| CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA.
CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA.
FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
 | Lista Forumurilor Pe Tematici | 
	
		| CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login 
 POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
 
 Nu sunteti logat.
 | Nou pe simpatie: andreeadede 24 ani
 
 |  | Femeie 24 ani
 Ilfov
 cauta Barbat
 24 - 49 ani
 | 
 | 
	
		| 
				
					| 
							MagnuM
							Membru Senior
							  Din: Bucureşti / România 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 732
						 |  | 
				
					| SR sunt iniţialele de la numele fabricii: Steagul Roşu, din Braşov, devenită ulterior: Intreprinderea de Autocamioane Braşov, Autocamioane Braşov, ROMAN SA. Primele camioane produse acolo, au purtat acest nume. Primul model s-a produs începând cu anul 1954 şi s-a numit SR 101 - inspirat dupa modelul sovietic ZiS 150 (ZiS - Zavod imeni Stalina), care, la rândul lui, a fost o copie a camionului american International KR-11.
 Camionul avea sarcina utila 4 to, motor cu 6 cilindrii in linie, benzină, 5560 cmc, 95 CP, ambreiaj bidisc uscat, cutie de viteze cu 5 trepte, 4x2, axă spate tip "banjo" (planul de secţiune paralel cu axa), 8 prezoane pe roată, pneuri: 9.00-20. Ampatament: 4000 mm; ecartament faţă/spate: 1700 mm / 1740 mm.
 SR 101 a avut câteva modele: SR 104 - 4x4 (din pacate nu sunt poze cu acest model); SR 109 - autobasculantă.
 
 
 SR 101
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 SR 109
 
 
 
 
 36.8KB
 
 Modificat de MagnuM (acum 15 ani)
 
 _______________________________________
 "Să faci 13 ani de temniţă pentru un popor de idioţi... D-asta numai eu am fost în stare..." - Petre Ţuţea
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 17 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							MagnuM
							Membru Senior
							  Din: Bucureşti / România 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 732
						 |  | 
				
					| Modelul SR 101, a fost înlocuit, începând cu anul 1960 (din 1958 a început dezvoltarea noilor modele, inspirate după modelele americane, din aceiaşi clasă - medium-light), de modelul SR 131 Carpaţi. Cabina acestor modele a fost proiectată de francezii de la Chausson Plant, motorul fiind un V8, benzină (dezvoltat la Braşov, pe baza unui motor Ford Y), de 5025 cmc, 140 CP, 32 daNm, ambreiaj monodisc uscat, cutie de viteze cu 4 trepte, treptele 2, 3 şi 4 fiind sincronizate, 4x2, axă spate tip "split" (planul de secţiune perpendicular pe axă  , 6 prezoane pe roată, pneuri: 7.50-20. Ampatament: 3400 mm, 4100 mm; ecartament faţă/spate: 1650 mm / 1650 mm. 
 
 SR 131 Carpaţi
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 41.4KB
 
 Modificat de MagnuM (acum 15 ani)
 
 _______________________________________
 "Să faci 13 ani de temniţă pentru un popor de idioţi... D-asta numai eu am fost în stare..." - Petre Ţuţea
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 17 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							MagnuM
							Membru Senior
							  Din: Bucureşti / România 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 732
						 |  | 
				
					| Din anul 1962, în paralel cu modelul SR 131 Carpaţi, a intrat în fabricaţie şi modelul SR 132 Carpaţi, cu sarcină utilă 2,5 to. Acest model era echipat cu acelaşi motor V8, benzină (dezvoltat la Braşov, pe baza unui motor Ford Y), de 5025 cmc, 140 CP, 32 daNm, ambreiaj monodisc uscat, cutie de viteze cu 4 trepte, treptele 2, 3 şi 4 fiind sincronizate, 4x4, cutie de transfer cu 2 trepte nesincronizate, fără diferenţial central, axe faţă/spate tip "split" (planul de secţiune perpendicular pe axă  , axă spate cu roţi simple, 6 prezoane pe roată, pneuri: 9.75-18. Ampatament: 3400 mm; ecartament faţă/spate: 1780 mm / 1750 mm. 
 
 SR 132 Carpaţi
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 43.3KB
 
 Modificat de MagnuM (acum 15 ani)
 
 _______________________________________
 "Să faci 13 ani de temniţă pentru un popor de idioţi... D-asta numai eu am fost în stare..." - Petre Ţuţea
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 17 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							MagnuM
							Membru Senior
							  Din: Bucureşti / România 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 732
						 |  | 
				
					| Ulterior, sarcina utilă a fost mărită de la 3 to, la 5 to, fapt ce a determinat intrarea în producţie, începând cu anul 1964, a modelului SR 113 Bucegi, cu sarcină utilă 5 to, având la bază aceiaşi cabină, proiectată de francezii de la Chausson Plant şi motorul V8 (dezvoltat la Braşov, pe baza unui motor Ford Y), de 5025 cmc, 140 CP, 32 daNm, ambreiaj monodisc uscat, cutie de viteze cu 5 trepte, treptele 2, 3, 4 si 5 fiind sincronizate (opţional, cutia de viteze putea fi cuplată cu o cutie suplimentară - reductor), 4x2, axă spate tip "banjo" (planul de secţiune paralel cu axa), opţional, axa spate putea fi echipată cu 2 trepte de reducţie, comandate pneumatic, 8 prezoane pe roată, pneuri: 8.25-20, 9.00-20. Ampatament: 3620 mm (autotractor cu şa, autobasculantă  , 4000 mm, 4400 mm, 4800 mm; ecartament faţă/spate: 1750 mm / 1750 mm. SR 113 Bucegi a avut cateva modele: SR 115 Bucegi - autotractor cu şa; SR 116 Bucegi - autobasculantă.
 
 
 SR 113 Bucegi
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 SR 115 Bucegi
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 SR 116 Bucegi
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 45.2KB
 
 Modificat de MagnuM (acum 15 ani)
 
 _______________________________________
 "Să faci 13 ani de temniţă pentru un popor de idioţi... D-asta numai eu am fost în stare..." - Petre Ţuţea
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 17 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							MagnuM
							Membru Senior
							  Din: Bucureşti / România 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 732
						 |  | 
				
					| În acelaşi an, 1964, a intrat în producţie şi modelul SR 114 Bucegi, cu sarcină utilă 4 to, Camionul era echipat cu acelaşi motor V8, benzină, de 5025 cmc, 140 CP, 32 daNm, ambreiaj monodisc uscat, cutie de viteze cu 5 trepte, treptele 2, 3, 4 şi 5 fiind sincronizate, 4x4, cutie de transfer cu 2 trepte nesincronizate, fără diferenţial central, axa faţă tip "split" (planul de secţiune perpendicular pe axă  , axă spate tip "banjo" (planul de secţiune paralel cu axa), opţional, diferenţialul spate putea fi echipat cu sistem de blocare, comandat pneumatic, 8 prezoane pe roată, pneuri: 9.00-20. Ampatament: 4000 mm; ecartament faţă/spate: 1780 mm / 1750 mm. 
 
 SR 114 Bucegi
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 32.7KB
 
 Modificat de MagnuM (acum 15 ani)
 
 _______________________________________
 "Să faci 13 ani de temniţă pentru un popor de idioţi... D-asta numai eu am fost în stare..." - Petre Ţuţea
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 17 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							MagnuM
							Membru Senior
							  Din: Bucureşti / România 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 732
						 |  | 
				
					| Pe baza şasiului SR 113, s-a fabricat un model de 6 to, cu cabină avansată, numit SR BA-1, folosind mecanica de la SR 113; motor V8, benzină, 5025 cmc, 140 CP, 32 daNm, ambreiaj monodisc uscat, cutie de viteze cu 5 trepte, treptele 2, 3, 4 si 5 fiind sincronizate, 4x2, axă spate tip "banjo" (planul de secţiune paralel cu axa), echipată cu 2 trepte de reducţie, comandate pneumatic, 8 prezoane pe roată, pneuri: 8.25-20. Ampatament: 2500 mm (autotractor cu şa), 3100 mm, 3550 mm; ecartament faţă/spate: 1750 mm / 1750 mm. SR BA a avut o model 6x4, fabricat în serie redusă (din păcate nu sunt poze cu acest model).
 
 
 SR BA-1 Bucegi
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 34.4KB
 
 Modificat de MagnuM (acum 15 ani)
 
 _______________________________________
 "Să faci 13 ani de temniţă pentru un popor de idioţi... D-asta numai eu am fost în stare..." - Petre Ţuţea
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 17 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							MagnuM
							Membru Senior
							  Din: Bucureşti / România 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 732
						 |  | 
				
					| În anii '70, uzina a păstrat pentru modelul SR 114, cutia de transfer originală, dar, opţional, aceste modele puteau fi echipate şi cu noua cutie de transfer G-450, cu 2 trepte nesincronizate şi diferenţial central asimetric blocabil, controlată pneumatic. Ulterior, spre sfârşitul anilor '70, motorul V8, benzină, 5025 cmc, 140 CP - cod motor SR-211, a fost înlocuit cu motorul diesel, cu 6 cilindrii in linie, 5491 cmc, 135 CP, licenţa SAVIEM (SAVIEM - Société Anonyme de Véhicules Industriels et d'Equipements Mécaniques) - cod motor 797-05. Odata cu motorul, a fost montată pe maşină şi cutia de viteze AK 5-35, cu 5 trepte nesincronizate. Modelele astfel modificate s-au numit SR 113/114/115/116 D.
 
 
 SR-211
 
 
 
 
 37KB
 
 Modificat de MagnuM (acum 15 ani)
 
 _______________________________________
 "Să faci 13 ani de temniţă pentru un popor de idioţi... D-asta numai eu am fost în stare..." - Petre Ţuţea
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 17 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							MagnuM
							Membru Senior
							  Din: Bucureşti / România 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 732
						 |  | 
				
					| Ulterior, în anii '80, fabrica a făcut modelelor diesel un "face-lift", care a constat în: înlocuirea grilei şi panoului frontal, cu un panou fără decupare pentru faruri şi înlocuirea barei de protecţie faţă cu un model adaptat de la ROMAN - din 3 bucaţi şi cu decupare pentru faruri. Modelele astfel modificate s-au numit DAC 6135 R - 4x2 / DAC 6135 RA - 4x4.
 
 
 DAC 6.135 R
 
 
 
 
 
 
 
 
 DAC 6.135 RA
 
 
 
 
 În ultimii ani de fabricaţie, uzina a modificat capotajul motorului, acesta fiind fabricat din fibră, devenind rabatabil.
 
 
 DAC 6.135 R
 
 
 
 
 
 
 
 35.8KB
 
 Modificat de MagnuM (acum 15 ani)
 
 _______________________________________
 "Să faci 13 ani de temniţă pentru un popor de idioţi... D-asta numai eu am fost în stare..." - Petre Ţuţea
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 17 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Misu de Cluj
							Admin
							  Din: Cluj-Napoca 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 48329
						 |  | 
				
					| Superrr topicul! Camionul "Bulldog" SR 7 AB-1, tin minte, cand eram copil si ma ducea bunicul la gradinita, mergeam la Alimentara dupa lapte si cu camioane din astea aduceau laptele cei de la Napolact! Asta era candva intre 1977-1980.
 Oare mai exista undeva camion din asta, sau au disparut toate?
 
 _______________________________________
 
 NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
  UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
  SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
  
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 17 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Faitonu
							Membru fondator al forumului
							  Din: Cluj city 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 2277
						 |  | 
				
					| MagnuM...esti super informat!!!  nu crezi ca e timpul sa ne prezinti un SR pe numele tau?  ala rosu din prima poza ar sta bine pe linga tine!! 
 Modificat de faitonu (acum 17 ani)
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 17 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Misu de Cluj
							Admin
							  Din: Cluj-Napoca 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 48329
						 |  | 
				
					| Si a mai fost o ultima serie de SRD pe la sfarsitul anilor '80 care aveau farurile montate in aripa.... dar nu gasesc nicaieri poza de-si aveam o poza undeva... 
 _______________________________________
 
 NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
  UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
  SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
  
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 17 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							MagnuM
							Membru Senior
							  Din: Bucureşti / România 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 732
						 |  | 
				
					| 
 | faitonu a scris: 
 MagnuM...esti super informat!!!
  nu crezi ca e timpul sa ne prezinti un SR pe numele tau?  ala rosu din prima poza ar sta bine pe linga tine!! | 
 
 
 
 Sa te auda Dumnezeu! Chiar imi doresc sa achizitionez un SR!
   Preferatele mele sunt SR 114 Bucegi si SR 132 Carpati.
 
 Modificat de MagnuM (acum 17 ani)
 
 _______________________________________
 "Să faci 13 ani de temniţă pentru un popor de idioţi... D-asta numai eu am fost în stare..." - Petre Ţuţea
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 17 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							MagnuM
							Membru Senior
							  Din: Bucureşti / România 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 732
						 |  | 
				
					| 
 | Misi din Cluj a scris: 
 Si a mai fost o ultima serie de SRD pe la sfarsitul anilor '80 care aveau farurile montate in aripa.... dar nu gasesc nicaieri poza de-si aveam o poza undeva...
 | 
 
 
 Au fost facute in serie mica. Aveau capotajul rabatabil spre fata si era facut din fibra. Au fost printre ultimele SR-uri fabricate.
 
 _______________________________________
 "Să faci 13 ani de temniţă pentru un popor de idioţi... D-asta numai eu am fost în stare..." - Petre Ţuţea
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 17 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Faitonu
							Membru fondator al forumului
							  Din: Cluj city 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 2277
						 |  | 
				
					| ha..stiam eu unul de vinzare..initial am vrut sa il iau sa-mi incerc setul de chei fixe pe el,dar am renuntat din lipsa de timp si fonduri..nu l-am vazut,stiu ca e de la armata,si nu a circulat deloc..ma interesez si te informez.. 
 
 |  | 
	
		| pus acum 17 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Elijah
							Membru Senior
							  Din: Cluj Napoca 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 762
						 |  | 
				
					| Ce credeti baieti, s-ar putea inmatricula pe vehicul istoric un SR-u? Io as lua unul, da' mi ca ma termina impozitarea la capacitatea lui cilindrica, iar de lucrat cu el nu-i cazul sa faci profit.
 L-as lua doar de dragul de-a avea unul.
 Ma refer la o varianta mai veche care are 30 de ani vechime de la ultima masina fabricata
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 17 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							MagnuM
							Membru Senior
							  Din: Bucureşti / România 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 732
						 |  | 
				
					| 
 | Elijah a scris: 
 Ce credeti baieti, s-ar putea inmatricula pe vehicul istoric un SR-u?...
 | 
 
 
 Bineinteles ca se poate! Uite aici:
 
 
 19.5KB
 
 Modificat de MagnuM (acum 17 ani)
 
 _______________________________________
 "Să faci 13 ani de temniţă pentru un popor de idioţi... D-asta numai eu am fost în stare..." - Petre Ţuţea
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 17 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							MagnuM
							Membru Senior
							  Din: Bucureşti / România 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 732
						 |  | 
				
					| 
 | Elijah a scris: 
 ... da' mi ca ma termina impozitarea la capacitatea lui cilindrica...
 | 
 
 
 Impozitul pentru un autocamion SR/SR-D, in situatia in care nu este inscris ca vehicul istoric, este: 650 ron/an, pentru motorul SR 211 / 5025 cmc si 700 ron/an pentru motorul Saviem 797-05 / 5491 cmc.
 
 Modificat de MagnuM (acum 17 ani)
 
 _______________________________________
 "Să faci 13 ani de temniţă pentru un popor de idioţi... D-asta numai eu am fost în stare..." - Petre Ţuţea
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 17 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Misu de Cluj
							Admin
							  Din: Cluj-Napoca 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 48329
						 |  | 
				
					| Nu-i mare impozitul!   Probabil din cauza ca-i incadrat la utilitare.
 Si mie, din ce in ce mai mult imi plac camioanele astea, mai ales ca in 1992, cand faceam scoala de soferi, la scoala pe un SR131 am invatat, doar ca in locul motorului original, avea un D110 de tractor U650, care era tare puturoasa
  Mai era la scoala si un Saviem dar ala nu mi-a placut.
 SR-ul era mai placut de condus chiar si cu rasnita aia sub capota.
 Ma intreb, oare cum se comporta cu V8-ul original?
 
 _______________________________________
 
 NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
  UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
  SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
  
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 17 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							MagnuM
							Membru Senior
							  Din: Bucureşti / România 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 732
						 |  | 
				
					| Zbura! Eu am facut scoala pe un SR 113 N, pe benzina - aveam 2 SR-uri la liceu. A fost fantastic. Am avut si 2 Roman-uri cu motoare Saviem. Nu erau rele, dar nu se comparau cu SR-urile 
 _______________________________________
 "Să faci 13 ani de temniţă pentru un popor de idioţi... D-asta numai eu am fost în stare..." - Petre Ţuţea
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 17 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Elijah
							Membru Senior
							  Din: Cluj Napoca 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 762
						 |  | 
				
					| Eu am facut scoala de soferi in armata. In poligon aveam SRD-uri, ne obisnuisem cu ele. In oras DAC-uri T (alea cu gume balon, de se putea regla presiunea la roti din cabina). Toate fiind pe motorina stiam una si buna acceleratie lunga, inertie mare, etc..... Intr-o dimineata , la alarma mi-a picat sa scot o autospeciala Atelier pe SR cu motor Otto, adica benzinar, ce sa stiu eu ce-i aia diferenta de motor...Cand am calcat-o asa hotarat ca pe DAC, am fost la o palma de a incaleca masina comandantului. Numai adrenalina pompata la maxim si instant mi-a dat reactia corespunzatoare de-a frana la timp.
 Atunci a fost prima experienta pe motor SR.
 Adevaru-i ca e "marfa" senzatia, consuma da face toti banutii, numai cand ii auzi sunetu
    
 
 |  | 
	
		| pus acum 17 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Elijah
							Membru Senior
							  Din: Cluj Napoca 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 762
						 |  | 
				
					| 
 | MagnuM a scris: 
 
 Impozitul pentru un autocamion SR/SR-D, in situatia in care nu este inscris ca vehicul istoric, este: 650 ron/an, pentru motorul SR 211 / 5025 cmc si 700 ron/an pentru motorul Saviem 797-05 / 5491 cmc.
 | 
 
 Pai cum se explica faptul, ca frate-meu anul trecut si-a vandut un Nissan Patrol fabricatie '88 tocmai pentru ca nu mai suporta sa dea statului 20 si ceva de milioane pe an, pentru un motor de 3300cmc?
  
 
 |  | 
	
		| pus acum 17 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Faitonu
							Membru fondator al forumului
							  Din: Cluj city 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 2277
						 |  | 
				
					| 
 | Elijah a scris: 
 
 
 | MagnuM a scris: 
 
 Impozitul pentru un autocamion SR/SR-D, in situatia in care nu este inscris ca vehicul istoric, este: 650 ron/an, pentru motorul SR 211 / 5025 cmc si 700 ron/an pentru motorul Saviem 797-05 / 5491 cmc.
 | 
 
 Pai cum se explica faptul, ca frate-meu anul trecut si-a vandut un Nissan Patrol fabricatie '88 tocmai pentru ca nu mai suporta sa dea statului 20 si ceva de milioane pe an, pentru un motor de 3300cmc?
  | 
 
 
 autovehiculele de productie autohtona intra in alt sistem de calcul a impozitului..de aceea pentru un M cu motor de BV de 3119 cm3 se plateste in jur de 450 ron...
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 17 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							MagnuM
							Membru Senior
							  Din: Bucureşti / România 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 732
						 |  | 
				
					| 
 | Elijah a scris: 
 
 
 | MagnuM a scris: 
 
 Impozitul pentru un autocamion SR/SR-D, in situatia in care nu este inscris ca vehicul istoric, este: 650 ron/an, pentru motorul SR 211 / 5025 cmc si 700 ron/an pentru motorul Saviem 797-05 / 5491 cmc.
 | 
 
 Pai cum se explica faptul, ca frate-meu anul trecut si-a vandut un Nissan Patrol fabricatie '88 tocmai pentru ca nu mai suporta sa dea statului 20 si ceva de milioane pe an, pentru un motor de 3300cmc?
  | 
 
 
 SR-ul este incadrat la autoutilitare cu greutate maxima pana la 12 tone si este impozitat cu 25 ron pentru fiecare 200 cmc, in timp ce Nissanul este incadrat la autoturisme cu motoare peste 3000 cmc si este impozitat cu 120 ron pentru fiecare 200 cmc. E asa numita "taxa de lux"! In opinia actualului guvern, toate autoturismele cu motoare mai mari de 3000 cmc, sunt considerate "masini de lux"!
 
 Modificat de MagnuM (acum 17 ani)
 
 _______________________________________
 "Să faci 13 ani de temniţă pentru un popor de idioţi... D-asta numai eu am fost în stare..." - Petre Ţuţea
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 17 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							MagnuM
							Membru Senior
							  Din: Bucureşti / România 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 732
						 |  | 
				
					| 
 | faitonu a scris: 
 
 
 | Elijah a scris: 
 
 
 | MagnuM a scris: 
 
 Impozitul pentru un autocamion SR/SR-D, in situatia in care nu este inscris ca vehicul istoric, este: 650 ron/an, pentru motorul SR 211 / 5025 cmc si 700 ron/an pentru motorul Saviem 797-05 / 5491 cmc.
 | 
 
 Pai cum se explica faptul, ca frate-meu anul trecut si-a vandut un Nissan Patrol fabricatie '88 tocmai pentru ca nu mai suporta sa dea statului 20 si ceva de milioane pe an, pentru un motor de 3300cmc?
  | 
 
 
 autovehiculele de productie autohtona intra in alt sistem de calcul a impozitului..de aceea pentru un M cu motor de BV de 3119 cm3 se plateste in jur de 450 ron...
 | 
 
 
 
 Intrau! Nu vor mai avea statut separat. Vor fi incadrate la autoturisme si se va platii pentru ele la fel ca pentru celelalte masini.
 In functie de motor, pentru motoarele romanesti, valorile vor fi:
 M-207, L-25: de la 325 ron/an, la 390 ron/an.
 L-27, DX-28, TDX-28: de la 350 ron/an, la 840 ron/an.
 L-30, D-127: de la 400 ron/an, la 1920 ron/an.
 
 Modificat de MagnuM (acum 17 ani)
 
 _______________________________________
 "Să faci 13 ani de temniţă pentru un popor de idioţi... D-asta numai eu am fost în stare..." - Petre Ţuţea
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 17 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Misu de Cluj
							Admin
							  Din: Cluj-Napoca 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 48329
						 |  | 
				
					| Era un SR 114 4x4 aproape nou in Feleac cum te urci si ajungi pe la postul de control, pe langa fostul restaurant, este o staduta pe dreapta care o ia spre Faget. Acolo intrii si te duci pana ajungi la statia aia radar care ghideaza avioanele de la aeroport. Acolo la marginea campului, unde sunt ultimele case din Feleac este un parculet cu brazi, langa care era acest SR114, care era masina competa, provenita probabil de la Romtehnica cu motor aproape nou si vopsea originala. Acum vreo doi ani cand umblam pe acolo era in stare foarte buna, dar omu' nu o vindea ca o cumparase sa faca baraca din el ca era modelul autoatelier cu duba in spate. Mai mult ca sigur, tot acolo se rugineste si acuma. Pacat!  
 _______________________________________
 
 NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
  UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
  SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
  
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 17 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Misu de Cluj
							Admin
							  Din: Cluj-Napoca 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 48329
						 |  | 
				
					| Si sa revenim la poze... 
 
 69.9KB
 
 _______________________________________
 
 NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
  UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
  SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
  
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 17 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Misu de Cluj
							Admin
							  Din: Cluj-Napoca 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 48329
						 |  | 
				
					| Tot de la inceputul anilor'70 
 
 34.5KB
 
 _______________________________________
 
 NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
  UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
  SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
  
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 17 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Misu de Cluj
							Admin
							  Din: Cluj-Napoca 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 48329
						 |  | 
				
					|  
 
 43.7KB
 
 _______________________________________
 
 NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
  UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
  SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
  
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 17 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Misu de Cluj
							Admin
							  Din: Cluj-Napoca 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 48329
						 |  | 
				
					|  
 
 23.8KB
 
 _______________________________________
 
 NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
  UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
  SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
  
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 17 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							bAndrei
							Membru Senior
							  Din: Bucuresti 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 4479
						 |  | 
				
					| 
 | MagnuM a scris: 
 
 
 | Elijah a scris: 
 Ce credeti baieti, s-ar putea inmatricula pe vehicul istoric un SR-u?...
 | 
 
 
 Bineinteles ca se poate! Uite aici:
 | 
 
 
 dar o poza cu sr-ul atestat se poate
  ? sa ne clatim si noi ochii? 
 _______________________________________
 
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 17 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Misu de Cluj
							Admin
							  Din: Cluj-Napoca 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 48329
						 |  | 
				
					| Am cautat pe siteul RCR-ului si se pare ca despre acel camion nu exista poze. Dar mai exista alte 3 SR-uri atestate:
 
 
 
 
 
 Si un Gaz63 Molotov:
 
 _______________________________________
 
 NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
  UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
  SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
  
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 17 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							bAndrei
							Membru Senior
							  Din: Bucuresti 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 4479
						 |  | 
				
					| ma gandeam ca poate este o masina care circula prin Cluj, si poate a fost imortalizata intamplator. 
 _______________________________________
 
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 17 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							MagnuM
							Membru Senior
							  Din: Bucureşti / România 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 732
						 |  | 
				
					| 
 | bAndrei a scris: 
 
 
 dar o poza cu sr-ul atestat se poate
  ? sa ne clatim si noi ochii? | 
 
 
 E vorba de acest camion:
 
 
 31.2KB
 
 _______________________________________
 "Să faci 13 ani de temniţă pentru un popor de idioţi... D-asta numai eu am fost în stare..." - Petre Ţuţea
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 17 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							MagnuM
							Membru Senior
							  Din: Bucureşti / România 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 732
						 |  | 
				
					| Alta poza: 
 
 40.2KB
 
 _______________________________________
 "Să faci 13 ani de temniţă pentru un popor de idioţi... D-asta numai eu am fost în stare..." - Petre Ţuţea
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 17 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							MagnuM
							Membru Senior
							  Din: Bucureşti / România 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 732
						 |  | 
				
					| Si din spate: 
 
 Masina era de vanzare pe e-bay.
 
 
 33.6KB
 
 _______________________________________
 "Să faci 13 ani de temniţă pentru un popor de idioţi... D-asta numai eu am fost în stare..." - Petre Ţuţea
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 17 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							bAndrei
							Membru Senior
							  Din: Bucuresti 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 4479
						 |  | 
				
					| original de armata...  
 _______________________________________
 
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 17 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							bAndrei
							Membru Senior
							  Din: Bucuresti 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 4479
						 |  | 
				
					| se vinde cumva? e unul in drum spre targoviste, la vre-o 4000 ron, nu mai are multe elemente de armata, dar parca a fost candva de armata. ce am retinut ar fi punte cu 4 roti pe spate. cauciucuri originale sau ma rog model mai deosebit cu profil in v. cam mult de munca la el, scaritele cam ruginitel la cabina. o sa fac tot posibilu sa incerc sa ai fac cateva poze daca mai ajung prin zona. ma deviez nitel in drumul meu spre garajul de la tara. 
 _______________________________________
 
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 17 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Misu de Cluj
							Admin
							  Din: Cluj-Napoca 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 48329
						 |  | 
				
					| Pe ultima poza, mi se pare tare interesanta scara aia rabatabila fixata pe oblonul din spate. Scara aia a fost echipament original ? 
 _______________________________________
 
 NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
  UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
  SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
  
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 17 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							bAndrei
							Membru Senior
							  Din: Bucuresti 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 4479
						 |  | 
				
					| nu ati vrea totusi sa stergeti poza cu talonul..sau sa scrieti macar "SPECIMEN" pe ea..nu stiu de ce da am o fobie in a face publice actele unei masini..nu se stie cine are una identica fara acte si isi trage un set .... paranoia mea..nu ma bagati in seama  
 _______________________________________
 
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 17 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							bAndrei
							Membru Senior
							  Din: Bucuresti 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 4479
						 |  | 
				
					| 
 | MagnuM a scris: 
 Si din spate:
 
 
 Masina era de vanzare pe e-bay.
 | 
 
 
 si cam care era pretul pe ebay? vreun link catre ebay mai e?
 
 Modificat de bAndrei (acum 17 ani)
 
 _______________________________________
 
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 17 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							MagnuM
							Membru Senior
							  Din: Bucureşti / România 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 732
						 |  | 
				
					| Anuntul nu mai e de actualitate. Pretul, din cate-mi amintesc, era undeva peste 3000 E. 
 Modificat de MagnuM (acum 17 ani)
 
 _______________________________________
 "Să faci 13 ani de temniţă pentru un popor de idioţi... D-asta numai eu am fost în stare..." - Petre Ţuţea
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 17 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							MagnuM
							Membru Senior
							  Din: Bucureşti / România 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 732
						 |  | 
				
					| SR 113 Bucegi   
 
 
 113
 
 
 
 
 
 Si unul din preferatele mele: SR 132 Carpati
  
 
 24.7KB
 
 _______________________________________
 "Să faci 13 ani de temniţă pentru un popor de idioţi... D-asta numai eu am fost în stare..." - Petre Ţuţea
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 17 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Elijah
							Membru Senior
							  Din: Cluj Napoca 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 762
						 |  | 
				
					| MagnuM tare rau i-mi pare ca n-am luat din piata de vechituri din cj. erau carti cu SR. Dar la prima ocazie nu le mai iert, promit. 
 
 |  | 
	
		| pus acum 17 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							MagnuM
							Membru Senior
							  Din: Bucureşti / România 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 732
						 |  | 
				
					| 
 | Elijah a scris: 
 MagnuM tare rau i-mi pare ca n-am luat din piata de vechituri din cj. erau carti cu SR. Dar la prima ocazie nu le mai iert, promit.
 | 
 
 
 Multumesc anticipat!
 
 _______________________________________
 "Să faci 13 ani de temniţă pentru un popor de idioţi... D-asta numai eu am fost în stare..." - Petre Ţuţea
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 17 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							MagnuM
							Membru Senior
							  Din: Bucureşti / România 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 732
						 |  | 
				
					| 
 | Misi din Cluj a scris: 
 Si a mai fost o ultima serie de SRD pe la sfarsitul anilor '80 care aveau farurile montate in aripa.... dar nu gasesc nicaieri poza de-si aveam o poza undeva...
 | 
 
 
 
 Dorinta ti-a fost implinita! De modelul asta vorbesti:
 
 
 33.9KB
 
 _______________________________________
 "Să faci 13 ani de temniţă pentru un popor de idioţi... D-asta numai eu am fost în stare..." - Petre Ţuţea
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 17 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							MagnuM
							Membru Senior
							  Din: Bucureşti / România 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 732
						 |  | 
				
					| DAC 6135 R AM-5 
 
 50.6KB
 
 Modificat de MagnuM (acum 15 ani)
 
 _______________________________________
 "Să faci 13 ani de temniţă pentru un popor de idioţi... D-asta numai eu am fost în stare..." - Petre Ţuţea
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 17 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Misu de Cluj
							Admin
							  Din: Cluj-Napoca 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 48329
						 |  | 
				
					| Daa! exact de modelul asta ziceam, doar ca din fabrica nu avea farurile alea din bara fata. Bara este de la modelul mai vechi.
 Pana in ce an au fost fabricate SR-urile cu motorul V8 ?
 Cred ca undeva prin 1974-75 au fost ultimele modele pe benzina.
 
 Foarte fain topicul asta!
 Poate ar trebui sa mai facem inca cateva asemanatoare cu M-uri, cu Aro si cu Tv-uri?
 
 @Werner: te ocupi de istoria Aro? Cred ca esti cel mai in masura!
 
 _______________________________________
 
 NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
  UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
  SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
  
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 17 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							WernerMembru Senior
 
 Inregistrat: acum 17 ani
 Postari: 1781
 |  | 
				
					| Misi, din pacate nu am prea multe informatii despre ARO. Ceea ce stiu, este de gradul cunostiinte generale. Tot caut documentatie despre istoria ARO, dar parca nu a scris nimeni despre aceasta marca ceva.  Despre TV chiar ca nu stie nimeni nimic! Este cam trist! 
 Ah! Am o poza de la un Bucegi, masina de pompieri din Estonia!
 
 Modificat de Werner (acum 17 ani)
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 17 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							WernerMembru Senior
 
 Inregistrat: acum 17 ani
 Postari: 1781
 |  | 
				
					| Aici vine poza!  
 
 53.7KB
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 17 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							MagnuM
							Membru Senior
							  Din: Bucureşti / România 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 732
						 |  | 
				
					| SR 7 AB-1 Bucegi: 
 
 
 
 7 AB-1
 
 
 
 Modificat de MagnuM (acum 17 ani)
 
 _______________________________________
 "Să faci 13 ani de temniţă pentru un popor de idioţi... D-asta numai eu am fost în stare..." - Petre Ţuţea
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 17 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							MagnuM
							Membru Senior
							  Din: Bucureşti / România 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 732
						 |  | 
				
					| SR 114 Bucegi: 
 
 
 
 114
 
 
 
 
 
 
 Si un sasiu special pentru pompieri:
 
 
 42.4KB
 
 Modificat de MagnuM (acum 17 ani)
 
 _______________________________________
 "Să faci 13 ani de temniţă pentru un popor de idioţi... D-asta numai eu am fost în stare..." - Petre Ţuţea
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 17 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							MagnuM
							Membru Senior
							  Din: Bucureşti / România 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 732
						 |  | 
				
					| SR 131 Carpati: 
 
 
 
 
 131
 
 
 
 Modificat de MagnuM (acum 17 ani)
 
 _______________________________________
 "Să faci 13 ani de temniţă pentru un popor de idioţi... D-asta numai eu am fost în stare..." - Petre Ţuţea
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 17 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							MagnuM
							Membru Senior
							  Din: Bucureşti / România 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 732
						 |  | 
				
					| SR 132 Carpati: 
 
 
 
 132
 
 
 
 _______________________________________
 "Să faci 13 ani de temniţă pentru un popor de idioţi... D-asta numai eu am fost în stare..." - Petre Ţuţea
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 17 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							MagnuM
							Membru Senior
							  Din: Bucureşti / România 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 732
						 |  | 
				
					| DAC 6135: 
 
 
 
 6135
 
 
 
 Modificat de MagnuM (acum 15 ani)
 
 _______________________________________
 "Să faci 13 ani de temniţă pentru un popor de idioţi... D-asta numai eu am fost în stare..." - Petre Ţuţea
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 17 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							MagnuM
							Membru Senior
							  Din: Bucureşti / România 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 732
						 |  | 
				
					| SR 101, un model destul de rar. 
 
 31.3KB
 
 _______________________________________
 "Să faci 13 ani de temniţă pentru un popor de idioţi... D-asta numai eu am fost în stare..." - Petre Ţuţea
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 17 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							MagnuM
							Membru Senior
							  Din: Bucureşti / România 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 732
						 |  | 
				
					| SR 113 Bucegi, reload: 
 
 
 
 
 113
 
 
 
 _______________________________________
 "Să faci 13 ani de temniţă pentru un popor de idioţi... D-asta numai eu am fost în stare..." - Petre Ţuţea
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 17 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							johnydasilva
							Membru Junior
							  Din: Valea Doftanei 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 83
						 |  | 
				
					| va rog frumos...imi cautatzi si mie nishte poze cu un sr dac 6135 cu oblon ridicator la spate...are si tata unul...va rog mult        
 
 |  | 
	
		| pus acum 16 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							MagnuM
							Membru Senior
							  Din: Bucureşti / România 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 732
						 |  | 
				
					| Bonus: Autospecială de pompieri, făcută la Timişoara, pe baza unui şasiu SR 114. 
 
 SR 114 - UMT
 
 
 
 
 
 Proiect, pe baza unui şasiu ROMAN 19.215 DFK, cu cabină SR.
 
 
 ROMAN-SR
 
 
 
 
 A rămas la stadiul de proiect, din păcate, nefiind disponibile alte date...
 
 
 41.8KB
 
 Modificat de MagnuM (acum 15 ani)
 
 _______________________________________
 "Să faci 13 ani de temniţă pentru un popor de idioţi... D-asta numai eu am fost în stare..." - Petre Ţuţea
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 16 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							MagnuM
							Membru Senior
							  Din: Bucureşti / România 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 732
						 |  | 
				
					| 
 | MagnuM a scris: 
 ... Exista ceva informatii despre el?!!
 | 
 
 
 Nu va mai pasionaza subiectul?! Inca mai astept comantarii/poze/informatii/materiale/etc. despre aceste camioane!
  
 Modificat de MagnuM (acum 16 ani)
 
 _______________________________________
 "Să faci 13 ani de temniţă pentru un popor de idioţi... D-asta numai eu am fost în stare..." - Petre Ţuţea
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 16 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							netrecutMembru Senior
 
 Din: Cluj-Napoca
 Inregistrat: acum 17 ani
 Postari: 1156
 |  | 
				
					| Bada, e foarte interesant. Eu spune nimic dar eu citesc ! 
 Multumesc mult toati informatii
  
 
 |  | 
	
		| pus acum 16 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Misu de Cluj
							Admin
							  Din: Cluj-Napoca 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 48329
						 |  | 
				
					| 
 | MagnuM a scris: 
 
 
 | MagnuM a scris: 
 ... Exista ceva informatii despre el?!!
 | 
 
 
 Nu va mai pasionaza subiectul?! Inca mai astept comantarii/poze/informatii/materiale/etc. despre aceste camioane!
  | 
 
 Cum sa nu ne intereseze, doar ca noi nu prea avem atatea informatii
  
 _______________________________________
 
 NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
  UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
  SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
  
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 16 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Faitonu
							Membru fondator al forumului
							  Din: Cluj city 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 2277
						 |  | 
				
					| @magnum e super interesant! te rugam sa continui..nu adaugam comentarii pentru ca nu cunoastem foarte bine SR-urile! dar fi convins ca daca mai apare o tura de SR-uri la remat,incepem sa le cunoastem mai bine..  eu cu @netrecut ,deja am inceput sa le stim din ce in ce mai mult  la cite au fost acolo la dezmembrat...ne pare rau ca nu ne-am orientat de la inceput,dar acum sintem pe faza..stim ce trebuie dat jos si ce nu  ..de exemplu tot trag de un meltean care zice ca are un SR sa vedem daca pot sa-l achizitionez dar ma tot plimba cu ursuletul ,ca n-are timp,ba are inchis telefonu..etc etc,dar pina la urma tot il prind eu  
 
 |  | 
	
		| pus acum 16 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							V.Rudolf
							Corespondent "carpaci" extern
							  Din: Oradea - Transsylvannya 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 5203
						 |  | 
				
					| bravos bolnavilor !!!! ma bucur enorm ca mai sant oameni care vad ceva in sr urile astea ,care au fost uitate si batjocorite in ultima vreme  de marea natiune , sa speram ca reusim sa punem mana pe cate una si sa le aratam la damblagiti ce inseamna un camion ramanesc adevarat!!! respecte!!!!
    
 _______________________________________
 Carpaci anarhist din nastere. Secera Dalta Ranga Flexu Peticu Autogenu si Ciocanu sant cei mai buni prieteni de ai mei :-)
 
 -Toma Caragiu...  Sergiu Nicolaescu....Florin Piersic...Amza Pellea .. Jean Constantin...Dem Radulescu..Ilarion Ciobanu ..Sebastian Papaiani ..Puiu Calinescu ..Ion Besoiu ..Radu Beligan..Mircea Albulescu ...Colea Rautu..Stefan Banica ...Stefan Iordache ...Gheorghe Dinica ...
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 16 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							johnydasilva
							Membru Junior
							  Din: Valea Doftanei 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 83
						 |  | 
				
					| Tatal meu are un sr dac , care a fost cu oblon ridicator in acest stil: 
 
 53.6KB
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 16 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							MagnuM
							Membru Senior
							  Din: Bucureşti / România 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 732
						 |  | 
				
					| Poze cu DAC 6135 cu oblon hidraulic nu am, dar dacă tu mai ai poze cu SR-uri, postează-le, să le vedem şi noi! 
 Modificat de MagnuM (acum 15 ani)
 
 _______________________________________
 "Să faci 13 ani de temniţă pentru un popor de idioţi... D-asta numai eu am fost în stare..." - Petre Ţuţea
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 16 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							johnydasilva
							Membru Junior
							  Din: Valea Doftanei 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 83
						 |  | 
				
					| Asta e al lui tata... 
 
 47.3KB
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 16 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							johnydasilva
							Membru Junior
							  Din: Valea Doftanei 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 83
						 |  | 
				
					| Asta e al lui finu... 
 
 36.2KB
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 16 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							johnydasilva
							Membru Junior
							  Din: Valea Doftanei 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 83
						 |  | 
				
					| ce parere avetzi de sr dac'ul tatalui meu...??? 
 
 |  | 
	
		| pus acum 16 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Faitonu
							Membru fondator al forumului
							  Din: Cluj city 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 2277
						 |  | 
				
					| super masini,bravo,ma bucur sa vad asa ceva in circulatie..dupa cite am vazut la remat..sa le folosesti tu si toata familia si sa aveti grija de ele!  
 
 |  | 
	
		| pus acum 16 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							MagnuM
							Membru Senior
							  Din: Bucureşti / România 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 732
						 |  | 
				
					| PH 06 GHR este SR 113 D. Am inteles de la tine, ca masina are motor SAVIEM - asta arata si capacul bateriilor! In poza, reiese ca nu are tractiune si pe fata. 
 PH 08 FFJ este SR 114 D. Banuiesc ca e tot cu motor SAVIEM - cel putin asta "tradeaza" capacul bateriilor! In poza, se vede clar axa fata motoare. Axa fata mai este functionala; sau e axa "oarba" - doar carcasa, fara mecanica? Masina are reductor si cardan fata, sau e doar un SR 113 D cu axa motoare "oarba" pe fata?
 
 Modificat de MagnuM (acum 16 ani)
 
 _______________________________________
 "Să faci 13 ani de temniţă pentru un popor de idioţi... D-asta numai eu am fost în stare..." - Petre Ţuţea
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 16 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							johnydasilva
							Membru Junior
							  Din: Valea Doftanei 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 83
						 |  | 
				
					| PH-08-FFJ e sr 114 d cu reductor si motorul original de sr 114...trage si fatza, dar a schimbat finu capacele la baterii.nu are motor de SAVIEM. 
 
 |  | 
	
		| pus acum 16 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							johnydasilva
							Membru Junior
							  Din: Valea Doftanei 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 83
						 |  | 
				
					| PH-06-GHR e dac 6135 4x2 care a fost cu oblon ridicator la spate, dar a schimbat tata masca din fatza si i-a pus una de buceag.si da are motor de saviem. 
 
 |  | 
	
		| pus acum 16 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Elijah
							Membru Senior
							  Din: Cluj Napoca 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 762
						 |  | 
				
					| Faine masini . I-mi faceti pofta de-un SR din nou  
 
 |  | 
	
		| pus acum 16 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Adrian_ptMembru Senior
 
 Inregistrat: acum 17 ani
 Postari: 519
 |  | 
				
					| Ceva imagini mai vechi.... 
 Anii 60
 
 
 45.7KB
 
 _______________________________________
 Volga M24 1973 - 1-VN-610
 SAAB 90 1985 - B963WRJ
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 16 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Adrian_ptMembru Senior
 
 Inregistrat: acum 17 ani
 Postari: 519
 |  | 
				
					| Gara Basarab 
 
 20.7KB
 
 _______________________________________
 Volga M24 1973 - 1-VN-610
 SAAB 90 1985 - B963WRJ
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 16 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Adrian_ptMembru Senior
 
 Inregistrat: acum 17 ani
 Postari: 519
 |  | 
				
					| Reclama originala SR 101 
 
 40KB
 
 _______________________________________
 Volga M24 1973 - 1-VN-610
 SAAB 90 1985 - B963WRJ
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 16 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Adrian_ptMembru Senior
 
 Inregistrat: acum 17 ani
 Postari: 519
 |  | 
				
					| Aspect din fabrica, 1958 
 
 40.3KB
 
 _______________________________________
 Volga M24 1973 - 1-VN-610
 SAAB 90 1985 - B963WRJ
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 16 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Adrian_ptMembru Senior
 
 Inregistrat: acum 17 ani
 Postari: 519
 |  | 
				
					| Calea Dudesti 
 
 27.5KB
 
 _______________________________________
 Volga M24 1973 - 1-VN-610
 SAAB 90 1985 - B963WRJ
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 16 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Adrian_ptMembru Senior
 
 Inregistrat: acum 17 ani
 Postari: 519
 |  | 
				
					| Ceva mai vechi! 
 
 15.8KB
 
 _______________________________________
 Volga M24 1973 - 1-VN-610
 SAAB 90 1985 - B963WRJ
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 16 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Adrian_ptMembru Senior
 
 Inregistrat: acum 17 ani
 Postari: 519
 |  | 
				
					| Ceva mai special 
 
 12.4KB
 
 _______________________________________
 Volga M24 1973 - 1-VN-610
 SAAB 90 1985 - B963WRJ
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 16 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Adrian_ptMembru Senior
 
 Inregistrat: acum 17 ani
 Postari: 519
 |  | 
				
					| Aspect cu un SR nou nout 
 
 49.4KB
 
 _______________________________________
 Volga M24 1973 - 1-VN-610
 SAAB 90 1985 - B963WRJ
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 16 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Adrian_ptMembru Senior
 
 Inregistrat: acum 17 ani
 Postari: 519
 |  | 
				
					| SR special! 
 
 46.5KB
 
 _______________________________________
 Volga M24 1973 - 1-VN-610
 SAAB 90 1985 - B963WRJ
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 16 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Adrian_ptMembru Senior
 
 Inregistrat: acum 17 ani
 Postari: 519
 |  | 
				
					| Soldati la datorie 
 
 43.2KB
 
 _______________________________________
 Volga M24 1973 - 1-VN-610
 SAAB 90 1985 - B963WRJ
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 16 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Adrian_ptMembru Senior
 
 Inregistrat: acum 17 ani
 Postari: 519
 |  | 
				
					| E ZIS sau SR? 
 
 35.1KB
 
 _______________________________________
 Volga M24 1973 - 1-VN-610
 SAAB 90 1985 - B963WRJ
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 16 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Adrian_ptMembru Senior
 
 Inregistrat: acum 17 ani
 Postari: 519
 |  | 
				
					| In 1993 
 
 25.2KB
 
 _______________________________________
 Volga M24 1973 - 1-VN-610
 SAAB 90 1985 - B963WRJ
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 16 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Adrian_ptMembru Senior
 
 Inregistrat: acum 17 ani
 Postari: 519
 |  | 
				
					| De pe fiatforum, poza lui w311 
 
 20.3KB
 
 _______________________________________
 Volga M24 1973 - 1-VN-610
 SAAB 90 1985 - B963WRJ
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 16 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Adrian_ptMembru Senior
 
 Inregistrat: acum 17 ani
 Postari: 519
 |  | 
				
					| La CAP 
 
 69.9KB
 
 _______________________________________
 Volga M24 1973 - 1-VN-610
 SAAB 90 1985 - B963WRJ
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 16 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Adrian_ptMembru Senior
 
 Inregistrat: acum 17 ani
 Postari: 519
 |  | 
				
					| In 1960 
 
 35.4KB
 
 _______________________________________
 Volga M24 1973 - 1-VN-610
 SAAB 90 1985 - B963WRJ
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 16 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Adrian_ptMembru Senior
 
 Inregistrat: acum 17 ani
 Postari: 519
 |  | 
				
					| Inca un 101 
 
 37.9KB
 
 _______________________________________
 Volga M24 1973 - 1-VN-610
 SAAB 90 1985 - B963WRJ
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 16 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Adrian_ptMembru Senior
 
 Inregistrat: acum 17 ani
 Postari: 519
 |  | 
				
					| Iar publicitatea pt export era foarte interesanta......  
 
 33.2KB
 
 _______________________________________
 Volga M24 1973 - 1-VN-610
 SAAB 90 1985 - B963WRJ
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 16 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Adrian_ptMembru Senior
 
 Inregistrat: acum 17 ani
 Postari: 519
 |  | 
				
					| Apropo, mai exista asa ceva? 
 
 46.4KB
 
 _______________________________________
 Volga M24 1973 - 1-VN-610
 SAAB 90 1985 - B963WRJ
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 16 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Misu de Cluj
							Admin
							  Din: Cluj-Napoca 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 48329
						 |  | 
				
					| Oare mai exista SR101 in afara de aia rosie de la fabrica? 
 _______________________________________
 
 NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
  UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
  SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
  
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 16 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Faitonu
							Membru fondator al forumului
							  Din: Cluj city 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 2277
						 |  | 
				
					| 
 | Adrian_pt a scris: 
 Apropo, mai exista asa ceva?
 | 
 
 eu am vazut ieri asa ceva undeva linga Beclean,era vidanja,tocmai avea de lucru intr-o curte!
  
 
 |  | 
	
		| pus acum 16 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							MagnuM
							Membru Senior
							  Din: Bucureşti / România 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 732
						 |  | 
				
					| 
 | Adrian_pt a scris: 
 SR special!
 | 
 
 
 Ce poti sa spui despre modelul asta?! Poza pare facuta in timpul unui film, la televizor, iar eu, inca n-am auzit de SR 101 cu 3 axe... Singurele SR-uri cu 3 axe pe care le-am vazut, cand eram mic, erau derivate din SR 7 BA-1, modelul cu cabina avansata. Daca ai informatii, posteaza-le, sa le vedem si noi!
 
 Modificat de MagnuM (acum 16 ani)
 
 _______________________________________
 "Să faci 13 ani de temniţă pentru un popor de idioţi... D-asta numai eu am fost în stare..." - Petre Ţuţea
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 16 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							MagnuM
							Membru Senior
							  Din: Bucureşti / România 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 732
						 |  | 
				
					| 
 | Adrian_pt a scris: 
 E ZIS sau SR?
 | 
 
 
 In poza e un ZIS 150.
 
 _______________________________________
 "Să faci 13 ani de temniţă pentru un popor de idioţi... D-asta numai eu am fost în stare..." - Petre Ţuţea
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 16 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Adrian_ptMembru Senior
 
 Inregistrat: acum 17 ani
 Postari: 519
 |  | 
				
					| Tot ce stiu este ca a fost folosit prin Sinaia/Predeal pentru transport turisti... Oricum o sa caut sa vad ce se mai poate afla. Sunt doua forumuri despre transport public unde se pricep destul de bine si la camioane/utilitare made in Romania. 
 _______________________________________
 Volga M24 1973 - 1-VN-610
 SAAB 90 1985 - B963WRJ
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 16 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Misu de Cluj
							Admin
							  Din: Cluj-Napoca 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 48329
						 |  | 
				
					| Despre ciudatenia aia cu trei axe cu care se carau turistii la Poiana Bv am undeva niste poze dar momentan nu stiu unde sunt si nici siteul de unde l-am descarcat. Totusi, mie mi-se pare ca este ceva masinarie ruseasca din anii 40-50
 
 _______________________________________
 
 NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
  UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
  SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
  
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 16 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Adrian_ptMembru Senior
 
 Inregistrat: acum 17 ani
 Postari: 519
 |  | 
				
					| Asa e, mea culpa. Masina e un ZIS-150. 
 
 44.9KB
 
 _______________________________________
 Volga M24 1973 - 1-VN-610
 SAAB 90 1985 - B963WRJ
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 16 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Adrian_ptMembru Senior
 
 Inregistrat: acum 17 ani
 Postari: 519
 |  | 
				
					| O poza cu funul la un Buceag/Carpati.... 
 
 17.7KB
 
 _______________________________________
 Volga M24 1973 - 1-VN-610
 SAAB 90 1985 - B963WRJ
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 16 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Misu de Cluj
							Admin
							  Din: Cluj-Napoca 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 48329
						 |  | 
				
					| 
 | Adrian_pt a scris: 
 Asa e, mea culpa. Masina e un ZIS-150.
 | 
 
 Da, asta este una din pozele de care ziceam.
 Dar nu este nici ZIS 150, eventual ceva special, nu m-ar mira sa fie amfibie.
 
 _______________________________________
 
 NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
  UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
  SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
  
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 16 ani |  |