CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
mememe12
Femeie
23 ani
Bucuresti
cauta Barbat
23 - 80 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Reconditionari si Restaurari / NSU 351 OSL din 1938 Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini:  1 2 3
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Frumos lucrat, cu rabdare multa!
O sa iasa ceva foarte frumos!    

Dar rezista alama la fortele din furca?
Totusi este element de rezistenta si nu cumva sa te trezesti in mers ca te depaseste roata din spate!
Teoretic ar trebui sa reziste ca este  alamit in multe puncte si nu au cum sa cedeze toate deodata.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 12 ani
   
dimitri
Membru Senior

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 514

marczello_b a scris:


dimitri a scris:

Sa sara scanteile! Poza artistica


Omule, faci minuni!

O singura precizare am: facand poze la sudura risti sa deteriorezi senzorul CCD al aparatului foto.

Stima!

Multumesc,dar minuni nu fac eu ,fac prietenii .Multumesc si ptr atentionarea cu aparatul,dar este propriul telefon Nokia 6500 slide,care este pe ultimile sute de metrii de viata.Batranetea isi spune cuvantul,si de la cazaturi pe jos,are probleme cu softul. Oricum,dc zici ca eu fac minuni,pai tu mai dat pe spate cu Hoinarul ala.Vreau sa zic,ca dai clasa la multi.Eu nu prea ma bag la comentarii, dar urmarind evolutia lucrarii tale,am zis ca,niciodata nu o sa scot NSU-ul,la nivelul a ceea ce ai facut tu.Si sincer sa fiu, vreau sa-l fac,sa fie si cu o patina a timpului,si cu o tenta putin militara,sa-i urmaresc linia istorica.In fine, ce sa zic,succes in tot ceea ce faci,si avem multe de invatat de la tine.


pus acum 12 ani
   
dimitri
Membru Senior

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 514

Misu de Cluj a scris:

Frumos lucrat, cu rabdare multa!
O sa iasa ceva foarte frumos!    

Dar rezista alama la fortele din furca?
Totusi este element de rezistenta si nu cumva sa te trezesti in mers ca te depaseste roata din spate!
Teoretic ar trebui sa reziste ca este  alamit in multe puncte si nu au cum sa cedeze toate deodata.

Multumesc Misi ,in privinta alamei,la toate motocicletele cu suspensii rigide ale epocii,si nu numai,ansamblarea pieselor cadrului,se facea prin alamire,deoarece s-a constatat ca sudura cu fier,se fisura,datorita structurii moleculare specifice fierului,sau combinatiilor respective ale acestuia.Pe cand,cele mai bune rezultate la socuri,,le-a dat alama,avand cea mai buna rezistenta si in special,elasticitate! Acestea erau constatarile epocii respective,cu aliajele de atunci.Acum cu roata,ce sa zic.....cand faceam armata la pompieri,mai demult,s-a intors o masina de la un incendiu,un ATI,si povesteau servantii,cum au vazut o roata de la puntea dubla din spate dreapta,cum s-a desprins,si.............s-a dus fix intr-o statie de autobuz,plina cu oameni. .A trecut printre ei,si s-a lovit de un stalp,s-a intors inapoi,ma rog,si a facut o super mare panica! Deci vreau sa zic ca soferul,a dat declaratii o saptamana,si avut cosmaruri o luna. Acu',ce sa spun,poate m-o feri D-zeu de asa "fericire".    .Nu am salvat din pacate sursa,dar pun o poza recenta de pe net, cu o ureche alamita de la un moto mai nou:

nsu 351 osl din 1938 misu cluj lucrat, rabdare multa!o iasa ceva foarte frumos!     dar

34.6KB


pus acum 12 ani
   
Prinzinger
Membru Senior

Din: Satu-Mare
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1805
Nu numai la motorcicete se folosea alama ci si la masini.
Multe oldtimere au partea exterioara a caroseriei alamit.
E o lucrare profesional facut..
Spor la treaba.


_______________________________________
Adalbert

Este mai mult decit o pasiune, E UN STIL DE VIATA !!!!!

pus acum 12 ani
   
dimitri
Membru Senior

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 514

oldtimer-prinzinger a scris:

Nu numai la motorcicete se folosea alama ci si la masini.
Multe oldtimere au partea exterioara a caroseriei alamit.
E o lucrare profesional facut..
Spor la treaba.

Multumesc ptr sprijin,si spor si d-voastra!


pus acum 12 ani
   
dimitri
Membru Senior

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 514
Continui readucerea la viata a NSU-ului,punand niste poze cu rezervorul de ulei.Dupa cum am spus mai la inceput,aceasta motocicleta functioneaza cu carterul motor uscat,avand rezervor separat de ulei,circuitul uleiului,asigurandu-se prin conducte tur-retur,si pompa de ulei,amplasata in interiorul motorului.Poze cu rezervorul de ulei,parte stanga:

nsu 351 osl din 1938 continui readucerea viata niste poze rezervorul ulei.dupa cum spus mai carterul

56.4KB


pus acum 12 ani
   
dimitri
Membru Senior

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 514
La curatare,pe partea stanga,vreau sa zic ca am avut parte de o mare surpriza!Am dat de culoarea originala,negru,dar erau si niste litere,care am presupus ca sunt de fabrica.

nsu 351 osl din 1938 partea zic avut parte mare dat culoarea erau niste presupus sunt fabrica.

56.7KB

Modificat de dimitri (acum 12 ani)


pus acum 12 ani
   
dimitri
Membru Senior

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 514
Si am presupus bine! Nu va imaginati,ca m-am bucurat ca un nebun! Sa gasesc dupa 74 de ani,in conditiile vitrege in care a stat motocicleta,o mica inscriptie tehnica a epocii! un detaliu mic,care mi-a adus totusi o bucurie f mare. Culmea este ca din zeci de NSU-uri de pe net,nu am gasit la NICI_UNUL,inscriptia!

nsu 351 osl din 1938 presupus bine! m-am bucurat nebun! gasesc dupa ani,in conditiile vitrege care

63.4KB


pus acum 12 ani
   
dimitri
Membru Senior

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 514
Si uite asa,am trecut in extrema cealalta,storcandu-mi creierii si incercand sa inteleg,ce scria complet acolo,binenteles,avand legatura cu uleiul! Am pierdut nopti si zile,cautand informatii,alte si alte si alte si alte NSU-uri asemanatoare,si nimic!

pus acum 12 ani
   
dimitri
Membru Senior

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 514
Si dupa luni si luni de zile,dupa ce abandonasem ideea,SURPRIZA!.Gasesc un NSU 601 OSL intr-u muzeu,vopsea originala,cu pardalnica inscriptie:

nsu 351 osl din 1938 dupa luni luni zile,dupa nsu 601 osl intr-u pardalnica

30.5KB


pus acum 12 ani
   
dimitri
Membru Senior

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 514
Si uite cum trece viata romanilor,dintr-o extrema in alta! Iar am dat in bucurie! E un detaliu mic,dar  care-mi place la nebunie. O mica chestie,specificatie tehnica.     NICHT UBER DIESEN STRICH AUFFULLEN!  -

pus acum 12 ani
   
dimitri
Membru Senior

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 514
Poze dupa curatare:

nsu 351 osl din 1938 poze dupa curatare:

36.5KB


pus acum 12 ani
   
dimitri
Membru Senior

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 514
Aici se vede bine,locul unde vine sorbul de ulei,in gaura mare rotunda.Turul.Mai in fata este conducta de retur,iar in spate,conducta mica subtirica,este ptr ungerea lantului.Gaurelele mici de la jumatate,sunt ptr prinderea rezervorului pe cadru.

nsu 351 osl din 1938 aici vede bine,locul unde vine sorbul ulei,in gaura mare fata este conducta

27.1KB


pus acum 12 ani
   
dimitri
Membru Senior

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 514
Sorbul de ulei,in care este incorporat si filtrul,si robinetul.

nsu 351 osl din 1938 sorbul ulei,in care este incorporat filtrul,si robinetul.

17.8KB


pus acum 12 ani
   
dimitri
Membru Senior

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 514
Robinetul

nsu 351 osl din 1938 robinetul

23KB


pus acum 12 ani
   
dimitri
Membru Senior

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 514
Iar aici este o schema explode cu rezervorul si conductele

nsu 351 osl din 1938 iar aici este schema explode rezervorul conductele

40.9KB


pus acum 12 ani
   
dimitri
Membru Senior

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 514
Poze cu interiorul rezervorului,dinspre orificiul sorbului,spre tavan si parte fata.Se poate vedea conducta de retur,care urmareste peretii laterali ai rezervorului.

nsu 351 osl din 1938 poze interiorul orificiul tavan parte fata.se poate vedea conducta retur,care

34.6KB


pus acum 12 ani
   
dimitri
Membru Senior

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 514
2.Continuare

nsu 351 osl din 1938

55KB


pus acum 12 ani
   
dimitri
Membru Senior

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 514
Iar aici se poate vedea finalul conductei,in dreptul busonului.Practic,in timpul functionarii motorului,dc se desurubeaza busonul,se poate vedea si verifica cum curge in rezervor  uleiul pe retur,adica buna functionare a pompei de ulei.

nsu 351 osl din 1938 iar aici poate vedea finalul dreptul timpul busonul,se poate vedea verifica cum

45.8KB


pus acum 12 ani
   
dimitri
Membru Senior

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 514
Dedesubt

nsu 351 osl din 1938 dedesubt

28.7KB


pus acum 12 ani
   
dimitri
Membru Senior

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 514
Lateral stanga

nsu 351 osl din 1938 lateral stanga

36.1KB


pus acum 12 ani
   
dimitri
Membru Senior

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 514
Iar acum prin comparatie,rezerv.de ulei generatie veche,care are gaurile de prindere pe cadru dispuse central,iar in coltul stanga spate,podeaua este neteda,fara nisa laterala

nsu 351 osl din 1938 iar acum prin ulei generatie veche,care are gaurile prindere cadru dispuse

30.9KB


pus acum 12 ani
   
dimitri
Membru Senior

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 514
2.Generatie veche

nsu 351 osl din 1938 veche

26.6KB


pus acum 12 ani
   
dimitri
Membru Senior

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 514
Imi cer scuze ptr sacosa,dar asta e o poza care releva modalitatea de imbinare a peretilor laterali cu podeaua si tavanul. ALAMIRE!

nsu 351 osl din 1938 imi cer scuze ptr sacosa,dar asta poza care releva imbinare peretilor laterali

39.1KB


pus acum 12 ani
   
dimitri
Membru Senior

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 514
Iar aici e vopsit,montat,si pe locatia lui.

nsu 351 osl din 1938 iar aici locatia lui.

68.2KB

Modificat de dimitri (acum 12 ani)


pus acum 12 ani
   
deceneu32
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3581
Dupa ce vopsesti rezervorul,e bine sa refaci textul respectiv in limba germana.Pentru originalitate!

pus acum 12 ani
   
dimitri
Membru Senior

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 514
Eu ma gandeam sa-l scriu in chirilica,dar m-ai pus pe ganduri!   

pus acum 12 ani
   
Lolo_ID
Membru Senior

Din: Pangaea
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 556
Lasa chirilica. Am inteles ca ai fi pornit motocicleta. Nu pui un filmulet sa ne incante privirile si urecihle ?

_______________________________________
ART. 30 CONSTITUTIA ROMANIEI/LibertateaDeExprimare/(1)LibertateaDeExprimare A Gandurilor,A OpiniilorSau A CredintelorSiLibertateaCreatiilorDeOriceFel,PrinViuGrai,PrinScris,PrinImagini,PrinSuneteSauPrinAlteMijloaceDeComunicareInPublic,SuntInviolabile./(2)CenzuraDeOriceFelEsteInterzisa.

pus acum 12 ani
   
hufo
Membru Senior

Din: Sighisoara
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3084
Dimitri daca motocicleta ta a avut culoarea neagra originala inseamna ca a fost rechizitionata si nu e WH.
Faina descoperire!
numai bine

Modificat de hufo (acum 12 ani)


pus acum 12 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Ala inseamna tradus, sa nu o umplii decat pana la linia rosie.
Am vazut un caz, cand omul cand a schimbat uleiul in motor, a umplut-o complet cu ulei proaspat, pana sus la busonul de umplere... asta fara gluma, am vazut cu ochii mei.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 12 ani
   
fishy86
Moderator

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 2050
Dimitri: Astept cu nerabdare un videou , sa o aud cum suna . Spor la treaba in coninuare


pus acum 12 ani
   
daman
Membru Senior

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 430
din partea mea ai tot respectul pentru ce ai facut cu motocicleta asta.

pus acum 12 ani
   
zistok
Membru Senior

Din: Sighisoara
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 281
Felicitari  , spor  la  treaba  incontinoare !

Sa  ne  ti  la  curent  cu  poze ...........!  


pus acum 12 ani
   
zistok
Membru Senior

Din: Sighisoara
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 281
Sper ca  omul sa  continue  cu  poze pina  la  finalizare !

Jos  cu  palaria fata de om iar  ptr. restul  un pic  mai  mult  RESPECT fata de munca omului !


pus acum 12 ani
   
dimitri
Membru Senior

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 514
Nu ma deranjeaza la acest topic,aceste discutii,deoarece totusi observ ca sunt constructive.Adica se lamuresc niste lucruri.Si asta vrem toti ,sa se faca lumina.Nici-un sistem pe lumea asta nu este perfect,in schimb este perfectibil.  Si in profida a ceea ce se intampla aici,si indiferent de remarci ,reprosuri ,observatii,s.a.m.d.,in spatele tuturor discutiilor, totusi repet,este o latura constructiva.Fara conflicte,nu exista progres ptr nici-un sistem.Nu am nimic personal cu nimeni,dar imi pasa de oamenii deosebiti ,care sunt lasati pe langa.Si ii sustin si eu cum pot,atat timp cat nu au incalcat regulile forumului. Atata as vrea,ca moderatorii sa fie cat mai obiectivi,si inainte sa ia decizii importante,gen excludere,sa se gandeasca la momentul prezent,dc prin ceea ce fac,nu aduc un prejudiciu,viitorului( informational al) acestui forum. Fiecare om este o usa spre un alt univers.   Asa ca,traind prezentul,reparam greselile trecutului,si construim viitorul. Iar fiecare om se poate modela si el,iar acest forum tot o scoala este,si este pacat sa ramana repetenti.........

pus acum 12 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
E foarte frumos ce faci cu motocicleta, dar gestionarea forumului este treaba moderatorilor si administratorului, care decid ce se intampla pe forum!

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 12 ani
   
dimitri
Membru Senior

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 514

Misu de Cluj a scris:

E foarte frumos ce faci cu motocicleta, dar gestionarea forumului este treaba moderatorilor si administratorului, care decid ce se intampla pe forum!

Sunt intru totul de acord,singura mea nemultumire era in legatura cu Hufo,dar acum ptr ca este reabilitat,nu mai este nici-o problema.


pus acum 12 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
O sa-ti redeschid topicul, dupa ce se calmeaza lumea!    

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 12 ani
   
Pagini:  1 2 3  

Mergi la