CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA.
CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA.
FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
|
Lista Forumurilor Pe Tematici
|
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login
POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
Nu sunteti logat.
|
Nou pe simpatie: mememe12
| Femeie 23 ani Bucuresti cauta Barbat 23 - 80 ani |
|
dimitri
Membru Senior
Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 514
|
|
marczello_b a scris:
dimitri a scris:
Sa sara scanteile! Poza artistica |
Omule, faci minuni!
O singura precizare am: facand poze la sudura risti sa deteriorezi senzorul CCD al aparatului foto.
Stima! |
Multumesc,dar minuni nu fac eu ,fac prietenii .Multumesc si ptr atentionarea cu aparatul,dar este propriul telefon Nokia 6500 slide,care este pe ultimile sute de metrii de viata.Batranetea isi spune cuvantul,si de la cazaturi pe jos,are probleme cu softul. Oricum,dc zici ca eu fac minuni,pai tu mai dat pe spate cu Hoinarul ala.Vreau sa zic,ca dai clasa la multi.Eu nu prea ma bag la comentarii, dar urmarind evolutia lucrarii tale,am zis ca,niciodata nu o sa scot NSU-ul,la nivelul a ceea ce ai facut tu.Si sincer sa fiu, vreau sa-l fac,sa fie si cu o patina a timpului,si cu o tenta putin militara,sa-i urmaresc linia istorica.In fine, ce sa zic,succes in tot ceea ce faci,si avem multe de invatat de la tine.
|
|
pus acum 12 ani |
|
dimitri
Membru Senior
Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 514
|
|
Misu de Cluj a scris:
Frumos lucrat, cu rabdare multa! O sa iasa ceva foarte frumos!
Dar rezista alama la fortele din furca? Totusi este element de rezistenta si nu cumva sa te trezesti in mers ca te depaseste roata din spate! Teoretic ar trebui sa reziste ca este alamit in multe puncte si nu au cum sa cedeze toate deodata. |
Multumesc Misi ,in privinta alamei,la toate motocicletele cu suspensii rigide ale epocii,si nu numai,ansamblarea pieselor cadrului,se facea prin alamire,deoarece s-a constatat ca sudura cu fier,se fisura,datorita structurii moleculare specifice fierului,sau combinatiilor respective ale acestuia.Pe cand,cele mai bune rezultate la socuri,,le-a dat alama,avand cea mai buna rezistenta si in special,elasticitate! Acestea erau constatarile epocii respective,cu aliajele de atunci.Acum cu roata,ce sa zic.....cand faceam armata la pompieri,mai demult,s-a intors o masina de la un incendiu,un ATI,si povesteau servantii,cum au vazut o roata de la puntea dubla din spate dreapta,cum s-a desprins,si.............s-a dus fix intr-o statie de autobuz,plina cu oameni. .A trecut printre ei,si s-a lovit de un stalp,s-a intors inapoi,ma rog,si a facut o super mare panica! Deci vreau sa zic ca soferul,a dat declaratii o saptamana,si avut cosmaruri o luna. Acu',ce sa spun,poate m-o feri D-zeu de asa "fericire". .Nu am salvat din pacate sursa,dar pun o poza recenta de pe net, cu o ureche alamita de la un moto mai nou:
34.6KB
|
|
pus acum 12 ani |
|
Prinzinger
Membru Senior
Din: Satu-Mare
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1805
|
|
Nu numai la motorcicete se folosea alama ci si la masini. Multe oldtimere au partea exterioara a caroseriei alamit. E o lucrare profesional facut.. Spor la treaba.
_______________________________________ Adalbert
Este mai mult decit o pasiune, E UN STIL DE VIATA !!!!!
|
|
pus acum 12 ani |
|
dimitri
Membru Senior
Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 514
|
|
oldtimer-prinzinger a scris:
Nu numai la motorcicete se folosea alama ci si la masini. Multe oldtimere au partea exterioara a caroseriei alamit. E o lucrare profesional facut.. Spor la treaba. |
Multumesc ptr sprijin,si spor si d-voastra!
|
|
pus acum 12 ani |
|
dimitri
Membru Senior
Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 514
|
|
Continui readucerea la viata a NSU-ului,punand niste poze cu rezervorul de ulei.Dupa cum am spus mai la inceput,aceasta motocicleta functioneaza cu carterul motor uscat,avand rezervor separat de ulei,circuitul uleiului,asigurandu-se prin conducte tur-retur,si pompa de ulei,amplasata in interiorul motorului.Poze cu rezervorul de ulei,parte stanga:
56.4KB
|
|
pus acum 12 ani |
|
dimitri
Membru Senior
Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 514
|
|
La curatare,pe partea stanga,vreau sa zic ca am avut parte de o mare surpriza!Am dat de culoarea originala,negru,dar erau si niste litere,care am presupus ca sunt de fabrica.
56.7KB
Modificat de dimitri (acum 12 ani)
|
|
pus acum 12 ani |
|
dimitri
Membru Senior
Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 514
|
|
Si am presupus bine! Nu va imaginati,ca m-am bucurat ca un nebun! Sa gasesc dupa 74 de ani,in conditiile vitrege in care a stat motocicleta,o mica inscriptie tehnica a epocii! un detaliu mic,care mi-a adus totusi o bucurie f mare. Culmea este ca din zeci de NSU-uri de pe net,nu am gasit la NICI_UNUL,inscriptia!
63.4KB
|
|
pus acum 12 ani |
|
dimitri
Membru Senior
Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 514
|
|
Si uite asa,am trecut in extrema cealalta,storcandu-mi creierii si incercand sa inteleg,ce scria complet acolo,binenteles,avand legatura cu uleiul! Am pierdut nopti si zile,cautand informatii,alte si alte si alte si alte NSU-uri asemanatoare,si nimic!
|
|
pus acum 12 ani |
|
dimitri
Membru Senior
Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 514
|
|
Si dupa luni si luni de zile,dupa ce abandonasem ideea,SURPRIZA!.Gasesc un NSU 601 OSL intr-u muzeu,vopsea originala,cu pardalnica inscriptie:
30.5KB
|
|
pus acum 12 ani |
|
dimitri
Membru Senior
Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 514
|
|
Si uite cum trece viata romanilor,dintr-o extrema in alta! Iar am dat in bucurie! E un detaliu mic,dar care-mi place la nebunie. O mica chestie,specificatie tehnica. NICHT UBER DIESEN STRICH AUFFULLEN! -
|
|
pus acum 12 ani |
|
dimitri
Membru Senior
Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 514
|
|
Poze dupa curatare:
36.5KB
|
|
pus acum 12 ani |
|
dimitri
Membru Senior
Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 514
|
|
Aici se vede bine,locul unde vine sorbul de ulei,in gaura mare rotunda.Turul.Mai in fata este conducta de retur,iar in spate,conducta mica subtirica,este ptr ungerea lantului.Gaurelele mici de la jumatate,sunt ptr prinderea rezervorului pe cadru.
27.1KB
|
|
pus acum 12 ani |
|
dimitri
Membru Senior
Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 514
|
|
Sorbul de ulei,in care este incorporat si filtrul,si robinetul.
17.8KB
|
|
pus acum 12 ani |
|
dimitri
Membru Senior
Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 514
|
|
|
pus acum 12 ani |
|
dimitri
Membru Senior
Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 514
|
|
Iar aici este o schema explode cu rezervorul si conductele
40.9KB
|
|
pus acum 12 ani |
|
dimitri
Membru Senior
Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 514
|
|
Poze cu interiorul rezervorului,dinspre orificiul sorbului,spre tavan si parte fata.Se poate vedea conducta de retur,care urmareste peretii laterali ai rezervorului.
34.6KB
|
|
pus acum 12 ani |
|
dimitri
Membru Senior
Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 514
|
|
|
pus acum 12 ani |
|
dimitri
Membru Senior
Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 514
|
|
Iar aici se poate vedea finalul conductei,in dreptul busonului.Practic,in timpul functionarii motorului,dc se desurubeaza busonul,se poate vedea si verifica cum curge in rezervor uleiul pe retur,adica buna functionare a pompei de ulei.
45.8KB
|
|
pus acum 12 ani |
|
dimitri
Membru Senior
Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 514
|
|
|
pus acum 12 ani |
|
dimitri
Membru Senior
Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 514
|
|
|
pus acum 12 ani |
|
dimitri
Membru Senior
Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 514
|
|
Iar acum prin comparatie,rezerv.de ulei generatie veche,care are gaurile de prindere pe cadru dispuse central,iar in coltul stanga spate,podeaua este neteda,fara nisa laterala
30.9KB
|
|
pus acum 12 ani |
|
dimitri
Membru Senior
Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 514
|
|
|
pus acum 12 ani |
|
dimitri
Membru Senior
Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 514
|
|
Imi cer scuze ptr sacosa,dar asta e o poza care releva modalitatea de imbinare a peretilor laterali cu podeaua si tavanul. ALAMIRE!
39.1KB
|
|
pus acum 12 ani |
|
dimitri
Membru Senior
Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 514
|
|
Iar aici e vopsit,montat,si pe locatia lui.
68.2KB
Modificat de dimitri (acum 12 ani)
|
|
pus acum 12 ani |
|
deceneu32
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3581
|
|
Dupa ce vopsesti rezervorul,e bine sa refaci textul respectiv in limba germana.Pentru originalitate!
|
|
pus acum 12 ani |
|
dimitri
Membru Senior
Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 514
|
|
Eu ma gandeam sa-l scriu in chirilica,dar m-ai pus pe ganduri!
|
|
pus acum 12 ani |
|
Lolo_ID
Membru Senior
Din: Pangaea
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 556
|
|
Lasa chirilica. Am inteles ca ai fi pornit motocicleta. Nu pui un filmulet sa ne incante privirile si urecihle ?
_______________________________________ ART. 30 CONSTITUTIA ROMANIEI/LibertateaDeExprimare/(1)LibertateaDeExprimare A Gandurilor,A OpiniilorSau A CredintelorSiLibertateaCreatiilorDeOriceFel,PrinViuGrai,PrinScris,PrinImagini,PrinSuneteSauPrinAlteMijloaceDeComunicareInPublic,SuntInviolabile./(2)CenzuraDeOriceFelEsteInterzisa.
|
|
pus acum 12 ani |
|
hufo
Membru Senior
Din: Sighisoara
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3084
|
|
Dimitri daca motocicleta ta a avut culoarea neagra originala inseamna ca a fost rechizitionata si nu e WH. Faina descoperire! numai bine
Modificat de hufo (acum 12 ani)
|
|
pus acum 12 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
Ala inseamna tradus, sa nu o umplii decat pana la linia rosie. Am vazut un caz, cand omul cand a schimbat uleiul in motor, a umplut-o complet cu ulei proaspat, pana sus la busonul de umplere... asta fara gluma, am vazut cu ochii mei.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 12 ani |
|
fishy86
Moderator
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 2050
|
|
Dimitri: Astept cu nerabdare un videou , sa o aud cum suna . Spor la treaba in coninuare
|
|
pus acum 12 ani |
|
daman
Membru Senior
Din: bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 430
|
|
din partea mea ai tot respectul pentru ce ai facut cu motocicleta asta.
|
|
pus acum 12 ani |
|
zistok
Membru Senior
Din: Sighisoara
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 281
|
|
Felicitari , spor la treaba incontinoare !
Sa ne ti la curent cu poze ...........!
|
|
pus acum 12 ani |
|
zistok
Membru Senior
Din: Sighisoara
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 281
|
|
Sper ca omul sa continue cu poze pina la finalizare !
Jos cu palaria fata de om iar ptr. restul un pic mai mult RESPECT fata de munca omului !
|
|
pus acum 12 ani |
|
dimitri
Membru Senior
Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 514
|
|
Nu ma deranjeaza la acest topic,aceste discutii,deoarece totusi observ ca sunt constructive.Adica se lamuresc niste lucruri.Si asta vrem toti ,sa se faca lumina.Nici-un sistem pe lumea asta nu este perfect,in schimb este perfectibil. Si in profida a ceea ce se intampla aici,si indiferent de remarci ,reprosuri ,observatii,s.a.m.d.,in spatele tuturor discutiilor, totusi repet,este o latura constructiva.Fara conflicte,nu exista progres ptr nici-un sistem.Nu am nimic personal cu nimeni,dar imi pasa de oamenii deosebiti ,care sunt lasati pe langa.Si ii sustin si eu cum pot,atat timp cat nu au incalcat regulile forumului. Atata as vrea,ca moderatorii sa fie cat mai obiectivi,si inainte sa ia decizii importante,gen excludere,sa se gandeasca la momentul prezent,dc prin ceea ce fac,nu aduc un prejudiciu,viitorului( informational al) acestui forum. Fiecare om este o usa spre un alt univers. Asa ca,traind prezentul,reparam greselile trecutului,si construim viitorul. Iar fiecare om se poate modela si el,iar acest forum tot o scoala este,si este pacat sa ramana repetenti.........
|
|
pus acum 12 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
E foarte frumos ce faci cu motocicleta, dar gestionarea forumului este treaba moderatorilor si administratorului, care decid ce se intampla pe forum!
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 12 ani |
|
dimitri
Membru Senior
Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 514
|
|
Misu de Cluj a scris:
E foarte frumos ce faci cu motocicleta, dar gestionarea forumului este treaba moderatorilor si administratorului, care decid ce se intampla pe forum! |
Sunt intru totul de acord,singura mea nemultumire era in legatura cu Hufo,dar acum ptr ca este reabilitat,nu mai este nici-o problema.
|
|
pus acum 12 ani |
|