CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
crazygirl pe Simpatie
Femeie
22 ani
Buzau
cauta Barbat
26 - 80 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Prezentare masini / KDF-ul , masina neastamparata. Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini:  1 2 3
Komissar
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1055
O sa prezint povestea detaliat masinii mele, (a uneia dintre ele ) plina de peripetii si de "senzatii tari" .

Deci, prin 2008, pe la sfarsitul verii am achizitionat aceasta masina, un Volkswagen Broscuta, model 1200 din '65.   -aveam 22 de ani atunci.
Eu aveam deja o broscuta, un 64, la care lucram de ceva vreme, fiind intr-o stare foarte proasta ( despre el, intr-un alt topic ) .

KDF-ul, masina despre care voi vorbi, s-a vrut a fi un cadou frumos din partea tatalui meu, dar se pare ca a fost cu (mare) ghinion. 
Deci... era pe la sfarsitul verii ( tatal meu tocmai incepuse sa construiasca o casa la tzara, si eu l-am ajutat cu proiectul de arhitectura (sunt student la arhitectura) , cu santierul, etc . ) ...

Intr-o zi de sambata, dimineata de fapt, vorbeam de masini vechi, broscute, etc., si ii povestesc ca am vazut un anuntz cu o broscuta in curtea unui mosh, frumoasa, completa, cu trapa, etc.  - la 2500 EU.
Imi zice, hai sa o vedem ! - ajungem la mosh, vad masina, ii dau tarcoale, parea ok, vopseaua era frumoasa, trapa functionala, nu parea sa aiba improvizatii ( mai ales, bordul, nu era taiat, nu avea ceasuri sau butoane aditionale, o dambla mai veche de a mea, etc ) .

Ii dam o cheie masinii... porneste.  Avea nr. rosii si ITP proaspat facut.
Mosul sustinea ca motorul era "facut" si franele proaspat facute.

Insa... mosul mai avea in alee o masina, un volvo mai vechi, caruia ii schimba cilindrii de frana, drept urmare, aleea era blocata, si nu am putut sa o scoatem la o proba.

Ii zic eu lui taica-miu, ca masina e frumusica, si ca poate face banii aia.   In momentul ala, taica-miu scoate 100 EU si ii da mosului avans.  Un gest frumos, care m-a luat prin surprindere, dar fatidic. ( pretul fusese negociat in final la 1800 EU ) .

Problema e urmatoarea: lui taica-miu ii plac masinile, oarecum, dar este TERORIZAT de condus si ideea de a conduce, implicit, nici pe mine nu ma vrea sa ma stie in spatele volanului -  are o masina considerata a fi oarecum de lux (nu o sa zic ce masina ) , dar cu toate astea nu conduce pe ploaie, noaptea, pe serpentine, etc.

Drept urmare, eu nu am condus masina, NICI macar 1m , decat dupa ce i-am dat banii, si am facut actele.  Datorita avansului dat instant, nu s-a mai pus problema sa mai vin cu un prieten, etc, sa vedem masina.


Asa...  deci dupa o saptamana , dupa ce termina si mosul de reparat franele la Volvo, si elibereaza aleea, facem actele, tot. ... si iau masina.


Chestia asta era pe undeva in Sud, pe langa Piata Progresu, parca.   M-am dus direct cu masina la tara la mine, langa Bragadiru ( deci cam 25km , plus sau minus ) . M-am dus pt. a spala masina, si a lasa piesele pe care mi le mai daduse mosul ( imi daduse destul de multe piese, le-am carat in cutii in broasca si in masina lui taica-miu, din pacate, majoritatea erau ciurucuri obosite si ruginite   , dar na ! am zis ca poate or folosi la ceva ) .

Bineinteles ca masina n-a mai pornit cand sa plec acasa   ... am inceput, fishe, carburator, spritzuieste, are scanteie, etc si etc.  Draci !   


Si acum pun o poza, la cateva zile dupa ce am luat-o , continui putin mai tarziu, deoarece am si de lucru.

kdf-ul masina prezint povestea detaliat masinii mele, uneia dintre ele plina peripetii tari"

65.7KB

Modificat de Komissar (acum 14 ani)


pus acum 14 ani
   
Komissar
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1055
Poza 2 ... cum poti sa pui mai mult de o poza in acelasi topic ?

kdf-ul masina poza ... cum poti pui mai mult poza acelasi topic

58.7KB


pus acum 14 ani
   
glad parau
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca ardelean 100%
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1080
pe site direct nu se pot pune este limitat la o imagine dar puteti folosi de exemplu pentru a le incarca si apoi sa copiati link-ul in postul cu pricina...

_______________________________________
dacia sport fan forever....

pus acum 14 ani
   
vwtyp3variant
Moderator

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 4591
interesanta poveste si foarte faina masina
poti pune mai multe poze pe un post cu 99 de poze cu care iti faci album
sau mai poti pune mai multe poze pe aceeasi post  dar nu stiu nici eu cum
asta cu 99 de poze ii buna ca poti pune multe poze(99 de buc )  


_______________________________________
"M-am bagat in vorba, pentru ca mi-a placut discutia, dar nu am de fapt nimic de spus nimanui." Sechi

pus acum 14 ani
   
Komissar
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1055
Asa...continui...

pe scurt (sau pe lung ) ... in prima faza, adica in urmatoarea luna, maxim 2 luni i-am schimbat urmatoarele:
-tot ce tine de frane, saboti, cilindrii receptori, conducte de metal si cele flexibile de cauciuc, totul nou. deoarece un cilindru de frana avea o scurgere de lichid, conductele de frane erau crapate si una din ele era instalata "rasucit" / coada de purcelus.
-instalatia electrica TOTAL - deoarece una dintre lampile de semnal fata nu mergea deloc (si nu era de la bec, pur si simplu din cablaje ), bateria nu se incarca, iar martorul de semnal de pe bord se aprindea numai la semnal stanga, parca, iar martorii de ulei si baterie nu mergeau.  Din instalatia mosului nu intelegeai nimic, fiind facuta nu se tie cum, folosind fire inadite, etc. - in spate erau de o culoare, in fata ieseau din manunchiul de fire alte culori.
-carburator, delcou  (astea nu mai stiu de ce le-am schimbat, aveau probleme, oricum )
-fishe, bujii, filtru benzina, consumabile.

-cauciucuri noi ( deoarece AM MERS cateva sute de km, avea caucicuri VICTORIA vechi, si dintr-unul din ele AU IESIT SARMELE    )



Si poza, sa dam culoare topicului:

kdf-ul masina scurt (sau lung ... prima faza, adica urmatoarea luna, maxim luni i-am schimbat -tot

36.9KB

Modificat de Komissar (acum 14 ani)


pus acum 14 ani
   
Komissar
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1055
Mi-am mai adus aminte, am schimbat si burdufele de la planetare, care erau muci, iar mosul mersese fara ulei in CV ( din fericire nu a mers mult , se va vedea de ce ( nu avea cu ce sa mearga , masina era praf )  )

Asa... acum urmeaza o poveste horror care nu e pt. cardiaci  

Masina schimba vitezele destul de greu ( mosul mi-a zis ca "asa e la astea" ) - Eu stiam ca e vorba de o bucsa care se afla in tunelul masinii, o bucsa de la timoneria schimbatorului de viteze.  Mosul habar n-avea ca exista asa ceva. 

Nu-i problema, mi-am zis, o sa o schimb eu.

Bun... se facu toamna ...
Dau eu sa schimb  bucsa!

Bucsa se instaleaza desfacand un panou de vizitare din capul de sasiu, ... desfacand timoneria schimbatorului de viteze, si impingand spre fata, prin gaura de vizitare mai sus amintita tija schimbatorului.  Se prinde bucsa intr-o ureche speciala, se impinge prin ea tija, si se pune totul la loc.

OROARE !  ... mosul, in infinita lui prostie,  SUDASE gaura si panoul de vizitare din capul de sasiu, nestiind la ce folosesc !!!!!!          Si le sudase bine de tot, nu se mai cunoastea cum ca acolo ar fi fost acel panou.

Am mers asa o perioada, pana cand, la venirea iernii, m-am trezit ca pur si simplu nu mai intra in viteza 1, la pornirea de pe loc, cam la  1 din 10 porniri , ceea ce e destul de grav, trezindu-ma de multe ori ca amestecam cu schimbatorul cand se punea verde si toti ma claxonau.

Asa ca, IARNA, la -5 grade, in Ianuarie timpuriu ( Ianuarie 2009 ) fara garaj, m-am dus la tzara, am pus masina pe buturugi, am decuplat franele, am desfacut puntea fata, am dat-o jos cu totul, si m-am bagat pe sub botul masinii cu un flex si am dat gaura minune.

Am reusit sa pun bucsa !  ... sa traiasca ! 



Nu am o poza de atunci, era ger, oricum si numai de poze nu-mi ardea ... 
dar pun alta poza, mai frumoasa

kdf-ul masina mi-am mai adus aminte, schimbat burdufele planetare, care erau muci, iar mosul mersese

43.3KB


pus acum 14 ani
   
whoratiu
Membru fondator al forumului

Din: Cluj- Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1269
Hai Komissare ca asteptam episodul urmator!!! Se pare ca ai trecut prin toate genurile, de la love story pana la horror!!! Ii shade bine acolo in iarba!

_______________________________________


pus acum 14 ani
   
Komissar
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1055
Hehe ... si mai e... horror


Mentionam ca masina are trapa - cand a venit toamna si primele ploi, dupa ce am luat-o, am constatat ca tot ce ar fi trebuit sa insemne garnitura sau sistem de scurgere ai trapei nu existau/functionau.
Garniturile nu erau... iar canalele de scurgere erau fie obturate fie furtunele de scurgere, erau rupte, a.i. in loc sa evacueze apa sub masina, toata apa se ducea in stalpii A si respectiv B,  la prima ploaie care m-a prins.... m-am facut fleasca. Intra apa de nu se poate.   In disperare de cauza, in prima noapte de ploaie am pus scotch.    
- a stat asa toata iarna ( nu aveam ce sa-i fac ) , in primavara am refacut traseele de scurgere si i-am pus garnituri.     Din pacate scotchul ala a lasat urme ...  anul asta o asteapta o revopsire.   


Asa... poveste deosebit de horror nr. 2 sau, blestemul mosului.

Mergeam eu intr-o seara de prima-vara prin oras cu prietena.  Unirea, Bd. Republicii sau cum i-o zice acum, Piata Alba Iulia.
La un moment dat, fara avertisment, aud un "HUUURRRRRR" la roata stanga fata, simt ceva in volan si simt cum masina incepe sa mearga ciudat , toate astea in rastimp de cateva zeci de secunde.  Dau semnal dreapta, trag pe dreapta, ies din masina ...ce sa vad ?   
Rulmentul de la roata se dezintegrase, roata se mai tinea doar in piulite, si statea oblic/cracanata.
Imping masina pe trotuar (unde parcheaza lumea masinile ) , aranjez roata sa para normal, incui masina, si iau autobuzul.
A doua zi, pe seara ma intorc cu un cric crocodil, si un alt rulment de schimb. 


Pun o poza cu cea a mai ramas din rulmentul vechi



(mentionez ca pana in momentul incidentului nu se auzea nici un sunet suspect in fata, si mersesem cateva sute de km bune, spre 1000, ceva/orice, ca sa-mi dea de veste ca lucrurile o iau razna...  pur si simplu totul s-a petrecut in cateva secunde ) .

Dupa asta, cu prima ocazie cumpar cate un kit de rulmenti pt. fiecare roata fata, si incerc sa-i instalez. Cu ocazia asta , descopar SI CE SE INTAMPLASE:

(mosul strikes back! ) ... tamburul fata are 2 rulmenti - unul spre exterior si unul mai mare pe interior.  Cel care se dezintegrase era ala mai mic -  , studiind "la rece" tamburul descoper ca locasul din tambur unde intra "inelul exterior" ( in engleza se numeste "outer bearing race" , nush termentul stiintific in romana ) , era ovalizat. 
Mosul impinsese inelul exterior, acolo, sa intre, cu ciocanul sau ce-o fi gasit si el la indemana, pana cand reusise sa-l bage, crapand piesa.   (eu am gasit-o crapata ) .

A trebuit sa caut alt tambur !

kdf-ul masina hehe ... mai e... masina are trapa cand venit toamna primele ploi, dupa luat-o,

25.8KB

Modificat de Komissar (acum 14 ani)


pus acum 14 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48209
Povestea asta mi-se pare foarte familiara
Nu vad nici un HORROR!
Si eu am lucrat 5 ani pe brotacul verde, apoi a inceput sa se aseze si sa mearga bine.
Apoi am luat pe ala negru, si pe ala doar doi ani m-am distrat, dar inca mai am de bibilit.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
Komissar
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1055
HORROR - se numeste atunci cand iei o masina vanduta drept mergatoare... si care iti face numai nazdravanii

I-am luat si o toba noua, ...... asta prin prima-vara 2009.

Acum... sa va zic o alta poveste din gama horror...


Tot prin prima-vara, incepuse sa trepideze groaznic la plecarea de pe loc, atat de groaznic incat sareau suruburile care tineau parasolarele... 
Ce sa fie? Ce sa fie ? 

pai ... bowden tube-ul cablului de ambreiaj era perfect drept , iar teava de metal din tunel prin care trecea cablul de ambreiaj se rupsese in tunel, in toate 3 prinderile...
Urmarea ?  - am dat mocheta la o parte,  facut niste incizii cu flexul in tunel si am sudat cu aparatul Mig/Mag tubul la loc pe prinderile lui.
Imi pare rau ca nu am poze, cu operatiunile astea, dar adevarul e ca de multe ori cand m-am dus la tara sa fac astfel de lucrari la masina, din cauza murdariei de pe maini, a dezordinii, (fiind si prima-vara , era si noroi pe jos ) , nu prea mai poti pune mana pe aparat, sa ai grija sa nu-l murdaresti, etc.

kdf-ul masina horror numeste atunci cand iei masina vanduta drept care iti face numai i-am luat toba

50.6KB


pus acum 14 ani
   
Komissar
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1055
Ah, da - intre timp masina a primit si niste zorzoane  

Oglinzile, pe care le-a observat Misi pe celalalt topic, (mosul ii pusese oglinzi de dacie, montate aiurea in care nu vedeai nimic )  ... lampi aditionale cromate cu pozitie si stop frana... si proiectoare Elba ( foarte folositoare cateodata ).

kdf-ul masina ah, intre timp masina primit niste zorzoane   oglinzile, care le-a observat misi

40KB

Modificat de Komissar (acum 14 ani)


pus acum 14 ani
   
vwtyp3variant
Moderator

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 4591
frumoasa toba si masina
cred ca cea veche suna bine nu?  
si a mea trepida la pornire de pe loc acuma cred ca am rezolvat dar daca nu verific si eu ce ai patit tu  


_______________________________________
"M-am bagat in vorba, pentru ca mi-a placut discutia, dar nu am de fapt nimic de spus nimanui." Sechi

pus acum 14 ani
   
Komissar
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1055
Poza artistica cu proiectoare...

kdf-ul masina poza artistica

15.7KB


pus acum 14 ani
   
Komissar
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1055

vwtyp3variant a scris:

frumoasa toba


Merci - foarte frumoasa si NOS - pacat ca la nici jumate de an dupa ce am pus-o, am dat motorul jos, si l-am inlocuit cu altul.  ...  Mai multe, in episodul viitor  ( incerc sa povestesc in ordine cronologica ) .


pus acum 14 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48209

Komissar a scris:


Tot prin prima-vara, incepuse sa trepideze groaznic la plecarea de pe loc, atat de groaznic incat sareau suruburile care tineau parasolarele... 
Ce sa fie? Ce sa fie ? 

pai ... bowden tube-ul cablului de ambreiaj era perfect drept , iar teava de metal din tunel prin care trecea cablul de ambreiaj se rupsese in tunel, in toate 3 prinderile...
Urmarea ?  - am dat mocheta la o parte,  facut niste incizii cu flexul in tunel si am sudat cu aparatul Mig/Mag tubul la loc pe prinderile lui.
Imi pare rau ca nu am poze, cu operatiunile astea, dar adevarul e ca de multe ori cand m-am dus la tara sa fac astfel de lucrari la masina, din cauza murdariei de pe maini, a dezordinii, (fiind si prima-vara , era si noroi pe jos ) , nu prea mai poti pune mana pe aparat, sa ai grija sa nu-l murdaresti, etc.


Operatiunea asta este descrisa cu o gramada de poze, pe ceva site broscaresc american.
Cred ca urmeaza sa fac si eu pe brotacul negru, ca suna ceva prin tunel, cand apas ambreiajul.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
Komissar
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1055

Misi din Cluj a scris:



Operatiunea asta este descrisa cu o gramada de poze, pe ceva site broscaresc american.
Cred ca urmeaza sa fac si eu pe brotacul negru, ca suna ceva prin tunel, cand apas ambreiajul.



E posibil de pe acelasi site americanesc sa ma fi inspirat si eu  

A propos, Misi ?  Ai M ?  (asa cum sugereaza avatarul tau )  - daca da, felicitari !  - M-ul este un vis vechi de-al meu  



Asa , revenind...

Deci, pana prin vara 2008, masina a mers, cat de cat, in mod constant. 
Doar ca... ce nu am mentionat pana acum, era faptul ca motorul atat de laudat de mosh era o martzoaga, mai mult de 70kmh nu am reusit sa prind niciodata, si NICIODATA nu facusem vr-o depasire   ...   motorul nu avea vlaga de tot. 
Ca sa fie lucrurile clare, de prin prima-vara, vara asa, incepuse si sa scoata fum mai mult pe o mitraliera.
Si incepuse sa scoata si un zgomot ciudat - ca un fel de plici, cum ar face o sarma groasa lovind o galeata de tabla   
Aici sunt si filmulete, facute de mine, si puse pe youtube, incercand sa arat altor amici problema . Cica erau valvele .










Asa... in vara am decis ca nu se mai poate deloc asa ceva, si am schimbat motorul., cu unul de 1500 simpla admisie, caruia i-am pus un set motor de 1.6 si segmenti noi, treaba facuta de mine , am stat cu manualul de motoare si cheia dinamometrica in mana.  Deci toba de 1200 o luasem degeaba   ... 


Ce avea vechiul motor ?  Cel atat de laudat de mosh ?    

Pai ... lasand la o parte chestia cu fumul si supapele, avea un cilindru SPART si un prezon din bloc se invartea in gol .
Una dintre tijele impingatoare de la culbutori era mai scurta decat restul...
Super, nu ?


Asa...  cu motorul de 1500/1600 simpla admisie au fost vremuri fericite Masina era sprintena, un fel de groaza soselelor, avea putere... ce sa mai ? un salt imens fata de martoaga de dinainte.


pus acum 14 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48209

Komissar a scris:




A propos, Misi ?  Ai M ?  (asa cum sugereaza avatarul tau )  - daca da, felicitari !  - M-ul este un vis vechi de-al meu  




Nu am M. Este Gaz 69 A rusesc, cu 4 usi. (vezi la rubrica restaurari, ca se afla in lucru)
Mai ai timp sa-ti cumperi si tu, ca si la mine ordinea a fost: motociclete -> Dacia 1300 -> Broasca -> Gaz 69 -> Aro 10 -> Lastun -> Ce mai urmeaza, nu stiu, astept sa treaca criza.

Pe forumul dtrn.ro este un topic interesant despre Broscaro-M-isti.
Se pare ca multa lume are aceasta combinatie.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
Komissar
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1055
Misi, frumos GAZ-ul  69 !  Felicitari !   

Asa... profit de o pauza pt. a mai scrie pe aici...
Deci,  am instalat un motor de 1.6 simpla admisie... vremuri fericite.   Am facut cam 1000 si ceva de km cu el, mergand destul de regulat, de vr-o 2-3, ori pe saptamana, la un film, la tzara, etc.   Vorbim de perioada ce cuprinde sfarsitul verii-toamna-iarna 2009.
Mai aveam ceva probleme... in principal faptul ca preincalzirea carburatorului (ce la broasca se face cu gaze de esapament ) avea teava sparta, si gazele de esapament emanate erau supte in sistemul de aer cald al habitaclului ...      - fenomen neplacut atunci cand deschideam clapetele de caldura... pt. mers iarna.
Dar, am perseverat    cu geamul deschis...

kdf-ul masina misi, frumos !  felicitari !  profit pauza pt. mai scrie aici... instalat

39.2KB


pus acum 14 ani
   
Komissar
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1055
Rablamentul a mers cam dupa fiecare ninsoare mare din Bucuresti, si a facut fata onorabil.  - au ajutat destul d mult cauciucurile de iarna Vredestein, ce erau practic noi.

kdf-ul masina mers cam dupa fiecare ninsoare mare din bucuresti, facut fata ajutat destul mult iarna

28.9KB


pus acum 14 ani
   
Komissar
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1055
In Decembrie bestia a primit si un cadou, un sistem de evacuare tip "header" facut de Volkswagen Mexico ... dupa instalare, parca avea ceva mai mult zvac   - ceea ce era bine. 
Pentru cei ce nu cunosc, un header este un sistem de evacuare in care toate tevile de evacuare sunt in asa fel calculate incat sa aiba lungimi desfasurate egale:

kdf-ul masina decembrie bestia primit cadou, sistem evacuare tip facut volkswagen mexico ... dupa

22.6KB


pus acum 14 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48209
Ai chedere albe la geamuri?

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
Komissar
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1055
Da   , din SUA de pe ... vad ca acum nu mai au
Insa, calitatea cauciucului este cea mai proasta posibila....

Modificat de Komissar (acum 14 ani)


pus acum 14 ani
   
Komissar
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1055
Am gasit si o poza de pe vremea cand am schimbat motorul la masina, .... o pun aici pt. a colora topicul.

kdf-ul masina gasit poza vremea cand schimbat motorul masina, .... pun aici pt. colora topicul.

54.7KB


pus acum 14 ani
   
knx
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3319
Frumoasa "poveste" Totul e bine, cand se termina cu bine  Din pacate asta e un lucru specific mioritic: ceri pe o "rabla" cam de zece ori valoarea, o prezinti ca fiind o bijuterie, iar cei care au intr-adevar masini bine intretinute, sau vechi in stare buna le dau la remat  De cele mai ori fac asemanare cu fructele turcesti, care de afara sunt frumoase, par coapte, sunt uriase, iar in interior sunt putrede Oricum, sa ai noroc cu ea, si s-o ingrijesti in continuare !

_______________________________________
Lada 1500 under construction !
Nu toate masinile vechi merita sa fie rable !

pus acum 14 ani
   
Komissar
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1055

knx a scris:

Frumoasa "poveste" Totul e bine, cand se termina cu bine 



Sunt total de acord   Doar ca la mine, nu s-a terminat cu bine...   mai am de scris, ultimul episod, contemporan.

Deci ... broasca a mers iarna asta, relativ ok - consumul mi s-a parut maricel, dar hai sa zicem... ca era iarna.
Pana acum o sapt. si ceva, doua, cand la un drum "de rutina" , am simtit ca pierd putere, ... insa eram in drum spre casa, si am apucat sa parchez masina.
Mi-am zis, ok, probabil ceva la carburatie si aprindere...
Intre timp a venit ultima repriza de ninsori din Bucuresti, ... iar eu mi-am cumparat o platina noua, un condensator nou si am curatat carburatorul.
Am mai pornit masina, odata, de doua ori, dar nu am miscat-o din loc...deci neconcludent.
Weekendul trecut, profitand de soare, am incercat sa pun totul la loc si sa dau niste ture... pe stradute. 

Dezastru ! mergea prost... , si anume:

- motorul nu avea putere, deloc. Mi s-a oprit de vr-o 15 ori motorul, in majoritatea cazurilor la plecarea de pe loc - motorul era cald! , adica cand pornesc de la stop de pe loc, tebuie sa patinez ambreiajul fooooarte lent, altfel moare motorul.
-masina nu mai are zvac si nici viteza.
-din motor se aude un "poc-poc-poc-poc!"
-becul de la ulei sta aprins, numai daca il TUREZ f mult se stinge.  Motorul are ulei pana la semnul de sus.
suspectez ce e mai rau    

Asta e starea in care se afla masina acum.
Astept sa se imblanzeasca vremea, sa incarc bateria si sa dau cu ea o fuga la tzara... unde ... Dumnezeu cu Mila !  sa vad ce are... pt. ca nu se poate demonta motorul in strada.

va continua... candva    

Modificat de Komissar (acum 14 ani)


pus acum 14 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48209

Komissar a scris:

Da   , din SUA de pe ... vad ca acum nu mai au
Insa, calitatea cauciucului este cea mai proasta posibila....

Era la BBT! Daca poti comanda de la BBT, aproape tot, ce rost are sa le comanzi din state si sa platesti si vama pe ele?


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
Komissar
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1055
Din ce stiu eu, BBT-ul nu vinde direct persoanelor fizice... trebuie sa gasesti un reseller/dealer ...

pus acum 14 ani
   
knx
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3319

Komissar a scris:


-din motor se aude un "poc-poc-poc-poc!"
-becul de la ulei sta aprins, numai daca il TUREZ f mult se stinge.  Motorul are ulei pana la semnul de sus.
suspectez ce e mai rau  


Cel mai probabil cuzinetii


_______________________________________
Lada 1500 under construction !
Nu toate masinile vechi merita sa fie rable !

pus acum 14 ani
   
Komissar
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1055
Yep... deci o sa se lase cu desfacut de motor, ... etc si etc.
Eu mai am un motor de 1.6 de VW, dar starea lui este total necunoscuta...
se-anunta vremuri grele .


pus acum 14 ani
   
knx
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3319
Stai linistit, ca nu esti singurul care mananca numai paine prajita  toata ziua, sa stranga banii pt un set de pistoane Mahle si alte piese

Eu intotdeauna am fost impotriva politicii "de ce sa-l fac pe asta, cand cu 200 lei imi cumpar unul second", pt ca nu se stie starea in care se afla acela, iar reconstruindu-l calumea, o sa mearga mult si bine !
Ar fii bine sa depistezi cauza dezastrului, sa nu se repete 


_______________________________________
Lada 1500 under construction !
Nu toate masinile vechi merita sa fie rable !

pus acum 14 ani
   
Komissar
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1055

knx a scris:

Stai linistit, ca nu esti singurul care mananca numai paine prajita  toata ziua, sa stranga banii pt un set de pistoane Mahle si alte piese


Da... ma recunosc in chestia asta    ... doar ca mi-a dat planurile peste cap rau de tot si dpdv financiar.   ... vroiam sa o incaltz cu cauciuce de vara, noi, deoarece (asa cum se vede in poze) mergea cu caucicuri de iarna, care au costat aproape 10 milioane, si mi-era mila d ele   , de asemenea, mai vroiam sa o revopsesc,  distractie domne. 
Chestia asta cu motorul chiar m-a luat pe nepregatite.


Motorul de 1500 avea un set de 1.6, luat de la cineva, cica "putin folosit" - de la o masina caruia ii fusese facut motorul si dup-aia a sucombat din alte cauze dupa ce facuse vr-o 2000km (asa mi-a povestit cel care mi-a dat setul, si tind sa-l cred ) .
In fine... segmentii erau noi, desigur, chiulasele le inspectasem, pareau ok, la supape, etc.   jocul axial era micutz... imi pusesem sperante in motorul asta - pacat 


Mai pun o poza   in amintirea verii trecute cand lucram la motor.

Ah... nu va speriati - atunci DESFACEAM o chiulasa   ...   nu as indrazni sa strand o chiulasa fara dinamometrica. !

kdf-ul masina knx scris:stai linistit, esti singurul care mananca numai paine toata ziua, stranga

51.2KB

Modificat de Komissar (acum 14 ani)


pus acum 14 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48209

Komissar a scris:

Din ce stiu eu, BBT-ul nu vinde direct persoanelor fizice... trebuie sa gasesti un reseller/dealer ...


Este firma la Arad, colegul nostru de forum lexxus.
E mai ieftin sa faci comanda la aceeasi piese din Arad, decat din state!
Gasesti orice, piesa ce se afla in catalogul BBT
De la ei si de la Unix gasesti aproape orice iti trebuie la broasca.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
knx
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3319
De obicei nu setul pica rar am vazut pistoane crapate, maidegraba segmenti rupti/tociti. Si felicitari ca dai dovada de profesionalism, chiar daca esti mecanic "amator" (sper sa nu te superi, si eu sunt, am vazut ca esti la arhitectura), din pacate am ajuns la concluzia ca foarte multi folosesc cheia de roti, sau cheia de forta  pt a strange chiulasa Dar e recomandat ca sa nu refolosesti cuzineti, segmenti, numai in cazul in care esti ferm convins ca corespund dimensional (eu le masor cu micrometrul). La aircooled e un pic mai delicata treaba asta cu ungerea, pt ca racirea depinde si de ungere buna , deci daca n-ai presiune, s-ar putea sa ai probleme si cu racirea. Spor la reparat !

_______________________________________
Lada 1500 under construction !
Nu toate masinile vechi merita sa fie rable !

pus acum 14 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48209
O intrebare: Tevile alea de legatura de la carcasa ventilatorului, care coboara la calorifere, le aveai montate?
Multa lume le da jos si le astupa cu dopuri, sub pretextul ca "Motorul va fi mai bine racit".
Total gresit! Eliminand fluxul de aer care trece prin calorifere, acestea se incing din ce in ce mai tare si aflandu-se sub chiulase supraincalzesc chiulasele si te trezesti cu supape gripate, pierderi de ulei si cuzineti gripati!
Tuburile alea trebuie sa fie la locul lor atat iarna, cat si vara, si aerul trebuie sa circule prin cele doua calorifere tot timpul cand merge motorul. Diferenta este doar ca vara aerul cald care trece prin calorifer iese pe sub masina, apoi iarna intra prin praguri in masina.
Pe timp de vara, poti da jos tuburile de cauciuc, care fac  legatura intre calorifere si praguri.
Dar alea din compartimentul motor nu e voie sa le demontezi, doar in caz, ca in loc de calorifere pui niste tevi de esapament simple, asa numitele "J-tubes", dar atunci nu mai ai incalzire. In California unde este cald, tot anul, se arunca astfel caloriferele.

Din cauza asta au fost distruse multe motoare de Vw.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
vwtyp3variant
Moderator

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 4591
na si eu am crezut ca se termina cu bine povestea  
interesant ca asa dintr-o data merge prost
oricum sper sa fie din nou in forma masinuta ca ii faina de tot  


_______________________________________
"M-am bagat in vorba, pentru ca mi-a placut discutia, dar nu am de fapt nimic de spus nimanui." Sechi

pus acum 14 ani
   
Komissar
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1055
Misi, tevile gofrate de 5cm le aveam montate.  De asemenea, tot sistemul de caldura era montat si funtional, la fel si termostatul si flapsurile.

De asemenea, stiu si de lexxus, dar preturile lui mi se par mari ... majoritatea pieselor (cele de mecanica electrica, frane etc ) incerc sa le iau din magazine ( exemplu UNIX, ce gasesc ) iar alte chestii le-am luat de pe mica publicitate pe thesamba.

Exemplu:
-chedere de usi ambele + cheder capota fata, 120 ron, cu tot cu transport.
-filtru de aer pe ulei, cu clapetele functionale, 70 ron cu tot cu transport,
-toba NOS, care se vede in pozele de mai sus, 290 ron, parca cu tot cu transp...etc   

asta din SUA...

Comanda de pe CIP1, cand am luat chederele, oglinzile, etc, am facut-o pe la inceputul "carierei" broscaresti, dar intre timp am vazut ca nu renteaza.   

... ideea e ca, mai ales la buget de student, trebuie sa incepi sa cauti cat mai multe surse de piese, si sa incerci intotdeauna sa obtii un pret cat mai bun, deoarece, la cate sunt de facut la masina asta, se acumuleaza foarte repede costurile...


pus acum 14 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48209

Komissar a scris:



... ideea e ca, mai ales la buget de student, trebuie sa incepi sa cauti cat mai multe surse de piese, si sa incerci intotdeauna sa obtii un pret cat mai bun, deoarece, la cate sunt de facut la masina asta, se acumuleaza foarte repede costurile...


Stiu cum este cu bugetul de student, ca brotacul verde tot cu buget de student l-am facut timp de 5 ani, cat am fost student.
Cel mai bun si mai ieftin depozit de piese, este inca o masina dezmembrata, care te va scuti de foarte multe cheltuieli, asta iti pot zice din propria experienta!
Inclusiv si la motor! Daca ai doua motoare rele, le desfaci si le selectezi piesele bune, iar ce lipseste mai cumperi, dar ai o baza mai sanatoasa de pornire.
Iar Unix-ul este foarte bine aprovizionat cu elemente de frana si de directie.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
Komissar
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1055
Hmm... aici nu prea sunt de acord ...
cu masina de piese - eu oricum mai am inca o broasca,  o sa-i fac si un topic mai tarziu, dar in general sunt impotriva dezmembrarii masinilor...

Chiar din faptul ca am 2 broaste am realizat ca desi in aparenta o masina de genul asta pare un "depozit" de piese... realitatea este ca de fapt ai 2 masini pline de piese uzate.

Rar de tot o sa gasesti o masina "de piese" buna, ... daca e buna, nu mai e de piese, nu ?
Zic asta deoarece:
Motoarele din RO nu prea au avut o viata buna...  deci cam greu sa gasesti un motor "Zeiss" ,  componentele de frana trebuie sa fie noi, carburatoarele au cam toate joc la clapeta, tobele sunt toate sparte si ciobanite, caseta de directie de exemplu, mai mult ca sigur ca are jocuri, cauciucele, chederele, garniturile sunt prin definitie vechi si rupte, etc.  - daca ajungi sa faci un inventar nu prea ai ce piese sa iei de pe una pe alta .    Ce ramane  - >  piesele care oricum nu se strica   ?  Niste geamuri, un alternator, cateva butane, stopuri si faruri ?  - are rost ?


pus acum 14 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48209
Eu am dezmembrat o broasca total ruginita, care nu mai merita refacuta si am recuperat multe piese bune, cilindrii, pistoane, pompa de ulei etc, cu care am economisit mult cand am refacut motorul.

Is tare curios ce a patit motorul tau, ca s-a stricat asa dintr-o data.
Ce ulei aveai in motor?


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
Komissar
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1055
Lukoil 20w50.

pus acum 14 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48209
La broasca nu ai voie sa pui decat 15W40 sau 15W50.
20W40 sau 20W50 este prea vascoasa, mai ales iarna si risti sa ramai fara ungere cu motorul rece.
Aceeasi faza este si la Oltcit si la Lastun, racite tot cu aer.
Scrie in "owners manual"!


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
vwtyp3variant
Moderator

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 4591
acuma asta cu masina de piesa poate ca acuma nu mai renteaza
eu nu stiu ca sunt prea tanar dar stiu ca pe vremea cand masina era inca la tata ,intr-o zi de decembrie mergand dupa un camion i s-a spart parbrizul de la o piatra aruncata de camion ,asta era prin 93-94 unde gseai parbriz pe vremea aceea?
asa ca a luat inca una care avea motorul blocat si era in stare mai rea ca a lui
si si acum  mai sunt piese de pe celalt
o piesa la care m-am gandit ca niciodata nu va trebuii schimbat era dinamul ,la scurt timp dupa gandul asta s-a ars rotorul dinamului  deci a prins bine un dinam de rezerva
ii drept ca la broasca se gasesc mai usor piese decat la typ3
dar ii drept ca daca iei una care ii rea de tot nu prea mai ai ce piese folosi
si daca iei una prea buna ii pacat de ea
dar cand nu se poate altfel atunci trebuie sa faci un compromis 


_______________________________________
"M-am bagat in vorba, pentru ca mi-a placut discutia, dar nu am de fapt nimic de spus nimanui." Sechi

pus acum 14 ani
   
knx
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3319

Komissar a scris:

Lukoil 20w50.


Auuuu alegere proasta cu uleiul aveti grija cu uleiurile astea de toata minunea si untdelemnul de la bunica e mai bun mergand cu ele, va puteti distruge motoarele (pe termen lung garantat)
Uleiurile bune incep de la Mobil 1 (nu cel made in turkey), aral, castrol, si pt cei foarte pretentiosi, Motul !


_______________________________________
Lada 1500 under construction !
Nu toate masinile vechi merita sa fie rable !

pus acum 14 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48209
Eu pun in toate masinile, mele Castrol sau Texaco 15W40.
Dar inca tot nu mi-am dat seama, de ce s-a gripat vara trecuta, motorul la Lastun.
In caz de climat temperat 15 W40 e cel mai bun, si de obicei schimb uleiul o data la doi ani.
Tabelu cu uleiuri, in functie de temperatural din notita tehnica de la Broasca, din care se vede ca este un motor pretentios cu uleiul:

kdf-ul masina pun toate masinile, mele castrol sau texaco 15w40.dar inca tot mi-am dat seama, s-a Admin

21.4KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
Komissar
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1055
Pai din ce vad, oricum 20 W50 e potrivit. Plus ca l-am schimbat odata la 100 si ceva de km  ( cand l-am golit nu mai tin minte daca am observat ceva suspect ), de asmenea, mai pierdea ceva ulei, era de la simering... pe la 500 si ceva km am dat motorul jos si am pus simering original de vw (avea de dacie )  , deci s-a mai facut un schimb de ulei, plus ca tot timpu mai pierdea putin-putin,  ( probabil la pantalonasi, sau nu stiu,  la pantalonasi si garniturile de capace de chiulase am pus garnituri noi ) , deci am mai tot completat.
Concluzia = uleiul din ea era PROASPAT zic eu, neavand timp sa se uzeze, sa se duca aditivii din el.


pus acum 14 ani
   
vwtyp3variant
Moderator

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 4591
interesant
eu acuma am 15W40 dar am avut mai demult si 20W40 si nu era problema cu el
tot valvoline punem in motor ,reprezentanta lor a fost pana anul trecut chiar langa mine si am vazut dacia papucul lor luat de nou care anul trecut avea 200000km si motorul merge perfect ,fara batai
in orice caz uleiurile astea sunt mai bune decat care era in anii 60 


_______________________________________
"M-am bagat in vorba, pentru ca mi-a placut discutia, dar nu am de fapt nimic de spus nimanui." Sechi

pus acum 14 ani
   
classicfan
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 2564
Motoarele aircooled sunt mai pretentioase la ulei decat cele watercooled, din cauza ca sunt mai dezechilibrate termic, nu ma refer la motoarele mai moderne. Sfatul meu baga numai 15W40, cel putin Mobil, cu schimburi mai dese. 20W40, sau 20W50 bag eu la 1100.

pus acum 14 ani
   
Komissar
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1055
Ok ... nu am mai adaugat nimic demult, de cand am scris aici. 
Promit sa ma revansez in (foarte) curand cu o poveste de succes ... pana atunci, mai scriu un mini-capitol.

Deci, file de legenda :

Dupa cum am scris mai sus, motorul de era pe masina a crapat intr-un mod nesimtit si marsav ...  masina a stat la tara pana acum.  Dormeam linistit stiind ca am un motor de schimb, un 1600 Dubla Admisie, fara joc axial ... urma sa-l pun pe acesta.

Intre timp am strans rechizite pt. 1600-le D.A.  , set motor rectificat cota 2, bun, garnituri,  eram gata sa-i iau segmenti si supape noi - etc.  ...   fraierul de mine pusese caruta inaintea calului.
In saptamana asta am desfacut motorul ...
inventarul este urmatorul:
-o chiulasa sparta profund, intre supape
-un piston era de un alt fel, fata de restul de 3
-una din rotitele de la pompa de ulei rupta
-axa cu came rupta
-jocuri imense la biele +  cuzinetii de palier si linie uzati intr-un mod barbar
-prin ulei, in baie, am gasit 4-5 bucati de metal rupte de nu se stie unde, mari cat unghia.

Rock!  ... planurile mele se dusesera pe apa sambetei...

Doar ca...  ca orice broscar rablagist care se respecta, mai aveam si 2 motoare de 1200 si piese de 1200 disparate ....
asa, ca , tot saptamana trecuta, m-am reintors pe campul de batalie impreuna cu un prieten mecanic ( broscar si el, printre altele,  insa de obicei lucreaza cu motoare care cantaresc cam cat o broasca intreaga ) 
Asa... dupa o zi plina de vaselina, jeg, sudoare si lacrimi - am inventariat piesele si componentele necesare asamblarii unui motor de 1200 decent.  - mai urmeaza sa cumpar zilele astea bolturi de biela, si sper sa anuntz victoria omului asupra masinii.




pus acum 14 ani
   
knx
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3319
auuu insanatosire grabnica (la motor) eu optez pt ulei prost, sau ti-a cedat pompa de ulei   

_______________________________________
Lada 1500 under construction !
Nu toate masinile vechi merita sa fie rable !

pus acum 14 ani
   
Komissar
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1055
Asa... am promis poze.

In primul rand, ... motorul de 1.6 de care vorbisem mai sus...   dupa ce l-am desfacut si mi-am dat seama ca nu are rost...    l-am pus in cutii, si asteapta... ceva.

kdf-ul masina asa... promis poze. primul rand, ... motorul 1.6 care vorbisem mai  dupa l-am

32.6KB


pus acum 14 ani
   
Komissar
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1055
Next... am dat puntea jos ...  si o sa o inlocuiesc.  In poza aceasta, este puntea nevopsita.

Masina va primi capete de bara noi.
Puntea pe care o voi pune, are de asemenea, si bare de torsiune noi. 

kdf-ul masina next... dat puntea jos ...  poza aceasta, este puntea nevopsita. masina primi

50.5KB

Modificat de Komissar (acum 14 ani)


pus acum 14 ani
   
Komissar
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1055
Detaliu cu "bau-bau" de pe puntea veche...     

kdf-ul masina detaliu puntea    

42.1KB


pus acum 14 ani
   
Komissar
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1055
Motorul de 1.2 pe care il voi pune... teoretic este relativ ok...  si am toate piesele, exceptand bolturile de la biele , care sunt si ele "pe vine"     ... sper !

kdf-ul masina motorul 1.2 care voi pune... teoretic este relativ toate piesele, exceptand bolturile

43.9KB


pus acum 14 ani
   
Komissar
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1055
Asa.... si profitand da faptul ca puntea era jos, ... precum si rezervorul (desigur ! )   , m-am gandit sa bibilesc putin si zona din fata, la capul de sasiu, contra aripi, etc. 
Respectiv, am tratat-o cu Vactan ( un fel de Evipass  , sau Chelade, comandasem mai demult , dar l-am terminat cu ocazia ata pe tot )   
Link Vactan: 

kdf-ul masina asa.... profitand faptul puntea era jos, ... precum rezervorul (desigur   m-am

40.5KB


pus acum 14 ani
   
Komissar
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1055
Next... grund rosu ...  ce aveam prin curte

kdf-ul masina next... grund rosu ...  aveam prin curte

37.9KB


pus acum 14 ani
   
Komissar
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1055
Si dup-aia, vopsea neagra auto de la Policolor.  Eu zic ca arata mai bine, si in mod sigur si protejeaza zona aia, care e destul de expusa "problemelor" .


Va continua...

kdf-ul masina dup-aia, vopsea neagra auto zic arata mai bine, mod sigur protejeaza zona aia, care

43.4KB


pus acum 14 ani
   
knx
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3319
Spor la treaba De curios ce sunt, ce a patit pana la urma motorul de 1.6 ? 

_______________________________________
Lada 1500 under construction !
Nu toate masinile vechi merita sa fie rable !

pus acum 14 ani
   
vwtyp3variant
Moderator

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 4591
spor
mai ai si un variant acolo in curte?  


_______________________________________
"M-am bagat in vorba, pentru ca mi-a placut discutia, dar nu am de fapt nimic de spus nimanui." Sechi

pus acum 14 ani
   
Komissar
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1055
Variant-ul e secret     -  e al unui amic , care nu sta pe forum, il ajut sa-l vopseasca...   teoretic in 2 sapt maxim ar trebui sa fie gata...  o sa-i fac (cu acordul proprietarului)  un topic) ....


KNX - inca nu stiu ce a patit motorul de pe masina , deoarece nu l-am dat jos, inca..   motorul despre care am povestit, era unul "de rezerva" , care s-a dovedit a fi asa cum l-am descris mai sus - adica kaput.
Inca nu am dat motorul jos, deoarece inca pornea, si am avut nevoie sa misc brotacul prin curte...


pus acum 14 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48209

Komissar a scris:

Motorul de 1.2 pe care il voi pune... teoretic este relativ ok... !


Dupa cum arata mormanul de pe masa, categorik este ok!    


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
vwtyp3variant
Moderator

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 4591
da nu lasa mormanul de piese afara in ploaie  

_______________________________________
"M-am bagat in vorba, pentru ca mi-a placut discutia, dar nu am de fapt nimic de spus nimanui." Sechi

pus acum 14 ani
   
Komissar
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1055
In nici un caz nu sta pur si simplu in ploie... am pus peste motor ( sau componente, dupa preferinte ) o folie plastic plus o prelata, cu lemne si o roata peste, si de asemenea, pulverizasem peste componente si niste WD-40 , prietenul gospodarului dement   

pus acum 14 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48209
Im place atelierul tau, si organizarea, bancului de lucru, in stilul gospodarului dement

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48209

Komissar a scris:

Si dup-aia, vopsea neagra auto de la Policolor.  Eu zic ca arata mai bine, si in mod sigur si protejeaza zona aia, care e destul de expusa "problemelor" .


Va continua...

Si cine va curata trotuarul, de vopsea? 


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
vwtyp3variant
Moderator

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 4591
pai la mine toata curtea ii inca rosu de la vopsit    
si nici nu se poate curata de pe beton


_______________________________________
"M-am bagat in vorba, pentru ca mi-a placut discutia, dar nu am de fapt nimic de spus nimanui." Sechi

pus acum 14 ani
   
Komissar
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1055

Misi din Cluj a scris:


Si cine va curata trotuarul, de vopsea? 


Trecerea timpului


pus acum 14 ani
   
Komissar
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1055
In continuare... am inceput chirurgia la stalpul B - de pe dreapta.  Acolo, lasase mosuletzul sa se scurga ( in stalp, nu jos, pe carosabil ) apa de la canalele trapei   
Drept urmare...  se instalase cancerul   ( de asemenea, mai e si zona bateriei, problematica la broaste ) .

kdf-ul masina inceput chirurgia stalpul acolo, lasase mosuletzul scurga stalp, jos, carosabil apa

40.6KB


pus acum 14 ani
   
Komissar
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1055
Apropos, canalele de caldura le-am eliminat, cele care duc in fata - de acum un an - iar in praguri o sa bag vaselina ...     caldura vine doar in spate, sub bancheta. 





Am dat si podelele cu Super Kromofag, iar pe una din ele cu grund si dup-aia cu vopsea neagra.  In poza de mai sus se vedea podeaua data cu Kromofag, dar putin murdarita de talpile pantofilor mei ( am calcat pe ea ca sa sudez peticele... si mai am de sudat ) .

Podeaua din stanga a vost vopsita:

kdf-ul masina apropos, canalele caldura le-am eliminat, cele care duc fata acum iar praguri bag

41.9KB


pus acum 14 ani
   
Komissar
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1055
Ah... broasca va primi un cadou, daca sta cuminte la operatie ( sau operatii... ) .

Blaupunkt Frankfurt.

kdf-ul masina ah... broasca primi cadou, daca sta cuminte operatie sau .blaupunkt frankfurt.

18.5KB

Modificat de Komissar (acum 14 ani)


pus acum 14 ani
   
vwtyp3variant
Moderator

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 4591
frumos
eu am pus teava de esapament in praguri sa nu rugineasca
condensul din praguri va ramane dar am izolat bine acolo si caldura nu o voi folosi doar cand este nevoie
succes in continuare  


_______________________________________
"M-am bagat in vorba, pentru ca mi-a placut discutia, dar nu am de fapt nimic de spus nimanui." Sechi

pus acum 14 ani
   
Komissar
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1055
In legatura cu sistemul de caldura ... am stat mult si m-am gandit la el , si cred ca solutia de a suprima traseele spre fata, respectiv a pastra doar o teava/furtun spre gaurile de sub bancheta este cea mai buna optiune la o broasca nerestaurata, si chiar la una restaurata la care se doreste cresterea "duratei de viata" ...
  In primul rand, la o broasca veche, de multe ori pragurile sunt gaurite, astfel incat caldura oricum se pierde prin praguri in atmosfera...  asa ca e mai bine sa eliberezi caldura prin spate, pt. a fi sigur ca este totusi mentinuta in habitaclu.
  In al doilea rand, chit ca sistemul de caldura este nou noutz ( masina restaurata) , principala problema este condensul, care se formeaza atat in teava de caldura cat si in interiorul ei, in spatiul dintre teava si praguri, a.i. tot se va forma rugina...   
  De aceea cred ca e mai bine sa suprimi aceste tevi, umpli pragurile cu vaselina si gata... caldura in habitaclu o sa ai la discretie, iar aburirea geamurilor o rezolvi cu diferite solutii - incepand cu a strege parbrizul cu spuma de ras ( foarte putina pe o laveta ) si terminand cu a da cu diferite spary-uri de dezaburire ( eu iarna asta am folosit cu succes un spray de dezaburire de la o benzinarie ) , dar si un pulverizator cu SPIRT


pus acum 14 ani
   
Komissar
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1055
Oricum... sudura in continuare...

kdf-ul masina oricum... sudura

37.2KB


pus acum 14 ani
   
Komissar
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1055
Extirparea cancerului...    intr-o zona uzuala (ca fiind atacata de rugina) la broscute...  zona bateriei.

kdf-ul masina extirparea   intr-o zona uzuala (ca fiind atacata rugina) zona bateriei.

37.3KB


pus acum 14 ani
   
blind
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 861
Ce diametru au tevile? Nu le poti inlocui cu conducte din cupru? (banuiesc ca ai cel putin un cot pe traseu, deci problema compensarii dilatarilor dispare).
O alta solutie ar fi sa izolezi cu banda de armaflex tevile, pana la calorifer.


pus acum 14 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48209

Komissar a scris:

Oricum... sudura in continuare...

Ai grija cum sudezi, ca din cate vad eu, ai cam sudat carapacea de sasiu. Ala ar trebui sa fie demontabila... pana nu e sudata


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
Komissar
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1055
Asa am luat-o   - e sudata bine , acum e tardiv. 

(mai ales ca operatia din perioada asta este doar un fel de "primenire" ,  nu o restaurare totala...    )


pus acum 14 ani
   
vwtyp3variant
Moderator

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 4591
important e sa te bucuri de ea 

_______________________________________
"M-am bagat in vorba, pentru ca mi-a placut discutia, dar nu am de fapt nimic de spus nimanui." Sechi

pus acum 14 ani
   
Komissar
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1055
Next ... punem puntea fata, si reface geometria cu ajutorul saibelor de reglaj pt. balamale...

kdf-ul masina next ... punem puntea fata, reface geometria ajutorul saibelor reglaj pt.

54.4KB


pus acum 14 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48209
Iese bine

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
Komissar
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1055
Ca intotdeauna, lucrurile se complica ...
Am inceput sa razuiesc vopseaua de pe langa trapa...  si am descoperit vr-o 6-7 gauri de rugina pe tot conturul trapei

kdf-ul masina lucrurile complica ...am inceput razuiesc vopseaua langa descoperit vr-o 6-7 gauri

27.3KB


pus acum 14 ani
   
Komissar
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1055
Pe care am inceput sa le astup, incet-incet...

kdf-ul masina care inceput astup,

33KB


pus acum 14 ani
   
Komissar
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1055
Mai am si o gaura urata in coltul dinspre sofer al capotei fata..

kdf-ul masina mai gaura urata coltul dinspre sofer capotei fata..

33.1KB


pus acum 14 ani
   
Komissar
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1055
Am razuit de vopsea si fusta spate... care va trebui putin cosmetizata, fiind foarte sifonata...  oricum nu este originala a masinii.

kdf-ul masina razuit vopsea fusta spate... care trebui putin fiind foarte oricum este originala

42.6KB


pus acum 14 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48209

Komissar a scris:

Pe care am inceput sa le astup, incet-incet...

Acuma vad ca ai trapa... ce fain!
Ai dussul asigurat gratuit, de fiecare data cand ploua


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
vwtyp3variant
Moderator

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 4591
iese frumos
vad ca ai toata gama vw parcata in curte  


_______________________________________
"M-am bagat in vorba, pentru ca mi-a placut discutia, dar nu am de fapt nimic de spus nimanui." Sechi

pus acum 14 ani
   
Komissar
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1055

Misi din Cluj a scris:


Acuma vad ca ai trapa... ce fain!
Ai dussul asigurat gratuit, de fiecare data cand ploua


Cu dusul ai avut mare dreptate...  l-am simtit din plin pe pielea mea... dar am rezolvat-o cu scurgerile, iar garnitura a fost banda de genu Purfix   ( nu ala "socialist" cu burete, ci cel nou, facut dintr-un fel de cauciuc buretos cu gaura pe mijloc ) merge de minune. Si nu arata rau deloc pe masina.

Trapa a fost si dusmanul masinii mele in ceea ce priveste rugina, ... toata zona stalpului B din partea dreapta era calamitata din cauza ca unul din furtunele de scurgere era taiat si scurgea exact in zona aia. 
Am avut de sudat la greu... o sa fac poze in viitor.



Dar... se si merita sa ai trapa E superb cand conduci vara, pe un drum frumos de munte... 


pus acum 14 ani
   
Komissar
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1055
Asa... next

Am asamblat si motorul ce va fi pe masina...

kdf-ul masina asa... next asamblat motorul masina...

49.7KB


pus acum 14 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48209
Am avut si eu un brotac cu ragtop din 1961, dar nu avea acte si era foarte tare ruginit, asa ca a trebuit s-o dezmembrez... o parte din piese au ajuns pe brotacul meu verde, care e model 1964.

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
Komissar
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1055
Mda... azi s-a intamplat un mare dezastru   ...

Tocmai ce terminam de sudat gaurile mai sus amintite de la trapa...  erau multe si le-am sudat aproape pe toate. - eram la penultimul petec...  cand... la un moment dat observ eu ca iese FUM din masina ...

Bilantzul - tapiseria pe plafon in fatza scrum ... si un parasolar ars/topit, precum si o parte din plasticul ce acoperea pe interior mecanismul trapei ... bine - mecanismul si manivela in sine nu au fost afectate, dar pacat de "headliner"  trebuie sa il refac si p-ala  

Poze nu am, ca nu aveam aparatul la mine... dar.. nasol

Modificat de Komissar (acum 14 ani)


pus acum 14 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48209
Cand sudezi, pune pe careva in interior, sa stea cu o carpa uda!
Bine ca nu s-o ars  toata masina!


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
Komissar
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1055
Eram singur in momentul ala... bine... mai era bunica-mea prin curte, dar ea lucra in gradina...asa ca tot singur eram.

pus acum 14 ani
   
Komissar
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1055
Asa... deci am definitivat sudura pe langa trapa....
Am dat cu grund deoarece se parea ca o sa ploua...

kdf-ul masina asa... deci sudura langa trapa.... dat grund deoarece parea ploua...

28.1KB


pus acum 14 ani
   
Komissar
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1055
Inca o chestie... o bucata mare din dreptul banchetei/stalpul B ... calamitata de rugina.
Sudata, si acum am chituit locul.

kdf-ul masina inca chestie... bucata mare din dreptul ... calamitata rugina. sudata, acum chituit

35.9KB


pus acum 14 ani
   
Komissar
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1055
Da... si suportul ala de cric "artizanal" e opera mosului de a avut masina inainte...

Next.. poza cu bucata ruginita, ce a fost taiata de-acolo.

kdf-ul masina da... suportul ala cric opera mosului avut masina poza bucata ruginita, fost taiata

43.7KB


pus acum 14 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48209

Komissar a scris:

Inca o chestie... o bucata mare din dreptul banchetei/stalpul B ... calamitata de rugina.
Sudata, si acum am chituit locul.

Acolo erau ruginite si ale mele... e specific


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
Komissar
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1055
Si m-am si distrat putin cu jentile ce vor veni pe masina. Sunt modelul in 5 prezoane 5x205 dar cu gaurele ... model '66 - imi plac mie f. mult- poate ca din cazua ca seamana cu jentile de Porsche 356.

Oricum...  le-am fiert in soda, le-am spalat bine, bine, le-am dat cu evipass, le-am curatat, si aici in poza sunt date cu grund.

Vor fi vopsite alb.

kdf-ul masina m-am distrat putin jentile vor veni masina. sunt modelul prezoane 5x205 dar gaurele

44.4KB


pus acum 14 ani
   
Komissar
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1055

Misi din Cluj a scris:


Acolo erau ruginite si ale mele... e specific



Culmea este ca pe partea cealalta (stanga) zona aia e foarte sanatoasa.  Eu blamez pentru cancerul din dreapta scurgerile trapei, care in zona atacata deversa apa direct in spatiul ala acolo ... nu mai ducea pana jos, sub sasiu.
In partea stanga... scurgerea era obturata cu jeg...  asa ca nu se mai deversa.  Drept urmare, totul a fost ok, acolo,   in schimb apa imi venea IN CAP cand ploua, peste marginea interioara a trapei.


pus acum 14 ani
   
vwtyp3variant
Moderator

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 4591
astea sunt jenti faine
din cate stiu doar modelul din 66 avea astfel de jenti
arata bine vopsite si cu 2 culori (mai precis nonculori ),alb si negru
ca si in poza ,dar astea deja sunt chestii de gust
mult succes in continuare  

kdf-ul masina astea sunt jenti faine din cate stiu doar modelul din avea astfel jenti arata bine

27.8KB


_______________________________________
"M-am bagat in vorba, pentru ca mi-a placut discutia, dar nu am de fapt nimic de spus nimanui." Sechi

pus acum 14 ani
   
Komissar
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1055
Merci

Un dracushor imi spunea sa incerc alb si albastru 68 (culoarea masinii ) , adica unde e negru in poza ta
A propos de jentile '66 - culmea este ca pe 3 dintre jentile vopsite de mine este o mica shtantza pe care scrie  09. 65 ... deci nu sunt foarte departe de "realitatea" masinii mele...     bine, stiu ca pe 09 ale anului VW treceau la modelul "de anu viitor "  .


pus acum 14 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48209

Komissar a scris:

Merci

Un dracushor imi spunea sa incerc alb si albastru 68 (culoarea masinii ) , adica unde e negru in poza ta
A propos de jentile '66 - culmea este ca pe 3 dintre jentile vopsite de mine este o mica shtantza pe care scrie  09. 65 ... deci nu sunt foarte departe de "realitatea" masinii mele...     bine, stiu ca pe 09 ale anului VW treceau la modelul "de anu viitor "  .

Pai 09. 65 este model 1966, ca modelul 1966 era din august 1965 -pana in august 1966. la Vw anul de model incepea de fiecare data in august, cand muncitorii plecau in concediu si linia de fabricatie intra in revizie!


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
Pagini:  1 2 3  

Mergi la