Colectia de poze classiccar.3xforum.ro
Total 110598 poze.

InapoiInainte

 
din ce in ce mai rare si astea! am vazut prin valceaDin ce in ce mai rare si astea!
08.03.202431.7KB
transmisia prin rola ceramica ce apasa pe roata. 
la apasarea franei pe fata (tip cleste ca laTransmisia prin rola ceramica ce apasa pe roata. La apasarea franei pe fata (tip cleste ca la biciclete) debraiaza automat. Frana spate e pe tambur. O ciudatenie e faptul ca nu are maneta/levier de acceleratie - merge cat si cum vrea ea :)
02.05.201449.2KB
asta-i frate cu jimmy al meu sa nu se confunde cu suzuki jimmny salvati animaleleasta-i frate cu jimmy al meu sa nu se confunde cu suzuki jimmny
27.06.201052.6KB
cadoul pt noul an renault 21 gts symphonie 1991cadoul pt noul an
04.01.201345.1KB

 
p.s. astia nu sunt de la ciuma rosie, astia sunt de la ''moartea galbena''  panica fratee! :rotfl: p.s. astia nu sunt de la ciuma rosie, astia sunt de la ''moartea galbena'' :hi: Valeu, Panica fratee! :rotfl: :rotfl: :rotfl:
07.11.20199.2KB
un cosmar, in vis frumos... parerea mea! :zzz: bmw e-12, un alt Inceputurile... un cosmar, transformat in vis frumos... parerea mea! :zzz:
19.02.201341.5KB
si zona unde am mers al treilea an drumetii cusi zona unde am mers al treilea an consecutiv Laives
31.01.201050.4KB
nr. 78 - peugeot 301una...clasica
02.01.200952.3KB

 
-capota spate renault 10 pret:70 lei vand piese radio si altele-capota spate Renault 10 pret:70 lei
01.08.201544.6KB
azi am primit coletul cu piese ,printre care si un motor complet pt piese si lui ttt35 pt transportazi am primit coletul cu piese ,printre care si un motor complet multiumesc George-Bogdan pt piese si lui TTT35 pt transport :nod: :hi:
06.10.201040.5KB
e la locul lui. vand motor minsk.Carburatorul e la locul lui.
17.03.201541.8KB
salut,

am inceput sr-ului din imagine iar pentru inceput am nevoie cu sorb si indicator de de cutiaSalut, Am inceput restaurarea Sr-ului din imagine iar pentru inceput am nevoie de: -embleme, -brate stergatoare, -oglinzi laterale, -prezoane roti, -rezervor cu sorb si indicator de nivel. Probabil de cutia de viteze (am montat una pe masina dar pare a fi mai mare) si de prelata originala. Astept oferte in privat. PS. Orice ajutor si recomandare din partea celor pasionati este bine venita si rasplatita in zeci de litri de bere. Va multumesc!
08.07.202059.3KB

 
si citroen traction avant 15 six -1953si
21.09.201750KB
asa e cu usa rama usii e mai mare si vine mai patratos dacia sport usa scurtaasa e cu usa lunga..adica rama usii e mai mare si vine mai patratos
21.06.201140KB
au fost la ceh cind am cu zis. vehicoleAu fost la ceh cind am fost,citeva motociclete cu umbrele,mai simplificat zis.
26.12.200952KB
si vand piese dacia 1300/1100si
13.09.201729.4KB

 
caseta directie curatata si vopsita... renault fuego turbo 1984Caseta directie curatata si vopsita...
09.08.201254.3KB
firma spaniola se numeste vercor, acesta fiind prima seria de masinute produse, prin mai mare siFirma spaniola se numeste Vercor, acesta fiind prima seria de masinute produse, caracterizat prin dimensiunea mai mare si sasiu de tabla =D
24.04.201635.4KB
sablare sablare finaSablare
07.05.201438.7KB
aro 10 primaverii la constantaAro 10
18.04.201436.9KB

 
aa de prin baia mare siaa
25.12.202063KB
cumpar diverse modele radio cumpar diverse modele radio bavaria.Cumpar diverse modele radio Bavaria. Detalii PM. Multumesc!
26.03.201642.5KB
gaz 69 civil grafica 3d cu gaz 69Gaz 69 civil
27.06.200827.4KB
tot ikarus 6, dar erau si skode autobuze cu gaz metanTot Ikarus 6, dar erau si Skode
13.02.201252.5KB

 
si pe anod (+) ruginei prinsi pe anod (+)
20.03.201124.7KB
si vand piese dacia 1300/1100si
16.01.201452.7KB
inca una aro 10.1 - 1982inca una
08.09.201552.4KB
cluj napoca motor show. pe 9 mai, la expo stiu cum o fi asta, dar mergem sa vedem. evenimente 2019Cluj Napoca Motor Show. Pe 9 mai, la Expo Transilvania. Nu stiu cum o fi asta, dar mergem sa vedem.
10.03.201941KB

 
si in poza asta motorul touren. 
nu-i foarte mare diferenta intre ele.Si in poza asta motorul Touren. Nu-i foarte mare diferenta intre ele.
13.01.201068.4KB
asta   a  modificato  :are  pe  ea  acum  un  motor  de  opel  rekord clasa ,e,  si  nu  ,c ,  peasta propieterul a modificato :are pe ea acum un motor de opel rekord clasa ,E, si nu ,c , pe cel original nu l mai are care era de 1,7 ,in acte e culoarea bej acum este culoarea neagra dupa cum se vede! :x
13.05.200943KB
inca una probleme geometrie punte fata land rover iiiInca una
21.09.201045.7KB
o liberta.
 

dacia 1310 ph1, cu aerisire in stare buna si la un pret decent. pacat de ornamentulO Liberta. Dacia 1310 ph1, cu aerisire orizontala, in stare buna si la un pret decent. Pacat de ornamentul spate. Nu pot sa inteleg de ce l-a vopsit asa, dar nu-i un capat de tara.
30.06.201548.9KB

 
audi audi 80 tdi-1991AUDI
23.11.201041.6KB
si vand dacia 1300si
21.10.201829.6KB
piese dacia 1100- 100 lei toate: vand piese dacia 1300/1100Piese dacia 1100- 100 lei toate:
22.05.201630KB
si am ajuns cu bine acasa  :nod: Si am ajuns cu bine acasa :nod:
21.12.201219.2KB

 
eu revin cu o mica intrebare. nu cunosc legislatia din germania, dar  am vazut multe intalniriEu revin cu o mica intrebare. Nu cunosc legislatia din germania, dar am vazut multe intalniri Oldtimer, youngtimer, in care erau prezenti masini care aveau atestat de masina istorica, dar erau modificate intr-un fel (alte culori, alt motor, interior modificat, alte jenti, etc) care pot fii denumite personalizari. Presupun ca diferentierea la ei se face pe baza gradului de originalitate. Si totusi beneficiaza de numere sezoniere, reducere la asigurare, la fel cu acelea care sunt 100 % originale. Alt exemplu, se organizeaza la ei festivale cu raliuri istorice ( ), asa numitele "regularity trial" in care trebuie sa mergi cu viteza la care te simti tu bine, si sa te tii de ea, la care participa tot felul de masini clasice, istorice, vechi, indiferent de natie si de modificari. Legislatia romana duce foarte multe lipsuri. Ei tin si trag de originalitate, dar de exemplu apar la expozitii cu masini care arata mai rau ca ale noastre "facute in spatele blocului", gen aspect necorespunzator (vopsea vai si amar de capul ei, se vad cele 3 tone de chit, elemente prinse cu holsuruburi, masini care arata vai si amar de capul lor, si mai au tupeu sa spuna "original"). Eu personal decat sa ma mandresc de cat de "original" arata (parca vopsit cu trafaletul de un orb), mai bine as revopsio sa arate calumea. Am facut foarte multe poze in acest sens. Acuma sa nu credeti ca sunt absurd, e normal sa se vada urma timpului pe masinile vechi, care apar la expozitii, nu vreau sa tulbur apele, dar nu mi se pare corect din acest punct de vedere (daca un om simplu vrea sa certifice masina ca istorica se loveste de foarte multe "obstacole"). Pe langa astea, mai este o chestie foarte suparatoare, ca se tine cont nu de vechimea automobilului pentru a se putea omologa, ci de anul in care a iesit ultimul model din aceea gama, astfel daca un autoturism s-a fabricat de la 1975 pana in 2006, el se va putea primii atestatul istoric in 2036. Foarte fain, nu ? Misu vorbeste despre acele masini, care sunt vechi, 15-20-30 -x ani, care au fost exploatate corespunzator, intretinute, ingrijite pe cat se putea, adaptate nevoilor si necesitatilor ( gen alte scaune, alte jenti, alta vopsea, alt volan etc) nu de "romanisme" gen adaptat motor de dacie, elemente de dacie, etc. Ce se va alege cu ele ? Ca de atestat nu se pot, statul isi da silinta de a le "executa" cu impozite mari, taxe mari, RAR-ul ne vaneaza. Imi pun intrebarea ce va fii cand imi voi termina masina ? Ca nici de as vrea n-o s-o pot atesta (modelul a iesit din fabricatie dupa 2000), originala nu va fii. Dupa ce am investit 2000+ euro in ea, va venii statul roman sa-mi spuna ca nu pot circula cu ea pt ca "poluez" ? Iar daca vine vorba, pun catalizator pe ea, dar degeaba imi ies gazele, ca nu conteaza ? Si tine cont aici nu am vorbit de urmariule tragice ce poate provoca aceste modificari,care nu sant testate sau omologate de specialisti.Tu dai siguranta la acea buburuza de care amintesti cu laude, ca franele sant eficiente,satisfac parametrii ? si surplusul de greutate adusa?poti sa te opresti cu el la limita, sa nu calci pe cineva?sa nu intrii in altu care apare in fata ta,pe neasteptat?Ai modificat valoarea de anduranta!si eficienta!etc.Asta este numai o parte din adevaruri,care nu se vad.Nu e bine sa indemni la modificari esentiale pe nimeni.Fiecare face pe pielea lui,si suporta consecintele (daca sant). :nod: Sa luam un caz concret. Eu vreau sa pun un motor de 1.6 (sper sa gasesc unul) in care ma voi baga un pic. Stiu ca masina mea franeaza nesatisfacator pt gustul meu. Am gasit kit pentru frane pe discuri la puntea spate. Teoretic s-ar putea monta fara probleme in orice stat cu "apa calda". La noi ? "Nici vorba domnule, nu se poate. Daca faceti asa ceva trebuie sa mergeti sa efectuati testele dinamice la RAR in bucuresti, care costa aproximativ 1000 euro. Iar daca le montati, riscati sa nu treceti de ITP sau in cazul unui accident, in care se efectueaza expertiza tehnica, dvs sa fiti principalul vinovat ca aveti modificari la sistemul de franare". Cu rotile din talon ca de roaba (155/65/R13 respectiv 165/70R13) am stabilitate in curbe ca a unei roabe. Cu toate ca elementele de directie/suspensie sunt identice cu cele de NIVA care are roti de 16" si la mine incape lejer un 185/x R14 pe fata, iar pe spate incape si 205/x/r14, r 15 etc imi pot pune ? NU, pt ca risc sa mi se ia talonul... Vi se pare logic ? Iar uitandu-ma in topicul lui Rudi, va d ca in anglia se poate face "road legal" o broasca cu motor de 2000 turbo DOHC, fara nici o problema, doar trebuie sa treaca inspectia tehnica, si sa corespunda unor norme pe care le-as numii de "bun simt". Iata cat de "original" poate fii acest steyr puch care participa la "Oldtimer festival"
10.07.201048.4KB
o dacia '75 ... am vazut prin salajo dacia '75 ...
18.02.202135.4KB
de weekendu asta la vanatoare de masinarii vechide weekendu asta
28.03.201748.2KB
telefon 0745617310 piese auto diverse , capace rotitelefon 0745617310
23.03.201347.6KB
InapoiInainte