Ni ca asta inca nu s-o vandut!
E foarte faina masinuta si daca negociezi bine o da si cu 450 euro.
Chiar ca merita cumparata!
Imi place mult, dar ce sa fac cu inca una? Doua imi ajung.
01.12.2014
37.3KB
Clubari din Dej .....
21.12.2010
24.7KB
ce faceam..:)
05.02.2011
35.2KB
Pai eu as lasa-o dar acum ea nu ma lasa pe mine
19.08.2014
31.1KB
Si ultima deocamdata... urmeaza E - type 1964........
27.08.2013
66.5KB
m
03.09.2011
37.5KB
Detaliu
18.11.2013
22.8KB
Aro 10 ACM Superischia, cu motor de Golf2 Diesel, asamblat in Italia
05.11.2009
28.3KB
''
24.01.2012
43.3KB
Si
14.04.2019
54.2KB
Si
03.09.2018
30.1KB
Poz 82
12.08.2012
45.7KB
elemente caroserie Skoda Popular 1938 1939:
- capote fata
- aripi fata + spate
- capota spate
- usi fata + spate
- stalpi cu balamale
19.04.2015
69.2KB
Mai adaug urmatoarele piese noi:
capace testoase su garnituri si suruburi- 300 lei setul
capota portbagaj de uzina- 130 lei
bare spate dacia 1300- 400 lei bucata
bare spate frantuzesti dacia 1300 break- 800 lei bucata
masca- 30 lei, ochelari- 30 lei perechea iar setul(masca+ochelari)-50 lei
pompa apa aro motor L25(merge si pe ims)- 250 lei
stopuri elba- 20 lei bucata, 40 lei perechea, cele de dreapta au papucii rupti la socluri.
06.02.2017
43.9KB
set reparative. Revin cu poze cu aripi 1310 spate in curand
08.05.2020
139.9KB
:hi:
12.02.2012
28KB
Delcouri noi E/P
01.02.2018
65.9KB
foto 2 cu atasament
19.07.2013
34.9KB
Mi-am mai adus aminte, ca mi-a atras atentia la puntile masinii, care erau CLAR de camion. Sunt ferm convins, ca ZIL 111 nu s-a fabricat cu asa ceva, decat in cazul in care a fost facuta la comanda speciala. Ce pot sa adaug, ca avea puntile si rotile astea si prin 82-83, dar se vede destul de bine si in poze, ca nu au nimic in comun cu cele din ilustratiile sau pozele de constructor. Da, si avea si portbagajul de deasupra de cand o tin eu minte, desi in pozele facute la Belis de Misi nu erau pe masina, probabil a fost demontat, (sa nu strice aerodinamica :D)....
13.04.2009
58.4KB
si
23.07.2017
44.1KB
Buna seara tuturor !
Azi Chevroletul a ajuns la Adi , Amb13 .
Caut piesele ...marunte care mai exista pe la mine , o completam cumva cu ce avem , iar ce n-avem mai adaptam , mai facem rost ...
Urmeaza partea cea mai grea pentru Adi , adica sudurile , pentru ca de atita timp , chiar daca nu a stationat pe roti , rugina tot si-a facut de cap .
chevrolet
23.06.2013
57.5KB
=D
14.01.2011
56KB
si
03.10.2016
49.9KB
Inca
07.11.2009
27.5KB
bara repusá pe masiná ....
29.12.2016
50.1KB
Dacia 1300, gasita prin Hunedoara, jud. HD
01.12.2013
39.6KB
Bucsi punte spate
15.06.2011
26.3KB
Dacia 1310
29.08.2013
42KB
farurile acum (geamurile sunt impecabile) nici o ciobitura restul praf...(carcasa, oglinda ...)
18.09.2012
45.7KB
pacat de ea,luni pleaca la fier vechi,s-ar putea face ceva,proprietarul are 80 de ani,a luat-o de noua are si factura,nu te poti intelege bine cu el are probleme.
18.12.2015
51.8KB
3.Necalificati la Serv.de canalizare- Polonia
07.04.2010
41.6KB
Foto
12.01.2018
58KB
:)
20.12.2011
19.9KB
Martori bord - 20 lei/ bucata
24.02.2019
43.5KB
Piese de interior , jante originale si "din epoca" respectiva etc
16.09.2015
59.1KB
O poza memorabila cu "aterizarea" epavei la mine in curte.
02.05.2012
55KB
Pobeda
21.03.2013
43.2KB
Arcurile spate :nebun: :hi:
10.07.2011
41.8KB
poza 4
21.07.2015
39.9KB
Datorita unor dificultati familiare sunt nevoit sa renunt la "my babay" Claudita, o daciuta foarte faina si draga mie. Inceputul ei este in Bucuresti, cand fostul proprietar Dl. Cirstea Oprea a cumparat-o de noua in luna aprilie 1990 urmand a fi inmatriculata in luna mai cu numarul 15 B 9611. De-a lungul timpului, spre deosebire de alte dacii, aceasta nu a fost modificata pastrandu-se inca aerul clasic de dacie. In anul 1994 a fost reinmatrculata cu nr actual B 11 CLA si a parcurs pana in acest moment doar 55.523km si 90% originala. In luna august am reusit ceva imposibil pentru varsta mea de atunci, sa-mi iau o masina din banii proprii fara ajutor financiar si am reusit sa o cumpar pe claudita cu 2800 lei la care s-au adaugat itp si asigurarea in toamna anului trecut. De atunci am facut 200 km, am schimbat o planetara, bara stabilizatoare(de papuc+bielete noi), am revizuit sistemul de franare si mici ajustari pe ici pe colo sa meraga cat mai bine, am avut alaturi de ea experiente placute dar, ca orice masina nerulata; am ramas fara curent in Bucuresti, datorita releului de incarcare defect pe care l-am inlocuit acasa. Ca si structura de rezistenta masina mai duce cel putin 7 ani daca e intretinuta ca acum, podelele sunt imaculate, suportii de cric pe pozitie, toate locurile "expuse" au fost gresate periodic de aceea usile, pragurile si alte locuri sunt mereu pline de vaselina. Datorita batranetii soferului si a parcangiilor de Bucuresti, masina a mai fost zgariata pe ici pe colovb(nu ceva grav) si a necesitat revopsire, dar au fost schimbate doar aripile fata, restul fiind original. In momentul de fata sta de 2 zile afara, pana atunci a stat in garaj nefolosita. Din pacate resursele mele financiare si morale nu ma pot ajuta sa-i redau gloria de odinioara, ar fi nevoie de o aripa pe stanga fata si o vopsea in viitorul indepartat. Principalul contraargument al existentei masinii in curte sunt parintii mei care nu ma sustin moral si ma tot "pistoneaza' sa renunt la ea, din pacate trebuie sa-i spun La revedere primei mele dacii.....achizitionata din proprii bani
Foarte important nu s-a intervenit la tinichigerie, si nu s-au facut improvizatii
As dori sa ajunga la un pasionat, care s-a o reconditioneze in viitor, nu merita restaurata, trebuie revopsita in viitor si poate antifonata (cel actual e original). Momentan posed urmatoarele acte: carte identitate, talon, copie buletin proprietar din acte (inca e in viata), certificat fiscal, contract vanzare-cumparare
Pret 2900 lei , asigurarea este expirata, itp valabil 2016, rovigneta august 2015, in pret e inclusa o aripa de dr fata+un spoiler de fibra si oglinzile originale de uamt (nu cele din poza), presurile mici specifice si jante cn 5.5
Atasez cateva poze, nu e polishata sau pozata uda cum fac altii, Sunt poze reale si sincere nu am nimic de ascuns :( :(