CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
sexyindianca 24 ani
Femeie
24 ani
Ilfov
cauta Barbat
24 - 53 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Coltul camionagiului si tractoristului oldtimerist / iveco DT 1010 Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini:  1 2
majestiqe
Membru Senior

Din: turnu magurele
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 262
Salut , am deschis topic nou pentru ca am mai multe intrebari in legatura cu modificarile aduse de cei care au mai facut chestia asta  , anume sa monteze motor de iveco in 6 pe dt 1010.

eu am facut modificarea plecand de la un dt 1010 cu motor saviem , deci fara baia de ulei si fara dapacul de la volanta . Deci sunt curios se potriveste ? se poate pune motorul de iveco pe baia de dt 0riginala , sau la ce metode ati apelat pentru a monta motorul ?

EU am mai multe modificari  la el , am sa pun maine mai multe poze . Am renuntat la monobloc , este de asemenea echipat cu 2 cilindrii de 75  si distibuitr de u650 .
Rotile sunt schimbate pe spate cu unele de combina (nu avea aderenta cu cele originale ) , am schimbat si rotile de pe fata , era nevoie pentru ca nu mai puteam cupla 4x4 .
Cabina este ridicata mai sus si mutata mai in fata , bara de directie este mutata in fata , nu mai avea loc datorita lateralelor.
In cabina , coloana de directie a fost inlocuita cu una de masina reglabila pe inaltime , manetele de viteza sunt date mai in fata ,va fi dotata cu aer conditionat si caldura bineinteles . Are rezervor individual de ulei , alt rezervor de motorina .

daca imi mai aduc aminte ceva am sa mai postez .

am 2 dt-uri , primul este deja modificat , acum a fost desfacut pentru ca am spart diferentialul , am motorul cumparat si pentru cel de al doilea . primul a costat 1000 de euro si cel de al 2 lea 1500 de euro . ambele motoare merg foarte bine , pornesc la prima cheie ,si nu scot pic de fum .

Modificat de majestiqe (acum 12 ani)


_______________________________________
Mai multe filmari si prezentari pe canalul meu de Youtube , sau pe facebook , Nonea Gabriel

pus acum 12 ani
   
savo_stelyca
Membru Senior

Din: Giurgiu-Calugareni
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 488
De unde ai luat motoarele asa ieftin?
Si pune poze ca tare sunt curios!


pus acum 12 ani
   
majestiqe
Membru Senior

Din: turnu magurele
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 262
pai unul lam dat personal jos de pe o  bascula ( e din 96 motorul ) de la mine din zona din teleorman . 1000 euro
cel de al doilea mi la adus cineva din anglia , este modelul pana in 95 cel fara intercooler. 1500 euro

cel din poza e cel de 1500 


am uitat sa spun motoarele sint complete intercooler radiator , electromotor , alternator , elice , difuzor , volanta .toate anexele

iveco 1010 pai unul lam dat personal jos o  bascula din motorul mine din zona din teleorman

43.8KB

Modificat de majestiqe (acum 12 ani)


_______________________________________
Mai multe filmari si prezentari pe canalul meu de Youtube , sau pe facebook , Nonea Gabriel

pus acum 12 ani
   
majestiqe
Membru Senior

Din: turnu magurele
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 262
asta e cel de 1000 cu intercooler , este montat acum pe tractor

iveco 1010 asta cel 1000 este montat acum tractor

47.2KB


_______________________________________
Mai multe filmari si prezentari pe canalul meu de Youtube , sau pe facebook , Nonea Gabriel

pus acum 12 ani
   
bandarake
Membru Junior

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 57
cum ai reusit sa cuplezi motorul de sasiu,ai modificat ceva pe la ambreiaj ?

pus acum 12 ani
   
majestiqe
Membru Senior

Din: turnu magurele
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 262
sa facut o flansa adaptoare , o sa se vada mai mult in poze , postez maine  .

in legatura cu ambreiajul , cel normal nu prea rezista , patineaza , nu este suficient de rezistent pentru cuplul motorului iveco , acum am inceracat cu un disc nou , am sa vad ce se intampla . Adaptarea sa facut prin gaurirea volantei originale a motorului pentru a accepta placa de presiune a tractorului . am sa pun poze si cu aceasta maine .


_______________________________________
Mai multe filmari si prezentari pe canalul meu de Youtube , sau pe facebook , Nonea Gabriel

pus acum 12 ani
   
savo_stelyca
Membru Senior

Din: Giurgiu-Calugareni
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 488

majestiqe a scris:

sa facut o flansa adaptoare , o sa se vada mai mult in poze , postez maine  .

in legatura cu ambreiajul , cel normal nu prea rezista , patineaza , nu este suficient de rezistent pentru cuplul motorului iveco , acum am inceracat cu un disc nou , am sa vad ce se intampla . Adaptarea sa facut prin gaurirea volantei originale a motorului pentru a accepta placa de presiune a tractorului . am sa pun poze si cu aceasta maine .

Si unde este avantajul cu volanta originala?
Ca de volanta iti freaca discul de priza!Cel de tractiune ramane inseamna tot cu placile originale!Nu vad avantajul!Si in plus din cate cunosc eu,volanta originala vine perfect pe vibrochenul de Iveco si daca foloseai si piesa din carcasa ambreiajului care vine prinsa de blocul motor,de pe motorul original de DT,deva aveai jumatate de adaptare originala si ramanea sa faci doar jumatatea de jos ca sa te poti prinde cu longeroanele de ea!Si vad ca nu te-ai gandit la o solutie mai simpla la care altii au apelat!Scurtarea baii originale de DT!Si in legatura cu discul de ambreiaj...........eu am pus unul de 650!Bineinteles ,lucrate canelurile la atelier specializat,si micsorat un pic in diametru,ca sa intre.........si am acum si ambreiaj elastic!Pentru ca discul original este rigid!Si asa nu mai primeste socul plecarii bruste ce vine dupa ambreiaj!


pus acum 12 ani
   
majestiqe
Membru Senior

Din: turnu magurele
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 262
VOLANTA ORIGINALA DE DT NU SE POTRIVESTE PE MOTORUL DE IVECO  de aceea am ramas la volanta originala a motorului , si mai e vorba si de masa care trebuie atent calculata sa mearga motoul rotund . Eu am avut disc de a1800 si NU REZISTA patineaza si se largesc gaurile de la butuc unde sunt prinse niturile alea  , acum am cumparat discul lui original sa vedem daca facem ceva ,daca nu placute sinterizate .

Aici pe malul duniarii ca sa zic asa pamantul e foarte tare , sare plugul in unele locuri . Eu merg cu el cu discul cu a 2 a la mare de sar talerele de la el , am rupt 2 baterii si am rupt si suportul care prinde bateria de teava ( brida aceea) .

Trebuie sa ii mai adaug greutati ca imi patineaza , il simpt ca fuge de sub mine  in toate partile . , o sa pun in primavara s icateva filmari .

Vara trecuta , nu se vedea discul din praf , doar la capat vedeam daca mai sunt toate bateriile la el
Discul are 22 de talere 

Cu plugul nu mai zic ca patineaza de il gasesc dracii cu 4 brazde bine inteles tot cu a 2a ca sa simpta motorul  , ia in jur de 150 ( nu stiu exact , tata stie) , vara asta urmeaza a fi modificat pentru 5 brazde ( aratura de primavara ) si 4 pentru toamna sa pot merge cu a1 a si sa nu consum motorina degeaba .


Vreau sa va rog ceva , aveti cumva greutatile alea din fata ( cele seprate de cate 25 kg parca ) daca nu le gasesc repede urmeaza sa ii torn un bloc de vreo 2 3 sute de kg de beton .


Apropo are masa proprie 4500 kg ale voastre cat au ?

Modificat de majestiqe (acum 12 ani)


_______________________________________
Mai multe filmari si prezentari pe canalul meu de Youtube , sau pe facebook , Nonea Gabriel

pus acum 12 ani
   
majestiqe
Membru Senior

Din: turnu magurele
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 262

savo_stelyca a scris:


majestiqe a scris:

sa facut o flansa adaptoare , o sa se vada mai mult in poze , postez maine  .

in legatura cu ambreiajul , cel normal nu prea rezista , patineaza , nu este suficient de rezistent pentru cuplul motorului iveco , acum am inceracat cu un disc nou , am sa vad ce se intampla . Adaptarea sa facut prin gaurirea volantei originale a motorului pentru a accepta placa de presiune a tractorului . am sa pun poze si cu aceasta maine .

Si unde este avantajul cu volanta originala?
Ca de volanta iti freaca discul de priza!Cel de tractiune ramane inseamna tot cu placile originale!Nu vad avantajul!Si in plus din cate cunosc eu,volanta originala vine perfect pe vibrochenul de Iveco si daca foloseai si piesa din carcasa ambreiajului care vine prinsa de blocul motor,de pe motorul original de DT,deva aveai jumatate de adaptare originala si ramanea sa faci doar jumatatea de jos ca sa te poti prinde cu longeroanele de ea!Si vad ca nu te-ai gandit la o solutie mai simpla la care altii au apelat!Scurtarea baii originale de DT!Si in legatura cu discul de ambreiaj...........eu am pus unul de 650!Bineinteles ,lucrate canelurile la atelier specializat,si micsorat un pic in diametru,ca sa intre.........si am acum si ambreiaj elastic!Pentru ca discul original este rigid!Si asa nu mai primeste socul plecarii bruste ce vine dupa ambreiaj!



am utat sa intreb , cutia o ai cu sincrnizatoarele de bronz sau fara ?

apropo de disc amortizat eu daca opream in brazda cu discul coborat si vroiam sa plec de pe loc cu a 2a nu mergea patina si iesea fum , trebuia ori cu a intaia sau daca nu sa ,ridic bateriile de pe fata ) asa ca nici nu ma gandesc la arcuri in  disc :d

Modificat de majestiqe (acum 12 ani)


_______________________________________
Mai multe filmari si prezentari pe canalul meu de Youtube , sau pe facebook , Nonea Gabriel

pus acum 12 ani
   
majestiqe
Membru Senior

Din: turnu magurele
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 262
un filmulet cu motorul de saviem obosit rau cu 2 remorci , cam 15 tone de grau si scotea fum )



_______________________________________
Mai multe filmari si prezentari pe canalul meu de Youtube , sau pe facebook , Nonea Gabriel

pus acum 12 ani
   
savo_stelyca
Membru Senior

Din: Giurgiu-Calugareni
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 488

majestiqe a scris:

VOLANTA ORIGINALA DE DT NU SE POTRIVESTE PE MOTORUL DE IVECO  de aceea am ramas la volanta originala a motorului , si mai e vorba si de masa care trebuie atent calculata sa mearga motoul rotund . Eu am avut disc de a1800 si NU REZISTA patineaza si se largesc gaurile de la butuc unde sunt prinse niturile alea  , acum am cumparat discul lui original sa vedem daca facem ceva ,daca nu placute sinterizate .

Aici pe malul duniarii ca sa zic asa pamantul e foarte tare , sare plugul in unele locuri . Eu merg cu el cu discul cu a 2 a la mare de sar talerele de la el , am rupt 2 baterii si am rupt si suportul care prinde bateria de teava ( brida aceea) .

Trebuie sa ii mai adaug greutati ca imi patineaza , il simpt ca fuge de sub mine  in toate partile . , o sa pun in primavara s icateva filmari .

Vara trecuta , nu se vedea discul din praf , doar la capat vedeam daca mai sunt toate bateriile la el
Discul are 22 de talere 

Cu plugul nu mai zic ca patineaza de il gasesc dracii cu 4 brazde bine inteles tot cu a 2a ca sa simpta motorul  , ia in jur de 150 ( nu stiu exact , tata stie) , vara asta urmeaza a fi modificat pentru 5 brazde ( aratura de primavara ) si 4 pentru toamna sa pot merge cu a1 a si sa nu consum motorina degeaba .


Vreau sa va rog ceva , aveti cumva greutatile alea din fata ( cele seprate de cate 25 kg parca ) daca nu le gasesc repede urmeaza sa ii torn un bloc de vreo 2 3 sute de kg de beton .


Apropo are masa proprie 4500 kg ale voastre cat au ?

Codul de motor care este pus de prietenii mei este 8060.25;4200 si SE POTRIVESTE EXACT VOLANTA DE DT!Imi pare rau ,nu am greutati,nici eu nu am ,caut si eu demult!


pus acum 12 ani
   
savo_stelyca
Membru Senior

Din: Giurgiu-Calugareni
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 488

majestiqe a scris:


savo_stelyca a scris:


majestiqe a scris:

sa facut o flansa adaptoare , o sa se vada mai mult in poze , postez maine  .

in legatura cu ambreiajul , cel normal nu prea rezista , patineaza , nu este suficient de rezistent pentru cuplul motorului iveco , acum am inceracat cu un disc nou , am sa vad ce se intampla . Adaptarea sa facut prin gaurirea volantei originale a motorului pentru a accepta placa de presiune a tractorului . am sa pun poze si cu aceasta maine .

Si unde este avantajul cu volanta originala?
Ca de volanta iti freaca discul de priza!Cel de tractiune ramane inseamna tot cu placile originale!Nu vad avantajul!Si in plus din cate cunosc eu,volanta originala vine perfect pe vibrochenul de Iveco si daca foloseai si piesa din carcasa ambreiajului care vine prinsa de blocul motor,de pe motorul original de DT,deva aveai jumatate de adaptare originala si ramanea sa faci doar jumatatea de jos ca sa te poti prinde cu longeroanele de ea!Si vad ca nu te-ai gandit la o solutie mai simpla la care altii au apelat!Scurtarea baii originale de DT!Si in legatura cu discul de ambreiaj...........eu am pus unul de 650!Bineinteles ,lucrate canelurile la atelier specializat,si micsorat un pic in diametru,ca sa intre.........si am acum si ambreiaj elastic!Pentru ca discul original este rigid!Si asa nu mai primeste socul plecarii bruste ce vine dupa ambreiaj!



am utat sa intreb , cutia o ai cu sincrnizatoarele de bronz sau fara ?

apropo de disc amortizat eu daca opream in brazda cu discul coborat si vroiam sa plec de pe loc cu a 2a nu mergea patina si iesea fum , trebuia ori cu a intaia sau daca nu sa ,ridic bateriile de pe fata ) asa ca nici nu ma gandesc la arcuri in  disc :d

Cutia o am originala(eu am motor original)deci cu tot cu sincronizatoare,si ,cred eu,este ceva normal ca sa patineze ambreiajul cand vrei sa pleci de pe loc cu o treapta mare si cu greutate foarte mare dupa el!Nici aia cu tractoarele ultraperformante nu pleaca cu utilajele grele de pe loc in lucru!Am vazut ca le coboara din mers!


pus acum 12 ani
   
savo_stelyca
Membru Senior

Din: Giurgiu-Calugareni
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 488
Uitai sa intreb:care este codul motorului tau.......................si de curiozitate daca nu deranjez,ce varsta ai?

pus acum 12 ani
   
majestiqe
Membru Senior

Din: turnu magurele
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 262

savo_stelyca a scris:

Uitai sa intreb:care este codul motorului tau.......................si de curiozitate daca nu deranjez,ce varsta ai?

  codul nu il stiu pe dinafara si acum e cam noapte ca sa ma duc sa il citesc .


in legatura cu varsta , stiu ca trag de ele de le sar capacele , sigur are si legatura cu varsta , oricum am mecanica in sange , eu iubesc mai mult masinile mai ales modificarea lor ( tuningul) , dar din agricultura fac bani sa imi alimentez cealalta pasiune . Am 21 de ani dar la capitolul dt1010 nu prea sunt multe lucruri pe care sa nu le stiu .

Si am uitat sa spun , tata ma ajuta , defapt eu il ajut pe el mai mutl , dar pe tractorul asta lucrez mai mult eu , lucram cam 150 de hectare .


_______________________________________
Mai multe filmari si prezentari pe canalul meu de Youtube , sau pe facebook , Nonea Gabriel

pus acum 12 ani
   
majestiqe
Membru Senior

Din: turnu magurele
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 262
bine ca sa protejezi ambreiajul e normal sa cobori utilajul din mers , dar ma gandesc asa teoretic( am inceracat doar o data  ca nu eram sigur daca e de la ambreiaj sau nu)  , daca ambrejiajul facea fata , nu ar trebui sa opreasca motorul sau sa patineze rotile ? deci rezulta ca veriga slaba este ambreiajul .


apropo arcul diafragmic ( soarele ) se gaseste de cumparat pe undeva nou ?


_______________________________________
Mai multe filmari si prezentari pe canalul meu de Youtube , sau pe facebook , Nonea Gabriel

pus acum 12 ani
   
m3seriasu
Membru nou

Din: Aiud
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 18
Poti  sa  faci  te  rog  niste  poze  cu  cauciucurile  de  pe  spate  si  sa  imi  dai  si dimensiunile  lor? Ce  modificari  ai  facut  la  cutie?

pus acum 12 ani
   
majestiqe
Membru Senior

Din: turnu magurele
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 262
am sa scriu maine dimensiunile cand am sa mai adaug cateva poze cu ultimele modificari .
cutia a ramas fara sincroanele de bronz , daca la asta te referi

iveco 1010 scriu maine cand mai adaug cateva poze ultimele modificari cutia ramas fara bronz daca

37.8KB


_______________________________________
Mai multe filmari si prezentari pe canalul meu de Youtube , sau pe facebook , Nonea Gabriel

pus acum 12 ani
   
majestiqe
Membru Senior

Din: turnu magurele
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 262


astea sunt motoarele de saviem , in curand am sa pun si cu cele de iveco

Modificat de majestiqe (acum 12 ani)


_______________________________________
Mai multe filmari si prezentari pe canalul meu de Youtube , sau pe facebook , Nonea Gabriel

pus acum 12 ani
   
majestiqe
Membru Senior

Din: turnu magurele
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 262


cum fac sa uploadez mai multe poze intrun singur post

iveco 1010 cum fac uploadez mai multe poze intrun singur post

29.1KB


_______________________________________
Mai multe filmari si prezentari pe canalul meu de Youtube , sau pe facebook , Nonea Gabriel

pus acum 12 ani
   
majestiqe
Membru Senior

Din: turnu magurele
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 262
scuzati  triplul post , deabia acum am reusit sa pun pozele


Modificat de majestiqe (acum 12 ani)


_______________________________________
Mai multe filmari si prezentari pe canalul meu de Youtube , sau pe facebook , Nonea Gabriel

pus acum 12 ani
   
savo_stelyca
Membru Senior

Din: Giurgiu-Calugareni
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 488
Esti zgarcit cu explicatiile!Din pozele oferite nu iti poti da seama de prea multe!Vad ca ai montat distribuitor de 650!Care este avantajul,cand puteai sa il folosesti pe cel original de 1010!Cum te impaci cu sincronizarea puntii spate cu puntea fata ca vad ca pe spate ai pus roti de combina?Parca ziceai ceva de mutatul cabinii mai in fata!

pus acum 12 ani
   
majestiqe
Membru Senior

Din: turnu magurele
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 262
aseara eram obosit , astazi am sa fac mai multe poze si am sa dau si explicatii .
Distribuitorul de 650 l-am folosit pentru ca cu cel de dt imi iesea plugul din pamant ( avea joc la tije ) asta e mult mai sigur

puntea este sincronizata pentru ca pe fata am cauciucuri MITAS nu stiu dimensiunea , dar e care trebiue pentru a se sincroniza.

am sa revin cu dimensiunile cauciucurilor , pozitia cabinei , si poze mai de calitate .

Modificat de majestiqe (acum 12 ani)


_______________________________________
Mai multe filmari si prezentari pe canalul meu de Youtube , sau pe facebook , Nonea Gabriel

pus acum 12 ani
   
majestiqe
Membru Senior

Din: turnu magurele
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 262
am aflat traba cu rotile .
Raportul diametrelor trebuie sa fie 1,32  cu grup conic cu 8x44 .
si dimensiunile rotilor sunt

fata 11,2\28 si spate 23,1\26 rusesc






aici sunt si dimensiunile cauciucurilor si cabina si cilindrii

si puntea fata cu modificatea barii de directie

iveco 1010 aflat traba rotile raportul trebuie fie 1,32  grup conic 8x44 rotilor sunt fata

35.6KB

Modificat de majestiqe (acum 12 ani)


_______________________________________
Mai multe filmari si prezentari pe canalul meu de Youtube , sau pe facebook , Nonea Gabriel

pus acum 12 ani
   
mircea63
Membru nou

Din: oradea
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 45

majestiqe a scris:

aseara eram obosit , astazi am sa fac mai multe poze si am sa dau si explicatii .
Distribuitorul de 650 l-am folosit pentru ca cu cel de dt imi iesea plugul din pamant ( avea joc la tije ) asta e mult mai sigur .



pe la noi se ara cu maneta de la distribuitor pe flotant (adica plugul pe liber). daca iese afara schimbi cutitele (fiarele) cu altele ascutite (batute la fierar).


pus acum 12 ani
   
majestiqe
Membru Senior

Din: turnu magurele
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 262
nu plugul este problema ( am sa postez si fiara aceea , este un hibrid )
si eu tot pe flotant lucrez logic , dar tractorul ( pe original ) are un distribuitor cu reglare a adancimii variabile ( nu are flotant ) si se regla sensibilitatea din cate imi aduc eu aminte si cand dadea de nitel greu salta automat putin plugul din monobloc dupa care cobora imediat , dar datorita joculu din bara de tractiune ( unde se prind tirantii) si al fiabilitatii extrem de scazute al sistemuli sa renuntat si sa montat unul de u650 .



pe asta l-am cumparat nou si nu am probleme cu el pana acum , am si rezervor separat cu ulei special hidraulic , si alta pompa , si multe multe modificari .
singura problema la asta ar fi uzura la cele mai vechi , nu mai sare maneta cand ajunge sus sau , se blocheaza supapa de suprapresiune pe deschis .


pun mai jos poze cu amplasarea pompei hidraulice , cu suportul de baterii si cu rezervorul de aprox 230 de litri ( sa imi ajunga o zi ) .


oricum principala problema a tractorului asta e fiabilitatea , daca lucrez in jur de 20 de ha cu el nu prea se simpte , dar de la 100 in sus deja nu mai e traba , din aceasta cauza am eliminat sau inlocuit cam toate sistemele sale auxiliare , ba char si principale .

inca o precizare ambele tractoare au avut motoare saviem .


si inca ceva nu mai folosesc de vreo 3 4 ani fiare clasice (batute la fierar) folosesc bimetal ( se ascut singure ) au un strat dur la mijloc si moale pe exterior.astea le schimb o data pe an , acum am facut cam 50 de ha cu un set de 4 . si tata cu saviemul a facut cam 20 ,25 cu 3 brazde , cam la 20 cm adancime .

am mai zis si mai sus , plugul este hibrid , am sa pun si un filmulet cand ma mai duc la arat este facut din cadru rotund ( de 650 si partea fata de care se leaga tirantii si surubul de macara de la un plug de dt , astfel nu mai merg cu el taras la capete cand intorc , pentru transport se ridica la a 4a brazda cam la 2m in aer. 




iveco 1010 plugul este problema postez fiara aceea este hibrid tot flotant lucrez logic dar

48KB

Modificat de majestiqe (acum 12 ani)


_______________________________________
Mai multe filmari si prezentari pe canalul meu de Youtube , sau pe facebook , Nonea Gabriel

pus acum 12 ani
   
majestiqe
Membru Senior

Din: turnu magurele
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 262
am uitat sa pun poza cu reservorul .
si inca ceva , am mai discutat ( savo-stelyca) despre volanta , la mine iveco are 7 prezoane si volanta de dt 6 deci nu are cum sa se potriveasca . .

SI MAI AM O INTREBARE PENTRU TOATA LUMEA , as vrea sa postez toata trecerea de la saviem la iveco poate mai vrea cineva sa faca treaba asta ,MERITA SA DESCHID ALT TOPIC , sau sa scriu tot pe acesta .



scuzati proasta punere in pagina a ideilor si lipsa talentului si  a timpului pentru poze de o calitate superioara . 

iveco 1010 uitat pun poza reservorul inca ceva mai discutat despre volanta mine iveco are prezoane

28.8KB


_______________________________________
Mai multe filmari si prezentari pe canalul meu de Youtube , sau pe facebook , Nonea Gabriel

pus acum 12 ani
   
majestiqe
Membru Senior

Din: turnu magurele
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 262
mai pun cateva poze
si o boacana facuta de mine , defapt ... era 90 % sectionata , a mai avut nevoie de un impuls ( manteeta de viteze )

intre timp a fost pornit si motorul din poza , dupa ce a fost cuplat de cutie , saptamana aceasta urmeaza lateralele si puntea fata

la cel albastru am terminat comenzile hhidraulice , racirea , inclusiv caloriferul , mai am insonorizarea bucse la scaun , terminat cotiera ( cu comanda pentru distribuitorul hidraulic ) sa nu ma mai aplec dupa el la ficare intoarcere , si cel mai important instalatia electrica . am sa pun poze cu cel albastru vineri cand ajung acasa .


dt_



iveco 1010 mai pun cateva poze boacana facuta mine defapt ... era sectionata mai avut nevoie impuls

47.3KB


_______________________________________
Mai multe filmari si prezentari pe canalul meu de Youtube , sau pe facebook , Nonea Gabriel

pus acum 12 ani
   
majestiqe
Membru Senior

Din: turnu magurele
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 262
cateva poze cu tractoarele la lucru .


dt_



Modificat de majestiqe (acum 12 ani)


_______________________________________
Mai multe filmari si prezentari pe canalul meu de Youtube , sau pe facebook , Nonea Gabriel

pus acum 12 ani
   
majestiqe
Membru Senior

Din: turnu magurele
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 262
video pornire

_______________________________________
Mai multe filmari si prezentari pe canalul meu de Youtube , sau pe facebook , Nonea Gabriel

pus acum 12 ani
   
VASYLE21
Membru Activ

Din: Tg-Jiu
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 101
Faine tractoarele! Bafta la lucru cu ele!

pus acum 12 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

majestiqe a scris:

video pornire

Nu se vede! Mai incearca s-o pui inca o data!


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 12 ani
   
majestiqe
Membru Senior

Din: turnu magurele
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 262
video pornire ,
la disc
si la arat .

eu acum lucrez cu el cu a 2 a la mare , motorul face fata cu brio la disc cu 9 talere pe baterie si plug cu 4 brazde .

problema este acum cu cel verde cu motorul generatie un pic mai veche , nu prea a re putere si cam consuma ulei , am incercat cu castrol tection 15 w 40 si la cam papat 1 l pe zi la disc cu a 1 a . Acum i-am luat urania , original , dar nu l-am bagat inca in brazda.



dt_



_______________________________________
Mai multe filmari si prezentari pe canalul meu de Youtube , sau pe facebook , Nonea Gabriel

pus acum 12 ani
   
savo_stelyca
Membru Senior

Din: Giurgiu-Calugareni
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 488
Cati cai are motorul cu care ari?Si ce ai facut cu ambreiajul ca te vaitai ca patineaza!

pus acum 12 ani
   
majestiqe
Membru Senior

Din: turnu magurele
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 262
ambreiajul , am pus disc nou si la tractiune si la priza  , motoarele sunt de 143 de cai  desi asta de la tractorul albastru trage mult mai bine decat cel de la ala verde .

motoarele sunt cat de cat diferite , asta albastru e dupa 95 iar ala de la ala verde e pana in 94 , prima generatie .
oricum nu se pot compara nici cu saviemul , nici cu ce avea el .


_______________________________________
Mai multe filmari si prezentari pe canalul meu de Youtube , sau pe facebook , Nonea Gabriel

pus acum 12 ani
   
majestiqe
Membru Senior

Din: turnu magurele
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 262
astazi noraoc mare pe capul meu , ieri am mutat tractorul 3 metri de l-am spalat ca sa ii schimb filtrele , dupa care l-am pus in acelasi din care l-am luat si azi ......

iveco 1010 astazi noraoc mare capul meu ieri mutat tractorul metri l-am spalat schimb filtrele dupa

42.8KB


_______________________________________
Mai multe filmari si prezentari pe canalul meu de Youtube , sau pe facebook , Nonea Gabriel

pus acum 12 ani
   
majestiqe
Membru Senior

Din: turnu magurele
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 262
inca una

si bineinteles tata nu are stare si s-a apucat sa schimbe saibele de bronz de la sateliti de la diferential pentru ca aveau putin joc , si sa ii monteze axul de la priza de putere .

dt_



cateva poze cu metul , si cu plugul hibrid


_______________________________________
Mai multe filmari si prezentari pe canalul meu de Youtube , sau pe facebook , Nonea Gabriel

pus acum 12 ani
   
VASYLE21
Membru Activ

Din: Tg-Jiu
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 101
Vad ca aveti mai multe utilaje ia sa faceti intr-o zi niste poze la fiecare cu cate o scurta prezentare! Ar fi frumos!

Modificat de VASYLE21 (acum 12 ani)


pus acum 12 ani
   
majestiqe
Membru Senior

Din: turnu magurele
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 262
un schimb de roti , am cumparat un cauciuc subtire , unul il aveam deja si am facut un set de roti de lucru usor , fara disc si arat .
cel albastru le-a primit pe cele cu rizuri rare



dt_



_______________________________________
Mai multe filmari si prezentari pe canalul meu de Youtube , sau pe facebook , Nonea Gabriel

pus acum 12 ani
   
utos
Membru Senior

Din: Maramures
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 689
Vezi ca se scimba raportul de marime roti fata-roti spate si la 4x4 nu le convine arborilor din transmisie.

pus acum 12 ani
   
majestiqe
Membru Senior

Din: turnu magurele
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 262
dap stiu , el verde are acum dimensiunile originale ale cauciucurilor , deci raportul a ramas acelasi , iar la cel albastru am cauiucuri mai mici pe fata , deci si el are raportul de fabrica .

La cel albastru am schimbat cilindrul de comanda de la ambreiaj cu unul de saviem nou , cel original nu avea suficient debit la o apasare , avand in vedere ca cilindrul receptor e tot de saviem .

am ineput lucrul si la cardan , eu nu mai am puntile aliniate din cauza modificarilor ( lonjeroanele ) , si baia mai coborata a motorului iveco ( nu am mai taiat-o ca la cel verde) . Oricum incep sa le pregatesc pentru arat , si vreau sa incerc un plug cu 5 brazde , momentan ma bate gandul sa il modific  pe ala cu 4.


Si mai pregatesc o surpriza , premiera zi eu , dar om vedea.


_______________________________________
Mai multe filmari si prezentari pe canalul meu de Youtube , sau pe facebook , Nonea Gabriel

pus acum 12 ani
   
majestiqe
Membru Senior

Din: turnu magurele
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 262
zi8lele astea , am mai reusit o boacane , deoarece am modificat sistemul de ridicare , avand cilindri exteriori cu distribuitor de u650 , la ala verde tata i-a pus un singur cilindru si cand am saltat masa de la forschitt ....... se vede mai jos ......
acum trebuie ax , un strungar a zis ca ar mai rezista daca ii puyne 2 cilindri , noi am zis sa il crestam si sa il umplem cu sudura .

si am mai pus poze si cu jucaria mea turbo benzina 4x4 .


dt_



_______________________________________
Mai multe filmari si prezentari pe canalul meu de Youtube , sau pe facebook , Nonea Gabriel

pus acum 12 ani
   
vasi97
Membru nou

Din: Bistrita-Nasaud
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 46
Faine tractoare,sa ai noroc de ele! Da' ce s-a intamplat cu geamul stanga de la usa celui albastru?

pus acum 12 ani
   
majestiqe
Membru Senior

Din: turnu magurele
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 262
este plexiglass si la pierdut tata , la discuit , i-a cazut si nu a mai apucat sa opreasca si a trecut peste el , iti dai seama cum arata dupa disc ).
trebuie facut si ala pana ma apuc de arat )


_______________________________________
Mai multe filmari si prezentari pe canalul meu de Youtube , sau pe facebook , Nonea Gabriel

pus acum 12 ani
   
vasi97
Membru nou

Din: Bistrita-Nasaud
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 46
Ahaaa...merci ca m-ai lamurit sper sa-l pui inapoi ca vine toamna,si sufla vantu dupa aia prin cabina.(am patit-o si eu)

pus acum 12 ani
   
majestiqe
Membru Senior

Din: turnu magurele
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 262
sa vedem anu asta cum se comporta ca i-am pus calorifer , stau in tricou la toamna  sau nu .

_______________________________________
Mai multe filmari si prezentari pe canalul meu de Youtube , sau pe facebook , Nonea Gabriel

pus acum 12 ani
   
majestiqe
Membru Senior

Din: turnu magurele
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 262
maine spre sa vedem cum arata un motor de iveco pe interior , ma voi apuca de schimbat segmentii de la cel verde inainte de campania de arat .

_______________________________________
Mai multe filmari si prezentari pe canalul meu de Youtube , sau pe facebook , Nonea Gabriel

pus acum 12 ani
   
VASYLE21
Membru Activ

Din: Tg-Jiu
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 101
Ooo atunci spor la treba! si sa nu uitati sa mai puneti si niste poze

pus acum 12 ani
   
m3seriasu
Membru nou

Din: Aiud
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 18
Am si  eu  o  intrebare  la  dumneavoastra.  A  demontat  cineva  vreun  butuc  de  1010 pentru  ca  as dori  sa-l  demontez  din  cauza  unei  pierderi  de  ulei  pe  langa  axul  planetarei si  m-am  inpotmolit. imi  puteti  spune  va  rog  pasii care  trebuie  urmati.  Va  multumesc.

pus acum 12 ani
   
majestiqe
Membru Senior

Din: turnu magurele
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 262
buna ziua la ce va refereiti cand ziceti butuc ( fata sau spate ) pe spate am umblat , pe fata nu .

Modificat de majestiqe (acum 12 ani)


_______________________________________
Mai multe filmari si prezentari pe canalul meu de Youtube , sau pe facebook , Nonea Gabriel

pus acum 12 ani
   
majestiqe
Membru Senior

Din: turnu magurele
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 262
ceva poze cu refacerea motorului aluia verde ( segmentare + cuzineti biela )

dt_



Modificat de majestiqe (acum 12 ani)


_______________________________________
Mai multe filmari si prezentari pe canalul meu de Youtube , sau pe facebook , Nonea Gabriel

pus acum 12 ani
   
m3seriasu
Membru nou

Din: Aiud
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 18

majestiqe a scris:

buna ziua la ce va refereiti cand ziceti butuc ( fata sau spate ) pe spate am umblat , pe fata nu .

    La  fata  ma  refeream.Ceva  ajutoare?


pus acum 12 ani
   
majestiqe
Membru Senior

Din: turnu magurele
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 262
imi pare rau pe fata nu am umblat nici o data . eu pun ulei sub nivel in reductoare si nu mai curge .

_______________________________________
Mai multe filmari si prezentari pe canalul meu de Youtube , sau pe facebook , Nonea Gabriel

pus acum 12 ani
   
TudorCJ
Membru Junior

Din: Turda jud Cluj
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 59
Fain proiect cu tractoarele dar eu zic ca ii bine uleiul sa fie unde trebuie nu sub nivel.Si eu am avut 1010 nou nou din fabrica super tractoare.

pus acum 12 ani
   
majestiqe
Membru Senior

Din: turnu magurele
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 262
da dar foarte greu se desface puntea si sunt mari ssnse sa strici ceva daca umbli pe acolo

_______________________________________
Mai multe filmari si prezentari pe canalul meu de Youtube , sau pe facebook , Nonea Gabriel

pus acum 12 ani
   
zscf
Membru nou

Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 12
Salut majestique.Pune si tu cateva poze cu caloriferul Ai termostat pe tractor?cam la ce temperatura ti se duce apa toamna la arat?

pus acum 12 ani
   
majestiqe
Membru Senior

Din: turnu magurele
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 262
dap are termostat , motorul este de iveco , sta la 83 de grade in orice conditii .
poze maine .


_______________________________________
Mai multe filmari si prezentari pe canalul meu de Youtube , sau pe facebook , Nonea Gabriel

pus acum 12 ani
   
m3seriasu
Membru nou

Din: Aiud
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 18
Buna. As  avea  si eu  o  rugaminte  la  dumneavoastra,sa imi  spuneti  cum  se regleaza  diferentialul pe  spate  la  Dt 1010,  lam  demontat  pentru  ca  s-a uzat  axul  satelitilor, la  sateliti  s-a  uzat  acea  gaura,e  cu  mult  mai  mare  ca  si  axul si  carcasa s-a  fisurat. In  cateva  zile  primesc  piesele  noi  si  as  vrea  sa  ma  documentez  sa  nu  fac vreo  boacana  sa-l  montez  gresit.  Astept  sfaturi. Va  multumesc.

pus acum 12 ani
   
savo_stelyca
Membru Senior

Din: Giurgiu-Calugareni
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 488

m3seriasu a scris:

Buna. As  avea  si eu  o  rugaminte  la  dumneavoastra,sa imi  spuneti  cum  se regleaza  diferentialul pe  spate  la  Dt 1010,  lam  demontat  pentru  ca  s-a uzat  axul  satelitilor, la  sateliti  s-a  uzat  acea  gaura,e  cu  mult  mai  mare  ca  si  axul si  carcasa s-a  fisurat. In  cateva  zile  primesc  piesele  noi  si  as  vrea  sa  ma  documentez  sa  nu  fac vreo  boacana  sa-l  montez  gresit.  Astept  sfaturi. Va  multumesc.

Asta inseamna ca nu ai avut probleme cu ansamblul coroana-pinion de atac!Ai lasat la locul lor saibele de reglaj pe lagare?Daca da,e bine pentru ca montezi totul pe carcasa si pui pur si simplu inapoi grupul cu lagarele cum a fost la cel vechi!Daca le-ai inprastiat e mai greu.,pentru ca vei fi nevoit sa scoti pinionul de atac afara,apoi pui saibe pe lagare asa fel incat grupul sa fie strans ,fara jocuri si sa ruleze lejer,apoi montezi inapoi pinionul de atac si reglezi ansamblul pinion coroana scotand o saiba din stanga sau dreapta si punand-o in partea opusa pana iese!Succes!


pus acum 12 ani
   
m3seriasu
Membru nou

Din: Aiud
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 18
Pe  partea dreapta  s-au  cam  imprastiat  saibele, in  cealalta  sunt  ok. Problema  e  ca sus  pe  planetara  erau  vreo  5  si  jos  vreo  trei  de  diferite  grosimi.  Nu  mai  stiu  ordinea  lor  pentru  ca  am  avut  un ajutor  mai  curios  si  lea  cam amestecat. Daca  fac  proba  cu  hartia nu  e  suficient? Daca  are  joc  prea  mare e o  mare  problema?

pus acum 12 ani
   
dani111111
Membru nou

Din: CERTEJU DE SUS
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 22

majestiqe a scris:

ambreiajul , am pus disc nou si la tractiune si la priza  , motoarele sunt de 143 de cai  desi asta de la tractorul albastru trage mult mai bine decat cel de la ala verde .

motoarele sunt cat de cat diferite , asta albastru e dupa 95 iar ala de la ala verde e pana in 94 , prima generatie .
oricum nu se pot compara nici cu saviemul , nici cu ce avea el .

Scuzama ca te intreb ,dar transmisia rezista la 143 de cai . Eu am doua tractoare 1010 cu motor original  si sunt tare multumit de ele

iveco 1010 majestiqe pus disc nou tractiune motoarele sunt 143 cai  desi asta tractorul

61.5KB


pus acum 12 ani
   
TudorCJ
Membru Junior

Din: Turda jud Cluj
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 59
Dani ai motorul original pe el fara sa schimbi axul si alte chestii in el de care se plang alti ca nu sunt bune.

pus acum 12 ani
   
dani111111
Membru nou

Din: CERTEJU DE SUS
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 22

TudorCJ a scris:

Dani ai motorul original pe el fara sa schimbi axul si alte chestii in el de care se plang alti ca nu sunt bune.

Motorul este original:I-am facut un RK , la vibroken de la standard la R2 ,cilindri de 102 . Le folosesc la padure ca am doua tractoare 1010 aproape identice si nu miau dat probleme pana acuma. Unul il am de vreo 12 ani iar unul de 1 an jumate . Le-am pus roti de gloria ca cele de tractor sunt slabe si se taie in cioatele din padure. Vreau sa fac comanda de cauciucuri forestiere care sunt mai tari(mai groase si mai rezistente fabricate in  suedia) dar costa cam mult (650 de euro bucata)

iveco 1010 tudorcj scris:dani motorul original fara schimbi axul alte chestii care plang alti sunt

46.4KB


pus acum 12 ani
   
dani111111
Membru nou

Din: CERTEJU DE SUS
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 22
mai pun cateva poze

iveco 1010 mai pun cateva poze

61.5KB


pus acum 12 ani
   
dani111111
Membru nou

Din: CERTEJU DE SUS
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 22

dani111111 a scris:

mai pun cateva poze


iveco 1010 dani111111 scris:mai pun cateva poze

55.4KB


pus acum 12 ani
   
dani111111
Membru nou

Din: CERTEJU DE SUS
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 22

dani111111 a scris:


dani111111 a scris:

mai pun cateva poze


iveco 1010 dani111111 scris:mai pun cateva poze

55.7KB


pus acum 12 ani
   
VASYLE21
Membru Activ

Din: Tg-Jiu
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 101
Arata bine tractoarele!!! se vede ca ai avut grija de ele!!

pus acum 12 ani
   
vasi97
Membru nou

Din: Bistrita-Nasaud
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 46
Frumusele tractoare. Sa le stapanesti sanatos! Esti multumit de randamentul pe care il dau in exploatarile forestiere?

pus acum 12 ani
   
TudorCJ
Membru Junior

Din: Turda jud Cluj
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 59
Se vede pe ele ca sunt masive si iti dau siguranta pe langa putere si alte chestii.Frumoase ce sa zici

pus acum 12 ani
   
dani111111
Membru nou

Din: CERTEJU DE SUS
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 22

vasi97 a scris:

Frumusele tractoare. Sa le stapanesti sanatos! Esti multumit de randamentul pe care il dau in exploatarile forestiere?

Daca as fi pus sa aleg intre un TAF si un DT1010 as alege 1010.De ce? . In primul rand sunt mai rapide, apoi nu sunt motoare pretentioase , sunt usor de intretinut(foarte multe piese de la motor sunt de ARO Brasov) , apoi daca injectia este buna (pompa si injectoare) pornesc foarte usor atat vara cat si iarna ,transmisia finala foarte rezistenta (nu mia dat probleme niciodata), mult mai puternic ca si un TAF. Este adevarat ca au o parte mai sensibila la cutia de viteza insa cu niste saibe distantiere  puse sa tina pinioanele bine apropiate (sa nu aiba nici un joc ) si cu sincroane de Fiat 110-90 (sunt aproape identice cu DT 1010) se rezolva si problema cu cutia. La Dt 1010 se poate adapta foarte usor si o cupa cu graifer care te ajuta mult la stivuirea si sortarea bustenilor . Cu Taful esti nevoit sa impingi busteni cu lama acest lucru facand ca acestia sa se murdareasca (intra in ei o gramada de pietricele si pamant ,iar atunci cand ii tai in gater strici o gramada de panze panglica) , insa cu tractorul stivuiesti busteni ridicandui pe sus . Apoi la tractor se poate pune o remorca cu care se poate scoate lemnul marunt (crengi , lemn de foc crapat ,celuloza , etc) . Au fost zile cand rampa principala era mai aproape(aprox. 800 m)am scos peste 22 de metri cubi la zi cu un tractor.


pus acum 12 ani
   
utos
Membru Senior

Din: Maramures
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 689
Sunt de acord si nu cu Dani111111:
In I rand nu stiu ce zona ii la tine. La mine ii munte, si intre un DT 1010 si un TAF crede-ma ca TAF-ul il depaseste. Eu am fost prin multe exploatari si am vazut cum lucreaza tractorul si TAF-ul.
Avantajul tractorului ii intr-adevar ca se misca mai repede (ii mai usor, mai sprinten), franezi o roata te intorci pe loc (cand merge cand nu, patineaza aiurea), in schimb TAF-ul are mai multe avantaje:
- ii facut special pt padure (tractor specializat pe un domeniu) dupa cum ii zice si numele: tractor articulat forestier
- centrul de greutate si incarcarea pe punti ii mai buna, avand aceeasi aderenta punte fata-punte spate (puntile sunt la fel ca si constructie)
- sasiurile sunt mult mai rezistente, motorul nu-i solicitat la torsiuni si alte chestii de genul, la TAF sarcinile de rezistenta o preiau semisasiurile, motorul doar transmite miscarea
- unghiul de bracare la TAF este mai mare fata de tractor, are stabilitate mai mare transversal/longitudinal
- chestia cu cupa la tractor exista si la unele modele de TAF-uri, sub forma unui "graifar" (lama + 2 clesti care se inchid/deschid)
- chestia cu remorca o are si TAF-ul, aveam si noi un model Colina - 5 cu cleste hidraulic + brat cu graifar pt incarcare/transport/descarcare/stivuirea bustenilor

Acuma particular vorbind, daca aduci imbunatatiri la un tractor (piese de Fiat sau lte cele) deja nu-l mai poti compara cu un TAF standard sau si de ala vechi. Si la TAF poti pune punti de incarcator frontal care rezista la cupluri f mari, motor Deutz 6 cil. sau Perkins ...

La campie, deal merge bine si tractorul si daca bustenii sunt preponderenti mijlocii sau mici (la diametru ma refer) s-ar putea sa fie mai rentabil tractorul.
Asta-i parerea mea, sunt chestii studiate din practica (teren) si din carti de specialitate.


pus acum 12 ani
   
TudorCJ
Membru Junior

Din: Turda jud Cluj
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 59
Si aici intre 1010DT si TAF is foarte multe diferente nu multe cu Taf poti aduce mai multe multe lemne mai groase ii altcumva calculata cutia pentru forta ca ii facut special pentru padure si zonele de padure.Am vazut un fag mare de care o vrut sa il duca cu 1010DT si nu lo putut misca din loc cand o prins cu taf-ul lo dus pana la locul stabilit.Nu zic ca si 1010 ii beton pentru padure am vazut destule prin padure rup tot dupa ele.Oricum asteptam si un video daca se poate cu ele la munca sa ai grija de ele pacat sa fie rupte sau hoherite.

pus acum 12 ani
   
utos
Membru Senior

Din: Maramures
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 689
Sunt de acord cu tine: nu merita sa distrugi tractoarele in zone unde nu pot. De ex si pe la mine sunt niste pante unde cu tractor nu poti urca, oricat ai incerca, pt ca se rastoarna, pur si simplu pt padue/zone accidentate exista TAF, de aia o si fost facut utilajul asta.

pus acum 12 ani
   
majestiqe
Membru Senior

Din: turnu magurele
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 262
salut nu prea am mai scris de mult acum sunt cu soala cu astea si nu prea am mai avut timp .

Ce sa zic tractoarele merg stas nu am mai avut nici o problema cu ele , am mai facut vreo 2 , 3 achizitii  printre care 2 pluguri reversibile cu 3 brazde ,ambele la 2000 de eur , mai trebuiesc  reparate nitel dar anul asta mi-am facut treaba destul de bine cu ele ,
am reusit sa ar cu taicami-o cu dt urile 100 de ha intr-o saptamana si nu de dimineata pana seara . Bat cam la 6 7 hectare pe zi de tractor cu un consum de 10 - 12 / ha .

Am vazut ca intreba cineva mai sus de motoare :

pai in principal pornesc oricand si in orice conditii pana si la -20 de grade
trag la orice turatie
viteza mai mare de inaintare ( 3500 rpm)
mai silentios
consuma mai putin
si nu in ultimul rand FIABILITATEA (  la arat cel putin se merge cu el 100% nu stiu cum e pamantul in alta zona dar aici scoate blgari cat brazda d la plug , nu mai pun ca mai merge si pe 2 roti cand da de greu )



si cutia de viteze rezista destul de bine , insa am descpoerit un secret cu ulei romanesc t90 uruie si face ca toti dracii , mai nou am trecut pe TOTAL dinatrans si nici nu se mai aude ca merge si nici nu se mai incalzeste asa rau .





Mai am in cap un proiect care deja a fost inceput   IVECO 650 M  am sa ii fac rubrica sparata cand ma apuc de demontat .

daca am scapat ceva va rog sa mai intrebati o data ( in perioada asta o sa mai stau pe forum )

poze o sa reusesc sa postez maine


_______________________________________
Mai multe filmari si prezentari pe canalul meu de Youtube , sau pe facebook , Nonea Gabriel

pus acum 12 ani
   
majestiqe
Membru Senior

Din: turnu magurele
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 262

dani111111 a scris:


dani111111 a scris:

mai pun cateva poze



anvelopele fata sunt originale ?


_______________________________________
Mai multe filmari si prezentari pe canalul meu de Youtube , sau pe facebook , Nonea Gabriel

pus acum 12 ani
   
TudorCJ
Membru Junior

Din: Turda jud Cluj
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 59
Uleiul T90 romanesc nu ii mai ce o fost odata nu ii rau ca ai trecut pe TOTAL spor in continuare cu proiectele.

pus acum 12 ani
   
utos
Membru Senior

Din: Maramures
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 689

majestiqe a scris:

salut nu prea am mai scris de mult acum sunt cu soala cu astea si nu prea am mai avut timp .

Ce sa zic tractoarele merg stas nu am mai avut nici o problema cu ele , am mai facut vreo 2 , 3 achizitii  printre care 2 pluguri reversibile cu 3 brazde ,ambele la 2000 de eur , mai trebuiesc  reparate nitel dar anul asta mi-am facut treaba destul de bine cu ele ,
am reusit sa ar cu taicami-o cu dt urile 100 de ha intr-o saptamana si nu de dimineata pana seara . Bat cam la 6 7 hectare pe zi de tractor cu un consum de 10 - 12 / ha .

Am vazut ca intreba cineva mai sus de motoare :

pai in principal pornesc oricand si in orice conditii pana si la -20 de grade
trag la orice turatie
viteza mai mare de inaintare ( 3500 rpm)
mai silentios
consuma mai putin
si nu in ultimul rand FIABILITATEA (  la arat cel putin se merge cu el 100% nu stiu cum e pamantul in alta zona dar aici scoate blgari cat brazda d la plug , nu mai pun ca mai merge si pe 2 roti cand da de greu )



si cutia de viteze rezista destul de bine , insa am descpoerit un secret cu ulei romanesc t90 uruie si face ca toti dracii , mai nou am trecut pe TOTAL dinatrans si nici nu se mai aude ca merge si nici nu se mai incalzeste asa rau .





Mai am in cap un proiect care deja a fost inceput   IVECO 650 M  am sa ii fac rubrica sparata cand ma apuc de demontat .

daca am scapat ceva va rog sa mai intrebati o data ( in perioada asta o sa mai stau pe forum )

poze o sa reusesc sa postez maine


Vezi fii atent ca la U 650 motorul ii mai mis decat cel de 1010, daca-i pui un ditamai motor s-ar putea sa ai probleme cu transmisia ca nu o sa tina. O chestie ii certa: nici unul care crede ca poate face mai bine decat fabrica, nu o sa faca, pt ca fabrica face zeci si sute de teste si "vede" cum se comporta piesele etc. Am mai vazut U 650 cu motor de Saviem nu stiu si ala cum merge (nu rupe din I, dar ii scurteaza viata transmisiei), asa ca ai grija, mai bine cauta-i la U 650 un motor aproximativ la fel ca putere si cuplu, ca sa-l faci eventual mai eficient (un motor mai nou eventual) . La masini de teren asta cu schimbatul motoarelor mai mari ii vazuta de mine: intotdeauna cand pui un motor mai mare, nu din I poate nici dintr-a II-a, dar dupa un timp o sa rupa ceva in transmisie sau ii da o uzura generala si tre sa schimbi mult in ea. La tractoarele vechi te scapa de unele probleme ca piesele sunt supradimensionate, de aia poate ca tine si cu motoare mai mari. Ce sa zic ... succes si ai grija de el


pus acum 12 ani
   
majestiqe
Membru Senior

Din: turnu magurele
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 262
scuze ca nu m-am exprimat corect mai sus , intradevar motorul va fi iveco dar nu cursor 6 cilindri va fi un tector 4 cilindri dar de putere cat de cat apropiata de cel in 6 adica undeva la 137 de cp .
1 . nu imi fac griji pentru transimie daca a tinut ea 23 de ani cu motorul original , in coditiile care la arat patineaza non stop .
2 . cu motorul caut in primul rand confort ( porniri usoare , fiabilitate , un aer conditionat )
3. tractorul va avea parte de o reparatie capitala ( cutie de viteze diferential , am sa renunt la reductor si il inlocuiesc cu un inversor de ifron ( pt plugurir reversibile )
disc de ambreiaj cu placute sinterizate , servo iveco etc...
4 . avantajul maxim va fi la transport ( motorul original 2000 de ture 30 kmh )
                                                        iveco 3500 deci peste 50 kmh
5. CONSUMUL cred ca afecteaza pe toata lumea in ziua de azi .

oricum mai multe detaii cand ma apuc de treaba ( am sa ii fac topic separat )

iveco 1010 scuze m-am exprimat corect mai sus intradevar motorul iveco dar cursor cilindri tector

29.2KB


_______________________________________
Mai multe filmari si prezentari pe canalul meu de Youtube , sau pe facebook , Nonea Gabriel

pus acum 12 ani
   
majestiqe
Membru Senior

Din: turnu magurele
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 262
cateva poze cu remorcile si cu discul modificat vara asta ( unghi mai mare la baterii )

pentru primavara urmeaza schimbarrea tuturor discurilor si al axelor , trec pe 2.25 , deci  o sa am latime de lucru cam 4,7 metri + rabatabile , am eu ceva in cap dar sa vedem daca iese .

am sa pun poze maine daca reusesc si cu aparatul de tratat seminte si cu selectorul de grau . poate reusesc si plugurile , care apropo sunt FENET 4 pc si Ransomes 3 pc .


dt_



_______________________________________
Mai multe filmari si prezentari pe canalul meu de Youtube , sau pe facebook , Nonea Gabriel

pus acum 12 ani
   
utos
Membru Senior

Din: Maramures
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 689
50 la ora cu U 650 ?   Aia tre sa o vad neaparat

pus acum 12 ani
   
majestiqe
Membru Senior

Din: turnu magurele
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 262

utos a scris:

50 la ora cu U 650 ?   Aia tre sa o vad neaparat

pai din socotelile mele cam asa iese vreo 50 , oricum ii trebuie directie si frane calumea


_______________________________________
Mai multe filmari si prezentari pe canalul meu de Youtube , sau pe facebook , Nonea Gabriel

pus acum 12 ani
   
utos
Membru Senior

Din: Maramures
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 689
650 cu motoru original D 110, porneste greu iarna ?

pus acum 12 ani
   
majestiqe
Membru Senior

Din: turnu magurele
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 262

utos a scris:

650 cu motoru original D 110, porneste greu iarna ?



sincer sa fiu nici nu l-am incercat , dar m-ai facut curios si l-am pornit la -2 grade , intradevar a mers vreo 10 secunde pe spray  de pornire , robot de incarcare pentru baterii .

De pornit porneste dar ma sperii cand il aud cum troncane si bate , sa nu mai zic de fum .

Motoarele in general sunt bune , dar foarte putin economice si fiabile , din cauza asta eu cu taicamiu am hotarat ca decat sa cumparam tractor strain sa incercam sa facem treaba cu astea romanesti cat s-o mai putea .

DT urile  iveco au facut deja aproape 3  ani cel albastru si respectiv  2 cel vrede si   nu am schimbat pana acum decat ulei si filtre , in rest nu am nici cea mai mca problema sunt super multumit de ele si RECOMAND.


_______________________________________
Mai multe filmari si prezentari pe canalul meu de Youtube , sau pe facebook , Nonea Gabriel

pus acum 11 ani
   
savo_stelyca
Membru Senior

Din: Giurgiu-Calugareni
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 488

utos a scris:

50 la ora cu U 650 ?   Aia tre sa o vad neaparat

Stai linistit!Fuge si mai tare chiar cu motorul original cu turatie data la maxim din pompa si gume de 16,9 pe spate ajunge la 55km /h..........probat!


pus acum 11 ani
   
majestiqe
Membru Senior

Din: turnu magurele
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 262
am un prieten care pe motorul de u 650   d 110 a pus pompa bosch de bmw parca debitata si diuze bosch in injectoare si zice ca ar porni mult mai repede si ar trage mai bine , dar il trage inapoi axul cu came  .

_______________________________________
Mai multe filmari si prezentari pe canalul meu de Youtube , sau pe facebook , Nonea Gabriel

pus acum 11 ani
   
majestiqe
Membru Senior

Din: turnu magurele
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 262
prima pornire pe anul asta



am fost nevoit sa ii fac o aerisire pentru ca am avut dat rezevorul jos


_______________________________________
Mai multe filmari si prezentari pe canalul meu de Youtube , sau pe facebook , Nonea Gabriel

pus acum 11 ani
   
Miroslav
Membru nou

Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 3
Am o nelamurire vreau sa pun motor de iveco pe un dt 85 si nu vreau sa pun lonjeroane cum potrivesc baia originala de dt pe motor de iveco? Vreau sa salvez acest tractor ca merita!

pus acum 11 ani
   
vranceanu
Moderator

Din: Pascani
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 3983
@Miroslav , mai intai trebuie sa-ti faci prezentare la rubrica ,,prezentare forumisti'' conform regulamentului ,ca sa stim si noi cu cine avem placerea sa discutam.Si sa nu uiti te rog sa pui si locatia la profil.

_______________________________________
,,Nu lasa pe maine ce poti face azi . Lasa pe poimaine ca poate nu mai trebuie''

pus acum 11 ani
   
majestiqe
Membru Senior

Din: turnu magurele
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 262
sincer sa fiu nu stiu exact , dar cred ca difera de  ce motor cumperi , eu la cel cu intercooler nu pot pune baie de fonta , in schimb la ce fara intercooler se poate .

te sfatuiesc sa cauti ceva anunturi pe  net cu dt1010 de vanzare , cel cu baia de fonta si motor iveco si ii poti intreba pe oamenii respectivi cum au facut ........

Sper ca am fost de folos .  numa bine .


_______________________________________
Mai multe filmari si prezentari pe canalul meu de Youtube , sau pe facebook , Nonea Gabriel

pus acum 11 ani
   
Miroslav
Membru nou

Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 3
Foarte de folos mss mult o sa postez pozele daca o sa reusesc ceva sa fac

pus acum 11 ani
   
Fanseb
Membru nou

Din: Brasov
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 46
Ce stiam eu ca la motorul de IVECO ca sa poti aadapta baia de ulei de la 1010 trebuie sa tai baia de ulei sa o faci mai mica.Am vorbit apoi si cu cineva care a facut acest lucru si nu a avut nici o problema.Dar trebuie sa iti faca treaba aceasta un adevarat sudor.

pus acum 11 ani
   
savo_stelyca
Membru Senior

Din: Giurgiu-Calugareni
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 488

Fanseb a scris:

Ce stiam eu ca la motorul de IVECO ca sa poti aadapta baia de ulei de la 1010 trebuie sa tai baia de ulei sa o faci mai mica.Am vorbit apoi si cu cineva care a facut acest lucru si nu a avut nici o problema.Dar trebuie sa iti faca treaba aceasta un adevarat sudor.

Preincalzire,triodina,meserias+ca trebuie sudata direct pe bloc,ca altfel stim cu totii,sudura "trage' si nu mai etanseaza in veci!Deja au aprut unii care fac bai din tabla groasa direct pentru iveco......am gasit pe net!


pus acum 11 ani
   
majestiqe
Membru Senior

Din: turnu magurele
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 262
am vazut si eu anuntul , dar nu am vazut nicaieri un produs finit asa ca nu pot recomanda

_______________________________________
Mai multe filmari si prezentari pe canalul meu de Youtube , sau pe facebook , Nonea Gabriel

pus acum 11 ani
   
majestiqe
Membru Senior

Din: turnu magurele
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 262
Intre timp dt ul  albastru a mai primit ceva reparatii minore cum ar fi crucile caranice la axa de pe fata si simeringurile din reductoare , simeringurile sunt dimensiune standard si crucile se potrivesc de la cardanul de raba.



Modificat de majestiqe (acum 11 ani)


_______________________________________
Mai multe filmari si prezentari pe canalul meu de Youtube , sau pe facebook , Nonea Gabriel

pus acum 11 ani
   
majestiqe
Membru Senior

Din: turnu magurele
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 262
Acum mi-am adus aminte , in timp ce citeam alte topicuri de salvare ale fiarelor astora de concasor si topitorie ,
Tractoarele mele , ambele  au fost aduse acsa cu remorca  , le-a luat tata din IAS uri dezafactate pe piese , nu am avut nici unul complet , sau partial complet . Sunt facute efectiv din bucati, lea facut prin 95 96   . Inainte sa avem dt urile sau U650 ul( care l-a cumparat de nou in 91 ) , taicamiu a avut un L445 facut din fiare vechi , l-a carat acasa in portbagajul de la dacie pe bucatele de la depozitul de fier vechi prin 87 88  .

Modificat de majestiqe (acum 11 ani)


_______________________________________
Mai multe filmari si prezentari pe canalul meu de Youtube , sau pe facebook , Nonea Gabriel

pus acum 11 ani
   
majestiqe
Membru Senior

Din: turnu magurele
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 262

m3seriasu a scris:


majestiqe a scris:

buna ziua la ce va refereiti cand ziceti butuc ( fata sau spate ) pe spate am umblat , pe fata nu .

    La  fata  ma  refeream.Ceva  ajutoare?



am desfacut acum cateva saptamani puntea fata de am schimbat pastilele de la crucile cardanice si am schimbat si simeringurile .

Am sa descriu etapele :

Prima data trebuie dat butucul jos , are 4 suruburi sus si 4 jos , trebuie tinut cu o macara ceva ca e foarte greu .

Se trag cu presa placile acelea cu rulmentii , sa nu bateti in ele ca nu mai ies .

Si simeringul se afla in spatele tablitei din interiorul butucului , este prinsa cu vreo 8 suruburi pas marunt , sunt destul de lungi , si vedeti ca au si sigurante .

Apropo , sunt cate 2 semeringuri pe fiecare parte unul exterior unul interior , unul tune praful altul tine uleiul .


Sper ca am fost de ajutor , desi cred ca e prea tarziu .

Toate piesele pe care le folosesc eu sunt de la brasov , sau marci straine , nu folosesc piese de la magazine (turcesti sau ce natie or fi ) ,sunt de foarte proasta calitate . Un rulment 3 lei ))))


_______________________________________
Mai multe filmari si prezentari pe canalul meu de Youtube , sau pe facebook , Nonea Gabriel

pus acum 11 ani
   
majestiqe
Membru Senior

Din: turnu magurele
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 262
salut , pe aici nu am mai scris nimic , asa ca :

Update.....

la tractorul albastru nu sa mai facut efectiv nimic , doar cateva modificari minore pe la distribuitorul hidraulic . Urmeaza revizia la motor .

La cel verde s-au schimbat toate 4 anvelopele pe fata le-am pus pe cele de armata

iar pe spate am pus michelin , nu mai stiu exact dimensiunea .

Am modificat discul in totalitate , acum are 4.6 metri latime , si baterii rabatabile , sa pot trece cu el si pe poduri , sa pot merge pe sosea .

Strans are cam 5 ,6 metri lungime ( am si protap de 1.5 metri ca sa pot strange bateriile din fata .

Am folosit axe de 2,2, metri cu cate 3 lagare pe fiecare si 12 talere .

Poze din pacate nu am , dar urmeaza saptamana asta chiar in brazda .


_______________________________________
Mai multe filmari si prezentari pe canalul meu de Youtube , sau pe facebook , Nonea Gabriel

pus acum 11 ani
   
TudorCJ
Membru Junior

Din: Turda jud Cluj
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 59
Imi place ca pe forumul asta se cam posteaza si misca lumea cu utilajele.Dincolo numa laude si critici si ei nu au nimic in ograda.Asteptam pozele.

pus acum 11 ani
   
majestiqe
Membru Senior

Din: turnu magurele
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 262
mai baieti datimi si mie un mesaj privat cu forumul alalalt ca eu nu stiu care e , tare is curios ce se scrie pe acolo .

eu cred ca nu prea are nimeni dc sa se laude , pana la urma nu conteaza ce ai conteaza pasiunea , asa ca lauda nu isi are locul .

Modificat de majestiqe (acum 11 ani)


_______________________________________
Mai multe filmari si prezentari pe canalul meu de Youtube , sau pe facebook , Nonea Gabriel

pus acum 11 ani
   
m3seriasu
Membru nou

Din: Aiud
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 18
Si  mie  daca  sec  poate. Multumesc.

pus acum 11 ani
   
majestiqe
Membru Senior

Din: turnu magurele
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 262
si pozele promise acum ceva timp cu discul si cu tractorul verde .

Discul este aproapegata de treaba am modificat si bara de pe spate este cu comanda hidraulica din exterior , sa nu ma mai lupt cu ea sa o salt .

Tractoarele ,  cel verde este incaltat  pe toate 4 rotile , si la asta  albastru cateva poze cu cobanda distribuitorului cu comanda pe timoniera de citroen xantia.


iveco_dt_



_______________________________________
Mai multe filmari si prezentari pe canalul meu de Youtube , sau pe facebook , Nonea Gabriel

pus acum 11 ani
   
Pagini:  1 2  

Mergi la