CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
ramona23 24 ani
Femeie
24 ani
Bucuresti
cauta Barbat
24 - 52 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Prezentare masini / KDF-ul , masina neastamparata. Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini:  1 2 3
Komissar
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1055
Una alta...

kdf-ul masina una alta...

52.9KB


pus acum 10 ani
   
Komissar
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1055
Si galeriile

Restul ...va urma

kdf-ul masina galeriile restul ...va urma

57.6KB


pus acum 10 ani
   
nicu rares
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1116
ai luat pauza?

_______________________________________
fanul masinilor de caracter si nabadaioase

pus acum 10 ani
   
cristibunda
Membru Activ

Din: Carei / SM
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 164
WOW ! De cand m-am inscris pe acest forum am incercat sa urmaresc toate broastele sa vad evolutia lor , asta datorita achizionarii proprii de un 1302 - 71` si un 1200 - 62, insa de al tau astazi este prima oara cand dau de el . Pot sa zic ca ai trecut prin multe peripetii cu el si am ramas chiar surprins de cata rabdare si munca ai avut pana sa ajungi la un rezultat pozitiv. In ceea ce priveste modificarile aduse , instalatia pe gaz este chiar interesanta ,n-am prea vazut broscute cu instalatie.
Te felicit inca o data pentru efortul si munca depusa pentru brotac , si by the way , chiar arata superb cu rat-look-ul . Bafta in continuare !


_______________________________________
1302 Kafer 1971
1200 Kafer 1962

pus acum 10 ani
   
Komissar
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1055
Merci,

Pauza nu am luat -  masina a mers aproape in fiecare zi tot timpul.
Instalatia de dubla carburatie este si ea aproape gata.
Nu am montat-o pe masina din cauza ca luna viitoare ii fac ITP-ul, si vreau sa nu fie (inca o alta) chestie de care sa se ia aia (oricum va trebui sa las un "tribut" ) .

Intre timp masina a primit un alt motor, in principiu nou.  Un 1200 mexican, cu case savere, AS41 dual relief,  in stare f buna caruia i-au fost schimbate toate consumabilele , pusi cuzineti noi si instalata o pompa de ulei cu filtru, lucru necesar la o broasca.

Ref la inst. de gaz - momentan nu mai este instalata pe masina, am dat-o jos de cand am inceput sa ies din tara cu ea, pt a nu avea probleme in parcarile subterane.  Dupa aceea nu am mai instalat-o , mai ales ca s-au pierdut componente in lipsa mea.  Oricum intentionez sa merg in alta directie modificarie, dovada fiind setul dual carb pe care il pregatesc.


pus acum 10 ani
   
nicu rares
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1116
munca multa!dar incepe sa scada insufletirea? sau te_ai plictisuit de masina?

_______________________________________
fanul masinilor de caracter si nabadaioase

pus acum 9 ani
   
Komissar
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1055
Nu inteleg la ce te referi si de ce pui astfel de intrebari.

Nu am luat nici o pauza, merg cu masina aproape in fiecare zi - vinerea trecuta am fost la Brasov cu ea pt a rezolva o problema legata de munca,  exceptand aceasta delapsare fac cam 100 si ceva km pe saptamana cu ea, prin oras si vecinatati, atat de placere cat si in interese "utilitare".


Si cam atat. Nu stiu ce ai vrea sa vezi pe topicul asta - mestereli si reparatii interminabile ?  Nu o sa fie cazul pt ca masina este un daily driver.

Motorul ala pe care simulez dubla carburatie e un bloc de schimb, pe care il am prin curte, si cam atat.  Alea vor fi gata cand vor fi gata - nu e chiar atat de usor pe cat crezi sa faci o timonerie pt. doua carburatoare care sa fie deopotriva precisa si fara jocuri, sa nu fie greu de actionat (sa nu opuna rezistenta) si sa permita si un reglaj independent in timp ce motorul merge (sincronizare).

Modificat de Komissar (acum 9 ani)


pus acum 9 ani
   
nicu rares
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1116
Rezumat: masina daca merge zilnic inseamna ca nu mai are probleme tehnice nerezolvabile instant, pe topicul tau nu doresc sa te simti jignit de intrebarile mele pentru ca nu asta a fost intentia, dar am crezut ca masina este trecuta pe un plan secundar si vrei sa dezvolti inca un proiect in contextul in care ai reusit sa o faci sa mearga bine!

_______________________________________
fanul masinilor de caracter si nabadaioase

pus acum 9 ani
   
Komissar
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1055
Salutare,

Scuze daca am parut dur sau agresiv, mi s-a parut doar ciudata succesiunea intrebarilor, poate ca insa n-am fost si eu foarte explicit in postari si ceea ce era evident si de la sine inteles pt. mine nu era chiar asa in realitate
Da, ideea e ca masina merge zi cu zi - si face asta de cativa ani buni, practic orice interventie la ea din ultima vreme poate fi considerata "extra", facuta de dragul hobby-ului ( exceptand mici reglaje inerente, mentenanta si eventual un suflat in jiclere )


pus acum 9 ani
   
oldtimercraiova
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 10 ani
Postari: 1455
Ce frumos este ! 

pus acum 8 ani
   
oldtimercraiova
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 10 ani
Postari: 1455

Komissar a scris:

In Decembrie bestia a primit si un cadou, un sistem de evacuare tip "header" facut de Volkswagen Mexico ... dupa instalare, parca avea ceva mai mult zvac   - ceea ce era bine. 
Pentru cei ce nu cunosc, un header este un sistem de evacuare in care toate tevile de evacuare sunt in asa fel calculate incat sa aiba lungimi desfasurate egale:




Acesta este ?

Modificat de oldtimercraiova (acum 8 ani)


pus acum 8 ani
   
Komissar
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1055
In principiu da, doar ca nu a fost luata de acolo. Dar e aceiasi.

De avut insa in vedere faptul ca pe piata internationala exista 2 variante ale acestei tobe - cea pt. motoare de 1200 si cea pt. 1300+1500+1600.  Imi este neclar ce varianta este pe site-ul romanesc. Trebuie intrebat direct vanzatorul, la telefon.

Toate cele bune,
Laurentiu


pus acum 8 ani
   
oldtimercraiova
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 10 ani
Postari: 1455
Am vorbit cu Deian , n-are pentru motor 1.2 ...

Ma poti ajuta sa gasesc ceva zgomotos pentru broasca?

Pe aircooledparts , te rog...   


pus acum 8 ani
   
cabriolette
Membru Senior

Din: Sibiu
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1248
Tine minte... Zgomotul de broasca e zgomotul de greieri care se aude din toba. Nu iti trebuie ceva mai zgomotos...


pus acum 8 ani
   
oldtimercraiova
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 10 ani
Postari: 1455
Am inteles .

Modificat de oldtimercraiova (acum 8 ani)


pus acum 8 ani
   
Komissar
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1055
Ok, se pare ca exista doar pt. 1300->1600 - probabil ca ce vazusem eu listat cum ca ar fi si pentru 1200 era o eroare intr-un magazin/catalog on-line.

Toba mea este cea de 1600 evident, (am avut un motor de 1600) dar am modificat-o ulterior pentru 1200. (se poate scurta, a fost scurtata pe un motor-macheta).

Pe aircooledparts.ro  nu stiu ce sa zic. Modelul Monza este mai nasol, din cate am citit pe net, dpdv al eficientei (s-ar putea chiar sa diminueze performanta cu niste procente, deoarece air flow-ul nu e gandit prea bine.

Asa, ca varianta de "zgomot" ai putea sa inlocuiesti finalele cromate din toba stock cu 2 finale facute din.... teava cromata de aspirator :D  ( eu am avut asa ceva ) .  Finalele stock mai au un fel de sita in interior, menita sa reduca zgomotul, iar diametrul util este mai mic.
Poti sa faci (sudezi) pe noile tevi un guler de prindere acolo unde intra in toba, care se va prinde cu colierele stock + ceva pasta de etansare de esapament.

Modificat de Komissar (acum 8 ani)


pus acum 8 ani
   
Pagini:  1 2 3  

Mergi la