Colectia de poze classiccar.3xforum.ro
Total 110598 poze.

InapoiInainte

 
nu prea vrea sa coopereze dpdv electric. mercedes 280s automaticNu prea vrea sa coopereze dpdv electric.
21.08.201424KB
baietii  cu  forta opel rekord c 1968baietii responsabilii cu forta
24.09.200947.4KB
t2ul asta era de vanzare in beius, cu un motor diesel, omologat, la pretul de 1500eur daca imiT2ul asta era de vanzare in Beius, cu un motor diesel, omologat, la pretul de 1500Eur daca imi amintesc eu bine. Iata-l si pe mobile cu 4300Eur, evident, sa aiba de unde sa scada...
12.09.201129.3KB
si dacia 1300 -1976si
17.09.201344.6KB

 
- am vazut prin bucuresti-
02.05.201124KB
cum se putea altfel,ca ultima postare, de azi, sa 2010 de peCum se putea altfel,ca ultima postare, de azi, sa fie,productia 2010 de pe" lugas",din curte,ca mai am si in gradina.Misu,soiul este "Perla Zala",adica Zalagyöngye.Adusa, si cultivata de mine, de pe dealurile Tokay din Ungaria.Se face din el ,vin alb(un pic tenta de galbui),si forte aromat.
30.06.201057.4KB
aripi 1300 - 200 lei buc vand diverse pieseAripi 1300 - 200 lei buc
14.11.201735.2KB
a sárhányon mivel a teteje. mindent aKarosjelzövel,de a sárhányon mivel leengedhetö a teteje.
15.03.20109.9KB

 
si vand piese dacia 1300/1100si
12.02.201636KB
si aici ,care de mic era pasionat de skode ;) niste skode,o dacie.si aici subsemnatul ,care de mic era pasionat de skode ;)
11.12.201043.1KB
masa rotativa vind universale noi pentru strun ,freza romanestimasa rotativa
22.11.201441.7KB
este vorba de acest tip de anvelopa piese ims (aro m 461)este vorba de acest tip de anvelopa
01.04.201431KB

 
mai adaug piese rupt intre a si p- 50 10 lei
lampa numar cromata- 15 lei
rame faruri- 20 lei volan-Mai adaug urmatoarele piese folosite; UAP, rupt intre A si P- 50 lei claxon- 10 lei lampa numar cromata- 15 lei rame faruri- 20 lei amandoua capac volan- 20 lei filtru benzina- 10 lei volan- 15 lei tampoane bara fata- 50 lei amandoua bloc lumini- 20 lei bobina inductie- 10 lei sonde seri jaeger- 15 lei amandoua capace cromate(au adaptare la janta dacia 1300,cu tot cu suruburi)- 60 lei toate 4 5 reviste autoturism= 7 actipilduri- 50 lei tot. Telefon: 0733 933 478- Marius.
19.05.201834.1KB
rekord b vanatoarea de opelurirekord b
06.02.201042.6KB
tot pt dacia 1300/r12 si dacia 1310Tot
08.05.201926.6KB
renault r16 mai sunt citeva masini vechi in constanta care merita  salvate!Renault R16
10.10.201454.7KB

 
pret 70 lei. vandPret 70 lei.
07.03.201333.8KB
:hi: opelica o nouă:hi:
18.08.201247.9KB
:rolleyes: am vazut prin jud. suceava:rolleyes:
05.10.201443.8KB
:hi: din severin:hi:
08.08.201040.6KB

 
sigla de oltcit noua+cele 3 carti- 60 lei tot ce se vede in poze(se dau numai la pachet). vand pieseSigla de oltcit noua+cele 3 carti- 60 lei tot ce se vede in poze(se dau numai la pachet).
25.11.201734.7KB
pompa frana fiat 850 tricicleta bma amica as 50 - 1977pompa frana fiat 850
25.10.201538.2KB
alta epave sau nu, cu siguranta vechi intalnite pe tariialta
08.03.200940.4KB
set accesorii portiere cpio - vandut vand diverse pieseSet accesorii portiere frantuzesti CPIO - vandut
22.05.201744.2KB

 
am continuat si in acest weekend cu spurcátura asta de motor si cutie ....
asa cum m-am asteptat, amAm continuat si in acest weekend cu spurcátura asta de motor si cutie .... Asa cum m-am asteptat, am gásit multe reparatii mioritice, unele m-au fácut sá zámbesc, altele mi-au dat de furcá ! CUTIA : TOATE simeringurile praf, 50 ml ulei in cutie plus 250 ml de apá ruginitá ! TOATE locasurile rulmentilor distruse, rlmentii de invárteau in carcasa de aluminiu al cutiei ! acele de pe axul secundar prezente in proportie de 50 %, un rulment de ax primar fárá 2 bile , resturile metalice s-au depus in námolul uleios din fundul cutiei scos cu spaclu ... MOTOR : ambielajul fárá distantiere, cu joc de 5 mm lateral, ambii rulmenti praf .Pistonul cu joc de 3 zecimi in cilindru , doi segmenti rupti . Axul cu came cu urme de lovituri si uzurá pronuntatá, ambielajul de asemenea (scos cándva cu un baros probabil .... Lásám pozee sá vorbeascá ... =( =( =(
18.04.201759.7KB
pana unde merge. vehicoleInventivitatea pana unde merge.
20.04.201031.1KB
felicitari lui danut pt efortul depus si atentia la detalii, dar si sunt pe doru, asa este efortulFelicitari lui Danut pt efortul depus si atentia la detalii, dar si rezultatele sunt pe masura. Multumesc Doru, asa este efortul este pe masura rezultatelor. Dupa cum vedeti, mai sunt multe de facut.
30.06.201339.1KB
dacă aţi crezut că nu am mai făcut nimic, v-aţi puţin de motorului.Dacă aţi crezut că nu am mai făcut nimic, v-aţi înşelat, aşadar: Ne ocupăm puţin de cosmetizarea motorului.
30.03.201141.2KB

 
primit masina de la unchiul meu sincer am copilarit in masina asta el neavand copii ma ducea pesteSalutari,am primit masina de la unchiul meu sincer am copilarit in masina asta el neavand copii ma ducea peste tot.Cand am primit-o era dezastru am bagat cam 1500e in ea si simt o bucurie de fiecare data cand o conduc...o folosesc zilnic.
19.05.201435.5KB
\'\ mai sunt citeva masini vechi in constanta care merita  salvate!\'\
02.09.201042.4KB
tot interior dacia 1310 tlxtot
21.02.201551.2KB
set covorase noi fata 100 lei plus in din poze. vand set covorase fata noi daciaSet covorase noi fata Dacia. Pret 100 lei plus transport. Plata in cont. Starea din poze.
07.09.201933.1KB

 
alta :nebun: dacia babaalta :nebun:
21.01.201225.4KB
de joi am numere rosii pe renault fuego si am facut primele 160 km de doua zile de condus, amDe joi am numere rosii pe Renault Fuego si am facut primele 160 km de rodaj. Dupa doua zile de condus, am oarecare sentimente amestecate. Masina este placuta de condus, are confortul specific masinilor frantuzesti cu scaune moi si suspensie destul de moale, care da senzatia de “barca pe lac” in curbele stranse si te face sa iei piciorul de pe acceleratie in mod involuntar. Dar astea sunt proprietati specifice masinilor frantuzesti, ceea ce imi place si ma si atrage. Motorul e turat si elastic, are reprize bune de accelerare, cutia de viteze are treptele extrem de lungi. Poti sa ai o dinamica satisfacatoare, fara sa tot schimbi vitezele. Intr-a IV-a si a V-a porti sa mergi linistit la turatii de 1500 rot/ min. De abia auzi motorul in mers. Daca ai geamurile ridicate si trapa inchisa, de multe ori te intrebi daca merge motorul? Atat in stationare, cat si in mers, nivelul sonor este surprinzator de scazut. Poate sa tina pasul in mod lejer cu majoritatea actualelor masini de masa. Dar chiar daca are dinamica buna, nu are comportament sportiv din cauza suspensiei moi. Frana este foarte sensibila, chiar cu mult mai sensibla decat la masini actuale moderne. Doar la Citroen DS am mai simtit o frana asa de sensibila. Trebuie sa fi atent cat apesi pedala de frana, dar dupa cativa km, te obisnuiesti. Directiea este placuta si precisa, chiar daca modelul asta este cu directie mecanica. De fapt de aia nu vroiam TX sau GTX, ca nu vroiam servodirectie. Este mai mult un “Grad Routiere”, cum zic francezii, adica o masina confortabila pentru distante lungi. Si intr-adevar masina se comporta mult mai bine afara pe sosea decat in oras. Este foarte confortabila si placuta de condus la drum lung si la viteze mari. In oras se simte un oarecare disconfort de manevrabilitate. La parcari luneta si parbrizul inclinat, precun si caroseria destul de rotunjita, nu prea te ajuta sa simti dimensiunile masinii, dar dupa cateva ore de condus, incepi sa o simti. Are o raza de virare destul de mare, nu ai plac manevrele stranse si nici curbele. Ai place pe linie dreapta pe sosea. Ce era deranjant, ca vitezele a III-a si a V-a sunt extrem de aproape pozitionate, si de multe ori din greseala, dai a V-a in loc de a III-a. Dupa un timp te obisnuiesti. Consumul l-am aproximat undeva pe la 7 litri, ca am pus 12 litri de benzina in rezervorul gol si dupa 160 km parcursi inca nu am ramas fara benzina. La viteze mari, daca inchid geamurile din fata si deschid trapa si cele doua geamuri pivotante din spate, atunci nici nu se face curent si se mentine climat placut in interior. Asta este GTS, care nu are aer conditionat, doar GTX-ul avea. Dar nici nu imi trebuie aer conditionat. Toate astea mi-au dat per ansamblu un sentiment destul de placut la condus. Pentru drumuri lungi si distante mari este perfecta! In aglomeratia din oras mai putin perfecta. Dar de aia l-am si cumparat, ca sa am o masina confortabila pentru distante lungi. Dar cu toate astea, dupa un timp am inceput sa ma intreb, ca daca masina asta este fabricata in 1980, atunci de ce mama dracului se comporta ca una fabricata in 2000? Poate izolatia fonica foarte buna, pozitia de condus destul de inalta si cantitatea de plastic destul de mare din interior, iti creaza sentimentul ca esti la volanul unei masini fabricate dupa 2000. Nu mai exista sarmul si feelingul ala clasic pe care ofera Renaultul 15. Feelingul ala placut de anii ’70 a disparut undeva pe parcurs, definitiv si in mod deranjant…. Dinamica masinii imi place, dar sincer sa fiu ma asteptam sa aibe un comportament mult mai direct, si mai apropiat de Renault 15. Nu stiu de unde vine sentimentul ca masina are un comportament prea modern pentru varsta sa, cred ca pozitia de condus este diferenta majora, ca in R15 stai foarte jos, aproape de sosea. Concluzia ar fi ca va trebui sa-mi cumpar si un Renault 17 TS, care combina punctele forte atat de la R15, cat si de la Fuego. Intre timp am inceput procedurile pentru atestarea istorica.
02.07.201672.8KB
la modelele 65 geamurile laterale sunt mai mari decat la modelele jentile inca nu au decupari deLa modelele 65 geamurile laterale sunt mai mari decat la modelele precedente. Iar jentile inca nu au decupari de aerisire la la modelul din 66.(asta verde are niste ornamente cromate pe jenti)
31.07.200867.8KB
:hi: anvelope noi - profil vintage - skoda s100, 1000mb:hi:
09.10.202133.3KB

 
s-au adaugat :

- covor portbagaj - 69 lei
- covor pasla rosie bancheta spate - stare .f.f. buna -S-au adaugat : - covor portbagaj - 69 lei - covor pasla rosie bancheta spate - stare .f.f. buna - 75 lei - set autocolante dacia 1300 - 25 lei/setul - set de scrumiere dacia - 35 lei - sticla plafoniera france margine nichel - 35 lei
16.06.201442.4KB
delcou dacia 1300 brevet sgdg ducellier 4224 ( provine de pe un 1300 din 1970, in jurul seriei 800)Delcou Dacia 1300 brevet SGDG Ducellier 4224 ( provine de pe un 1300 din 1970, in jurul seriei 800) - 300 lei
24.04.201786.4KB
mi-am luat cârmă noua! acum sa vad cand mi-o ford taunus mk2 `77Mi-am luat cârmă noua! Acum sa vad cand mi-o ajunge...:P
25.10.201240KB
dacia 1310 tlx 1991echilibram,
15.10.201726.4KB
InapoiInainte