau nici in fabrica.  App si dacia 1310 pe care o am e tot perfect reala si nu afost modificat nimic la ea in afara de faptul ca i-a fost montat eleronul ala tampit si i-au fost vopsite dungile alea idioate de catre un copil cu capul de lemn in scurta perioada de timp de  o luna si ceva cat a purtat-o el , in rest asa cum e ,asa  plecat din fabrica , fara bandouri, jenti canada si tapiterie mixta si asa doresc sa o las dupa ce o voi restaura.Inclusiv cred ca si manerele la portiere le voi pune tot asa ,,mixte''ca sa se vada si perioadele de haos de la IAP din acei ani . Am absolut toate motivele sa il cred pe cuvant pe fostul si unicul proprietar deoarece e un om extraordinar de fixist si el . 1991 a fost un an de haos in toate domeniile , nu numai auto . Privitor cu povestea racordului , poate fi ca l-a procurat de la cineva care a renuntat la Solex in favoarea Carfil si avea ,,laba'' sau cum s-o fi chemand in plus prin garaj si i-a donat-o respectivului .Hai zi ca nu e plauzibil!


Stiu ca nu se respectau. Daca e sa fiu fixat pe ceva, sunt fixat pe majoritatea cazurilor, care intr-un fel dau nastere la niste reguli, chiar daca haosul din uzina le face semi-inutile.

Cand ziceam perfect reala ma refeream la faptul ca au iesit din fabrica destul de multe masini care aveau aceeasi configuratie incat sa poata fi considerate un model in sine, lucru care nu poate fi valabil in cazul celor care realmente au avut elemente montate alandala.

Legat de TLX, dvs. ati spus ca vreti sa fie original. Eu prin asta am inteles ca vreti sa-l faceti asa cum ar fi trebuit sa arate daca la uzina s-ar fi respectat configuratia modelului si muncitorii n-ar fi montat ce le-a venit la mana. De aia am facut precizarile alea. Acum am inteles ca vreti sa-l lasati asa cum a venit el din fabrica, cu deviatiile aferente de la standard. Prin urmare, nu pot decat sa va respect decizia si sa nu mai insist.


_______________________________________
Dacia 1300 - 1973; Dacia 1310 - 1983

pus acum 7 ani
   
vranceanu
Moderator

Din: Pascani
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 3983
Postase nenea Adi Branzea un tabel mai mare cu multe modele si variante dar nu-l gasesc . O sa-l sun azi sa vad daca il mai are . Oricum la unele versiuni diferea pana si cat sau cum erau antifonate. Unele aveau antifonat chiar si in compartimentul motor plus capota.

_______________________________________
,,Nu lasa pe maine ce poti face azi . Lasa pe poimaine ca poate nu mai trebuie''

pus acum 7 ani
   
vranceanu
Moderator

Din: Pascani
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 3983

Misu de Cluj a scris:

Dacia 1300 Berlina S


A mea s-ar incadra cumva la ,,S'' dar nu are lampi iluminat interior laterale .


_______________________________________
,,Nu lasa pe maine ce poti face azi . Lasa pe poimaine ca poate nu mai trebuie''

pus acum 7 ani
   
wwe_iuli
Membru Activ

Din: Constanta
Inregistrat: acum 8 ani
Postari: 132
Stie cineva daca volanul asta ( de 1100) a fost pus si pe 1300 din fabrica?

dacia modele, variante, versiuni stie cineva daca volanul asta 1100) fost pus 1300 din fabrica?

56.5KB


_______________________________________

Cea mai tare relatie este intre un gradinar si o floare,gradinarul o ingrijeste iar floarea infloreste!


pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
Volanul da, ornamentele nu. Respectivele ornamente au fost doar pe Dacia 1100.

pus acum 7 ani
   
wwe_iuli
Membru Activ

Din: Constanta
Inregistrat: acum 8 ani
Postari: 132

ionut_doc a scris:

Volanul da, ornamentele nu. Respectivele ornamente au fost doar pe Dacia 1100.


intre ce ani?Dacia 1300 cu seria 002 a lui Danut Crainiciuc are volan fara spite metalice

Modificat de wwe_iuli (acum 7 ani)


_______________________________________

Cea mai tare relatie este intre un gradinar si o floare,gradinarul o ingrijeste iar floarea infloreste!


pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
?? Nu am inteles intrebarea. Tipul asta de volan, din cate stiu eu, s-a pus pana prin 78 pe Dacia 1300. Inca o data, acel model de ornamente de pe bratele volanului nu au fost niciodata montate pe Dacia 1300 din fabrica.

pus acum 7 ani
   
knx
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3319

wwe_iuli a scris:


ionut_doc a scris:

Volanul da, ornamentele nu. Respectivele ornamente au fost doar pe Dacia 1100.


intre ce ani?Dacia 1300 cu seria 002 a lui Danut Crainiciuc are volan fara spite metalice

Alea nu sunt spite metalice, sunt niste ornamente din plastic, ce sunt aplicate peste materialul volanului 


_______________________________________
Lada 1500 under construction !
Nu toate masinile vechi merita sa fie rable !

pus acum 7 ani
   
vranceanu
Moderator

Din: Pascani
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 3983
Modelul asta era mai cu ,,dedicatii'' ?

dacia modele, variante, versiuni modelul asta era mai

38.2KB


_______________________________________
,,Nu lasa pe maine ce poti face azi . Lasa pe poimaine ca poate nu mai trebuie''

pus acum 7 ani
   
vranceanu
Moderator

Din: Pascani
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 3983
,

dacia modele, variante, versiuni

37.9KB


_______________________________________
,,Nu lasa pe maine ce poti face azi . Lasa pe poimaine ca poate nu mai trebuie''

pus acum 7 ani
   
Tov
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 799
canada veritabila, are semnalizarile SUB bara conform legislatiei de acolo

pus acum 7 ani
   
wwe_iuli
Membru Activ

Din: Constanta
Inregistrat: acum 8 ani
Postari: 132
Taicamiu a avut o dacie din 1983,cu 4 faruri,stopuri mici pe spate si bord de 1300.Oare era un model rar ?
Mentionez ca barile nu erau ca la 1300


_______________________________________

Cea mai tare relatie este intre un gradinar si o floare,gradinarul o ingrijeste iar floarea infloreste!


pus acum 7 ani
   
vranceanu
Moderator

Din: Pascani
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 3983

wwe_iuli a scris:

Taicamiu a avut o dacie din 1983,cu 4 faruri,stopuri mici pe spate si bord de 1300.Oare era un model rar ?
Mentionez ca barile nu erau ca la 1300


Asa ?

dacia modele, variante, versiuni wwe_iuli avut dacie din 1983,cu mici spate bord 1300.oare era model

48.3KB


_______________________________________
,,Nu lasa pe maine ce poti face azi . Lasa pe poimaine ca poate nu mai trebuie''

pus acum 7 ani
   
vranceanu
Moderator

Din: Pascani
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 3983
Fata ,


dacia modele, variante, versiuni fata

29KB


_______________________________________
,,Nu lasa pe maine ce poti face azi . Lasa pe poimaine ca poate nu mai trebuie''

pus acum 7 ani
   
wwe_iuli
Membru Activ

Din: Constanta
Inregistrat: acum 8 ani
Postari: 132

vranceanu a scris:

Fata ,


Da,fix asa arata,oglinzile nu erau din plastic,dar sunt sigur ca au fost schimbate(la masina de mai sus)

Modificat de wwe_iuli (acum 7 ani)


_______________________________________

Cea mai tare relatie este intre un gradinar si o floare,gradinarul o ingrijeste iar floarea infloreste!


pus acum 7 ani
   
vranceanu
Moderator

Din: Pascani
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 3983

wwe_iuli a scris:

Da,fix asa arata,oglinzile nu erau din plastic,dar sunt sigur ca au fost schimbate(la masina de mai sus)



Si eu banuiesc tot la fel. Oricum in viitorul foarte apropiat va avea oglinzi metalice pt ca se potrivesc mai bine cu anul ei.Deja am comandat si trebuie sa apara .


_______________________________________
,,Nu lasa pe maine ce poti face azi . Lasa pe poimaine ca poate nu mai trebuie''

pus acum 7 ani
   
wwe_iuli
Membru Activ

Din: Constanta
Inregistrat: acum 8 ani
Postari: 132

vranceanu a scris:


wwe_iuli a scris:

Da,fix asa arata,oglinzile nu erau din plastic,dar sunt sigur ca au fost schimbate(la masina de mai sus)



Si eu banuiesc tot la fel. Oricum in viitorul foarte apropiat va avea oglinzi metalice pt ca se potrivesc mai bine cu anul ei.Deja am comandat si trebuie sa apara .

Si volanul asa arata,decat ca era de dacie,nu de renault

dacia modele, variante, versiuni vranceanu asa erau din sunt sigur fost masina mai sus)si banuiesc

40.4KB


_______________________________________

Cea mai tare relatie este intre un gradinar si o floare,gradinarul o ingrijeste iar floarea infloreste!


pus acum 7 ani
   
vranceanu
Moderator

Din: Pascani
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 3983
Al ei e asta :

dacia modele, variante, versiuni asta

60.4KB


_______________________________________
,,Nu lasa pe maine ce poti face azi . Lasa pe poimaine ca poate nu mai trebuie''

pus acum 7 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

wwe_iuli a scris:


vranceanu a scris:


wwe_iuli a scris:

Da,fix asa arata,oglinzile nu erau din plastic,dar sunt sigur ca au fost schimbate(la masina de mai sus)



Si eu banuiesc tot la fel. Oricum in viitorul foarte apropiat va avea oglinzi metalice pt ca se potrivesc mai bine cu anul ei.Deja am comandat si trebuie sa apara .

Si volanul asa arata,decat ca era de dacie,nu de renault

Nu, ala e model din spuma, care a fost doar pe R12TS si pe Dacia 1301.
Alea de dupa 1978 sunt din plastic tare, asa cum a pus Vranceanu poza.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 7 ani
   
wwe_iuli
Membru Activ

Din: Constanta
Inregistrat: acum 8 ani
Postari: 132

Misu de Cluj a scris:


wwe_iuli a scris:


vranceanu a scris:




Si eu banuiesc tot la fel. Oricum in viitorul foarte apropiat va avea oglinzi metalice pt ca se potrivesc mai bine cu anul ei.Deja am comandat si trebuie sa apara .

Si volanul asa arata,decat ca era de dacie,nu de renault

Nu, ala e model din spuma, care a fost doar pe R12TS si pe Dacia 1301.
Alea de dupa 1978 sunt din plastic tare, asa cum a pus Vranceanu poza.


Te inseli,iti zic eu ca volanul asta s-a pus si prin 1982-1984,si l-am mai vazut pe cateva dacii fabricate in perioada aia.erau tot felul de modele pe atunci,unele corcite altele nu


Modificat de wwe_iuli (acum 7 ani)


_______________________________________

Cea mai tare relatie este intre un gradinar si o floare,gradinarul o ingrijeste iar floarea infloreste!


pus acum 7 ani
   
classicfan
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2564
Aia e corcita de proprietar nu de fabrica, nu e un exemplu bun, are elemente exterioare de 1310, bord de 1300,scaunele par schimbate, jantele schimbate, nu corespunde cu ce iesea din uzina in 1982

Modificat de classicfan (acum 7 ani)


pus acum 7 ani
   
bogdann2001
Membru Senior

Din: Satu Mare
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 748

classicfan a scris:

Aia e corcita de proprietar nu de fabrica, nu e un exemplu bun, are elemente exterioare de 1310, bord de 1300,scaunele par schimbate, jantele schimbate, nu corespunde cu ce iesea din uzina in 1982


N-as zice asta. Cunosc Dacie din 82, 1300, care e identica cu un 1310,dar cu bord de 1300,tot asa cu capace romb,ca cea din anunt,in afara jantelor spate si ca aceea era alba. Am si poze cu ea,trebuie sa le gasesc

Modificat de bogdann2001 (acum 7 ani)


_______________________________________
Mandru posesor de S100,1300,Cn1, Cn4, papuc, Nova, Solenza, Rodae 12CS, Golf mk2, Jetta mk2 și Lastun
NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!

pus acum 7 ani
   
vranceanu
Moderator

Din: Pascani
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 3983

bogdann2001 a scris:


classicfan a scris:

Aia e corcita de proprietar nu de fabrica, nu e un exemplu bun, are elemente exterioare de 1310, bord de 1300,scaunele par schimbate, jantele schimbate, nu corespunde cu ce iesea din uzina in 1982


N-as zice asta. Cunosc Dacie din 82, 1300, care e identica cu un 1310,dar cu bord de 1300,tot asa cu capace romb,ca cea din anunt,in afara jantelor spate si ca aceea era alba. Am si poze cu ea,trebuie sa le gasesc


Poate 1310 cu bord de 1300 ?

dacia modele, variante, versiuni scris:aia corcita proprietar fabrica, exemplu bun, are elemente

41.3KB


_______________________________________
,,Nu lasa pe maine ce poti face azi . Lasa pe poimaine ca poate nu mai trebuie''

pus acum 7 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

vranceanu a scris:


bogdann2001 a scris:


classicfan a scris:

Aia e corcita de proprietar nu de fabrica, nu e un exemplu bun, are elemente exterioare de 1310, bord de 1300,scaunele par schimbate, jantele schimbate, nu corespunde cu ce iesea din uzina in 1982


N-as zice asta. Cunosc Dacie din 82, 1300, care e identica cu un 1310,dar cu bord de 1300,tot asa cu capace romb,ca cea din anunt,in afara jantelor spate si ca aceea era alba. Am si poze cu ea,trebuie sa le gasesc


Poate 1310 cu bord de 1300 ?

Asta arata exact ca un 1310 P, facuta pentru export Polonia. Aia era in exterior 1310, si bord de 1300.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 7 ani
   
vranceanu
Moderator

Din: Pascani
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 3983
Da. Si manerele portierelor sunt tot de 1300 si oglinda exterioara numai pe stanga si de plastic la amandoua .  La 1310 cu bord si manere de 1310 , aveau oglinzi pe ambele parti si erau metalice. Pffff , ce le-au mai combinat frateeee !

dacia modele, variante, versiuni da. manerele sunt tot 1300 oglinda exterioara numai stanga plastic

59.9KB


_______________________________________
,,Nu lasa pe maine ce poti face azi . Lasa pe poimaine ca poate nu mai trebuie''

pus acum 7 ani
   
vranceanu
Moderator

Din: Pascani
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 3983
1310 cu bord si manere de 1310 . Oglinzi metalice pe ambele parti . Parca au jucat ,,Brasoveanca '' . Doi pasi inainte si doi inapoi...

dacia modele, variante, versiuni 1310 bord manere 1310 oglinzi metalice ambele parti parca jucat doi

32.1KB


_______________________________________
,,Nu lasa pe maine ce poti face azi . Lasa pe poimaine ca poate nu mai trebuie''

pus acum 7 ani
   
Tov
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 799
daca vreti voi aici sa elucidati misterul echiparilor dacia eu zic sa va lasati pagubasi  , noi astia mai dacioti am abandonat de mult activitatea asta pt ca tine de domeniul SF

pus acum 7 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

Tov a scris:

daca vreti voi aici sa elucidati misterul echiparilor dacia eu zic sa va lasati pagubasi  , noi astia mai dacioti am abandonat de mult activitatea asta pt ca tine de domeniul SF

Aveti perfectá mdreptate ... si eu m-am lásat págubas ...este imposibil de elucidat ! Cred cá singurul lucru cert este cá se monta cxe exista in depozit !  


pus acum 7 ani
   
wwe_iuli
Membru Activ

Din: Constanta
Inregistrat: acum 8 ani
Postari: 132
uitati inca o dacie cu volan din acela

_______________________________________

Cea mai tare relatie este intre un gradinar si o floare,gradinarul o ingrijeste iar floarea infloreste!


pus acum 7 ani
   
vranceanu
Moderator

Din: Pascani
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 3983

Tov a scris:

daca vreti voi aici sa elucidati misterul echiparilor dacia eu zic sa va lasati pagubasi  , noi astia mai dacioti am abandonat de mult activitatea asta pt ca tine de domeniul SF



Nu stii cum sta treaba ?!? Abia dupa ce iti iei un cazan-doua  , incepe sa te intereseze si alte amanunte privind anii de fabricatie si echiparile . Dar ai dreptate , vad ca e chiar SF  .Spunea cineva undeva ca fiecare Dacie in parte e un unicat si cred ca avea perfecta dreptate.    


_______________________________________
,,Nu lasa pe maine ce poti face azi . Lasa pe poimaine ca poate nu mai trebuie''

pus acum 7 ani
   
Tov
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 799

wwe_iuli a scris:

https://www.reezocar.com/en/voiture-occasion/dacia-1310-RZCATSDE321009963.html uitati inca o dacie cu volan din acela


Ala e volan de echipare superioara, se cheama "cu pernita masaj"
In teorie se regasea pe 1301, 1300 L (lux), 1300 LS (lux super).
Am si eu 2 bucati, unul l-am pus pe break si pe celalalt urmeaza sa-l reconditionez (e nitel crapat si vreau oricum sa fac experimente pe el sa vad in ce masura se poate repara si revopsi un volan de genul asta).


pus acum 7 ani
   
bogdann2001
Membru Senior

Din: Satu Mare
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 748

vranceanu a scris:


bogdann2001 a scris:


classicfan a scris:

Aia e corcita de proprietar nu de fabrica, nu e un exemplu bun, are elemente exterioare de 1310, bord de 1300,scaunele par schimbate, jantele schimbate, nu corespunde cu ce iesea din uzina in 1982


N-as zice asta. Cunosc Dacie din 82, 1300, care e identica cu un 1310,dar cu bord de 1300,tot asa cu capace romb,ca cea din anunt,in afara jantelor spate si ca aceea era alba. Am si poze cu ea,trebuie sa le gasesc


Poate 1310 cu bord de 1300 ?


Nu! Dacia 1300! Asa scria! Si de asemenea si emblema spate era de 1300, se vedea ca e a ei,neschimbata. Dar era un 1310 cu bord si clante de 1300,desi era trecuta ca 1300. De asemenea tapiseria plafon era din material ca la 1300 si plafoniere mici de 1310,parasolare de 1310,tot asa cu material ca la 1300,originale

dacia modele, variante, versiuni vranceanu scris:aia corcita proprietar fabrica, exemplu bun, are

45.2KB


_______________________________________
Mandru posesor de S100,1300,Cn1, Cn4, papuc, Nova, Solenza, Rodae 12CS, Golf mk2, Jetta mk2 și Lastun
NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!

pus acum 7 ani
   
bogdann2001
Membru Senior

Din: Satu Mare
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 748
Inca. Din spate nu i-am facut,dar avea ornament la portbagaj de 1310,stopuri de 1310 ph1,cu dunga cromata,nu neagra,bara de 1310,iar emblema Dacia 1300.

dacia modele, variante, versiuni inca. din spate i-am facut,dar avea ornament portbagaj 1310 ph1,cu

38.6KB

Modificat de bogdann2001 (acum 7 ani)


_______________________________________
Mandru posesor de S100,1300,Cn1, Cn4, papuc, Nova, Solenza, Rodae 12CS, Golf mk2, Jetta mk2 și Lastun
NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!

pus acum 7 ani
   
vranceanu
Moderator

Din: Pascani
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 3983
Era buna o poza a CIV. In atatia ani. pot interveni si modificari facute de proprietar ori dorite in ideea ,,modernizarii'' ori facute dupa posibile coliziuni usoare.  CIV-ul vorbeste mai clar totusi plus sinceritatea si memoria proprietarului. Asa , am in oras la mine Dacie din 78 care ....  e CN 4 motor 1,4 ,cutie in cinci trepte ,portiere cu broaste de liberta (sau 1320 , nu stiu exact) punte spate de break ,spoilere de VW , capota fata de papuc 1,9,scaune de ford , tetiere de Volvo ,subwoofer in portbagaj de iti tremura izmenele cand pune ceva muzica elevata , ce sa mai vorbim ? O minunatie de masina si nu o da prea scump ,vrea doar 2000 Euro pe ea . O sa incerc sa-i fac poze zilele astea.

_______________________________________
,,Nu lasa pe maine ce poti face azi . Lasa pe poimaine ca poate nu mai trebuie''

pus acum 7 ani
   
bogdann2001
Membru Senior

Din: Satu Mare
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 748

vranceanu a scris:

Era buna o poza a CIV. In atatia ani. pot interveni si modificari facute de proprietar ori dorite in ideea ,,modernizarii'' ori facute dupa posibile coliziuni usoare.  CIV-ul vorbeste mai clar totusi plus sinceritatea si memoria proprietarului. Asa , am in oras la mine Dacie din 78 care ....  e CN 4 motor 1,4 ,cutie in cinci trepte ,portiere cu broaste de liberta (sau 1320 , nu stiu exact) punte spate de break ,spoilere de VW , capota fata de papuc 1,9,scaune de ford , tetiere de Volvo ,subwoofer in portbagaj de iti tremura izmenele cand pune ceva muzica elevata , ce sa mai vorbim ? O minunatie de masina si nu o da prea scump ,vrea doar 2000 Euro pe ea . O sa incerc sa-i fac poze zilele astea.


Poza a CIV n-am,masina e radiata,n-am apucat sa vad civul,dar am insepctat-o si nu s-a intervenit cu suduri la ea,sub spoiala ce se vede se afla vopseaua originala,la motor si in portbagaj inca se poate vedea.Fusta fata fusese putin atinsa,dar se vede ca a indreptat-o cum a putut si nu a schimbat-o. Ce a fost schimbat la ea a fost volanul, a pus unul de 1300 pana in 78


_______________________________________
Mandru posesor de S100,1300,Cn1, Cn4, papuc, Nova, Solenza, Rodae 12CS, Golf mk2, Jetta mk2 și Lastun
NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!

pus acum 7 ani
   
iulian'71
Membru Activ

Din: Tecuci/Bacau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 112
Referitor la Daciile 1310P, acestea au fost facute conform specificatiilor importatorului polonez cu scopul de a mentine un pret scazut al autoturismului si pastrand in acelasi timp si unele elemente de la 1300 cum ar fi bordul, manerele de la usi si plafoniera la primele modele din 1982. Undeva intre 2000 si 3000 de exempalare care nu au fost exportate in Polonia au fost livrate pe piata interna la un pret sub cel al Daciei 1310 standard (82000 lei) de 78000lei, iar cei ce optau pentru 1310P aveau un oarecare avantaj deoarece li se mai reducea din timpul de asteptare de circa 3.5 ani la 2.5-3 ani. O ruda si o cunostinta de-a parintilor au optat pentru aceasta varianta si au fost foarte multumiti de ele tinandu-le in circulatie pana in urma cu 12 ani.

Modificat de iulian'71 (acum 7 ani)


_______________________________________
Grabestete incet ca tot acolo ajungi.

pus acum 7 ani
   
iustin.nt
Membru Senior

Din: Piatra-Neamt
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1155
Domnilor, toate Daciile aduse in discutie mai sus sunt originale. In perioada de tranzitie '81 - '83 au existat absolut toate combinatiile posibile intre 1300 si 1310.

Asta inseamna:

1. Faruri si stopuri de 1310, dar bare si interior de 1300. Caz special - export - Daciile taxi pt. Columbia care aveau si bordul de 1310.

2. Faruri de 1310, dar bare, spate si interior de 1300.

3. Bot si bare de 1310, dar spate si interior de 1300.

4. Bot si spate de 1310, dar interior de 1300. Nota: aici au existat 2 tipuri - masini ca cea alba, cu capace romb, manere si emblema de 1300 si masini care la exterior aveau toate elementele de 1310, dar interiorul era de 1300.

De asemenea, volanul cu pernita s-a montat si pe 1310 in perioada '83 - '84.


_______________________________________
Dacia 1300 - 1973; Dacia 1310 - 1983

pus acum 7 ani
   
vranceanu
Moderator

Din: Pascani
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 3983

iustin.nt a scris:

Domnilor, toate Daciile aduse in discutie mai sus sunt originale. In perioada de tranzitie '81 - '83 au existat absolut toate combinatiile posibile intre 1300 si 1310.

Asta inseamna:

1. Faruri si stopuri de 1310, dar bare si interior de 1300. Caz special - export - Daciile taxi pt. Columbia care aveau si bordul de 1310.

2. Faruri de 1310, dar bare, spate si interior de 1300.

3. Bot si bare de 1310, dar spate si interior de 1300.

4. Bot si spate de 1310, dar interior de 1300. Nota: aici au existat 2 tipuri - masini ca cea alba, cu capace romb, manere si emblema de 1300 si masini care la exterior aveau toate elementele de 1310, dar interiorul era de 1300.

De asemenea, volanul cu pernita s-a montat si pe 1310 in perioada '83 - '84.


Bine, dar oare pe ce criterii se aloca ,,Tipul/Varianta '' de 1300 sau 1310 ? Dupa procentajul de componente specifice fiecarei variante ? De ex , aia verde a mea se incadreaza la punctul  3 specificat de tine dar e 1300 in CIV.

Alea de la punctul 4 , am vazut ca aveau toate elemntele exterioare de 1310 mai putin manerele portierelor iar interioarele arau de 1300 total sau aproape total. Oricum , cred sau sunt sigur ca au mai fost la greu si variante ,,salbatice'' care nu se incadrau nicicum,niciunde.


_______________________________________
,,Nu lasa pe maine ce poti face azi . Lasa pe poimaine ca poate nu mai trebuie''

pus acum 7 ani
   
iustin.nt
Membru Senior

Din: Piatra-Neamt
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1155
Toate cele mentionate mai sus erau trecute ca 1300. Cele de la pct. 3 si 4 aveau in carte si mentiunea "cu elemente exterioare de 1310" facuta de RAR.

Au fost si cu manere de 1310.

Vreau sa gasesc o masina ca cele de la pct. 4 care sa mai aiba vopsea originala pe serii, sau factura de achizitie, ca sunt curios sa vad cum erau ele considerate de catre producator, avand in vedere ca aveau exteriorul si emblema de 1310, deci nu erau la fel de corcite ca celelalte.

Modificat de iustin.nt (acum 7 ani)


_______________________________________
Dacia 1300 - 1973; Dacia 1310 - 1983

pus acum 7 ani
   
vranceanu
Moderator

Din: Pascani
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 3983
Asta are ext de 1310 mai putin manerele , si interior de 1300 mai putin volanul si lampile interioare .S-ar incadra cumva la pct 4 . In CIV e 1310 pt ca stiu masina .

dacia modele, variante, versiuni asta are ext 1310 mai putin manerele interior 1300 mai putin

41.3KB


_______________________________________
,,Nu lasa pe maine ce poti face azi . Lasa pe poimaine ca poate nu mai trebuie''

pus acum 7 ani
   
vranceanu
Moderator

Din: Pascani
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 3983
Interesanta si asta a lui Nicu Gherghin care are volan cu pernita si e 1310 . Cred ca iar ajungem la vorba lui Tov.

dacia modele, variante, versiuni asta lui nicu gherghin care are volan pernita 1310 cred iar ajungem

64.8KB


_______________________________________
,,Nu lasa pe maine ce poti face azi . Lasa pe poimaine ca poate nu mai trebuie''

pus acum 7 ani
   
bogdann2001
Membru Senior

Din: Satu Mare
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 748

iustin.nt a scris:

Toate cele mentionate mai sus erau trecute ca 1300. Cele de la pct. 3 si 4 aveau in carte si mentiunea "cu elemente exterioare de 1310" facuta de RAR.

Au fost si cu manere de 1310.

Vreau sa gasesc o masina ca cele de la pct. 4 care sa mai aiba vopsea originala pe serii, sau factura de achizitie, ca sunt curios sa vad cum erau ele considerate de catre producator, avand in vedere ca aveau exteriorul si emblema de 1310, deci nu erau la fel de corcite ca celelalte.


Placute,interior de la cea alba. Intervalul in care au fost facute primele poze ce le-am pus cu astea s-au cam demontat cateva piese de ea,dar se observa esentialul,placutele sunt gazate,dar se distinge ,,DACIA 1300''
Alba



Modificat de bogdann2001 (acum 7 ani)


_______________________________________
Mandru posesor de S100,1300,Cn1, Cn4, papuc, Nova, Solenza, Rodae 12CS, Golf mk2, Jetta mk2 și Lastun
NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!

pus acum 7 ani
   
Tov
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 799
na dracie ca n-am mai vazut niciodata cu bord de 1300 si lampi de plafon laterale, as fi putut sa jur ca nu exista asa ceva 

pus acum 7 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

bogdann2001 a scris:


iustin.nt a scris:

Toate cele mentionate mai sus erau trecute ca 1300. Cele de la pct. 3 si 4 aveau in carte si mentiunea "cu elemente exterioare de 1310" facuta de RAR.

Au fost si cu manere de 1310.

Vreau sa gasesc o masina ca cele de la pct. 4 care sa mai aiba vopsea originala pe serii, sau factura de achizitie, ca sunt curios sa vad cum erau ele considerate de catre producator, avand in vedere ca aveau exteriorul si emblema de 1310, deci nu erau la fel de corcite ca celelalte.


Placute,interior de la cea alba. Intervalul in care au fost facute primele poze ce le-am pus cu astea s-au cam demontat cateva piese de ea,dar se observa esentialul,placutele sunt gazate,dar se distinge ,,DACIA 1300''
Alba

http://www.99poze.ro/hotlink/tn_a8afd15 ... d52f3b.jpg http://www.99poze.ro/hotlink/tn_a227f8a ... 1dce7c.jpg http://www.99poze.ro/hotlink/tn_f91f3ea ... 6e7b00.jpg http://www.99poze.ro/hotlink/tn_25ace3c ... 68b7bd.jpg http://www.99poze.ro/hotlink/tn_9300649 ... 094ab0.jpg http://www.99poze.ro/hotlink/tn_3f1ef3f ... a2f97f.jpg


De pe ala ar merita data jos tapiteria de plafon si scaunele. Ca-s in stare foarte buna, pacat sa fie tocate!


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 7 ani
   
vranceanu
Moderator

Din: Pascani
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 3983

Tov a scris:

na dracie ca n-am mai vazut niciodata cu bord de 1300 si lampi de plafon laterale, as fi putut sa jur ca nu exista asa ceva 


Pai nu ziceai de SF-uri ?
   


_______________________________________
,,Nu lasa pe maine ce poti face azi . Lasa pe poimaine ca poate nu mai trebuie''

pus acum 7 ani
   
vranceanu
Moderator

Din: Pascani
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 3983

Misu de Cluj a scris:

De pe ala ar merita data jos tapiteria de plafon si scaunele. Ca-s in stare foarte buna, pacat sa fie tocate!


S-ar merita toata masina macar pentru piese. Vad ca si aripile par bune, portierele ,capota ,masca fata si mai multe .  @ Bogdan, la ce pret ar da-o asa completa (cat mai e de completa )?


_______________________________________
,,Nu lasa pe maine ce poti face azi . Lasa pe poimaine ca poate nu mai trebuie''

pus acum 7 ani
   
bogdann2001
Membru Senior

Din: Satu Mare
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 748

vranceanu a scris:


Misu de Cluj a scris:

De pe ala ar merita data jos tapiteria de plafon si scaunele. Ca-s in stare foarte buna, pacat sa fie tocate!


S-ar merita toata masina macar pentru piese. Vad ca si aripile par bune, portierele ,capota ,masca fata si mai multe .  @ Bogdan, la ce pret ar da-o asa completa (cat mai e de completa )?



Nu se da masina, dar nu se va toca,asta e sigur.


_______________________________________
Mandru posesor de S100,1300,Cn1, Cn4, papuc, Nova, Solenza, Rodae 12CS, Golf mk2, Jetta mk2 și Lastun
NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!

pus acum 7 ani
   
vranceanu
Moderator

Din: Pascani
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 3983
Daca nu se toaca e bine.Era pacat de multe de pe ea.

_______________________________________
,,Nu lasa pe maine ce poti face azi . Lasa pe poimaine ca poate nu mai trebuie''

pus acum 7 ani
   
iustin.nt
Membru Senior

Din: Piatra-Neamt
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1155

vranceanu a scris:

Interesanta si asta a lui Nicu Gherghin care are volan cu pernita si e 1310 . Cred ca iar ajungem la vorba lui Tov.


Aia e normala. In '83 - '84 s-au montat si volane cu pernita si volane cu 4 spite.

dacia modele, variante, versiuni vranceanu asta lui nicu gherghin care are volan pernita 1310 cred

28.7KB


_______________________________________
Dacia 1300 - 1973; Dacia 1310 - 1983

pus acum 7 ani
   
iustin.nt
Membru Senior

Din: Piatra-Neamt
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1155

Tov a scris:

na dracie ca n-am mai vazut niciodata cu bord de 1300 si lampi de plafon laterale, as fi putut sa jur ca nu exista asa ceva 


Combinatia asta au avut-o alea pt. Polonia.

dacia modele, variante, versiuni tov scris:na dracie n-am mai vazut niciodata bord 1300 lampi plafon

56.6KB


_______________________________________
Dacia 1300 - 1973; Dacia 1310 - 1983

pus acum 7 ani
   
Motreanu Sorin
Membru Senior

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 707
Si tatal meu a avut o dacia 1310 din '83 mostenita de la un frate care a decedat.Nu am putut salva masina,nu mai avea rost,tabla era praf dar ca o remarca era atat de bine asezata pe masina,fara lufturi,fara deformari,cu muchiile perfecte si linie perfecta. Imi amintesc ca masina nu a fost echipata cu centuri de siguranta.Volanul era din acela cu pernita si la sist. de racire in loc de elice avea electroventilator !

Deci primele 1310 aveau volanul clasic cu pernita

Insa cum sta treaba cu electroventilatorul la daciile 1310 timpurii - vad multi pasionati care au dacii din aceasta versiune au clasica elice pe pompa in locul acelui GMV.In brosura masinii apare clar descris acest electroventilator,ma gandesc ca singura explicatie pt care multe dacii dina cea perioada nu il mai au a fost faptul ca proprietarii au preferat -in necunostinta de cauza sau poate dupa defectarea releului- sa monteze elicea la pompa.

Modificat de Motreanu Sorin (acum 7 ani)


_______________________________________
Dacia 1310-1980
Aro 10.4 - 1990
Dacia 1300 romaneasca cu elemente frantuzesti - 1973
Dacia 1300 cu imbunatatiri de 1310 - 1982
Mobra 50 S

pus acum 7 ani
   
bogdann2001
Membru Senior

Din: Satu Mare
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 748

iustin.nt a scris:


Tov a scris:

na dracie ca n-am mai vazut niciodata cu bord de 1300 si lampi de plafon laterale, as fi putut sa jur ca nu exista asa ceva 


Combinatia asta au avut-o alea pt. Polonia.


Da,dar cea de la mine are material tip napolitana pt 1300, cele pt polonia au imitatie de piele


_______________________________________
Mandru posesor de S100,1300,Cn1, Cn4, papuc, Nova, Solenza, Rodae 12CS, Golf mk2, Jetta mk2 și Lastun
NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!

pus acum 7 ani
   
vranceanu
Moderator

Din: Pascani
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 3983
Alta combinatie ciudata :


Si pare destul de in mintile ei .Ar fi fost bune si niste poze laterale totusi .


_______________________________________
,,Nu lasa pe maine ce poti face azi . Lasa pe poimaine ca poate nu mai trebuie''

pus acum 7 ani
   
amb13
Moderator

Din: Petrila, jud Hunedoara
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 5004

Motreanu Sorin a scris:

Si tatal meu a avut o dacia 1310 din '83 mostenita de la un frate care a decedat.Nu am putut salva masina,nu mai avea rost,tabla era praf dar ca o remarca era atat de bine asezata pe masina,fara lufturi,fara deformari,cu muchiile perfecte si linie perfecta. Imi amintesc ca masina nu a fost echipata cu centuri de siguranta.Volanul era din acela cu pernita si la sist. de racire in loc de elice avea electroventilator !

Deci primele 1310 aveau volanul clasic cu pernita

Insa cum sta treaba cu electroventilatorul la daciile 1310 timpurii - vad multi pasionati care au dacii din aceasta versiune au clasica elice pe pompa in locul acelui GMV.In brosura masinii apare clar descris acest electroventilator,ma gandesc ca singura explicatie pt care multe dacii dina cea perioada nu il mai au a fost faptul ca proprietarii au preferat -in necunostinta de cauza sau poate dupa defectarea releului- sa monteze elicea la pompa.

Eu am schimbat la citeva masini electoroventilatorul , si le am montat racirea clsica.Sonda de pe radiator cupla destul de tirziu pornirea ventilatorului , pe la 95 de grade parca, si oamenii cind vedeau pe ceasuri ude le sta temperatura la apa se panicau .Asta e pribipalul motiv


_______________________________________
Decit sa moara trei, mai bine unul!

pus acum 7 ani
   
bogdann2001
Membru Senior

Din: Satu Mare
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 748
Are un prieten un 1300 gri la bucatit,cu seria in jur de 472.xxx. E radiat,nu am vazut actele,placutele sunt vopsite. O fi 79 sau 80?

_______________________________________
Mandru posesor de S100,1300,Cn1, Cn4, papuc, Nova, Solenza, Rodae 12CS, Golf mk2, Jetta mk2 și Lastun
NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!

pus acum 7 ani
   
AdyC
Membru Senior

Din: Alexandria
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1926

bogdann2001 a scris:

Are un prieten un 1300 gri la bucatit,cu seria in jur de 472.xxx. E radiat,nu am vazut actele,placutele sunt vopsite. O fi 79 sau 80?


Pacuta pe care scrie anul e poansonata, ar trebuii sa se vada.
A mea e inmatriculata in iunie 1980 si are serie 501.XXX.


_______________________________________
Dacia 1100 - 1969
Dacia 1100 - 1971
Dacia 1300 - 1980

pus acum 7 ani
   
bogdann2001
Membru Senior

Din: Satu Mare
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 748

AdyC a scris:


bogdann2001 a scris:

Are un prieten un 1300 gri la bucatit,cu seria in jur de 472.xxx. E radiat,nu am vazut actele,placutele sunt vopsite. O fi 79 sau 80?


Pacuta pe care scrie anul e poansonata, ar trebuii sa se vada.
A mea e inmatriculata in iunie 1980 si are serie 501.XXX.


Nu e poansonata,m-am uitat. Uitandu-ma la elemente as zice ca e 80,termocontactul de la ulei e 12.79,termocontactul apa 01.80, bordul a fost montat in 80, a scris cel din uzina cu creionul in interior,doar  ceasurile fac exceptie fiind din 81,tind sa cred ca au fost schimbate

Modificat de bogdann2001 (acum 7 ani)


_______________________________________
Mandru posesor de S100,1300,Cn1, Cn4, papuc, Nova, Solenza, Rodae 12CS, Golf mk2, Jetta mk2 și Lastun
NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!

pus acum 7 ani
   
vranceanu
Moderator

Din: Pascani
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 3983
Alta combinatie interesanta . 1982 .



_______________________________________
,,Nu lasa pe maine ce poti face azi . Lasa pe poimaine ca poate nu mai trebuie''

pus acum 7 ani
   
CatalinSV
Membru Senior

Din: Falticeni,jud SV
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 581

vranceanu a scris:

Alta combinatie interesanta . 1982 .

http://www.99poze.ro/hotlink/tn_d4e82cf ... dcdb1e.jpg http://www.99poze.ro/hotlink/tn_574dc7d ... 574ff2.jpg http://www.99poze.ro/hotlink/tn_8f6656d ... 1ec8a0.jpg http://www.99poze.ro/hotlink/tn_2ac146d ... 5234b9.jpg http://www.99poze.ro/hotlink/tn_dd3f462 ... ea6e51.jpg


frumoasa combinatie,am si eu doua in oras,una e fix ca asta cu bari de 1300,si cealalta e cu bari de 1310 cromate patrate,si asa a venit din fabrica din ce am inteles  ,defapt ma gandesc acum mai bine si e chiar sora cu a dvs,aceeasi culoare a fost la baza

Modificat de CatalinSV (acum 7 ani)


_______________________________________
Vw golf mk2 '91

pus acum 7 ani
   
Motreanu Sorin
Membru Senior

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 707
Asa au venit din fabrica. Se numeau Dacia 1300 cu imbunatatiri,am si facturile de la cumparare. Erau si versiuni cu stopuri duble.Masca fata originala era metalica,in rest toate elementele erau de 1300.
Nu prea arata extrordinar ca design versiuniile astea (cel putin la partea frontala) dar de a mea sunt foarte multumit ca la cei 100.000 km motorul functioneaza impecabil.
Singura problema pe care o au aceste modele este RUGINA...ruginesc extrem de rapid. A mea a fost pastrata cu ulei dar aripile spate au trebuit totusi reparate iar tatal si unchiul meu au dus-o acum ceva ani buni la un gunoi de "mester" care,in loc sa taie doar partile unde era nevoie din pasajul rotii unde erau besicute de rugina si sa faca petece,au taiat tot pasajul rotilor spate ,au infundat tabla sanatoasa ramasa si au tras peste ea petecele de reparatii exact asa cum se gaseau in comert. Lucrul asta ma nemultumeste si probabil o sa caut alta masina identica sau o 1310 Li intrucat vad ca injectatele vor fi mult mai rare de 1300-le.

Modificat de Motreanu Sorin (acum 7 ani)


_______________________________________
Dacia 1310-1980
Aro 10.4 - 1990
Dacia 1300 romaneasca cu elemente frantuzesti - 1973
Dacia 1300 cu imbunatatiri de 1310 - 1982
Mobra 50 S

pus acum 7 ani
   
Motreanu Sorin
Membru Senior

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 707
Poza


Modificat de Motreanu Sorin (acum 7 ani)


_______________________________________
Dacia 1310-1980
Aro 10.4 - 1990
Dacia 1300 romaneasca cu elemente frantuzesti - 1973
Dacia 1300 cu imbunatatiri de 1310 - 1982
Mobra 50 S

pus acum 7 ani
   
vranceanu
Moderator

Din: Pascani
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 3983
Pai pentru atata sa renunti la ea ? E destul de usor sa rezolvi problema .Crezi ca o injectata e mai protejata si are tabla mai buna ? Nu . Eu am una si voi avea destul de lucru la ea pt ca are o tabla extrem de subtire si de proasta calitate . La aia rosie din fata ma refer .

dacia modele, variante, versiuni pai pentru atata renunti destul usor rezolvi problema .crezi

46.8KB


_______________________________________
,,Nu lasa pe maine ce poti face azi . Lasa pe poimaine ca poate nu mai trebuie''

pus acum 7 ani
   
Motreanu Sorin
Membru Senior

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 707
Inca se mai gsesc Dacii pe injectie in stare foarte buna.Pastrate prin intorducerea de vaselina in usi si aripi si suflarea de T90 proaspat in structuri ar putea rezista mult si bine mai ales ca din cauza problemelor cu tabla nu vor supravietui decat extrem de putine si e pacat. Mi se pare o replica moderna extrem de bine reusita a batranei dacii si in plus sunt si foarte confortabile.Cred ca multi straini fani ai Renault 12 si-ar dori o injectata iar noi in romnia avem si le neglijam

la cea albastra ar trebui (ca sa o pot tine si mai ales SA MA TINA) sa tai jos si sa refac lucrarea pentru ca in zona unde sunt suprapuse tablele nu pot controla coroziunea.Nu cred ca am experienta sa o fac cum trebuie si nu imi surade ideea utilizarii chitului..sau cel putin nu prea mult chit.Deci daca nu imi va reusi fie o pastrez pe cea din 73 verde (cu caroseria originala 100%) si mai caut o 1300 identica cu cea albastra fie un 1310 Li in stare buna


_______________________________________
Dacia 1310-1980
Aro 10.4 - 1990
Dacia 1300 romaneasca cu elemente frantuzesti - 1973
Dacia 1300 cu imbunatatiri de 1310 - 1982
Mobra 50 S

pus acum 7 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

Motreanu Sorin a scris:

Inca se mai gsesc Dacii pe injectie in stare foarte buna.Pastrate prin intorducerea de vaselina in usi si aripi si suflarea de T90 proaspat in structuri ar putea rezista mult si bine mai ales ca din cauza problemelor cu tabla nu vor supravietui decat extrem de putine si e pacat. Mi se pare o replica moderna extrem de bine reusita a batranei dacii si in plus sunt si foarte confortabile.Cred ca multi straini fani ai Renault 12 si-ar dori o injectata iar noi in romnia avem si le neglijam

la cea albastra ar trebui (ca sa o pot tine si mai ales SA MA TINA) sa tai jos si sa refac lucrarea pentru ca in zona unde sunt suprapuse tablele nu pot controla coroziunea.Nu cred ca am experienta sa o fac cum trebuie si nu imi surade ideea utilizarii chitului..sau cel putin nu prea mult chit.Deci daca nu imi va reusi fie o pastrez pe cea din 73 verde (cu caroseria originala 100%) si mai caut o 1300 identica cu cea albastra fie un 1310 Li in stare buna

Nici nu  te gandi la CN4 pe injectie. Alea au fost cele mai proaste serii, cu tabla ca foaia de tigara. Se ruginesc de te iau frisoanele. Foarte-foarte proaste la tabla!
Uita-te la aia alba, a lui Amb 13, l-a folosit doua sezoane si praf s-o facut. Sita, vezi afara prin tabla.
Mai are un vecin una din 2002, era in stare buna, apoi au aparut ici-colo cateva pete mici de rugina, ca dupa aia sa se putrezeasca toata masina cu o viteza uluitoare.
Astea cred ca se ruginesc dinspre interior catre exterior, ca altfel nu se explica fenomenul.
Sau mai bine zis asa facute, cu rugina "proiectata" in ele ca dupa 15 ani sa se dezintegreze singure.
La alea chiar ca este imposibil de tinut rugina sub control!
Sfatul meu e sa o repari pe aia albastra.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 7 ani
   
vranceanu
Moderator

Din: Pascani
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 3983

Misu de Cluj a scris:


Nici nu  te gandi la CN4 pe injectie.
Astea cred ca se ruginesc dinspre interior catre exterior, ca altfel nu se explica fenomenul.

           

Cam asa e  , pe bune ! Parca le-au pus rugina din fabrica in compozitia tablei . Dar si CN 4 pe carburatie is fix la fel de proaste.Cred ca nici vopseaua nu are proprietati de protectie , mai ales culorile metalizate din cate am observat  .


_______________________________________
,,Nu lasa pe maine ce poti face azi . Lasa pe poimaine ca poate nu mai trebuie''

pus acum 7 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

vranceanu a scris:


Misu de Cluj a scris:


Nici nu  te gandi la CN4 pe injectie.
Astea cred ca se ruginesc dinspre interior catre exterior, ca altfel nu se explica fenomenul.

           

Cam asa e  , pe bune ! Parca le-au pus rugina din fabrica in compozitia tablei . Dar si CN 4 pe carburatie is fix la fel de proaste.Cred ca nici vopseaua nu are proprietati de protectie , mai ales culorile metalizate din cate am observat  .


La cele metalizate este vorba de granulele alea fine de aliminiu care sunt in vopseaua metalizata. Aluminiul si fierul nu se impaca si in prezenta oxigenului incepe coroziunea anodica (parca asa se zice la fenomen).


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 7 ani
   
Motreanu Sorin
Membru Senior

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 707
O intrebare: dispersorul stopurilor de Dacia 1310 primul model difera cumva ca dimensiune fata de cele standard de la daciile din perioada '90 ?

Modificat de Motreanu Sorin (acum 7 ani)


_______________________________________
Dacia 1310-1980
Aro 10.4 - 1990
Dacia 1300 romaneasca cu elemente frantuzesti - 1973
Dacia 1300 cu imbunatatiri de 1310 - 1982
Mobra 50 S

pus acum 7 ani
   
vranceanu
Moderator

Din: Pascani
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 3983

Motreanu Sorin a scris:

O intrebare: dispersorul stopurilor de Dacia 1310 primul model difera cumva ca dimensiune fata de cele standard de la daciile din perioada '90 ?



Ca dimensiune generala nu  dar se pare ca au un desen diferit si difera si dimensiunile dispersorilor si a catadioptrilor.

Poate intelegeti ceva din pozele de mai jos . 



Oricum eu am un singur dispersor tip vechi de stanga , ratacit printre altele. Daca va ajuta cumva, putem discuta.


_______________________________________
,,Nu lasa pe maine ce poti face azi . Lasa pe poimaine ca poate nu mai trebuie''

pus acum 7 ani
   
Motreanu Sorin
Membru Senior

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 707
Am intrebat pentru ca am vazut o masina din 83 si voiam sa stiu daca nu am suprize dupa aceea intrucat cele de pe masina respectiva erau decolorate....oricum intre timp am vazut ca e tabla cu probleme si cel mai probabil renunt..din nou...

Cautam sa recarosez sau chiar sa inlocuiesc Dacia mea 1300 albastra care ar fi ok pt mine dar a fost lucrata la aripile spate foarte prost si fara chit nu iese linia cum trebuie mai ales pe stanga spate.Dar nu am avut noroc decat de copturi. In chituri nu mai am incredere..am facut-o acum trei ani dupa ce am vazut ca a pocnit chitul pus de acel pseudomester prin 2003 si acum dupa trei ani de utilizare am observat din nou crpaaturi ceea ce nu accept,vreau o dacie care sa ma tina. O am pe cea verde evident dar asta avea o valoare sentimentala mare fiind din familie si o mecanica de invidiat.Asta este,voi vedea.

PS: De parca n-ar fi fost de ajuns ce am cu spatele mi-am facut varza si aripa dreapta fata incercand sa evit un pisic.Macar a scapat animalutul dar aripa s-a vacut "vartej" intr-un "bat" metalic infipt in asfalt.Noroc ca restul partii fata a scapat aproape nevatamat ...o mica indoitura la fusta fata produsa cand s-a smuls aripa din suruburi dar care s-a putut indrepta perfect

Modificat de Motreanu Sorin (acum 7 ani)


_______________________________________
Dacia 1310-1980
Aro 10.4 - 1990
Dacia 1300 romaneasca cu elemente frantuzesti - 1973
Dacia 1300 cu imbunatatiri de 1310 - 1982
Mobra 50 S

pus acum 7 ani
   
vranceanu
Moderator

Din: Pascani
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 3983
Hai sa facem o afacere daca tot te bate gandul la injectie. Daca iti fac rost de una in regula fara rugina sau gauri sau alte belele , deci in stare buna de functionare , mi-o dai mie pe aia albastra ?

_______________________________________
,,Nu lasa pe maine ce poti face azi . Lasa pe poimaine ca poate nu mai trebuie''

pus acum 7 ani
   
amb13
Moderator

Din: Petrila, jud Hunedoara
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 5004

vranceanu a scris:

Hai sa facem o afacere daca tot te bate gandul la injectie. Daca iti fac rost de una in regula fara rugina sau gauri sau alte belele , deci in stare buna de functionare , mi-o dai mie pe aia albastra ?

       


_______________________________________
Decit sa moara trei, mai bine unul!

pus acum 7 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

amb13 a scris:


vranceanu a scris:

Hai sa facem o afacere daca tot te bate gandul la injectie. Daca iti fac rost de una in regula fara rugina sau gauri sau alte belele , deci in stare buna de functionare , mi-o dai mie pe aia albastra ?

       

Nu rade, ca asa se fac afacerile bune!
 


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 7 ani
   
Motreanu Sorin
Membru Senior

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 707
@vranceanu; daca vreti cu orice pret sa ma injurati mai tarziu... 
E departe de a investi ceva in ea sincer,mai ales dupa ce s-a intmplat cu aripile spate.Va fac poze cand  dau chitul jos. De altfel toate aceste modele cu patru faruri (am vazut deja o gramada) au fost cu probleme la tabla,nu recomand decat daca a stat in garaj.
Deocmadata astept sa vad,poate o salvez prin recarosare


_______________________________________
Dacia 1310-1980
Aro 10.4 - 1990
Dacia 1300 romaneasca cu elemente frantuzesti - 1973
Dacia 1300 cu imbunatatiri de 1310 - 1982
Mobra 50 S

pus acum 7 ani
   
vranceanu
Moderator

Din: Pascani
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 3983
E doar o idee destul de in regula zic  . Totusi in afara de aripile spate care e clar ca trebuie refacute si aripa fata accidentata  cum sta in rest ? Adica  praguri ,plansee , lonjeroane, portiere ? E chiar cazul de schimbat caroseria ?Asta i-ar afecta grav originalitatea.

_______________________________________
,,Nu lasa pe maine ce poti face azi . Lasa pe poimaine ca poate nu mai trebuie''

pus acum 7 ani
   
Motreanu Sorin
Membru Senior

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 707
Ierati-ma pt offtopic dar imi e necaz mare mai ales ca este  masina cu care am facut primul drum de la maternitate acasa.Sa povestesc mai clar ce s-a intampalt cu ea de au ciopartit-o la spate.

Tatal meu fiind cadru militar avea la lucru atelier mecanic si periodc ii baga ulei in praguri si lonjeroane pana prin 99 cand s-a pensionat.Din pacate nu si in pasajele spate sau in usi. Astfel masina zacand ceva ani pe la un unchi a prins rugina pe buzele aripilor spate . Desteptul de tinichigiu,in loc sa rezolve problema taind din petecele de reparatii cumparate doar portiunea cu probleme si sudand frumos apoi polizand si rezolvand problema avand in vedere ca NU au fost afectate cutiile rotilor  deci nu era necesar sa ia atata din tabla a taiat prea mult  imprejurul zonei pasajului rotii desi gaurelele de rugina erau destul de mici..chiar si dupa curatare nu aveau cum sa se intinda atat. Toate ca toate dar mai apoi a infundat tabla aripilor spate ramasa si a trantit peste ea direct petecele de repratii exact in forma in care se gaseau in comert.Ramane astfel o portiune de aprope unn lat de palma in care tablele sunt suprapuse si iar in stanga a sudat petecul distrugand linia masinii
O sa fac poze cand ajung la tara,probabil in alt topic intrucat aici e alt subiect si imi cer scuze ( Misu,dupa cateva zile poti face curatenie daca doresti !)

@vranceanu: au mai fost schimbate si pod pedalier,coltul unei usi l-am reprat cu tabla (a iesit foarte bine) si la usa soferului a fost pusa atunci fata de Conex dar am schimbat eu usa cu totul punand o usa de pe dacia 1310 din '83 a tatalui

Modificat de Motreanu Sorin (acum 7 ani)


_______________________________________
Dacia 1310-1980
Aro 10.4 - 1990
Dacia 1300 romaneasca cu elemente frantuzesti - 1973
Dacia 1300 cu imbunatatiri de 1310 - 1982
Mobra 50 S

pus acum 7 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

Motreanu Sorin a scris:

Ierati-ma pt offtopic dar imi e necaz mare mai ales ca este  masina cu care am facut primul drum de la maternitate acasa.Sa povestesc mai clar ce s-a intampalt cu ea de au ciopartit-o la spate.

Tatal meu fiind cadru militar avea la lucru atelier mecanic si periodc ii baga ulei in praguri si lonjeroane pana prin 99 cand s-a pensionat.Din pacate nu si in pasajele spate sau in usi. Astfel masina zacand ceva ani pe la un unchi a prins rugina pe buzele aripilor spate . Desteptul de tinichigiu,in loc sa rezolve problema taind din petecele de reparatii cumparate doar portiunea cu probleme si sudand frumos apoi polizand si rezolvand problema avand in vedere ca NU au fost afectate cutiile rotilor  deci nu era necesar sa ia atata din tabla a taiat prea mult  imprejurul zonei pasajului rotii desi gaurelele de rugina erau destul de mici..chiar si dupa curatare nu aveau cum sa se intinda atat. Toate ca toate dar mai apoi a infundat tabla aripilor spate ramasa si a trantit peste ea direct petecele de repratii exact in forma in care se gaseau in comert.Ramane astfel o portiune de aprope unn lat de palma in care tablele sunt suprapuse si iar in stanga a sudat petecul distrugand linia masinii
O sa fac poze cand ajung la tara,probabil in alt topic intrucat aici e alt subiect si imi cer scuze ( Misu,dupa cateva zile poti face curatenie daca doresti !)

@vranceanu: au mai fost schimbate si pod pedalier,coltul unei usi l-am reprat cu tabla (a iesit foarte bine) si la usa soferului a fost pusa atunci fata de Conex dar am schimbat eu usa cu totul punand o usa de pe dacia 1310 din '83 a tatalui


Nu te supara, dar exagerezi! Masina aia se poate repara in doi timpi si trei miscari. Doar ca te-ai speriat. Nu trebuie nici recarosat si nici vandut. Se poate repara foarte frumos si va tine mult si bine. Oricum nu o vei folosi decat la intalniri, nu o vei folosi zilnic!
Nu te speria nici de chit, ca daca se foloseste ce chit trebuie si cum trebuie, atunci nu va sari.
Si pe masinile noi se foloseste ici-colo chit, inca din fabrica.
Mie de exemplu nu prea imi plac modelele astea hibride, de tranzitie intre 1300 si 1310, din simplul motiv ca nu sunt nici 1300 si nici 1310, adica nu au identitate clara.
Dar lui Vranceanu ai plac.
Daca simt ca situatia te depaseste, atunci mai bine vinde-o cuiva care o va repara.
Dar in locul tau eu nu l-as vinde, mai ales ca este masina in care te-ai copilarit.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 7 ani
   
Motreanu Sorin
Membru Senior

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 707
Nici nu am pomenit de vanzare. Daca nu o voi face o voi dezmembra la fel cum am facut si cu cea din 83 mostenita dupa tata  pentru a avea piese de schimb la cea verde.
De circulat am circulat mult cu ea si vreau sa mai circul ca parca numai in asa ceva simt placerea de a conduce,spre exemplu vara asta am facut cu ea 3000 km.

Ca sa revenim la topic ca tot s-a vorbit despre aceste hibride ( si mie ii plac) iata specificatiile din factura masinii:
 


Si ca sa fiu si mai ontopic as dori sa stiu ce insemna prescurtarea "CIM" trecuta acolo ca nu imi dau seama...

Modificat de Motreanu Sorin (acum 7 ani)


_______________________________________
Dacia 1310-1980
Aro 10.4 - 1990
Dacia 1300 romaneasca cu elemente frantuzesti - 1973
Dacia 1300 cu imbunatatiri de 1310 - 1982
Mobra 50 S

pus acum 7 ani
   
vranceanu
Moderator

Din: Pascani
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 3983

Misu de Cluj a scris:


Motreanu Sorin a scris:

Ierati-ma pt offtopic dar imi e necaz mare mai ales ca este  masina cu care am facut primul drum de la maternitate acasa.Sa povestesc mai clar ce s-a intampalt cu ea de au ciopartit-o la spate.

Tatal meu fiind cadru militar avea la lucru atelier mecanic si periodc ii baga ulei in praguri si lonjeroane pana prin 99 cand s-a pensionat.Din pacate nu si in pasajele spate sau in usi. Astfel masina zacand ceva ani pe la un unchi a prins rugina pe buzele aripilor spate . Desteptul de tinichigiu,in loc sa rezolve problema taind din petecele de reparatii cumparate doar portiunea cu probleme si sudand frumos apoi polizand si rezolvand problema avand in vedere ca NU au fost afectate cutiile rotilor  deci nu era necesar sa ia atata din tabla a taiat prea mult  imprejurul zonei pasajului rotii desi gaurelele de rugina erau destul de mici..chiar si dupa curatare nu aveau cum sa se intinda atat. Toate ca toate dar mai apoi a infundat tabla aripilor spate ramasa si a trantit peste ea direct petecele de repratii exact in forma in care se gaseau in comert.Ramane astfel o portiune de aprope unn lat de palma in care tablele sunt suprapuse si iar in stanga a sudat petecul distrugand linia masinii
O sa fac poze cand ajung la tara,probabil in alt topic intrucat aici e alt subiect si imi cer scuze ( Misu,dupa cateva zile poti face curatenie daca doresti !)

@vranceanu: au mai fost schimbate si pod pedalier,coltul unei usi l-am reprat cu tabla (a iesit foarte bine) si la usa soferului a fost pusa atunci fata de Conex dar am schimbat eu usa cu totul punand o usa de pe dacia 1310 din '83 a tatalui


Nu te supara, dar exagerezi! Masina aia se poate repara in doi timpi si trei miscari. Doar ca te-ai speriat. Nu trebuie nici recarosat si nici vandut. Se poate repara foarte frumos si va tine mult si bine. Oricum nu o vei folosi decat la intalniri, nu o vei folosi zilnic!
Nu te speria nici de chit, ca daca se foloseste ce chit trebuie si cum trebuie, atunci nu va sari.
Si pe masinile noi se foloseste ici-colo chit, inca din fabrica.
Mie de exemplu nu prea imi plac modelele astea hibride, de tranzitie intre 1300 si 1310, din simplul motiv ca nu sunt nici 1300 si nici 1310, adica nu au identitate clara.
Dar lui Vranceanu ai plac.
Daca simt ca situatia te depaseste, atunci mai bine vinde-o cuiva care o va repara.
Dar in locul tau eu nu l-as vinde, mai ales ca este masina in care te-ai copilarit.


Corect. Aia nu e masina de dat si se poate face cu o investitie non astronomica. Chiar daca va trebui si chit, daca e chit de calitate va tine mult si bine . Ideea cred ca odata facuta e sa nu o folosesti chiar ca masina de zi cu zi  ca sa o mai cruti de alte necazuri. Inclusiv eu , imi pregatesc acuma una mai ,,moderna '' pentru naveta si alte necesitati pt ca e mult mai usor si mai ieftin de reparat in caz de Doamne fereste ceva rau si chiar daca ar fi ceva mai grav , imi iau alta  pe cand o 1300 ca aia verde  a mea , nu mai am sanse sa gasesc repede sau chiar deloc . Asa ca Sorine chiar ca te-ai speriat gratis cum zice Misu pentru doua aripi spate si una fata . O sa o repari , nu trebuie perfecta  dar va fi masina ta de suflet .Mai gandeste -te  pt ca masina e faina. Si ai un mare Atuu cand ma gandesc ca e masina cu care chiar ai copilarit.


_______________________________________
,,Nu lasa pe maine ce poti face azi . Lasa pe poimaine ca poate nu mai trebuie''

pus acum 7 ani
   
vranceanu
Moderator

Din: Pascani
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 3983

Motreanu Sorin a scris:

Si ca sa fiu si mai ontopic as dori sa stiu ce insemna prescurtarea "CIM" trecuta acolo ca nu imi dau seama...


Nici ,,LM'' nu stiu ce este .
   


_______________________________________
,,Nu lasa pe maine ce poti face azi . Lasa pe poimaine ca poate nu mai trebuie''

pus acum 7 ani
   
Motreanu Sorin
Membru Senior

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 707
Acel LM presupun ca ar insemna "lampi marsalier" dar "CIM" chiar nu stiu de la ce vine
poate ne lamureste cineva 


_______________________________________
Dacia 1310-1980
Aro 10.4 - 1990
Dacia 1300 romaneasca cu elemente frantuzesti - 1973
Dacia 1300 cu imbunatatiri de 1310 - 1982
Mobra 50 S

pus acum 7 ani
   
deceneu32
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3581

Motreanu Sorin a scris:

Acel LM presupun ca ar insemna "lampi marsalier" dar "CIM" chiar nu stiu de la ce vine
poate ne lamureste cineva 

CIM este codul comercial pentru ansamblul stergator-spalator parbriz electric cu actionare din clapeta.
Volan IAMT se refera la noul tip de volan montat incepand din anul 1978 si fabricat de UAMT(IAMT)-Oradea.
Precedentul era fabricat de Intreprinderea Chimica Orastie(ICO).


Modificat de deceneu32 (acum 7 ani)


pus acum 7 ani
   
Motreanu Sorin
Membru Senior

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 707
Multumesc Deceneu !

Am vazut pe net,in jud Mehedinti un anunt de vanzare la un pret ce pare ok.Pe langa o dacie 1310 cineva vinde la 2000 ron neg. o DACIA NOVA DIN PRIMA SERIE .Voi posta aici linkul pentru ca acest model de inceput,cu luneta bombata este extrem,extrem de rar si ar merita atentia unui pasionat adevarat.


Modificat de Motreanu Sorin (acum 7 ani)


_______________________________________
Dacia 1310-1980
Aro 10.4 - 1990
Dacia 1300 romaneasca cu elemente frantuzesti - 1973
Dacia 1300 cu imbunatatiri de 1310 - 1982
Mobra 50 S

pus acum 7 ani
   
Motreanu Sorin
Membru Senior

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 707
O lamurire daca se poate
La Dacia 1310 model 84 cu plafoniere mici deasupra usilor fata,se pot pune fara modificari plafoniere model mai nou,cu intrerupator lateral? Cele ofiginale au fost prost gandite si nu mai am dispersoarele acelea basculabile care s-au topit si s-au rupt


_______________________________________
Dacia 1310-1980
Aro 10.4 - 1990
Dacia 1300 romaneasca cu elemente frantuzesti - 1973
Dacia 1300 cu imbunatatiri de 1310 - 1982
Mobra 50 S

pus acum 7 ani
   
Pagini:  1 2  

Mergi la